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オンラインフットウェアの世界市場 2021-2025


Global Online Footwear Market 2021-2025

オンラインフットウェアの世界市場 2021-2025年 Technavio社はオンライン・フットウェア市場をモニターしており、予測期間中のCAGRは5.29%で進行し、2021年から2025年にかけて214.8億ドルの成長が見込まれていま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechNavio
テクナビオ
2021年12月20日 US$2,500
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サマリー

オンラインフットウェアの世界市場 2021-2025年
Technavio社はオンライン・フットウェア市場をモニターしており、予測期間中のCAGRは5.29%で進行し、2021年から2025年にかけて214.8億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、オンラインフットウェア市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析を行っています。
本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、デジタル決済システムの普及、オンライン消費の増加、スマートフォンの普及などです。さらに、デジタル決済システムの普及が市場の成長を後押しすると予想されています。
オンラインフットウェア市場の分析では、製品セグメントと地域別の状況が示されています。
Technavioのオンラインフットウェア市場は以下のように区分されています。
製品別
- ノンアスレチックフットウェア
- アスレチックフットウェア
地理的ランドスケープ別
- APAC
- 北アメリカ
- ヨーロッパ
- 南米
- MEA
本調査では、今後数年間のオンラインフットウェア市場の成長を促す主な要因の一つとして、電子商取引業界の成長を挙げています。
Technavio社は、複数の情報源から得たデータを主要なパラメータの分析によって調査、合成、要約することで、市場の詳細な姿を提示しています。当レポートでは、オンラインフットウェア市場について、以下の項目を取り上げています。
- オンラインフットウェア市場のサイジング
- オンラインフットウェア市場の予測
- オンラインフットウェア市場の業界分析
Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、本レポートではこれに沿って、アディダスAG、アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド、アマゾン・ドット・コム・インク、アシックス・コーポレーション、バタ・ブランズSA、イーベイ・インク、フィラ・ホールディングス・コーポレーション、フリップカート・インターネット・PVTリミテッド、ゲオックス・スパ、ナイキ・インクなど、オンライン・フットウェア市場の主要ベンダー数社の詳細な分析を行っています。また、オンラインフットウェア市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべき成長機会をすべて活用するのに役立つものです。
本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/online-footwear-market-industry-analysis をご覧ください。
Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的・量的調査を用いた綿密なベンダー選択方法と分析を提供しています。

