香水の世界市場の機会と2031年までの戦略Including:1)製品別マス; プレミアム2) エンドユーザー性別:女性、男性、ユニセックス3)流通チャネル別オフライン;オンラインLVMH、Givaudan、Shiseido Co.Ltd.、エイボン・プロダクツInc.、Loral S.A.Perfumes Global Market Opportunities And Strategies To 2031Including: 1) By Product: Mass; Premium2) By End-User Sex: Women; Men; Unisex3) By Distribution Channel: Offline; OnlineCovering: LVMH; Givaudan; Shiseido Co. Ltd.; Avon Products Inc.; Loral S.A この調査レポートは、COVID-19の閉鎖から立ち上がる世界の香水市場を評価するために必要な重要情報を提供します。 購入の理由 - 12地域をカバーするこの市場に関する最も包括的なレポートにより、真にグロー... もっと見る
サマリーこの調査レポートは、COVID-19の閉鎖から立ち上がる世界の香水市場を評価するために必要な重要情報を提供します。購入の理由 - 12地域をカバーするこの市場に関する最も包括的なレポートにより、真にグローバルな視点を得ることができます。 - 市場がコロナウイルスによってどのような影響を受けているか、またウイルスの影響が和らぐにつれて市場がどのように立ち上がり、成長しそうかを理解する。 - 現地のデータと分析に基づき、地域別および国別の戦略を策定する。 - 投資の対象となる成長セグメントを特定する。 - 予測データと市場を形成するドライバーとトレンドを活用し、競合他社を凌駕する。 - 最新の市場調査結果に基づいて顧客を理解する。 - 主要な競合他社とのパフォーマンスの比較 - 主要データセット間の関係を活用し、優れた戦略を立てる。 - 信頼性の高い高品質なデータと分析により、社内外のプレゼンテーションをサポートするのに適しています。 - レポートは最新データに更新され、ご注文から3~5営業日以内にお届けします。 説明 香水の最大市場および急成長市場はどこか?経済全体、人口動態、他の類似市場との関連は?今後の市場を形成する勢力は何か?The Business Research Companyの香水市場に関する調査レポートです。 本レポートでは、市場の特徴、規模と成長、セグメンテーション、地域別および国別内訳、競合環境、市場シェア、市場の動向と戦略について取り上げています。市場の歴史をたどり、地域別の市場成長を予測しています。また、同市場を香水市場全体の中で位置づけ、他市場との比較も行っています。 本レポートは以下の章から構成されています。 - 序論と市場の特徴-香水市場に関する定義や説明、市場の細分化について簡単に紹介します。 - 主要トレンド - 世界の香水市場を形成している主要トレンドにハイライトを当てます。また、今後の市場動向についても取り上げます。 - 世界の市場規模と成長 - 世界の歴史的(2016年~2021年)、予測(2021年~2026年)、(2026年~2031年)市場価値、歴史的期間と予測期間における市場の成長を支え、コントロールする促進要因と抑制要因。 - 地域分析 - 過去(2016年~2021年)、予測(2021年~2026年)、(2026年~2031年)の市場価値、地域別の成長と市場シェアの比較を掲載。 - 市場セグメンテーション - 市場における製品別、エンドユーザー性別、流通チャネル別のセグメント別市場価値(2016-2031)と分析を収録。 - 地域別市場規模と成長率 - 地域別の市場規模(2021年)、過去(2016年~2021年)と予測(2021年~2026年)、(2026年~2031年)の市場価値、地域内各国の成長率と市場シェア比較を掲載。本レポートには、アジア太平洋、西欧、東欧、北米、南米、中東、アフリカの全地域と各地域内の主要国に関する情報が含まれています。 - 競合情勢 - 市場の競合情勢、推定市場シェア、主要企業の会社プロファイルの詳細を掲載しています。 - 主要なM&A - レポートでカバーしている市場における最近のM&Aに関する情報です。このセクションでは、近年の市場を形成したM&Aに関する主要な財務情報を提供します。 - 市場機会と戦略 - 調査結果に基づく市場機会と戦略について、国やセグメントごとの成長機会やその市場で取るべき戦略などの情報を交えて解説しています。 - 結論と提言 - 香水プロバイダーに対する、製品/サービスの提供、地理的拡大、マーケティング戦略、ターゲットグループに関する提言が含まれています。 - 付録 - このセクションには、本レポートで使用したNAICSコード、略語、通貨コードの詳細が含まれています。 スコープ 対象市場 1) 製品別マス;プレミアム 2) エンドユーザー性別女性;男性;ユニセックス 3) 流通チャネル別オフライン;オンライン 言及された企業LVMN; Givaudan; Shiseido Co.エイボン・プロダクツ、ロレアルS.A. 国中国、オーストラリア、インド、インドネシア、日本、韓国、アメリカ、ブラジル、フランス、ドイツ、イギリス、ロシア 地域アジア太平洋; 西ヨーロッパ; 東ヨーロッパ; 北アメリカ; 南アメリカ; 中東; アフリカ 時系列:過去5年、予測10年 データデータ:市場規模と成長率の関連市場に対する比率、GDP比率、一人当たり支出、香水指標の比較。 データ区分:国別および地域別の過去データと予測データ、競合企業の市場シェア、市場セグメント。 ソーシングと参照:本レポート中のデータおよび分析は、エンドノートを使用しています。 当レポートでは、香水市場について説明し、歴史的期間と呼ばれる2016年~2021年、予測期間と呼ばれる2021年~2026年、さらに2026年~2031年の予測を掲載しています。本レポートでは、各地域および各地域内の主要経済圏の市場を評価しています。 世界の香水市場は、2016年以降年平均成長率(CAGR)6.6%で成長し、2021年には約629億1,020万ドルに達した。2021年の629億1,020万ドルから2026年には1,114億9,940万ドルへと12.4%の成長が見込まれる。その後、2026年からは年平均成長率(CAGR)12.4%で成長し、2031年には1,997億6,940万ドルに達すると予想される。 歴史的期間の成長は、積極的な広告・宣伝活動、新興市場の力強い経済成長、可処分所得の上昇に起因する。 今後は、世界的な人口増加と都市化、Eコマースの急成長が成長の原動力となるだろう。予測期間における香水市場の成長を阻害する要因としては、厳しい規制が挙げられる。 香水市場は製品別にマスタイプとプレミアムタイプに区分される。プレミアム市場は、製品別に区分した香水市場の中で最大のセグメントであり、2021年には全体の54.7%を占めた。今後、プレミアム市場は製品別にセグメント化された香水市場において最も急成長するセグメントとなり、2021~2026年のCAGRは12.6%となる見込みである。 香水市場はエンドユーザーの性別で女性、男性、ユニセックスに区分される。エンドユーザーの性別で区分した香水市場では、女性市場が最大のセグメントであり、2021年には全体の57.3%を占めた。今後、女性市場はエンドユーザー性別の香水市場において最も急成長するセグメントであり、2021~2026年のCAGRは12.7%と予測される。 香水市場は流通チャネル別にオフラインとオンラインに区分される。オフライン市場は、2021年に全体の72.0%を占め、流通チャネル別に区分した香水市場において最大のセグメントである。今後、オフラインは流通チャネル別に区分された香水市場において最も急成長するセグメントとなり、2021~2026年のCAGRは14.7%と予測される。 香水市場において最大の地域は北米で、2021年には全体の29.7%を占めた。次いで西ヨーロッパ、その他の地域と続く。今後、香水市場で最も急速に成長する地域は東欧と中東で、それぞれCAGR 17.0%と15.0%で成長する。これに続くのは西欧とアフリカで、それぞれCAGR 15.0%と11.3%の成長が見込まれる。 世界の香水市場はかなり細分化されており、小規模な企業が多数存在する。同市場における上位10社の競合企業は、2021年の市場全体の12.07%を占めている。LVMHが市場シェア3.15%で最も大きく、次いでGivaudanが2.51%、株式会社資生堂が1.49%となっている。Ltd.が1.49%、Avon Products Inc.が1.41%、L'Oréal S.A.が1.12%、PUIGが0.82%、Revlon Inc.が0.63%、PVH Corp.が0.311%、Elizabeth Arden Inc.が0.307%、Hermes Internationalが0.306%であった。 製品別にセグメント化された香水市場において、2026年までに世界の年間売上高が278億6,840万ドルに達するであろうプレミアム・セグメントに、最大のビジネスチャンスがもたらされるであろう。エンドユーザーの性別によるセグメントでは、2026年までに295億7,310万ドルの世界年間売上高を獲得する女性セグメントに最大の機会がもたらされるであろう。流通チャネル別では、2026年までに世界の年間売上高が312億790万ドルに達するであろうオフライン市場に、最大のビジネスチャンスがもたらされるであろう。香水の市場規模が最も拡大するのは米国で、100億4,850万ドルである。 香水市場の市場トレンドに基づく戦略には、新技術の開発、香水製造における人工知能の活用、新製品の発売、M&Aの増加への注力、パーソナライズされた香水の開発などが含まれる。 香水市場におけるプレーヤー採用戦略には、M&Aの重視、新プラットフォームの立ち上げによる製品ポートフォリオの拡大の重視、プレミアム製品の導入による製品ポートフォリオの強化の重視、提携やパートナーシップによる事業運営の拡大の重視などが含まれる。 ビジネスリサーチカンパニー(The Business Research Company)は、この機会を活用するために、香水企業に対し、新技術の開発に注力すること、香水生産における人工知能に注力すること、新製品の発表に注力すること、パーソナライズされた香水に注力すること、M&Aに注力すること、新興市場で拡大すること、価格競争力のある製品を提供すること、市場ベースの価格設定に注力すること、積極的な広告・販促活動に注力すること、オンラインポータルを活用してリーチと収益を最大化すること、展示会やイベントに参加すること、ミレニアル世代に注力すること、急成長する最終用途セグメントをターゲットにすることを推奨している。 目次1. Executive Summary2. Table of Contents 3. List of Figures 4. List of Tables 5. Report Structure 6. Introduction and Market Characteristics 6.1. General Market Definition 6.2. Summary 6.3. Perfumes Market Definition and Segmentations 6.4. Market Segmentation by Product 6.4.1. Mass 6.4.2. Premium 6.5. Market Segmentation by End-User Sex 6.5.1. Women 6.5.2. Men 6.5.3. Unisex 6.6. Market Segmentation by Distribution Channel 6.6.1. Offline 6.6.2. Online 7. Major Market Trends 7.1. New Technology Development 7.2. Artificial Intelligence in Perfumes Production 7.3. New Product Launches 7.4. Increased Mergers & Acquisitions 7.5. Personalized Perfumes 8. Global Market Size and Growth 8.1. Market Size 8.2. Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 8.2.1. Market Drivers 2016 – 2021 8.2.2. Market Restraints 2016 – 2021 8.3. Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 8.3.1. Market Drivers 2021-2026 8.3.2. Market Restraints 2021 – 2026 9. Global Perfumes Market Segmentation 9.1. Global Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 9.2. Global Perfumes Market, Segmentation By End-User Sex, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 9.3. Global Perfumes Market, Segmentation By Distribution Channel, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 10. Perfumes Market, Regional and Country Analysis 10.1. Global Perfumes Market, By Region, Historic and Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 10.2. Global Perfumes Market, By Country, Historic and Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 11. Asia-Pacific Market 11.1. Summary 11.2. Market Overview 11.2.1. Region Information 11.2.2. Market Information 11.2.3. Background Information 11.2.4. Government Initiatives 11.2.5. Regulations 11.2.6. Regulatory Bodies 11.2.7. Major Associations 11.2.8. Taxes Levied 11.2.9. Corporate Tax Structure 11.2.10. Investments 11.2.11. Major Companies 11.3. Asia-Pacific Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 11.4. Asia-Pacific Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 11.5. Asia-Pacific Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 11.6. Asia-Pacific Perfumes Market: Country Analysis 11.7. China Market 11.8. Summary 11.9. Market Overview 11.9.1. Country Information 11.9.2. Market Information 11.9.3. Background Information 11.9.4. Regulations 11.9.5. Regulatory Bodies 11.9.6. Major Associations 11.9.7. Taxes Levied 11.9.8. Corporate Tax Structure 11.9.9. Investments 11.9.10. Major Companies 11.10. China Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 11.11. China Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 11.12. China Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 11.13. India Market 11.14. India Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 11.15. India Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 11.16. India Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 11.17. Japan Market 11.18. Japan Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 11.19. Japan Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 11.20. Japan Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 11.21. Australia Market 11.22. Australia Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 11.23. Australia Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 11.24. Australia Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 11.25. Indonesia Market 11.26. Indonesia Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 11.27. Indonesia Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 11.28. Indonesia Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 11.29. South Korea Market 11.30. South Korea Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 11.31. South Korea Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 11.32. South Korea Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 12. Western Europe Market 12.1. Summary 12.2. Market Overview 12.2.1. Region Information 12.2.2. Market Information 12.2.3. Background Information 12.2.4. Government Initiatives 12.2.5. Regulations 12.2.6. Regulatory bodies 12.2.7. Major Associations 12.2.8. Taxes Levied 12.2.9. Corporate Tax Structure 12.2.10. Investments 12.2.11. Major Companies 12.3. Western Europe Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 12.4. Western Europe Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 12.5. Western Europe Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 12.6. Western Europe Perfumes Market: Country Analysis 12.7. UK Market 12.8. UK Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 12.9. UK Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 12.10. UK Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 12.11. Germany Market 12.12. Germany Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 12.13.Germany Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 12.14. Germany Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 12.15. France Market 12.16. France Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 12.17. France Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 12.18. France Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 13. Eastern Europe Market 13.1. Summary 13.2. Market Overview 13.2.1. Region Information 13.2.2. Market Information 13.2.3. Background Information 13.2.4. Government Initiatives 13.2.5. Regulations 13.2.6. Regulatory Bodies 13.2.7. Taxes Levied 13.2.8. Corporate Tax Structure 13.2.9. Major Associations 13.2.10. Investments 13.2.11. Major Companies 13.3. Eastern Europe Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 13.4. Eastern Europe Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 13.5. Eastern Europe Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 13.6. Eastern Europe Perfumes Market: Country Analysis 13.7. Russia Market 13.8. Russia Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 13.9. Russia Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 13.10. Russia Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 14. North America Market 14.1. Summary 14.2. Market Overview 14.2.1. Region Information 14.2.2. Market Information 14.2.3. Background Information 14.2.4. Government Initiatives 14.2.5. Regulations 14.2.6. Regulatory Bodies 14.2.7. Taxes Levied 14.2.8. Corporate Tax Structure 14.2.9. Major Associations 14.2.10. Investments 14.2.11. Major Companies 14.3. North America Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 14.4. North America Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 14.5. North America Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 14.6. North America Perfumes Market: Country Analysis 14.7. USA Market 14.8. Summary 14.9. Market Overview 14.9.1. Country Information 14.9.2. Market Information 14.9.3. Background Information 14.9.4. Government Initiatives 14.9.5. Regulations 14.9.6. Regulatory Bodies 14.9.7. Taxes Levied 14.9.8. Corporate Tax Structure 14.9.9. Major Associations 14.9.10. Investments 14.9.11. Major Companies 14.10. USA Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 14.11. USA Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 14.12. USA Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 15. South America Market 15.1. Summary 15.2. Market Overview 15.2.1. Region Information 15.2.2. Market Information 15.2.3. Background Information 15.2.4. Government Initiatives 15.2.5. Regulations 15.2.6. Regulatory bodies 15.2.7. Major Associations 15.2.8. Taxes Levied 15.2.9. Corporate Tax Structure 15.2.10. Investments 15.2.11. Major Companies 15.3. South America Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 15.4. South America Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 15.5. South America Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 15.6. South America Perfumes Market: Country Analysis 15.7. Brazil Market 15.8. Brazil Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 15.9. Brazil Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 15.10. Brazil Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 16. Middle East Market 16.1. Summary 16.2. Market Overview 16.2.1. Region Information 16.2.2. Market Information 16.2.3. Background Information 16.2.4. Government Initiatives 16.2.5. Regulations 16.2.6. Regulatory Bodies 16.2.7. Major Associations 16.2.8. Taxes Levied 16.2.9. Corporate Tax Structure 16.2.10. Investments 16.2.11. Major Companies 16.3. Middle East Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 16.4. Middle East Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 16.5. Middle East Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 17. Africa Market 17.1. Summary 17.2. Market Overview 17.2.1. Region Information 17.2.2. Market Information 17.2.3. Background Information 17.2.4. Government Initiatives 17.2.5. Regulations 17.2.6. Regulatory Bodies 17.2.7. Major Associations 17.2.8. Taxes Levied 17.2.9. Corporate Tax Structure 17.2.10. Investments 17.2.11. Major Companies 17.3. Africa Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 17.4. Africa Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 17.5. Africa Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 18. Competitive Landscape and Company Profiles 18.1. Company Profiles 18.2. LVMH 18.2.1. Company Overview 18.2.2. Products And Services 18.2.3. Business Strategy 18.2.4. Financial Overview 18.3. Givaudan 18.3.1. Company Overview 18.3.2. Products And Services 18.3.3. Business Strategy 18.3.4. Financial Overview 18.4. Shiseido Co. Ltd. 18.4.1. Company Overview 18.4.2. Products And Services 18.4.3. Business Strategy 18.4.4. Financial Overview 18.5. Avon Products Inc. 18.5.1. Company Overview 18.5.2. Products And Services 18.5.3. Business Strategy 18.5.4. Financial Overview 18.6. L’Oréal S.A. 18.6.1. Company Overview 18.6.2. Products And Services 18.6.3. Business Strategy 18.6.4. Financial Overview 19. Key Mergers and Acquisitions 19.1. Azelis To Acquire Majority Stake Ashapura Aromas 19.2. Deerland Probiotics & Enzymes Acquired Bifodan A/S 19.3. Phoenix Flavors and Fragrances Acquired Innovative Fragrances Inc. (“IFI”) 19.4. Inter Parfums, Inc. Agreement with Salvatore Ferragamo S.p.A. 19.5. Iberchem Group Acquired Parfex S.A. 19.6. Givaudan Acquired Fragrance Oils 19.7. CPL Aromas Acquired Aromatic Flavours and Fragrances (AFF) 20. Opportunities And Strategies 20.1. Global Perfumes Market In 2026 – Countries Offering Most New Opportunities 20.2. Global Perfumes Market In 2026 – Segments Offering Most New Opportunities 20.3. Global Perfumes Market In 2026 – Growth Strategies 20.3.1. Market Trend Based Strategies 20.3.2. Competitor Strategies 21. Perfumes Market, Conclusions And Recommendations 21.1. Conclusions 21.2. Recommendations 21.2.1. Product 21.2.2. Place 21.2.3. Price 21.2.4. Promotion 21.2.5. People 22. Appendix 22.1. Market Data Sources 22.2. Research Methodology 22.3. Currencies 22.4. The Business Research Company 22.5. Copyright and Disclaimer
