世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

産業用メタバース - 世界市場シェアとランキング、全体売上高と需要予測 2024-2030


Industrial Metaverse - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2024-2030

仮想現実と拡張現実を利用して物理的なものとデジタルを融合させるメタバースは、高価で時間のかかる作業を完全に仮想化された環境に移行することで、コスト削減、持続可能な行動、作業体験の向上、オペレーショ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
QYResearch
QYリサーチ
2024年1月12日 US$3,950
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

仮想現実と拡張現実を利用して物理的なものとデジタルを融合させるメタバースは、高価で時間のかかる作業を完全に仮想化された環境に移行することで、コスト削減、持続可能な行動、作業体験の向上、オペレーションの迅速化を実現する。
産業用メタバースの世界市場規模は、2023年に1億2,050万米ドルと推定され、予測期間2024-2030年のCAGRは95.4%で、2030年までに7億2,300万米ドルに再調整されると予測されている。

メタバースの発展空間が期待できる。PwCの分析では、世界のメタバース市場は2030年に1.5兆米ドルに達すると予測している。仮想世界と現実世界をインタラクティブに統合する新しい形態として、メタバースはオフィス、社会、産業などのシナリオを変化させる巨大な機会を含み、既存のデジタル産業を発展させる可能性を持っている。消費者向けメタバースについては、流行がデジタルオフィス市場の普及率上昇の触媒となっている。Market Insightsの推計によると、世界のスマートオフィス市場は、2020年の335億米ドルから2025年には596億米ドルに増加する見込みである。産業用メタバースについてTrendForceは、メタバースコンセプトは遠隔操作、バーチャルリアリティ、シミュレーション操作などの高まる市場需要に応えることができ、スマート製造業もこのブームを利用して関連技術の開発を加速し、促進することが期待されると述べている。 2025年の世界市場規模は5400億米ドルを超え、2021年から2025年までの複合成長率は15.35%である。

レポートの範囲
本レポートでは、産業用メタバースの世界市場について、地域別・国別、タイプ別、用途別の分析とともに、総売上高、主要企業の市場シェア、ランキングに焦点を当て、包括的に紹介することを目的としています。
産業用メタバース市場規模、推計、予測は、2023年を基準年として、2019年から2030年までの期間の履歴データと予測データを売上高(百万ドル)で提供します。定量的および定性的な分析により、読者がビジネス/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分析し、工業用メタバースに関する情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを支援します。

市場区分
企業別
マイクロソフト
エヌビディア・オムニバース
シーメンス
ユニティ・テクノロジーズ
PTC
オートデスク
ノキア
4Sight
キャップジェミニ
タイプ別セグメント
ソフトウェア
ハードウェア
用途別セグメント
製造
ヘルスケア
小売
エネルギー
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
欧州
ドイツ
フランス
英国
イタリア
ロシア
アジア太平洋
中国
日本
韓国
中国 台湾
東南アジア
インド
ラテンアメリカ
メキシコ
ブラジル
アルゼンチン
中東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦

各章の概要
第1章:報告書のスコープ、世界の総市場規模を紹介。また、市場ダイナミクス、市場の最新動向、市場の推進要因と制限要因、業界のメーカーが直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を提供します。
第2章:産業用メタバースメーカーの競争環境、収益市場シェア、最新の開発計画、合併・買収情報などを詳細に分析します。
第3章:各種市場セグメントをタイプ別に分析し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性をカバーし、読者が各市場セグメントのブルーオーシャン市場を見つけるのに役立つ。
第4章:用途別の様々な市場セグメントの分析を提供し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性をカバーし、読者が異なる下流市場のブルーオーシャン市場を見つけるのを助ける。
第5章:地域レベルでの産業用メタバースの収益。各地域の市場規模と発展可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、将来発展見込み、市場空間、市場規模を紹介しています。
第6章 国別産業用メタバースの収益各国・地域のタイプ別、アプリケーション別のシグメイトデータを提供。
第7章:主要企業のプロフィールを提供し、製品収益、売上総利益率、製品紹介、最近の開発など、市場における主要企業の基本的な状況を詳細に紹介する。
第8章:産業の上流と下流を含む産業チェーンの分析。
第9章:結論


ページTOPに戻る


目次

1 Market Overview
1.1 Industrial Metaverse Product Introduction
1.2 Global Industrial Metaverse Market Size Forecast
1.3 Industrial Metaverse Market Trends & Drivers
1.3.1 Industrial Metaverse Industry Trends
1.3.2 Industrial Metaverse Market Drivers & Opportunity
1.3.3 Industrial Metaverse Market Challenges
1.3.4 Industrial Metaverse Market Restraints
1.4 Assumptions and Limitations
1.5 Study Objectives
1.6 Years Considered
2 Competitive Analysis by Company
2.1 Global Industrial Metaverse Players Revenue Ranking (2023)
2.2 Global Industrial Metaverse Revenue by Company (2019-2024)
2.3 Key Companies Industrial Metaverse Manufacturing Base Distribution and Headquarters
2.4 Key Companies Industrial Metaverse Product Offered
2.5 Key Companies Time to Begin Mass Production of Industrial Metaverse
2.6 Industrial Metaverse Market Competitive Analysis
2.6.1 Industrial Metaverse Market Concentration Rate (2019-2024)
2.6.2 Global 5 and 10 Largest Companies by Industrial Metaverse Revenue in 2023
2.6.3 Global Top Companies by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3) & (based on the Revenue in Industrial Metaverse as of 2023)
2.7 Mergers & Acquisitions, Expansion
3 Segmentation by Type
3.1 Introduction by Type
3.1.1 Software
3.1.2 Hardware
3.2 Global Industrial Metaverse Sales Value by Type
3.2.1 Global Industrial Metaverse Sales Value by Type (2019 VS 2023 VS 2030)
3.2.2 Global Industrial Metaverse Sales Value, by Type (2019-2030)
3.2.3 Global Industrial Metaverse Sales Value, by Type (%) (2019-2030)
4 Segmentation by Application
4.1 Introduction by Application
4.1.1 Manufacturing
4.1.2 Healthcare
4.1.3 Retail
4.1.4 Energy
4.1.5 Others
4.2 Global Industrial Metaverse Sales Value by Application
4.2.1 Global Industrial Metaverse Sales Value by Application (2019 VS 2023 VS 2030)
4.2.2 Global Industrial Metaverse Sales Value, by Application (2019-2030)
4.2.3 Global Industrial Metaverse Sales Value, by Application (%) (2019-2030)
5 Segmentation by Region
5.1 Global Industrial Metaverse Sales Value by Region
5.1.1 Global Industrial Metaverse Sales Value by Region: 2019 VS 2023 VS 2030
5.1.2 Global Industrial Metaverse Sales Value by Region (2019-2024)
5.1.3 Global Industrial Metaverse Sales Value by Region (2025-2030)
5.1.4 Global Industrial Metaverse Sales Value by Region (%), (2019-2030)
5.2 North America
5.2.1 North America Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
5.2.2 North America Industrial Metaverse Sales Value by Country (%), 2023 VS 2030
5.3 Europe
5.3.1 Europe Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
5.3.2 Europe Industrial Metaverse Sales Value by Country (%), 2023 VS 2030
5.4 Asia Pacific
5.4.1 Asia Pacific Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
5.4.2 Asia Pacific Industrial Metaverse Sales Value by Country (%), 2023 VS 2030
5.5 South America
5.5.1 South America Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
5.5.2 South America Industrial Metaverse Sales Value by Country (%), 2023 VS 2030
5.6 Middle East & Africa
5.6.1 Middle East & Africa Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
5.6.2 Middle East & Africa Industrial Metaverse Sales Value by Country (%), 2023 VS 2030
6 Segmentation by Key Countries/Regions
6.1 Key Countries/Regions Industrial Metaverse Sales Value Growth Trends, 2019 VS 2023 VS 2030
6.2 Key Countries/Regions Industrial Metaverse Sales Value
6.3 United States
6.3.1 United States Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
6.3.2 United States Industrial Metaverse Sales Value by Type (%), 2023 VS 2030
6.3.3 United States Industrial Metaverse Sales Value by Application, 2023 VS 2030
6.4 Europe
6.4.1 Europe Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
6.4.2 Europe Industrial Metaverse Sales Value by Type (%), 2023 VS 2030
6.4.3 Europe Industrial Metaverse Sales Value by Application, 2023 VS 2030
6.5 China
6.5.1 China Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
6.5.2 China Industrial Metaverse Sales Value by Type (%), 2023 VS 2030
6.5.3 China Industrial Metaverse Sales Value by Application, 2023 VS 2030
6.6 Japan
6.6.1 Japan Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
6.6.2 Japan Industrial Metaverse Sales Value by Type (%), 2023 VS 2030
6.6.3 Japan Industrial Metaverse Sales Value by Application, 2023 VS 2030
6.7 South Korea
6.7.1 South Korea Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
6.7.2 South Korea Industrial Metaverse Sales Value by Type (%), 2023 VS 2030
6.7.3 South Korea Industrial Metaverse Sales Value by Application, 2023 VS 2030
6.8 Southeast Asia
6.8.1 Southeast Asia Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
6.8.2 Southeast Asia Industrial Metaverse Sales Value by Type (%), 2023 VS 2030
6.8.3 Southeast Asia Industrial Metaverse Sales Value by Application, 2023 VS 2030
6.9 India
6.9.1 India Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
6.9.2 India Industrial Metaverse Sales Value by Type (%), 2023 VS 2030
6.9.3 India Industrial Metaverse Sales Value by Application, 2023 VS 2030
7 Company Profiles
7.1 Microsoft
7.1.1 Microsoft Profile
7.1.2 Microsoft Main Business
7.1.3 Microsoft Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.1.4 Microsoft Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.1.5 Microsoft Recent Developments
7.2 NVIDIA Omniverse
7.2.1 NVIDIA Omniverse Profile
7.2.2 NVIDIA Omniverse Main Business
7.2.3 NVIDIA Omniverse Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.2.4 NVIDIA Omniverse Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.2.5 NVIDIA Omniverse Recent Developments
7.3 Siemens
7.3.1 Siemens Profile
7.3.2 Siemens Main Business
7.3.3 Siemens Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.3.4 Siemens Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.3.5 Unity Technologies Recent Developments
7.4 Unity Technologies
7.4.1 Unity Technologies Profile
7.4.2 Unity Technologies Main Business
7.4.3 Unity Technologies Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.4.4 Unity Technologies Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.4.5 Unity Technologies Recent Developments
7.5 PTC
7.5.1 PTC Profile
7.5.2 PTC Main Business
7.5.3 PTC Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.5.4 PTC Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.5.5 PTC Recent Developments
7.6 Autodesk
7.6.1 Autodesk Profile
7.6.2 Autodesk Main Business
7.6.3 Autodesk Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.6.4 Autodesk Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.6.5 Autodesk Recent Developments
7.7 Nokia
7.7.1 Nokia Profile
7.7.2 Nokia Main Business
7.7.3 Nokia Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.7.4 Nokia Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.7.5 Nokia Recent Developments
7.8 4Sight
7.8.1 4Sight Profile
7.8.2 4Sight Main Business
7.8.3 4Sight Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.8.4 4Sight Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.8.5 4Sight Recent Developments
7.9 Capgemini
7.9.1 Capgemini Profile
7.9.2 Capgemini Main Business
7.9.3 Capgemini Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.9.4 Capgemini Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.9.5 Capgemini Recent Developments
8 Industry Chain Analysis
8.1 Industrial Metaverse Industrial Chain
8.2 Industrial Metaverse Upstream Analysis
8.2.1 Key Raw Materials
8.2.2 Raw Materials Key Suppliers
8.2.3 Manufacturing Cost Structure
8.3 Midstream Analysis
8.4 Downstream Analysis (Customers Analysis)
8.5 Sales Model and Sales Channels
8.5.1 Industrial Metaverse Sales Model
8.5.2 Sales Channel
8.5.3 Industrial Metaverse Distributors
9 Research Findings and Conclusion
10 Appendix
10.1 Research Methodology
10.1.1 Methodology/Research Approach
10.1.2 Data Source
10.2 Author Details
10.3 Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Using virtual and augmented realities to blend the physical and the digital, the metaverse empowers industries to cut costs, act more sustainably, improve the work experience and accelerate operations by moving expensive, time-consuming activities into fully virtual environments.
The global market for Industrial Metaverse was estimated to be worth US$ 10250 million in 2023 and is forecast to a readjusted size of US$ 723700 million by 2030 with a CAGR of 95.4% during the forecast period 2024-2030

The development space of metaverse can be expected. PwC analysis predicts that the global Metaverse market will reach US$1.5 trillion in 2030. As a new form of interactive integration between the virtual world and the real world, the Metaverse contains huge opportunities for changes in office, social, industrial and other scenarios, and has the possibility to advance existing digital industries. Regarding the consumer metaverse, the epidemic has catalyzed the increase in the penetration rate of the digital office market. According to Market Insights estimates, the global smart office market is expected to increase in value to US$59.6 billion in 2025 from US$33.5 billion in 2020. Regarding the industrial metaverse, TrendForce stated that the metaverse concept can meet the rising market demands for remote operations, virtual reality, simulation operations, etc., and smart manufacturing is also expected to take advantage of this boom to accelerate the development of related technologies and promote The global market size will exceed US$540 billion in 2025, with a compound growth rate of 15.35% from 2021 to 2025.

Report Scope
This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Industrial Metaverse, focusing on the total sales revenue, key companies market share and ranking, together with an analysis of Industrial Metaverse by region & country, by Type, and by Application.
The Industrial Metaverse market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales revenue ($ millions), considering 2023 as the base year, with history and forecast data for the period from 2019 to 2030. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Industrial Metaverse.

Market Segmentation
By Company
Microsoft
NVIDIA Omniverse
Siemens
Unity Technologies
PTC
Autodesk
Nokia
4Sight
Capgemini
Segment by Type:
Software
Hardware
Segment by Application
Manufacturing
Healthcare
Retail
Energy
Others
By Region
North America
United States
Canada
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Russia
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
China Taiwan
Southeast Asia
India
Latin America
Mexico
Brazil
Argentina
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE

Chapter Outline
Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size. This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 2: Detailed analysis of Industrial Metaverse manufacturers competitive landscape, revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 5: Revenue of Industrial Metaverse in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.
Chapter 6: Revenue of Industrial Metaverse in country level. It provides sigmate data by Type, and by Application for each country/region.
Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product revenue, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.
Chapter 9: Conclusion.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Market Overview
1.1 Industrial Metaverse Product Introduction
1.2 Global Industrial Metaverse Market Size Forecast
1.3 Industrial Metaverse Market Trends & Drivers
1.3.1 Industrial Metaverse Industry Trends
1.3.2 Industrial Metaverse Market Drivers & Opportunity
1.3.3 Industrial Metaverse Market Challenges
1.3.4 Industrial Metaverse Market Restraints
1.4 Assumptions and Limitations
1.5 Study Objectives
1.6 Years Considered
2 Competitive Analysis by Company
2.1 Global Industrial Metaverse Players Revenue Ranking (2023)
2.2 Global Industrial Metaverse Revenue by Company (2019-2024)
2.3 Key Companies Industrial Metaverse Manufacturing Base Distribution and Headquarters
2.4 Key Companies Industrial Metaverse Product Offered
2.5 Key Companies Time to Begin Mass Production of Industrial Metaverse
2.6 Industrial Metaverse Market Competitive Analysis
2.6.1 Industrial Metaverse Market Concentration Rate (2019-2024)
2.6.2 Global 5 and 10 Largest Companies by Industrial Metaverse Revenue in 2023
2.6.3 Global Top Companies by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3) & (based on the Revenue in Industrial Metaverse as of 2023)
2.7 Mergers & Acquisitions, Expansion
3 Segmentation by Type
3.1 Introduction by Type
3.1.1 Software
3.1.2 Hardware
3.2 Global Industrial Metaverse Sales Value by Type
3.2.1 Global Industrial Metaverse Sales Value by Type (2019 VS 2023 VS 2030)
3.2.2 Global Industrial Metaverse Sales Value, by Type (2019-2030)
3.2.3 Global Industrial Metaverse Sales Value, by Type (%) (2019-2030)
4 Segmentation by Application
4.1 Introduction by Application
4.1.1 Manufacturing
4.1.2 Healthcare
4.1.3 Retail
4.1.4 Energy
4.1.5 Others
4.2 Global Industrial Metaverse Sales Value by Application
4.2.1 Global Industrial Metaverse Sales Value by Application (2019 VS 2023 VS 2030)
4.2.2 Global Industrial Metaverse Sales Value, by Application (2019-2030)
4.2.3 Global Industrial Metaverse Sales Value, by Application (%) (2019-2030)
5 Segmentation by Region
5.1 Global Industrial Metaverse Sales Value by Region
5.1.1 Global Industrial Metaverse Sales Value by Region: 2019 VS 2023 VS 2030
5.1.2 Global Industrial Metaverse Sales Value by Region (2019-2024)
5.1.3 Global Industrial Metaverse Sales Value by Region (2025-2030)
5.1.4 Global Industrial Metaverse Sales Value by Region (%), (2019-2030)
5.2 North America
5.2.1 North America Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
5.2.2 North America Industrial Metaverse Sales Value by Country (%), 2023 VS 2030
5.3 Europe
5.3.1 Europe Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
5.3.2 Europe Industrial Metaverse Sales Value by Country (%), 2023 VS 2030
5.4 Asia Pacific
5.4.1 Asia Pacific Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
5.4.2 Asia Pacific Industrial Metaverse Sales Value by Country (%), 2023 VS 2030
5.5 South America
5.5.1 South America Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
5.5.2 South America Industrial Metaverse Sales Value by Country (%), 2023 VS 2030
5.6 Middle East & Africa
5.6.1 Middle East & Africa Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
5.6.2 Middle East & Africa Industrial Metaverse Sales Value by Country (%), 2023 VS 2030
6 Segmentation by Key Countries/Regions
6.1 Key Countries/Regions Industrial Metaverse Sales Value Growth Trends, 2019 VS 2023 VS 2030
6.2 Key Countries/Regions Industrial Metaverse Sales Value
6.3 United States
6.3.1 United States Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
6.3.2 United States Industrial Metaverse Sales Value by Type (%), 2023 VS 2030
6.3.3 United States Industrial Metaverse Sales Value by Application, 2023 VS 2030
6.4 Europe
6.4.1 Europe Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
6.4.2 Europe Industrial Metaverse Sales Value by Type (%), 2023 VS 2030
6.4.3 Europe Industrial Metaverse Sales Value by Application, 2023 VS 2030
6.5 China
6.5.1 China Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
6.5.2 China Industrial Metaverse Sales Value by Type (%), 2023 VS 2030
6.5.3 China Industrial Metaverse Sales Value by Application, 2023 VS 2030
6.6 Japan
6.6.1 Japan Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
6.6.2 Japan Industrial Metaverse Sales Value by Type (%), 2023 VS 2030
6.6.3 Japan Industrial Metaverse Sales Value by Application, 2023 VS 2030
6.7 South Korea
6.7.1 South Korea Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
6.7.2 South Korea Industrial Metaverse Sales Value by Type (%), 2023 VS 2030
6.7.3 South Korea Industrial Metaverse Sales Value by Application, 2023 VS 2030
6.8 Southeast Asia
6.8.1 Southeast Asia Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
6.8.2 Southeast Asia Industrial Metaverse Sales Value by Type (%), 2023 VS 2030
6.8.3 Southeast Asia Industrial Metaverse Sales Value by Application, 2023 VS 2030
6.9 India
6.9.1 India Industrial Metaverse Sales Value, 2019-2030
6.9.2 India Industrial Metaverse Sales Value by Type (%), 2023 VS 2030
6.9.3 India Industrial Metaverse Sales Value by Application, 2023 VS 2030
7 Company Profiles
7.1 Microsoft
7.1.1 Microsoft Profile
7.1.2 Microsoft Main Business
7.1.3 Microsoft Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.1.4 Microsoft Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.1.5 Microsoft Recent Developments
7.2 NVIDIA Omniverse
7.2.1 NVIDIA Omniverse Profile
7.2.2 NVIDIA Omniverse Main Business
7.2.3 NVIDIA Omniverse Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.2.4 NVIDIA Omniverse Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.2.5 NVIDIA Omniverse Recent Developments
7.3 Siemens
7.3.1 Siemens Profile
7.3.2 Siemens Main Business
7.3.3 Siemens Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.3.4 Siemens Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.3.5 Unity Technologies Recent Developments
7.4 Unity Technologies
7.4.1 Unity Technologies Profile
7.4.2 Unity Technologies Main Business
7.4.3 Unity Technologies Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.4.4 Unity Technologies Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.4.5 Unity Technologies Recent Developments
7.5 PTC
7.5.1 PTC Profile
7.5.2 PTC Main Business
7.5.3 PTC Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.5.4 PTC Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.5.5 PTC Recent Developments
7.6 Autodesk
7.6.1 Autodesk Profile
7.6.2 Autodesk Main Business
7.6.3 Autodesk Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.6.4 Autodesk Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.6.5 Autodesk Recent Developments
7.7 Nokia
7.7.1 Nokia Profile
7.7.2 Nokia Main Business
7.7.3 Nokia Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.7.4 Nokia Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.7.5 Nokia Recent Developments
7.8 4Sight
7.8.1 4Sight Profile
7.8.2 4Sight Main Business
7.8.3 4Sight Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.8.4 4Sight Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.8.5 4Sight Recent Developments
7.9 Capgemini
7.9.1 Capgemini Profile
7.9.2 Capgemini Main Business
7.9.3 Capgemini Industrial Metaverse Products, Services and Solutions
7.9.4 Capgemini Industrial Metaverse Revenue (US$ Million) & (2019-2024)
7.9.5 Capgemini Recent Developments
8 Industry Chain Analysis
8.1 Industrial Metaverse Industrial Chain
8.2 Industrial Metaverse Upstream Analysis
8.2.1 Key Raw Materials
8.2.2 Raw Materials Key Suppliers
8.2.3 Manufacturing Cost Structure
8.3 Midstream Analysis
8.4 Downstream Analysis (Customers Analysis)
8.5 Sales Model and Sales Channels
8.5.1 Industrial Metaverse Sales Model
8.5.2 Sales Channel
8.5.3 Industrial Metaverse Distributors
9 Research Findings and Conclusion
10 Appendix
10.1 Research Methodology
10.1.1 Methodology/Research Approach
10.1.2 Data Source
10.2 Author Details
10.3 Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


QYResearch社はどのような調査会社ですか?


QYリサーチ(QYResearch)は幅広い市場を対象に調査・レポート出版を行う、中国に本社をおく調査会社です。   QYResearchでは年間数百タイトルの調査レポートを出版しています。... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/05 10:26

162.17 円

175.82 円

209.73 円

ページTOPに戻る