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紳士服市場の世界予測レポート:国別・企業別分析 2025-2033

紳士服市場の世界予測レポート:国別・企業別分析 2025-2033


Menswear Market Global Forecast Report: Countries and Company Analysis 2025-2033

紳士服市場分析 世界の紳士服市場は、2024年の5,957億4,000万米ドルから2033年には9,369億4,000万米ドルに達し、2025年から2033年にかけての年平均成長率は5.16%となる。可処分所得の増加、ジェンダー規範の変... もっと見る

 

 

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Renub Research
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2025年1月1日 US$2,990
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サマリー

紳士服市場分析

世界の紳士服市場は、2024年の5,957億4,000万米ドルから2033年には9,369億4,000万米ドルに達し、2025年から2033年にかけての年平均成長率は5.16%となる。可処分所得の増加、ジェンダー規範の変化、ソーシャルメディアの影響力、オンライン小売の成長、パーソナライゼーションのニーズ、持続可能性のトレンド、有名デザイナーやブランドとの提携などが、紳士服業界の拡大に寄与している。


世界の紳士服産業の概要

婦人服に比べ、紳士服は一般的に落ち着いた装飾、ニュートラルな色合い、丈夫で構造的な生地で構成されている。カジュアル、フォーマル、エスニック、アスレチック、防寒着、ナイトウェアなど、幅広いスタイルがある。パーソナライズされ、カスタマイズされた衣料品への需要の高まりは、このビジネスにおける最も新しい展開のひとつである。男性のファッション意識が高まり、外見を重視するようになった結果、紳士服のニーズは世界的に高まっている。さらに、eコマース部門の爆発的な上昇と購買力の高まりにより、男性の衣料品への支出は増加している。オンラインショッピングプラットフォームは便利で時間効率が良く、様々な可能性を提供してくれるため、彼らもオンラインショッピングで衣服を購入するようになった。さらに、環境に対する意識が高まるにつれ、多くの有名メーカーが、肌トラブルを引き起こす可能性のある合成素材ではなく、オーガニック素材を使用した環境に優しい衣料品の生産に乗り出している。

さらに、アルマーニ、バーバリー、ラルフ・ローレンといった多くの高級ブランドは、男性専門部門を設立することで、商品ラインの拡大に注力している。この業界は、ソーシャルメディアの力の増大や、セレブリティの推薦、ホリデーセール、プロモーション割引など、メーカーによる積極的なマーケティング戦術など、他の多くの原因によって拡大している。


紳士服市場の原動力

オンラインショッピングとEコマースの成長

紳士服ビジネスは、オンラインショッピングとEコマースの爆発的な拡大により、比類のないアクセスのしやすさと手軽さで革命を遂げた。ハイエンド・ブランドから新進気鋭のデザイナーまで、消費者は多種多様なブランドから選べるようになった。AIによる提案、徹底した商品説明、ユーザーレビューにより、Eコマース・プラットフォームは、個々に合わせたショッピング体験を促進し、意思決定プロセスを合理化する。DTC(ダイレクト・トゥ・コンシューマー)のビジネス手法は、より良い価格と迅速な出荷を提供し、バーチャル試着やサイズチャートは混乱をなくすのに役立つ。さらに、オンライン・ショッピングは地域的な制約を取り払うため、ブランドは世界中のオーディエンスにリーチすることができる。インフルエンサー・パートナーシップとソーシャル・コマースの出現は、ソーシャルメディア・プラットフォームとショッピングをさらに結びつけ、スムーズで魅力的な購買体験をもたらす。このデジタル革命の結果、男性がファッションを見つけ、購入する方法は変化し、業界の拡大に拍車をかけている。


メンズウェアのパーソナライゼーションとカスタマイズ

顧客が個々のスタイルを表現する、より個性的でフィットしたアパレルを求める中、カスタマイズとパーソナライゼーションは紳士服市場を推進する大きなトレンドとなっている。技術の発展により、企業は、パーソナライズされたアクセサリーやオーダーメイドのスーツやシャツなどのオーダーメイド・サービスを提供できるようになった。顧客は、オンライン・コンフィギュレーター、バーチャル・フィッティング・ルーム、3Dボディ・スキャニングを利用して、生地、色、フィット感など正確な特徴で衣服をカスタマイズすることができ、完璧なフィット感を保証することができる。このようなカスタマイズ商品の重視は、独自性や個性への欲求の高まりに対応している。限定品やオーダーメイド品を販売するブランドは、高級感や価値感を伝える。パーソナライゼーションは、消費者体験を向上させ、ブランド・ロイヤルティを促進し、紳士服ブランドが混雑した業界で際立つのに役立つ。


ソーシャルメディアと有名人の影響力の増大

紳士服市場のトレンドは、ソーシャルメディアやセレブリティの支持によって大きく形成される。インフルエンサーや有名人は、YouTube、Instagram、TikTokなどのプラットフォームを通じて世界中の視聴者にリーチすることで、新しいスタイルを紹介し、バイラルなファッション・モーメントを生み出すことができる。彼らのユニークなコレクション、ブランドとの提携、そして個人的なスタイルを共有する能力が需要を牽引している。レブロン・ジェームズのようなスポーツ選手や、ファレル・ウィリアムスやハリー・スタイルズのような有名人は、ラグジュアリーとストリートウェアやカジュアルスタイルを融合させることで、人気ファッションに頻繁に影響を与えている。ソーシャルメディアは、ブランドと顧客との直接的な関わりを促進すると同時に、専門的なトレンドを大衆化する。その結果、ソーシャルメディアとセレブリティ・カルチャーが常にスタイリッシュと見られるものを再定義しているため、男性は大胆で多様なデザインの選択肢を採用する力を得ている。


紳士服市場の地域別概要

紳士服のプレミアム販売は北米と欧州が牽引しているが、アジア太平洋地域は可処分所得の増加と流行に敏感な若者の影響で力強い成長を遂げている。中東と中南米では、カジュアル・プレミアム衣料の需要が高まっている。地域別の市場概要は以下の通り:


米国紳士服市場

高級品と日常着の両方に対する旺盛な需要により、米国の紳士服市場は世界で最も大きく、活気に満ちている。特に都市部では男性のファッションに対する意識が高まり、ファッショナブルで高品質な衣料品への需要が高まっている。アスレジャー、カジュアルウェア、在宅勤務用品の人気の高まりにより、従来の紳士服のカテゴリーも変化している。Eコマースは、利便性と豊富なブランドセレクションへのアクセスを提供するため、重要である。さらに、倫理的な生産方法と環境に優しい製品に対する消費者の要求は、持続可能性をより重要なものにしている。特にストリートウェアのトレンドは、有名人の推薦、ファッション・インフルエンサー、デザイナーとブランドの提携によってさらに加速している。可処分所得の増加や、個人的な表現手段としてのファッションへの欲求の高まりにより、この業界は今後も成長を続けると予想される。

例えば、H&Mは2022年5月に米国で、技術的に強化された全く新しい店舗内ショッピング体験を導入した。顧客は店頭で買い物をする際、パーソナライズされたおすすめ商品、迅速なチェックアウト、簡単な支払い、配送や返品オプションの改善を受けることができる。


中国紳士服市場

中間層の急増、可処分所得の増加、ファッションと個人のセンスの重視の高まりが、すべて中国における紳士服市場の急速な上昇に寄与している。特に北京、上海、広州などの都市では、ファッションに敏感な中国人男性が増えるにつれ、ハイエンド、ラグジュアリー、海外ブランドへの需要が高まっている。アスレジャー、ストリートウェア、カジュアルウェアは、現地の文化的変化や世界的なトレンドにより、よりファッショナブルになっている。TmallやJD.comのようなオンラインショッピングサイトは、手軽さと豊富な品揃えを提供しており、Eコマースは不可欠である。さらに、ソーシャルメディア、セレブリティの推薦、ファッションインフルエンサーが、若い顧客、特にZ世代に与える影響はますます大きくなってきている。


ドイツの紳士服市場

ドイツの紳士服市場は、控えめなエレガンス、品質、長寿への強いこだわりが特徴である。機能性を重視した伝統的なデザインは依然としてドイツの消費者に人気があるが、モダンでトレンディなデザインの市場も台頭している。多くのバイヤーが、倫理的かつ持続可能な方法で作られた衣料品を求めており、サステナブル・ファッションが大きなトレンドとなっている。カジュアルウェアやワークウェアの分野が伸びている一方で、高級紳士服は都市部、特にベルリンやミュンヘンで特に人気がある。顧客は、特に高級品やニッチアイテムのオンライン購入の手軽さを受け入れており、eコマースは急速に拡大している。ドイツの男性は、ソーシャルメディアや国際的なファッショントレンドのおかげで、ストリートウェアからアスレジャーまで、さまざまなスタイルを試すようになっている。この業界は、国内ブランドと外資系ブランドの両方によって推進され、今後も拡大し続けることが予想される。


サウジアラビアのメンズウェア市場

サウジアラビアの紳士服市場は、ファッション重視の高まりと、現代的で高級感のあるファッショナブルなスタイルへの移行により、急速に拡大している。中産階級の増加と若々しく流行に敏感な国民性が、伝統的なものと現代的なものの両方の需要を牽引している。リヤドやジェッダのような都市では高級ファッションが消費者に受け入れられ、海外ブランドを含む高級紳士服が人気を集めている。世界的なトレンドに合わせて、ストリートウェアやカジュアルな服装も人気が高まっている。オンラインショッピングプラットフォームは、様々な企業に簡単にアクセスできるため、Eコマースも成長している。ファッション・トレンドは、ソーシャルメディアや有名人の推薦に注目が集まっていることも影響している。サウジアラビアの紳士服ビジネスは、国の近代化と多様化に伴い、特に富裕層の間で盛んになっている。


アパレル産業は3つの視点に分けられる:

1.トップウェア
2.ボトムウェア
3.インナーウェア


カテゴリー- 業界は3つの視点に分けられる:

1.マス
2.プレミアム
3.ラグジュアリー


流通チャネル-業界は2つの視点に分けられる:

1.オンライン
2.オフライン


国-産業は25の視点に分かれている:

北米

- アメリカ
- カナダ

ヨーロッパ

- フランス
- ドイツ
- イタリア
- スペイン
- イギリス
- ベルギー
- オランダ
- トルコ

アジア太平洋

- 中国
- 日本
- インド
- 韓国
- タイ
- マレーシア
- インドネシア
- オーストラリア
- ニュージーランド

ラテンアメリカ

- ブラジル
- メキシコ
- アルゼンチン

中東・アフリカ

- サウジアラビア
- アラブ首長国連邦
- 南アフリカ


すべての企業が4つのビューポイントでカバーされています。

1.概要
2.キーパーソン
3.最近の展開と戦略
4.財務インサイト


企業分析

1.ナイキ
2.アディダスAG
3.H & M ヘネス・アンド・マウリッツ AB
4.リーバイ・ストラウス
5.ラルフ・ローレン
6.PVHコーポレーション
7.ヒューゴ・ボス・グループ
8.アンダーアーマー

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目次

1.はじめに

2.研究方法

3.エグゼクティブサマリー

4.市場ダイナミクス

4.1 成長促進要因
4.2 課題


5.メンズウェアの世界市場

6.市場シェア分析

6.1 アパレル別
6.2 カテゴリー別
6.3 流通チャネル別
6.4 国別


7.アパレル

7.1 トップウェア
7.2 ボトムス
7.3 インナーウェア


8.カテゴリー

8.1 質量
8.2 プレミアム
8.3 ラグジュアリー


9.流通チャネル

9.1 オンライン
9.2 オフライン


10.国名

10.1 北米

10.1.1 アメリカ合衆国
10.1.2 カナダ

10.2 ヨーロッパ

10.2.1 フランス
10.2.2 ドイツ
10.2.3 イタリア
10.2.4 スペイン
10.2.5 イギリス
10.2.6 ベルギー
10.2.7 オランダ
10.2.8 トルコ

10.3 アジア太平洋

10.3.1 中国
10.3.2 日本
10.3.3 インド
10.3.4 韓国
10.3.5 タイ
10.3.6 マレーシア
10.3.7 インドネシア
10.3.8 オーストラリア
10.3.9 ニュージーランド

10.4 ラテンアメリカ

10.4.1 ブラジル
10.4.2 メキシコ
10.4.3 アルゼンチン

10.5 中東・アフリカ

10.5.1 サウジアラビア
10.5.2 アラブ首長国連邦
10.5.3 南アフリカ


11.ポーターのファイブフォース分析

11.1 買い手の交渉力
11.2 サプライヤーの交渉力
11.3 ライバルの度合い
11.4 新規参入の脅威
11.5 代替品の脅威


12.SWOT分析

12.1 強み
12.2 弱点
12.3 機会
12.4 脅威


13.主要プレーヤーの分析

13.1 ナイキ社
13.1.1 概要
13.1.2 キーパーソン
13.1.3 最近の開発と戦略
13.1.4 収益分析

13.2 アディダスAG
13.2.1 概要
13.2.2 主要企業
13.2.3 最近の開発と戦略
13.2.4 収益分析

13.3 H & M ヘネス・アンド・マウリッツ AB
13.3.1 概要
13.3.2 主要人物
13.3.3 最近の開発と戦略
13.3.4 収益分析

13.4 リーバイ・ストラウス
13.4.1 概要
13.4.2 主要人物
13.4.3 最近の開発と戦略
13.4.4 収益分析

13.5 ラルフローレン
13.5.1 概要
13.5.2 主要人物
13.5.3 最近の開発と戦略
13.5.4 収益分析

13.6 PVHコーポレーション
13.6.1 概要
13.6.2 主要人物
13.6.3 最近の開発と戦略
13.6.4 収益分析

13.7 ヒューゴ・ボス・グループ
13.7.1 概要
13.7.2 主要人物
13.7.3 最近の開発と戦略
13.7.4 収益分析

13.8 アンダーアーマー
13.8.1 概要
13.8.2 主要人物
13.8.3 最近の開発と戦略
13.8.4 収益分析

 

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Summary

Menswear Market Analysis

The Global Menswear Market will reach US$ 936.94 Billion by 2033, up from US$ 595.74 Billion in 2024, with a CAGR of 5.16% between 2025 and 2033. Rising disposable incomes, changing gender norms, social media influence, online retail growth, the need for personalization, sustainability trends, and partnerships with well-known designers and brands are all factors contributing to the menswear industry's expansion.


Global Menswear Industry Overview

Compared to women's clothing, menswear is typically composed of more muted decorations, neutral hues, and sturdy, structural fabrics. It comes in a broad range of styles, including casuals, formals, ethnic, athletics, winter clothing, and nightwear. The growing demand for personalized and customized apparel is one of the most current developments in the business. The need for men's clothing is growing worldwide as a result of men's growing fashion consciousness and emphasis on appearance. In addition, men are spending more on clothes as a result of the e-commerce sector's explosive rise and their rising purchasing power. Because online shopping platforms are convenient, time-efficient, and offer a wide variety of possibilities, this has also encouraged them to buy clothing through them. Additionally, as environmental awareness has grown, a number of well-known manufacturers have started producing eco-friendly apparel using organic materials rather than synthetic ones that might trigger skin problems.

Additionally, a lot of high-end labels, such as Armani, Burberry, and Ralph Lauren, are concentrating on growing their product lines by establishing dedicated male divisions. The industry is expanding due to a number of other causes, including the growing power of social media and the aggressive marketing tactics used by manufacturers, such as celebrity endorsements, holiday sales, and promotional discounts.


Driving Forces of Menswear Market

Growth of Online Shopping and E-Commerce

With its unmatched accessibility and ease, the menswear business has undergone a revolution thanks to the explosive expansion of online buying and e-commerce. From high-end labels to up-and-coming designers, consumers may now choose from a wide variety of brands. With AI-driven suggestions, thorough product descriptions, and user reviews, e-commerce platforms facilitate individualized shopping experiences and streamline the decision-making process. Direct-to-consumer (DTC) business methods offer better prices and quicker shipment, while virtual try-ons and size charts serve to eliminate confusion. Additionally, because online shopping removes regional restrictions, brands can reach a worldwide audience. The emergence of influencer partnerships and social commerce further combines social media platforms with shopping, resulting in smooth and engaging purchasing experiences. The way men find and buy fashion has changed as a result of this digital revolution, which has fueled the industry's expansion.


Personalization and Customization of Menswear

As customers look for more distinctive, fitted apparel that expresses their individual style, customization and personalization are major trends propelling the menswear market. Technological developments enable firms to provide bespoke services, such as personalized accessories and suits and shirts created to order. Customers can customize their clothing with precise features like fabric, color, and fit using online configurators, virtual fitting rooms, and 3D body scanning, guaranteeing a flawless fit. This emphasis on customized goods meets the rising desire for uniqueness and individuality. Brands that sell limited-edition and made-to-order goods convey a feeling of luxury and worth. Personalization thereby improves the consumer experience, encourages brand loyalty, and helps menswear brands stand out in a crowded industry.


Increasing social media and celebrity influence

Menswear market trends are significantly shaped by social media and celebrity endorsements. Influencers and celebrities can showcase new styles and produce viral fashion moments by reaching a worldwide audience through platforms like YouTube, Instagram, and TikTok. Demand is driven by their capacity to share unique collections, brand partnerships, and personal style. Athletes like LeBron James and celebrities like Pharrell Williams and Harry Styles frequently have an impact on popular fashion by fusing luxury with streetwear and casual styles. Social media facilitates direct engagement between brands and customers while also popularizing specialized trends. As a result, men are empowered to adopt bold and varied design choices as social media and celebrity culture constantly redefine what is seen stylish.


Menswear Market Overview by Regions

The premium sales of menswear are led by North America and Europe, while Asia-Pacific is experiencing strong growth due to increased disposable incomes and fashion-conscious youth. The demand for casual and premium clothing is rising throughout the Middle East and Latin America. A market overview by region is as follows:


United States Menswear Market

Due to a robust demand for both luxury and daily clothing, the U.S. menswear market is among the biggest and most vibrant in the world. Men's growing awareness of fashion, especially in cities, has increased demand for fashionable, high-quality apparel. Traditional menswear categories have changed due to the rise in popularity of athleisure, casual clothing, and work-from-home gear. E-commerce is important since it offers convenience and access to a large selection of brands. Additionally, consumers' demands for ethical production methods and environmentally friendly products are making sustainability more significant. Trends, especially in streetwear, have been further accelerated by celebrity endorsements, fashion influencers, and designer-brand partnerships. It is anticipated that the industry would keep growing due to rising disposable incomes and a growing desire for fashion as a means of personal expression.

For example, H&M introduced a brand-new technologically enhanced in-store shopping experience in the US in May 2022. Customers can get personalized recommendations, quick checkout, easy payment, and improved delivery or return options when they shop in-store.


China Menswear Market

A burgeoning middle class, increased disposable incomes, and a growing emphasis on fashion and individual flair have all contributed to the rapid rise of the menswear market in China. Demand for high-end, luxury, and foreign labels has increased as more Chinese men become fashion-conscious, especially in cities like Beijing, Shanghai, and Guangzhou. Athleisure, streetwear, and casual apparel have become more fashionable due to local cultural changes and worldwide trends. With online shopping sites like Tmall and JD.com providing ease and a large product selection, e-commerce is essential. Additionally, social media, celebrity endorsements, and fashion influencers are having an increasing impact on younger customers, particularly Gen Z. Customers are prioritizing sustainability more and more as the market shifts toward more individualized, tech-driven buying experiences.


Germany Menswear Market

The menswear market in Germany is distinguished by a strong predilection for modest elegance, quality, and longevity. Although traditional designs with an emphasis on functionality are still popular among German consumers, there is also a rising market for modern, trendy designs. A lot of buyers are looking for clothing that is made ethically and sustainably, making sustainable fashion a big trend. While the casual and workwear segments are growing, luxury menswear is particularly popular in urban regions, particularly in Berlin and Munich. Customers are embracing the ease of online buying, particularly for luxury and niche items, and e-commerce is expanding quickly. German men are increasingly experimenting with a variety of styles, from streetwear to athleisure, thanks to social media and international fashion trends. It is anticipated that the industry would keep expanding, propelled by both domestic and foreign brands.


Saudi Arabia Menswear Market

The market for menswear in Saudi Arabia is expanding quickly due to a growing emphasis on fashion and a move toward contemporary, upscale, and fashionable styles. A growing middle class and the nation's youthful, fashion-forward populace are driving demand for both traditional and modern apparel. High-end fashion is embraced by consumers in cities like Riyadh and Jeddah, where luxury menswear, including foreign labels, is much sought after. In keeping with worldwide trends, streetwear and casual attire are likewise becoming more and more popular. Because online shopping platforms provide ease and access to a wide range of companies, e-commerce is growing. Fashion trends have also been influenced by the increased focus on social media and celebrity endorsements. The menswear business in Saudi Arabia is thriving as the country modernizes and diversifies, particularly among wealthy buyers.


