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欧州乳がん検診市場予測レポート:欧州乳がん検診市場(マンモグラフィ検診市場、MRI検診市場、超音波検診市場)国別(イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、スイス、ノルウェー、オランダ)および企業分析、2024-2032年


Europe Breast Cancer Screening Market Forecast Report by Europe Breast Cancer Screening Market (Mammography Screening Market, MRI Screening Market, Ultrasound Screening Market) Countries (United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Switzerland, Norway, Netherlands) and Company Analysis, 2024-2032

欧州乳がん検診市場分析 欧州の乳がん検診市場は、2023年に11億2000万米ドルで、2024年から2032年までの年平均成長率は7.85%で、2032年までに118億5000万米ドルの成長が見込まれる。欧州の乳がん市場を推進し... もっと見る

 

 

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サマリー

欧州乳がん検診市場分析

欧州の乳がん検診市場は、2023年に11億2000万米ドルで、2024年から2032年までの年平均成長率は7.85%で、2032年までに118億5000万米ドルの成長が見込まれる。欧州の乳がん市場を推進している主な要因は、新薬の統合に対する政府支援の強化、業界トップ企業による治療導入数の増加、研究開発の強化である。


乳がん検診市場の概要

2019年には200万人以上の乳がんが新たに発見された。乳がんは、世界中の女性の間で2番目に頻度の高いがんである。
市場の成長を推進する重要なドライバーには、乳がんの有病率の上昇、欧州の乳がん検診市場における主要な競合企業の存在、強力な研究開発などがある。英国では、年間58,000人以上の女性と380人以上の男性が乳がんの診断を受けている。イングランドでは毎年47,000人以上が乳がんの診断を受けている。スコットランドでは毎年約4,800人が乳がんの診断を受ける。ウェールズでは毎年2,900人以上が乳がんの診断を受ける。欧州乳がん撲滅連合(EUROPA DONNA)によると、2019年の乳がん罹患者数は565,500人で、欧州地域の女性の間で最も罹患率の高いがんであり、このうち8人に1人が85歳までに罹患するという。その結果、乳がんは働き盛りの女性を襲うことが多く、今後の市場拡大に拍車がかかると予想される。

乳がんの罹患率上昇の主な原因は、喫煙、食生活の乱れ、病気、強い家族歴などの悪いライフスタイルの選択である。このため、金字塔的なマンモグラフィの必要性が高まり、その他の画像診断検査、血液検査、ラボ検査がますます一般的になっている。Globocanの調査によると、2019年にはスペインで新たに32,900人の乳がん患者が見つかり、この病気による死亡者は6,500人に上った。スペインでは乳がん患者の増加に伴い、定期的な検診と技術向上の需要が高まっている。早期診断で乳がん患者の予後を改善するため、欧州各地で多くの自治体やその他の医療機関が無料の乳がん検診イベントを開催し、教育を行っている。


欧州乳がん検診産業の成長要因

市場拡大の原動力は乳がん罹患率の上昇である。

乳がんは世界的に一般化しつつあり、より多くの人々が正確で効率的な代替治療を必要とすると予想されるため、欧州乳がん市場の年平均成長率(CAGR)は上昇している。乳がんは世界的に最も罹患率の高い悪性腫瘍の1つであるため、診断法の改善により将来的に診断を受ける人が増えると予想される。治療のための最先端の機能を備えた新技術の開発と治療効果の向上は、市場価値の成長を促進する重要な要因である。

医薬品開発の増加、業界の主要企業による新製品のリリース、患者の治療成績の向上、より高い薬理学的効果・効能、最近開発された乳がん治療薬などはすべて、乳がん市場の成長に寄与している。

加えて、運動量の減少、肥満、飲酒量の増加、更年期障害、ホルモンの問題、癌の家族歴などの要因により、個人における乳癌の罹患率が増加しており、また、医療分野への新規治療法や薬剤の導入に対する政府の支援も増加している。一般市民が高価な医療処置の恩恵を受けられるよう、償還ガイドラインなどの規制を強化することで、政府の利点を高める。新たな法律の導入と費用対効果の向上により、乳がん市場は収益拡大を牽引している。


市場が拡大しているのは、スクリーニング検査の作成と評価のために実施される臨床試験の数が増加していることも一因である。

市場の拡大を後押しするもう1つの要因は、スクリーニング検査の作成と評価のための臨床試験の増加である。例えば、オランダのユトレヒト大学医療センターが支援する臨床試験は、clinicaltrials.govによると2023年4月までに終了すると予想されている。この試験では、マンモグラフィ密度が75%以上の50~75歳の女性が、2年に1度の検診をマンモグラフィ+MRIで受け、マンモグラフィ単独と比較して、どちらが費用対効果が高いかを調べる。臨床試験の拡大は、市場参加者に最先端のスクリーニング検査を開発する機会を提供し、市場の拡大をさらに促進すると予想される。


ドイツの乳がん検診市場概観:

乳がん罹患率の高さや啓発キャンペーンの高まりなどから、ドイツが市場の大きなシェアを占めると予想される。

例えば、2022年2月、ドイツの新興企業Varaは乳がん検診をより身近なものにした。すべての女性の命を救う可能性のある改善された乳がん検診へのアクセスを提供するという使命を達成するために、同社は乳腺放射線科医を雇用した。さらに2022年10月、ベルリンを拠点とする新興企業Varaは、データ主導型の乳がん検診への普遍的なアクセスを可能にするという目標を拡大するため、480万米ドル(450万ユーロ)を調達した。

予測期間中、国内での啓発活動も市場拡大を促進すると予想される。例えば、2021年10月、ウェフラ・ライフと非営利団体ピンクリボン・ドイツは、乳がんに対する国民の意識を高め、乳がん問題をめぐる共同体意識を醸成し、乳房ケアを促進するため、「乳がんは私たちみんなに影響する」キャンペーンを開始した。このキャンペーンには、乳がんの早期発見と予防に関連するあらゆる側面をマルチメディア形式で7カ国語でカバーする無料の多言語アプリも含まれていた。このような啓発キャンペーンにより、国内における乳がん検診の有用性が高まることが期待される。

同国の市場は、業界参加者による発売の増加により、成長が加速すると予想される。例えば、FUJIFILM Europe GmbHは2021年4月、マンモグラフィシステムAmulet Innovalityのアップデート版「Harmony」を発表した。富士フイルムAmulet Innovalityマンモグラフィシステムの "Harmony "バージョンであるAWS V9.3にアクセスできるようになった。


欧州乳がん検診市場 会社概要

欧州乳がん検診市場で見られる業界リーダーには、AstraZeneca、Novartis、Sanofi、Pfizer、Bayer AG、GlaxoSmithKline plc.


ヨーロッパ乳がん検診市場ニュース

NHS England's Department of Health and Social Careによると、2023年1月、政府は乳がんの発見と治療を迅速化するため、1,220万米ドル(1,000万英ポンド)を割り当てて29の乳がん検診センターを新設した。
2022年9月、欧州全体のがん検診データ収集を改善するため、欧州連合(EU)は、国際がん研究機関(IARC)が開始した新しい研究プロジェクトに資金を提供した。CanScreen-ECISプロジェクトの目標は、現行の欧州がん情報システム(ECIS)を近代化することによって、欧州全域におけるがん検診の取り組みの質と範囲を向上させることである。


欧州の乳がん検診 - 3つの視点からの市場分析:

1.マンモグラフィ検診市場
2.MRIスクリーニング市場
3.超音波スクリーニング市場


国別 - 3つの視点からの市場区分:

1.乳がんマンモグラフィ検診人口
2.乳がん磁気共鳴画像(MRI)および超音波スクリーニング人口
3.乳がん検診市場

- マンモグラフィ検診市場
- 磁気共鳴画像(MRI)スクリーニング市場
- 超音波スクリーニング市場


国別 - 8つの視点からの市場内訳

1.イギリス
2.フランス
3.ドイツ
4.イタリア
5.スペイン
6.スイス
7.ノルウェー
8.オランダ


主要プレーヤーを5つの視点から網羅:

