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中国ソーシャルメッセージングチャットボット市場レポート・予測 2021-2027年


China Social Messaging Chatbots Market Report & Forecast 2021-2027

当レポートでは、中国のSocial Messaging Chatbotsの市場規模および予測を掲載しています。 中国ソーシャルメッセージングチャットボット市場収益、2016-2021年、2022-2027年、(百万ドル) 中国のソーシャルメッ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
QYResearch
QYリサーチ
2021年10月13日 US$3,400
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サマリー

当レポートでは、中国のSocial Messaging Chatbotsの市場規模および予測を掲載しています。
中国ソーシャルメッセージングチャットボット市場収益、2016-2021年、2022-2027年、(百万ドル)
中国のソーシャルメッセージングチャットボット企業トップ5社の2020年の動向(%)
Social Messaging Chatbotsの世界市場規模は、2020年のXX百万米ドルから2027年にはXX百万米ドルに成長すると予測され、2021年から2027年の間にXX%のCAGRで成長すると予測されます。
中国のソーシャルメッセージングチャットボット市場は、2020年にXX百万米ドル、2027年にXX百万米ドルに達し、予測期間中にXX%のCAGRで成長すると予測されています。
QYResearchは、ソーシャルメッセージングチャットボットの企業や業界専門家を対象に、収益、需要、製品タイプ、最近の開発・計画、業界動向、ドライバー、課題、障害、潜在的リスクなど、この業界について調査しました。
セグメント別総市場。
中国ソーシャルメッセージングチャットボット市場、タイプ別、2016-2021年、2022-2027年(単位:百万ドル)
中国ソーシャルメッセージングチャットボット市場セグメント比率、タイプ別、2020年(%)
ソフトウェア
サービス
チャットボットプラットフォーム

中国ソーシャルメッセージングチャットボット市場、アプリケーション別、2016-2021年、2022-2027年(単位:百万ドル)
中国ソーシャルメッセージングチャットボット市場セグメント比率、アプリケーション別、2020年(%)
BFSI
小売・電子商取引
IT・テレコム
政府機関
旅行・ホスピタリティ
その他

競合他社の分析
本レポートでは、以下のような主要な市場参加者の分析も行っています。
中国市場における主要企業のソーシャルメッセージング・チャットボットの収益、2016-2021年(推定)、(百万ドル)
主要企業の中国市場におけるソーシャルメッセージング・チャットボットの収益シェア、2020年(%)
さらに、本レポートでは、市場における競合他社のプロファイルを紹介しています。主なプレイヤーは以下の通りです。
ニュアンス・コミュニケーションズ
グーグル
AWS
アーティフィシャル・ソリューションズ
IBMコーポレーション
SnatchBot
Acquire.io
Chatfuel
フロートボット
ボツイファイ
ChatterOn
Smartloop
Pandorabots
フローXO
Boost.ai



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目次

1 Introduction to Research & Analysis Reports
1.1 Social Messaging Chatbots Market Definition
1.2 Market Segments
1.2.1 Segment by Type
1.2.2 Segment by Application
1.3 China Social Messaging Chatbots Market Overview
1.4 Methodology & Sources of Information
1.4.1 Research Methodology
1.4.2 Research Process
1.4.3 Base Year

2 China Social Messaging Chatbots Overall Market Size
2.1 China Social Messaging Chatbots Market Size: 2021 VS 2027
2.2 China Social Messaging Chatbots Revenue, Prospects & Forecasts: 2016-2027
2.3 Key Market Trends, Opportunity, Drivers and Restraints
2.3.1 Market Opportunities & Trends
2.3.2 Market Drivers
2.3.3 Market Restraints

3 Company Landscape
3.1 Top Social Messaging Chatbots Players in China Market
3.2 Top China Social Messaging Chatbots Companies Ranked by Revenue
3.3 China Social Messaging Chatbots Revenue by Companies
3.4 Top 3 and Top 5 Social Messaging Chatbots Companies in China Market, by Revenue in 2020
3.5 Companies Social Messaging Chatbots Product Type
3.6 Tier 1, Tier 2 and Tier 3 Social Messaging Chatbots Players in China Market
3.6.1 List of Tier 1 Social Messaging Chatbots Companies in China
3.6.2 List of Tier 2 and Tier 3 Social Messaging Chatbots Companies in China

