ブレインヘルスサプリメント市場(製品タイプ:製品タイプ:天然分子、ハーブエキス、ビタミン・ミネラル;用途:うつ病・気分、認知、ストレス・不安、その他うつ病と気分、認知、ストレスと不安、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年
Brain Health Supplements Market (Product Type: Natural Molecules, Herbal Extract, and Vitamins & Minerals; Application: Depression & Mood, Cognitive, Stress & Anxiety, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031
脳の健康サプリメント市場 - レポートの範囲
TMRの世界脳健康サプリメント市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在... もっと見る
サマリー 脳の健康サプリメント市場 - レポートの範囲
TMRの世界脳健康サプリメント市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の脳の健康サプリメント市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の脳の健康サプリメント市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、脳の健康サプリメント市場を理解しました。
二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界の脳の健康サプリメント市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、報告書は、世界の脳の健康サプリメント市場における競争力学の変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の脳の健康サプリメント市場への参入に興味のあるエンティティにとって貴重なツールとして役立ちます。
本レポートは、世界の脳の健康サプリメント市場の競争状況について掘り下げています。世界の脳の健康サプリメント市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、このレポートでプロファイリングされた世界の脳の健康サプリメント市場のプレーヤーの属性です。
脳の健康サプリメントの世界市場レポートで回答した主な質問
- 予測期間中の全地域における脳の健康サプリメントが生み出す売上高/収益は?
- 世界の脳の健康サプリメント市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
脳の健康サプリメント市場 - 調査目的と調査アプローチ
脳の健康サプリメントの世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品承認のための規制シナリオについて詳細に説明しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、世界の脳の健康サプリメント市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界の脳の健康サプリメント市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。
ページTOPに戻る
目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:脳の健康サプリメントの世界市場
4.市場概要
4.1.はじめに
4.1.1.市場の定義
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.ブレインヘルスサプリメントの世界市場分析と予測、2017年~2031年
4.4.1.市場収益予測(US$ Mn)
5.主要インサイト
5.1.疾患の有病率と発生率
5.2.技術の進歩
5.3.ポーターのファイブフォース分析
5.4.COVID-19影響度分析
6.ブレインヘルスサプリメントの世界市場分析と予測、製品タイプ別
6.1.序論と定義
6.2.主な調査結果/動向
6.3.市場価値予測、製品タイプ別、2017~2031年
6.3.1.天然分子
6.3.1.1.アセチル-L-カルニチン
6.3.1.2.アルファGPC
6.3.1.3.シチコリン
6.3.1.4.その他
6.3.2.ハーブエキス
6.3.2.1.高麗人参
6.3.2.2.イチョウ葉
6.3.2.3.クルクミン
6.3.2.4.その他
6.3.3.ビタミン・ミネラル
6.3.3.1.ビタミンB
6.3.3.2.ビタミンCとビタミンE
6.3.3.3.その他
6.4.市場魅力度分析(製品タイプ別
7.ブレインヘルスサプリメントの世界市場分析と予測:用途別
7.1.序論と定義
7.2.主な調査結果/動向
7.3.市場価値予測、用途別、2017~2031年
7.3.1.うつ病と気分
7.3.2.認知
7.3.3.ストレスと不安
7.3.4.その他
7.4.市場魅力度分析(用途別
8.ブレインヘルスサプリメントの世界市場分析と予測:販売タイプ別
8.1.導入と定義
8.2.主な調査結果/動向
8.3.市場価値予測、販売タイプ別、2017~2031年
8.3.1.処方薬
8.3.2.OTC
8.4.市場魅力度分析(販売タイプ別
9.ブレインヘルスサプリメントの世界市場分析と予測:流通チャネル別
9.1.序論と定義
9.2.主な調査結果/動向
9.3.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
9.3.1.オンライン
9.3.1.1.自社ウェブサイト
9.3.1.2.商用ウェブサイト
9.3.2.オフライン
9.3.2.1.病院の薬局
9.3.2.2.小売薬局
9.4.市場魅力度分析(流通チャネル別
10.ブレインヘルスサプリメントの世界市場分析と予測、地域別
10.1.主な調査結果
10.2.地域別市場価値予測
10.2.1.北米
10.2.2.欧州
10.2.3.アジア太平洋
10.2.4.ラテンアメリカ
10.2.5.中東・アフリカ
10.3.市場魅力度分析(地域別
11.北米のブレインヘルスサプリメント市場の分析と予測
11.1.はじめに
11.1.1.主な調査結果
11.2.市場価値予測、製品タイプ別、2017~2031年
11.2.1.天然分子
11.2.1.1.アセチル-L-カルニチン
11.2.1.2.アルファGPC
11.2.1.3.シチコリン
11.2.1.4.その他
11.2.2.ハーブエキス
11.2.2.1.高麗人参
11.2.2.2.イチョウ葉
11.2.2.3.クルクミン
11.2.2.4.その他
11.2.3.ビタミン・ミネラル
11.2.3.1.ビタミンB
11.2.3.2.ビタミンCとビタミンE
11.2.3.3.その他
11.3.市場価値予測、用途別、2017~2031年
11.3.1.うつ病と気分
11.3.2.認知
11.3.3.ストレスと不安
11.3.4.その他
11.4.市場価値予測(販売タイプ別)、2017年~2031年
11.4.1.処方薬
11.4.2.OTC
11.5.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
11.5.1.オンライン
11.5.1.1.自社ウェブサイト
11.5.1.2.商用ウェブサイト
11.5.2.オフライン
11.5.2.1.病院の薬局
11.5.2.2.小売薬局
11.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
11.6.1.米国
11.6.2.カナダ
11.7.市場魅力度分析
11.7.1.製品タイプ別
11.7.2.用途別
11.7.3.販売タイプ別
11.7.4.販売チャネル別
11.7.5.国別
12.欧州のブレインヘルスサプリメント市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.1.1.主な調査結果
12.2.市場価値予測、製品タイプ別、2017~2031年
12.2.1.天然分子
12.2.1.1.アセチル-L-カルニチン
12.2.1.2.アルファGPC
12.2.1.3.シチコリン
12.2.1.4.その他
12.2.2.ハーブエキス
12.2.2.1.高麗人参
12.2.2.2.イチョウ葉
12.2.2.3.クルクミン
12.2.2.4.その他
12.2.3.ビタミン・ミネラル
12.2.3.1.ビタミンB
12.2.3.2.ビタミンCとビタミンE
12.2.3.3.その他
12.3.市場価値予測、用途別、2017~2031年
12.3.1.うつ病と気分
12.3.2.認知
12.3.3.ストレスと不安
12.3.4.その他
12.4.市場価値予測(販売タイプ別)、2017年~2031年
12.4.1.処方薬
12.4.2.OTC
12.5.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
12.5.1.オンライン
12.5.1.1.自社ウェブサイト
12.5.1.2.商用ウェブサイト
12.5.2.オフライン
12.5.2.1.病院の薬局
12.5.2.2.小売薬局
12.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
12.6.1.ドイツ
12.6.2.イギリス
12.6.3.フランス
12.6.4.イタリア
12.6.5.スペイン
12.6.6.その他のヨーロッパ
12.7.市場魅力度分析
12.7.1.製品タイプ別
12.7.2.流通チャネル別
12.7.3.販売タイプ別
12.7.4.販売チャネル別
12.7.5.国・地域別
13.アジア太平洋地域のブレインヘルスサプリメント市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.1.1.主な調査結果
13.2.市場価値予測、製品タイプ別、2017~2031年
13.2.1.天然分子
13.2.1.1.アセチル-L-カルニチン
13.2.1.2.アルファGPC
13.2.1.3.シチコリン
13.2.1.4.その他
13.2.2.ハーブエキス
13.2.2.1.高麗人参
13.2.2.2.イチョウ葉
13.2.2.3.クルクミン
13.2.2.4.その他
13.2.3.ビタミン・ミネラル
13.2.3.1.ビタミンB
13.2.3.2.ビタミンCとビタミンE
13.2.3.3.その他
13.3.市場価値予測、用途別、2017~2031年
13.3.1.うつ病と気分
13.3.2.認知
13.3.3.ストレスと不安
13.3.4.その他
13.4.市場価値予測(販売タイプ別)、2017年~2031年
13.4.1.処方薬
13.4.2.OTC
13.5.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
13.5.1.オンライン
13.5.1.1.自社ウェブサイト
13.5.1.2.商用ウェブサイト
13.5.2.オフライン
13.5.2.1.病院の薬局
13.5.2.2.小売薬局
13.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
13.6.1.中国
13.6.2.日本
13.6.3.インド
13.6.4.オーストラリア&ニュージーランド
13.6.5.その他のアジア太平洋地域
13.7.市場魅力度分析
13.7.1.製品タイプ別
13.7.2.流通チャネル別
13.7.3.販売タイプ別
13.7.4.販売チャネル別
13.7.5.国・地域別
14.ラテンアメリカのブレインヘルスサプリメント市場の分析と予測
14.1.はじめに
14.1.1.主な調査結果
14.2.市場価値予測、製品タイプ別、2017~2031年
14.2.1.天然分子
14.2.1.1.アセチル-L-カルニチン
14.2.1.2.アルファGPC
14.2.1.3.シチコリン
14.2.1.4.その他
14.2.2.ハーブエキス
14.2.2.1.高麗人参
14.2.2.2.イチョウ葉
14.2.2.3.クルクミン
14.2.2.4.その他
14.2.3.ビタミン・ミネラル
14.2.3.1.ビタミンB
14.2.3.2.ビタミンCとビタミンE
14.2.3.3.その他
14.3.市場価値予測、用途別、2017~2031年
14.3.1.うつ病と気分
14.3.2.認知
14.3.3.ストレスと不安
14.3.4.その他
14.4.市場価値予測(販売タイプ別)、2017年~2031年
14.4.1.処方薬
14.4.2.OTC
14.5.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
14.5.1.オンライン
14.5.1.1.自社ウェブサイト
14.5.1.2.商用ウェブサイト
14.5.2.オフライン
14.5.2.1.病院の薬局
14.5.2.2.小売薬局
14.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
14.6.1.ブラジル
14.6.2.メキシコ
14.6.3.その他のラテンアメリカ
14.7.市場魅力度分析
14.7.1.製品タイプ別
14.7.2.用途別
14.7.3.販売タイプ別
14.7.4.販売チャネル別
14.7.5.国・地域別
15.中東・アフリカのブレインヘルスサプリメント市場の分析と予測
15.1.はじめに
15.1.1.主な調査結果
15.2.市場価値予測、製品タイプ別、2017~2031年
15.2.1.天然分子
15.2.1.1.アセチル-L-カルニチン
15.2.1.2.アルファGPC
15.2.1.3.シチコリン
15.2.1.4.その他
15.2.2.ハーブエキス
15.2.2.1.高麗人参
15.2.2.2.イチョウ葉
15.2.2.3.クルクミン
15.2.2.4.その他
15.2.3.ビタミン・ミネラル
15.2.3.1.ビタミンB
15.2.3.2.ビタミンCとビタミンE
15.2.3.3.その他
15.3.市場価値予測、用途別、2017~2031年
15.3.1.うつ病と気分
15.3.2.認知
15.3.3.ストレスと不安
15.3.4.その他
15.4.市場価値予測(販売タイプ別)、2017年~2031年
15.4.1.処方薬
15.4.2.OTC
15.5.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
15.5.1.オンライン
15.5.1.1.自社ウェブサイト
15.5.1.2.商用ウェブサイト
15.5.2.オフライン
15.5.2.1.病院の薬局
15.5.2.2.小売薬局
15.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
15.6.1.GCC諸国
15.6.2.南アフリカ
15.6.3.その他の中東・アフリカ
15.7.市場魅力度分析
15.7.1.製品タイプ別
15.7.2.用途別
15.7.3.販売タイプ別
15.7.4.販売チャネル別
15.7.5.国・地域別
16.競争環境
16.1.市場プレーヤー - 競争マトリックス(企業階層別、企業規模別)
16.2.企業別市場シェア分析(2022年)
16.3.企業プロフィール
16.3.1.Onnit Labs, Inc.
