世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

三輪車市場(燃料タイプ:燃料タイプ:ガソリン、ディーゼル、CNG、電気、その他;用途:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Three-wheeler Vehicle Market (Fuel Type: Petrol, Diesel, CNG, Electric, and Others; and Usage: Passenger Carrier and Goods Carrier) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

三輪車市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界の三輪車市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会についても調... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年1月17日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
470 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

三輪車市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界の三輪車市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会についても調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の三輪車市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の三輪車市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、三輪車市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、世界の三輪車市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、このレポートは世界の三輪車市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の三輪車市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界の三輪車市場の競争状況について掘り下げています。世界の三輪車市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性の観点からプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の三輪車市場におけるプレイヤーの属性です。

三輪車の世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中、全地域で三輪車が生み出す売上高/収益は?
- 世界の三輪車市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場は?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

三輪車市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の三輪車市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の三輪車市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の三輪車市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.1.1.市場規模 US$Mn、2017年~2031年
1.2.市場戦略
1.2.1.需要と供給の動向
1.2.2.潜在市場スペースの特定
1.2.3.顧客の購買プロセスの理解
1.2.4.望ましい販売・マーケティング戦略
1.3.TMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場の定義/範囲/限界
2.2.マクロ経済要因
2.3.市場ダイナミクス
