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ゼロ液体排出市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Zero Liquid Discharge Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社は、世界のゼロ液体排出(ZLD)市場に関する詳細なレポートを発表しました。当レポートでは、市場構造の詳細な考察とともに、促進要因、動向、機会、課題など、主要な市場ダイナミ... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年9月3日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社は、世界のゼロ液体排出(ZLD)市場に関する詳細なレポートを発表しました。当レポートでは、市場構造の詳細な考察とともに、促進要因、動向、機会、課題など、主要な市場ダイナミクスを包括的に分析しています。

主な洞察

- ゼロ液体排出の市場規模(2024E):1億700万米ドル
- 予測市場価値(2033F):2億6092万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 8.3%

レポートの範囲

ゼロ・リキッド・ディスチャージ(ZLD)システムは、すべての廃水を回収して再利用することで、液体廃棄物を完全に排除するように設計されている。これらのシステムは、環境への影響を最小限に抑え、厳しい規制基準に準拠することを目指す産業にとって不可欠である。ZLD市場は、化学、石油化学、発電、繊維、食品・飲料など、さまざまな分野にサービスを提供している。提供されるソリューションには、蒸発、結晶化、ろ過技術が含まれる。主な成長要因としては、厳しい環境規制、水不足に対する懸念の高まり、持続可能な廃棄物管理に対する需要の高まりなどが挙げられる。

市場成長の原動力:

ZLD市場は、廃水排出量の削減や持続可能性の向上を求める産業界に対する規制圧力の強化など、いくつかの要因によって牽引されている。環境意識の高まりと水リサイクルの経済的メリットが市場成長をさらに後押しする。より優れた膜ろ過技術や蒸発技術など、ZLDシステムの技術的進歩はシステム効率を向上させ、運用コストを削減する。新興経済国や厳しい排出規制に直面している産業も、大きな成長機会をもたらしている。

市場の阻害要因

市場は、初期投資コストの高さや運用の複雑さといった課題に直面している。ZLDシステムに必要な多額の資本支出は、中小企業にとって障壁となり得る。また、技術的な複雑さやシステム管理に熟練した人材が必要なことも、市場導入の妨げとなる。こうした課題を克服するには、費用対効果の高い技術革新と支援政策が必要である。

市場機会:

ZLD市場は、技術の進歩、工業用水の再利用需要の増加、持続可能性への関心の高まりにより、注目すべき成長機会を提供している。より効率的で費用対効果の高いシステムを含むZLD技術の革新は、市場拡大の新たな道を開く。戦略的パートナーシップと研究開発への投資は、成長をさらに促進する可能性がある。また、新たな産業や地域でのZLDシステムの用途拡大も有望な展望となる。

主要な質問

- 世界のZLD市場の主な成長要因は何か?
- ZLDシステム採用の鍵となる技術とアプリケーションは?
- 技術進歩はZLD市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- ZLD市場の主要プレイヤーは誰で、どのような戦略を採用しているのか?
- 世界のZLD市場の新たなトレンドと将来展望は?

競争情報と戦略:

Veolia Environnement S.A.、SUEZ、AquaVenture Holdingsなどの大手企業は、イノベーション、差別化、戦略的パートナーシップに注力し、競争力を高めている。これらの企業は、蒸発技術や膜技術の改良など、先進的なZLDソリューションの研究開発に投資している。顧客、規制機関、技術プロバイダーとのコラボレーションにより、市場参入と採用を促進している。持続可能性、コスト削減、経営効率を重視することで、競争力を高めている。

主な企業

- ヴェオリア・エンバイロメントS.A.
- スエズ
- アクアベンチャー・ホールディングス
- IDEテクノロジーズ
- アルファ・ラバル
- サーマックス・リミテッド
- ペンテア・ピーエルシー
- H2Oイノベーション
- 株式会社フルエンス
- KSB SE & Co.KGaA

ゼロ液体排出産業調査対象主要セグメント

システムタイプ別
- 従来型ZLD
- ハイブリッドZLD

用途別
- 発電
- 石油・ガス
- 化学・石油化学
- 鉱業・冶金
- 医薬品
- 食品
- 繊維・皮革
- 製紙

地域別
- 北米
- 中南米
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ


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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.素材ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.世界市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2024年~2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.世界市場-価格分析
6.1.システムタイプ別地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界のGDP成長見通し
8.1.2.世界の産業付加価値
8.1.3.世界の製造業の概要
8.1.4.世界の石油・ガス産業の展望
8.1.5.その他のマクロ経済要因
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.化学・医薬品産業の影響
8.2.2.工業化の影響
8.2.3.主要企業 歴史的成長
8.2.4.規制の影響
8.2.5.その他の予測要因
8.3.バリューチェーン
8.3.1.メーカー一覧
8.3.2.流通業者リスト
8.3.3.貿易マージン/利益率
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:システムタイプ別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.システムタイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
9.3.システムタイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
9.3.1.従来型ZLD
9.3.2.ハイブリッドZLD
9.4.システムタイプ別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
10.1.はじめに
10.2.アプリケーション別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
10.3.アプリケーション別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.発電
10.3.2.石油・ガス
10.3.3.化学・石油化学
10.3.4.鉱業・冶金
10.3.5.医薬品
10.3.6.食品
10.3.7.繊維・皮革
10.3.8.紙
10.3.9.その他
10.4.用途別市場魅力度分析
11.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに
11.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
11.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア・太平洋
11.3.6.中東・アフリカ(MEA)
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.価格分析
12.3.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析(2019-2023年
12.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2024-2033年
12.4.1.国別
12.4.1.1.米国
12.4.1.2.カナダ
12.4.2.システムタイプ別
12.4.3.用途別
12.5.市場魅力度分析
12.5.1.国別
12.5.2.システムタイプ別
12.5.3.用途別
12.6.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
12.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
13.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.ブラジル
13.4.1.2.メキシコ
13.4.1.3.その他のラテンアメリカ
13.4.2.システムタイプ別
13.4.3.アプリケーション別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.システムタイプ別
13.5.3.用途別
13.6.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
13.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
14.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ドイツ
14.4.1.2.イタリア
14.4.1.3.フランス
14.4.1.4.イギリス
14.4.1.5.スペイン
14.4.1.6.ベネルクス
14.4.1.7.ロシア
14.4.1.8.その他のヨーロッパ
14.4.2.システムタイプ別
14.4.3.アプリケーション別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.システムタイプ別
14.5.3.用途別
14.6.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
14.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
15.南アジア・太平洋市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.インド
15.4.1.2.アセアン
15.4.1.3.オーストラリアとニュージーランド
15.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
15.4.2.システムタイプ別
15.4.3.アプリケーション別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.システムタイプ別
15.5.3.用途別
15.6.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
16.東アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.中国
16.4.1.2.日本
16.4.1.3.韓国
16.4.2.システムタイプ別
16.4.3.用途別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.システムタイプ別
16.5.3.用途別
16.6.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
17.中東・アフリカ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.GCC諸国
17.4.1.2.トルコ
17.4.1.3.アフリカ北部
17.4.1.4.南アフリカ
17.4.1.5.その他の中東・アフリカ
17.4.2.システムタイプ別
17.4.3.アプリケーション別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.システムタイプ別
17.5.3.用途別
17.6.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
17.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
18.国別市場分析
18.1.序論
18.1.1.主要国別市場金額比率分析
18.1.2.世界対.各国の成長比較
18.2.米国市場分析
18.2.1.システムタイプ別
18.2.2.アプリケーション別
18.3.カナダ市場分析
18.3.1.システムタイプ別
18.3.2.用途別
18.4.メキシコ市場分析
18.4.1.システムタイプ別
18.4.2.用途別
18.5.ブラジル市場分析
18.5.1.システムタイプ別
18.5.2.用途別
18.6.ドイツ市場分析
18.6.1.システムタイプ別
18.6.2.アプリケーション別
18.7.イタリア市場分析
18.7.1.システムタイプ別
18.7.2.アプリケーション別
18.8.フランス市場分析
18.8.1.システムタイプ別
18.8.2.用途別
18.9.英国市場分析
18.9.1.システムタイプ別
18.9.2.アプリケーション別
18.10.スペイン市場分析
18.10.1.システムタイプ別
18.10.2.用途別
18.11.ベネルクス市場分析
18.11.1.システムタイプ別
18.11.2.アプリケーション別
18.12.ロシア市場分析
18.12.1.システムタイプ別
18.12.2.用途別
18.13.中国市場分析
18.13.1.システムタイプ別
18.13.2.用途別
18.14.日本市場の分析
18.14.1.システムタイプ別
18.14.2.アプリケーション別
18.15.韓国市場分析
18.15.1.システムタイプ別
18.15.2.アプリケーション別
18.16.インド市場分析
18.16.1.システムタイプ別
18.16.2.用途別
18.17.ASEAN市場分析
18.17.1.システムタイプ別
18.17.2.アプリケーション別
18.18.オーストラリア・ニュージーランド市場分析
18.18.1.システムタイプ別
18.18.2.用途別
18.19.GCC市場の分析
18.19.1.システムタイプ別
18.19.2.アプリケーション別
18.20.トルコ市場分析
18.20.1.システムタイプ別
18.20.2.用途別
18.21.南アフリカの市場分析
18.21.1.システムタイプ別
18.21.2.用途別
18.22.北アフリカ市場分析
18.22.1.システムタイプ別
18.22.2.アプリケーション別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.市場プレゼンス分析
20.競争分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.競合ベンチマーキング
20.3.競合ディープダイブ
20.3.1.ヴェオリア
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.製品ポートフォリオ
20.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.1.4.セールスフットプリント
20.3.1.5.戦略の概要
20.3.2.スエズ
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.製品ポートフォリオ
20.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.2.4.セールスフットプリント
20.3.2.5.戦略の概要
20.3.3.アルファ・ラバルAB
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.製品ポートフォリオ
20.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.3.4.セールスフットプリント
20.3.3.5.戦略の概要
20.3.4.アンドリッツグループ
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.製品ポートフォリオ
20.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.4.4.セールスフットプリント
20.3.4.5.戦略の概要
20.3.5.GEAグループ
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.製品ポートフォリオ
20.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.5.4.販売拠点
20.3.5.5.戦略の概要
20.3.6.イオンエクスチェンジ(インド)社
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.製品ポートフォリオ
20.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.6.4.販売拠点
20.3.6.5.戦略の概要
20.3.7.VAテックウェバッグ
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.製品ポートフォリオ
20.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.7.4.セールスフットプリント
20.3.7.5.戦略の概要
20.3.8.斗山ウォーター
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.製品ポートフォリオ
20.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.8.4.販売拠点
20.3.8.5.戦略の概要
20.3.9.アクアテック・インターナショナルLLC
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.製品ポートフォリオ
20.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.9.4.セールスフットプリント
20.3.9.5.戦略の概要
20.3.10.米国ウォーターサービス社
20.3.10.1.概要
20.3.10.2.製品ポートフォリオ
20.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.10.4.販売拠点
20.3.10.5.戦略の概要
20.3.11.アクエリオンAG
20.3.11.1.概要
20.3.11.2.製品ポートフォリオ
20.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.11.4.セールスフットプリント
20.3.11.5.戦略の概要
20.3.12.IDEウォーターテクノロジーズ
20.3.12.1.概要
20.3.12.2.製品ポートフォリオ
20.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.12.4.販売拠点
20.3.12.5.戦略の概要
20.3.13.サーマックス・グローバル
20.3.13.1.概要
20.3.13.2.製品ポートフォリオ
20.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.13.4.販売拠点
20.3.13.5.戦略の概要
20.3.14.マルチテック・グループ
20.3.14.1.概要
20.3.14.2.製品ポートフォリオ
20.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.14.4.販売拠点
20.3.14.5.戦略の概要
20.3.15.エンコンエバポレーター
20.3.15.1.概要
20.3.15.2.製品ポートフォリオ
20.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.15.4.販売拠点
20.3.15.5.戦略の概要
20.3.16.オアシスウォーター
20.3.16.1.概要
20.3.16.2.製品ポートフォリオ
20.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.16.4.販売拠点
20.3.16.5.戦略の概要
20.3.17.セフボンウォーターテクノロジー
20.3.17.1.概要
20.3.17.2.製品ポートフォリオ
20.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.17.4.販売拠点
20.3.17.5.戦略の概要
20.3.18.3V Green Eagle S.p.A.
20.3.18.1.概要
20.3.18.2.製品ポートフォリオ
20.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.18.4.販売拠点
20.3.18.5.戦略の概要
20.3.19.コンドルケム・エンバイテック
20.3.19.1.概要
20.3.19.2.製品ポートフォリオ
20.3.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.19.4.販売拠点
20.3.19.5.戦略の概要
20.3.20.キャノンS.P.A.
20.3.20.1.概要
20.3.20.2.製品ポートフォリオ
20.3.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.20.4.販売拠点
20.3.20.5.戦略の概要
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has unveiled a detailed report on the global Zero Liquid Discharge (ZLD) market. This report provides a comprehensive analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, with an in-depth look at market structure.

Key Insights:

• Zero Liquid Discharge Market Size (2024E): USD 1007 million
• Projected Market Value (2033F): USD 2060.92 million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 8.3%

Report Scope:

Zero Liquid Discharge (ZLD) systems are engineered to completely eliminate liquid waste by recovering and reusing all wastewater. These systems are essential for industries aiming to minimize environmental impact and comply with strict regulatory standards. The ZLD market serves various sectors including chemicals, petrochemicals, power generation, textiles, and food and beverage. Solutions offered include evaporation, crystallization, and filtration technologies. Key growth drivers include stringent environmental regulations, increasing concerns over water scarcity, and a growing demand for sustainable waste management.

Market Growth Drivers:

The ZLD market is driven by several factors including enhanced regulatory pressures on industries to reduce wastewater discharge and improve sustainability. Growing environmental awareness and the economic advantages of water recycling further boost market growth. Technological advancements in ZLD systems, such as better membrane filtration and evaporation technologies, improve system efficiency and reduce operational costs. Emerging economies and industries facing strict discharge regulations also present significant growth opportunities.

Market Restraints:

The market faces challenges such as high initial investment costs and operational complexity. The substantial capital expenditure required for ZLD systems can be a barrier for smaller enterprises. Additionally, the technical complexity and need for skilled personnel to manage these systems can impede market adoption. Overcoming these challenges requires cost-effective innovations and supportive policies.

Market Opportunities:

The ZLD market offers notable growth opportunities due to technological advancements, rising industrial water reuse demands, and an increased focus on sustainability. Innovations in ZLD technologies, including more efficient and cost-effective systems, open new avenues for market expansion. Strategic partnerships and investments in R&D can further drive growth. Expanding applications of ZLD systems across new industries and regions also hold promising prospects.

Key Questions Addressed:

• What are the primary growth drivers for the global Zero Liquid Discharge market?
• Which technologies and applications are pivotal in ZLD system adoption?
• How are technological advancements affecting the competitive landscape of the ZLD market?
• Who are the major players in the ZLD market, and what strategies do they employ?
• What are the emerging trends and future outlook for the global ZLD market?

Competitive Intelligence and Strategy:

Leading players such as Veolia Environnement S.A., SUEZ, and AquaVenture Holdings focus on innovation, differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D for advanced ZLD solutions, including improved evaporation and membrane technologies. Collaborations with clients, regulatory bodies, and technology providers promote market access and adoption. Emphasis on sustainability, cost reduction, and operational efficiency enhances competitive positioning.

Key Companies Profiled:

• Veolia Environnement S.A.
• SUEZ
• AquaVenture Holdings
• IDE Technologies
• Alfa Laval
• Thermax Limited
• Pentair plc
• H2O Innovation Inc.
• Fluence Corporation
• KSB SE & Co. KGaA

Key Segments Covered in Zero Liquid Discharge Industry Research

By System Type
• Conventional ZLD
• Hybrid ZLD

By Application
• Power Generation
• Oil & Gas
• Chemicals & Petrochemicals
• Mining & Metallurgy
• Pharmaceuticals
• Food
• Textiles & Leather
• Paper

By Region
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Material Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis By System Type
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global GDP Growth Outlook
8.1.2. Global Industry Value Added
8.1.3. Global Manufacturing Industry Overview
8.1.4. Global Oil and Gas Industry Outlook
8.1.5. Other Macro-Economic Factors
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Impact of Chemicals and Pharmaceuticals Industry
8.2.2. Impact of Industrialization
8.2.3. Key Companies Historic growth
8.2.4. Impact of Regulations
8.2.5. Other Forecast Factors.
8.3. Value Chain
8.3.1. List of Manufacturers
8.3.2. List of Physical Distributors
8.3.3. Trade Margins/Profit Margins
8.4. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By System Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By System Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By System Type, 2024-2033
9.3.1. Conventional ZLD
9.3.2. Hybrid ZLD
9.4. Market Attractiveness Analysis By System Type
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application
10.1. Introduction
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Application, 2019-2023
10.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
10.3.1. Power Generation
10.3.2. Oil and Gas
10.3.3. Chemicals and Petrochemicals
10.3.4. Mining & Metallurgy
10.3.5. Pharmaceuticals
10.3.6. Food
10.3.7. Textiles & Leather
10.3.8. Paper
10.3.9. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Application
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis by Region, 2019-2023
11.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. East Asia
11.3.5. South Asia and Pacific
11.3.6. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis by Region
12. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Pricing Analysis
12.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
12.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
12.4.1. By Country
12.4.1.1. U.S.
12.4.1.2. Canada
12.4.2. By System Type
12.4.3. By Application
12.5. Market Attractiveness Analysis
12.5.1. By Country
12.5.2. By System Type
12.5.3. By Application
12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. Brazil
13.4.1.2. Mexico
13.4.1.3. Rest of Latin America
13.4.2. By System Type
13.4.3. By Application
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By System Type
13.5.3. By Application
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Germany
14.4.1.2. Italy
14.4.1.3. France
14.4.1.4. U.K.
14.4.1.5. Spain
14.4.1.6. BENELUX
14.4.1.7. Russia
14.4.1.8. Rest of Europe
14.4.2. By System Type
14.4.3. By Application
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By System Type
14.5.3. By Application
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. South Asia and Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. India
15.4.1.2. ASEAN
15.4.1.3. Australia and New Zealand
15.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
15.4.2. By System Type
15.4.3. By Application
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By System Type
15.5.3. By Application
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. China
16.4.1.2. Japan
16.4.1.3. South Korea
16.4.2. By System Type
16.4.3. By Application
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By System Type
16.5.3. By Application
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. GCC Countries
17.4.1.2. Turkey
17.4.1.3. Northern Africa
17.4.1.4. South Africa
17.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
17.4.2. By System Type
17.4.3. By Application
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By System Type
17.5.3. By Application
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Country-wise Market Analysis
18.1. Introduction
18.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
18.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
18.2. U.S. Market Analysis
18.2.1. By System Type
18.2.2. By Application
18.3. Canada Market Analysis
18.3.1. By System Type
18.3.2. By Application
18.4. Mexico Market Analysis
18.4.1. By System Type
18.4.2. By Application
18.5. Brazil Market Analysis
18.5.1. By System Type
18.5.2. By Application
18.6. Germany Market Analysis
18.6.1. By System Type
18.6.2. By Application
18.7. Italy Market Analysis
18.7.1. By System Type
18.7.2. By Application
18.8. France Market Analysis
18.8.1. By System Type
18.8.2. By Application
18.9. U.K. Market Analysis
18.9.1. By System Type
18.9.2. By Application
18.10. Spain Market Analysis
18.10.1. By System Type
18.10.2. By Application
18.11. BENELUX Market Analysis
18.11.1. By System Type
18.11.2. By Application
18.12. Russia Market Analysis
18.12.1. By System Type
18.12.2. By Application
18.13. China Market Analysis
18.13.1. By System Type
18.13.2. By Application
18.14. Japan Market Analysis
18.14.1. By System Type
18.14.2. By Application
18.15. S. Korea Market Analysis
18.15.1. By System Type
18.15.2. By Application
18.16. India Market Analysis
18.16.1. By System Type
18.16.2. By Application
18.17. ASEAN Market Analysis
18.17.1. By System Type
18.17.2. By Application
18.18. Australia and New Zealand Market Analysis
18.18.1. By System Type
18.18.2. By Application
18.19. GCC Market Analysis
18.19.1. By System Type
18.19.2. By Application
18.20. Turkey Market Analysis
18.20.1. By System Type
18.20.2. By Application
18.21. South Africa Market Analysis
18.21.1. By System Type
18.21.2. By Application
18.22. Northern Africa Market Analysis
18.22.1. By System Type
18.22.2. By Application
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players
19.3. Market Presence Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. Veolia
20.3.1.1. Overview
20.3.1.2. Product Portfolio
20.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.1.4. Sales Footprint
20.3.1.5. Strategy Overview
20.3.2. SUEZ
20.3.2.1. Overview
20.3.2.2. Product Portfolio
20.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.2.4. Sales Footprint
20.3.2.5. Strategy Overview
20.3.3. Alfa Laval AB
20.3.3.1. Overview
20.3.3.2. Product Portfolio
20.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.3.4. Sales Footprint
20.3.3.5. Strategy Overview
20.3.4. Andritz Group
20.3.4.1. Overview
20.3.4.2. Product Portfolio
20.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.4.4. Sales Footprint
20.3.4.5. Strategy Overview
20.3.5. GEA Group
20.3.5.1. Overview
20.3.5.2. Product Portfolio
20.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.5.4. Sales Footprint
20.3.5.5. Strategy Overview
20.3.6. Ion Exchange (India) Ltd.
20.3.6.1. Overview
20.3.6.2. Product Portfolio
20.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.6.4. Sales Footprint
20.3.6.5. Strategy Overview
20.3.7. VA Tech Webag
20.3.7.1. Overview
20.3.7.2. Product Portfolio
20.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.7.4. Sales Footprint
20.3.7.5. Strategy Overview
20.3.8. Doosan Water
20.3.8.1. Overview
20.3.8.2. Product Portfolio
20.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.8.4. Sales Footprint
20.3.8.5. Strategy Overview
20.3.9. Aquatech International LLC
20.3.9.1. Overview
20.3.9.2. Product Portfolio
20.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.9.4. Sales Footprint
20.3.9.5. Strategy Overview
20.3.10. U.S. Water Services Inc.
20.3.10.1. Overview
20.3.10.2. Product Portfolio
20.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.10.4. Sales Footprint
20.3.10.5. Strategy Overview
20.3.11. Aquarion AG
20.3.11.1. Overview
20.3.11.2. Product Portfolio
20.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.11.4. Sales Footprint
20.3.11.5. Strategy Overview
20.3.12. IDE Water Tecchnologies Ltd.
20.3.12.1. Overview
20.3.12.2. Product Portfolio
20.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.12.4. Sales Footprint
20.3.12.5. Strategy Overview
20.3.13. Thermax Global
20.3.13.1. Overview
20.3.13.2. Product Portfolio
20.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.13.4. Sales Footprint
20.3.13.5. Strategy Overview
20.3.14. Multotec Group
20.3.14.1. Overview
20.3.14.2. Product Portfolio
20.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.14.4. Sales Footprint
20.3.14.5. Strategy Overview
20.3.15. ENCON Evaporators
20.3.15.1. Overview
20.3.15.2. Product Portfolio
20.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.15.4. Sales Footprint
20.3.15.5. Strategy Overview
20.3.16. Oasys Water, Inc.
20.3.16.1. Overview
20.3.16.2. Product Portfolio
20.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.16.4. Sales Footprint
20.3.16.5. Strategy Overview
20.3.17. SafBon Water Technology
20.3.17.1. Overview
20.3.17.2. Product Portfolio
20.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.17.4. Sales Footprint
20.3.17.5. Strategy Overview
20.3.18. 3V Green Eagle S.p.A
20.3.18.1. Overview
20.3.18.2. Product Portfolio
20.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.18.4. Sales Footprint
20.3.18.5. Strategy Overview
20.3.19. Condorchem Envitech
20.3.19.1. Overview
20.3.19.2. Product Portfolio
20.3.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.19.4. Sales Footprint
20.3.19.5. Strategy Overview
20.3.20. Cannon S.P.A.
20.3.20.1. Overview
20.3.20.2. Product Portfolio
20.3.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.20.4. Sales Footprint
20.3.20.5. Strategy Overview
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

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2024/11/22 10:26

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