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スイスの写真印刷市場規模予測(2020年〜2030年)、国別シェア、動向、成長機会分析レポート収録範囲製品タイプ別(プリント、ウォールアート、カード、フォトギフト、フォトブック、カレンダー、その他)、タイプ別(フィルム印刷、オフセット印刷、デジタル印刷)、流通チャネル別(小売、オンライン、インスタントキオスク)


Switzerland Photo Printing Market Size and Forecasts (2020 - 2030), Country Share, Trends, and Growth Opportunity Analysis Report Coverage: By Product Type (Prints, Wall Arts, Cards, Photo Gifts, Photo Books, Calendars, and Others), Type (Film and Offset Printing, and Digital Printing), and Distribution Channel (Retail, Online, and Instant Kiosk)

スイスの写真印刷市場は、2022年の3億9,005万米ドルから2030年には6億9,260万米ドルに成長すると予想され、2022年から2030年までの年平均成長率は7.4%と推定されている。 オンライン業者との競争激化は、従来... もっと見る

 

 

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The Insight Partners
ザ・インサイトパートナーズ
2023年8月30日 US$3,000
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サマリー

スイスの写真印刷市場は、2022年の3億9,005万米ドルから2030年には6億9,260万米ドルに成長すると予想され、2022年から2030年までの年平均成長率は7.4%と推定されている。

オンライン業者との競争激化は、従来の小売業者を刺激し、デザインやレイアウトからサイズや規模に至るまで、あらゆる面で店舗網の再編成を促している。店舗におけるテクノロジーの役割はかつてないほど重要であり、小売業者は顧客の好みに合った様々なチェックアウトオプションを提供できるようになっている。顧客は即座のサービスを期待し、雑務への関与を減らすために自動化された機器を選ぶ傾向が強まっている。セルフサービス・テクノロジーは、サービスの成果を生み出すために、顧客と企業とのやり取りを徐々に変化させている。キオスク・システムは、顧客がレジ係なしで購入した商品をチェックアウトできるようにするため、数多くの小売業者が店舗に設置している。その結果、レジの時間が短縮され、店舗でのサービスがよりパーソナライズされることで、顧客のショッピング体験がより豊かになる。セルフレジ端末は従来のレジよりもコンパクトにできるため、小売業者は1台の有人レジを複数のセルフレジに置き換えることができる。そのため、売り場面積を拡大することなく、レジの行列を減らすことができる。セルフレジの利点により、小売業者によるこれらのシステムやソリューションへの需要は世界中で高く、写真プリント市場の成長に寄与している。

ビットコイン・キオスクは、ユーザーが現金でビットコインを売買できる物理的な装置である。コンビニエンスストアやガソリンスタンドなどの小売店に設置されていることが多い。キオスクの中には、ユーザーが商品やサービスの代金をビットコインで支払うことができるものもある。これは、サードパーティのプロセッサーを通さずにビットコインで支払いができる便利な方法だ。スイスでは様々なコンビニエンスストアチェーンがビットコイン取引用のキオスクを導入している。2022年10月、スイスを拠点とするコンビニエンスストアチェーンのValora Groupは、Valora Group press & books、avecの店舗でビットコイン取引用のキオスクを導入した。Valoraグループはビットコイン・ウォレットのSmart2Coinと提携し、顧客がその日の価格でビットコインを購入できるようにした。Valoraはこのサービスを、サービスステーションを除くスイス国内の約95万のキオスク、プレス&ブック、avecの販売店に展開した。このように、ビットコイン・キオスクへの需要の高まりが、写真プリント市場の成長を後押ししている。

2021年4月、味覚、健康、香り、美容のための製品を提供する世界的企業ジボダン(Givaudan)は、人工知能を使って消費者のインサイトを収集し、リアルタイムで製品を推奨する対話型キオスクを発売した。アロマ・キオスクでは、消費者がさまざまな香りのプロファイルを嗅いで評価することができる。アトム2.0アルゴリズムは、これらの評価データを使って、パーソナライズされた香りの好みを生成する。この情報は、製品開発サイクルを短縮し、発売成功の可能性を高め、消費者にパーソナライズされた推奨を提供することができ、フォトプリント市場の成長をさらに促進する。

スイスの写真印刷市場は、製品タイプ、種類、流通チャネルに基づいて区分される。流通チャネルに基づいて、スイスのフォトプリント市場は小売、オンライン、インスタントキオスクに区分される。ここでは、オンライン流通チャネルがフォトプリント市場で最大のシェアを占めている。オンライン流通チャネルは、顧客が幅広い選択肢の中から選ぶことができるため、製品のカスタマイズや顧客の利便性といった特徴を引き出すことができ、消費者のオンライン写真プリントやマーチャンダイジングへの傾倒を後押ししている。eコマース・プラットフォームの人気とインターネット普及率の増加も、写真プリント市場におけるオンライン流通チャネルの成長に大きな影響を与えている。

