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アップルジュース市場(タイプ:ろ過、無ろ過、性質:有機、慣行)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Apple Juice Market (Type: Filtered and Unfiltered; and Nature: Organic and Conventional) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

アップルジュース市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界のアップルジュース市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年2月6日 US$5,795
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199 英語

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サマリー

アップルジュース市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界のアップルジュース市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界のリンゴジュース市場の収益を掲載しています。また、2023年から2031年までの世界のリンゴジュース市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、リンゴジュース市場を理解しました。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストはトップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界のリンゴジュース市場の様々な属性を調査しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界のリンゴジュース市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは既存の市場関係者だけでなく、世界のリンゴジュース市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界のリンゴジュース市場の競争環境について掘り下げています。世界のリンゴジュース市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは本レポートで紹介されている世界のリンゴジュース市場のプレイヤーの属性です。

リンゴジュースの世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるリンゴジュースの売上高/収益は?
- 世界のリンゴジュース市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

アップルジュース市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界のアップルジュース市場に関する包括的なレポートは、まず概要から始まり、次に調査範囲と目的について説明しています。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

当レポートでは、世界のリンゴジュース市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のリンゴジュース市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.有機および非遺伝子組み換えアップルジュースの人気の高まりが市場の成長を後押し
3.2.健康志向の消費者が低糖・無添加アップルジュースの需要を牽引
4.主な成功要因
4.1.製品の普及/利用分析
4.2.製品のUSP/特徴
5.世界のアップルジュース市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2031年
5.1.過去の市場数量(MT)分析、2018年-2022年
5.2.現在および将来の市場量(MT)予測、2023-2031年
6.世界のアップルジュース市場-価格分析
6.1.地域別価格動向分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界のアップルジュース市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2018-2022年および予測、2023-2031年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2018-2022年
7.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2023-2031年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.2.産業価値とサプライチェーン分析
8.2.1.各販売時点での利益率分析
8.2.1.1.アップルジュース加工業者
8.2.1.2.販売業者/供給業者/卸売業者
8.2.1.3.貿易業者/小売業者
8.2.1.4.エンドユーザー
8.3.市場ダイナミクス
8.3.1.促進要因
8.3.2.阻害要因
8.3.3.機会分析
8.4.予測要因-関連性と影響
9.アップルジュースの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:タイプ別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.2018年~2022年のタイプ別過去市場規模(US$ Mn)と数量分析
9.3.タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量分析・予測、2023-2031年
9.3.1.フィルター付き
9.3.2.フィルターなし
9.4.タイプ別市場魅力度分析
10.アップルジュースの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年、性質別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.2018年~2022年の過去の市場規模(US$ Mn)と自然別数量分析
10.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析および自然別予測、2023-2031年
10.3.1.有機
10.3.2.従来型
10.4.性状別市場魅力度分析
11.アップルジュースの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:最終用途別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.2018〜2022年、最終用途別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析
11.3.最終用途別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量分析・予測、2023-2031年
11.3.1.商業用
11.3.2.家庭用
11.3.3.その他
11.4.用途別市場魅力度分析
12.アップルジュースの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:地域別
12.1.はじめに
12.2.2018年~2022年の地域別過去市場規模(US$ Mn)と数量分析
12.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2023-2031年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.西ヨーロッパ
12.3.4.東欧
12.3.5.南アジア
12.3.6.東アジア
12.3.7.オセアニア
12.3.8.中東・アフリカ
12.4.地域別市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.タイプ別
12.4.3.性質別
12.4.4.最終用途別
13.北米のアップルジュース市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
13.1.はじめに
