スマートLED屋内サイネージの世界市場 2022-2026年Global Smart LED Indoor Signage Market 2022-2026 スマートLED屋内サイネージの世界市場 2022-2026年 Technavio社はスマートLED屋内サイネージ市場をモニターしており、予測期間中のCAGRは20.39%で進行し、2022-2026年には16.2億ドルの成長が見込まれています。... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリースマートLED屋内サイネージの世界市場 2022-2026年Technavio社はスマートLED屋内サイネージ市場をモニターしており、予測期間中のCAGRは20.39%で進行し、2022-2026年には16.2億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、スマートLED屋内サイネージ市場について、全体的な分析、市場規模と予測、動向、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析も行っています。 本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、小売スペースの高成長と、デジタルサイネージやDOOHサイネージの導入拡大です。さらに、小売スペースの高い成長が市場の成長を後押しすることも予想されます。 スマートLED屋内サイネージの市場分析には、アプリケーションセグメントと地理的状況が含まれます。 TechnavioのスマートLED屋内サイネージ市場は以下のように区分されています。 アプリケーション別 - 小売業 - QSRおよびレストラン - 教育機関 - ヘルスケア - その他 地域別の状況 - 北アメリカ - APAC - ヨーロッパ - 南米 - MEA 本調査では、今後数年間のスマートLED屋内サイネージ市場の成長を促進する主な理由の1つとして、ディスプレイ製品の進歩の増加を挙げています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを主要なパラメータの分析によって調査、合成、要約することで、市場の詳細なイメージを提示しています。当レポートでは、スマートLED屋内サイネージ市場について、以下の項目を取り上げています。 - スマートLED屋内サイネージ市場のサイジング - スマートLED屋内サイネージ市場の予測 - スマートLED屋内サイネージ市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、本レポートではこれに沿って、Firstouch Solutions Pvt Ltd、Koninklijke Philips NV、LG Electronics Inc.、Panasonic Corp.、Samsung Electronics Co.Ltd., シャープ株式会社, Shenzhen Absen Optoelectronic Co.Ltd.、ソニー株式会社、Tailong Zhixian Technology (Shenzhen) Co.Ltd.、株式会社東芝などがあります。また、スマートLED屋内サイネージ市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべきすべての成長機会を活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む、一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/smart-led-indoor-signage-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターの分析により、複数のソースからのデータを調査、合成、要約することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Application o Market segments o Comparison by Application o Retail - Market size and forecast 2021-2026 o QSR and restaurants - Market size and forecast 2021-2026 o Education - Market size and forecast 2021-2026 o Healthcare - Market size and forecast 2021-2026 o Others - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Application • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o North America - Market size and forecast 2021-2026 o APAC - Market size and forecast 2021-2026 o Europe - Market size and forecast 2021-2026 o South America - Market size and forecast 2021-2026 o MEA - Market size and forecast 2021-2026 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Firstouch Solutions Pvt Ltd o Koninklijke Philips NV o LG Electronics Inc. o Panasonic Corp. o Samsung Electronics Co. Ltd. o Sharp Corp. o Shenzhen Absen Optoelectronic Co. Ltd. o Sony Corp. o Tailong Zhixian Technology (Shenzhen) Co. Ltd. o Toshiba Corp. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 14: Five forces analysis 2021 & 2026 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2021 • 21: Application - Market share 2021-2026 (%) • 22: Comparison by Application • 23: Retail - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Retail - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: QSR and restaurants - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 26: QSR and restaurants - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 27: Education - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 28: Education - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 29: Healthcare - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 30: Healthcare - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 31: Others - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 32: Others - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 33: Market opportunity by Application • 34: Customer landscape • 35: Market share By Geographical Landscape 2021-2026 (%) • 36: Geographic comparison • 37: North America - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 38: North America - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 39: APAC - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 40: APAC - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 41: Europe - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 42: Europe - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 43: South America - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 44: South America - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 45: MEA - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 46: MEA - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 47: Key leading countries • 48: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 49: Impact of drivers and challenges • 50: Vendor landscape • 51: Landscape disruption • 52: Industry risks • 53: Vendors covered • 54: Market positioning of vendors • 55: Firstouch Solutions Pvt Ltd - Overview • 56: Firstouch Solutions Pvt Ltd - Product and service • 57: Firstouch Solutions Pvt Ltd - Key offerings • 58: Firstouch Solutions Pvt Ltd - Key customers • 59: Firstouch Solutions Pvt Ltd - Segment focus • 60: Koninklijke Philips NV - Overview • 61: Koninklijke Philips NV - Business segments • 62: Koninklijke Philips NV - Key offerings • 63: Koninklijke Philips NV - Key customers • 64: Koninklijke Philips NV - Segment focus • 65: LG Electronics Inc. - Overview • 66: LG Electronics Inc. - Business segments • 67: LG Electronics Inc. - Key offerings • 68: LG Electronics Inc. - Key customers • 69: LG Electronics Inc. - Segment focus • 70: Panasonic Corp. - Overview • 71: Panasonic Corp. - Business segments • 72: Panasonic Corp. - Key offerings • 73: Panasonic Corp. - Key customers • 74: Panasonic Corp. - Segment focus • 75: Samsung Electronics Co. Ltd. - Overview • 76: Samsung Electronics Co. Ltd. - Business segments • 77: Samsung Electronics Co. Ltd. - Key offerings • 78: Samsung Electronics Co. Ltd. - Key customers • 79: Samsung Electronics Co. Ltd. - Segment focus • 80: Sharp Corp. - Overview • 81: Sharp Corp. - Business segments • 82: Sharp Corp. - Key offerings • 83: Sharp Corp. - Key customers • 84: Sharp Corp. - Segment focus • 85: Shenzhen Absen Optoelectronic Co. Ltd. - Overview • 86: Shenzhen Absen Optoelectronic Co. Ltd. - Business segments • 87: Shenzhen Absen Optoelectronic Co. Ltd. - Key offerings • 88: Shenzhen Absen Optoelectronic Co. Ltd. - Key customers • 89: Shenzhen Absen Optoelectronic Co. Ltd. - Segment focus • 90: Sony Corp. - Overview • 91: Sony Corp. - Business segments • 92: Sony Corp. - Key offerings • 93: Sony Corp. - Key customers • 94: Sony Corp. - Segment focus • 95: Tailong Zhixian Technology (Shenzhen) Co. Ltd. - Overview • 96: Tailong Zhixian Technology (Shenzhen) Co. Ltd. - Product and service • 97: Tailong Zhixian Technology (Shenzhen) Co. Ltd. - Key offerings • 98: Tailong Zhixian Technology (Shenzhen) Co. Ltd. - Key customers • 99: Tailong Zhixian Technology (Shenzhen) Co. Ltd. - Segment focus • 100: Toshiba Corp. - Overview • 101: Toshiba Corp. - Business segments • 102: Toshiba Corp. - Key offerings • 103: Toshiba Corp. - Key customers • 104: Toshiba Corp. - Segment focus • 105: Currency conversion rates for US$ • 106: Research Methodology • 107: Validation techniques employed for market sizing • 108: Information sources • 109: List of abbreviations
SummaryGlobal Smart Led Indoor Signage Market 2022-2026 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Application o Market segments o Comparison by Application o Retail - Market size and forecast 2021-2026 o QSR and restaurants - Market size and forecast 2021-2026 o Education - Market size and forecast 2021-2026 o Healthcare - Market size and forecast 2021-2026 o Others - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Application • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o North America - Market size and forecast 2021-2026 o APAC - Market size and forecast 2021-2026 o Europe - Market size and forecast 2021-2026 o South America - Market size and forecast 2021-2026 o MEA - Market size and forecast 2021-2026 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Firstouch Solutions Pvt Ltd o Koninklijke Philips NV o LG Electronics Inc. o Panasonic Corp. o Samsung Electronics Co. Ltd. o Sharp Corp. o Shenzhen Absen Optoelectronic Co. Ltd. o Sony Corp. o Tailong Zhixian Technology (Shenzhen) Co. Ltd. o Toshiba Corp. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 14: Five forces analysis 2021 & 2026 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2021 • 21: Application - Market share 2021-2026 (%) • 22: Comparison by Application • 23: Retail - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Retail - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: QSR and restaurants - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 26: QSR and restaurants - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 27: Education - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 28: Education - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 29: Healthcare - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 30: Healthcare - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 31: Others - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 32: Others - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 33: Market opportunity by Application • 34: Customer landscape • 35: Market share By Geographical Landscape 2021-2026 (%) • 36: Geographic comparison • 37: North America - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 38: North America - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 39: APAC - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 40: APAC - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 41: Europe - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 42: Europe - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 43: South America - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 44: South America - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 45: MEA - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 46: MEA - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 47: Key leading countries • 48: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 49: Impact of drivers and challenges • 50: Vendor landscape • 51: Landscape disruption • 52: Industry risks • 53: Vendors covered • 54: Market positioning of vendors • 55: Firstouch Solutions Pvt Ltd - Overview • 56: Firstouch Solutions Pvt Ltd - Product and service • 57: Firstouch Solutions Pvt Ltd - Key offerings • 58: Firstouch Solutions Pvt Ltd - Key customers • 59: Firstouch Solutions Pvt Ltd - Segment focus • 60: Koninklijke Philips NV - Overview • 61: Koninklijke Philips NV - Business segments • 62: Koninklijke Philips NV - Key offerings • 63: Koninklijke Philips NV - Key customers • 64: Koninklijke Philips NV - Segment focus • 65: LG Electronics Inc. - Overview • 66: LG Electronics Inc. - Business segments • 67: LG Electronics Inc. - Key offerings • 68: LG Electronics Inc. - Key customers • 69: LG Electronics Inc. - Segment focus • 70: Panasonic Corp. - Overview • 71: Panasonic Corp. - Business segments • 72: Panasonic Corp. - Key offerings • 73: Panasonic Corp. - Key customers • 74: Panasonic Corp. - Segment focus • 75: Samsung Electronics Co. Ltd. - Overview • 76: Samsung Electronics Co. Ltd. - Business segments • 77: Samsung Electronics Co. Ltd. - Key offerings • 78: Samsung Electronics Co. Ltd. - Key customers • 79: Samsung Electronics Co. Ltd. - Segment focus • 80: Sharp Corp. - Overview • 81: Sharp Corp. - Business segments • 82: Sharp Corp. - Key offerings • 83: Sharp Corp. - Key customers • 84: Sharp Corp. - Segment focus • 85: Shenzhen Absen Optoelectronic Co. Ltd. - Overview • 86: Shenzhen Absen Optoelectronic Co. Ltd. - Business segments • 87: Shenzhen Absen Optoelectronic Co. Ltd. - Key offerings • 88: Shenzhen Absen Optoelectronic Co. Ltd. - Key customers • 89: Shenzhen Absen Optoelectronic Co. Ltd. - Segment focus • 90: Sony Corp. - Overview • 91: Sony Corp. - Business segments • 92: Sony Corp. - Key offerings • 93: Sony Corp. - Key customers • 94: Sony Corp. - Segment focus • 95: Tailong Zhixian Technology (Shenzhen) Co. Ltd. - Overview • 96: Tailong Zhixian Technology (Shenzhen) Co. Ltd. - Product and service • 97: Tailong Zhixian Technology (Shenzhen) Co. Ltd. - Key offerings • 98: Tailong Zhixian Technology (Shenzhen) Co. Ltd. - Key customers • 99: Tailong Zhixian Technology (Shenzhen) Co. Ltd. - Segment focus • 100: Toshiba Corp. - Overview • 101: Toshiba Corp. - Business segments • 102: Toshiba Corp. - Key offerings • 103: Toshiba Corp. - Key customers • 104: Toshiba Corp. - Segment focus • 105: Currency conversion rates for US$ • 106: Research Methodology • 107: Validation techniques employed for market sizing • 108: Information sources • 109: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
TechNavio社の非耐久財分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(led)の最新刊レポート
よくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |