世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ブレインヘルスサプリメント市場(製品タイプ:製品タイプ:天然分子、ハーブエキス、ビタミン・ミネラル;用途:うつ病・気分、認知、ストレス・不安、その他うつ病と気分、認知、ストレスと不安、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Brain Health Supplements Market (Product Type: Natural Molecules, Herbal Extract, and Vitamins & Minerals; Application: Depression & Mood, Cognitive, Stress & Anxiety, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

脳の健康サプリメント市場 - レポートの範囲 TMRの世界脳健康サプリメント市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年1月8日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
180 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

脳の健康サプリメント市場 - レポートの範囲
TMRの世界脳健康サプリメント市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の脳の健康サプリメント市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の脳の健康サプリメント市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、脳の健康サプリメント市場を理解しました。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界の脳の健康サプリメント市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、報告書は、世界の脳の健康サプリメント市場における競争力学の変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の脳の健康サプリメント市場への参入に興味のあるエンティティにとって貴重なツールとして役立ちます。

本レポートは、世界の脳の健康サプリメント市場の競争状況について掘り下げています。世界の脳の健康サプリメント市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、このレポートでプロファイリングされた世界の脳の健康サプリメント市場のプレーヤーの属性です。

脳の健康サプリメントの世界市場レポートで回答した主な質問
- 予測期間中の全地域における脳の健康サプリメントが生み出す売上高/収益は?
- 世界の脳の健康サプリメント市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

脳の健康サプリメント市場 - 調査目的と調査アプローチ
脳の健康サプリメントの世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品承認のための規制シナリオについて詳細に説明しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の脳の健康サプリメント市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界の脳の健康サプリメント市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。


ページTOPに戻る


目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:脳の健康サプリメントの世界市場
4.市場概要
4.1.はじめに
4.1.1.市場の定義
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.ブレインヘルスサプリメントの世界市場分析と予測、2017年~2031年
4.4.1.市場収益予測(US$ Mn)
5.主要インサイト
5.1.疾患の有病率と発生率
5.2.技術の進歩
5.3.ポーターのファイブフォース分析
5.4.COVID-19影響度分析
6.ブレインヘルスサプリメントの世界市場分析と予測、製品タイプ別
6.1.序論と定義
6.2.主な調査結果/動向
6.3.市場価値予測、製品タイプ別、2017~2031年
6.3.1.天然分子
6.3.1.1.アセチル-L-カルニチン
6.3.1.2.アルファGPC
6.3.1.3.シチコリン
6.3.1.4.その他
6.3.2.ハーブエキス
6.3.2.1.高麗人参
6.3.2.2.イチョウ葉
6.3.2.3.クルクミン
6.3.2.4.その他
6.3.3.ビタミン・ミネラル
6.3.3.1.ビタミンB
6.3.3.2.ビタミンCとビタミンE
6.3.3.3.その他
6.4.市場魅力度分析(製品タイプ別
7.ブレインヘルスサプリメントの世界市場分析と予測:用途別
7.1.序論と定義
7.2.主な調査結果/動向
7.3.市場価値予測、用途別、2017~2031年
7.3.1.うつ病と気分
7.3.2.認知
7.3.3.ストレスと不安
7.3.4.その他
7.4.市場魅力度分析(用途別
8.ブレインヘルスサプリメントの世界市場分析と予測:販売タイプ別
8.1.導入と定義
8.2.主な調査結果/動向
8.3.市場価値予測、販売タイプ別、2017~2031年
8.3.1.処方薬
8.3.2.OTC
8.4.市場魅力度分析(販売タイプ別
9.ブレインヘルスサプリメントの世界市場分析と予測:流通チャネル別
9.1.序論と定義
9.2.主な調査結果/動向
9.3.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
9.3.1.オンライン
9.3.1.1.自社ウェブサイト
9.3.1.2.商用ウェブサイト
9.3.2.オフライン
9.3.2.1.病院の薬局
9.3.2.2.小売薬局
9.4.市場魅力度分析(流通チャネル別
10.ブレインヘルスサプリメントの世界市場分析と予測、地域別
10.1.主な調査結果
10.2.地域別市場価値予測
10.2.1.北米
10.2.2.欧州
10.2.3.アジア太平洋
10.2.4.ラテンアメリカ
10.2.5.中東・アフリカ
10.3.市場魅力度分析(地域別
11.北米のブレインヘルスサプリメント市場の分析と予測
11.1.はじめに
11.1.1.主な調査結果
11.2.市場価値予測、製品タイプ別、2017~2031年
11.2.1.天然分子
11.2.1.1.アセチル-L-カルニチン
11.2.1.2.アルファGPC
11.2.1.3.シチコリン
11.2.1.4.その他
11.2.2.ハーブエキス
11.2.2.1.高麗人参
11.2.2.2.イチョウ葉
11.2.2.3.クルクミン
11.2.2.4.その他
11.2.3.ビタミン・ミネラル
11.2.3.1.ビタミンB
11.2.3.2.ビタミンCとビタミンE
11.2.3.3.その他
11.3.市場価値予測、用途別、2017~2031年
11.3.1.うつ病と気分
11.3.2.認知
11.3.3.ストレスと不安
11.3.4.その他
11.4.市場価値予測(販売タイプ別)、2017年~2031年
11.4.1.処方薬
11.4.2.OTC
11.5.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
11.5.1.オンライン
11.5.1.1.自社ウェブサイト
11.5.1.2.商用ウェブサイト
11.5.2.オフライン
11.5.2.1.病院の薬局
11.5.2.2.小売薬局
11.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
11.6.1.米国
11.6.2.カナダ
11.7.市場魅力度分析
11.7.1.製品タイプ別
11.7.2.用途別
11.7.3.販売タイプ別
11.7.4.販売チャネル別
11.7.5.国別
12.欧州のブレインヘルスサプリメント市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.1.1.主な調査結果
12.2.市場価値予測、製品タイプ別、2017~2031年
12.2.1.天然分子
12.2.1.1.アセチル-L-カルニチン
12.2.1.2.アルファGPC
12.2.1.3.シチコリン
12.2.1.4.その他
12.2.2.ハーブエキス
12.2.2.1.高麗人参
12.2.2.2.イチョウ葉
12.2.2.3.クルクミン
12.2.2.4.その他
12.2.3.ビタミン・ミネラル
12.2.3.1.ビタミンB
12.2.3.2.ビタミンCとビタミンE
12.2.3.3.その他
12.3.市場価値予測、用途別、2017~2031年
12.3.1.うつ病と気分
12.3.2.認知
12.3.3.ストレスと不安
12.3.4.その他
12.4.市場価値予測(販売タイプ別)、2017年~2031年
12.4.1.処方薬
12.4.2.OTC
12.5.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
12.5.1.オンライン
12.5.1.1.自社ウェブサイト
12.5.1.2.商用ウェブサイト
12.5.2.オフライン
12.5.2.1.病院の薬局
12.5.2.2.小売薬局
12.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
12.6.1.ドイツ
12.6.2.イギリス
12.6.3.フランス
12.6.4.イタリア
12.6.5.スペイン
12.6.6.その他のヨーロッパ
12.7.市場魅力度分析
12.7.1.製品タイプ別
12.7.2.流通チャネル別
12.7.3.販売タイプ別
12.7.4.販売チャネル別
12.7.5.国・地域別
13.アジア太平洋地域のブレインヘルスサプリメント市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.1.1.主な調査結果
13.2.市場価値予測、製品タイプ別、2017~2031年
13.2.1.天然分子
13.2.1.1.アセチル-L-カルニチン
13.2.1.2.アルファGPC
13.2.1.3.シチコリン
13.2.1.4.その他
13.2.2.ハーブエキス
13.2.2.1.高麗人参
13.2.2.2.イチョウ葉
13.2.2.3.クルクミン
13.2.2.4.その他
13.2.3.ビタミン・ミネラル
13.2.3.1.ビタミンB
13.2.3.2.ビタミンCとビタミンE
13.2.3.3.その他
13.3.市場価値予測、用途別、2017~2031年
13.3.1.うつ病と気分
13.3.2.認知
13.3.3.ストレスと不安
13.3.4.その他
13.4.市場価値予測(販売タイプ別)、2017年~2031年
13.4.1.処方薬
13.4.2.OTC
13.5.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
13.5.1.オンライン
13.5.1.1.自社ウェブサイト
13.5.1.2.商用ウェブサイト
13.5.2.オフライン
13.5.2.1.病院の薬局
13.5.2.2.小売薬局
13.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
13.6.1.中国
13.6.2.日本
13.6.3.インド
13.6.4.オーストラリア&ニュージーランド
13.6.5.その他のアジア太平洋地域
13.7.市場魅力度分析
13.7.1.製品タイプ別
13.7.2.流通チャネル別
13.7.3.販売タイプ別
13.7.4.販売チャネル別
13.7.5.国・地域別
14.ラテンアメリカのブレインヘルスサプリメント市場の分析と予測
14.1.はじめに
14.1.1.主な調査結果
14.2.市場価値予測、製品タイプ別、2017~2031年
14.2.1.天然分子
14.2.1.1.アセチル-L-カルニチン
14.2.1.2.アルファGPC
14.2.1.3.シチコリン
14.2.1.4.その他
14.2.2.ハーブエキス
14.2.2.1.高麗人参
14.2.2.2.イチョウ葉
14.2.2.3.クルクミン
14.2.2.4.その他
14.2.3.ビタミン・ミネラル
14.2.3.1.ビタミンB
14.2.3.2.ビタミンCとビタミンE
14.2.3.3.その他
14.3.市場価値予測、用途別、2017~2031年
14.3.1.うつ病と気分
14.3.2.認知
14.3.3.ストレスと不安
14.3.4.その他
14.4.市場価値予測(販売タイプ別)、2017年~2031年
14.4.1.処方薬
14.4.2.OTC
14.5.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
14.5.1.オンライン
14.5.1.1.自社ウェブサイト
14.5.1.2.商用ウェブサイト
14.5.2.オフライン
14.5.2.1.病院の薬局
14.5.2.2.小売薬局
14.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
14.6.1.ブラジル
14.6.2.メキシコ
14.6.3.その他のラテンアメリカ
14.7.市場魅力度分析
14.7.1.製品タイプ別
14.7.2.用途別
14.7.3.販売タイプ別
14.7.4.販売チャネル別
14.7.5.国・地域別
15.中東・アフリカのブレインヘルスサプリメント市場の分析と予測
15.1.はじめに
15.1.1.主な調査結果
15.2.市場価値予測、製品タイプ別、2017~2031年
15.2.1.天然分子
15.2.1.1.アセチル-L-カルニチン
15.2.1.2.アルファGPC
15.2.1.3.シチコリン
15.2.1.4.その他
15.2.2.ハーブエキス
15.2.2.1.高麗人参
15.2.2.2.イチョウ葉
15.2.2.3.クルクミン
15.2.2.4.その他
15.2.3.ビタミン・ミネラル
15.2.3.1.ビタミンB
15.2.3.2.ビタミンCとビタミンE
15.2.3.3.その他
15.3.市場価値予測、用途別、2017~2031年
15.3.1.うつ病と気分
15.3.2.認知
15.3.3.ストレスと不安
15.3.4.その他
15.4.市場価値予測(販売タイプ別)、2017年~2031年
15.4.1.処方薬
15.4.2.OTC
15.5.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
15.5.1.オンライン
15.5.1.1.自社ウェブサイト
15.5.1.2.商用ウェブサイト
15.5.2.オフライン
15.5.2.1.病院の薬局
15.5.2.2.小売薬局
15.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
15.6.1.GCC諸国
15.6.2.南アフリカ
15.6.3.その他の中東・アフリカ
15.7.市場魅力度分析
15.7.1.製品タイプ別
15.7.2.用途別
15.7.3.販売タイプ別
15.7.4.販売チャネル別
15.7.5.国・地域別
16.競争環境
16.1.市場プレーヤー - 競争マトリックス(企業階層別、企業規模別)
16.2.企業別市場シェア分析(2022年)
16.3.企業プロフィール
16.3.1.Onnit Labs, Inc.
16.3.1.1.会社概要
16.3.1.2.財務概要
16.3.1.3.製品ポートフォリオ
16.3.1.4.事業戦略
16.3.1.5.最近の動向
16.3.2.ニュートリシア
16.3.2.1.会社概要
16.3.2.2.財務概要
16.3.2.3.製品ポートフォリオ
16.3.2.4.事業戦略
16.3.2.5.最近の動向
16.3.3.ナチュラル・オルタナティブズ・インターナショナル社
16.3.3.1.会社概要
16.3.3.2.財務概要
16.3.3.3.製品ポートフォリオ
16.3.3.4.事業戦略
16.3.3.5.最近の動向
16.3.4.クインシー・バイオサイエンス
16.3.4.1.会社概要
16.3.4.2.財務概要
16.3.4.3.製品ポートフォリオ
16.3.4.4.事業戦略
16.3.4.5.最近の動向
16.3.5.レキットベンキーザー・グループPLC
16.3.5.1.会社概要
16.3.5.2.財務概要
16.3.5.3.製品ポートフォリオ
16.3.5.4.事業戦略
16.3.5.5.最近の動向
16.3.6.ナトロール社
16.3.6.1.会社概要
16.3.6.2.財務概要
16.3.6.3.製品ポートフォリオ
16.3.6.4.事業戦略
16.3.6.5.最近の動向
16.3.7.株式会社H.V.M.N.
16.3.7.1.会社概要
16.3.7.2.財務概要
16.3.7.3.製品ポートフォリオ
16.3.7.4.事業戦略
16.3.7.5.最近の動向

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Brain Health Supplements Market – Scope of Report
TMR’s report on the global brain health supplements market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global brain health supplements market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global brain health supplements market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the brain health supplements market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global brain health supplements market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global brain health supplements market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global brain health supplements market.

The report delves into the competitive landscape of the global brain health supplements market. Key players operating in the global brain health supplements market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global brain health supplements market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global brain health supplements Market Report
• What is the sales/revenue generated by brain health supplements across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global brain health supplements market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Brain Health Supplements Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global brain health supplements market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global brain health supplements market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global brain health supplements market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: Global Brain Health Supplements Market
4. Market Overview
4.1. Introduction
4.1.1. Market Definition
4.2. Overview
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. Global Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast, 2017–2031
4.4.1. Market Revenue Projections (US$ Mn)
5. Key Insights
5.1. Disease Prevalence & Incidence rate
5.2. Technological Advancements
5.3. Porter's Five Forces Analysis
5.4. COVID-19 Impact Analysis
6. Global Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast, By Product Type
6.1. Introduction & Definition
6.2. Key Findings / Developments
6.3. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031
6.3.1. Natural Molecules
6.3.1.1. Acetyl-L-Carnitine
6.3.1.2. Alpha-GPC
6.3.1.3. Citicoline
6.3.1.4. Others
6.3.2. Herbal Extract
6.3.2.1. Ginseng
6.3.2.2. Gingko Biloba
6.3.2.3. Curcumin
6.3.2.4. Others
6.3.3. Vitamin & Minerals
6.3.3.1. Vitamin B
6.3.3.2. Vitamin C & E
6.3.3.3. Others
6.4. Market Attractiveness Analysis, By Product Type
7. Global Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast, By Application
7.1. Introduction & Definition
7.2. Key Findings / Developments
7.3. Market Value Forecast, by Application, 2017–2031
7.3.1. Depression & Mood
7.3.2. Cognitive
7.3.3. Stress & Anxiety
7.3.4. Others
7.4. Market Attractiveness Analysis, By Application
8. Global Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast, By Sales Type
8.1. Introduction & Definition
8.2. Key Findings / Developments
8.3. Market Value Forecast, by Sales Type, 2017–2031
8.3.1. Rx Prescription
8.3.2. OTC
8.4. Market Attractiveness Analysis, By Sales Type
9. Global Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast, By Distribution Channel
9.1. Introduction & Definition
9.2. Key Findings / Developments
9.3. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
9.3.1. Online
9.3.1.1. Company Owned Website
9.3.1.2. Commercial Website
9.3.2. Offline
9.3.2.1. Hospital Pharmacies
9.3.2.2. Retail Pharmacies
9.4. Market Attractiveness Analysis, By Distribution Channel
10. Global Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast, By Region
10.1. Key Findings
10.2. Market Value Forecast, by Region
10.2.1. North America
10.2.2. Europe
10.2.3. Asia Pacific
10.2.4. Latin America
10.2.5. Middle East & Africa
10.3. Market Attractiveness Analysis, By Region
11. North America Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast
11.1. Introduction
11.1.1. Key Findings
11.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031
11.2.1. Natural Molecules
11.2.1.1. Acetyl-L-Carnitine
11.2.1.2. Alpha-GPC
11.2.1.3. Citicoline
11.2.1.4. Others
11.2.2. Herbal Extract
11.2.2.1. Ginseng
11.2.2.2. Gingko Biloba
11.2.2.3. Curcumin
11.2.2.4. Others
11.2.3. Vitamin & Minerals
11.2.3.1. Vitamin B
11.2.3.2. Vitamin C & E
11.2.3.3. Others
11.3. Market Value Forecast, by Application, 2017–2031
11.3.1. Depression & Mood
11.3.2. Cognitive
11.3.3. Stress & Anxiety
11.3.4. Others
11.4. Market Value Forecast, by Sales Type, 2017–2031
11.4.1. Rx Prescription
11.4.2. OTC
11.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
11.5.1. Online
11.5.1.1. Company Owned Website
11.5.1.2. Commercial Website
11.5.2. Offline
11.5.2.1. Hospital Pharmacies
11.5.2.2. Retail Pharmacies
11.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
11.6.1. U.S.
11.6.2. Canada
11.7. Market Attractiveness Analysis
11.7.1. By Product Type
11.7.2. By Application
11.7.3. By Sales Type
11.7.4. By Distribution Channel
11.7.5. By Country
12. Europe Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.1.1. Key Findings
12.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031
12.2.1. Natural Molecules
12.2.1.1. Acetyl-L-Carnitine
12.2.1.2. Alpha-GPC
12.2.1.3. Citicoline
12.2.1.4. Others
12.2.2. Herbal Extract
12.2.2.1. Ginseng
12.2.2.2. Gingko Biloba
12.2.2.3. Curcumin
12.2.2.4. Others
12.2.3. Vitamin & Minerals
12.2.3.1. Vitamin B
12.2.3.2. Vitamin C & E
12.2.3.3. Others
12.3. Market Value Forecast, by Application, 2017–2031
12.3.1. Depression & Mood
12.3.2. Cognitive
12.3.3. Stress & Anxiety
12.3.4. Others
12.4. Market Value Forecast, by Sales Type, 2017–2031
12.4.1. Rx Prescription
12.4.2. OTC
12.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
12.5.1. Online
12.5.1.1. Company Owned Website
12.5.1.2. Commercial Website
12.5.2. Offline
12.5.2.1. Hospital Pharmacies
12.5.2.2. Retail Pharmacies
12.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
12.6.1. Germany
12.6.2. U.K.
12.6.3. France
12.6.4. Italy
12.6.5. Spain
12.6.6. Rest of Europe
12.7. Market Attractiveness Analysis
12.7.1. By Product Type
12.7.2. By Distribution Channel
12.7.3. By Sales Type
12.7.4. By Distribution Channel
12.7.5. By Country/Sub-region
13. Asia Pacific Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.1.1. Key Findings
13.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031
13.2.1. Natural Molecules
13.2.1.1. Acetyl-L-Carnitine
13.2.1.2. Alpha-GPC
13.2.1.3. Citicoline
13.2.1.4. Others
13.2.2. Herbal Extract
13.2.2.1. Ginseng
13.2.2.2. Gingko Biloba
13.2.2.3. Curcumin
13.2.2.4. Others
13.2.3. Vitamin & Minerals
13.2.3.1. Vitamin B
13.2.3.2. Vitamin C & E
13.2.3.3. Others
13.3. Market Value Forecast, by Application, 2017–2031
13.3.1. Depression & Mood
13.3.2. Cognitive
13.3.3. Stress & Anxiety
13.3.4. Others
13.4. Market Value Forecast, by Sales Type, 2017–2031
13.4.1. Rx Prescription
13.4.2. OTC
13.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
13.5.1. Online
13.5.1.1. Company Owned Website
13.5.1.2. Commercial Website
13.5.2. Offline
13.5.2.1. Hospital Pharmacies
13.5.2.2. Retail Pharmacies
13.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
13.6.1. China
13.6.2. Japan
13.6.3. India
13.6.4. Australia & New Zealand
13.6.5. Rest of Asia Pacific
13.7. Market Attractiveness Analysis
13.7.1. By Product Type
13.7.2. By Distribution Channel
13.7.3. By Sales Type
13.7.4. By Distribution Channel
13.7.5. By Country/Sub-region
14. Latin America Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast
14.1. Introduction
14.1.1. Key Findings
14.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031
14.2.1. Natural Molecules
14.2.1.1. Acetyl-L-Carnitine
14.2.1.2. Alpha-GPC
14.2.1.3. Citicoline
14.2.1.4. Others
14.2.2. Herbal Extract
14.2.2.1. Ginseng
14.2.2.2. Gingko Biloba
14.2.2.3. Curcumin
14.2.2.4. Others
14.2.3. Vitamin & Minerals
14.2.3.1. Vitamin B
14.2.3.2. Vitamin C & E
14.2.3.3. Others
14.3. Market Value Forecast, by Application, 2017–2031
14.3.1. Depression & Mood
14.3.2. Cognitive
14.3.3. Stress & Anxiety
14.3.4. Others
14.4. Market Value Forecast, by Sales Type, 2017–2031
14.4.1. Rx Prescription
14.4.2. OTC
14.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
14.5.1. Online
14.5.1.1. Company Owned Website
14.5.1.2. Commercial Website
14.5.2. Offline
14.5.2.1. Hospital Pharmacies
14.5.2.2. Retail Pharmacies
14.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
14.6.1. Brazil
14.6.2. Mexico
14.6.3. Rest of Latin America
14.7. Market Attractiveness Analysis
14.7.1. By Product Type
14.7.2. By Application
14.7.3. By Sales Type
14.7.4. By Distribution Channel
14.7.5. By Country/Sub-region
15. Middle East & Africa Brain Health Supplements Market Analysis and Forecast
15.1. Introduction
15.1.1. Key Findings
15.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031
15.2.1. Natural Molecules
15.2.1.1. Acetyl-L-Carnitine
15.2.1.2. Alpha-GPC
15.2.1.3. Citicoline
15.2.1.4. Others
15.2.2. Herbal Extract
15.2.2.1. Ginseng
15.2.2.2. Gingko Biloba
15.2.2.3. Curcumin
15.2.2.4. Others
15.2.3. Vitamin & Minerals
15.2.3.1. Vitamin B
15.2.3.2. Vitamin C & E
15.2.3.3. Others
15.3. Market Value Forecast, by Application, 2017–2031
15.3.1. Depression & Mood
15.3.2. Cognitive
15.3.3. Stress & Anxiety
15.3.4. Others
15.4. Market Value Forecast, by Sales Type, 2017–2031
15.4.1. Rx Prescription
15.4.2. OTC
15.5. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
15.5.1. Online
15.5.1.1. Company Owned Website
15.5.1.2. Commercial Website
15.5.2. Offline
15.5.2.1. Hospital Pharmacies
15.5.2.2. Retail Pharmacies
15.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
15.6.1. GCC Countries
15.6.2. South Africa
15.6.3. Rest of Middle East & Africa
15.7. Market Attractiveness Analysis
15.7.1. By Product Type
15.7.2. By Application
15.7.3. By Sales Type
15.7.4. By Distribution Channel
15.7.5. By Country/Sub-region
16. Competition Landscape
16.1. Market Player - Competition Matrix (by tier and size of companies)
16.2. Market Share Analysis, by Company (2022)
16.3. Company Profiles
16.3.1. Onnit Labs, Inc.
16.3.1.1. Company Overview
16.3.1.2. Financial Overview
16.3.1.3. Product Portfolio
16.3.1.4. Business Strategies
16.3.1.5. Recent Developments
16.3.2. Nutricia
16.3.2.1. Company Overview
16.3.2.2. Financial Overview
16.3.2.3. Product Portfolio
16.3.2.4. Business Strategies
16.3.2.5. Recent Developments
16.3.3. Natural Alternatives International, Inc.
16.3.3.1. Company Overview
16.3.3.2. Financial Overview
16.3.3.3. Product Portfolio
16.3.3.4. Business Strategies
16.3.3.5. Recent Developments
16.3.4. Quincy Bioscience
16.3.4.1. Company Overview
16.3.4.2. Financial Overview
16.3.4.3. Product Portfolio
16.3.4.4. Business Strategies
16.3.4.5. Recent Developments
16.3.5. Reckitt Benckiser Group PLC
16.3.5.1. Company Overview
16.3.5.2. Financial Overview
16.3.5.3. Product Portfolio
16.3.5.4. Business Strategies
16.3.5.5. Recent Developments
16.3.6. Natrol, LLC.
16.3.6.1. Company Overview
16.3.6.2. Financial Overview
16.3.6.3. Product Portfolio
16.3.6.4. Business Strategies
16.3.6.5. Recent Developments
16.3.7. H.V.M.N. Inc.
16.3.7.1. Company Overview
16.3.7.2. Financial Overview
16.3.7.3. Product Portfolio
16.3.7.4. Business Strategies
16.3.7.5. Recent Developments

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Transparency Market Research社の製薬分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(brain)の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る