2.3.1.促進要因
2.3.2.阻害要因
2.3.3.機会
2.4.市場要因分析
2.4.1.ポーターのファイブフォース分析
2.4.2.SWOT分析
2.5.規制シナリオ
2.6.主要トレンド分析
2.7.バリューチェーン分析
2.8.コスト構造分析
2.9.利益率分析
3.インパクトファクター三輪車
3.1.電動三輪車の出現
4.三輪車世界市場:燃料タイプ別
4.1.市場スナップショット
4.1.1.序論、定義、主な調査結果
4.1.2.市場成長と前年比予測
4.1.3.基準点シェア分析
4.2.三輪車の世界市場規模分析・予測、2017年~2031年、燃料タイプ別
4.2.1.ガソリン
4.2.2.ディーゼル
4.2.3.CNG
4.2.4.電気
4.2.5.その他
5.三輪車世界市場:用途別
5.1.市場スナップショット
5.1.1.序論、定義、主な調査結果
5.1.2.市場成長と前年比予測
5.1.3.基準点シェア分析
5.2.三輪車の世界市場規模分析・予測、2017年~2031年、用途別
5.2.1.旅客キャリア
5.2.2.物品運搬車
6.三輪車の世界市場、構成別
6.1.市場スナップショット
6.1.1.序論、定義、主な調査結果
6.1.2.市場成長と前年比予測
6.1.3.基準点シェア分析
6.2.三輪車の世界市場規模分析・予測、2017年~2031年、構成別
6.2.1.前輪2輪
6.2.2.後輪2輪
7.三輪車世界市場:出力別
7.1.市場スナップショット
7.1.1.序論、定義、主な調査結果
7.1.2.市場成長と前年比予測
7.1.3.基準点シェア分析
7.2.三輪車の世界市場規模分析・予測、2017年〜2031年、出力別
7.2.1.4kW未満
7.2.2. 4.1 kW~6 kW
7.2.3. 6.1 kW~9 kW
7.2.4.9 kW以上
8.三輪車世界市場:エンジン位置別
8.1.市場スナップショット
8.1.1.序論、定義、主な調査結果
8.1.2.市場成長と前年比予測
8.1.3.基準点シェア分析
8.2.三輪車の世界市場規模分析・予測、2017年〜2031年、エンジン位置別
8.2.1.フロントエンジン
8.2.2.リアエンジン
9.三輪車の世界市場:地域別
9.1.市場スナップショット
9.1.1.序論、定義、主な調査結果
9.1.2.市場成長と前年比予測
9.1.3.基準点シェア分析
9.2.三輪車の世界市場規模分析・予測、2017年~2031年、地域別
9.2.1.米州
9.2.2.欧州
9.2.3.アジア太平洋
9.2.4.中東
9.2.5.アフリカ
10.米州の三輪車市場
10.1.市場スナップショット
10.1.1.序論、定義、主な調査結果
10.1.2.市場成長と前年比予測
10.1.3.基準点シェア分析
10.2.米州の三輪車市場規模分析・予測、2017年~2031年、燃料タイプ別
10.2.1.ガソリン
10.2.2.ディーゼル
10.2.3.CNG
10.2.4.電気
10.2.5.その他
10.3.米州の三輪車市場規模分析・予測、2017~2031年、用途別
10.3.1.旅客輸送車
10.3.2.物品運搬車
10.4.米州の三輪車市場規模分析・予測、2017~2031年、形状別
10.4.1.前輪2輪
10.4.2.後輪2輪
10.5.米州の三輪車市場規模分析と予測、2017~2031年、出力別
10.5.1.4kW未満
10.5.2. 4.1 kW~6 kW
10.5.3. 6.1 kW~9 kW
10.5.4.9kW以上
10.6.米州の三輪車市場規模分析・予測、2017~2031年、エンジン位置別
10.6.1.フロントエンジン
10.6.2.リアエンジン
10.7.主要国分析:米州の三輪車市場規模分析と予測、2017年~2031年
10.7.1.米国
10.7.2.カナダ
10.7.3.メキシコ
10.7.4.アルゼンチン
10.7.5.ブラジル
10.7.6.その他の地域
11.ヨーロッパの三輪車市場
11.1.市場スナップショット
11.1.1.序論、定義、主な調査結果
11.1.2.市場成長と前年比予測
11.1.3.基準点シェア分析
11.2.欧州三輪車市場規模分析・予測、2017年〜2031年、燃料タイプ別
11.2.1.ガソリン
11.2.2.ディーゼル
11.2.3.CNG
11.2.4.電気
11.2.5.その他
11.3.欧州三輪車市場規模分析・予測、2017年〜2031年、用途別
11.3.1.旅客輸送車
11.3.2.物品運搬車
11.4.欧州の三輪車市場規模分析と予測、2017年〜2031年、構成別
11.4.1.前輪2輪
11.4.2.後輪2輪
11.5.欧州の三輪車市場規模分析と予測、2017〜2031年、出力別
11.5.1.4kW未満
11.5.2. 4.1 kW~6 kW
11.5.3. 6.1 kW~9 kW
11.5.4.9kW以上
11.6.欧州の三輪車市場規模分析・予測、2017年〜2031年、エンジン位置別
11.6.1.フロントエンジン
11.6.2.リアエンジン
11.7.主要国分析:欧州の三輪車市場規模分析と予測、2017年~2031年
11.7.1.英国
11.7.2.フランス
11.7.3.ドイツ
11.7.4.イタリア
11.7.5.スペイン
11.7.6.トルコ
11.7.7.その他のヨーロッパ
12.アジア太平洋地域の三輪車市場
12.1.市場スナップショット
12.1.1.序論、定義、主な調査結果
12.1.2.市場成長と前年比予測
12.1.3.基準点シェア分析
12.2.アジア太平洋地域の三輪車市場規模分析・予測、2017年〜2031年、燃料タイプ別
12.2.1.ガソリン
12.2.2.ディーゼル
12.2.3.CNG
12.2.4.電気
12.2.5.その他
12.3.アジア太平洋地域の三輪車市場規模分析・予測、2017年~2031年、用途別
12.3.1.旅客輸送車
12.3.2.物品運搬車
12.4.アジア太平洋地域の三輪車市場規模分析と予測、2017年〜2031年、構成別
12.4.1.前輪2輪
12.4.2.後輪2輪
12.5.アジア太平洋地域の三輪車市場規模分析と予測、2017年〜2031年、出力別
12.5.1.4kW未満
12.5.2. 4.1 kW~6 kW
12.5.3. 6.1 kW~9 kW
12.5.4.9kW以上
12.6.アジア太平洋地域の三輪車市場規模分析と予測、2017年〜2031年、エンジン位置別
12.6.1.フロントエンジン
12.6.2.リアエンジン
12.7.主要国分析:アジア太平洋地域の三輪車市場規模分析と予測、2017年~2031年
12.7.1.中国
12.7.2.インド
12.7.3.日本
12.7.4.ASEAN諸国
12.7.5.韓国
12.7.6.ニュージーランド
12.7.7.その他のアジア太平洋地域
13.中東の三輪車市場
13.1.市場スナップショット
13.1.1.序論、定義、主な調査結果
13.1.2.市場成長と前年比予測
13.1.3.基準点シェア分析
13.2.中東の三輪車市場規模分析・予測、2017年~2031年、燃料タイプ別
13.2.1.ガソリン
13.2.2.ディーゼル
13.2.3.CNG
13.2.4.電気
13.2.5.その他
13.3.中東の三輪車市場規模分析・予測、2017~2031年、用途別
13.3.1.旅客輸送車
13.3.2.物資輸送車
13.4.中東の三輪車市場規模分析・予測、2017年~2031年、形状別
13.4.1.前輪2輪
13.4.2.後輪2輪
13.5.中東の三輪車市場規模分析と予測、2017~2031年、出力別
13.5.1.4kW未満
13.5.2. 4.1 kW~6 kW
13.5.3. 6.1 kW~9 kW
13.5.4.9kW以上
13.6.中東の三輪車市場規模分析・予測、2017~2031年、エンジン位置別
13.6.1.フロントエンジン
13.6.2.リアエンジン
13.7.主要国分析:中東の三輪車市場規模分析と予測、2017年~2031年
13.7.1.GCC
13.7.2.シリア
13.7.3.ヨルダン
13.7.4.イスラエル
13.7.5.その他の中東地域
14.アフリカの三輪車市場
14.1.市場スナップショット
14.1.1.序論、定義、主な調査結果
14.1.2.市場成長と前年比予測
14.1.3.基準点シェア分析
14.2.アフリカの三輪車市場規模分析・予測、2017年~2031年、燃料タイプ別
14.2.1.ガソリン
14.2.2.ディーゼル
14.2.3.CNG
14.2.4.電気
14.2.5.その他
14.3.アフリカの三輪車市場規模分析・予測、2017年〜2031年、用途別
14.3.1.旅客輸送車
14.3.2.物品運搬車
14.4.アフリカの三輪車市場規模分析と予測、2017年〜2031年、構成別
14.4.1.前輪2輪
14.4.2.後輪2輪
14.5.アフリカの三輪車市場規模分析と予測、2017年〜2031年、出力別
14.5.1.4kW未満
14.5.2. 4.1 kW~6 kW
14.5.3. 6.1 kW~9 kW
14.5.4.9kW以上
14.6.三輪車の世界市場規模分析・予測、2017年〜2031年、エンジン位置別
14.6.1.フロントエンジン
14.6.2.リアエンジン
14.7.主要国分析:アフリカの三輪車市場規模分析と予測、2017年~2031年
14.7.1.南アフリカ
14.7.2.ジンバブエ
14.7.3.ケニア
14.7.4.エジプト
14.7.5.タンザニア
14.7.6.その他のアフリカ
15.競合他社の状況
15.1.企業シェア分析/ブランドシェア分析、2022年
15.2.各プレイヤーの企業分析 会社概要、企業フットプリント、製品ポートフォリオ、競合・顧客、子会社・親会社、最近の動向、財務分析
16.会社概要/主要プレイヤー
16.1.バジャイ・オート社
16.1.1.会社概要
16.1.2.会社の足跡
16.1.3.製品ポートフォリオ
16.1.4.競合他社と顧客
16.1.5.子会社と親会社
16.1.6.最近の動向
16.1.7.財務分析
16.2.マヒンドラ&マヒンドラ社
16.2.1.会社概要
16.2.2.会社の足跡
16.2.3.製品ポートフォリオ
16.2.4.競合他社と顧客
16.2.5.子会社・親会社
16.2.6.最近の動向
16.2.7.財務分析
16.3.ピアッジオ・ビークル・プライベート・リミテッド
16.3.1.会社概要
16.3.2.会社の足跡
16.3.3.製品ポートフォリオ
16.3.4.競合他社と顧客
16.3.5.子会社・親会社
16.3.6.最近の動向
16.3.7.財務分析
16.4.スクーター・インディア
16.4.1.会社概要
16.4.2.会社の足跡
16.4.3.製品ポートフォリオ
16.4.4.競争相手と顧客
16.4.5.子会社・親会社
16.4.6.最近の動向
16.4.7.財務分析
16.5.テラモーターズ株式会社
16.5.1.会社概要
16.5.2.会社の足跡
16.5.3.製品ポートフォリオ
16.5.4.競合他社と顧客
16.5.5.子会社と親会社
16.5.6.最近の動向
16.5.7.財務分析
16.6.TVSモーター・カンパニー
16.6.1.会社概要
16.6.2.会社の足跡
16.6.3.製品ポートフォリオ
16.6.4.競合他社と顧客
16.6.5.子会社・親会社
16.6.6.最近の動向
16.6.7.財務分析
16.7.ヒーロー・エレクトリック・ビークル社
16.7.1.会社概要
16.7.2.会社の足跡
16.7.3.製品ポートフォリオ
16.7.4.競争相手と顧客
16.7.5.子会社・親会社
16.7.6.最近の動向
16.7.7.財務分析
16.8.ロヒア・オート・インダストリーズ
16.8.1.会社概要
16.8.2.会社の足跡
16.8.3.製品ポートフォリオ
16.8.4.競争相手と顧客
16.8.5.子会社・親会社
16.8.6.最近の動向
16.8.7.財務分析
16.9.フォースモータース
16.9.1.会社概要
16.9.2.会社の足跡
16.9.3.製品ポートフォリオ
16.9.4.競合他社と顧客
16.9.5.子会社・親会社
16.9.6.最近の動向
16.9.7.財務分析
16.10.アトゥール・オート・リミテッド
16.10.1.会社概要
16.10.2.会社の足跡
16.10.3.製品ポートフォリオ
16.10.4.競争相手と顧客
16.10.5.子会社と親会社
16.10.6.最近の動向
16.10.7.財務分析
16.11.マヒンドラ・エレクトリック・モビリティ
16.11.1.会社概要
16.11.2.会社の足跡
16.11.3.製品ポートフォリオ
16.11.4.競争相手と顧客
16.11.5.子会社・親会社
16.11.6.最近の動向
16.11.7.財務分析
16.12.株式会社JSA
16.12.1.会社概要
16.12.2.会社の足跡
16.12.3.製品ポートフォリオ
16.12.4.競合他社と顧客
16.12.5.子会社・親会社
16.12.6.最近の動向
16.12.7.財務分析
16.13.MWインダストリーズ社
16.13.1.会社概要
16.13.2.会社の足跡
16.13.3.製品ポートフォリオ
16.13.4.競争相手と顧客
16.13.5.子会社・親会社
16.13.6.最近の動向
16.13.7.財務分析
16.14.タタ・モーターズ
16.14.1.会社概要
16.14.2.会社の足跡
16.14.3.製品ポートフォリオ
16.14.4.競争相手と顧客
16.14.5.子会社・親会社
16.14.6.最近の動向
16.14.7.財務分析
16.15.江蘇金爵汽車股份有限公司Ltd.
16.15.1.会社概要
16.15.2.会社の足跡
16.15.3.製品ポートフォリオ
16.15.4.競争相手と顧客
16.15.5.子会社と親会社
16.15.6.最近の動向
16.15.7.財務分析
16.16.常州裕豊汽車有限公司Ltd.
16.16.1.会社概要
16.16.2.会社の足跡
16.16.3.製品ポートフォリオ
16.16.4.競争相手と顧客
16.16.5.子会社・親会社
16.16.6.最近の動向
16.16.7.財務分析
16.17.湘河強盛電動三輪車工場
16.17.1.会社概要
16.17.2.会社の足跡
16.17.3.製品ポートフォリオ
16.17.4.競争相手と顧客
16.17.5.子会社・親会社
16.17.6.最近の動向
16.17.7.財務分析
16.18.江蘇東遠汽車製造有限公司
16.18.1.会社概要
16.18.2.会社の足跡
16.18.3.製品ポートフォリオ
16.18.4.競争相手と顧客
16.18.5.子会社・親会社
16.18.6.最近の動向
16.18.7.財務分析
16.19.その他の主要プレーヤー
16.19.1.会社概要
16.19.2.企業の足跡
16.19.3.製品ポートフォリオ
16.19.4.競争相手と顧客
16.19.5.子会社と親会社
16.19.6.最近の動向
16.19.7.財務分析

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Three-Wheeler Vehicle Market – Scope of Report
TMR’s report on the global three-wheeler vehicle market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global three-wheeler vehicle market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global three-wheeler vehicle market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the three-wheeler vehicle market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global three-wheeler vehicle market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global three-wheeler vehicle market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global three-wheeler vehicle market.

The report delves into the competitive landscape of the global three-wheeler vehicle market. Key players operating in the global three-wheeler vehicle market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global three-wheeler vehicle market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global three-wheeler vehicle Market Report
• What is the sales/revenue generated by three-wheeler vehicle across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global three-wheeler vehicle market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Three-Wheeler Vehicle Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global three-wheeler vehicle market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global three-wheeler vehicle market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global three-wheeler vehicle market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.1.1. Market Value US$ Mn, 2017-2031
1.2. Go to Market Strategy
1.2.1. Demand & Supply Side Trends
1.2.2. Identification of Potential Market Spaces
1.2.3. Understanding the Buying Process of Customers
1.2.4. Preferred Sales & Marketing Strategy
1.3. TMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definition / Scope / Limitations
2.2. Macro-Economic Factors
2.3. Market Dynamics
2.3.1. Drivers
2.3.2. Restraints
2.3.3. Opportunities
2.4. Market Factor Analysis
2.4.1. Porter’s Five Force Analysis
2.4.2. SWOT Analysis
2.5. Regulatory Scenario
2.6. Key Trend Analysis
2.7. Value Chain Analysis
2.8. Cost Structure Analysis
2.9. Profit Margin Analysis
3. Impact Factors: Three-wheeler Vehicle
3.1. Emergence of Electric Three-wheeler Vehicles
4. Global Three-wheeler Vehicle Market, By Fuel Type
4.1. Market Snapshot
4.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
4.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
4.1.3. Base Point Share Analysis
4.2. Global Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Fuel Type
4.2.1. Petrol
4.2.2. Diesel
4.2.3. CNG
4.2.4. Electric
4.2.5. Others
5. Global Three-wheeler Vehicle Market, By Usage
5.1. Market Snapshot
5.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
5.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
5.1.3. Base Point Share Analysis
5.2. Global Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Usage
5.2.1. Passenger Carrier
5.2.2. Goods Carrier
6. Global Three-wheeler Vehicle Market, By Configuration
6.1. Market Snapshot
6.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
6.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
6.1.3. Base Point Share Analysis
6.2. Global Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Configuration
6.2.1. Two Front Wheels
6.2.2. Two Rear Wheels
7. Global Three-wheeler Vehicle Market, By Power Output
7.1. Market Snapshot
7.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
7.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
7.1.3. Base Point Share Analysis
7.2. Global Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Power Output
7.2.1. Less than 4 kW
7.2.2. 4.1 kW to 6 kW
7.2.3. 6.1 kW to 9 kW
7.2.4. More than 9 kW
8. Global Three-wheeler Vehicle Market, By Engine Location
8.1. Market Snapshot
8.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
8.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
8.1.3. Base Point Share Analysis
8.2. Global Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Engine Location
8.2.1. Front Engine
8.2.2. Rear Engine
9. Global Three-wheeler Vehicle Market, By Region
9.1. Market Snapshot
9.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
9.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
9.1.3. Base Point Share Analysis
9.2. Global Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Region
9.2.1. Americas
9.2.2. Europe
9.2.3. Asia Pacific
9.2.4. Middle East
9.2.5. Africa
10. Americas Three-wheeler Vehicle Market
10.1. Market Snapshot
10.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
10.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
10.1.3. Base Point Share Analysis
10.2. Americas Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Fuel Type
10.2.1. Petrol
10.2.2. Diesel
10.2.3. CNG
10.2.4. Electric
10.2.5. Others
10.3. Americas Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Usage
10.3.1. Passenger Carrier
10.3.2. Goods Carrier
10.4. Americas Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Configuration
10.4.1. Two Front Wheels
10.4.2. Two Rear Wheels
10.5. Americas Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Power Output
10.5.1. Less than 4 kW
10.5.2. 4.1 kW to 6 kW
10.5.3. 6.1 kW to 9 kW
10.5.4. More than 9 kW
10.6. Americas Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Engine Location
10.6.1. Front Engine
10.6.2. Rear Engine
10.7. Key Country Analysis – Americas Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031
10.7.1. U.S.
10.7.2. Canada
10.7.3. Mexico
10.7.4. Argentina
10.7.5. Brazil
10.7.6. Rest of Americas
11. Europe Three-wheeler Vehicle Market
11.1. Market Snapshot
11.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
11.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
11.1.3. Base Point Share Analysis
11.2. Europe Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Fuel Type
11.2.1. Petrol
11.2.2. Diesel
11.2.3. CNG
11.2.4. Electric
11.2.5. Others
11.3. Europe Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Usage
11.3.1. Passenger Carrier
11.3.2. Goods Carrier
11.4. Europe Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Configuration
11.4.1. Two Front Wheels
11.4.2. Two Rear Wheels
11.5. Europe Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Power Output
11.5.1. Less than 4 kW
11.5.2. 4.1 kW to 6 kW
11.5.3. 6.1 kW to 9 kW
11.5.4. More than 9 kW
11.6. Europe Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Engine Location
11.6.1. Front Engine
11.6.2. Rear Engine
11.7. Key Country Analysis – Europe Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031
11.7.1. U.K.
11.7.2. France
11.7.3. Germany
11.7.4. Italy
11.7.5. Spain
11.7.6. Turkey
11.7.7. Rest of Europe
12. Asia Pacific Three-wheeler Vehicle Market
12.1. Market Snapshot
12.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
12.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
12.1.3. Base Point Share Analysis
12.2. Asia Pacific Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Fuel Type
12.2.1. Petrol
12.2.2. Diesel
12.2.3. CNG
12.2.4. Electric
12.2.5. Others
12.3. Asia Pacific Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Usage
12.3.1. Passenger Carrier
12.3.2. Goods Carrier
12.4. Asia-Pacific Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Configuration
12.4.1. Two Front Wheels
12.4.2. Two Rear Wheels
12.5. Asia-Pacific Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Power Output
12.5.1. Less than 4 kW
12.5.2. 4.1 kW to 6 kW
12.5.3. 6.1 kW to 9 kW
12.5.4. More than 9 kW
12.6. Asia-Pacific Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Engine Location
12.6.1. Front Engine
12.6.2. Rear Engine
12.7. Key Country Analysis – Asia Pacific Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031
12.7.1. China
12.7.2. India
12.7.3. Japan
12.7.4. ASEAN Countries
12.7.5. South Korea
12.7.6. ANZ
12.7.7. Rest of Asia Pacific
13. Middle East Three-wheeler Vehicle Market
13.1. Market Snapshot
13.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
13.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
13.1.3. Base Point Share Analysis
13.2. Middle East Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Fuel Type
13.2.1. Petrol
13.2.2. Diesel
13.2.3. CNG
13.2.4. Electric
13.2.5. Others
13.3. Middle East Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Usage
13.3.1. Passenger Carrier
13.3.2. Goods Carrier
13.4. Middle East Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Configuration
13.4.1. Two Front Wheels
13.4.2. Two Rear Wheels
13.5. Middle East Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Power Output
13.5.1. Less than 4 kW
13.5.2. 4.1 kW to 6 kW
13.5.3. 6.1 kW to 9 kW
13.5.4. More than 9 kW
13.6. Middle East Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Engine Location
13.6.1. Front Engine
13.6.2. Rear Engine
13.7. Key Country Analysis – Middle East Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031
13.7.1. GCC
13.7.2. Syria
13.7.3. Jordan
13.7.4. Israel
13.7.5. Rest of Middle East
14. Africa Three-wheeler Vehicle Market
14.1. Market Snapshot
14.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings
14.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections
14.1.3. Base Point Share Analysis
14.2. Africa Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Fuel Type
14.2.1. Petrol
14.2.2. Diesel
14.2.3. CNG
14.2.4. Electric
14.2.5. Others
14.3. Africa Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Usage
14.3.1. Passenger Carrier
14.3.2. Goods Carrier
14.4. Africa Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Configuration
14.4.1. Two Front Wheels
14.4.2. Two Rear Wheels
14.5. Africa Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Power Output
14.5.1. Less than 4 kW
14.5.2. 4.1 kW to 6 kW
14.5.3. 6.1 kW to 9 kW
14.5.4. More than 9 kW
14.6. Global Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031, By Engine Location
14.6.1. Front Engine
14.6.2. Rear Engine
14.7. Key Country Analysis – Africa Three-wheeler Vehicle Market Size Analysis & Forecast, 2017-2031
14.7.1. South Africa
14.7.2. Zimbabwe
14.7.3. Kenya
14.7.4. Egypt
14.7.5. Tanzania
14.7.6. Rest of Africa
15. Competitive Landscape
15.1. Company Share Analysis/ Brand Share Analysis, 2022
15.2. Company Analysis for each player Company Overview, Company Footprints, Product Portfolio, Competitors & Customers, Subsidiaries & Parent Organization, Recent Developments, Financial Analysis
16. Company Profile/ Key Players
16.1. Bajaj Auto Limited
16.1.1. Company Overview
16.1.2. Company Footprints
16.1.3. Product Portfolio
16.1.4. Competitors & Customers
16.1.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.1.6. Recent Developments
16.1.7. Financial Analysis
16.2. Mahindra & Mahindra Ltd
16.2.1. Company Overview
16.2.2. Company Footprints
16.2.3. Product Portfolio
16.2.4. Competitors & Customers
16.2.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.2.6. Recent Developments
16.2.7. Financial Analysis
16.3. Piaggio Vehicles Private Ltd
16.3.1. Company Overview
16.3.2. Company Footprints
16.3.3. Product Portfolio
16.3.4. Competitors & Customers
16.3.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.3.6. Recent Developments
16.3.7. Financial Analysis
16.4. Scooters India Ltd
16.4.1. Company Overview
16.4.2. Company Footprints
16.4.3. Product Portfolio
16.4.4. Competitors & Customers
16.4.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.4.6. Recent Developments
16.4.7. Financial Analysis
16.5. Terra Motors Corporation
16.5.1. Company Overview
16.5.2. Company Footprints
16.5.3. Product Portfolio
16.5.4. Competitors & Customers
16.5.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.5.6. Recent Developments
16.5.7. Financial Analysis
16.6. TVS Motor Company
16.6.1. Company Overview
16.6.2. Company Footprints
16.6.3. Product Portfolio
16.6.4. Competitors & Customers
16.6.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.6.6. Recent Developments
16.6.7. Financial Analysis
16.7. Hero Electric Vehicles Pvt. Ltd
16.7.1. Company Overview
16.7.2. Company Footprints
16.7.3. Product Portfolio
16.7.4. Competitors & Customers
16.7.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.7.6. Recent Developments
16.7.7. Financial Analysis
16.8. Lohia Auto Industries
16.8.1. Company Overview
16.8.2. Company Footprints
16.8.3. Product Portfolio
16.8.4. Competitors & Customers
16.8.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.8.6. Recent Developments
16.8.7. Financial Analysis
16.9. Force Motors
16.9.1. Company Overview
16.9.2. Company Footprints
16.9.3. Product Portfolio
16.9.4. Competitors & Customers
16.9.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.9.6. Recent Developments
16.9.7. Financial Analysis
16.10. Atul Auto Limited.
16.10.1. Company Overview
16.10.2. Company Footprints
16.10.3. Product Portfolio
16.10.4. Competitors & Customers
16.10.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.10.6. Recent Developments
16.10.7. Financial Analysis
16.11. Mahindra Electric Mobility
16.11.1. Company Overview
16.11.2. Company Footprints
16.11.3. Product Portfolio
16.11.4. Competitors & Customers
16.11.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.11.6. Recent Developments
16.11.7. Financial Analysis
16.12. JSA Corporation
16.12.1. Company Overview
16.12.2. Company Footprints
16.12.3. Product Portfolio
16.12.4. Competitors & Customers
16.12.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.12.6. Recent Developments
16.12.7. Financial Analysis
16.13. MW Industries Inc.
16.13.1. Company Overview
16.13.2. Company Footprints
16.13.3. Product Portfolio
16.13.4. Competitors & Customers
16.13.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.13.6. Recent Developments
16.13.7. Financial Analysis
16.14. Tata Motors
16.14.1. Company Overview
16.14.2. Company Footprints
16.14.3. Product Portfolio
16.14.4. Competitors & Customers
16.14.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.14.6. Recent Developments
16.14.7. Financial Analysis
16.15. Jiangsu Kingbon Vehicle Co. Ltd.
16.15.1. Company Overview
16.15.2. Company Footprints
16.15.3. Product Portfolio
16.15.4. Competitors & Customers
16.15.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.15.6. Recent Developments
16.15.7. Financial Analysis
16.16. Changzhou Yufeng Vehicle Co. Ltd.
16.16.1. Company Overview
16.16.2. Company Footprints
16.16.3. Product Portfolio
16.16.4. Competitors & Customers
16.16.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.16.6. Recent Developments
16.16.7. Financial Analysis
16.17. Xianghe Qiangsheng Electric Tricycle Factory
16.17.1. Company Overview
16.17.2. Company Footprints
16.17.3. Product Portfolio
16.17.4. Competitors & Customers
16.17.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.17.6. Recent Developments
16.17.7. Financial Analysis
16.18. Jiangsu East Yonsland Vehicle Manufacturing Co.
16.18.1. Company Overview
16.18.2. Company Footprints
16.18.3. Product Portfolio
16.18.4. Competitors & Customers
16.18.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.18.6. Recent Developments
16.18.7. Financial Analysis
16.19. Other Key Players
16.19.1. Company Overview
16.19.2. Company Footprints
16.19.3. Product Portfolio
16.19.4. Competitors & Customers
16.19.5. Subsidiaries & Parent Organization
16.19.6. Recent Developments
16.19.7. Financial Analysis

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(自動車市場)の最新刊レポート

Transparency Market Research社の自動車・交通分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(vehicle)の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/20 10:26

155.91 円

165.77 円

200.60 円

ページTOPに戻る