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目次

• Executive Summary
o Market Overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2020
o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025
• Five Forces Analysis
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Product
o Market segments
o Comparison by Product
o Non-athletic footwear - Market size and forecast 2020-2025
o Athletic footwear - Market size and forecast 2020-2025
o Market opportunity by Product
• Customer landscape
• Geographic Landscape
o Geographic segmentation
o Geographic comparison
o APAC - Market size and forecast 2020-2025
o North America - Market size and forecast 2020-2025
o Europe - Market size and forecast 2020-2025
o South America - Market size and forecast 2020-2025
o MEA - Market size and forecast 2020-2025
o Key leading countries
o Market opportunity By Geographical Landscape
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o adidas AG
o Alibaba Group Holding Ltd.
o Amazon.com Inc.
o ASICS Corp.
o Bata Brands SA
o eBay Inc.
o Fila Holdings Corp.
o Flipkart Internet Pvt Ltd
o GEOX Spa
o Nike Inc.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 3
• 4: Key Finding 5
• 5: Key Finding 6
• 6: Key Finding 7
• 7: Key Finding 8
• 8: Parent market
• 9: Market characteristics
• 10: Offerings of vendors included in the market definition
• 11: Market segments
• 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ billion)
• 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%)
• 14: Five forces analysis 2020 & 2025
• 15: Bargaining power of buyers
• 16: Bargaining power of suppliers
• 17: Threat of new entrants
• 18: Threat of substitutes
• 19: Threat of rivalry
• 20: Market condition - Five forces 2020
• 21: Product - Market share 2020-2025 (%)
• 22: Comparison by Product
• 23: Non-athletic footwear - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 24: Non-athletic footwear - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 25: Athletic footwear - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 26: Athletic footwear - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 27: Market opportunity by Product
• 28: Customer landscape
• 29: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%)
• 30: Geographic comparison
• 31: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 32: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 33: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 34: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 35: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 36: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 37: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 38: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 39: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 40: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 41: Key leading countries
• 42: Market opportunity By Geographical Landscape ($ billion)
• 43: Impact of drivers and challenges
• 44: Vendor landscape
• 45: Landscape disruption
• 46: Industry risks
• 47: Vendors covered
• 48: Market positioning of vendors
• 49: adidas AG - Overview
• 50: adidas AG - Business segments
• 51: adidas AG - Key offerings
• 52: adidas AG - Key customers
• 53: adidas AG - Segment focus
• 54: Alibaba Group Holding Ltd. - Overview
• 55: Alibaba Group Holding Ltd. - Business segments
• 56: Alibaba Group Holding Ltd. - Key offerings
• 57: Alibaba Group Holding Ltd. - Key customers
• 58: Alibaba Group Holding Ltd. - Segment focus
• 59: Amazon.com Inc. - Overview
• 60: Amazon.com Inc. - Business segments
• 61: Amazon.com Inc. - Key offerings
• 62: Amazon.com Inc. - Key customers
• 63: Amazon.com Inc. - Segment focus
• 64: ASICS Corp. - Overview
• 65: ASICS Corp. - Business segments
• 66: ASICS Corp. - Key offerings
• 67: ASICS Corp. - Key customers
• 68: ASICS Corp. - Segment focus
• 69: Bata Brands SA - Overview
• 70: Bata Brands SA - Product and service
• 71: Bata Brands SA - Key offerings
• 72: Bata Brands SA - Key customers
• 73: Bata Brands SA - Segment focus
• 74: eBay Inc. - Overview
• 75: eBay Inc. - Business segments
• 76: eBay Inc. - Key offerings
• 77: eBay Inc. - Key customers
• 78: eBay Inc. - Segment focus
• 79: Fila Holdings Corp. - Overview
• 80: Fila Holdings Corp. - Business segments
• 81: Fila Holdings Corp. - Key offerings
• 82: Fila Holdings Corp. - Key customers
• 83: Fila Holdings Corp. - Segment focus
• 84: Flipkart Internet Pvt Ltd - Overview
• 85: Flipkart Internet Pvt Ltd - Product and service
• 86: Flipkart Internet Pvt Ltd - Key offerings
• 87: Flipkart Internet Pvt Ltd - Key customers
• 88: Flipkart Internet Pvt Ltd - Segment focus
• 89: GEOX Spa - Overview
• 90: GEOX Spa - Business segments
• 91: GEOX Spa - Key offerings
• 92: GEOX Spa - Key customers
• 93: GEOX Spa - Segment focus
• 94: Nike Inc. - Overview
• 95: Nike Inc. - Business segments
• 96: Nike Inc. - Key offerings
• 97: Nike Inc. - Key customers
• 98: Nike Inc. - Segment focus
• 99: Currency conversion rates for US$
• 100: Research Methodology
• 101: Validation techniques employed for market sizing
• 102: Information sources
• 103: List of abbreviations

 

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Summary

Global Online Footwear Market 2021-2025
Technavio has been monitoring the online footwear market and it is poised to grow by $ 21.48 bn during 2021-2025, progressing at a CAGR of 5.29% during the forecast period. Our report on the online footwear market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current global market scenario, latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by the rising popularity of digital payment system and rise in online spending and smartphone penetration. In addition, rising popularity of digital payment system is anticipated to boost the growth of the market as well.
The online footwear market analysis includes the product segment and geographic landscape.
Technavio's online footwear market is segmented as below:
By Product
• Non-athletic footwear
• Athletic footwear
By Geographical Landscape
• APAC
• North America
• Europe
• South America
• MEA
This study identifies the growth in the e-commerce industryas one of the prime reasons driving the online footwear market growth during the next few years.
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters. Our report on online footwear market covers the following areas:
• Online footwear market sizing
• Online footwear market forecast
• Online footwear market industry analysis
Technavio's robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading online footwear market vendors that include adidas AG, Alibaba Group Holding Ltd., Amazon.com Inc., ASICS Corp., Bata Brands SA, eBay Inc., Fila Holdings Corp., Flipkart Internet Pvt Ltd, GEOX Spa, and Nike Inc. Also, the online footwear market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors. For further information on this report, please visit - https://www.technavio.com/report/online-footwear-market-industry-analysis
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. Technavio's market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.



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Table of Contents

• Executive Summary
o Market Overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2020
o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025
• Five Forces Analysis
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Product
o Market segments
o Comparison by Product
o Non-athletic footwear - Market size and forecast 2020-2025
o Athletic footwear - Market size and forecast 2020-2025
o Market opportunity by Product
• Customer landscape
• Geographic Landscape
o Geographic segmentation
o Geographic comparison
o APAC - Market size and forecast 2020-2025
o North America - Market size and forecast 2020-2025
o Europe - Market size and forecast 2020-2025
o South America - Market size and forecast 2020-2025
o MEA - Market size and forecast 2020-2025
o Key leading countries
o Market opportunity By Geographical Landscape
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o adidas AG
o Alibaba Group Holding Ltd.
o Amazon.com Inc.
o ASICS Corp.
o Bata Brands SA
o eBay Inc.
o Fila Holdings Corp.
o Flipkart Internet Pvt Ltd
o GEOX Spa
o Nike Inc.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 3
• 4: Key Finding 5
• 5: Key Finding 6
• 6: Key Finding 7
• 7: Key Finding 8
• 8: Parent market
• 9: Market characteristics
• 10: Offerings of vendors included in the market definition
• 11: Market segments
• 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ billion)
• 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%)
• 14: Five forces analysis 2020 & 2025
• 15: Bargaining power of buyers
• 16: Bargaining power of suppliers
• 17: Threat of new entrants
• 18: Threat of substitutes
• 19: Threat of rivalry
• 20: Market condition - Five forces 2020
• 21: Product - Market share 2020-2025 (%)
• 22: Comparison by Product
• 23: Non-athletic footwear - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 24: Non-athletic footwear - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 25: Athletic footwear - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 26: Athletic footwear - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 27: Market opportunity by Product
• 28: Customer landscape
• 29: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%)
• 30: Geographic comparison
• 31: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 32: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 33: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 34: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 35: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 36: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 37: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 38: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 39: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion)
• 40: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 41: Key leading countries
• 42: Market opportunity By Geographical Landscape ($ billion)
• 43: Impact of drivers and challenges
• 44: Vendor landscape
• 45: Landscape disruption
• 46: Industry risks
• 47: Vendors covered
• 48: Market positioning of vendors
• 49: adidas AG - Overview
• 50: adidas AG - Business segments
• 51: adidas AG - Key offerings
• 52: adidas AG - Key customers
• 53: adidas AG - Segment focus
• 54: Alibaba Group Holding Ltd. - Overview
• 55: Alibaba Group Holding Ltd. - Business segments
• 56: Alibaba Group Holding Ltd. - Key offerings
• 57: Alibaba Group Holding Ltd. - Key customers
• 58: Alibaba Group Holding Ltd. - Segment focus
• 59: Amazon.com Inc. - Overview
• 60: Amazon.com Inc. - Business segments
• 61: Amazon.com Inc. - Key offerings
• 62: Amazon.com Inc. - Key customers
• 63: Amazon.com Inc. - Segment focus
• 64: ASICS Corp. - Overview
• 65: ASICS Corp. - Business segments
• 66: ASICS Corp. - Key offerings
• 67: ASICS Corp. - Key customers
• 68: ASICS Corp. - Segment focus
• 69: Bata Brands SA - Overview
• 70: Bata Brands SA - Product and service
• 71: Bata Brands SA - Key offerings
• 72: Bata Brands SA - Key customers
• 73: Bata Brands SA - Segment focus
• 74: eBay Inc. - Overview
• 75: eBay Inc. - Business segments
• 76: eBay Inc. - Key offerings
• 77: eBay Inc. - Key customers
• 78: eBay Inc. - Segment focus
• 79: Fila Holdings Corp. - Overview
• 80: Fila Holdings Corp. - Business segments
• 81: Fila Holdings Corp. - Key offerings
• 82: Fila Holdings Corp. - Key customers
• 83: Fila Holdings Corp. - Segment focus
• 84: Flipkart Internet Pvt Ltd - Overview
• 85: Flipkart Internet Pvt Ltd - Product and service
• 86: Flipkart Internet Pvt Ltd - Key offerings
• 87: Flipkart Internet Pvt Ltd - Key customers
• 88: Flipkart Internet Pvt Ltd - Segment focus
• 89: GEOX Spa - Overview
• 90: GEOX Spa - Business segments
• 91: GEOX Spa - Key offerings
• 92: GEOX Spa - Key customers
• 93: GEOX Spa - Segment focus
• 94: Nike Inc. - Overview
• 95: Nike Inc. - Business segments
• 96: Nike Inc. - Key offerings
• 97: Nike Inc. - Key customers
• 98: Nike Inc. - Segment focus
• 99: Currency conversion rates for US$
• 100: Research Methodology
• 101: Validation techniques employed for market sizing
• 102: Information sources
• 103: List of abbreviations

 

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