SummaryPerfumes Global Market Opportunities And Strategies To 2031 from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global perfumes market as it emerges from the COVID-19 shut down. Table of Contents1. Executive Summary2. Table of Contents 3. List of Figures 4. List of Tables 5. Report Structure 6. Introduction and Market Characteristics 6.1. General Market Definition 6.2. Summary 6.3. Perfumes Market Definition and Segmentations 6.4. Market Segmentation by Product 6.4.1. Mass 6.4.2. Premium 6.5. Market Segmentation by End-User Sex 6.5.1. Women 6.5.2. Men 6.5.3. Unisex 6.6. Market Segmentation by Distribution Channel 6.6.1. Offline 6.6.2. Online 7. Major Market Trends 7.1. New Technology Development 7.2. Artificial Intelligence in Perfumes Production 7.3. New Product Launches 7.4. Increased Mergers & Acquisitions 7.5. Personalized Perfumes 8. Global Market Size and Growth 8.1. Market Size 8.2. Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 8.2.1. Market Drivers 2016 – 2021 8.2.2. Market Restraints 2016 – 2021 8.3. Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 8.3.1. Market Drivers 2021-2026 8.3.2. Market Restraints 2021 – 2026 9. Global Perfumes Market Segmentation 9.1. Global Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 9.2. Global Perfumes Market, Segmentation By End-User Sex, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 9.3. Global Perfumes Market, Segmentation By Distribution Channel, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 10. Perfumes Market, Regional and Country Analysis 10.1. Global Perfumes Market, By Region, Historic and Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 10.2. Global Perfumes Market, By Country, Historic and Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 11. Asia-Pacific Market 11.1. Summary 11.2. Market Overview 11.2.1. Region Information 11.2.2. Market Information 11.2.3. Background Information 11.2.4. Government Initiatives 11.2.5. Regulations 11.2.6. Regulatory Bodies 11.2.7. Major Associations 11.2.8. Taxes Levied 11.2.9. Corporate Tax Structure 11.2.10. Investments 11.2.11. Major Companies 11.3. Asia-Pacific Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 11.4. Asia-Pacific Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 11.5. Asia-Pacific Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 11.6. Asia-Pacific Perfumes Market: Country Analysis 11.7. China Market 11.8. Summary 11.9. Market Overview 11.9.1. Country Information 11.9.2. Market Information 11.9.3. Background Information 11.9.4. Regulations 11.9.5. Regulatory Bodies 11.9.6. Major Associations 11.9.7. Taxes Levied 11.9.8. Corporate Tax Structure 11.9.9. Investments 11.9.10. Major Companies 11.10. China Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 11.11. China Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 11.12. China Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 11.13. India Market 11.14. India Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 11.15. India Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 11.16. India Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 11.17. Japan Market 11.18. Japan Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 11.19. Japan Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 11.20. Japan Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 11.21. Australia Market 11.22. Australia Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 11.23. Australia Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 11.24. Australia Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 11.25. Indonesia Market 11.26. Indonesia Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 11.27. Indonesia Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 11.28. Indonesia Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 