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白斑市場の世界予測レポート:疾患タイプ別(セグメント別、非セグメント別) 治療タイプ別(局所治療、光線療法、外科的処置、その他) エンドユーザー別(病院、外来診療所、その他) 国・企業分析、2024-2032年


Vitiligo Market Global Forecast Report by Diseases Type (Segmental, Non-Segmental) Treatment Type (Topical Treatments, Light Therapy, Surgical Procedures, Others) End User (Hospitals, Ambulatory Clinics, Others) Countries and Company Analysis, 2024-2032

白斑の世界市場規模 世界の白斑市場は、2023年に約6,410億米ドルの価値があり、2024年から2032年までの年平均成長率は約5.55%で、2032年には約1兆410億米ドルに達すると予測されている。この市場に利益をもた... もっと見る

 

 

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Renub Research
Renubリサーチ
2024年8月1日 US$2,790
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サマリー

白斑の世界市場規模

世界の白斑市場は、2023年に約6,410億米ドルの価値があり、2024年から2032年までの年平均成長率は約5.55%で、2032年には約1兆410億米ドルに達すると予測されている。この市場に利益をもたらしている施策には、白斑に関する人々の知識の向上、治療のための技術革新などがある。


白斑産業の展望

白斑は自己免疫疾患に分類される慢性疾患で、色素脱失を引き起こし、身体の白い部分に現れます。この症状は、メラノサイトの死滅、または働きの停止によって生じ、その結果、皮膚の色が生成されない。白斑の原因は明確ではないが、環境からの要因もあるが、脂肪分の多い食事が遺伝すると考えられている。

白斑の管理戦略には、色素脱失した皮膚を修復し、さらなる進行を阻止しようとする対策が含まれる。副腎皮質ステロイド外用薬や免疫調節薬、光線療法(UVB光線やPUVA)、副腎皮質ステロイドやJAK阻害薬の内服、重症例では色素脱失、特定の条件下では皮膚移植や細胞移植などがある。

さらに、カモフラージュメイクやセルフタンニング製品は、特定の皮膚状態にある部位をカバーする効果的な方法である。また、白斑がストレスやうつ病の原因になっている場合は、カウンセリングも有効です。現在のところ、尋常性白斑の治療法は確立されていないが、上記の治療法は患者の状態を管理し、外見を向上させるのに有効である。さらなる研究が必要であるということは、新たな治療介入の可能性が現在も追求されているということである。


世界の白斑市場の成長促進要因

有病率と認知度の増加:

現在、尋常性白斑はより広まりつつあり、主に世界人口の1~2%で診断されている。このような増加は、検出方法の強化、患者の意識の向上、医療従事者の意識の向上に起因している。より多くの人々が病気の徴候や症状を認識し、医師の診察を受けるようになれば、薬の市場も拡大する。ミュージシャンのビヨンセやサッカー選手のマーク・バチェラーのような著名人が、白斑の経験を公にすることで、白斑患者に対する汚名を払拭し、少なくとも減らすことができた。また、人々の白斑に対する認識を高めることで、治療や市場開拓のための動機付けにもなっている。同様に、患者団体の役割や情報提供キャンペーンは、地域社会や一般大衆に白斑やその罹患者の生活への影響、既存の治療方法についてより頻繁に情報を提供する上で重要な役割を果たしている。このような認知度の向上が、今後の市場を牽引していくものと思われる。


治療オプションの進歩

尋常性白斑の管理における新製品を開発するために薬理学分野における研究が増加している現在の活動は、市場を広く拡大している。最近の進歩としては、ヤヌスキナーゼ阻害剤が臨床試験で有効であることが明らかになっている。これらの新薬は、この新世代のおかげで、より効果的で的を絞った、この病気や他の病気の治療の可能性を持っている。さらに、光源や技術の進歩、ナローバンドUVBの照射技術やエキシマレーザーの治療への応用など、治療技術も進歩している。2つ以上の技術を併用するコンビネーション治療は、より良い結果をもたらすため、人気が高まっている。その他の成長分野としては、個別化医療アプローチを含む個々の患者に的を絞った医療ソリューションの開発における遺伝的・環境的要因の利用が挙げられる。このような新世代の治療法は、成長を促進し、承認機関からより多くの承認を得ることで、白斑治療市場の成長を促進し、投資家を惹きつけると予測される。


審美的な関心と生活の質への配慮の高まり:

人々が自尊心に敏感な今日の世界では、外見は社会的、職業的価値を持つように見える。目立ちやすい皮膚疾患である白斑は、患者の自尊心の低下や生活の質の低下に大きな役割を果たしている。このような人々の関心の高まりと相まって、人々は健康上の問題だけでなく、美容や士気高揚の目的でも耳治療を求めるため、外科手術ではない治療療法が高い需要があります。このような白斑治療の側面も、失われた肌の色を取り戻す解決策を求める患者によって、市場を大きく形成し始めている。この傾向は特に世代を超えて強く、若い世代や、個人の外見を重視する文化が根付いている地域での影響力が高まっている。市場では、医療用からメイクアップクリーム、染料に至るまで、こうした問題に対処するあらゆる製品が使用されている。したがって、生活の質と外見への注目は、白斑治療市場の継続的な成長に寄与するだろう。


米国の白斑市場

米国の白斑市場は今日、世界の皮膚科業界において最も重要かつ有望なサブマーケットのひとつと見なされている。現在、200万人から500万人の米国人が白斑に苦しんでいると予測されており、市場の拡大と発展が期待されています。米国市場は強力な医療インフラ、高い医療意識、研究開発費を享受している。現在、市場をリードする企業の中には新薬の開発に取り組んでいるところもあり、さらにその多くは生物学的製剤や標的治療薬の開発を目指している。例えば、ルキソリチニブクリームが白斑治療薬として承認されたことで、市場が活性化し、新たなイノベーションが生まれた。さらに、「患者を治療する」レジメンだけでなく、「二重ヒット療法」の使用も増加している。

そのため、米国の白斑市場には強力な患者団体も存在し、一般市民の意識を高め、治療法改善のためのキャンペーンを行う上で非常に有用である。有利な償還政策を伴うこれらの要因に加え、美容的・審美的問題への関心の高まりが、米国の白斑市場の今後の成長を後押しすると予想される。


世界の白斑企業分析

Incyte Corporation、Bristol-Myers Squibb、Clinuvel Pharmaceuticals Ltd、Astellas Pharma Inc、Baxter International Inc、Pfizer、Dr. Reddy's Laboratories Ltdが世界の白斑産業における主要企業です。


白斑の新規パイプライン治療

- リレシチニブ(PF-06651600):ファイザー社が開発した経口JAK3/TEC阻害剤で、現在第3相試験中。

- ATI-502:Aclaris Therapeutics社が開発した局所投与のJAK1/JAK3阻害薬で、フェーズ2開発中。

- Cerdulatinib:Dermavant Sciences社が開発した局所用JAK/SYK二重阻害薬で、現在第2相試験中。

- Roflumilastクリーム:Arcutis Biotherapeutics社によるPDE4阻害剤で、白斑を対象としたフェーズ2試験中。

- IL-15アゴニスト:Immunocore社による新規アプローチで、前臨床段階ではメラノサイト刺激をターゲットとしている。

- ARQ-252:Arcutis Biotherapeutics社による局所的JAK1選択的阻害剤で、初期臨床開発段階にある。

- VTP-38543:メラノサイト分化促進を目的としたVitae Pharmaceuticals社のLXRβアゴニスト。

- アファメラノチド:Clinuvel Pharmaceuticals社による合成ホルモンで、白斑を対象とした後期臨床試験中。

- KB301:機能的なTYR遺伝子をメラノサイトに導入するようデザインされたKrystal Biotech社による遺伝子治療アプローチ。

- VM206Vilacto Bio社によるメラノサイト再生をターゲットとした新規低分子化合物で、前臨床開発段階にある。


疾患タイプ別-市場は4つの視点に分けられる

1.セグメント別
2.非セグメント


治療タイプ - 市場は4つの視点に分けられる

1.局所治療
2.光療法
3.外科的処置
4.その他


エンドユーザー - 市場は3つの視点に分けられる

1.病院
2.外来診療所
3.その他


国別 - 18カ国 白斑患者数と市場

1.米国
2.カナダ
3.メキシコ
4.ドイツ
5.イギリス
6.フランス
7.イタリア
8.スペイン
9.日本
10.中国
11.オーストラリア
12.インド
13.ブラジル
14.サウジアラビア
15.アルゼンチン
16.アラブ首長国連邦
17.南アフリカ
18.その他の地域


白斑パイプライン医薬品

- AMG-714アムジェン
- ARN-4079
- ATI-502
- AX-1602
- BOS-475
- CCP-070
- セルデュラチニブ(RVT-502)
- HuABC-2
- アバタセプト
- ルキソリチニブ
- VLRX-001


白斑市場の臨床試験

企業洞察

- 概要
- キーパーソン
- 最近の動向と戦略
- 直近1年間の製品ポートフォリオと製品上市
- 売上高


企業分析

1.インサイト・コーポレーション
2.ブリストル・マイヤーズ スクイブ
3.クリヌベル・ファーマシューティカルズ
4.アステラス製薬
5.バクスター・インターナショナル
6.ファイザー
7.ドクター・レディーズ・ラボラトリーズ・リミテッド

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目次

1.はじめに

2.研究方法

3.エグゼクティブサマリー

4.市場ダイナミクス

4.1 成長促進要因
4.2 課題


5.世界の白斑患者数と市場

5.1 白斑市場
5.2 白斑患者数(千人)


6.世界の白斑患者数と市場シェア分析

6.1 市場シェア

6.1.1 白斑タイプ別
6.1.2 治療タイプ別
6.1.3 エンドユーザー別
6.1.4 国別白斑市場シェア

6.2 数量シェア

6.2.1 国別 白斑患者数シェア


7.疾患別

7.1 セグメント別
7.2 非分節性


8.治療タイプ別

8.1 局所治療
8.2 光療法
8.3 外科的処置
8.4 その他


9.エンドユーザー別

9.1 病院
9.2 外来診療所
9.3 その他


10.国別-白斑患者数と市場

10.1 米国

10.1.1 白斑市場
10.1.2 白斑患者数(千人)

10.2 カナダ

10.2.1 白斑市場
10.2.2 白斑患者(千人)

10.3 メキシコ

10.3.1 白斑市場
10.3.2 白斑患者(千人)

10.4 ドイツ

10.4.1 白斑市場
10.4.2 白斑患者(千人)

10.5 イギリス

10.5.1 白斑市場
10.5.2 白斑患者(千人)

10.6 フランス

10.6.1 白斑市場
10.6.2 白斑患者(千人)

10.7 イタリア

10.7.1 白斑市場
10.7.2 白斑患者(千人)

10.8 スペイン

10.8.1 白斑市場
10.8.2 白斑患者(千人)

10.9 日本

10.9.1 白斑市場
10.9.2 白斑患者(千人)

10.10 中国

10.10.1 白斑市場
10.10.2 白斑患者(千人)

10.11 オーストラリア

10.11.1 白斑市場
10.11.2 白斑患者(千人)

10.12 インド

10.12.1 白斑市場
10.12.2 白斑患者(千人)

10.13 ブラジル

10.13.1 白斑市場
10.13.2 白斑患者(千人)

10.14 サウジアラビア

10.14.1 白斑市場
10.14.2 白斑患者(千人)

10.15 アルゼンチン

10.15.1 白斑市場
10.15.2 白斑患者(千人)

10.16 アラブ首長国連邦

10.16.1 白斑市場
10.16.2 白斑患者(千人)

10.17 南アフリカ

10.17.1 白斑市場
10.17.2 白斑患者(千人)

10.18 その他の地域

10.18.1 白斑市場
10.18.2 白斑患者(千人)


11.白斑パイプライン医薬品

11.1 AMG-714アムジェン
11.2 ARN-4079
11.3 ATI-502
11.4 AX-1602
11.5 BOS-475
11.6 CCP-070
11.7 セルデュラチニブ(RVT-502)
11.8 HuABC-2
11.9 アバタセプト
11.10 ルキソリチニブ
11.11 VLRX-001


12.白斑市場の臨床試験

13.ポーターの5つの力

13.1 買い手の交渉力
13.2 サプライヤーの交渉力
13.3 新規参入の脅威
13.4 既存競争企業間の競争
13.5 代替製品の脅威


14.SWOT分析

14.1 長所
14.2 弱点
14.3 機会
14.4 脅威


15.企業分析

15.1 インサイト・コーポレーション

15.1.1 概要
15.1.2 キーパーソン
15.1.3 最近の動向と戦略
15.1.4 過去1年間の製品ポートフォリオと上市製品
15.1.5 収益

15.2 ブリストル・マイヤーズ スクイブ

15.2.1 概要
15.2.2 キーパーソン
15.2.3 最近の動向と戦略
15.2.4 最近1年間の製品ポートフォリオと上市製品
15.2.5 収益

15.3 クリヌベル・ファーマシューティカルズ

15.3.1 概要
15.3.2 キーパーソン
15.3.3 最近の動向と戦略
15.3.4 直近1年間の製品ポートフォリオと上市製品
15.3.5 収益

15.4 アステラス製薬

15.4.1 概要
15.4.2 キーパーソン
15.4.3 最近の動向と戦略
15.4.4 直近1年間の製品ポートフォリオと上市製品
15.4.5 収益

15.5 バクスター・インターナショナル

15.5.1 概要
15.5.2 キーパーソン
15.5.3 最近の動向と戦略
15.5.4 最近1年間の製品ポートフォリオと上市製品
15.5.5 収益

15.6 ファイザー

15.6.1 概要
15.6.2 キーパーソン
15.6.3 最近の動向と戦略
15.6.4 直近1年間の製品ポートフォリオと上市製品
15.6.5 収益

15.7 ドクター・レディーズ・ラボラトリーズ・リミテッド

15.7.1 概要
15.7.2 キーパーソン
15.7.3 最近の動向と戦略
15.7.4 直近1年間の製品ポートフォリオと上市製品
15.7.5 収益

 

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Summary

Global Vitiligo Market Size

Global vitiligo market is worth around US$ 641 billion in 2023 and it is expected to reach approximately US$ 1,041 billion by 2032, with a CAGR of about 5.55% from 2024-2032. The measures that are benefiting this market include enhanced knowledge of people about vitiligo, as well as the innovations that are availed for treatment.


Vitiligo Industry Outlooks

Vitiligo is a chronic ailment that is classified under the autoimmune disorders which results to depigmentation and manifest in white colors parts of the body. This condition results from either the death of melanocytes, or stop work, and therefore no skin color is produced. The cause of vitiligo though not well defined, the fatty diet is believed to be inherited though some factors from the environment.

Vitiligo management strategies encompass measures that seek to reform the depigmented skin and strop further progression. These are Topical corticosteroids and immunomodulators, Phototherapy (UVB light or PUVA), Oral medications for corticosteroids or JAK inhibitors, depigmentation in severe cases and Skin grafting or cellular grafting in certain conditions.

Furthermore, camouflage makeup and self-tanning products are effective ways of covering areas with certain skin conditions. Counseling could also help for, as vitiligo is becoming a source of stress or depression among affected people. Currently, there is no known cure for vitiligo, though the above treatments are effective in managing patients’ condition and enhancing their appearance. The need for further research means that new therapeutic interventions’ possibilities are still pursued today.


Growth Drivers of the Global Vitiligo Market

Increasing prevalence and awareness:

Currently, vitiligo is becoming more widespread and is primarily diagnosed in between 1 and 2 percent of the total global population. This rise is attributed to enhanced detecting methods and specially increased patient awareness and that of healthcare practitioners. When more people identify the signs and symptoms of the diseases, and visit the doctors, there is increase in the market for the medication. Having personalities such as musician Beyoncé or footballer Marc Batchelor come out in the open to publicly share their experiences with vitiligo have gone a long way in eradicating or at least reducing the stigmatization of the persons afflicted with vitiligo. It also increases an awareness of the conditions among people, thereby motivating them to come for treatment and the progression of the market. On the same note, the roles of patients’ organizations and informative campaigns play a vital role in informing the community, and the general public more often on vitiligo and its effects on the life of an affected patient together with the existing treatment modalities. These increasing awareness levels are expected to drive the market in the future years.


Advancements in treatment options:

The present activity of increasing research in the pharmacological sector to develop new products in the management of vitiligo is extending the market widely. Some recent advancements are Janus kinase inhibitors which have emerged to be effective in the clinical trials. These new drugs hold the potential for more effective and indeed, targeted thanks to this new generation, therapy of this and other diseases. Moreover, advancement in the source of light and technology as well as advancement in treating techniques including the technique of giving narrowband UVB and the application of excimer laser therapy in treatment have been enhancing. Combination treatments in which two or more techniques are used are becoming more popular as they provide better results. Other areas of growth involve the usage of genetic and environmental factors in developing targeted medical solutions for the individual patient including personalized medicine approaches. These new generation treatments are projected to fuel the growth and get more acceptance from approval bodies hence propelling the growth of vitiligo treatment market and attract investors.


Growing aesthetic concerns and quality of life considerations:

In today’s world where people are sensitive about esteeming concerns, looks appear to take on a social and or professional value. Vitiligo, an easily noticeable skin disorder, plays a large role in the patient’s low self-esteem and a diminished quality of life. This coupled with the increasing concern from people, treatment therapies that are non-surgical are in high demand as people seek ear treatments not only for health issues but also for cosmetic and morale boosting purposes. This aspect of the treatment with vitiligo is also beginning to shape the market significantly with patients demanding solutions to regain the lost skin color. This trend is particularly strong across the generations with increased influence among the young and in areas where the culture placed significant emphasis on the appearance of an individual. The market is using every possible product, ranging from medical, to make-up creams and dyes that address these issues. Hence the focus on quality of life and appearance will contribute to the continuous growth of vitiligo treatment market.