16.3.1.1.会社概要
16.3.1.2.財務概要
16.3.1.3.製品ポートフォリオ
16.3.1.4.事業戦略
16.3.1.5.最近の動向
16.3.2.ニュートリシア
16.3.2.1.会社概要
16.3.2.2.財務概要
16.3.2.3.製品ポートフォリオ
16.3.2.4.事業戦略
16.3.2.5.最近の動向
16.3.3.ナチュラル・オルタナティブズ・インターナショナル社
16.3.3.1.会社概要
16.3.3.2.財務概要
16.3.3.3.製品ポートフォリオ
16.3.3.4.事業戦略
16.3.3.5.最近の動向
16.3.4.クインシー・バイオサイエンス
16.3.4.1.会社概要
16.3.4.2.財務概要
16.3.4.3.製品ポートフォリオ
16.3.4.4.事業戦略
16.3.4.5.最近の動向
16.3.5.レキットベンキーザー・グループPLC
16.3.5.1.会社概要
16.3.5.2.財務概要
16.3.5.3.製品ポートフォリオ
16.3.5.4.事業戦略
16.3.5.5.最近の動向
16.3.6.ナトロール社
16.3.6.1.会社概要
16.3.6.2.財務概要
16.3.6.3.製品ポートフォリオ
16.3.6.4.事業戦略
16.3.6.5.最近の動向
16.3.7.株式会社H.V.M.N.
16.3.7.1.会社概要
16.3.7.2.財務概要
16.3.7.3.製品ポートフォリオ
16.3.7.4.事業戦略
16.3.7.5.最近の動向
ページTOPに戻る
Summary Brain Health Supplements Market – Scope of Report TMR’s report on the global brain health supplements market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global brain health supplements market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global brain health supplements market from 2023 to 2031.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the brain health supplements market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global brain health supplements market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global brain health supplements market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global brain health supplements market.
The report delves into the competitive landscape of the global brain health supplements market. Key players operating in the global brain health supplements market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global brain health supplements market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global brain health supplements Market Report • What is the sales/revenue generated by brain health supplements across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global brain health supplements market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Brain Health Supplements Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global brain health supplements market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global brain health supplements market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global brain health supplements market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions and Research Methodology 3. Executive Summary: Global Brain Health Supplements Market 4. Market Overview 4.1. Introduction 4.1.1. Market Definition 4.2. Overview 4.3. Market Dynamics 4.3.1. Drivers 4.3.2. Restraints 4.3.3. Opportunities 4.4. Global Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast, 2017–2031 4.4.1. Market Revenue Projections (US$ Mn) 5. Key Insights 5.1. Disease Prevalence & Incidence rate 5.2. Technological Advancements 5.3. Porter's Five Forces Analysis 5.4. COVID-19 Impact Analysis 6. Global Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast, By Product Type 6.1. Introduction & Definition 6.2. Key Findings / Developments 6.3. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031 6.3.1. Natural Molecules 6.3.1.1. Acetyl-L-Carnitine 6.3.1.2. Alpha-GPC 6.3.1.3. Citicoline 6.3.1.4. Others 6.3.2. Herbal Extract 6.3.2.1. Ginseng 6.3.2.2. Gingko Biloba 6.3.2.3. Curcumin 6.3.2.4. Others 6.3.3. Vitamin & Minerals 6.3.3.1. Vitamin B 6.3.3.2. Vitamin C & E 6.3.3.3. Others 6.4. Market Attractiveness Analysis, By Product Type 7. Global Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast, By Application 7.1. Introduction & Definition 7.2. Key Findings / Developments 7.3. Market Value Forecast, by Application, 2017–2031 7.3.1. Depression & Mood 7.3.2. Cognitive 7.3.3. Stress & Anxiety 7.3.4. Others 7.4. Market Attractiveness Analysis, By Application 8. Global Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast, By Sales Type 8.1. Introduction & Definition 8.2. Key Findings / Developments 8.3. Market Value Forecast, by Sales Type, 2017–2031 8.3.1. Rx Prescription 8.3.2. OTC 8.4. Market Attractiveness Analysis, By Sales Type 9. Global Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast, By Distribution Channel 9.1. Introduction & Definition 9.2. Key Findings / Developments 9.3. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031 9.3.1. Online 9.3.1.1. Company Owned Website 9.3.1.2. Commercial Website 9.3.2. Offline 9.3.2.1. Hospital Pharmacies 9.3.2.2. Retail Pharmacies 9.4. Market Attractiveness Analysis, By Distribution Channel 10. Global Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast, By Region 10.1. Key Findings 10.2. Market Value Forecast, by Region 10.2.1. North America 10.2.2. Europe 10.2.3. Asia Pacific 10.2.4. Latin America 10.2.5. Middle East & Africa 10.3. Market Attractiveness Analysis, By Region 11. North America Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast 11.1. Introduction 11.1.1. Key Findings 11.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031 11.2.1. Natural Molecules 11.2.1.1. Acetyl-L-Carnitine 11.2.1.2. Alpha-GPC 11.2.1.3. Citicoline 11.2.1.4. Others 11.2.2. Herbal Extract 11.2.2.1. Ginseng 11.2.2.2. Gingko Biloba 11.2.2.3. Curcumin 11.2.2.4. Others 11.2.3. Vitamin & Minerals 11.2.3.1. Vitamin B 11.2.3.2. Vitamin C & E 11.2.3.3. Others 11.3. Market Value Forecast, by Application, 2017–2031 11.3.1. Depression & Mood 11.3.2. Cognitive 11.3.3. Stress & Anxiety 11.3.4. Others 11.4. Market Value Forecast, by Sales Type, 2017–2031 11.4.1. Rx Prescription 11.4.2. OTC 11.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031 11.5.1. Online 11.5.1.1. Company Owned Website 11.5.1.2. Commercial Website 11.5.2. Offline 11.5.2.1. Hospital Pharmacies 11.5.2.2. Retail Pharmacies 11.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031 11.6.1. U.S. 11.6.2. Canada 11.7. Market Attractiveness Analysis 11.7.1. By Product Type 11.7.2. By Application 11.7.3. By Sales Type 11.7.4. By Distribution Channel 11.7.5. By Country 12. Europe Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast 12.1. Introduction 12.1.1. Key Findings 12.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031 12.2.1. Natural Molecules 12.2.1.1. Acetyl-L-Carnitine 12.2.1.2. Alpha-GPC 12.2.1.3. Citicoline 12.2.1.4. Others 12.2.2. Herbal Extract 12.2.2.1. Ginseng 12.2.2.2. Gingko Biloba 12.2.2.3. Curcumin 12.2.2.4. Others 12.2.3. Vitamin & Minerals 12.2.3.1. Vitamin B 12.2.3.2. Vitamin C & E 12.2.3.3. Others 12.3. Market Value Forecast, by Application, 2017–2031 12.3.1. Depression & Mood 12.3.2. Cognitive 12.3.3. Stress & Anxiety 12.3.4. Others 12.4. Market Value Forecast, by Sales Type, 2017–2031 12.4.1. Rx Prescription 12.4.2. OTC 12.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031 12.5.1. Online 12.5.1.1. Company Owned Website 12.5.1.2. Commercial Website 12.5.2. Offline 12.5.2.1. Hospital Pharmacies 12.5.2.2. Retail Pharmacies 12.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031 12.6.1. Germany 12.6.2. U.K. 12.6.3. France 12.6.4. Italy 12.6.5. Spain 12.6.6. Rest of Europe 12.7. Market Attractiveness Analysis 12.7.1. By Product Type 12.7.2. By Distribution Channel 12.7.3. By Sales Type 12.7.4. By Distribution Channel 12.7.5. By Country/Sub-region 13. Asia Pacific Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast 13.1. Introduction 13.1.1. Key Findings 13.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031 13.2.1. Natural Molecules 13.2.1.1. Acetyl-L-Carnitine 13.2.1.2. Alpha-GPC 13.2.1.3. Citicoline 13.2.1.4. Others 13.2.2. Herbal Extract 13.2.2.1. Ginseng 13.2.2.2. Gingko Biloba 13.2.2.3. Curcumin 13.2.2.4. Others 13.2.3. Vitamin & Minerals 13.2.3.1. Vitamin B 13.2.3.2. Vitamin C & E 13.2.3.3. Others 13.3. Market Value Forecast, by Application, 2017–2031 13.3.1. Depression & Mood 13.3.2. Cognitive 13.3.3. Stress & Anxiety 13.3.4. Others 13.4. Market Value Forecast, by Sales Type, 2017–2031 13.4.1. Rx Prescription 13.4.2. OTC 13.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031 13.5.1. Online 13.5.1.1. Company Owned Website 13.5.1.2. Commercial Website 13.5.2. Offline 13.5.2.1. Hospital Pharmacies 13.5.2.2. Retail Pharmacies 13.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031 13.6.1. China 13.6.2. Japan 13.6.3. India 13.6.4. Australia & New Zealand 13.6.5. Rest of Asia Pacific 13.7. Market Attractiveness Analysis 13.7.1. By Product Type 13.7.2. By Distribution Channel 13.7.3. By Sales Type 13.7.4. By Distribution Channel 13.7.5. By Country/Sub-region 14. Latin America Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast 14.1. Introduction 14.1.1. Key Findings 14.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031 14.2.1. Natural Molecules 14.2.1.1. Acetyl-L-Carnitine 14.2.1.2. Alpha-GPC 14.2.1.3. Citicoline 14.2.1.4. Others 14.2.2. Herbal Extract 14.2.2.1. Ginseng 14.2.2.2. Gingko Biloba 14.2.2.3. Curcumin 14.2.2.4. Others 14.2.3. Vitamin & Minerals 14.2.3.1. Vitamin B 14.2.3.2. Vitamin C & E 14.2.3.3. Others 14.3. Market Value Forecast, by Application, 2017–2031 14.3.1. Depression & Mood 14.3.2. Cognitive 14.3.3. Stress & Anxiety 14.3.4. Others 14.4. Market Value Forecast, by Sales Type, 2017–2031 14.4.1. Rx Prescription 14.4.2. OTC 14.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031 14.5.1. Online 14.5.1.1. Company Owned Website 14.5.1.2. Commercial Website 14.5.2. Offline 14.5.2.1. Hospital Pharmacies 14.5.2.2. Retail Pharmacies 14.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031 14.6.1. Brazil 14.6.2. Mexico 14.6.3. Rest of Latin America 14.7. Market Attractiveness Analysis 14.7.1. By Product Type 14.7.2. By Application 14.7.3. By Sales Type 14.7.4. By Distribution Channel 14.7.5. By Country/Sub-region 15. Middle East & Africa Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast 15.1. Introduction 15.1.1. Key Findings 15.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031 15.2.1. Natural Molecules 15.2.1.1. Acetyl-L-Carnitine 15.2.1.2. Alpha-GPC 15.2.1.3. Citicoline 15.2.1.4. Others 15.2.2. Herbal Extract 15.2.2.1. Ginseng 15.2.2.2. Gingko Biloba 15.2.2.3. Curcumin 15.2.2.4. Others 15.2.3. Vitamin & Minerals 15.2.3.1. Vitamin B 15.2.3.2. Vitamin C & E 15.2.3.3. Others 15.3. Market Value Forecast, by Application, 2017–2031 15.3.1. Depression & Mood 15.3.2. Cognitive 15.3.3. Stress & Anxiety 15.3.4. Others 15.4. Market Value Forecast, by Sales Type, 2017–2031 15.4.1. Rx Prescription 15.4.2. OTC 15.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031 15.5.1. Online 15.5.1.1. Company Owned Website 15.5.1.2. Commercial Website 15.5.2. Offline 15.5.2.1. Hospital Pharmacies 15.5.2.2. Retail Pharmacies 15.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031 15.6.1. GCC Countries 15.6.2. South Africa 15.6.3. Rest of Middle East & Africa 15.7. Market Attractiveness Analysis 15.7.1. By Product Type 15.7.2. By Application 15.7.3. By Sales Type 15.7.4. By Distribution Channel 15.7.5. By Country/Sub-region 16. Competition Landscape 16.1. Market Player - Competition Matrix (by tier and size of companies) 16.2. Market Share Analysis, by Company (2022) 16.3. Company Profiles 16.3.1. Onnit Labs, Inc. 16.3.1.1. Company Overview 16.3.1.2. Financial Overview 16.3.1.3. Product Portfolio 16.3.1.4. Business Strategies 16.3.1.5. Recent Developments 16.3.2. Nutricia 16.3.2.1. Company Overview 16.3.2.2. Financial Overview 16.3.2.3. Product Portfolio 16.3.2.4. Business Strategies 16.3.2.5. Recent Developments 16.3.3. Natural Alternatives International, Inc. 16.3.3.1. Company Overview 16.3.3.2. Financial Overview 16.3.3.3. Product Portfolio 16.3.3.4. Business Strategies 16.3.3.5. Recent Developments 16.3.4. Quincy Bioscience 16.3.4.1. Company Overview 16.3.4.2. Financial Overview 16.3.4.3. Product Portfolio 16.3.4.4. Business Strategies 16.3.4.5. Recent Developments 16.3.5. Reckitt Benckiser Group PLC 16.3.5.1. Company Overview 16.3.5.2. Financial Overview 16.3.5.3. Product Portfolio 16.3.5.4. Business Strategies 16.3.5.5. Recent Developments 16.3.6. Natrol, LLC. 16.3.6.1. Company Overview 16.3.6.2. Financial Overview 16.3.6.3. Product Portfolio 16.3.6.4. Business Strategies 16.3.6.5. Recent Developments 16.3.7. H.V.M.N. Inc. 16.3.7.1. Company Overview 16.3.7.2. Financial Overview 16.3.7.3. Product Portfolio 16.3.7.4. Business Strategies 16.3.7.5. Recent Developments
ページTOPに戻る
Transparency Market Research 社の最新刊レポート
-
Outdoor Living Structure Market (Type: Pergola, Gazebo, Pavilion or Ramada, Greenhouses, Arbor, and Others; and Material Type: Wood, Steel, Aluminum, Vinyl, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
-
Mesotherapy Market (Therapy Type: Point by Point Mesotherapy, Upper Skin Mesotherapy, and Comprehensive Mesotherapy; and Distribution Channel: Hospitals, Dermatology & Cosmetic Clinics, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
-
Two-wheeler Tires Market [Tire Type: Tube Tire, Tubeless Tire, and Others (Solid, PU, etc.); Tire Structure: Radial, Bias, and Others; and Motorcycle/ Tire Category: Scooter/ Moped, and Motorcycle] - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2024-2034
-
Recombinant Chemicals Market (Product Type: Recombinant Proteins, Recombinant DNAs, Recombinant Peptides, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
-
Hybrid Textile Market (Product Type: Glass/Carbon, Carbon/UHMWPE, Glass/Aramid, Carbon/Aramid, and Others; and Form: Composite Form and Non-composite Form) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
本レポートと同じKEY WORD(analysis size)の最新刊レポート
-
Live Biotherapeutics Market (Therapeutic Area: Gastrointestinal Disorders, Metabolic Disorders, Dermatological Diseases, and Others (Cancer, Genito-urinary, Mental Health etc.); and Route of Administration: Oral, Rectal, and Others (Topical etc.) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
-
Paresthesia Treatment Market (Type: Acute Paresthesia and Chronic Paresthesia; and Indication: Radiculopathy and Neuropathy) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
-
PCSK9 Inhibitor Market (Drug Type: Alirocumab, Evolocumab, Inclisiran, and Tafolecimab; and Modality: Fully-humanized Monoclonal Antibodies and siRNA) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
-
Paroxysmal Nocturnal Hemoglobinuria Market (Treatment: Medication, Supplements, Blood Transfusion, Bone Marrow Transplant, and Immunosuppressive Therapy; and End-user: Hospitals & Clinics, Homecare Settings, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
-
Pancreatic Cancer Treatment Market (Treatment Type: Chemotherapy, Immunotherapy, Hormone Therapy, Surgery, Radiation Therapy, and Targeted Therapy; and Indication Type: Exocrine and Endocrine) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|