11.29. South Korea Market 11.30. South Korea Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 11.31. South Korea Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 11.32. South Korea Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 12. Western Europe Market 12.1. Summary 12.2. Market Overview 12.2.1. Region Information 12.2.2. Market Information 12.2.3. Background Information 12.2.4. Government Initiatives 12.2.5. Regulations 12.2.6. Regulatory bodies 12.2.7. Major Associations 12.2.8. Taxes Levied 12.2.9. Corporate Tax Structure 12.2.10. Investments 12.2.11. Major Companies 12.3. Western Europe Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 12.4. Western Europe Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 12.5. Western Europe Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 12.6. Western Europe Perfumes Market: Country Analysis 12.7. UK Market 12.8. UK Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 12.9. UK Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 12.10. UK Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 12.11. Germany Market 12.12. Germany Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 12.13.Germany Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 12.14. Germany Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 12.15. France Market 12.16. France Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 12.17. France Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 12.18. France Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 13. Eastern Europe Market 13.1. Summary 13.2. Market Overview 13.2.1. Region Information 13.2.2. Market Information 13.2.3. Background Information 13.2.4. Government Initiatives 13.2.5. Regulations 13.2.6. Regulatory Bodies 13.2.7. Taxes Levied 13.2.8. Corporate Tax Structure 13.2.9. Major Associations 13.2.10. Investments 13.2.11. Major Companies 13.3. Eastern Europe Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 13.4. Eastern Europe Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 13.5. Eastern Europe Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 13.6. Eastern Europe Perfumes Market: Country Analysis 13.7. Russia Market 13.8. Russia Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 13.9. Russia Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 13.10. Russia Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 14. North America Market 14.1. Summary 14.2. Market Overview 14.2.1. Region Information 14.2.2. Market Information 14.2.3. Background Information 14.2.4. Government Initiatives 14.2.5. Regulations 14.2.6. Regulatory Bodies 14.2.7. Taxes Levied 14.2.8. Corporate Tax Structure 14.2.9. Major Associations 14.2.10. Investments 14.2.11. Major Companies 14.3. North America Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 14.4. North America Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 14.5. North America Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 14.6. North America Perfumes Market: Country Analysis 14.7. USA Market 14.8. Summary 14.9. Market Overview 14.9.1. Country Information 14.9.2. Market Information 14.9.3. Background Information 14.9.4. Government Initiatives 14.9.5. Regulations 14.9.6. Regulatory Bodies 14.9.7. Taxes Levied 14.9.8. Corporate Tax Structure 14.9.9. Major Associations 14.9.10. Investments 14.9.11. Major Companies 14.10. USA Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 14.11. USA Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 14.12. USA Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 15. South America Market 15.1. Summary 15.2. Market Overview 15.2.1. Region Information 15.2.2. Market Information 15.2.3. Background Information 15.2.4. Government Initiatives 15.2.5. Regulations 15.2.6. Regulatory bodies 15.2.7. Major Associations 15.2.8. Taxes Levied 15.2.9. Corporate Tax Structure 15.2.10. Investments 15.2.11. Major Companies 15.3. South America Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 15.4. South America Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 15.5. South America Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 15.6. South America Perfumes Market: Country Analysis 15.7. Brazil Market 15.8. Brazil Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 15.9. Brazil Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 15.10. Brazil Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 16. Middle East Market 16.1. Summary 16.2. Market Overview 16.2.1. Region Information 16.2.2. Market Information 16.2.3. Background Information 16.2.4. Government Initiatives 16.2.5. Regulations 16.2.6. Regulatory Bodies 16.2.7. Major Associations 16.2.8. Taxes Levied 16.2.9. Corporate Tax Structure 16.2.10. Investments 16.2.11. Major Companies 16.3. Middle East Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 16.4. Middle East Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 16.5. Middle East Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 17. Africa Market 17.1. Summary 17.2. Market Overview 17.2.1. Region Information 17.2.2. Market Information 17.2.3. Background Information 17.2.4. Government Initiatives 17.2.5. Regulations 17.2.6. Regulatory Bodies 17.2.7. Major Associations 17.2.8. Taxes Levied 17.2.9. Corporate Tax Structure 17.2.10. Investments 17.2.11. Major Companies 17.3. Africa Perfumes Market, Historic Market Growth, 2016 – 2021, Value ($ Million) 17.4. Africa Perfumes Market, Forecast Market Growth, 2021 – 2026, 2031F Value ($ Million) 17.5. Africa Perfumes Market, Segmentation By Product, Historic And Forecast, 2016 – 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million) 18. Competitive Landscape and Company Profiles 18.1. Company Profiles 18.2. LVMH 18.2.1. Company Overview 18.2.2. Products And Services 18.2.3. Business Strategy 18.2.4. Financial Overview 18.3. Givaudan 18.3.1. Company Overview 18.3.2. Products And Services 18.3.3. Business Strategy 18.3.4. Financial Overview 18.4. Shiseido Co. Ltd. 18.4.1. Company Overview 18.4.2. Products And Services 18.4.3. Business Strategy 18.4.4. Financial Overview 18.5. Avon Products Inc. 18.5.1. Company Overview 18.5.2. Products And Services 18.5.3. Business Strategy 18.5.4. Financial Overview 18.6. L’Oréal S.A. 18.6.1. Company Overview 18.6.2. Products And Services 18.6.3. Business Strategy 18.6.4. Financial Overview 19. Key Mergers and Acquisitions 19.1. Azelis To Acquire Majority Stake Ashapura Aromas 19.2. Deerland Probiotics & Enzymes Acquired Bifodan A/S 19.3. Phoenix Flavors and Fragrances Acquired Innovative Fragrances Inc. (“IFI”) 19.4. Inter Parfums, Inc. Agreement with Salvatore Ferragamo S.p.A. 19.5. Iberchem Group Acquired Parfex S.A. 19.6. Givaudan Acquired Fragrance Oils 19.7. CPL Aromas Acquired Aromatic Flavours and Fragrances (AFF) 20. Opportunities And Strategies 20.1. Global Perfumes Market In 2026 – Countries Offering Most New Opportunities 20.2. Global Perfumes Market In 2026 – Segments Offering Most New Opportunities 20.3. Global Perfumes Market In 2026 – Growth Strategies 20.3.1. Market Trend Based Strategies 20.3.2. Competitor Strategies 21. Perfumes Market, Conclusions And Recommendations 21.1. Conclusions 21.2. Recommendations 21.2.1. Product 21.2.2. Place 21.2.3. Price 21.2.4. Promotion 21.2.5. People 22. Appendix 22.1. Market Data Sources 22.2. Research Methodology 22.3. Currencies 22.4. The Business Research Company 22.5. Copyright and Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ケミカル)の最新刊レポートThe Business Research Company (TBRC)社のケミカル分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート
よくあるご質問The Business Research Company (TBRC)社はどのような調査会社ですか?The Business Research Company (TBRC)はインドを主要拠点に世界の多様な市場を調査・予測し、調査レポートを積極的に出版しています。調査対象には技術、ライフサイエンス、重... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |