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オンライン食料品の世界市場レポート2024年以下を含む:1) 商品別製品別:生鮮食品、主食・調理必需品、調理済み食品、スナック・飲料、ベーカリー・菓子、乳製品、朝食・シリアル2)食品プラットフォーム別:モバイルアプリケーション、ウェブサイト3)配送タイプ別インスタントデリバリー; スケジュールデリバリー4) エンドユーザー別: 個人; ディストリビューターCovering:Amazon.com Inc.; The Kroger Company; Alibaba Group; Target Corporation; Koninklijke Ahold Delhaize N.V.


Online Grocery Global Market Report 2024Including: 1) By Product: Fresh Produce; Staple And Cooking Essentials; Ready-To-Eat Food; Snacks And Beverages; Bakery And Confectionery; Dairy Products; Breakfast And Cereal2) By Food Platform: Mobile Application; Website3) By Delivery Type: Instant Delivery; Schedule Delivery4) By End User: Individual; DistributorsCovering: Amazon.com Inc.; The Kroger Company; Alibaba Group; Target Corporation; Koninklijke Ahold Delhaize N.V.

The Business Research Companyのオンライン食料品世界市場レポート2024は、戦略担当者、マーケティング担当者、経営幹部が市場を評価するために必要な重要情報を提供します。 このレポートは力強い成長を遂げ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
The Business Research Company (TBRC)
ザ・ビジネスリサーチカンパニー
2024年3月22日 US$4,000
シングルユーザライセンス
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175 英語

 

サマリー

The Business Research Companyのオンライン食料品世界市場レポート2024は、戦略担当者、マーケティング担当者、経営幹部が市場を評価するために必要な重要情報を提供します。

このレポートは力強い成長を遂げているオンライン食料品市場に焦点を当てています。今後10年間およびそれ以降の市場を形成するトレンドのガイドを提供します。

購入の理由
- 50以上の地域をカバーするこの市場に関する最も包括的なレポートにより、真にグローバルな視点を得ることができます。
- 市場がコロナウイルスからどのような影響を受けたか、またウイルスの影響が和らぐにつれて市場がどのように対応しているかを理解する。
- ロシア・ウクライナ戦争が農業、エネルギー、鉱物資源供給に与える影響と、市場への直接的・間接的影響を評価する。
- 世界的な高インフレが市場成長に与える影響を測定する。
- 現地のデータと分析に基づき、地域戦略と国別戦略を策定する。
- 投資の対象となる成長セグメントを特定する。
- 予測データと市場を形成する原動力とトレンドを活用し、競合他社を凌駕する。
- 最新の市場シェアに基づいて顧客を理解する。
- 主要な競合他社に対する業績のベンチマーク
- 信頼性の高い高品質のデータと分析により、社内外でのプレゼンテーションをサポートするのに適しています。
- レポートは最新データに更新され、データ抽出と分析が簡単にできるExcelデータシートとともに、ご注文から3~5営業日以内にお届けします。
- レポートの全データは、エクセルのダッシュボード形式でも納品されます。

説明
オンライン食料品の最大かつ最速の成長市場はどこですか?この市場は経済全体、人口動態、他の類似市場とどのように関連しているのか?今後どのような力が市場を形成していくのか?ビジネスリサーチ社のオンライン食料品市場世界レポートはこれらすべての質問とその他多くの質問に回答します。

当レポートでは、市場の特徴、規模および成長、セグメンテーション、地域別および国別内訳、競合情勢、市場シェア、トレンド、戦略をカバーしています。地域別に市場の過去および予測市場成長を追跡します。

- 市場特性のセクションでは、市場を定義し説明しています。
- 市場規模のセクションでは、市場の歴史的な成長と発展の予測の両方をカバーする市場規模(bドル)を示します。
- 予測は、現在市場に影響を与えている主な要因を考慮した上で行っています。これらには以下が含まれる:
- ロシア・ウクライナ戦争による制裁措置、サプライチェーンの混乱、商品・サービス需要の変化による影響、東欧地域の様々なマクロ経済要因やパラメータへの影響、その後の世界市場への影響。
- 多くの国々におけるインフレ率の上昇とそれに伴う金利の急上昇の影響。
- サプライチェーンと消費パターンに対するコビド19の影響は継続するが、減少している。
- 市場セグメンテーションでは、市場をサブマーケットに分類している。
- 地域別・国別の内訳では、各地域の市場分析、地域別の市場規模、過去と未来の成長比較を行っている。全地域、主要先進国、主要新興国のCOVID-19の成長軌跡を網羅しています。
- 競合環境の章では、市場の競合性、市場シェア、主要企業について解説しています。近年市場を形成してきた主要な金融取引についても明らかにしている。
- トレンドと戦略の章では、危機から脱した市場の形状を分析し、市場が回復する中で企業がどのように成長できるかを示唆している。

