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ドイツ玩具市場、規模、2023-2028年予測、業界動向、成長、洞察、インフレの影響、オポチュニティ企業分析


Germany Toy Market, Size, Forecast 2023-2028, Industry Trends, Growth, Insights, Impact of Inflation, Opportunity Company Analysis

ドイツの玩具市場は、2028年末に年平均成長率3.51%で67億6,000万ドルに達すると予想される。ドイツの玩具産業は、eコマース販売の割合が増加する方向にあります。Oec.Worldによると、2020年、ドイツは46億米ドル... もっと見る

 

 

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Renub Research
Renubリサーチ
2023年1月1日 US$2,990
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サマリー

ドイツの玩具市場は、2028年末に年平均成長率3.51%で67億6,000万ドルに達すると予想される。ドイツの玩具産業は、eコマース販売の割合が増加する方向にあります。Oec.Worldによると、2020年、ドイツは46億米ドルの玩具を輸出し、世界第2位の玩具輸出国となっています。世界である。玩具分野の達成は、顧客の欲求を満たすかどうかにかかっている。子供たちの玩具に対する欲求は急速に変化するため、業界はこの変化する欲求を満たすために最新の製品を確立する必要があります。そのため、業界は研究開発の市場分析に膨大な量を投入しています。玩具は、子どもの評価に重要な役割を果たします。また、子どもはもちろん、大人でも認知力、想像力、創造力、問題解決力を高めることができる。


ドイツで15歳未満の人口が増加中

15歳未満の総人口は1035万人、2021年に。ドイツの玩具産業は、保護者のグリーントイへの関心の高まり、伝統的な玩具&ビデオゲームの復活、組み立て玩具の認知効果の認識、モバイルベースのゲームの飛躍的拡大など、さまざまな要因によって、今後数年間で拡大すると考えられます。


玩具業界にとって、玩具で遊ぶ子どもたちの保護は重要な関心事です。しかし、新しい法律は、特に中小企業にとって、試験や管理コストの増加など大きな負担をもたらしますが、この業界は、製品開発プロセスのすべての段階に安全性が組み込まれていることを保証するために大きな努力を払っています。玩具の設計、開発、試験、生産、配送には多大な労力が費やされます。


ドイツの玩具市場は、幼児・未就学児、建設、人形、ゲーム・パズル、乗り物、ぬいぐるみ、アウトドア・スポーツ、アート・クラフトなど、子どもの活動に応じて様々な年齢層の玩具を揃えています。ドイツでは、すでに14歳以下の子どもに対して、より厳しい規制値を設けており、玩具の安全性に関する国内規制を主導しています。


幼児・未就学児向けの玩具は、ドイツの市場で最も人気のあるカテゴリーです。ドイツの子どもたちが遊びながら学べるようになっています。また、アルツハイマーや認知症などの神経疾患の患者を、医師が利用可能な玩具の助けを借りて治療しています。市場を推進する主な成長要因は、環境に優しく高度な品質の玩具の発売、電子商取引の売上増加、可処分所得の増加です。


幼児/プリスクール部門が予測期間をリードする

セグメンテーションにより、市場は幼児/プリスクール、建設、人形、ゲームパズル、乗り物、アクションフィギュア、アウトドアスポーツ、プラッシュ、アート&クラフト、青少年向けエレクトロニクス、その他の玩具に分類されます。幼児/就学前児童は、人々の間で幼児ケア製品への需要が大きく、科学、数学技術、芸術ベースのガジェットが増加し、ドイツの玩具市場を大きく牽引するため、予測期間中最大の市場シェアを占めています。さらに、ゲームやパズルの開発が進んでいるため、各社からビデオゲームの発売が相次いでいます。


今後数年間は、専門販売チャネルが収益の大半を占めるだろう

玩具市場は、専門店、百貨店、ディスカウントストア、Eコマース、その他に分類されます。専門店は、さまざまなカテゴリーのソフトトイを店頭に並べているため、最大の市場シェアを獲得しています。また、専門店やブランドショップに関連するインフラ設備が充実していることも、市場の成長を後押ししています。さらに、Eコマースは、世界的なオンラインショッピングのトレンドが市場を牽引していることから、予測期間中に2番目のシェアを獲得しています。

2022年6月、レゴグループは、レゴ®スーパーマリオ™の世界に、レゴ®マリオ™とレゴ®ルイージで2人用アクションを提供します。
2022年5月、VTechは、就学前ラインの最新拡張として、新しいBluey Toysを発表しました。

Renub Researchの調査レポート「ドイツの玩具市場&予測、セグメント別(幼児/プリスクール、建設、人形、ゲームパズル、乗り物、アクションフィギュア、アウトドアスポーツ、プラッシュ、アート&クラフト、ユースエレクトロニクス、その他の玩具)、販売別(専門店、百貨店、ディスカウンター、Eコマース、その他)、企業別(マテル、ハスブロ、LEGOグループ、ラベンスバーガー、スピンマスター、vtech)」はドイツのおもちゃ市場の完全分析を提供いたします。


セグメント別: - ドイツの玩具市場は11のタイプに分類されます。

1.幼児・未就学児
2.コンストラクション
3.ドール
4.ゲーム パズル
5.車両
6.アクションフィギュア
7.アウトドアスポーツ
8.プラッシュ
9.アート&クラフト
10.ユースエレクトロニクス
11.その他のおもちゃ


販売チャネル別: - ドイツの玩具市場は、以下の5つのタイプに分類されます。

1.スペシャリティ
2.百貨店
3.ディスカウントショップ
4.電子商取引
5.その他


3つの視点で全カンパニーを網羅しました。

- 概要
- 最近の動向
- 売上高


企業分析:-。

1.マテル、ハズブロ
2.レゴグループ
3.ラベンスバーガー
4.スピン・マスター・コーポレーション
5.ベッチ

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目次

1. Introduction

2. Research & Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. Germany Toy Market

6. Germany Toy Market Share

6.1 By Segmentation
6.2 By Sales Channel


7. Germany Toy Market – By Segmentation

7.1 Infant/Preschool
7.2 Construction
7.3 Doll
7.4 Game & Puzzles
7.5 Vehicles
7.6 Action Figures
7.7 Outdoor & Sports
7.8 Plush
7.9 Arts & Crafts
7.10 Youth Electronics
7.11 Others Toys


8. Germany Toy Market – By Sales Channel

8.1 Specialty
8.2 Department Stores
8.3 Discounters
8.4 Ecommerce
8.5 Others


9. Key Players

9.1 Mattel

9.1.1 Overview
9.1.2 Recent Development
9.1.3 Revenue

9.2 Hasbro

9.2.1 Overview
9.2.2 Recent Development
9.2.3 Revenue

9.3 LEGO Group

9.3.1 Overview
9.3.2 Recent Development
9.3.3 Revenue

9.4 Ravensburger

9.4.1 Overview
9.4.2 Recent Development
9.4.3 Revenue

9.5 Spin Master Corp

9.5.1 Overview
9.5.2 Recent Development
9.5.3 Revenue

9.6 Vtech

9.6.1 Overview
9.6.2 Recent Development
9.6.3 Revenue

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図表リスト

Table-01: Germany – Toy Market Share by Segmentation (Percent), 2019 – 2022
Table-02: Germany – Forecast for Toy Market Share by Segmentation (Percent), 2023 – 2028
Table-03: Germany – Toy Market Share by Sales Channel (Percent), 2019 – 2022
Table-04: Germany – Forecast for Toy Market Share by Sales Channel (Percent), 2023 – 2028

 

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Summary

Germany Toy Market is determined to reach US$ 6.76 Billion at a CAGR of 3.51% at the end year 2028. The German toy industry is moving towards an increasing percentage of e-Commerce sales. In 2020, Germany exported US$ 4.6 Billion in Toys, making it the 2nd largest exporter of Toys in the world, according to Oec. World. The accomplishment of the toy sector is dependent on satisfying customer desires. As children's toy desires change quickly, the industry needs to establish the latest products to meet these changing desires continuously. Therefore, the industry has expanded a massive amount in market analysis of R&D. The toy plays a vital role in the evaluation of the child. It can also improve children's and even adults, cognition, imagination, creativity, and problem-solving skills.


Population under 15 years is Rising in Germany

The total population under 15 is 10.35 Million, in 2021. The German toy industry will be expanding in the upcoming years due to various factors, such as parents' increased interest in green toys, the resurgence of traditional toys & video games, awareness of the cognitive benefits of building toys, and the exponential expansion of mobile-based gaming.


Although, the protection of the children who play with toys is of central concern to the toy industry. However, the new legislation brings significant burdens such as increased testing or administrative costs, especially for SMEs, the sector puts great effort into ensuring that safety had incorporated into every stage of the product development process. Substantial work goes into toy design, development, testing, production, and delivery.


Germany toy market has a wide variety of toys for the various age groups of children, depending on their activities like Infant/Preschool, Construction, Doll, Games & Puzzles, Vehicles, Plush, Outdoor & Sports, and Arts & Craft. German Government had already established stricter limit values for a child below the age of 14 years and led in its national regulation on the safety of toys.