4 Sights by Type
4.1 Overview
4.1.1 By Type - China Social Messaging Chatbots Market Size Markets, 2021 & 2027
4.1.2 Software
4.1.3 Services
4.1.4 Chatbot Platforms
4.2 By Type - China Social Messaging Chatbots Revenue & Forecasts
4.2.1 By Type - China Social Messaging Chatbots Revenue, 2016-2021
4.2.2 By Type - China Social Messaging Chatbots Revenue, 2022-2027
4.2.3 By Type - China Social Messaging Chatbots Revenue Market Share, 2016-2027

5 Sights by Application
5.1 Overview
5.1.1 By Application - China Social Messaging Chatbots Market Size, 2021 & 2027
5.1.2 BFSI
5.1.3 Retail and e-Commerce
5.1.4 IT and Telecom
5.1.5 Government
5.1.6 Travel and Hospitality
5.1.7 Others
5.2 By Application - China Social Messaging Chatbots Revenue & Forecasts
5.2.1 By Application - China Social Messaging Chatbots Revenue, 2016-2021
5.2.2 By Application - China Social Messaging Chatbots Revenue, 2022-2027
5.2.3 By Application - China Social Messaging Chatbots Revenue Market Share, 2016-2027

6 Social Messaging Chatbots Companies Profiles
6.1 Nuance Communications
6.1.1 Nuance Communications Company Details
6.1.2 Nuance Communications Business Overview
6.1.3 Nuance Communications Social Messaging Chatbots Introduction
6.1.4 Nuance Communications Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.1.5 Nuance Communications Recent Developments
6.2 Google
6.2.1 Google Company Details
6.2.2 Google Business Overview
6.2.3 Google Social Messaging Chatbots Introduction
6.2.4 Google Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.2.5 Google Recent Developments
6.3 AWS
6.3.1 AWS Company Details
6.3.2 AWS Business Overview
6.3.3 AWS Social Messaging Chatbots Introduction
6.3.4 AWS Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.3.5 AWS Recent Developments
6.4 Artificial Solutions
6.4.1 Artificial Solutions Company Details
6.4.2 Artificial Solutions Business Overview
6.4.3 Artificial Solutions Social Messaging Chatbots Introduction
6.4.4 Artificial Solutions Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.4.5 Artificial Solutions Recent Developments
6.5 IBM Corporation
6.5.1 IBM Corporation Company Details
6.5.2 IBM Corporation Business Overview
6.5.3 IBM Corporation Social Messaging Chatbots Introduction
6.5.4 IBM Corporation Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.5.5 IBM Corporation Recent Developments
6.6 SnatchBot
6.6.1 SnatchBot Company Details
6.6.2 SnatchBot Business Overview
6.6.3 SnatchBot Social Messaging Chatbots Introduction
6.6.4 SnatchBot Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.6.5 SnatchBot Recent Developments
6.7 Acquire.io
6.7.1 Acquire.io Company Details
6.7.2 Acquire.io Business Overview
6.7.3 Acquire.io Social Messaging Chatbots Introduction
6.7.4 Acquire.io Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.7.5 Acquire.io Recent Developments
6.8 Chatfuel
6.8.1 Chatfuel Company Details
6.8.2 Chatfuel Business Overview
6.8.3 Chatfuel Social Messaging Chatbots Introduction
6.8.4 Chatfuel Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.8.5 Chatfuel Recent Developments
6.9 Floatbot
6.9.1 Floatbot Company Details
6.9.2 Floatbot Business Overview
6.9.3 Floatbot Social Messaging Chatbots Introduction
6.9.4 Floatbot Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.9.5 Floatbot Recent Developments
6.10 Botsify
6.10.1 Botsify Company Details
6.10.2 Botsify Business Overview
6.10.3 Botsify Social Messaging Chatbots Introduction
6.10.4 Botsify Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.10.5 Botsify Recent Developments
6.11 ChatterOn
6.11.1 ChatterOn Company Details
6.11.2 ChatterOn Business Overview
6.11.3 ChatterOn Social Messaging Chatbots Introduction
6.11.4 ChatterOn Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.11.5 ChatterOn Recent Developments
6.12 Smartloop
6.12.1 Smartloop Company Details
6.12.2 Smartloop Business Overview
6.12.3 Smartloop Social Messaging Chatbots Introduction
6.12.4 Smartloop Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.12.5 Smartloop Recent Developments
6.13 Pandorabots
6.13.1 Pandorabots Company Details
6.13.2 Pandorabots Business Overview
6.13.3 Pandorabots Social Messaging Chatbots Introduction
6.13.4 Pandorabots Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.13.5 Pandorabots Recent Developments
6.14 Flow XO
6.14.1 Flow XO Company Details
6.14.2 Flow XO Business Overview
6.14.3 Flow XO Social Messaging Chatbots Introduction
6.14.4 Flow XO Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.14.5 Flow XO Recent Developments
6.15 Boost.ai
6.15.1 Boost.ai Company Details
6.15.2 Boost.ai Business Overview
6.15.3 Boost.ai Social Messaging Chatbots Introduction
6.15.4 Boost.ai Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.15.5 Boost.ai Recent Developments

7 Conclusion
8 Appendix
8.1 Note
8.2 Examples of Clients
8.3 Author Details
8.4 Disclaimer

 

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Summary

This report contains market size and forecasts of Social Messaging Chatbots in China, including the following market information:
China Social Messaging Chatbots Market Revenue, 2016-2021, 2022-2027, ($ millions)
China top five Social Messaging Chatbots companies in 2020 (%)
The global Social Messaging Chatbots market size is expected to growth from US$ XX million in 2020 to US$ XX million by 2027; it is expected to grow at a CAGR of XX% during 2021-2027.
The China Social Messaging Chatbots market was valued at US$ XX million in 2020 and is projected to reach US$ XX million by 2027, at a CAGR of XX% during the forecast period.
QYResearch has surveyed the Social Messaging Chatbots Companies and industry experts on this industry, involving the revenue, demand, product type, recent developments and plans, industry trends, drivers, challenges, obstacles, and potential risks.
Total Market by Segment:
China Social Messaging Chatbots Market, By Type, 2016-2021, 2022-2027 ($ Millions)
China Social Messaging Chatbots Market Segment Percentages, By Type, 2020 (%)
Software
Services
Chatbot Platforms

China Social Messaging Chatbots Market, By Application, 2016-2021, 2022-2027 ($ Millions)
China Social Messaging Chatbots Market Segment Percentages, By Application, 2020 (%)
BFSI
Retail and e-Commerce
IT and Telecom
Government
Travel and Hospitality
Others

Competitor Analysis
The report also provides analysis of leading market participants including:
Key companies Social Messaging Chatbots revenues in China market, 2016-2021 (Estimated), ($ millions)
Key companies Social Messaging Chatbots revenues share in China market, 2020 (%)
Further, the report presents profiles of competitors in the market, key players include:
Nuance Communications
Google
AWS
Artificial Solutions
IBM Corporation
SnatchBot
Acquire.io
Chatfuel
Floatbot
Botsify
ChatterOn
Smartloop
Pandorabots
Flow XO
Boost.ai



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Table of Contents

1 Introduction to Research & Analysis Reports
1.1 Social Messaging Chatbots Market Definition
1.2 Market Segments
1.2.1 Segment by Type
1.2.2 Segment by Application
1.3 China Social Messaging Chatbots Market Overview
1.4 Methodology & Sources of Information
1.4.1 Research Methodology
1.4.2 Research Process
1.4.3 Base Year

2 China Social Messaging Chatbots Overall Market Size
2.1 China Social Messaging Chatbots Market Size: 2021 VS 2027
2.2 China Social Messaging Chatbots Revenue, Prospects & Forecasts: 2016-2027
2.3 Key Market Trends, Opportunity, Drivers and Restraints
2.3.1 Market Opportunities & Trends
2.3.2 Market Drivers
2.3.3 Market Restraints

3 Company Landscape
3.1 Top Social Messaging Chatbots Players in China Market
3.2 Top China Social Messaging Chatbots Companies Ranked by Revenue
3.3 China Social Messaging Chatbots Revenue by Companies
3.4 Top 3 and Top 5 Social Messaging Chatbots Companies in China Market, by Revenue in 2020
3.5 Companies Social Messaging Chatbots Product Type
3.6 Tier 1, Tier 2 and Tier 3 Social Messaging Chatbots Players in China Market
3.6.1 List of Tier 1 Social Messaging Chatbots Companies in China
3.6.2 List of Tier 2 and Tier 3 Social Messaging Chatbots Companies in China

4 Sights by Type
4.1 Overview
4.1.1 By Type - China Social Messaging Chatbots Market Size Markets, 2021 & 2027
4.1.2 Software
4.1.3 Services
4.1.4 Chatbot Platforms
4.2 By Type - China Social Messaging Chatbots Revenue & Forecasts
4.2.1 By Type - China Social Messaging Chatbots Revenue, 2016-2021
4.2.2 By Type - China Social Messaging Chatbots Revenue, 2022-2027
4.2.3 By Type - China Social Messaging Chatbots Revenue Market Share, 2016-2027

5 Sights by Application
5.1 Overview
5.1.1 By Application - China Social Messaging Chatbots Market Size, 2021 & 2027
5.1.2 BFSI
5.1.3 Retail and e-Commerce
5.1.4 IT and Telecom
5.1.5 Government
5.1.6 Travel and Hospitality
5.1.7 Others
5.2 By Application - China Social Messaging Chatbots Revenue & Forecasts
5.2.1 By Application - China Social Messaging Chatbots Revenue, 2016-2021
5.2.2 By Application - China Social Messaging Chatbots Revenue, 2022-2027
5.2.3 By Application - China Social Messaging Chatbots Revenue Market Share, 2016-2027

6 Social Messaging Chatbots Companies Profiles
6.1 Nuance Communications
6.1.1 Nuance Communications Company Details
6.1.2 Nuance Communications Business Overview
6.1.3 Nuance Communications Social Messaging Chatbots Introduction
6.1.4 Nuance Communications Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.1.5 Nuance Communications Recent Developments
6.2 Google
6.2.1 Google Company Details
6.2.2 Google Business Overview
6.2.3 Google Social Messaging Chatbots Introduction
6.2.4 Google Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.2.5 Google Recent Developments
6.3 AWS
6.3.1 AWS Company Details
6.3.2 AWS Business Overview
6.3.3 AWS Social Messaging Chatbots Introduction
6.3.4 AWS Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.3.5 AWS Recent Developments
6.4 Artificial Solutions
6.4.1 Artificial Solutions Company Details
6.4.2 Artificial Solutions Business Overview
6.4.3 Artificial Solutions Social Messaging Chatbots Introduction
6.4.4 Artificial Solutions Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.4.5 Artificial Solutions Recent Developments
6.5 IBM Corporation
6.5.1 IBM Corporation Company Details
6.5.2 IBM Corporation Business Overview
6.5.3 IBM Corporation Social Messaging Chatbots Introduction
6.5.4 IBM Corporation Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.5.5 IBM Corporation Recent Developments
6.6 SnatchBot
6.6.1 SnatchBot Company Details
6.6.2 SnatchBot Business Overview
6.6.3 SnatchBot Social Messaging Chatbots Introduction
6.6.4 SnatchBot Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.6.5 SnatchBot Recent Developments
6.7 Acquire.io
6.7.1 Acquire.io Company Details
6.7.2 Acquire.io Business Overview
6.7.3 Acquire.io Social Messaging Chatbots Introduction
6.7.4 Acquire.io Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.7.5 Acquire.io Recent Developments
6.8 Chatfuel
6.8.1 Chatfuel Company Details
6.8.2 Chatfuel Business Overview
6.8.3 Chatfuel Social Messaging Chatbots Introduction
6.8.4 Chatfuel Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.8.5 Chatfuel Recent Developments
6.9 Floatbot
6.9.1 Floatbot Company Details
6.9.2 Floatbot Business Overview
6.9.3 Floatbot Social Messaging Chatbots Introduction
6.9.4 Floatbot Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.9.5 Floatbot Recent Developments
6.10 Botsify
6.10.1 Botsify Company Details
6.10.2 Botsify Business Overview
6.10.3 Botsify Social Messaging Chatbots Introduction
6.10.4 Botsify Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.10.5 Botsify Recent Developments
6.11 ChatterOn
6.11.1 ChatterOn Company Details
6.11.2 ChatterOn Business Overview
6.11.3 ChatterOn Social Messaging Chatbots Introduction
6.11.4 ChatterOn Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.11.5 ChatterOn Recent Developments
6.12 Smartloop
6.12.1 Smartloop Company Details
6.12.2 Smartloop Business Overview
6.12.3 Smartloop Social Messaging Chatbots Introduction
6.12.4 Smartloop Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.12.5 Smartloop Recent Developments
6.13 Pandorabots
6.13.1 Pandorabots Company Details
6.13.2 Pandorabots Business Overview
6.13.3 Pandorabots Social Messaging Chatbots Introduction
6.13.4 Pandorabots Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.13.5 Pandorabots Recent Developments
6.14 Flow XO
6.14.1 Flow XO Company Details
6.14.2 Flow XO Business Overview
6.14.3 Flow XO Social Messaging Chatbots Introduction
6.14.4 Flow XO Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.14.5 Flow XO Recent Developments
6.15 Boost.ai
6.15.1 Boost.ai Company Details
6.15.2 Boost.ai Business Overview
6.15.3 Boost.ai Social Messaging Chatbots Introduction
6.15.4 Boost.ai Social Messaging Chatbots Revenue in China Market (2016-2021)
6.15.5 Boost.ai Recent Developments

7 Conclusion
8 Appendix
8.1 Note
8.2 Examples of Clients
8.3 Author Details
8.4 Disclaimer

 

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