United States Vitiligo Market

The United States vitiligo market is today deemed as one of the most significant and promising submarkets in the global dermatology industry. Currently, it is predicted that between 2 to 5 million Americans suffer from vitiligo hence the market is ripe for expansion and development. The U. S. market enjoys a strong health care infrastructure, high health care awareness, and research and development financial outlay. Some of the leading market players are currently working on creating new drugs, moreover, most of the initiatives are aimed at the creation of biologics and targeted therapies. For instance, the latest approval of ruxolitinib cream for vitiligo therapy has given a boost into the market and thus opening up new innovations. Besides, there has been growth in the use of ‘dual-hit therapies’ as well as ‘treat the patient’ regimen.

The U. S. vitiligo market therefore has also strong patient associations that are very useful in raising public awareness and campaigning for improved therapy. These factors entailing favourable reimbursement policies along with increased focus on cosmetic and aesthetic issues are expected to help the vitiligo market in the U. S. to grow in the future years.


Global Vitiligo Company Analysis

Incyte Corporation, Bristol-Myers Squibb, Clinuvel Pharmaceuticals Ltd, Astellas Pharma Inc., Baxter International Inc., Pfizer, and Dr. Reddy’s Laboratories Ltd are the main players in the Global Vitiligo Industry.


New pipeline treatments for vitiligo:

• Ritlecitinib (PF-06651600): An oral JAK3/TEC inhibitor developed by Pfizer, currently in Phase 3 trials.

• ATI-502: A topical JAK1/JAK3 inhibitor by Aclaris Therapeutics, in Phase 2 development.

• Cerdulatinib: A topical dual JAK/SYK inhibitor by Dermavant Sciences, undergoing Phase 2 trials.

• Roflumilast cream: A PDE4 inhibitor by Arcutis Biotherapeutics, in Phase 2 studies for vitiligo.

• IL-15 agonist: A novel approach by Immunocore, targeting melanocyte stimulation in preclinical stages.

• ARQ-252: A topical JAK1 selective inhibitor by Arcutis Biotherapeutics in early clinical development.

• VTP-38543: An LXRβ agonist by Vitae Pharmaceuticals aimed at promoting melanocyte differentiation.

• Afamelanotide: A synthetic hormone by Clinuvel Pharmaceuticals in late-stage trials for vitiligo.

• KB301: A gene therapy approach by Krystal Biotech designed to deliver functional TYR genes to melanocytes.

• VM206: A novel small molecule by Vilacto Bio targeting melanocyte regeneration in preclinical development.


By Diseases Type - Market is divided into 4 viewpoints

1. Segmental
2. Non-Segmental


Treatment Type - Market is divided into 4 viewpoints

1. Topical Treatments
2. Light Therapy
3. Surgical Procedures
4. Others


End User – Market is divided into 3 viewpoints

1. Hospitals
2. Ambulatory Clinics
3. Others


Country – 18 Country Vitiligo Patient Numbers & Market

1. United States
2. Canada
3. Mexico
4. Germany
5. United Kingdom
6. France
7. Italy
8. Spain
9. Japan
10. China
11. Australia
12. India
13. Brazil
14. Saudi Arabia
15. Argentina
16. United Arab Emirates
17. South Africa
18. Rest of World


Vitiligo Pipe Line Drugs

• AMG-714: Amgen
• ARN-4079
• ATI-502
• AX-1602
• BOS-475
• CCP-070
• Cerdulatinib (RVT-502)
• HuABC-2
• Abatacept
• Topical Ruxolitinib
• VLRX-001


Clinical Study of Vitiligo Market

Company Insight:

• Overviews
• Key Person
• Recent Developments & Strategies
• Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
• Revenue


Company Analysis

1. Incyte Corporation
2. Bristol-Myers Squibb
3. Clinuvel Pharmaceuticals Ltd
4. Astellas pharma inc
5. Baxter International Inc.
6. Pfizer
7. Dr. Reddy’s Laboratories Ltd



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Table of Contents

1. Introduction

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. Global Vitiligo Patient Numbers & Market

5.1 Vitiligo Market
5.2 Vitiligo Patients (Thousand)


6. Global Vitiligo Patient Numbers & Market Share Analysis

6.1 Market Share

6.1.1 By Vitiligo Type
6.1.2 By Treatment Type
6.1.3 By End User
6.1.4 By Country Vitiligo Market Share

6.2 Volume Share

6.2.1 By Country Vitiligo Patient Numbers Share


7. By Diseases Type

7.1 Segmental
7.2 Non-Segmental


8. By Treatment Type

8.1 Topical Treatments
8.2 Light Therapy
8.3 Surgical Procedures
8.4 Others


9. By End User

9.1 Hospitals
9.2 Ambulatory Clinics
9.3 Others


10. By Country – Vitiligo Patient Numbers & Market

10.1 United States

10.1.1 Vitiligo Market
10.1.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.2 Canada

10.2.1 Vitiligo Market
10.2.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.3 Mexico

10.3.1 Vitiligo Market
10.3.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.4 Germany

10.4.1 Vitiligo Market
10.4.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.5 United Kingdom

10.5.1 Vitiligo Market
10.5.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.6 France

10.6.1 Vitiligo Market
10.6.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.7 Italy

10.7.1 Vitiligo Market
10.7.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.8 Spain

10.8.1 Vitiligo Market
10.8.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.9 Japan

10.9.1 Vitiligo Market
10.9.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.10 China

10.10.1 Vitiligo Market
10.10.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.11 Australia

10.11.1 Vitiligo Market
10.11.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.12 India

10.12.1 Vitiligo Market
10.12.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.13 Brazil

10.13.1 Vitiligo Market
10.13.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.14 Saudi Arabia

10.14.1 Vitiligo Market
10.14.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.15 Argentina

10.15.1 Vitiligo Market
10.15.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.16 United Arab Emirates

10.16.1 Vitiligo Market
10.16.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.17 South Africa

10.17.1 Vitiligo Market
10.17.2 Vitiligo Patient (Thousand)

10.18 Rest of World

10.18.1 Vitiligo Market
10.18.2 Vitiligo Patient (Thousand)


11. Vitiligo Pipe Line Drugs

11.1 AMG-714: Amgen
11.2 ARN-4079
11.3 ATI-502
11.4 AX-1602
11.5 BOS-475
11.6 CCP-070
11.7 Cerdulatinib (RVT-502)
11.8 HuABC-2
11.9 Abatacept
11.10 Topical Ruxolitinib
11.11 VLRX-001


12. Clinical Study of Vitiligo Market

13. Porter’s Five Forces

13.1 Bargaining Power of Buyer
13.2 Bargaining Power of Supplier
13.3 Threat of New Entrants
13.4 Rivalry among Existing Competitors
13.5 Threat of Substitute Products


14. SWOT Analysis

14.1 Strengths
14.2 Weaknesses
14.3 Opportunities
14.4 Threats


15. Company Analysis

15.1 Incyte Corporation

15.1.1 Overviews
15.1.2 Key Person
15.1.3 Recent Developments & Strategies
15.1.4 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
15.1.5 Revenue

15.2 Bristol-Myers Squibb

15.2.1 Overviews
15.2.2 Key Person
15.2.3 Recent Developments & Strategies
15.2.4 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
15.2.5 Revenue

15.3 Clinuvel Pharmaceuticals Ltd

15.3.1 Overviews
15.3.2 Key Person
15.3.3 Recent Developments & Strategies
15.3.4 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
15.3.5 Revenue

15.4 Astellas pharma inc

15.4.1 Overviews
15.4.2 Key Person
15.4.3 Recent Developments & Strategies
15.4.4 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
15.4.5 Revenue

15.5 Baxter International Inc.

15.5.1 Overviews
15.5.2 Key Person
15.5.3 Recent Developments & Strategies
15.5.4 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
15.5.5 Revenue

15.6 Pfizer

15.6.1 Overviews
15.6.2 Key Person
15.6.3 Recent Developments & Strategies
15.6.4 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
15.6.5 Revenue

15.7 Dr. Reddy’s Laboratories Ltd

15.7.1 Overviews
15.7.2 Key Person
15.7.3 Recent Developments & Strategies
15.7.4 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
15.7.5 Revenue

 

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Renub Research社はどのような調査会社ですか?


Renubリサーチ (Renub Research)は、インドに本社を置く調査会社です。通信や医薬市場について、市場動向や技術はもちろん、企業レポートや医療観光(メディカルツーリズム)など、幅広い関連... もっと見る


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在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
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当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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2024/11/15 10:26

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