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建設用骨材市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Construction Aggregates Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の建設用骨材市場に関する包括的なレポートを発表し、主要な促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場力学の詳細な分析を提供しました。この詳細なレポートは、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年9月6日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の建設用骨材市場に関する包括的なレポートを発表し、主要な促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場力学の詳細な分析を提供しました。この詳細なレポートは、市場構造に関する貴重な洞察を提供し、業界の現状と将来予測を徹底的に検証します。

主要な洞察

- 建設用骨材の市場規模(2024E):3,941億米ドル
- 予測市場価値(2033F):3,941億米ドル7,065億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033年): 6.7%

建設用骨材市場 - レポートスコープ:

砂、砂利、砕石、その他の材料を含む建設用骨材は、道路、橋、様々な構造物の建設に使用される、建設業界にとって不可欠なものである。これらの骨材市場は、インフラ整備、都市化、建設部門の成長による需要の増加が原動力となっている。本レポートでは、道路建設からコンクリート製造まで、それぞれ特定の機能を果たす様々な種類の骨材について調査している。影響要因としては、都市人口の増加、インフラ投資の急増、建設技術の進歩などが挙げられる。

市場成長の促進要因

世界の建設用骨材市場は、進行中のインフラ拡張や急速な都市化など、いくつかの主要要因によって牽引されている。住宅、商業、工業建設への投資の増加が骨材需要を押し上げている。道路や公共交通システムなどのインフラ・プロジェクトに対する政府の取り組みや資金援助が、市場の成長をさらに後押ししている。採掘と加工技術の技術的進歩も、効率向上とコスト削減をもたらし、市場拡大に寄与している。さらに、持続可能な建設手法への注目が、再生骨材や環境に優しい材料の使用を促進している。

市場の阻害要因:

力強い成長が見込まれるものの、建設用骨材市場は、環境規制、資源の枯渇、原料価格の変動など、いくつかの課題に直面している。土地の劣化や生息地の破壊など、採掘や採石に関連する環境への懸念は、厳しい規制や操業上の制約につながる。高品質の骨材資源の枯渇と採掘・輸送コストの上昇は、重大な課題となっている。原料価格の変動による市場のボラティリティもまた、サプライヤーの利益率に影響を与え、市場の安定性に影響を与える。

市場機会:

建設用骨材市場は、技術の進歩と業界ニーズの変化により大きな成長機会をもたらしている。骨材の生産と加工における自動化とデジタル技術の統合は、効率と精度を向上させる。持続可能性の目標や規制上のインセンティブに後押しされ、リサイクル骨材や代替骨材の使用が増加していることも、新たな成長の道を生み出している。さらに、新興国におけるインフラ整備やスマートシティプロジェクトは、建設用骨材の需要拡大に寄与している。インフラ・プロジェクトへの戦略的投資や建設会社との提携は、こうした機会をさらに生かすことができる。

本レポートで扱う主な質問

- 建設用骨材市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 各地域で最も需要の高い建設用骨材の種類は何か?
- 技術の進歩によって建設用骨材市場の競争環境はどのように変化しているか?
- 建設用骨材市場の主要プレーヤーは誰で、どのような戦略で市場での地位を維持しているのか?
- 世界の建設用骨材市場の新たな動向と将来の見通しは?

競争情報とビジネス戦略:

ハイデルベルグセメント、ラファージュ・ホルシム、CRH plcなど、世界の建設用骨材市場の主要企業は、技術革新、業務効率、戦略的パートナーシップを活用して競争力を高めている。これらの企業は、多様な建設ニーズに対応するため、骨材生産、加工、ロジスティクスの先端技術に投資している。建設会社、都市計画立案者、政府機関との協力関係は、市場へのアクセスを強化し、成長を促進する。リサイクル材料の使用や環境規制の遵守など、持続可能性に重点を置くことで、大手企業の市場での地位が強化され、建設用骨材業界全体の発展に寄与している。

主要企業のプロファイル

- LSRグループ
- アデレード・ブライトンセメント
- ロジャース・グループ
- マーティン・マリエッタ・マテリアルズ
- セメックス
- ハイデルベルグマテリアル
- 太平洋セメント
- ブリードン・グループ
- ホリシム
- バルカン・マテリアルズ・カンパニー
- ユーロセメントグループ
- CRH PLC
- セメンティール・ホールディングN.V.
- デュコン・インダストリーズ
- PPC
- インターセメント

建設用骨材業界の調査区分

タイプ別

- 砕石
- 製造砂
- 天然砂
- 砂利
- 再生骨材

用途別

- 商業
- 住宅用
- 産業用
- インフラ

地域別

- 北米
- 南米
- 北ヨーロッパ
- 南・西ヨーロッパ
- 独立国家共同体と東欧
- オーストラリアおよびニュージーランド
- 中東
- アフリカ
- インド
- 中国
- その他のアジア太平洋地域

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.世界市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(トン)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場量(トン)予測、2024年~2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.世界市場-価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.価格ブレークアップ
6.2.1.メーカー価格
6.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
6.3.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界市場の需要(金額または規模、億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.2.予測要因-関連性と影響
8.3.バリューチェーン
8.3.1.原材料サプライヤー
8.3.2.製品メーカー
8.3.3.エンドユーザー
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
8.6.世界の需給分析
8.7.ポーターのファイブフォース分析
8.8.建設・インフラプロジェクト
8.9.主な動き
9.製品タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.製品タイプ別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
9.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
9.3.1.砕石
9.3.2.砂利
9.3.3.砂
9.3.4.天然砂
9.3.5.再生骨材
9.3.6.その他
9.4.製品タイプ別市場魅力度分析
10.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)とアプリケーション別数量分析、2019-2023年
10.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
10.3.1.住宅用
10.3.2.商業用
10.3.3.工業用
10.3.4.インフラストラクチャー
10.4.用途別市場魅力度分析
11.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに
11.2.地域別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
11.3.地域別の現在の市場規模(10億米ドル)と数量分析および予測、2024~2033年
11.3.1.北中米
11.3.2.南米
11.3.3.北ヨーロッパ
11.3.4.南・西ヨーロッパ
11.3.5.CISと東欧
11.3.6.インド
11.3.7.中国
11.3.8.オーストラリアとニュージーランド
11.3.9.その他のアジア太平洋地域
11.3.10.中東・アフリカ
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北中米の建設用骨材市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.価格分析
12.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
12.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
12.4.1.国別
12.4.1.1.米国
12.4.1.2.カナダ
12.4.1.3.メキシコ
12.4.1.4.その他の北中米地域
12.4.2.製品タイプ別
12.4.3.用途別
12.5.市場魅力度分析
12.5.1.国別
12.5.2.製品タイプ別
12.5.3.用途別
12.6.市場動向
12.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
12.8.促進要因と阻害要因-影響分析
13.南米市場の分析2019-2023年と予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.アルゼンチン
13.4.1.2.ブラジル
13.4.1.3.チリ
13.4.1.4.その他の南米地域
13.4.2.製品タイプ別
13.4.3.用途別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.製品タイプ別
13.5.3.用途別
13.6.市場動向
13.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
13.8.促進要因と阻害要因-影響分析
14.北欧市場の分析2019-2023年と予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.英国
14.4.1.2.ノルウェー
14.4.1.3.スウェーデン
14.4.1.4.その他の北欧諸国
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.用途別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.製品タイプ別
14.5.3.用途別
14.6.市場動向
14.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.8.促進要因と阻害要因-影響分析
15.南欧・西欧市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ドイツ
15.4.1.2.イタリア
15.4.1.3.フランス
15.4.1.4.スペイン
15.4.1.5.ベネルクス
15.4.1.6.その他の南欧・西欧
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.用途別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品タイプ別
15.5.3.用途別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.CISおよび東欧市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.ロシア
16.4.1.2.ポーランド
16.4.1.3.その他のCISおよび東欧諸国
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.用途別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品タイプ別
16.5.3.用途別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.インド市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
17.4.1.製品タイプ別
17.4.2.用途別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.製品タイプ別
17.5.2.用途別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.中国市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
18.4.1.製品タイプ別
18.4.2.用途別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.製品タイプ別
18.5.2.用途別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.オーストラリア・ニュージーランド市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
19.4.1.製品タイプ別
19.4.2.用途別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.製品タイプ別
19.5.2.用途別
19.6.市場動向
19.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.8.促進要因と阻害要因-影響分析
20.その他のアジア太平洋地域の市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.価格分析
20.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
20.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
20.4.1.国別
20.4.1.1.アセアン
20.4.1.2.日本
20.4.1.3.その他のアジア太平洋地域
20.4.2.製品タイプ別
20.4.3.用途別
20.5.市場魅力度分析
20.5.1.国別
20.5.2.製品タイプ別
20.5.3.用途別
20.6.市場動向
20.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
20.8.促進要因と阻害要因-影響分析
21.中東市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
21.1.はじめに
21.2.価格分析
21.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
21.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
21.4.1.国別
21.4.1.1.GCC諸国
21.4.1.2.トルコ
21.4.1.3.その他の中東諸国
21.4.2.製品タイプ別
21.4.3.用途別
21.5.市場魅力度分析
21.5.1.国別
21.5.2.製品タイプ別
21.5.3.用途別
21.6.市場動向
21.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
21.8.促進要因と阻害要因-影響分析
22.アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
22.1.はじめに
22.2.価格分析
22.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
22.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
22.4.1.国別
22.4.1.1.アフリカ北部
22.4.1.2.サハラ以南のアフリカ
22.4.1.3.その他のアフリカ
22.4.2.製品タイプ別
22.4.3.用途別
22.5.市場魅力度分析
22.5.1.国別
22.5.2.製品タイプ別
22.5.3.用途別
22.6.市場動向
22.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
22.8.促進要因と阻害要因-影響分析
23.市場構造分析
23.1.企業階層別市場分析(建設用骨材)
23.2.上位企業の市場シェア分析
23.3.市場プレゼンス分析
24.競争分析
24.1.競合ダッシュボード
24.2.競合ベンチマーキング
24.3.一次調査分析
24.4.競合ディープダイブ
24.4.1.LSRグループ
24.4.1.1.概要
24.4.1.2.製品ポートフォリオ
24.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.1.4.販売拠点
24.4.1.5.戦略の概要
24.4.2.アデレード・ブライトンセメント
24.4.2.1.概要
24.4.2.2.製品ポートフォリオ
24.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.2.4.販売拠点
24.4.2.5.戦略の概要
24.4.3.ロジャーズグループ
24.4.3.1.概要
24.4.3.2.製品ポートフォリオ
24.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.3.4.販売拠点
24.4.3.5.戦略の概要
24.4.4.マーティン・マリエッタ・マテリアルズ
24.4.4.1.概要
24.4.4.2.製品ポートフォリオ
24.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.4.4.販売拠点
24.4.4.5.戦略の概要
24.4.5.セメックス
24.4.5.1.概要
24.4.5.2.製品ポートフォリオ
24.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.5.4.販売拠点
24.4.5.5.戦略の概要
24.4.6.ハイデルベルグ・マテリアル
24.4.6.1.概要
24.4.6.2.製品ポートフォリオ
24.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.6.4.販売拠点
24.4.6.5.戦略の概要
24.4.7.太平洋セメント
24.4.7.1.概要
24.4.7.2.製品ポートフォリオ
24.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.7.4.販売拠点
24.4.7.5.戦略の概要
24.4.8.ブリードン・グループ
24.4.8.1.概要
24.4.8.2.製品ポートフォリオ
24.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.8.4.販売拠点
24.4.8.5.戦略の概要
24.4.9.ホリシム
24.4.9.1.概要
24.4.9.2.製品ポートフォリオ
24.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.9.4.販売拠点
24.4.9.5.戦略の概要
24.4.10.バルカン・マテリアルズ・カンパニー
24.4.10.1.概要
24.4.10.2.製品ポートフォリオ
24.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.10.4.販売拠点
24.4.10.5.戦略の概要
24.4.11.ユーロセメントグループ
24.4.11.1.概要
24.4.11.2.製品ポートフォリオ
24.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.11.4.販売拠点
24.4.11.5.戦略の概要
24.4.12.CRH PLC
24.4.12.1.概要
24.4.12.2.製品ポートフォリオ
24.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.12.4.販売拠点
24.4.12.5.戦略の概要
24.4.13.セメンティール・ホールディングN.V.
24.4.13.1.概要
24.4.13.2.製品ポートフォリオ
24.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.13.4.販売拠点
24.4.13.5.戦略の概要
24.4.14.デュコン・インダストリーズ
24.4.14.1.概要
24.4.14.2.製品ポートフォリオ
24.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.14.4.販売拠点
24.4.14.5.戦略の概要
24.4.15.PPC
24.4.15.1.概要
24.4.15.2.製品ポートフォリオ
24.4.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.15.4.販売拠点
24.4.15.5.戦略の概要
24.4.16.インターセメント
24.4.16.1.概要
24.4.16.2.製品ポートフォリオ
24.4.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.16.4.販売拠点
24.4.16.5.戦略の概要
25.一次調査分析
26.前提条件と略語
27.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the global construction aggregates market, providing an in-depth analysis of crucial market dynamics, including primary drivers, trends, opportunities, and challenges. This detailed report offers valuable insights into the market structure, delivering a thorough examination of the industry's current state and future projections.

Key Insights:

• Construction Aggregates Market Size (2024E): USD 394.1 Bn
• Projected Market Value (2033F): USD 706.5 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.7%

Construction Aggregates Market - Report Scope:

Construction aggregates, including sand, gravel, crushed stone, and other materials, are essential for the construction industry, used in building roads, bridges, and various structures. The market for these aggregates is driven by increasing demand for infrastructure development, urbanization, and the growth of the construction sector. This report explores various types of aggregates, each serving specific functions from road construction to concrete production. Influencing factors include rising urban populations, escalating infrastructure investments, and advancements in construction technologies.

Market Growth Drivers:

The global construction aggregates market is driven by several key factors, including ongoing infrastructure expansion and rapid urbanization. Increased investments in residential, commercial, and industrial construction are boosting demand for aggregates. Government initiatives and funding for infrastructure projects, such as roadways and public transportation systems, further propel market growth. Technological advancements in mining and processing techniques, enhancing efficiency and reducing costs, also contribute to market expansion. Additionally, a focus on sustainable construction practices is driving the use of recycled aggregates and eco-friendly materials.

Market Restraints:

Despite strong growth prospects, the construction aggregates market faces several challenges, such as environmental regulations, resource depletion, and fluctuating raw material prices. Environmental concerns related to mining and quarrying, including land degradation and habitat destruction, result in stringent regulations and operational constraints. The depletion of high-quality aggregate resources and rising costs of extraction and transportation pose significant challenges. Market volatility due to raw material price fluctuations also impacts profit margins for suppliers and affects market stability.

Market Opportunities:

The construction aggregates market presents significant growth opportunities driven by technological advancements and changing industry needs. The integration of automation and digital technologies in aggregate production and processing improves efficiency and precision. The increasing use of recycled and alternative aggregates, driven by sustainability goals and regulatory incentives, creates new growth avenues. Furthermore, infrastructure development in emerging economies and smart city projects contribute to increased demand for construction aggregates. Strategic investments in infrastructure projects and partnerships with construction firms can further capitalize on these opportunities.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the main factors driving global growth in the construction aggregates market?
• Which types of construction aggregates are in highest demand across different regions?
• How are technological advancements transforming the competitive landscape of the construction aggregates market?
• Who are the major players in the construction aggregates market, and what strategies are they using to maintain their market positions?
• What are the emerging trends and future outlooks for the global construction aggregates market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Major players in the global construction aggregates market, including HeidelbergCement, LafargeHolcim, and CRH plc, are leveraging innovation, operational efficiency, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in advanced technologies for aggregate production, processing, and logistics to address diverse construction needs. Collaborations with construction firms, urban planners, and government entities enhance market access and promote growth. A focus on sustainability, including the use of recycled materials and adherence to environmental regulations, strengthens the market position of leading companies and contributes to the overall advancement of the construction aggregates industry.

Key Companies Profiled:

• LSR Group
• Adelaide Brighton Cement.
• Rogers Group Inc.
• Martin Marietta Materials, Inc.
• CEMEX
• Heidelberg Materials
• Taiheiyo Cement Corporation
• Breedon Group plc
• Holicim
• Vulcan Materials Company
• EUROCEMENT Group
• CRH PLC
• CEMENTIR HOLDING N.V.
• Ducon Industries
• PPC
• InterCement

Construction Aggregates Industry Research Segmentation

By Type:

• Crushed Stones
• Manufactured Sand
• Natural Sand
• Gravel
• Recycled Aggregates

By Application:

• Commercial
• Residential
• Industrial
• Infrastructure

By Region:

• North America
• South America
• Northern Europe
• South and West Europe
• Commonwealth of Independent States and Eastern Europe
• Australia & New Zealand
• Middle East
• Africa
• India
• China
• Rest of Asia Pacific



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Pricing Break-up
6.2.1. Manufacturer Level Pricing
6.2.2. Distributor Level Pricing
6.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.2. Forecast Factors - Relevance and Impact
8.3. Value Chain
8.3.1. Raw Material Suppliers
8.3.2. Product Manufacturers
8.3.3. End Users
8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
8.6. Global Supply Demand Analysis
8.7. Porter’s Five Forces Analysis
8.8. Construction and Infrastructure Projects
8.9. Key Developments
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Product Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Product Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
9.3.1. Crushed Stone
9.3.2. Gravel
9.3.3. Manufactured Sand
9.3.4. Natural Sand
9.3.5. Recycled Aggregate
9.3.6. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Application
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Application, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
10.3.1. Residential
10.3.2. Commercial
10.3.3. Industrial
10.3.4. Infrastructure
10.4. Market Attractiveness Analysis By Application
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis by Region, 2019-2023
11.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
11.3.1. North and Central America
11.3.2. South America
11.3.3. Northern Europe
11.3.4. Southern and Western Europe
11.3.5. CIS and Eastern Europe
11.3.6. India
11.3.7. China
11.3.8. Australia and New Zealand
11.3.9. Rest of Asia Pacific
11.3.10. Middle East and Africa
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North and Central America Construction Aggregate Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Pricing Analysis
12.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.4.1. By Country
12.4.1.1. U.S.
12.4.1.2. Canada
12.4.1.3. Mexico
12.4.1.4. Rest of North and Central America
12.4.2. By Product Type
12.4.3. By Application
12.5. Market Attractiveness Analysis
12.5.1. By Country
12.5.2. By Product Type
12.5.3. By Application
12.6. Market Trends
12.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13. South America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. Argentina
13.4.1.2. Brazil
13.4.1.3. Chile
13.4.1.4. Rest of South America
13.4.2. By Product Type
13.4.3. By Application
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Product Type
13.5.3. By Application
13.6. Market Trends
13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Northern Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. U.K.
14.4.1.2. Norway
14.4.1.3. Sweden
14.4.1.4. Rest of Northern Europe
14.4.2. By Product Type
14.4.3. By Application
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Product Type
14.5.3. By Application
14.6. Market Trends
14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Southern and Western Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Germany
15.4.1.2. Italy
15.4.1.3. France
15.4.1.4. Spain
15.4.1.5. BENELUX
15.4.1.6. Rest of Southern and Western Europe
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By Application
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Product Type
15.5.3. By Application
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. CIS and Eastern Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. Russia
16.4.1.2. Poland
16.4.1.3. Rest of CIS and Eastern Europe
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Application
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product Type
16.5.3. By Application
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. India Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Product Type
17.4.2. By Application
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Product Type
17.5.2. By Application
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. China Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Product Type
18.4.2. By Application
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Product Type
18.5.2. By Application
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Australia and New Zealand Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Product Type
19.4.2. By Application
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Product Type
19.5.2. By Application
19.6. Market Trends
19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Rest of Asia Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Pricing Analysis
20.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.4.1. By Country
20.4.1.1. ASEAN
20.4.1.2. Japan
20.4.1.3. Rest of Asia Pacific
20.4.2. By Product Type
20.4.3. By Application
20.5. Market Attractiveness Analysis
20.5.1. By Country
20.5.2. By Product Type
20.5.3. By Application
20.6. Market Trends
20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Middle East Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Pricing Analysis
21.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
21.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
21.4.1. By Country
21.4.1.1. GCC Countries
21.4.1.2. Turkey
21.4.1.3. Rest of Middle East
21.4.2. By Product Type
21.4.3. By Application
21.5. Market Attractiveness Analysis
21.5.1. By Country
21.5.2. By Product Type
21.5.3. By Application
21.6. Market Trends
21.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
21.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
22.1. Introduction
22.2. Pricing Analysis
22.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
22.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
22.4.1. By Country
22.4.1.1. Northern Africa
22.4.1.2. Sub Saharan Africa
22.4.1.3. Rest of Africa
22.4.2. By Product Type
22.4.3. By Application
22.5. Market Attractiveness Analysis
22.5.1. By Country
22.5.2. By Product Type
22.5.3. By Application
22.6. Market Trends
22.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
22.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
23. Market Structure Analysis
23.1. Market Analysis by Tier of Companies (Construction Aggregates)
23.2. Market Share Analysis of Top Players
23.3. Market Presence Analysis
24. Competition Analysis
24.1. Competition Dashboard
24.2. Competition Benchmarking
24.3. Primary Survey Analysis
24.4. Competition Deep Dive
24.4.1. LSR Group
24.4.1.1. Overview
24.4.1.2. Product Portfolio
24.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.1.4. Sales Footprint
24.4.1.5. Strategy Overview
24.4.2. Adelaide Brighton Cement.
24.4.2.1. Overview
24.4.2.2. Product Portfolio
24.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.2.4. Sales Footprint
24.4.2.5. Strategy Overview
24.4.3. Rogers Group Inc.
24.4.3.1. Overview
24.4.3.2. Product Portfolio
24.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.3.4. Sales Footprint
24.4.3.5. Strategy Overview
24.4.4. Martin Marietta Materials, Inc.
24.4.4.1. Overview
24.4.4.2. Product Portfolio
24.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.4.4. Sales Footprint
24.4.4.5. Strategy Overview
24.4.5. CEMEX
24.4.5.1. Overview
24.4.5.2. Product Portfolio
24.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.5.4. Sales Footprint
24.4.5.5. Strategy Overview
24.4.6. Heidelberg Materials
24.4.6.1. Overview
24.4.6.2. Product Portfolio
24.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.6.4. Sales Footprint
24.4.6.5. Strategy Overview
24.4.7. Taiheiyo Cement Corporation
24.4.7.1. Overview
24.4.7.2. Product Portfolio
24.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.7.4. Sales Footprint
24.4.7.5. Strategy Overview
24.4.8. Breedon Group plc
24.4.8.1. Overview
24.4.8.2. Product Portfolio
24.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.8.4. Sales Footprint
24.4.8.5. Strategy Overview
24.4.9. Holicim
24.4.9.1. Overview
24.4.9.2. Product Portfolio
24.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.9.4. Sales Footprint
24.4.9.5. Strategy Overview
24.4.10. Vulcan Materials Company
24.4.10.1. Overview
24.4.10.2. Product Portfolio
24.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.10.4. Sales Footprint
24.4.10.5. Strategy Overview
24.4.11. EUROCEMENT Group
24.4.11.1. Overview
24.4.11.2. Product Portfolio
24.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.11.4. Sales Footprint
24.4.11.5. Strategy Overview
24.4.12. CRH PLC
24.4.12.1. Overview
24.4.12.2. Product Portfolio
24.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.12.4. Sales Footprint
24.4.12.5. Strategy Overview
24.4.13. CEMENTIR HOLDING N.V.
24.4.13.1. Overview
24.4.13.2. Product Portfolio
24.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.13.4. Sales Footprint
24.4.13.5. Strategy Overview
24.4.14. Ducon Industries
24.4.14.1. Overview
24.4.14.2. Product Portfolio
24.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.14.4. Sales Footprint
24.4.14.5. Strategy Overview
24.4.15. PPC
24.4.15.1. Overview
24.4.15.2. Product Portfolio
24.4.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.15.4. Sales Footprint
24.4.15.5. Strategy Overview
24.4.16. InterCement
24.4.16.1. Overview
24.4.16.2. Product Portfolio
24.4.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.16.4. Sales Footprint
24.4.16.5. Strategy Overview
25. Primary Survey Analysis
26. Assumptions and Acronyms Used
27. Research Methodology

 

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2024/12/26 10:27

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