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建設市場(製品:重工業・土木、一般建設、セクター製品:重建設、土木、一般建設、セクター:都市、農村、カテゴリー:新築、改築世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Construction Market (Product: Heavy and Civil Engineering, and General Construction; Sector: Urban, and Rural; and Category: New, and Renovation) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

建設市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界の建設市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年1月4日 US$5,795
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304 英語

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サマリー

建設市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界の建設市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の建設市場tの収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の建設市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されています。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。セカンダリーリサーチでは、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、建設市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の建設市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界の建設市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の建設市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界の建設市場の競争状況について掘り下げています。世界の建設市場で事業を展開する主要企業を特定し、その各企業を様々な属性からプロファイルしています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の建設市場のプレーヤーの属性である。

世界の建設市場レポートが回答した主な質問
- 予測期間中の全地域におけるプログラマブルステージ照明の売上高/売上収益は?
- 世界の建設市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場は?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

建設市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の建設市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の建設市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の建設市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


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目次

1.要旨:世界の建設市場
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.主な事実と数字
1.5.成長機会分析
2.市場概要
2.1.市場区分
2.2.主な動向
2.3.市場の定義
2.4.主な市場動向
2.5.主要市場指標
2.6.市場ダイナミクス
2.6.1.促進要因
2.6.2.阻害要因
2.6.3.機会
2.7.世界の建設市場の分析と予測、2020~2031年
2.7.1.世界の建設市場収益(US$ Mn)
2.8.ポーターのファイブフォース分析
2.9.規制の枠組み
2.10.バリューチェーン分析
2.10.1.メーカー一覧
2.10.2.ディーラー/ディストリビューターのリスト
2.10.3.契約メーカーリスト
2.10.4.潜在顧客リスト
2.11.業界SWOT分析
2.12.技術開発分析
3.経済回復分析 ポストCOVID-19の影響
4.製品別・地域別の価格動向分析と予測(米ドル
5.世界の建設市場の分析と予測、製品別
5.1.主な調査結果
5.2.2020年~2031年の建設市場規模(百万米ドル)予測、製品別
5.2.1.重工・土木
5.2.1.1.橋梁
5.2.1.2.道路
5.2.1.3.鉄道
5.2.1.4.空港
5.2.1.5.その他
5.2.2.一般建設業
5.2.2.1.住宅
5.2.2.1.1.住宅
5.2.2.1.2.アパート
5.2.2.1.3.その他
5.2.2.2.商業施設
5.2.2.2.1.ホテル
5.2.2.2.2.オフィス
5.2.2.2.3.病院
5.2.2.2.4.モール/複合施設
5.2.2.2.5.教育機関
5.2.2.2.6.その他
5.2.2.3.工業
5.2.2.3.1.化学・製薬
5.2.2.3.2.金属・カテゴリー加工
5.2.2.3.3.繊維
5.2.2.3.4.石油・ガス
5.2.2.3.5.その他
5.2.3.その他
5.3.製品別増加機会
6.世界の建設市場の分析と予測、セクター別
6.1.主な調査結果
6.2.建設市場規模(US$ Mn)予測、セクター別、2020年~2031年
6.2.1.都市部
6.2.2.農村部
6.3.分野別増加機会
7.世界の建設市場の分析と予測、カテゴリー別
7.1.主な調査結果
7.2.2020〜2031年の建設市場規模(百万米ドル)予測、カテゴリー別
7.2.1.新規
7.2.2.改築
7.3.カテゴリー別増加機会
8.世界の建設市場の分析と予測:エンドユーザー別
8.1.主な調査結果
8.2.建設市場規模(US$ Mn)予測、エンドユーザー別、2020年~2031年
8.2.1.公共
8.2.2.民間
8.3.増加機会, エンドユーザー別
9.世界の建設市場の分析と予測、地域別
9.1.主な調査結果
9.2.地域別市場規模・予測(US$ Mn)、2020-2031年
9.2.1.北米
9.2.1.1.米国
9.2.1.2.カナダ
9.2.1.3.その他の北米地域
9.2.2.欧州
9.2.2.1.ドイツ
9.2.2.2.フランス
9.2.2.3.イギリス
9.2.2.4.イタリア
9.2.2.5.ロシア&CIS
9.2.2.6.その他のヨーロッパ
9.2.3.アジア太平洋
9.2.3.1.中国
9.2.3.2.日本
9.2.3.3.インド
9.2.3.4.ASEAN
9.2.3.5.その他のアジア太平洋地域
9.2.4.南米
9.2.4.1.ブラジル
9.2.4.2.その他の南米地域
