低煙ハロゲンフリー難燃ポリプロピレンの世界市場 2021-2025Global Low Smoke Halogen Free Flame Retardant Polypropylene Market 2021-2025 低煙ハロゲンフリー難燃ポリプロピレンの世界市場 2021-2025年 Technavio社は、低煙ハロゲンフリー難燃ポリプロピレン市場を監視しており、予測期間中に8%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて275.04百万... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー低煙ハロゲンフリー難燃ポリプロピレンの世界市場 2021-2025年Technavio社は、低煙ハロゲンフリー難燃ポリプロピレン市場を監視しており、予測期間中に8%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて275.04百万ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、低煙のハロゲンフリー難燃ポリプロピレン市場について、全体的な分析、市場規模と予測、動向、成長要因、課題、さらには約25社のベンダーを網羅したベンダー分析を行っています。 本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、ポリプロピレンの入手のしやすさと、ポリプロピレンの難燃性です。また、ポリプロピレンの入手のしやすさが市場の成長を後押しすることも予想されます。 低煙ハロゲンフリー難燃ポリプロピレン市場の分析には、アプリケーションセグメントと地理的状況が含まれます。 Technavioの低煙性ハロゲンフリー難燃ポリプロピレン市場は以下のように区分されている。 アプリケーション別 - 建設用 - 自動車関連 - 電気・電子 - 工業用 - その他 地域別構成比 - APAC - 北アメリカ - ヨーロッパ - MEA - 南米 本調査では、環境に優しい難燃性ポリプロピレンの需要が増加していることが、今後数年間の低煙性ハロゲンフリー難燃性ポリプロピレン市場の成長を促進する主な理由の一つであると考えています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、主要なパラメータの分析によってまとめることで、市場の詳細な情報を提供しています。本レポートでは、低煙のハロゲンフリー難燃ポリプロピレン市場について、以下の領域をカバーしています。 - 低煙のハロゲンフリー難燃ポリプロピレン市場のサイジング - 低煙ハロゲンフリー難燃ポリプロピレンの市場予測 - 低煙のハロゲンフリー難燃ポリプロピレン市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、これに沿って本レポートでは、低煙のハロゲンフリー難燃ポリプロピレン市場の主要ベンダーであるAlbemarle Corp.、BASF SE、Bayer AG、Celanese Corp.、Clariant International Ltd.、DuPont de Nemours Inc.、LANXESS AG、RTP Co.、Thor Group Ltd.、Washington Penn Plastic Co.などの詳細な分析を行っています。Inc.などがあります。また、低煙ハロゲンフリー難燃ポリプロピレンの市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後の動向や課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべきすべての成長機会を活用するためのものです。 本調査は、業界の主要な参加者からの情報を含め、一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/low-smoke-halogen-free-flame-retardant-polypropylene-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法および分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Application o Market segments o Comparison by Application o Construction - Market size and forecast 2020-2025 o Automotive - Market size and forecast 2020-2025 o Electrical and electronic - Market size and forecast 2020-2025 o Industrial - Market size and forecast 2020-2025 o Others - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Application • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Albemarle Corp. o BASF SE o Bayer AG o Celanese Corp. o Clariant International Ltd. o DuPont de Nemours Inc. o LANXESS AG o RTP Co. o Thor Group Ltd. o Washington Penn Plastic Co. Inc. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: Application - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by Application • 23: Construction - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 24: Construction - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Automotive - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 26: Automotive - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Electrical and Electronic - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 28: Electrical and Electronic - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 29: Industrial - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 30: Industrial - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 31: Others - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 32: Others - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 33: Market opportunity by Application • 34: Customer landscape • 35: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 36: Geographic comparison • 37: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 38: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 46: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: Key leading countries • 48: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 49: Impact of drivers and challenges • 50: Vendor landscape • 51: Landscape disruption • 52: Industry risks • 53: Vendors covered • 54: Market positioning of vendors • 55: Albemarle Corp. - Overview • 56: Albemarle Corp. - Business segments • 57: Albemarle Corp. - Key offerings • 58: Albemarle Corp. - Key customers • 59: Albemarle Corp. - Segment focus • 60: BASF SE - Overview • 61: BASF SE - Business segments • 62: BASF SE - Key offerings • 63: BASF SE - Key customers • 64: BASF SE - Segment focus • 65: Bayer AG - Overview • 66: Bayer AG - Business segments • 67: Bayer AG - Key offerings • 68: Bayer AG - Key customers • 69: Bayer AG - Segment focus • 70: Celanese Corp. - Overview • 71: Celanese Corp. - Business segments • 72: Celanese Corp. - Key offerings • 73: Celanese Corp. - Key customers • 74: Celanese Corp. - Segment focus • 75: Clariant International Ltd. - Overview • 76: Clariant International Ltd. - Business segments • 77: Clariant International Ltd. - Key offerings • 78: Clariant International Ltd. - Key customers • 79: Clariant International Ltd. - Segment focus • 80: DuPont de Nemours Inc. - Overview • 81: DuPont de Nemours Inc. - Business segments • 82: DuPont de Nemours Inc. - Key offerings • 83: DuPont de Nemours Inc. - Key customers • 84: DuPont de Nemours Inc. - Segment focus • 85: LANXESS AG - Overview • 86: LANXESS AG - Business segments • 87: LANXESS AG - Key offerings • 88: LANXESS AG - Key customers • 89: LANXESS AG - Segment focus • 90: RTP