調査範囲

対象市場:1) 商品別生鮮食品;主食および調理必需品;調理済み食品;スナックおよび飲料;ベーカリーおよび菓子;乳製品;朝食およびシリアル
2) 食品プラットフォーム別:モバイルアプリケーション、ウェブサイト
3) 配送タイプ別インスタントデリバリー;スケジュールデリバリー
4) エンドユーザー別:個人、流通業者、その他エンドユーザー

言及された企業Amazon.com、The Kroger Company、Alibaba Group、Target Corporation、Koninklijke Ahold Delhaize N.V.

各国オーストラリア、ブラジル、中国、フランス、ドイツ、インド、インドネシア、日本、ロシア、韓国、イギリス、アメリカ、カナダ、イタリア、スペイン

地域アジア太平洋; 西ヨーロッパ; 東ヨーロッパ; 北アメリカ; 南アメリカ; 中東; アフリカ

時系列:過去5年間および過去10年間の予測。

データ市場規模と成長率の関連市場に対する比率、GDP比率、一人当たり支出、

データ区分:国別・地域別の過去データと予測データ、競合他社の市場シェア、市場セグメント。

ソーシングと参照:本レポート中のデータおよび分析は、エンドノートを使用しています。

納品形式PDF、Word、Excel データダッシュボード。

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目次

1.エグゼクティブ・サマリー
2.オンライン食料品市場の特徴
3.オンライン食料品市場の動向と戦略
4.オンライン食料品市場-マクロ経済シナリオ
4.1.高インフレの市場への影響
4.2.ウクライナ・ロシア戦争の市場への影響
4.3.COVID-19の市場への影響
5.世界のオンライン食料品市場の規模と成長
5.1.オンライン食料品の世界市場の促進要因と抑制要因
5.1.1.市場の促進要因
5.1.2.市場の阻害要因
5.2.世界のオンライン食料品の歴史的市場規模および成長、2018年~2023年、金額(億ドル)
5.3.オンライン食料品の世界予測市場規模および成長、2023年~2028年、2033年、金額(億ドル)
6.オンライン食料品市場のセグメンテーション
6.1.オンライン食料品の世界市場、製品別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
生鮮食品
主食および調理必需品
調理済み食品
スナックと飲料
ベーカリーおよび菓子
乳製品
朝食・シリアル
6.2.世界のオンライン食料品市場、食品プラットフォーム別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
モバイルアプリケーション
ウェブサイト
6.3.オンライン食料品の世界市場、配達タイプ別セグメント、過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
即時配達
スケジュール配送
6.4.オンライン食料品の世界市場:エンドユーザー別セグメント:過去および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
個人
流通業者
その他のエンドユーザー
7.オンライン食料品市場の地域別・国別分析
7.1.オンライン食料品の世界市場、地域別、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
7.2.オンライン食料品の世界市場:国別:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
8.アジア太平洋オンライン食料品市場
8.1.アジア太平洋地域のオンライン食料品市場の概要
地域情報, COVID-19の影響, 市場情報, 背景情報, 政府の取り組み, 規制, 規制機関, 主要団体, 課税額, 法人税構造, 投資, 主要企業
8.2.アジア太平洋オンライン食料品市場、製品別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年F、2033年F、10億ドル
8.3.アジア太平洋地域のオンライン食料品市場、配送タイプ別セグメント、過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
8.4.アジア太平洋オンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
9.中国オンライン食料品市場
9.1.中国オンライン食料品市場の概要
9.2.中国オンライン食料品市場、製品別セグメント、歴史的および予測、2018-2023年、2023-2028F、2033F、10億ドル
9.3.中国オンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
9.4.中国オンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント化、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
10.インドオンライン食料品市場
10.1.インドオンライン食料品市場:製品別セグメント:歴史的及び予測、2018-2023年、2023-2028F、2033F、10億ドル
10.2.インドオンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
10.3.インドオンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
11.日本オンライン食料品市場
11.1.日本オンライン食料品市場の概要
11.2.日本オンライン食料品市場、製品別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
11.3.日本オンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
11.4.日本オンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
12.オーストラリアオンライン食料品市場
12.1.オーストラリアオンライン食料品市場:製品別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
12.2.オーストラリアオンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
12.3.オーストラリアオンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:過去および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
13.インドネシアオンライン食料品市場
13.1.インドネシアオンライン食料品市場:製品別セグメント:歴史的及び予測、2018-2023年、2023-2028F、2033F、10億ドル
13.2.インドネシアオンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
13.3.インドネシアオンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
14.韓国オンライン食料品市場
14.1.韓国オンライン食料品市場の概要
14.2.韓国オンライン食料品市場、製品別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年F、2033年F、10億ドル
14.3.韓国オンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
14.4.韓国オンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
15.西欧オンライン食料品市場
15.1.西欧オンライン食料品市場の概要
15.2.西欧オンライン食料品市場、製品別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年F、2033年F、10億ドル
15.3.西欧オンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
15.4.西欧オンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
16.イギリスのオンライン食料品市場
16.1.英国オンライン食料品市場:製品別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
16.2.英国オンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
16.3.イギリスオンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
17.ドイツオンライン食料品市場
17.1.ドイツオンライン食料品市場:製品別セグメント:歴史的及び予測、2018-2023年、2023-2028F、2033F、10億ドル
17.2.ドイツオンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:過去および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
17.3.ドイツオンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
18.フランスオンライン食料品市場
18.1.フランスオンライン食料品市場:製品別セグメント:歴史的及び予測、2018-2023年、2023-2028F、2033F、10億ドル
18.2.フランスオンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:過去と予測、2018-2023年、2023-2028F、2033F、10億ドル
18.3.フランスオンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:過去および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
19.イタリアオンライン食料品市場
19.1.イタリアオンライン食料品市場:製品別セグメント:歴史的及び予測、2018-2023年、2023-2028F、2033F、10億ドル
19.2.イタリアオンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
19.3.イタリアオンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
20.スペインオンライン食料品市場
20.1.スペインオンライン食料品市場:製品別セグメント:歴史的及び予測、2018-2023年、2023-2028F、2033F、10億ドル
20.2.スペインオンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:過去と予測、2018-2023年、2023-2028F、2033F、10億ドル
20.3.スペインオンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
21.東欧オンライン食料品市場
21.1.東欧オンライン食料品市場の概要
21.2.東欧オンライン食料品市場、製品別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年F、2033年F、10億ドル
21.3.東欧オンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
21.4.東欧オンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
22.ロシアオンライン食料品市場
22.1.ロシアオンライングローサリー市場:製品別セグメント:歴史的及び予測、2018-2023年、2023-2028F、2033F、10億ドル
22.2.ロシアオンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
22.3.ロシアオンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
23.北米オンライン食料品市場
23.1.北米オンライン食料品市場の概要
23.2.北米オンライン食料品市場、製品別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年F、2033年F、10億ドル
23.3.北米オンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
23.4.北米オンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
24.アメリカのオンライン食料品市場
24.1.米国オンライン食料品市場の概要
24.2.米国オンライン食料品市場、製品別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年F、2033年F、10億ドル
24.3.米国オンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
24.4.米国オンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
25.カナダオンライン食料品市場
25.1.カナダオンライン食料品市場の概要
25.2.カナダオンライン食料品市場、製品別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年F、2033年F、10億ドル
25.3.カナダオンライングローサリー市場:配送タイプ別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
25.4.カナダオンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
26.南米オンライン食料品市場
26.1.南米のオンライン食料品市場の概要
26.2.南米のオンライン食料品市場、製品別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年F、2033年F、10億ドル
26.3.南米オンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
26.4.南米オンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
27.ブラジルオンライン食料品市場
27.1.ブラジルオンライン食料品市場:製品別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
27.2.ブラジルオンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
27.3.ブラジルオンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:歴史的及び予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
28.中東のオンライン食料品市場
28.1.中東オンライン食料品市場の概要
28.2.中東オンライン食料品市場、製品別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年F、2033年F、10億ドル
28.3.中東オンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
28.4.中東オンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:過去と予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
29.アフリカのオンライン食料品市場
29.1.アフリカのオンライン食料品市場の概要
29.2.アフリカのオンライン食料品市場、製品別セグメント、歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年F、2033年F、10億ドル
29.3.アフリカのオンライン食料品市場:配送タイプ別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
29.4.アフリカのオンライン食料品市場:エンドユーザー別セグメント:歴史的および予測、2018年~2023年、2023年~2028年、2033年、10億ドル
30.オンライン食料品市場の競争環境と企業プロファイル
30.1.オンライン食料品市場の競争環境
30.2.オンライン食料品市場の企業プロファイル
30.2.1.アマゾン・ドット・コム
30.2.1.1.概要
30.2.1.2.製品とサービス
30.2.1.3.戦略
30.2.1.4.財務パフォーマンス
30.2.2.クローガー・カンパニー
30.2.2.1.概要
30.2.2.2.商品とサービス
30.2.2.3.戦略
30.2.2.4.財務パフォーマンス
30.2.3.アリババグループ
30.2.3.1.概要
30.2.3.2.製品とサービス
30.2.3.3.戦略
30.2.3.4.財務パフォーマンス
30.2.4.対象会社
30.2.4.1.概要
30.2.4.2.製品とサービス
30.2.4.3.戦略
30.2.4.4.財務パフォーマンス
30.2.5.コーニンクライク・アホールド・デルハイズN.V.
30.2.5.1.概要
30.2.5.2.製品とサービス
30.2.5.3.戦略
30.2.5.4.財務パフォーマンス
31.オンライン食料品市場 その他の主要企業と革新的企業
31.1.エデカ・グループ
31.2.アルバートソンズ・カンパニーズ
31.3.ゲティール
31.4.ウーバーイーツ
31.5.デリバリーヒーロー
31.6.ドアダッシュ
31.7.アルディ
31.8.フリップカート・スーパーマート
31.9.ジャストイート
31.10.Jio Mart
31.11.Auchan SA
31.12.ASDAグローサリー
31.13.インスタカート
31.14.セーフウェイ
31.15.フレッシュダイレクト
32.世界のオンライン食料品市場の競合ベンチマーキング
33.世界のオンライン食料品市場の競合ダッシュボード
34.オンライン食料品市場における主要な合併と買収
35.オンライン食料品市場の将来展望と可能性分析
35.1 2028年のオンライン食料品市場-最も新しい機会を提供する国
35.2 2028年のオンライン食料品市場-最も新たな機会を提供するセグメント
35.3 2028年のオンライン食料品市場-成長戦略
35.3.1 市場動向に基づく戦略
35.3.2 競合他社の戦略
36.付録
36.1.略語
36.2.通貨
36.3.過去のインフレ率と予想インフレ率
36.4.調査に関するお問い合わせ
36.5.ビジネスリサーチ会社
36.6.著作権と免責事項

 

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Summary

Online Grocery Global Market Report 2024 from The Business Research Company provides strategists, marketers and senior management with the critical information they need to assess the market.

This report focuses on online grocery market which is experiencing strong growth. The report gives a guide to the trends which will be shaping the market over the next ten years and beyond.

Reasons to Purchase
• Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 50+ geographies.
• Understand how the market has been affected by the coronavirus and how it is responding as the impact of the virus abates.
• Assess the Russia – Ukraine war’s impact on agriculture, energy and mineral commodity supply and its direct and indirect impact on the market.
• Measure the impact of high global inflation on market growth.
• Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
• Identify growth segments for investment.
• Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
• Understand customers based on the latest market shares.
• Benchmark performance against key competitors.
• Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high quality data and analysis
• Report will be updated with the latest data and delivered to you within 3-5 working days of order along with an Excel data sheet for easy data extraction and analysis.
• All data from the report will also be delivered in an excel dashboard format.

Description:
Where is the largest and fastest growing market for online grocery ? How does the market relate to the overall economy, demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? The online grocery market global report from the Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics, size and growth, segmentation, regional and country breakdowns, competitive landscape, market shares, trends and strategies for this market. It traces the market’s historic and forecast market growth by geography.

• The market characteristics section of the report defines and explains the market.
• The market size section gives the market size ($b) covering both the historic growth of the market, and forecasting its development.
• The forecasts are made after considering the major factors currently impacting the market. These include:
• The impact of sanctions, supply chain disruptions, and altered demand for goods and services due to the Russian Ukraine war, impacting various macro-economic factors and parameters in the Eastern European region and its subsequent effect on global markets.
• The impact of higher inflation in many countries and the resulting spike in interest rates.
• The continued but declining impact of covid 19 on supply chains and consumption patterns.
• Market segmentations break down the market into sub markets.
• The regional and country breakdowns section gives an analysis of the market in each geography and the size of the market by geography and compares their historic and forecast growth. It covers the growth trajectory of COVID-19 for all regions, key developed countries and major emerging markets.
• The competitive landscape chapter gives a description of the competitive nature of the market, market shares, and a description of the leading companies. Key financial deals which have shaped the market in recent years are identified.
• The trends and strategies section analyses the shape of the market as it emerges from the crisis and suggests how companies can grow as the market recovers.

Scope

Markets Covered:1) By Product: Fresh Produce; Staple And Cooking Essentials; Ready-To-Eat Food; Snacks And Beverages; Bakery And Confectionery; Dairy Products; Breakfast And Cereal
2) By Food Platform: Mobile Application; Website
3) By Delivery Type: Instant Delivery; Schedule Delivery
4) By End User: Individual; Distributors; Other End Users

Companies Mentioned: Amazon.com Inc.; The Kroger Company; Alibaba Group; Target Corporation; Koninklijke Ahold Delhaize N.V.

Countries: Australia; Brazil; China; France; Germany; India; Indonesia; Japan; Russia; South Korea; UK; USA; Canada; Italy; Spain

Regions: Asia-Pacific; Western Europe; Eastern Europe; North America; South America; Middle East; Africa

Time series: Five years historic and ten years forecast.

Data: Ratios of market size and growth to related markets, GDP proportions, expenditure per capita,

Data segmentations: country and regional historic and forecast data, market share of competitors, market segments.

Sourcing and Referencing: Data and analysis throughout the report is sourced using end notes.

Delivery format: PDF, Word and Excel Data Dashboard.



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Table of Contents

1. Executive Summary
2. Online Grocery Market Characteristics
3. Online Grocery Market Trends And Strategies
4. Online Grocery Market - Macro Economic Scenario
4.1. Impact Of High Inflation On The Market
4.2. Ukraine-Russia War Impact On The Market
4.3. COVID-19 Impact On The Market
5. Global Online Grocery Market Size and Growth
5.1. Global Online Grocery Market Drivers and Restraints
5.1.1. Drivers Of The Market
5.1.2. Restraints Of The Market
5.2. Global Online Grocery Historic Market Size and Growth, 2018 - 2023, Value ($ Billion)
5.3. Global Online Grocery Forecast Market Size and Growth, 2023 - 2028, 2033F, Value ($ Billion)
6. Online Grocery Market Segmentation
6.1. Global Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
Fresh Produce
Staple And Cooking Essentials
Ready-To-Eat Food
Snacks And Beverages
Bakery And Confectionery
Dairy Products
Breakfast And Cereal
6.2. Global Online Grocery Market, Segmentation By Food Platform, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
Mobile Application
Website
6.3. Global Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
Instant Delivery
Schedule Delivery
6.4. Global Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
Individual
Distributors
Other End Users
7. Online Grocery Market Regional And Country Analysis
7.1. Global Online Grocery Market, Split By Region, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
7.2. Global Online Grocery Market, Split By Country, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
8. Asia-Pacific Online Grocery Market
8.1. Asia-Pacific Online Grocery Market Overview
Region Information, Impact Of COVID-19, Market Information, Background Information, Government Initiatives, Regulations, Regulatory Bodies, Major Associations, Taxes Levied, Corporate Tax Structure, Investments, Major Companies
8.2. Asia-Pacific Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
8.3. Asia-Pacific Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
8.4. Asia-Pacific Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
9. China Online Grocery Market
9.1. China Online Grocery Market Overview
9.2. China Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F,$ Billion
9.3. China Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F,$ Billion
9.4. China Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F,$ Billion
10. India Online Grocery Market
10.1. India Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
10.2. India Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
10.3. India Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
11. Japan Online Grocery Market
11.1. Japan Online Grocery Market Overview
11.2. Japan Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
11.3. Japan Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
11.4. Japan Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
12. Australia Online Grocery Market
12.1. Australia Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
12.2. Australia Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
12.3. Australia Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
13. Indonesia Online Grocery Market
13.1. Indonesia Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
13.2. Indonesia Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
13.3. Indonesia Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
14. South Korea Online Grocery Market
14.1. South Korea Online Grocery Market Overview
14.2. South Korea Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
14.3. South Korea Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
14.4. South Korea Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
15. Western Europe Online Grocery Market
15.1. Western Europe Online Grocery Market Overview
15.2. Western Europe Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
15.3. Western Europe Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
15.4. Western Europe Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
16. UK Online Grocery Market
16.1. UK Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
16.2. UK Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
16.3. UK Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
17. Germany Online Grocery Market
17.1. Germany Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
17.2. Germany Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
17.3. Germany Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
18. France Online Grocery Market
18.1. France Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
18.2. France Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
18.3. France Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
19. Italy Online Grocery Market
19.1. Italy Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
19.2. Italy Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
19.3. Italy Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
20. Spain Online Grocery Market
20.1. Spain Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
20.2. Spain Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
20.3. Spain Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
21. Eastern Europe Online Grocery Market
21.1. Eastern Europe Online Grocery Market Overview
21.2. Eastern Europe Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
21.3. Eastern Europe Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
21.4. Eastern Europe Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
22. Russia Online Grocery Market
22.1. Russia Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
22.2. Russia Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
22.3. Russia Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
23. North America Online Grocery Market
23.1. North America Online Grocery Market Overview
23.2. North America Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
23.3. North America Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
23.4. North America Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
24. USA Online Grocery Market
24.1. USA Online Grocery Market Overview
24.2. USA Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
24.3. USA Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
24.4. USA Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
25. Canada Online Grocery Market
25.1. Canada Online Grocery Market Overview
25.2. Canada Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
25.3. Canada Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
25.4. Canada Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
26. South America Online Grocery Market
26.1. South America Online Grocery Market Overview
26.2. South America Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
26.3. South America Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
26.4. South America Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
27. Brazil Online Grocery Market
27.1. Brazil Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
27.2. Brazil Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
27.3. Brazil Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
28. Middle East Online Grocery Market
28.1. Middle East Online Grocery Market Overview
28.2. Middle East Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
28.3. Middle East Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
28.4. Middle East Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
29. Africa Online Grocery Market
29.1. Africa Online Grocery Market Overview
29.2. Africa Online Grocery Market, Segmentation By Product, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
29.3. Africa Online Grocery Market, Segmentation By Delivery Type, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
29.4. Africa Online Grocery Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2018-2023, 2023-2028F, 2033F, $ Billion
30. Online Grocery Market Competitive Landscape And Company Profiles
30.1. Online Grocery Market Competitive Landscape
30.2. Online Grocery Market Company Profiles
30.2.1. Amazon.com Inc.
30.2.1.1. Overview
30.2.1.2. Products and Services
30.2.1.3. Strategy
30.2.1.4. Financial Performance
30.2.2. The Kroger Company
30.2.2.1. Overview
30.2.2.2. Products and Services
30.2.2.3. Strategy
30.2.2.4. Financial Performance
30.2.3. Alibaba Group
30.2.3.1. Overview
30.2.3.2. Products and Services
30.2.3.3. Strategy
30.2.3.4. Financial Performance
30.2.4. Target Corporation
30.2.4.1. Overview
30.2.4.2. Products and Services
30.2.4.3. Strategy
30.2.4.4. Financial Performance
30.2.5. Koninklijke Ahold Delhaize N.V.
30.2.5.1. Overview
30.2.5.2. Products and Services
30.2.5.3. Strategy
30.2.5.4. Financial Performance
31. Online Grocery Market Other Major And Innovative Companies
31.1. Edeka group
31.2. Albertsons Companies, Inc.
31.3. Getir
31.4. Uber Eats
31.5. Delivery Hero
31.6. Doordash
31.7. ALDI Inc.
31.8. Flipkart Supermart
31.9. Just Eat
31.10. Jio Mart
31.11. Auchan SA
31.12. ASDA Groceries
31.13. Instacart
31.14. Safeway Inc.
31.15. FreshDirect LLC.
32. Global Online Grocery Market Competitive Benchmarking
33. Global Online Grocery Market Competitive Dashboard
34. Key Mergers And Acquisitions In The Online Grocery Market
35. Online Grocery Market Future Outlook and Potential Analysis
35.1 Online Grocery Market In 2028 - Countries Offering Most New Opportunities
35.2 Online Grocery Market In 2028 - Segments Offering Most New Opportunities
35.3 Online Grocery Market In 2028 - Growth Strategies
35.3.1 Market Trend Based Strategies
35.3.2 Competitor Strategies
36. Appendix
36.1. Abbreviations
36.2. Currencies
36.3. Historic And Forecast Inflation Rates
36.4. Research Inquiries
36.5. The Business Research Company
36.6. Copyright And Disclaimer

 

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