9.2.5.中東・アフリカ
9.2.5.1.GCC
9.2.5.2.南アフリカ
9.2.5.3.その他の中東・アフリカ
9.3.機会増の分析
10.北米建設市場の分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.建設市場規模(US$ Mn)予測、製品、2020年〜2031年
10.2.1.重工・土木
10.2.1.1.橋梁
10.2.1.2.道路
10.2.1.3.鉄道
10.2.1.4.空港
10.2.1.5.その他
10.2.2.一般建設業
10.2.2.1.住宅
10.2.2.1.1.住宅
10.2.2.1.2.アパート
10.2.2.1.3.その他
10.2.2.2.商業施設
10.2.2.2.1.ホテル
10.2.2.2.2.オフィス
10.2.2.2.3.病院
10.2.2.2.4.モール/複合施設
10.2.2.2.5.教育機関
10.2.2.2.6.その他
10.2.2.3.工業
10.2.2.3.1.化学・製薬
10.2.2.3.2.金属・カテゴリー加工
10.2.2.3.3.繊維
10.2.2.3.4.石油・ガス
10.2.2.3.5.その他
10.2.3.その他
10.3.建設市場規模(百万米ドル)予測、セクター別、2020年~2031年
10.3.1.都市部
10.3.2.農村部
10.4.建設市場規模(百万米ドル)予測、カテゴリー、2020年~2031年
10.4.1.新設
10.4.2.改築
10.5.建設市場規模(百万米ドル)予測、エンドユーザー、2020年~2031年
10.5.1.公共施設
10.5.2.民間
10.6.国別建設市場規模(百万米ドル、千台)予測、2020~2031年
10.6.1.米国
10.6.2.カナダ
10.7.機会増加分析
11.米国建設市場の分析と予測
11.1.国別スナップショット
11.2.マクロ経済シナリオ
11.3.主要トレンド分析
11.4.主要サプライヤー分析
11.5.建設市場規模(百万米ドル)予測、製品、2020年~2031年
11.5.1.重工・土木
11.5.1.1.橋梁
11.5.1.2.道路
11.5.1.3.鉄道
11.5.1.4.空港
11.5.1.5.その他
11.5.2.一般建設業
11.5.2.1.住宅
11.5.2.1.1.住宅
11.5.2.1.2.アパート
11.5.2.1.3.その他
11.5.2.2.商業施設
11.5.2.2.1.ホテル
11.5.2.2.2.オフィス
11.5.2.2.3.病院
11.5.2.2.4.モール/複合施設
11.5.2.2.5.教育施設
11.5.2.2.6.教育機関
11.5.2.2.7.その他
11.5.2.3.工業
11.5.2.3.1.化学・製薬
11.5.2.3.2.金属・カテゴリー加工
11.5.2.3.3.繊維
11.5.2.3.4.石油・ガス
11.5.2.3.5.その他
11.5.3.その他
11.6.2020〜2031年の建設市場規模(百万米ドル)、セクター別予測
11.6.1.都市部
11.6.2.農村部
11.7.建設市場規模(百万米ドル)予測、カテゴリー、2020年~2031年
11.7.1.新設
11.7.2.改築
11.8.建設市場規模(百万米ドル)予測、エンドユーザー、2020年~2031年
11.8.1.公共
11.8.2.民間
11.9.機会増加分析
12.競争環境
12.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
12.2.市場シェア分析、2022年
12.3.企業プロフィール
12.3.1.ACO Industries k.s.
12.3.1.1.売上高
12.3.1.2.事業概要
12.3.1.3.製品セグメント
12.3.1.4.地理的フットプリント
12.3.1.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.2.建設・サービス事業
12.3.2.1.会社収益
12.3.2.2.事業概要
12.3.2.3.製品セグメント
12.3.2.4.地理的フットプリント
12.3.2.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.3.ベクテル
12.3.3.1.会社収益
12.3.3.2.事業概要
12.3.3.3.製品セグメント
12.3.3.4.地理的フットプリント
12.3.3.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.4.ブイグ
12.3.4.1.会社の収入
12.3.4.2.事業概要
12.3.4.3.製品セグメント
12.3.4.4.地理的フットプリント
12.3.4.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.5.中国通信建設会社
12.3.5.1.会社の収入
12.3.5.2.事業概要
12.3.5.3.製品セグメント
12.3.5.4.地理的フットプリント
12.3.5.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.6.ラーセン&トウブロ
12.3.6.1.企業収益
12.3.6.2.事業概要
12.3.6.3.製品セグメント
12.3.6.4.地理的フットプリント
12.3.6.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.7.パワーチャイナ
12.3.7.1.会社収益
12.3.7.2.事業概要
12.3.7.3.製品セグメント
12.3.7.4.地理的フットプリント
12.3.7.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.8.スカンスカ
12.3.8.1.企業収益
12.3.8.2.事業概要
12.3.8.3.製品セグメント
12.3.8.4.地理的フットプリント
12.3.8.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.9.ストラップ
12.3.9.1.会社収益
12.3.9.2.事業概要
12.3.9.3.製品セグメント
12.3.9.4.地理的フットプリント
12.3.9.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品イノベーションなど
12.3.10.テクニップFMC
12.3.10.1.会社収益
12.3.10.2.事業概要
12.3.10.3.製品セグメント
12.3.10.4.地理的フットプリント
12.3.10.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.11.ヴィンチ
12.3.11.1.会社収益
12.3.11.2.事業概要
12.3.11.3.製品セグメント
12.3.11.4.地理的フットプリント
12.3.11.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.12.その他の主要プレーヤー
12.3.12.1.企業収益
12.3.12.2.事業概要
12.3.12.3.製品セグメント
12.3.12.4.地理的フットプリント
12.3.12.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.4.市場参入企業一覧
12.5.主要な一次調査の洞察
13.市場戦略
14.付録
14.1.前提条件と略語
14.2.調査方法

 

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Summary

Construction Market – Scope of Report
TMR’s report on the global construction markett studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global construction markett for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global construction markett from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the construction markett.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global construction markett.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global construction markett. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global construction markett.

The report delves into the competitive landscape of the global construction markett. Key players operating in the global construction markett have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global construction markett profiled in this report.

Key Questions Answered in Global construction markett Report
• What is the sales/revenue generated by programmable stage lighting across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global construction markett?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Construction Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global construction markett begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global construction markett in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global construction markett.



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Table of Contents

1. Executive Summary: Global Construction Market
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Key Facts and Figures
1.5. Growth Opportunity Analysis
2. Market Overview
2.1. Market Segmentation
2.2. Key Developments
2.3. Market Definitions
2.4. Key Market Trends
2.5. Key Market Indicator
2.6. Market Dynamics
2.6.1. Drivers
2.6.2. Restraints
2.6.3. Opportunities
2.7. Global Construction Market Analysis and Forecasts, 2020-2031
2.7.1. Global Construction Market Revenue (US$ Mn)
2.8. Porter’s Five Forces Analysis
2.9. Regulatory Framework
2.10. Value Chain Analysis
2.10.1. List of Manufacturers
2.10.2. List of Dealers/Distributors
2.10.3. List of Contract Manufacturers
2.10.4. List of Potential Customers
2.11. Industry SWOT Analysis
2.12. Technology Development Analysis
3. Economic Recovery Analysis Post-COVID-19 Impact
4. Price Trend Analysis and Forecast (US$) by Product and by Region
5. Global Construction Market Analysis and Forecast, By Product
5.1. Key Findings
5.2. Construction Market Size (US$ Mn) Forecast, Product, 2020 - 2031
5.2.1. Heavy and Civil Engineering
5.2.1.1. Bridge
5.2.1.2. Roads
5.2.1.3. Railways
5.2.1.4. Airports
5.2.1.5. Others
5.2.2. General Construction
5.2.2.1. Residential
5.2.2.1.1. Houses
5.2.2.1.2. Apartments
5.2.2.1.3. Others
5.2.2.2. Commercial
5.2.2.2.1. Hotels
5.2.2.2.2. Offices
5.2.2.2.3. Hospitals
5.2.2.2.4. Malls/Multiplexes
5.2.2.2.5. Education Institutes
5.2.2.2.6. Others
5.2.2.3. Industrial
5.2.2.3.1. Chemical & Pharmaceutical
5.2.2.3.2. Metal & Category Processing
5.2.2.3.3. Textile
5.2.2.3.4. Oil & Gas
5.2.2.3.5. Others
5.2.3. Others
5.3. Incremental Opportunity, By Product
6. Global Construction Market Analysis and Forecast, By Sector
6.1. Key Findings
6.2. Construction Market Size (US$ Mn) Forecast, Sector, 2020 - 2031
6.2.1. Urban
6.2.2. Rural
6.3. Incremental Opportunity, By Sector
7. Global Construction Market Analysis and Forecast, By Category
7.1. Key Findings
7.2. Construction Market Size (US$ Mn) Forecast, Category, 2020 - 2031
7.2.1. New
7.2.2. Renovation
7.3. Incremental Opportunity, By Category
8. Global Construction Market Analysis and Forecast, By End-user
8.1. Key Findings
8.2. Construction Market Size (US$ Mn) Forecast, End-user, 2020 - 2031
8.2.1. Public
8.2.2. Private
8.3. Incremental Opportunity, By End-user
9. Global Construction Market Analysis and Forecasts, by Region
9.1. Key Findings
9.2. Market Size and Forecast (US$ Mn) by Region, 2020-2031
9.2.1. North America
9.2.1.1. U.S.
9.2.1.2. Canada
9.2.1.3. Rest of North America
9.2.2. Europe
9.2.2.1. Germany
9.2.2.2. France
9.2.2.3. U.K.
9.2.2.4. Italy
9.2.2.5. Russia & CIS
9.2.2.6. Rest of Europe
9.2.3. Asia Pacific
9.2.3.1. China
9.2.3.2. Japan
9.2.3.3. India
9.2.3.4. ASEAN
9.2.3.5. Rest of Asia Pacific
9.2.4. South America
9.2.4.1. Brazil
9.2.4.2. Rest of South America
9.2.5. Middle East & Africa
9.2.5.1. GCC
9.2.5.2. South Africa
9.2.5.3. Rest of Middle East & Africa
9.3. Incremental Opportunity Analysis
10. North America Construction Market Analysis and Forecasts
10.1. Regional Snapshot
10.2. Construction Market Size (US$ Mn) Forecast, Product, 2020 - 2031
10.2.1. Heavy and Civil Engineering
10.2.1.1. Bridge
10.2.1.2. Roads
10.2.1.3. Railways
10.2.1.4. Airports
10.2.1.5. Others
10.2.2. General Construction
10.2.2.1. Residential
10.2.2.1.1. Houses
10.2.2.1.2. Apartments
10.2.2.1.3. Others
10.2.2.2. Commercial
10.2.2.2.1. Hotels
10.2.2.2.2. Offices
10.2.2.2.3. Hospitals
10.2.2.2.4. Malls/Multiplexes
10.2.2.2.5. Education Institutes
10.2.2.2.6. Others
10.2.2.3. Industrial
10.2.2.3.1. Chemical & Pharmaceutical
10.2.2.3.2. Metal & Category Processing
10.2.2.3.3. Textile
10.2.2.3.4. Oil & Gas
10.2.2.3.5. Others
10.2.3. Others
10.3. Construction Market Size (US$ Mn) Forecast, Sector, 2020 - 2031
10.3.1. Urban
10.3.2. Rural
10.4. Construction Market Size (US$ Mn) Forecast, Category, 2020 - 2031
10.4.1. New
10.4.2. Renovation
10.5. Construction Market Size (US$ Mn) Forecast, End-user, 2020 - 2031
10.5.1. Public
10.5.2. Private
10.6. Construction Market Size (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2020 - 2031
10.6.1. U.S
10.6.2. Canada
10.7. Incremental Opportunity Analysis
11. U.S. Construction Market Analysis and Forecasts
11.1. Country Snapshot
11.2. Macroeconomic Scenario
11.3. Key Trend Analysis
11.4. Key Supplier Analysis
11.5. Construction Market Size (US$ Mn) Forecast, Product, 2020 - 2031
11.5.1. Heavy and Civil Engineering
11.5.1.1. Bridge
11.5.1.2. Roads
11.5.1.3. Railways
11.5.1.4. Airports
11.5.1.5. Others
11.5.2. General Construction
11.5.2.1. Residential
11.5.2.1.1. Houses
11.5.2.1.2. Apartments
11.5.2.1.3. Others
11.5.2.2. Commercial
11.5.2.2.1. Hotels
11.5.2.2.2. Offices
11.5.2.2.3. Hospitals
11.5.2.2.4. Malls/Multiplexes
11.5.2.2.5. Education
11.5.2.2.6. Institutes
11.5.2.2.7. Others
11.5.2.3. Industrial
11.5.2.3.1. Chemical & Pharmaceutical
11.5.2.3.2. Metal & Category Processing
11.5.2.3.3. Textile
11.5.2.3.4. Oil & Gas
11.5.2.3.5. Others
11.5.3. Others
11.6. Construction Market Size (US$ Mn) Forecast, Sector, 2020 - 2031
11.6.1. Urban
11.6.2. Rural
11.7. Construction Market Size (US$ Mn) Forecast, Category, 2020 - 2031
11.7.1. New
11.7.2. Renovation
11.8. Construction Market Size (US$ Mn) Forecast, End-user, 2020 - 2031
11.8.1. Public
11.8.2. Private
11.9. Incremental Opportunity Analysis
12. Competition Landscape
12.1. Market Players - Competition Dashboard
12.2. Market Share Analysis, 2022
12.3. Company Profiles
12.3.1. ACO Industries k.s.
12.3.1.1. Company Revenue
12.3.1.2. Business Overview
12.3.1.3. Product Segments
12.3.1.4. Geographic Footprint
12.3.1.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.2. Actividades de Construcción y Servicios
12.3.2.1. Company Revenue
12.3.2.2. Business Overview
12.3.2.3. Product Segments
12.3.2.4. Geographic Footprint
12.3.2.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.3. Bechtel
12.3.3.1. Company Revenue
12.3.3.2. Business Overview
12.3.3.3. Product Segments
12.3.3.4. Geographic Footprint
12.3.3.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.4. Bouygues
12.3.4.1. Company Revenue
12.3.4.2. Business Overview
12.3.4.3. Product Segments
12.3.4.4. Geographic Footprint
12.3.4.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.5. China Communications Construction Company
12.3.5.1. Company Revenue
12.3.5.2. Business Overview
12.3.5.3. Product Segments
12.3.5.4. Geographic Footprint
12.3.5.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.6. Larsen & Toubro
12.3.6.1. Company Revenue
12.3.6.2. Business Overview
12.3.6.3. Product Segments
12.3.6.4. Geographic Footprint
12.3.6.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.7. PowerChina
12.3.7.1. Company Revenue
12.3.7.2. Business Overview
12.3.7.3. Product Segments
12.3.7.4. Geographic Footprint
12.3.7.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.8. Skanska
12.3.8.1. Company Revenue
12.3.8.2. Business Overview
12.3.8.3. Product Segments
12.3.8.4. Geographic Footprint
12.3.8.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.9. STRABAG
12.3.9.1. Company Revenue
12.3.9.2. Business Overview
12.3.9.3. Product Segments
12.3.9.4. Geographic Footprint
12.3.9.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.10. TechnipFMC
12.3.10.1. Company Revenue
12.3.10.2. Business Overview
12.3.10.3. Product Segments
12.3.10.4. Geographic Footprint
12.3.10.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.11. Vinci
12.3.11.1. Company Revenue
12.3.11.2. Business Overview
12.3.11.3. Product Segments
12.3.11.4. Geographic Footprint
12.3.11.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.12. Other Key Players
12.3.12.1. Company Revenue
12.3.12.2. Business Overview
12.3.12.3. Product Segments
12.3.12.4. Geographic Footprint
12.3.12.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.4. List of Players in the Market
12.5. Key Primary Research Insights
13. Go To Market Strategy
14. Appendix
14.1. Assumptions and Acronyms
14.2. Research Methodology

 

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