Co. - Overview • 91: RTP Co. - Product and service • 92: RTP Co. - Key offerings • 93: RTP Co. - Key customers • 94: RTP Co. - Segment focus • 95: Thor Group Ltd. - Overview • 96: Thor Group Ltd. - Product and service • 97: Thor Group Ltd. - Key offerings • 98: Thor Group Ltd. - Key customers • 99: Thor Group Ltd. - Segment focus • 100: Washington Penn Plastic Co. Inc. - Overview • 101: Washington Penn Plastic Co. Inc. - Product and service • 102: Washington Penn Plastic Co. Inc. - Key offerings • 103: Washington Penn Plastic Co. Inc. - Key customers • 104: Washington Penn Plastic Co. Inc. - Segment focus • 105: Currency conversion rates for US$ • 106: Research Methodology • 107: Validation techniques employed for market sizing • 108: Information sources • 109: List of abbreviations
SummaryGlobal Low Smoke Halogen Free Flame Retardant Polypropylene Market 2021-2025 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Application o Market segments o Comparison by Application o Construction - Market size and forecast 2020-2025 o Automotive - Market size and forecast 2020-2025 o Electrical and electronic - Market size and forecast 2020-2025 o Industrial - Market size and forecast 2020-2025 o Others - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Application • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Albemarle Corp. o BASF SE o Bayer AG o Celanese Corp. o Clariant International Ltd. o DuPont de Nemours Inc. o LANXESS AG o RTP Co. o Thor Group Ltd. o Washington Penn Plastic Co. Inc. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: Application - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by Application • 23: Construction - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 24: Construction - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Automotive - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 26: Automotive - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Electrical and Electronic - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 28: Electrical and Electronic - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 29: Industrial - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 30: Industrial - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 31: Others - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 32: Others - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 33: Market opportunity by Application • 34: Customer landscape • 35: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 36: Geographic comparison • 37: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 38: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 46: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: Key leading countries • 48: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 49: Impact of drivers and challenges • 50: Vendor landscape • 51: Landscape disruption • 52: Industry risks • 53: Vendors covered • 54: Market positioning of vendors • 55: Albemarle Corp. - Overview • 56: Albemarle Corp. - Business segments • 57: Albemarle Corp. - Key offerings • 58: Albemarle Corp. - Key customers • 59: Albemarle Corp. - Segment focus • 60: BASF SE - Overview • 61: BASF SE - Business segments • 62: BASF SE - Key offerings • 63: BASF SE - Key customers • 64: BASF SE - Segment focus • 65: Bayer AG - Overview • 66: Bayer AG - Business segments • 67: Bayer AG - Key offerings • 68: Bayer AG - Key customers • 69: Bayer AG - Segment focus • 70: Celanese Corp. - Overview • 71: Celanese Corp. - Business segments • 72: Celanese Corp. - Key offerings • 73: Celanese Corp. - Key customers • 74: Celanese Corp. - Segment focus • 75: Clariant International Ltd. - Overview • 76: Clariant International Ltd. - Business segments • 77: Clariant International Ltd. - Key offerings • 78: Clariant International Ltd. - Key customers • 79: Clariant International Ltd. - Segment focus • 80: DuPont de Nemours Inc. - Overview • 81: DuPont de Nemours Inc. - Business segments • 82: DuPont de Nemours Inc. - Key offerings • 83: DuPont de Nemours Inc. - Key customers • 84: DuPont de Nemours Inc. - Segment focus • 85: LANXESS AG - Overview • 86: LANXESS AG - Business segments • 87: LANXESS AG - Key offerings • 88: LANXESS AG - Key customers • 89: LANXESS AG - Segment focus • 90: RTP Co. - Overview • 91: RTP Co. - Product and service • 92: RTP Co. - Key offerings • 93: RTP Co. - Key customers • 94: RTP Co. - Segment focus • 95: Thor Group Ltd. - Overview • 96: Thor Group Ltd. - Product and service • 97: Thor Group Ltd. - Key offerings • 98: Thor Group Ltd. - Key customers • 99: Thor Group Ltd. - Segment focus • 100: Washington Penn Plastic Co. Inc. - Overview • 101: Washington Penn Plastic Co. Inc. - Product and service • 102: Washington Penn Plastic Co. Inc. - Key offerings • 103: Washington Penn Plastic Co. Inc. - Key customers • 104: Washington Penn Plastic Co. Inc. - Segment focus • 105: Currency conversion rates for US$ • 106: Research Methodology • 107: Validation techniques employed for market sizing • 108: Information sources • 109: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ケミカル)の最新刊レポート
TechNavio社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(halogen)の最新刊レポート
よくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |