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2021-2025年 フェミニンハイジーンウォッシュの世界市場


Global Feminine Hygiene Wash Market 2021-2025

フェミニンハイジーンウォッシュの世界市場 2021-2025Technavio社はフェミニンハイジーンウォッシュ市場をモニターしており、2021-2025年の間に103.70百万ドルの成長が見込まれ、予測期間中に5%のCAGRで進行する... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechNavio
テクナビオ
2021年8月9日 US$2,500
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120 英語

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サマリー

フェミニンハイジーンウォッシュの世界市場 2021-2025Technavio社はフェミニンハイジーンウォッシュ市場をモニターしており、2021-2025年の間に103.70百万ドルの成長が見込まれ、予測期間中に5%のCAGRで進行すると予測しています。当レポートでは、フェミニンハイジーンウォッシュ市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長ドライバー、課題、さらには約25社のベンダーを網羅したベンダー分析を行っています。当レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、女性用衛生用品の広告・宣伝と、女性の衛生に対する関心の高まりです。また、女性用衛生用品の広告・宣伝が市場の成長を後押しすると予想されています。女性用衛生用品の洗浄市場の分析には、流通チャネルのセグメントと地理的な状況が含まれます。Technavio社の女性用衛生用品の洗浄市場は以下のように分類されています。販売チャネル別オフラインオンライン地理的にAPAC北アメリカヨーロッパ南アメリカこの調査では、消費者の可処分所得の増加が、今後数年間の女性用衛生洗浄剤市場の成長を促進する主な理由の1つであるとしています。Technavio社は、複数の情報源から得たデータを主要なパラメータの分析によって調査、合成、要約することで、市場の詳細な情報を提供しています。本レポートでは、フェミニンハイジーンウォッシュ市場について以下の領域をカバーしています。フェミニンハイジーンウォッシュのマーケットサイジング女性用衛生用品の市場予測フェミニンハイジーンウォッシュ市場の業界分析Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、これに沿って本レポートでは、いくつかの主要なフェミニンハイジーンウォッシュ市場のベンダーについて詳細な分析を行っています。花王株式会社、Kimberly-Clark Corp.、Maxim Hygiene Products Inc.、Ontex Group、The Procter and Gamble Co.、Unicharm Corp.などがあります。また、フェミニンハイジーンウォッシュ市場の分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。https://www.technavio.com/report/feminine-hygiene-wash-market-industry-analysisTechnavio は、複数の情報源から得たデータを調査、統合、要約することで、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析し、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。

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目次

エグゼクティブ・サマリー市場の概要市場の状況マーケットエコシステムバリューチェーン分析マーケットサイジング市場の定義市場セグメント分析市場規模2020年市場の見通し。2020年~2025年の予測ファイブフォース分析バイヤーのバーゲニング・パワーサプライヤーのバーゲニング・パワー新規参入者の脅威代替品の脅威ライバル会社の脅威市場の状況市場区分:流通チャネル別市場セグメント販売チャネル別比較オフライン - 市場規模と予測 2020-2025オンライン - 市場規模と予測 2020-2025販売チャネル別の市場機会カスタマーランドスケープカスタマーランドスケープ地理的状況地域別セグメント地理的比較APAC - 市場規模と2020-2025年の予測北米 - 市場規模と予測 2020-2025欧州 - 市場規模と予測 2020-2025南米 - 市場規模と予測2020-2025年MEA - 市場規模と2020-2025年の予測主要先進国地域別の市場機会マーケットドライバー市場の課題市場動向ベンダーの風景ベンダーの風景景観の破壊ベンダー分析対象ベンダーベンダーのマーケットポジショニングコーマンスパEdgewell Personal Care Co.Essity Aktiebolag (publish)Hengan International Group Co.Ltd.を設立しました。花王株式会社Kimberly-Clark Corp.マキシム・ハイジーン・プロダクツ社オンテックスグループザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー(The Procter and Gamble Co.Unicharm Corp.付録報告書の範囲米ドルの通貨換算レート研究方法 List of abbreviationszzzzExhibits1: Key Finding 1Exhibits2: Key Finding 2Exhibits3: Key Finding 3Exhibits4: Key Finding 5Exhibits5: Key Finding 6Exhibits6: Key Finding 7Exhibits7: Key Finding 8Exhibits8: Parent marketExhibits9: Market characteristicsExhibits10: Offerings of vendors included in the market definitionExhibits11:市場セグメントExhibits12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million)Exhibits13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%)Exhibits14: Five forces analysis 2020 & 2025Exhibits15:バイヤーのバーゲニング・パワーExhibits16:サプライヤーのバーゲニング・パワーExhibits17:新規参入者の脅威Exhibits18:代替品の脅威Exhibits19:ライバル会社の脅威Exhibits20:市場の状況 - Five forces 2020Exhibits21: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%)Exhibits22:販売チャネル別比較Exhibits23:オフライン - 市場規模と予測 2020-2025 ($ million)Exhibits24: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits25:オンライン - 市場規模と予測 2020-2025 ($ million)Exhibits26: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits27:販売チャネル別の市場機会Exhibits28:カスタマーランドスケープExhibits29: Market share by geography 2020-2025 (%)Exhibits30:地理的比較Exhibits31:APAC - 市場規模と2020-2025年の予測 ($ million)Exhibits32: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits33:北米 - 市場規模と予測 2020-2025 ($ million)Exhibits34: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits35:欧州 - 市場規模と予測 2020-2025 ($ million)Exhibits36: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits37:南米 - 市場規模と予測2020-2025年 ($ million)Exhibits38: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits39:MEA - 市場規模と2020-2025年の予測 ($ million)Exhibits40: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits41:主要先進国Exhibits42:地域別の市場機会 ($ million)Exhibits43: Impact of drivers and challengesExhibits44:ベンダーの風景Exhibits45:景観の破壊Exhibits46: Industry risksExhibits47:対象ベンダーExhibits48:ベンダーのマーケットポジショニングExhibits49:コーマンスパ - OverviewExhibits50:コーマンスパ - Product and serviceExhibits51:コーマンスパ - Key offeringsExhibits52:コーマンスパ - Key customersExhibits53:コーマンスパ - Segment focusExhibits54:Edgewell Personal Care Co. - OverviewExhibits55:Edgewell Personal Care Co. - Business segmentsExhibits56:Edgewell Personal Care Co. - Key offeringsExhibits57:Edgewell Personal Care Co. - Key customersExhibits58:Edgewell Personal Care Co. - Segment focusExhibits59:Essity Aktiebolag (publish) - OverviewExhibits60:Essity Aktiebolag (publish) - Business segmentsExhibits61:Essity Aktiebolag (publish) - Key offeringsExhibits62:Essity Aktiebolag (publish) - Key customersExhibits63:Essity Aktiebolag (publish) - Segment focusExhibits64:Hengan International Group Co.Ltd.を設立しました。 - OverviewExhibits65:Hengan International Group Co.Ltd.を設立しました。 - Business segmentsExhibits66:Hengan International Group Co.Ltd.を設立しました。 - Key offeringsExhibits67:Hengan International Group Co.Ltd.を設立しました。 - Key customersExhibits68:Hengan International Group Co.Ltd.を設立しました。 - Segment focusExhibits69:花王株式会社 - OverviewExhibits70:花王株式会社 - Business segmentsExhibits71:花王株式会社 - Key offeringsExhibits72:花王株式会社 - Key customersExhibits73:花王株式会社 - Segment focusExhibits74:Kimberly-Clark Corp. - OverviewExhibits75:Kimberly-Clark Corp. - Business segmentsExhibits76:Kimberly-Clark Corp. - Key offeringsExhibits77:Kimberly-Clark Corp. - Key customersExhibits78:Kimberly-Clark Corp. - Segment focusExhibits79:マキシム・ハイジーン・プロダクツ社 - OverviewExhibits80:マキシム・ハイジーン・プロダクツ社 - Product and serviceExhibits81:マキシム・ハイジーン・プロダクツ社 - Key offeringsExhibits82:マキシム・ハイジーン・プロダクツ社 - Key customersExhibits83:マキシム・ハイジーン・プロダクツ社 - Segment focusExhibits84:オンテックスグループ - OverviewExhibits85:オンテックスグループ - Business segmentsExhibits86:オンテックスグループ - Key offeringsExhibits87:オンテックスグループ - Key customersExhibits88:オンテックスグループ - Segment focusExhibits89:ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー(The Procter and Gamble Co. - OverviewExhibits90:ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー(The Procter and Gamble Co. - Business segmentsExhibits91:ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー(The Procter and Gamble Co. - Key offeringsExhibits92:ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー(The Procter and Gamble Co. - Key customersExhibits93:ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー(The Procter and Gamble Co. - Segment focusExhibits94:Unicharm Corp. - OverviewExhibits95:Unicharm Corp. - Business segmentsExhibits96:Unicharm Corp. - Key offeringsExhibits97:Unicharm Corp. - Key customersExhibits98:Unicharm Corp. - Segment focusExhibits99:米ドルの通貨換算レートExhibits100: Research MethodologyExhibits101: Validation techniques employed for market sizingExhibits102: Information sourcesExhibits103: List of abbreviations

 

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Summary

Global Feminine Hygiene Wash Market 2021-2025 Technavio has been monitoring the feminine hygiene wash market and it is poised to grow by $ 103.70 mn during 2021-2025, progressing at a CAGR of 5% during the forecast period. Our report on the feminine hygiene wash market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors. The report offers an up-to-date analysis regarding the current global market scenario, latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by advertising and promotion of feminine hygiene products and increased concern about feminine hygiene. In addition, advertising and promotion of feminine hygiene products is anticipated to boost the growth of the market as well. The feminine hygiene wash market analysis includes the distribution channel segment and geographic landscape. Technavio's feminine hygiene wash market is segmented as below: By Distribution Channel Offline Online By Geography APAC North America Europe South America MEA This study identifies the rise in consumer disposable income as one of the prime reasons driving the feminine hygiene wash market growth during the next few years. Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters. Our report on feminine hygiene wash market covers the following areas: Feminine hygiene wash market sizing Feminine hygiene wash market forecast Feminine hygiene wash market industry analysis Technavio's robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading feminine hygiene wash market vendors that include Corman Spa, Edgewell Personal Care Co., Essity Aktiebolag (publ), Hengan International Group Co. Ltd., Kao Corp., Kimberly-Clark Corp., Maxim Hygiene Products Inc., Ontex Group, The Procter and Gamble Co., and Unicharm Corp. Also, the feminine hygiene wash market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities. The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors. For further information on this report, please visit - https://www.technavio.com/report/feminine-hygiene-wash-market-industry-analysis Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. Technavio's market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

