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南米・中米のドライアイス市場の2030年予測 - 地域別分析 - タイプ別(ペレット、ブロック、その他)、用途別(食品・飲料、貯蔵・輸送、ヘルスケア、産業用途、その他)


South & Central America Dry Ice Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Type (Pellets, Blocks, and Others) and Application (Food and Beverages, Storage and Transportation, Healthcare, Industrial Applications, and Others)

中南米のドライアイス市場は、2022年には3,019万米ドルとなり、2030年には4,122万米ドルに達すると予測されている。 冷凍食品需要の急増が中南米ドライアイス市場を活性化 冷凍食品需要の増加と、食品およ... もっと見る

 

 

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サマリー

中南米のドライアイス市場は、2022年には3,019万米ドルとなり、2030年には4,122万米ドルに達すると予測されている。

冷凍食品需要の急増が中南米ドライアイス市場を活性化

冷凍食品需要の増加と、食品および海運業界における冷媒としてのドライアイスの使用増加が、中南米ドライアイス市場に成長機会をもたらすと予測される主な要因です。ドライアイスは、固体の二酸化炭素である。この高密度で雪のような物質は、-78.5 °C (-109.3 °F)で昇華し、特に肉やアイスクリームなどの生鮮食品の輸送時に冷媒として使用される。ドライアイスは昇華するため、食品を汚染したり品質を損なったりするような残留物を残しません。

ここ数年、世界的に人々のライフスタイルが劇的に変化している。多忙な仕事のスケジュールにより、人々は時間と労力を節約できる製品を求めている。消費者は、すぐに食べられ、電子レンジで温められ、すぐに調理できる食品を好む。さらに、働く女性人口の増加、一人当たり所得の高さ、中流階級の人口増加が、世界的なコンビニエンス・フード消費の成長を促す主な要因となっている。核家族の増加により、調理済みで分量が管理された食品への需要が増加した。冷凍食品は保存期間が長く、一人分の消費に適しており、短時間で調理できるため、冷凍食品市場も拡大している。ドライアイスは、冷凍食品の保管、輸送、流通を通じて、その品質と安全性を維持する上で重要な役割を果たしています。

肉や魚介類がもたらす健康上の利点に関する消費者の意識の高まりにより、冷凍肉・鶏肉、冷凍魚介類の需要が高いことが、同市場を後押ししている。これらの製品は低脂肪・高タンパク食品であり、筋肉を増強し、脳力を高め、視力を改善し、心臓の健康をサポートし、関節の不快感を和らげ、皮膚と髪を改善するのに役立つ。消費者が健康的なライフスタイルにシフトしているため、栄養価の高い健康食品への需要が高まっている。従来の水ベースの氷とは異なり、ドライアイスは昇華し、固体から気体へと直接移行するため、水分の蓄積や冷凍焼けなどのリスクがない。このため、ドライアイスは冷凍食品にとって理想的な冷却剤となり、製品の冷凍状態を維持し、食感、味、栄養価を維持することができます。したがって、冷凍食品の需要の急増が、最終的にドライアイス市場を強化しています。

中南米ドライアイス市場概要

ブラジル対外貿易事務局の統計によると、2021年から2022年にかけて、ブラジルの食肉輸出は大幅に増加している。この急成長は、ライフスタイルの変化と現代技術による消費者需要の高まりに起因している。冷凍食品に対する消費者需要の高まりと競争の激しい市場により、ほとんどの食品加工業者、流通業者、小売業者は、手作業による倉庫設備から、ドライアイスの普及による自動深層凍結倉庫への移行を進めている。また、経済協力開発機構(OECD)食糧農業機関の農業見通しによると、南米・中米の農産物・魚類生産は2032年までに14%成長すると予測されている。また、ウィスコンシン州経済開発公社によると、2020年、チリは2億2,900万米ドル相当の農産物および農業、建設、医療、安全・セキュリティ、鉱業、通信機械設備を輸出した。ドライアイスは、生鮮農産物、魚介類、冷凍食品、医薬品の保存期間を延長・確保するために使用され、今後大きく成長する。これらの要因によって、中南米のドライアイス市場が牽引されると予想されます。