13.2.2018~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
13.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2023-2031年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.1.3.メキシコ
13.3.2.タイプ別
13.3.3.性質別
13.3.4.最終用途別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.タイプ別
13.4.3.性質別
13.4.4.最終用途別
13.5.主な市場動向
13.6.促進要因と抑制要因-影響分析
14.ラテンアメリカのアップルジュース市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
14.1.はじめに
14.2.2018~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
14.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2023-2031年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.チリ
14.3.1.3.アルゼンチン
14.3.1.4.その他のラテンアメリカ
14.3.2.タイプ別
14.3.3.性質別
14.3.4.最終用途別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.タイプ別
14.4.3.性質別
14.4.4.最終用途別
14.5.主な市場動向
14.6.促進要因と抑制要因-影響分析
15.西欧のアップルジュース市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
15.1.はじめに
15.2.2018~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
15.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2023-2031年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.イタリア
15.3.1.3.フランス
15.3.1.4.イギリス
15.3.1.5.スペイン
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.北欧
15.3.1.8.その他の西ヨーロッパ
15.3.2.タイプ別
15.3.3.性質別
15.3.4.最終用途別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.タイプ別
15.4.3.性質別
15.4.4.最終用途別
15.5.主な市場動向
15.6.促進要因と抑制要因-影響分析
16.東欧のアップルジュース市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
16.1.はじめに
16.2.2018~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
16.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2023-2031年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ロシア
16.3.1.2.ハンガリー
16.3.1.3.ポーランド
16.3.1.4.バルカン&バルト
16.3.1.5.その他の東欧諸国
16.3.2.タイプ別
16.3.3.性質別
16.3.4.最終用途別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.タイプ別
16.4.3.性質別
16.4.4.最終用途別
16.5.主な市場動向
16.6.促進要因と抑制要因-影響分析
17.南アジアのアップルジュース市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
17.1.はじめに
17.2.2018~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
17.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2023-2031年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.タイ
17.3.1.3.インドネシア
17.3.1.4.マレーシア
17.3.1.5.その他の南アジア
17.3.2.タイプ別
17.3.3.性質別
17.3.4.最終用途別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.タイプ別
17.4.3.性質別
17.4.4.最終用途別
17.5.主な市場動向
17.6.促進要因と抑制要因-影響分析
18.東アジアのアップルジュース市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
18.1.はじめに
18.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
18.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2023-2031年
18.3.1.国別
18.3.1.1.中国
18.3.1.2.日本
18.3.1.3.韓国
18.3.2.タイプ別
18.3.3.性質別
18.3.4.最終用途別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.タイプ別
18.4.3.性質別
18.4.4.最終用途別
18.5.主な市場動向
18.6.促進要因と抑制要因-影響分析
19.オセアニアのアップルジュース市場分析 2018-2022年および予測 2023-2031年
19.1.序論
19.2.2018~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
19.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2023-2031年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.タイプ別
19.3.3.性質別
19.3.4.最終用途別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.タイプ別
19.4.3.性質別
19.4.4.最終用途別
19.5.主な市場動向
19.6.促進要因と抑制要因-影響分析
20.中東・アフリカのアップルジュース市場分析 2018-2022年および予測 2023-2031年
20.1.はじめに
20.2.2018~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
20.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測(2023-2031年
20.3.1.国別
20.3.1.1.KSA
20.3.1.2.その他のGCC諸国
20.3.1.3.トルコ
20.3.1.4.南アフリカ
20.3.1.5.その他アフリカ連合
20.3.1.6.その他の中東・アフリカ
20.3.2.タイプ別
20.3.3.性質別
20.3.4.最終用途別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.タイプ別
20.4.3.性質別
20.4.4.最終用途別
20.5.主な市場動向
20.6.促進要因と抑制要因-影響分析
21.国別アップルジュース市場分析、2022年および2031年
21.1.序論
21.1.1.主要国別市場金額構成比分析
21.1.2.世界対.各国の成長比較
21.2.米国のアップルジュース市場分析
21.2.1.タイプ別
21.2.2.性質別
21.2.3.最終用途別
21.3.カナダのアップルジュース市場分析
21.3.1.タイプ別
21.3.2.性質別
21.3.3.最終用途別
21.4.メキシコのアップルジュース市場分析
21.4.1.タイプ別
21.4.2.性質別
21.4.3.最終用途別
21.5.ブラジルのリンゴジュース市場分析
21.5.1.タイプ別
21.5.2.性質別
21.5.3.最終用途別
21.6.アルゼンチンのリンゴジュース市場分析
21.6.1.タイプ別
21.6.2.性質別
21.6.3.最終用途別
21.7.チリのアップルジュース市場分析
21.7.1.タイプ別
21.7.2.性質別
21.7.3.最終用途別
21.8.ドイツのアップルジュース市場分析
21.8.1.タイプ別
21.8.2.性質別
21.8.3.最終用途別
21.9.イタリアのアップルジュース市場分析
21.9.1.タイプ別
21.9.2.性質別
21.9.3.最終用途別
21.10.フランスのアップルジュース市場分析
21.10.1.タイプ別
21.10.2.性質別
21.10.3.最終用途別
21.11.英国のアップルジュース市場分析
21.11.1.タイプ別
21.11.2.性質別
21.11.3.最終用途別
21.12.スペインのアップルジュース市場分析
21.12.1.タイプ別
21.12.2.性質別
21.12.3.最終用途別
21.13.ロシアのアップルジュース市場分析
21.13.1.タイプ別
21.13.2.性質別
21.13.3.最終用途別
21.14.ポーランドのアップルジュース市場分析
21.14.1.タイプ別
21.14.2.性質別
21.14.3.最終用途別
21.15.中国のアップルジュース市場分析
21.15.1.タイプ別
21.15.2.性質別
21.15.3.最終用途別
21.16.日本のリンゴジュース市場分析
21.16.1.タイプ別
21.16.2.性質別
21.16.3.最終用途別
21.17.韓国のアップルジュース市場分析
21.17.1.タイプ別
21.17.2.性質別
21.17.3.最終用途別
21.18.インドのアップルジュース市場分析
21.18.1.タイプ別
21.18.2.性質別
21.18.3.最終用途別
21.19.インドネシアのアップルジュース市場分析
21.19.1.タイプ別
21.19.2.性質別
21.19.3.最終用途別
21.20.マレーシアのアップルジュース市場分析
21.20.1.タイプ別
21.20.2.性質別
21.20.3.最終用途別
21.21.タイのアップルジュース市場分析
21.21.1.タイプ別
21.21.2.性質別
21.21.3.最終用途別
21.22.オーストラリアのアップルジュース市場分析
21.22.1.タイプ別
21.22.2.性質別
21.22.3.最終用途別
21.23.ニュージーランドのアップルジュース市場分析
21.23.1.タイプ別
21.23.2.性質別
21.23.3.最終用途別
21.24.GCC諸国のアップルジュース市場分析
21.24.1.タイプ別
21.24.2.性質別
21.24.3.最終用途別
21.25.KSAのアップルジュース市場分析
21.25.1.タイプ別
21.25.2.性質別
21.25.3.最終用途別
21.26.南アフリカのアップルジュース市場分析
21.26.1.タイプ別
21.26.2.性質別
21.26.3.最終用途別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析
22.2.市場集中度
22.3.市場プレゼンス分析
23.競合分析
23.1.競合ダッシュボード
23.2.競合ディープダイブ
23.2.1.デルモンテ・フード社
23.2.1.1.概要
23.2.1.2.製品ポートフォリオ
23.2.1.3.販売拠点
23.2.1.4.主な展開/主な収穫
23.2.1.5.戦略の概要
23.2.1.6.財務概要
23.2.2.コカ・コーラ社
23.2.2.1.概要
23.2.2.2.製品ポートフォリオ
23.2.2.3.販売拠点
23.2.2.4.主な開発/主な収穫
23.2.2.5.戦略の概要
23.2.2.6.財務概要
23.2.3.株式会社ツリートップ
23.2.3.1.概要
23.2.3.2.製品ポートフォリオ
23.2.3.3.販売拠点
23.2.3.4.主な開発/主な収穫
23.2.3.5.戦略の概要
23.2.3.6.財務概要
23.2.4.パーレ・アグロ社
23.2.4.1.概要
23.2.4.2.製品ポートフォリオ
23.2.4.3.販売拠点
23.2.4.4.主な開発/主な収穫
23.2.4.5.戦略の概要
23.2.4.6.財務概要
23.2.5.ペプシコ
23.2.5.1.概要
23.2.5.2.製品ポートフォリオ
23.2.5.3.販売拠点
23.2.5.4.主な開発/主な収穫
23.2.5.5.戦略の概要
23.2.5.6.財務概要
23.2.6.クラフト・ハインツ・カンパニー
23.2.6.1.概要
23.2.6.2.製品ポートフォリオ
23.2.6.3.販売拠点
23.2.6.4.主な開発/主な収穫
23.2.6.5.戦略の概要
23.2.6.6.財務概要
23.2.7.マンザナプロダクツ
23.2.7.1.概要
23.2.7.2.製品ポートフォリオ
23.2.7.3.販売拠点
23.2.7.4.主な開発/主な収穫
23.2.7.5.戦略の概要
23.2.7.6.財務概要
23.2.8.エデン・フーズ社
23.2.8.1.概要
23.2.8.2.製品ポートフォリオ
23.2.8.3.販売拠点
23.2.8.4.主な開発/主な収穫
23.2.8.5.戦略の概要
23.2.8.6.財務概要
23.2.9.ブリトビック・ピーエルシー
23.2.9.1.概要
23.2.9.2.製品ポートフォリオ
23.2.9.3.販売拠点
23.2.9.4.主な開発/主な収穫
23.2.9.5.戦略の概要
23.2.9.6.財務概要
23.2.10.ソラナ・グッド・オーガン
23.2.10.1.概要
23.2.10.2.製品ポートフォリオ
23.2.10.3.販売拠点
23.2.10.4.主な展開/主な収穫
23.2.10.5.戦略の概要
23.2.10.6.財務概要
23.2.11.ホワイトハウス
23.2.11.1.概要
23.2.11.2.製品ポートフォリオ
23.2.11.3.販売拠点
23.2.11.4.主な開発/主な収穫
23.2.11.5.戦略の概要
23.2.11.6.財務概要
23.2.12.その他(追加要請による)
23.2.12.1.概要
23.2.12.2.製品ポートフォリオ
23.2.12.3.販売拠点
23.2.12.4.主な展開/主な収穫
23.2.12.5.戦略の概要
23.2.12.6.財務概要
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

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Summary

Apple Juice Market – Scope of Report
TMR’s report on the global apple juice market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global apple juice market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global apple juice market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the apple juice market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global apple juice market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global apple juice market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global apple juice market.

The report delves into the competitive landscape of the global apple juice market. Key players operating in the global apple juice market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global apple juice market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global apple juice Market Report
• What is the sales/revenue generated by apple juice across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global apple juice market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Apple Juice Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global apple juice market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global apple juice market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global apple juice market.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Rise in Popularity of Organic and non-GMO Apple Juice Boosting Market Growth
3.2. Health-conscious Consumers Driving Demand for Low-Sugar and No-Added-Sugar Apple Juice Options
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
5. Global Apple Juice Market Demand Analysis 2018–2022 and Forecast, 2023–2031
5.1. Historical Market Volume (MT) Analysis, 2018–2022
5.2. Current and Future Market Volume (MT) Projections, 2023–2031
6. Global Apple Juice Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Trend Analysis
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Apple Juice Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2018–2022 and Forecast, 2023–2031
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2018–2022
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2023–2031
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.2. Industry Value and Supply Chain Analysis
8.2.1. Profit Margin Analysis at Each Point of Sales
8.2.1.1. Apple Juice Processors
8.2.1.2. Distributors/Suppliers/Wholesalers
8.2.1.3. Traders/Retailers
8.2.1.4. End-users
8.3. Market Dynamics
8.3.1. Drivers
8.3.2. Restraints
8.3.3. Opportunity Analysis
8.4. Forecast Factors - Relevance & Impact
9. Global Apple Juice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Type, 2018–2022
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast by Type, 2023–2031
9.3.1. Filtered
9.3.2. Unfiltered
9.4. Market Attractiveness Analysis By Type
10. Global Apple Juice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Nature
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Nature, 2018–2022
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast by Nature, 2023–2031
10.3.1. Organic
10.3.2. Conventional
10.4. Market Attractiveness Analysis By Nature
11. Global Apple Juice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By End-use
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End-use, 2018–2022
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast by End-use, 2023–2031
11.3.1. Commercial
11.3.2. Household
11.3.3. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By End-use
12. Global Apple Juice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis by Region, 2018–2022
12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast by Region, 2023–2031
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Western Europe
12.3.4. Eastern Europe
12.3.5. South Asia
12.3.6. East Asia
12.3.7. Oceania
12.3.8. Middle East & Africa
12.4. Market Attractiveness Analysis by Region
12.4.1. By Country
12.4.2. By Type
12.4.3. By Nature
12.4.4. By End-use
13. North America Apple Juice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018–2022
13.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2023–2031
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.1.3. Mexico
13.3.2. By Type
13.3.3. By Nature
13.3.4. By End-use
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Type
13.4.3. By Nature
13.4.4. By End-use
13.5. Key Market Trends
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Latin America Apple Juice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018–2022
14.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2023–2031
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Brazil
14.3.1.2. Chile
14.3.1.3. Argentina
14.3.1.4. Rest of Latin America
14.3.2. By Type
14.3.3. By Nature
14.3.4. By End-use
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Type
14.4.3. By Nature
14.4.4. By End-use
14.5. Key Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Western Europe Apple Juice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018–2022
15.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2023–2031
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. Italy
15.3.1.3. France
15.3.1.4. U.K.
15.3.1.5. Spain
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. Nordic
15.3.1.8. Rest of Western Europe
15.3.2. By Type
15.3.3. By Nature
15.3.4. By End-use
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Type
15.4.3. By Nature
15.4.4. By End-use
15.5. Key Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Eastern Europe Apple Juice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018–2022
16.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2023–2031
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Russia
16.3.1.2. Hungary
16.3.1.3. Poland
16.3.1.4. Balkan & Baltics
16.3.1.5. Rest of Eastern Europe
16.3.2. By Type
16.3.3. By Nature
16.3.4. By End-use
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Type
16.4.3. By Nature
16.4.4. By End-use
16.5. Key Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. South Asia Apple Juice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018–2022
17.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2023–2031
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Thailand
17.3.1.3. Indonesia
17.3.1.4. Malaysia
17.3.1.5. Rest of South Asia
17.3.2. By Type
17.3.3. By Nature
17.3.4. By End-use
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Type
17.4.3. By Nature
17.4.4. By End-use
17.5. Key Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. East Asia Apple Juice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018–2022
18.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2023–2031
18.3.1. By Country
18.3.1.1. China
18.3.1.2. Japan
18.3.1.3. South Korea
18.3.2. By Type
18.3.3. By Nature
18.3.4. By End-use
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Type
18.4.3. By Nature
18.4.4. By End-use
18.5. Key Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Oceania Apple Juice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018–2022
19.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2023–2031
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Type
19.3.3. By Nature
19.3.4. By End-use
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Type
19.4.3. By Nature
19.4.4. By End-use
19.5. Key Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Middle East & Africa Apple Juice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018–2022
20.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2023–2031
20.3.1. By Country
20.3.1.1. KSA
20.3.1.2. Other GCC Countries
20.3.1.3. Turkiye
20.3.1.4. South Africa
20.3.1.5. Other African Union
20.3.1.6. Rest of Middle East & Africa
20.3.2. By Type
20.3.3. By Nature
20.3.4. By End-use
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Type
20.4.3. By Nature
20.4.4. By End-use
20.5. Key Market Trends
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Country Wise Apple Juice Market Analysis, 2022 & 2031
21.1. Introduction
21.1.1. Market Value Proportion Analysis, by Key Countries
21.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
21.2. U.S. Apple Juice Market Analysis
21.2.1. By Type
21.2.2. By Nature
21.2.3. By End-use
21.3. Canada Apple Juice Market Analysis
21.3.1. By Type
21.3.2. By Nature
21.3.3. By End-use
21.4. Mexico Apple Juice Market Analysis
21.4.1. By Type
21.4.2. By Nature
21.4.3. By End-use
21.5. Brazil Apple Juice Market Analysis
21.5.1. By Type
21.5.2. By Nature
21.5.3. By End-use
21.6. Argentina Apple Juice Market Analysis
21.6.1. By Type
21.6.2. By Nature
21.6.3. By End-use
21.7. Chile Apple Juice Market Analysis
21.7.1. By Type
21.7.2. By Nature
21.7.3. By End-use
21.8. Germany Apple Juice Market Analysis
21.8.1. By Type
21.8.2. By Nature
21.8.3. By End-use
21.9. Italy Apple Juice Market Analysis
21.9.1. By Type
21.9.2. By Nature
21.9.3. By End-use
21.10. France Apple Juice Market Analysis
21.10.1. By Type
21.10.2. By Nature
21.10.3. By End-use
21.11. U.K. Apple Juice Market Analysis
21.11.1. By Type
21.11.2. By Nature
21.11.3. By End-use
21.12. Spain Apple Juice Market Analysis
21.12.1. By Type
21.12.2. By Nature
21.12.3. By End-use
21.13. Russia Apple Juice Market Analysis
21.13.1. By Type
21.13.2. By Nature
21.13.3. By End-use
21.14. Poland Apple Juice Market Analysis
21.14.1. By Type
21.14.2. By Nature
21.14.3. By End-use
21.15. China Apple Juice Market Analysis
21.15.1. By Type
21.15.2. By Nature
21.15.3. By End-use
21.16. Japan Apple Juice Market Analysis
21.16.1. By Type
21.16.2. By Nature
21.16.3. By End-use
21.17. S. Korea Apple Juice Market Analysis
21.17.1. By Type
21.17.2. By Nature
21.17.3. By End-use
21.18. India Apple Juice Market Analysis
21.18.1. By Type
21.18.2. By Nature
21.18.3. By End-use
21.19. Indonesia Apple Juice Market Analysis
21.19.1. By Type
21.19.2. By Nature
21.19.3. By End-use
21.20. Malaysia Apple Juice Market Analysis
21.20.1. By Type
21.20.2. By Nature
21.20.3. By End-use
21.21. Thailand Apple Juice Market Analysis
21.21.1. By Type
21.21.2. By Nature
21.21.3. By End-use
21.22. Australia Apple Juice Market Analysis
21.22.1. By Type
21.22.2. By Nature
21.22.3. By End-use
21.23. New Zealand Apple Juice Market Analysis
21.23.1. By Type
21.23.2. By Nature
21.23.3. By End-use
21.24. GCC Countries Apple Juice Market Analysis
21.24.1. By Type
21.24.2. By Nature
21.24.3. By End-use
21.25. KSA Apple Juice Market Analysis
21.25.1. By Type
21.25.2. By Nature
21.25.3. By End-use
21.26. South Africa Apple Juice Market Analysis
21.26.1. By Type
21.26.2. By Nature
21.26.3. By End-use
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis by Tier of Companies
22.2. Market Concentration
22.3. Market Presence Analysis
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Competition Deep Dive
23.2.1. Del Monte Food, Inc.
23.2.1.1. Overview
23.2.1.2. Product Portfolio
23.2.1.3. Sales Footprint
23.2.1.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.1.5. Strategy Overview
23.2.1.6. Financial Overview
23.2.2. The Coca-Cola Company
23.2.2.1. Overview
23.2.2.2. Product Portfolio
23.2.2.3. Sales Footprint
23.2.2.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.2.5. Strategy Overview
23.2.2.6. Financial Overview
23.2.3. Tree Top Inc.
23.2.3.1. Overview
23.2.3.2. Product Portfolio
23.2.3.3. Sales Footprint
23.2.3.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.3.5. Strategy Overview
23.2.3.6. Financial Overview
23.2.4. Parle Agro Pvt. Ltd.
23.2.4.1. Overview
23.2.4.2. Product Portfolio
23.2.4.3. Sales Footprint
23.2.4.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.4.5. Strategy Overview
23.2.4.6. Financial Overview
23.2.5. PepsiCo, Inc.
23.2.5.1. Overview
23.2.5.2. Product Portfolio
23.2.5.3. Sales Footprint
23.2.5.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.5.5. Strategy Overview
23.2.5.6. Financial Overview
23.2.6. The Kraft Heinz Company
23.2.6.1. Overview
23.2.6.2. Product Portfolio
23.2.6.3. Sales Footprint
23.2.6.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.6.5. Strategy Overview
23.2.6.6. Financial Overview
23.2.7. Manzana Products Co.
23.2.7.1. Overview
23.2.7.2. Product Portfolio
23.2.7.3. Sales Footprint
23.2.7.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.7.5. Strategy Overview
23.2.7.6. Financial Overview
23.2.8. Eden Foods, Inc.
23.2.8.1. Overview
23.2.8.2. Product Portfolio
23.2.8.3. Sales Footprint
23.2.8.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.8.5. Strategy Overview
23.2.8.6. Financial Overview
23.2.9. Britvic Plc
23.2.9.1. Overview
23.2.9.2. Product Portfolio
23.2.9.3. Sales Footprint
23.2.9.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.9.5. Strategy Overview
23.2.9.6. Financial Overview
23.2.10. Solana Good Organ
23.2.10.1. Overview
23.2.10.2. Product Portfolio
23.2.10.3. Sales Footprint
23.2.10.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.10.5. Strategy Overview
23.2.10.6. Financial Overviewics
23.2.11. White House Company
23.2.11.1. Overview
23.2.11.2. Product Portfolio
23.2.11.3. Sales Footprint
23.2.11.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.11.5. Strategy Overview
23.2.11.6. Financial Overview
23.2.12. Others (on additional request)
23.2.12.1. Overview
23.2.12.2. Product Portfolio
23.2.12.3. Sales Footprint
23.2.12.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.12.5. Strategy Overview
23.2.12.6. Financial Overview
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

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