Kodak Alaris Holdings Ltd、Diginet GmbH & Co KG、Ifolor AG、CEWE Stiftung & Co KGaA、Cimpress Plc、Photobox Ltd、Smartphoto Group NV、WhiteWall Media GmbH、Myposter GmbH、Fujifilm Corpは、本レポートで紹介されているその他の注目すべきスイスの写真印刷市場プレーヤーである。市場とそのエコシステムの全体的なビューを取得するために、他のいくつかの重要なスイスの写真印刷市場プレーヤーを分析した。

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目次

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Photo Printing Market Landscape
4.1 Overview
4.2 PEST Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 List of Vendors in the Value Chain:
5. Photo Printing Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Increasing Penetration of Smartphones and Internet
5.1.2 Proliferation of E-Commerce Sector
5.2 Market Restraints
5.2.1 High Installation and Implementation Costs
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Rise in Demand for Kiosks
5.4 Future Trends
5.4.1 Leveraging Advanced Technologies
5.5 Impact of Drivers and Restraints
6. Photo Printing Market - Country Market Analysis
6.1 Photo Printing Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030
6.2 Photo Printing Market Forecast and Analysis
7. Photo Printing Market Analysis - Product Type
7.1 Prints
7.1.1 Overview
7.1.2 Prints Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Wall Arts
7.2.1 Overview
7.2.2 Wall Arts Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Cards
7.3.1 Overview
7.3.2 Cards Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Photo Gifts
7.4.1 Overview
7.4.2 Photo Gifts Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million) (US$ Million)
7.5 Photo Books
7.5.1 Overview
7.5.2 Photo Books Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million) (US$ Million)
7.6 Calendars
7.6.1 Overview
7.6.2 Calendars Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.7 Others
7.7.1 Overview
7.7.2 Others Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Photo Printing Market Analysis - Type
8.1 Film and Offset Printing
8.1.1 Overview
8.1.2 Film and Offset Printing Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Digital Printing
8.2.1 Overview
8.2.2 Digital Printing Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million) (US$ Million)
9. Photo Printing Market Analysis - Distribution Channel
9.1 Retail
9.1.1 Overview
9.1.2 Retail Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Online
9.2.1 Overview
9.2.2 Online Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million) (US$ Million)
9.3 Instant Kiosk
9.3.1 Overview
9.3.2 Instant Kiosk Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million) (US$ Million)
10. Photo Printing Market – Impact of COVID-19 Pandemic
10.1 Pre & Post Covid-19 Impact
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis By Key Players
11.2 Company Positioning & Concentration
12. Photo Printing Market Industry Landscape
12.1 Market Initiative
12.2 New Development
13. Company Profiles
13.1 Kodak Alaris Holdings Ltd
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Diginet GmbH & Co KG
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Ifolor AG
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 CEWE Stiftung & Co KGaA
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Cimpress Plc
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Photobox Ltd
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Smartphoto Group NV
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
13.8 WhiteWall Media GmbH
13.8.1 Key Facts
13.8.2 Business Description
13.8.3 Products and Services
13.8.4 Financial Overview
13.8.5 SWOT Analysis
13.8.6 Key Developments
13.9 Myposter GmbH
13.9.1 Key Facts
13.9.2 Business Description
13.9.3 Products and Services
13.9.4 Financial Overview
13.9.5 SWOT Analysis
13.9.6 Key Developments
13.10 Fujifilm Corp
13.10.1 Key Facts
13.10.2 Business Description
13.10.3 Products and Services
13.10.4 Financial Overview
13.10.5 SWOT Analysis
13.10.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners
14.2 Word Index

 

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Summary

The Switzerland photo printing market is expected to grow from US$ 390.05 million in 2022 to US$ 692.60 million by 2030; it is estimated to record a CAGR of 7.4% from 2022 to 2030.

Growing competition from online players is stimulating traditional retailers to reorganize their store networks in every aspect, from design and layout to size and scale. The role of technology in the stores has never been more essential, facilitating retailers to provide customers with a variety of checkout options, which suit their preferences. Customers expect instant services and are increasingly opting for automated devices to reduce their involvement in chores. Self-service technologies are progressively changing customers’ interactions with firms for creating service outcomes. Kiosk systems are being installed by numerous retailers in their stores for facilitating their customers for checking out with the things they have purchased without the need for cashiers. This results in an enriched shopping experience for customers through the reduction of checkout time and more personalized services at their stores. As the self-checkout terminals can be more compact than traditional tills, retailers can replace one manned till with multiple self-checkout systems. Thus, it is the smarter approach to reduce lines without having to expand the retail space. Owing to the benefits of self-checkout systems there is high demand for these systems and solutions around the world by the retailers, which in turn is contributing to the photo printing market growth.

Bitcoin kiosks are physical devices that allow users to buy and sell Bitcoin with cash. They are often located in convenience stores, gas stations, and other retail outlets. Some kiosks allow users to make Bitcoin payments for goods and services. This is a convenient way of paying for things with Bitcoin without going through a third-party processor. Various convenience store chains in Switzerland have deployed kiosks for Bitcoin transactions. In October 2022, Valora Group, a Switzerland-based convenience store chain, introduced kiosks for Bitcoin transactions at, Valora Group press & books, and avec stores. Valora Group has partnered with Smart2Coin, a Bitcoin wallet, to allow customers to buy Bitcoin at the current daily price. Valora has rolled out this service to roughly 950,000 kiosks, press and books, and avec sales outlets, excluding service stations, in Switzerland. Thus, the rising demand for bitcoin kiosks is fueling the growth of the photo printing market.

In April 2021, Givaudan, a global company that provides products for taste, well-being, fragrance, and beauty, launched an interactive kiosk that uses artificial intelligence to gather consumer insights and recommend products in real time. The Aroma Kiosk allows consumers to smell and rate different aroma profiles. The ATOM 2.0 algorithm then uses the data from these ratings to generate personalized flavor preferences. This information can shorten the product development cycle, increase the chances of a successful launch, and provide consumers with personalized recommendations, further fueling the photo printing market growth.

The Switzerland photo printing market is segmented on the basis of product type, type, and distribution channel. Based on distribution channel, the Switzerland photo printing market is segmented into retail, online, and instant kiosk. Here, the online distribution channels hold the largest share in the photo printing market. Online distribution channels allow customers to choose between a wide range of options, thus unlocking features such as product customization and customer convenience, which boosts consumers’ inclination toward online photo printing and merchandising. The popularity of e-commerce platforms and the increasing Internet penetration also have a significant impact on the growth of the online distribution channel in the photo printing market.

Kodak Alaris Holdings Ltd, Diginet GmbH & Co KG, Ifolor AG, CEWE Stiftung & Co KGaA, Cimpress Plc, Photobox Ltd, Smartphoto Group NV, WhiteWall Media GmbH, Myposter GmbH and Fujifilm Corp are few other notable Switzerland photo printing market players profiled in the report. Several other essential Switzerland photo printing market players were analyzed to get a holistic view of the market and its ecosystem.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Photo Printing Market Landscape
4.1 Overview
4.2 PEST Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 List of Vendors in the Value Chain:
5. Photo Printing Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Increasing Penetration of Smartphones and Internet
5.1.2 Proliferation of E-Commerce Sector
5.2 Market Restraints
5.2.1 High Installation and Implementation Costs
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Rise in Demand for Kiosks
5.4 Future Trends
5.4.1 Leveraging Advanced Technologies
5.5 Impact of Drivers and Restraints
6. Photo Printing Market - Country Market Analysis
6.1 Photo Printing Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030
6.2 Photo Printing Market Forecast and Analysis
7. Photo Printing Market Analysis - Product Type
7.1 Prints
7.1.1 Overview
7.1.2 Prints Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Wall Arts
7.2.1 Overview
7.2.2 Wall Arts Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Cards
7.3.1 Overview
7.3.2 Cards Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Photo Gifts
7.4.1 Overview
7.4.2 Photo Gifts Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million) (US$ Million)
7.5 Photo Books
7.5.1 Overview
7.5.2 Photo Books Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million) (US$ Million)
7.6 Calendars
7.6.1 Overview
7.6.2 Calendars Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.7 Others
7.7.1 Overview
7.7.2 Others Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Photo Printing Market Analysis - Type
8.1 Film and Offset Printing
8.1.1 Overview
8.1.2 Film and Offset Printing Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Digital Printing
8.2.1 Overview
8.2.2 Digital Printing Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million) (US$ Million)
9. Photo Printing Market Analysis - Distribution Channel
9.1 Retail
9.1.1 Overview
9.1.2 Retail Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Online
9.2.1 Overview
9.2.2 Online Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million) (US$ Million)
9.3 Instant Kiosk
9.3.1 Overview
9.3.2 Instant Kiosk Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million) (US$ Million)
10. Photo Printing Market – Impact of COVID-19 Pandemic
10.1 Pre & Post Covid-19 Impact
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis By Key Players
11.2 Company Positioning & Concentration
12. Photo Printing Market Industry Landscape
12.1 Market Initiative
12.2 New Development
13. Company Profiles
13.1 Kodak Alaris Holdings Ltd
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Diginet GmbH & Co KG
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Ifolor AG
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 CEWE Stiftung & Co KGaA
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Cimpress Plc
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Photobox Ltd
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Smartphoto Group NV
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
13.8 WhiteWall Media GmbH
13.8.1 Key Facts
13.8.2 Business Description
13.8.3 Products and Services
13.8.4 Financial Overview
13.8.5 SWOT Analysis
13.8.6 Key Developments
13.9 Myposter GmbH
13.9.1 Key Facts
13.9.2 Business Description
13.9.3 Products and Services
13.9.4 Financial Overview
13.9.5 SWOT Analysis
13.9.6 Key Developments
13.10 Fujifilm Corp
13.10.1 Key Facts
13.10.2 Business Description
13.10.3 Products and Services
13.10.4 Financial Overview
13.10.5 SWOT Analysis
13.10.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners
14.2 Word Index

 

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