Apparel- Industry is divided into 3 viewpoints:

1. Top Wear
2. Bottom Wear
3. Innerwear


Category- Industry is divided into 3 viewpoints:

1. Mass
2. Premium
3. Luxury


Distribution Channel- Industry is divided into 2 viewpoints:

1. Online
2. Offline


Countries- Industry is divided into 25 viewpoints:

North America

• United States
• Canada

Europe

• France
• Germany
• Italy
• Spain
• United Kingdom
• Belgium
• Netherlands
• Turkey

Asia Pacific

• China
• Japan
• India
• South Korea
• Thailand
• Malaysia
• Indonesia
• Australia
• New Zealand

Latin America

• Brazil
• Mexico
• Argentina

Middle East & Africa

• Saudi Arabia
• United Arab Emirates
• South Africa


All companies have been covered with 4 Viewpoints

1. Overview
2. Key Persons
3. Recent Development & Strategies
4. Financial Insights


Company Analysis

1. Nike, Inc.
2. Adidas AG
3. H & M Hennes & Mauritz AB
4. Levi Strauss & Co
5. Ralph Lauren Corp
6. PVH Corp
7. Hugo Boss Group
8. Under Armour Inc.



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Table of Contents

1. Introduction

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. Global Menswear Market

6. Market Share Analysis

6.1 By Apparel
6.2 By Category
6.3 By Distribution Channel
6.4 By Countries


7. Apparel

7.1 Top Wear
7.2 Bottom Wear
7.3 Innerwear


8. Category

8.1 Mass
8.2 Premium
8.3 Luxury


9. Distribution Channel

9.1 Online
9.2 Offline


10. Countries

10.1 North America

10.1.1 United States
10.1.2 Canada

10.2 Europe

10.2.1 France
10.2.2 Germany
10.2.3 Italy
10.2.4 Spain
10.2.5 United Kingdom
10.2.6 Belgium
10.2.7 Netherlands
10.2.8 Turkey

10.3 Asia Pacific

10.3.1 China
10.3.2 Japan
10.3.3 India
10.3.4 South Korea
10.3.5 Thailand
10.3.6 Malaysia
10.3.7 Indonesia
10.3.8 Australia
10.3.9 New Zealand

10.4 Latin America

10.4.1 Brazil
10.4.2 Mexico
10.4.3 Argentina

10.5 Middle East & Africa

10.5.1 Saudi Arabia
10.5.2 UAE
10.5.3 South Africa


11. Porter’s Five Forces Analysis

11.1 Bargaining Power of Buyers
11.2 Bargaining Power of Suppliers
11.3 Degree of Rivalry
11.4 Threat of New Entrants
11.5 Threat of Substitutes


12. SWOT Analysis

12.1 Strength
12.2 Weakness
12.3 Opportunity
12.4 Threat


13. Key Players Analysis

13.1 Nike, Inc.
13.1.1 Overview
13.1.2 Key Persons
13.1.3 Recent Development & Strategies
13.1.4 Revenue Analysis

13.2 Adidas AG
13.2.1 Overview
13.2.2 Key Persons
13.2.3 Recent Development & Strategies
13.2.4 Revenue Analysis

13.3 H & M Hennes & Mauritz AB
13.3.1 Overview
13.3.2 Key Persons
13.3.3 Recent Development & Strategies
13.3.4 Revenue Analysis

13.4 Levi Strauss & Co
13.4.1 Overview
13.4.2 Key Persons
13.4.3 Recent Development & Strategies
13.4.4 Revenue Analysis

13.5 Ralph Lauren Corp
13.5.1 Overview
13.5.2 Key Persons
13.5.3 Recent Development & Strategies
13.5.4 Revenue Analysis

13.6 PVH Corp
13.6.1 Overview
13.6.2 Key Persons
13.6.3 Recent Development & Strategies
13.6.4 Revenue Analysis

13.7 Hugo Boss Group
13.7.1 Overview
13.7.2 Key Persons
13.7.3 Recent Development & Strategies
13.7.4 Revenue Analysis

13.8 Under Armour Inc.
13.8.1 Overview
13.8.2 Key Persons
13.8.3 Recent Development & Strategies
13.8.4 Revenue Analysis

 

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