Infant/preschool toys are the most popular category on Germany's market. It helps German children to learn while playing. Also, a doctor treats patients with neurological diseases such as Alzheimer's and dementia with the help of available toys. The major growth factors propelling the market are launching eco-friendly and advanced-quality toys, rising e-commerce sales, and increased disposable income.


Infant/Preschool segment will lead in the Forecast Period

Based on Segmentation, the market is classified into Infant/Preschool, Construction, Doll, Game Puzzles, Vehicles, Action Figures, Outdoor Sports, Plush, Arts& Crafts, Youth Electronics, and Other Toys. Infant/Preschool dominates the largest market share during the forecast period due to the massive demand for infant care products among people, increasing science, math technology, and art-based gadgets, which significantly drives the German Toys Market. Furthermore, the rising development of games and puzzles in the market help to constantly launch video games item by different company.


Specialty Sales Channel will generate the majority of Revenue in Upcoming Years

The toy market is segmented into Specialty, Department Stores, Discounters, E-commerce, and Others. Specialty captured the largest market share due to maintaining different categories of soft toys at their shops. In addition, growing infrastructure facilities related to specialty and brand stores drives the market growth. Furthermore, E-Commerce holds the second largest market share during the forecast period as these days' online shopping trends among people worldwide is likely to drive the market.

In June 2022, The LEGO Group brings 2-player action to the LEGO® Super Mario™ universe with LEGO® Mario™ and LEGO® Luigi.
In May 2022, VTech Announces New Bluey Toys in the Latest Expansion of Its Pre-school Line.

Renub Research report titled “German Toy Market & Forecast, By Segmentation (Infant/Preschool, Construction, Doll, Game Puzzles, Vehicles, Action Figures, Outdoor Sports, Plush, Arts& Crafts, Youth Electronics, and Other Toys), by Sales (Specialty, Department Stores, Discounters, Ecommerce and Others),by Companies (Mattel, Hasbro ,LEGO Group,Ravensburger, Spin Master Corp and vtech)” provides a complete analysis of German Toy’s Market.


By Segmentation: - German Toy Market will be broken up into eleven types:-

1. Infant/Preschool
2. Construction
3. Doll
4. Game Puzzles
5. Vehicles
6. Action Figures
7. Outdoor Sports
8. Plush
9. Arts& Crafts
10. Youth Electronics
11. Other Toys


By Sales Channel: - German Toy Market will be broken up into five types:-

1. Specialty
2. Department Stores
3. Discounters
4. E-commerce
5. Others


All company have been covered from 3 viewpoints

• Overviews
• Recent Developments
• Revenues


Company Analysis:-

1. Mattel, Hasbro
2. LEGO Group
3. Ravensburger
4. Spin Master Corp
5. Vetch



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Table of Contents

1. Introduction

2. Research & Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. Germany Toy Market

6. Germany Toy Market Share

6.1 By Segmentation
6.2 By Sales Channel


7. Germany Toy Market – By Segmentation

7.1 Infant/Preschool
7.2 Construction
7.3 Doll
7.4 Game & Puzzles
7.5 Vehicles
7.6 Action Figures
7.7 Outdoor & Sports
7.8 Plush
7.9 Arts & Crafts
7.10 Youth Electronics
7.11 Others Toys


8. Germany Toy Market – By Sales Channel

8.1 Specialty
8.2 Department Stores
8.3 Discounters
8.4 Ecommerce
8.5 Others


9. Key Players

9.1 Mattel

9.1.1 Overview
9.1.2 Recent Development
9.1.3 Revenue

9.2 Hasbro

9.2.1 Overview
9.2.2 Recent Development
9.2.3 Revenue

9.3 LEGO Group

9.3.1 Overview
9.3.2 Recent Development
9.3.3 Revenue

9.4 Ravensburger

9.4.1 Overview
9.4.2 Recent Development
9.4.3 Revenue

9.5 Spin Master Corp

9.5.1 Overview
9.5.2 Recent Development
9.5.3 Revenue

9.6 Vtech

9.6.1 Overview
9.6.2 Recent Development
9.6.3 Revenue

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List of Tables/Graphs

Table-01: Germany – Toy Market Share by Segmentation (Percent), 2019 – 2022
Table-02: Germany – Forecast for Toy Market Share by Segmentation (Percent), 2023 – 2028
Table-03: Germany – Toy Market Share by Sales Channel (Percent), 2019 – 2022
Table-04: Germany – Forecast for Toy Market Share by Sales Channel (Percent), 2023 – 2028

 

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