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Table of Contents

Executive Summary Market overview Market Landscape Market ecosystem Value chain analysis Market Sizing Market definition Market segment analysis Market size 2020 Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 Five Forces Analysis Bargaining power of buyers Bargaining power of suppliers Threat of new entrants Threat of substitutes Threat of rivalry Market condition Market Segmentation by Distribution channel Market segments Comparison by Distribution channel Offline - Market size and forecast 2020-2025 Online - Market size and forecast 2020-2025 Market opportunity by Distribution channel Customer landscape Customer landscape Geographic Landscape Geographic segmentation Geographic comparison APAC - Market size and forecast 2020-2025 North America - Market size and forecast 2020-2025 Europe - Market size and forecast 2020-2025 South America - Market size and forecast 2020-2025 MEA - Market size and forecast 2020-2025 Key leading countries Market opportunity by geography Market drivers Market challenges Market trends Vendor Landscape Vendor landscape Landscape disruption Vendor Analysis Vendors covered Market positioning of vendors Corman Spa Edgewell Personal Care Co. Essity Aktiebolag (publ) Hengan International Group Co. Ltd. Kao Corp. Kimberly-Clark Corp. Maxim Hygiene Products Inc. Ontex Group The Procter and Gamble Co. Unicharm Corp. Appendix Scope of the report Currency conversion rates for US$ Research methodology List of abbreviations zzzz Exhibits1: Key Finding 1 Exhibits2: Key Finding 2 Exhibits3: Key Finding 3 Exhibits4: Key Finding 5 Exhibits5: Key Finding 6 Exhibits6: Key Finding 7 Exhibits7: Key Finding 8 Exhibits8: Parent market Exhibits9: Market characteristics Exhibits10: Offerings of vendors included in the market definition Exhibits11: Market segments Exhibits12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) Exhibits13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) Exhibits14: Five forces analysis 2020 & 2025 Exhibits15: Bargaining power of buyers Exhibits16: Bargaining power of suppliers Exhibits17: Threat of new entrants Exhibits18: Threat of substitutes Exhibits19: Threat of rivalry Exhibits20: Market condition - Five forces 2020 Exhibits21: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%) Exhibits22: Comparison by Distribution channel Exhibits23: Offline - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) Exhibits24: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits25: Online - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) Exhibits26: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits27: Market opportunity by Distribution channel Exhibits28: Customer landscape Exhibits29: Market share by geography 2020-2025 (%) Exhibits30: Geographic comparison Exhibits31: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) Exhibits32: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits33: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) Exhibits34: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits35: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) Exhibits36: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits37: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) Exhibits38: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits39: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) Exhibits40: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits41: Key leading countries Exhibits42: Market opportunity by geography ($ million) Exhibits43: Impact of drivers and challenges Exhibits44: Vendor landscape Exhibits45: Landscape disruption Exhibits46: Industry risks Exhibits47: Vendors covered Exhibits48: Market positioning of vendors Exhibits49: Corman Spa - Overview Exhibits50: Corman Spa - Product and service Exhibits51: Corman Spa - Key offerings Exhibits52: Corman Spa - Key customers Exhibits53: Corman Spa - Segment focus Exhibits54: Edgewell Personal Care Co. - Overview Exhibits55: Edgewell Personal Care Co. - Business segments Exhibits56: Edgewell Personal Care Co. - Key offerings Exhibits57: Edgewell Personal Care Co. - Key customers Exhibits58: Edgewell Personal Care Co. - Segment focus Exhibits59: Essity Aktiebolag (publ) - Overview Exhibits60: Essity Aktiebolag (publ) - Business segments Exhibits61: Essity Aktiebolag (publ) - Key offerings Exhibits62: Essity Aktiebolag (publ) - Key customers Exhibits63: Essity Aktiebolag (publ) - Segment focus Exhibits64: Hengan International Group Co. Ltd. - Overview Exhibits65: Hengan International Group Co. Ltd. - Business segments Exhibits66: Hengan International Group Co. Ltd. - Key offerings Exhibits67: Hengan International Group Co. Ltd. - Key customers Exhibits68: Hengan International Group Co. Ltd. - Segment focus Exhibits69: Kao Corp. - Overview Exhibits70: Kao Corp. - Business segments Exhibits71: Kao Corp. - Key offerings Exhibits72: Kao Corp. - Key customers Exhibits73: Kao Corp. - Segment focus Exhibits74: Kimberly-Clark Corp. - Overview Exhibits75: Kimberly-Clark Corp. - Business segments Exhibits76: Kimberly-Clark Corp. - Key offerings Exhibits77: Kimberly-Clark Corp. - Key customers Exhibits78: Kimberly-Clark Corp. - Segment focus Exhibits79: Maxim Hygiene Products Inc. - Overview Exhibits80: Maxim Hygiene Products Inc. - Product and service Exhibits81: Maxim Hygiene Products Inc. - Key offerings Exhibits82: Maxim Hygiene Products Inc. - Key customers Exhibits83: Maxim Hygiene Products Inc. - Segment focus Exhibits84: Ontex Group - Overview Exhibits85: Ontex Group - Business segments Exhibits86: Ontex Group - Key offerings Exhibits87: Ontex Group - Key customers Exhibits88: Ontex Group - Segment focus Exhibits89: The Procter and Gamble Co. - Overview Exhibits90: The Procter and Gamble Co. - Business segments Exhibits91: The Procter and Gamble Co. - Key offerings Exhibits92: The Procter and Gamble Co. - Key customers Exhibits93: The Procter and Gamble Co. - Segment focus Exhibits94: Unicharm Corp. - Overview Exhibits95: Unicharm Corp. - Business segments Exhibits96: Unicharm Corp. - Key offerings Exhibits97: Unicharm Corp. - Key customers Exhibits98: Unicharm Corp. - Segment focus Exhibits99: Currency conversion rates for US$ Exhibits100: Research Methodology Exhibits101: Validation techniques employed for market sizing Exhibits102: Information sources Exhibits103: List of abbreviations

 

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