中南米ドライアイス市場の収益と2030年までの予測 (百万米ドル)

中南米のドライアイス市場細分化

中南米のドライアイス市場は、タイプ、用途、国に分類されます。

タイプ別では、南米・中米のドライアイス市場はペレット、ブロック、その他に区分されます。2022年にはブロックセグメントが最大の市場シェアを占めています。

用途別では、南米・中米のドライアイス市場は食品・飲料、貯蔵・輸送、ヘルスケア、産業用途、その他に区分される。2022年には、貯蔵・輸送分野が最大の市場シェアを占めた。

国別では、南米・中米のドライアイス市場はブラジル、アルゼンチン、その他の地域に区分される。2022年の中南米ドライアイス市場シェアはブラジルが独占。

Continental Carbonic Products Inc、L'Air Liquide SA、Linde Plc、SOL SpAなどが、中南米ドライアイス市場で事業を展開する大手企業である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.中南米のドライアイス市場展望
4.1 概要
4.2 ポーターのファイブフォース分析
4.2.1 新規参入企業の脅威
4.2.2 代替品の脅威
4.2.3 買い手の交渉力
4.2.4 供給者の交渉力
4.2.5 競争上のライバル関係
4.3 エコシステム分析
4.3.1 原材料サプライヤー
4.3.2 メーカー
4.3.3 流通業者または供給業者
4.3.4 最終用途産業
5.中南米ドライアイス市場 - 主な市場動向
5.1 中南米ドライアイス市場 - 主な市場動向
5.2 市場促進要因
5.2.1 貯蔵および輸送におけるドライアイスの高い需要
5.2.2 水ベースの氷よりもドライアイスへの嗜好の高まり
5.3 市場の阻害要因
5.3.1 長期保存が不可能なドライアイス
5.4 市場機会
5.4.1 冷凍食品の需要の急増
5.5 将来動向
5.5.1 持続可能なドライアイス製造方法の採用拡大
5.6 推進要因と阻害要因の影響
6.ドライアイス市場 - 中南米市場分析
6.1 南米・中米のドライアイス市場規模(キロトン)、2022-2030年
6.2 南米・中米のドライアイス市場規模予測・分析(キロトン)
6.3 南米・中米のドライアイス市場収益(百万米ドル)、2022-2030年
6.4 南米・中米のドライアイス市場の予測・分析
7.中南米のドライアイス市場規模・収益分析-タイプ別
7.1 ペレット
7.1.1 概要
7.1.2 ペレット中南米ドライアイス市場 - 2030年までの数量、収益および予測 (キロトン) (百万米ドル)
7.2 ブロック
7.2.1 概要
7.2.2 ブロック: 中南米のドライアイス市場中南米のドライアイス市場 - 2030年までの数量、収益、予測(キロトン) (百万米ドル)
7.3 その他
7.3.1 概要
7.3.2 その他:南米・中央アメリカのドライアイス市場 - 2030年までの数量、収益、予測(キロトン) (百万米ドル)
8.中南米ドライアイス市場の用途別収益分析
8.1 食品・飲料
8.1.1 概要
8.1.2 食品と飲料南米・中央アメリカのドライアイス市場 - 2030年までの収益予測 (百万米ドル)
8.2 貯蔵および輸送
8.2.1 概要
8.2.2 貯蔵と輸送:南米・中央アメリカのドライアイス市場 - 2030年までの収入と予測 (百万米ドル)
8.3 ヘルスケア
8.3.1 概要
8.3.2 医療:南米・中央アメリカのドライアイス市場 - 2030年までの収入と予測 (百万米ドル)
8.4 産業用途
8.4.1 概要
8.4.2 産業用途:中南米ドライアイス市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
8.5 その他
8.5.1 概要
8.5.2 その他:中南米ドライアイス市場の2030年までの収益予測 (百万米ドル)
9.中南米ドライアイス市場 - 国別分析
9.1 南米・中米のドライアイス市場概観
9.1.1 中南米ドライアイス市場の国別売上高と予測・分析
9.1.1.1 南米・中南米のドライアイス市場規模・予測・分析-国別
9.1.1.2 中南米ドライアイス市場の収入・予測・分析-国別
9.1.1.3 ブラジルのドライアイス市場 - 2030年までの数量、収益、予測 (キロトン)(US$ Million)
9.1.1.3.1 ブラジルのドライアイス市場のタイプ別内訳
9.1.1.3.2 ブラジルドライアイスマーケットの用途別内訳
9.1.1.4 アルゼンチンドライアイス市場 - 2030年までの数量、収益、予測 (キロトン)(US$ Million)
9.1.1.4.1 アルゼンチンドライアイス市場のタイプ別内訳
9.1.1.4.2 アルゼンチンドライアイス市場の用途別内訳
9.1.1.5 その他の中南米地域のドライアイス市場 - 2030年までの数量、収益、予測 (キロトン) (百万米ドル)
9.1.1.5.1 その他の中南米ドライアイス市場のタイプ別内訳
9.1.1.5.2 その他の中南米ドライアイス市場用途別内訳
10.競争環境
10.1 主要企業によるヒートマップ分析
10.2 企業のポジショニングと集中度
11.産業展望
11.1 概要
11.2 市場イニシアティブ
11.3 合併と買収
12.企業プロフィール
12.1 リンデPlc
12.1.1 主要事実
12.1.2 事業内容
12.1.3 製品とサービス
12.1.4 財務概要
12.1.5 SWOT分析
12.1.6 主要開発
12.2 SOL SpA
12.2.1 主要事実
12.2.2 事業内容
12.2.3 製品とサービス
12.2.4 財務概要
12.2.5 SWOT分析
12.2.6 主要開発
12.3 コンチネンタルカーボニックプロダクツ社
12.3.1 主要事実
12.3.2 事業内容
12.3.3 製品およびサービス
12.3.4 財務概要
12.3.5 SWOT分析
12.3.6 主要開発
12.4 L'Air Liquide SA
12.4.1 主要事実
12.4.2 事業内容
12.4.3 製品およびサービス
12.4.4 財務概要
12.4.5 SWOT分析
12.4.6 主要開発
13.付録
13.1 インサイト・パートナーズについて

 

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Summary

The South & Central America dry ice market was valued at US$ 30.19 million in 2022 and is expected to reach US$ 41.22 million by 2030; it is estimated to register a CAGR of 4.0% from 2022 to 2030 .

Rapidly Increasing Demand for Frozen Foods Fuels South & Central America Dry Ice Market

An increase in demand for frozen foods and a rise in the usage of dry ice as refrigerant in food and shipping industries are key factors anticipated to provide growth opportunities to the South & Central America dry ice market . Dry ice is carbon dioxide in its solid form. This dense, snowlike substance sublimes at −78.5 °C (−109.3 °F), used as a refrigerant, especially during the shipping of perishable products such as meats or ice cream. As the dry ice sublimes, it leaves no residue to contaminate or compromise the quality of food.

Over the past few years, the lifestyle of people globally evolved dramatically. Due to hectic work schedules, people are looking for products that save time and effort. Consumers prefer ready-to-eat, microwavable, and ready-to-prepare food products as they are highly recommended for on-the-go consumption and require minimal preparation time. Moreover, the increasing working women population, high per capita income, and a rising middle-class population are key factors driving the growth of convenience food consumption globally. Due to the increasing number of nuclear families, the demand for prepared-to-eat, portion-controlled food increased. The market for frozen food products is also growing as they have extended shelf-life, are suitable for single-person consumption, and can be prepared in less time. Dry ice plays a crucial role in preserving the quality and safety of these frozen food products throughout their storage, transportation, and distribution.

The high demand for frozen meat & poultry, and seafood owing to the increasing awareness among consumers regarding the health benefits offered by meat and seafood favors the market. These products are low-fat and high-protein foods that can help to build muscle, boost brainpower, improve eyesight, support heart health, relieve joint discomfort, and improve skin and hair. Consumers are shifting toward a healthy lifestyle, which has led to a high demand for healthy food with nutritional value. Unlike traditional water-based ice, dry ice sublimates, transitioning directly from solid to gas, eliminating the risk of moisture accumulation and freezer burn. This makes it an ideal cooling agent for frozen food, ensuring that products remain frozen and maintain their texture, taste, and nutritional value. Hence, the surge in demand for frozen food products is ultimately bolstering the dry ice market.

South & Central America Dry Ice Market Overview

According to the Brazilian Foreign Trade Secretariat statistics, from 2021 to 2022, Brazil has seen significant growth in its meat export. This fast rise is attributable to rising consumer demand due to changing lifestyles and modern technology. With rising consumer demand for frozen food products and a highly competitive market, most food processors, distributors, and retailers are transitioning from manually operated warehouse facilities to automatic deep-freeze warehouses with the widespread use of dry ice. In addition, according to the Organization for Economic Co-operation and Development-Food and Agriculture Organization agricultural outlook, agricultural and fish production in South & Central America is projected to grow by 14% by 2032. Additionally, according to the Wisconsin Economic Development Corporation, in 2020, Chile exported agricultural products and agricultural, construction, healthcare, safety and security, mining, and telecommunication machinery and equipment worth US$ 229 million. Dry ice is used to extend and ensure the shelf life of fresh agricultural products, seafood, frozen food, and pharmaceuticals will grow substantially. These factors are expected to drive the South & Central American dry ice market.

South & Central America Dry Ice Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

South & Central America Dry Ice Market Segmentation

The South & Central America dry ice market is categorized into type, application, and country.

Based on type, the South & Central America dry ice market is segmented into pellets, blocks, and others. The blocks segment held the largest market share in 2022.

In terms of application, the South & Central America dry ice market is segmented into food and beverages, storage and transportation, healthcare, industrial applications, and others. The storage and transportation held the largest market share in 2022.

By country, the South & Central America dry ice market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Brazil dominated the South & Central America dry ice market share in 2022.

Continental Carbonic Products Inc, L’Air Liquide SA, Linde Plc, and SOL SpA are some of the leading companies operating in the South & Central America dry ice market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. South & Central America Dry Ice Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Threats of New Entrants
4.2.2 Threat of Substitutes
4.2.3 Bargaining Power of Buyers
4.2.4 Bargaining Power of Suppliers
4.2.5 Competitive Rivalry
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Manufacturers
4.3.3 Distributors or Suppliers
4.3.4 End-Use Industry
5. South & Central America Dry Ice Market – Key Market Dynamics
5.1 South & Central America Dry Ice Market – Key Market Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 High Demand for Dry Ice in Storage and Transportation
5.2.2 Increasing Preference for Dry Ice over Water-based Ice
5.3 Market Restraints
5.3.1 Inability of Dry Ice to be Stored for an Extended Period
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Rapidly Increasing Demand for Frozen Foods
5.5 Future Trends
5.5.1 Growing Adoption of Sustainable Dry Ice Production Methods
5.6 Impact of Drivers and Restraints:
6. Dry Ice Market – South & Central America Market Analysis
6.1 South & Central America Dry Ice Market Volume (Kilo Tons), 2022–2030
6.2 South & Central America Dry Ice Market Volume Forecast and Analysis (Kilo Tons)
6.3 South & Central America Dry Ice Market Revenue (US$ Million), 2022–2030
6.4 South & Central America Dry Ice Market Forecast and Analysis
7. South & Central America Dry Ice Market Volume and Revenue Analysis – by Type
7.1 Pellets
7.1.1 Overview
7.1.2 Pellets: South & Central America Dry Ice Market – Volume, Revenue and Forecast to 2030 (Kilo Tons) (US$ Million)
7.2 Blocks
7.2.1 Overview
7.2.2 Blocks: South & Central America Dry Ice Market – Volume, Revenue and Forecast to 2030 (Kilo Tons) (US$ Million)
7.3 Others
7.3.1 Overview
7.3.2 Others: South & Central America Dry Ice Market – Volume, Revenue and Forecast to 2030 (Kilo Tons) (US$ Million)
8. South & Central America Dry Ice Market Revenue Analysis by Application
8.1 Food and Beverage
8.1.1 Overview
8.1.2 Food and Beverage: South & Central America Dry Ice Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Storage and Transportation
8.2.1 Overview
8.2.2 Storage and Transportation: South & Central America Dry Ice Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.3 Healthcare
8.3.1 Overview
8.3.2 Healthcare: South & Central America Dry Ice Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Industrial Applications
8.4.1 Overview
8.4.2 Industrial Applications: South & Central America Dry Ice Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 Others
8.5.1 Overview
8.5.2 Others: South & Central America Dry Ice Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. South & Central America Dry Ice Market – Country Analysis
9.1 South & Central America Dry Ice Market Overview
9.1.1 South & Central America Dry Ice Market Revenue and Forecast and Analysis – by Country
9.1.1.1 South & Central America Dry Ice Market Volume and Forecast and Analysis – by Country
9.1.1.2 South & Central America Dry Ice Market Revenue and Forecast and Analysis –by Country
9.1.1.3 Brazil Dry Ice Market – Volume, Revenue and Forecast to 2030 (Kilo Tons)(US$ Million)
9.1.1.3.1 Brazil Dry Ice Market Breakdown by Type
9.1.1.3.2 Brazil Dry Ice Market Breakdown by Application
9.1.1.4 Argentina Dry Ice Market – Volume, Revenue and Forecast to 2030 (Kilo Tons)(US$ Million)
9.1.1.4.1 Argentina Dry Ice Market Breakdown by Type
9.1.1.4.2 Argentina Dry Ice Market Breakdown by Application
9.1.1.5 Rest of South & Central America Dry Ice Market – Volume, Revenue and Forecast to 2030 (Kilo Tons) (US$ Million)
9.1.1.5.1 Rest of South & Central America Dry Ice Market Breakdown by Type
9.1.1.5.2 Rest of South & Central America Dry Ice Market Breakdown by Application
10. Competitive Landscape
10.1 Heat Map Analysis by Key Players
10.2 Company Positioning & Concentration
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 Market Initiative
11.3 Merger and Acquisition
12. Company Profiles
12.1 Linde Plc
12.1.1 Key Facts
12.1.2 Business Description
12.1.3 Products and Services
12.1.4 Financial Overview
12.1.5 SWOT Analysis
12.1.6 Key Developments
12.2 SOL SpA
12.2.1 Key Facts
12.2.2 Business Description
12.2.3 Products and Services
12.2.4 Financial Overview
12.2.5 SWOT Analysis
12.2.6 Key Developments
12.3 Continental Carbonic Products Inc
12.3.1 Key Facts
12.3.2 Business Description
12.3.3 Products and Services
12.3.4 Financial Overview
12.3.5 SWOT Analysis
12.3.6 Key Developments
12.4 L’Air Liquide SA
12.4.1 Key Facts
12.4.2 Business Description
12.4.3 Products and Services
12.4.4 Financial Overview
12.4.5 SWOT Analysis
12.4.6 Key Developments
13. Appendix
13.1 About The Insight Partners

 

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