- 概要
- キーパーソン
- 最近の動向と戦略
- 過去1年間の製品ポートフォリオと製品発売
- 売上高


企業分析

1.アストラゼネカ
2.ノバルティス
3.サノフィ
4.ファイザー
5.バイエル
6.グラクソ・スミスクライン plc

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目次

1.はじめに

2.研究方法

3.エグゼクティブサマリー

4.市場ダイナミクス

4.1 成長促進要因
4.2 課題


5.欧州の乳がん検診人口分析

5.1 欧州乳癌マンモグラフィ検診人口
5.2 欧州の乳がんMRIおよび超音波検診人口


6.欧州乳がん検診市場分析

6.1 欧州の乳がん検診市場

6.1.1 マンモグラフィ検診市場
6.1.2 MRIスクリーニング市場
6.1.3 超音波スクリーニング市場


7.欧州乳がん検診人口シェア分析

7.1 マンモグラフィ検診人口シェア
7.2 MRI・超音波検診人口シェア


8.欧州乳がん検診市場シェア分析

8.1 世界の乳がん検診市場シェア
8.2 マンモグラフィ検診市場シェア
8.3 MRI検診市場シェア
8.4 超音波スクリーニング市場シェア


9.イギリス

9.1 イギリスの乳がんマンモグラフィ検診人口
9.2 イギリスの乳がん磁気共鳴画像法(MRI)および超音波スクリーニング人口
9.3 イギリスの乳がん検診市場

9.3.1 マンモグラフィ検診市場
9.3.2 磁気共鳴画像(MRI)スクリーニング市場
9.3.3 超音波スクリーニング市場


10.フランス

10.1 フランス 乳癌マンモグラフィ検診人口
10.2 フランスの乳がん磁気共鳴画像法(MRI)と超音波による検診人口
10.3 フランスの乳がん検診市場

10.3.1 マンモグラフィー検診市場
10.3.2 磁気共鳴画像(MRI)スクリーニング市場
10.3.3 超音波スクリーニング市場


11.ドイツ

11.1 ドイツ乳癌マンモグラフィ検診人口
11.2 ドイツの乳がん磁気共鳴画像法(MRI)および超音波による検診人口
11.3 ドイツの乳がん検診市場

11.3.1 マンモグラフィ検診市場
11.3.2 磁気共鳴画像(MRI)スクリーニング市場
11.3.3 超音波スクリーニング市場


12.イタリア

12.1 イタリアの乳癌マンモグラフィ検診人口
12.2 イタリアの乳がん磁気共鳴画像法(MRI)および超音波による検診人口
12.3 イタリアの乳がん検診市場

12.3.1 マンモグラフィー検診市場
12.3.2 磁気共鳴画像(MRI)スクリーニング市場
12.3.3 超音波スクリーニング市場


13.スペイン

13.1 スペインの乳癌マンモグラフィ検診人口
13.2 スペインの乳がん磁気共鳴画像(MRI)および超音波スクリーニング人口
13.3 スペインの乳がん検診市場

13.3.1 マンモグラフィー検診市場
13.3.2 磁気共鳴画像(MRI)スクリーニング市場
13.3.3 超音波スクリーニング市場と予測


14.スイス

14.1 スイス 乳がんマンモグラフィ検診人口
14.2 スイスの乳がんMRIおよび超音波検診人口
14.3 スイスの乳がん検診市場

14.3.1 マンモグラフィ検診市場
14.3.2 磁気共鳴画像(MRI)スクリーニング市場
14.3.3 超音波スクリーニング市場


15.ノルウェー

15.1 ノルウェー乳癌マンモグラフィ検診集団
15.2 ノルウェー乳癌磁気共鳴画像法(MRI)と超音波による検診人口
15.3 ノルウェー乳がん検診市場

15.3.1 マンモグラフィー検診市場
15.3.2 磁気共鳴画像(MRI)スクリーニング市場
15.3.3 超音波スクリーニング市場


16.オランダ

16.1 オランダ乳癌マンモグラフィ検診集団
16.2 オランダの乳がん磁気共鳴画像法(MRI)と超音波による検診人口
16.3 オランダの乳がん検診市場

16.3.1 マンモグラフィー検診市場
16.3.2 磁気共鳴画像(MRI)スクリーニング市場
16.3.3 超音波スクリーニング市場


17.ポーターの5つの力

17.1 買い手の交渉力
17.2 サプライヤーの交渉力
17.3 新規参入の脅威
17.4 既存競争企業間の競争
17.5 代替製品の脅威


18.SWOT分析

18.1 長所
18.2 弱点
18.3 機会
18.4 脅威


19.企業分析

19.1 アストラゼネカ

19.1.1 概要
19.1.2 キーパーソン
19.1.3 最近の動向と戦略
19.1.4 最近1年間の製品ポートフォリオと上市製品
19.1.5 収益

19.2 ノバルティス

19.2.1 概要
19.2.2 キーパーソン
19.2.3 最近の動向と戦略
19.2.4 最近1年間の製品ポートフォリオと上市製品
19.2.5 収益

19.3 サノフィ

19.3.1 概要
19.3.2 キーパーソン
19.3.3 最近の動向と戦略
19.3.4 過去1年間の製品ポートフォリオと上市製品
19.3.5 収益

19.4 ファイザー

19.4.1 概要
19.4.2 キーパーソン
19.4.3 最近の動向と戦略
19.4.4 最近1年間の製品ポートフォリオと上市製品
19.4.5 収益

19.5 バイエル

19.5.1 概要
19.5.2 キーパーソン
19.5.3 最近の動向と戦略
19.5.4 直近1年間の製品ポートフォリオと上市製品
19.5.5 収益

19.6 グラクソ・スミスクライン plc

19.6.1 概要
19.6.2 キーパーソン
19.6.3 最近の動向と戦略
19.6.4 直近1年間の製品ポートフォリオと上市製品
19.6.5 収益

 

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Summary

Europe Breast Cancer screening Market Analysis

Europe Breast Cancer screening Market was US$ 1.12 Billion in 2023 and will grow US$ 11.85 Billion by 2032, with a CAGR of 7.85% from 2024 to 2032. The main factors propelling the European breast cancer market are heightened government support for the integration of new medicines, a greater number of treatments introduced by the top companies in the industry, and enhanced research and development.


Breast Cancer screening Market Overview

More than 2 million new instances of breast cancer were discovered in 2019. Breast cancer is the second most frequent cancer among women worldwide.
Important drivers propelling the market's growth include the rising prevalence of breast cancer, the existence of major competitors in the European breast cancer screening market, and strong research and development. In the UK, over 58,000 women and 380 men receive a breast cancer diagnosis annually. Every year, over 47,000 individuals in England are given a breast cancer diagnosis. Approximately 4,800 individuals in Scotland receive a breast cancer diagnosis annually. Every year, over 2,900 people in Wales receive a breast cancer diagnosis. With a frequency of 565,500 cases in 2019, breast cancer is the most prevalent cancer among women in the European region, and 1 in 8 of these women will have the disease before the age of 85, according to EUROPA DONNA, the European Coalition Against Breast Cancer. As a result, breast cancer often strikes women in their prime, which is expected to fuel market expansion in the years ahead.

The primary causes of the rising incidence of breast cancer are bad lifestyle choices like smoking, eating poorly, getting sick, and having a strong family history. This raises the need for gold-standard mammograms, and other diagnostic imaging tests, blood, and laboratory testing are becoming more and more common. According to the Globocan study, 32,900 new cases of breast cancer were found in Spain in 2019, and 6,500 deaths from the disease were recorded. The demand for routine screening and technological improvement is growing as a result of the rise in breast cancer cases in Spain. To improve the prognosis for breast cancer patients with an early diagnosis, a number of local governments and other healthcare organizations throughout Europe are holding free breast screening events and providing education.


Growth Factors in the Europe Breast Cancer screening Industry

The Market expansion is driven by rising breast cancer incidence.

Because breast cancer is becoming more commonplace globally and more individuals are anticipated to require precise and efficient treatment alternatives, the European breast cancer market's compound annual growth rate (CAGR) is increasing. Since breast cancer is one of the most prevalent malignancies worldwide, more people are anticipated to receive diagnoses in the future as a result of improved diagnostics. The development of new technologies with state-of-the-art features for treatments and enhanced treatment efficacy is a key factor driving the market value growth.

Increased pharmaceutical developments, new product releases by significant industry players, better patient treatment outcomes, higher pharmacological efficacy and effectiveness, and recently developed therapeutics for the condition all contribute to the growth of the breast cancer market.

In addition, there has been a rise in the incidence of breast cancer among individuals due to factors such as decreased exercise, obesity, increased alcohol consumption, menopause, hormone issues, and family histories of cancer, as well as the government's increased support for the introduction of novel treatments and medications into the healthcare sector. Boost government advantages by creating more regulations, such reimbursement guidelines, to enable the general public to benefit from pricey medical procedures. As a result of the introduction of new laws and increased cost-effectiveness, the breast cancer market is driven by revenue growth.


The market is expanding in part because of the increasing number of clinical trials being conducted for the creation and assessment of screening tests.

Another factor fueling the market's expansion is the increase in clinical trials for the creation and assessment of screening tests. For example, a clinical trial supported by the University Medical Center, Utrecht, Netherlands, is anticipated to be finished by April 2023, according to clinicaltrials.gov. In this study, women aged 50-75 who exhibit higher than 75% mammographic density will have their biennial screening with mammography plus MRI compared to mammography alone, to see which is more cost-effective. Growing clinical trials are anticipated to provide market participants with a chance to develop cutting-edge screening tests, which will further propel the market's expansion.


Germany Breast Cancer screening Market Overview:

A significant share of the market is anticipated to be held by Germany because of things like the high incidence of breast cancer and growing awareness campaigns.

For example, in February 2022, the German startup Vara made breast cancer screening more accessible. In order to achieve its mission of giving every woman access to improved breast cancer screening that could save their lives, the firm has hired breast radiologists. Additionally, in October 2022, the Berlin-based startup Vara raised USD 4.8 million (EUR 4.5 million) in order to expand its goal of enabling universal access to data-driven breast cancer screening.

During the forecast period, awareness initiatives in the nation are also anticipated to hasten market expansion. For example, in October 2021, Wefra Life and the nonprofit organization Pink Ribbon Germany launched the "Breast Cancer Affects Us All" campaign to increase public awareness of breast cancer, foster a sense of community around the issue, and promote breast care. The campaign included a free multilingual app that covers all pertinent aspects of early breast cancer detection and prevention in a multimedia format in seven different languages. Throughout the projection term, these awareness campaigns are anticipated to boost the usefulness of breast cancer screening in the nation.

The country's market is expected to grow faster as a result of the increasing launches by industry participants. For example, in April 2021, FUJIFILM Europe GmbH announced the updated "Harmony" edition of the Amulet Innovality mammography system. The "Harmony" version, AWS V9.3, of the Fujifilm Amulet Innovative Mammography system was accessible.


Europe Breast Cancer screening Market Company Overview

Some of the industry leaders seen in the Europe Breast Cancer screening Market Includes AstraZeneca, Novartis, Sanofi, Pfizer, Bayer AG, GlaxoSmithKline plc.


Europe Breast Cancer screening Market News

In January 2023, the government has allotted USD 12.2 million (GBP 10 million) to build 29 new breast cancer screening centers in order to expedite the identification and treatment of breast cancer, according to NHS England's Department of Health and Social Care.
In September 2022, to improve the collecting of cancer screening data throughout Europe, the European Union (EU) has provided funding for a new research project that the International Agency for Research on Cancer (IARC) has begun. The goal of the CanScreen-ECIS project is to enhance the caliber and reach of cancer screening initiatives throughout Europe by modernizing the current European Cancer Information System (ECIS).


Europe Breast Cancer Screening - Market breakup in 3 viewpoints:

1. Mammography Screening Market
2. MRI Screening Market
3. Ultrasound Screening Market


Countries – Market breakup in 3 viewpoints:

1. Breast Cancer Mammography Screening Population
2. Breast Cancer Magnetic Resonance Imaging (MRI) and Ultrasound Screening Population
3. Breast Cancer Screening Market

• Mammography Screening Market
• Magnetic Resonance Imaging (MRI) Screening Market
• Ultrasound Screening Market


Country – Market breakup in 8 viewpoints:

1. United Kingdom
2. France
3. Germany
4. Italy
5. Spain
6. Switzerland
7. Norway
8. Netherlands


All the Key players have been covered from 5 Viewpoints:

• Overviews
• Key Person
• Recent Developments & Strategies
• Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
• Revenue


Company Analysis:

1. AstraZeneca
2. Novartis
3. Sanofi
4. Pfizer
5. Bayer AG
6. GlaxoSmithKline plc



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Table of Contents

1. Introduction

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. Europe Breast Cancer Screening Population Analysis

5.1 Europe Breast Cancer Mammography Screening Population
5.2 Europe Breast Cancer MRI & Ultrasound Screening Population


6. Europe Breast Cancer Screening Market Analysis

6.1 Europe Breast Cancer Screening Market

6.1.1 Mammography Screening Market
6.1.2 MRI Screening Market
6.1.3 Ultrasound Screening Market


7. Europe Breast Cancer Screening Population Share Analysis

7.1 Mammography Screening Population Share
7.2 MRI & Ultrasound Screening Population Share


8. Europe Breast Cancer Screening Market Share Analysis

8.1 Worldwide Breast Cancer Screening Market Share
8.2 Mammography Screening Market Share
8.3 MRI Screening Market Share
8.4 Ultrasound Screening Market Share


9. United Kingdom

9.1 United Kingdom Breast Cancer Mammography Screening Population
9.2 United Kingdom Breast Cancer Magnetic Resonance Imaging (MRI) and Ultrasound Screening Population
9.3 United Kingdom Breast Cancer Screening Market

9.3.1 Mammography Screening Market
9.3.2 Magnetic Resonance Imaging (MRI) Screening Market
9.3.3 Ultrasound Screening Market


10. France

10.1 France Breast Cancer Mammography Screening Population
10.2 France Breast Cancer Magnetic Resonance Imaging (MRI) and Ultrasound Screening Population
10.3 France Breast Cancer Screening Market

10.3.1 Mammography Screening Market
10.3.2 Magnetic Resonance Imaging (MRI) Screening Market
10.3.3 Ultrasound Screening Market


11. Germany

11.1 Germany Breast Cancer Mammography Screening Population
11.2 Germany Breast Cancer Magnetic Resonance Imaging (MRI) and Ultrasound Screening Population
11.3 Germany Breast Cancer Screening Market

11.3.1 Mammography Screening Market
11.3.2 Magnetic Resonance Imaging (MRI) Screening Market
11.3.3 Ultrasound Screening Market


12. Italy

12.1 Italy Breast Cancer Mammography Screening Population
12.2 Italy Breast Cancer Magnetic Resonance Imaging (MRI) and Ultrasound Screening Population
12.3 Italy Breast Cancer Screening Market

12.3.1 Mammography Screening Market
12.3.2 Magnetic Resonance Imaging (MRI) Screening Market
12.3.3 Ultrasound Screening Market


13. Spain

13.1 Spain Breast Cancer Mammography Screening Population
13.2 Spain Breast Cancer Magnetic Resonance Imaging (MRI) and Ultrasound Screening Population
13.3 Spain Breast Cancer Screening Market

13.3.1 Mammography Screening Market
13.3.2 Magnetic Resonance Imaging (MRI) Screening Market
13.3.3 Ultrasound Screening Market & Forecast


14. Switzerland

14.1 Switzerland Breast Cancer Mammography Screening Population
14.2 Switzerland Breast Cancer Magnetic Resonance Imaging (MRI) and Ultrasound Screening Population
14.3 Switzerland Breast Cancer Screening Market

14.3.1 Mammography Screening Market
14.3.2 Magnetic Resonance Imaging (MRI) Screening Market
14.3.3 Ultrasound Screening Market


15. Norway

15.1 Norway Breast Cancer Mammography Screening Population
15.2 Norway Breast Cancer Magnetic Resonance Imaging (MRI) and Ultrasound Screening Population
15.3 Norway Breast Cancer Screening Market

15.3.1 Mammography Screening Market
15.3.2 Magnetic Resonance Imaging (MRI) Screening Market
15.3.3 Ultrasound Screening Market


16. Netherlands

16.1 Netherlands Breast Cancer Mammography Screening Population
16.2 Netherlands Breast Cancer Magnetic Resonance Imaging (MRI) and Ultrasound Screening Population
16.3 Netherlands Breast Cancer Screening Market

16.3.1 Mammography Screening Market
16.3.2 Magnetic Resonance Imaging (MRI) Screening Market
16.3.3 Ultrasound Screening Market


17. Porter’s Five Forces

17.1 Bargaining Power of Buyer
17.2 Bargaining Power of Supplier
17.3 Threat of New Entrants
17.4 Rivalry among Existing Competitors
17.5 Threat of Substitute Products


18. SWOT Analysis

18.1 Strengths
18.2 Weaknesses
18.3 Opportunities
18.4 Threats


19. Company Analysis

19.1 AstraZeneca

19.1.1 Overviews
19.1.2 Key Person
19.1.3 Recent Developments & Strategies
19.1.4 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
19.1.5 Revenue

19.2 Novartis

19.2.1 Overviews
19.2.2 Key Person
19.2.3 Recent Developments & Strategies
19.2.4 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
19.2.5 Revenue

19.3 Sanofi

19.3.1 Overviews
19.3.2 Key Person
19.3.3 Recent Developments & Strategies
19.3.4 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
19.3.5 Revenue

19.4 Pfizer

19.4.1 Overviews
19.4.2 Key Person
19.4.3 Recent Developments & Strategies
19.4.4 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
19.4.5 Revenue

19.5 Bayer AG

19.5.1 Overviews
19.5.2 Key Person
19.5.3 Recent Developments & Strategies
19.5.4 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
19.5.5 Revenue

19.6 GlaxoSmithKline plc

19.6.1 Overviews
19.6.2 Key Person
19.6.3 Recent Developments & Strategies
19.6.4 Product Portfolio & Product Launch in Last 1 Year
19.6.5 Revenue

 

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2024/12/20 10:28

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