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アジアの繊維用サイジング化学品市場:製品タイプ、最終用途、国別インサイト産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2033年予測


Asia Textile Sizing Chemicals Market by Product Type, End-Use, and Country-wise Insights: Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、アジアの繊維用サイジング化学品市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など主要な市場ダイナミクスを詳細に分析し... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年9月3日 US$3,500
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、アジアの繊維用サイジング化学品市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など主要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造に関する貴重な洞察を提供しています。

主要な洞察

- アジアの繊維用サイジング剤市場規模(2024E):4億4,030万米ドル
- 予測市場価値(2033F):773.8 Million USD7億7,380万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024~2033): 6.5%

繊維用サイジング薬品市場 - レポートスコープ:

テキスタイルサイジングケミカルはテキスタイル産業において非常に重要であり、織物の強度、耐久性、織り工程における品質を向上させる。澱粉、合成ポリマー、様々な添加剤を含むこれらの化学薬品は、繊維製品に特定の特性を付与する。繊維サイジング用化学薬品市場は、アパレル、ホームテキスタイル、テクニカルテキスタイルなど、繊維産業における幅広い用途に対応している。市場成長の原動力となっているのは、高品質で耐久性のある繊維製品に対する需要の増加、サイジング技術の進歩、環境に優しく持続可能な繊維製品に対する消費者の嗜好の高まりである。

市場成長の促進要因

アジアの繊維用サイジング剤市場の成長を後押しする要因はいくつかある。繊維製造部門の拡大と高機能繊維製品に対する消費者需要の高まりが主な要因である。サイジング配合の革新と、持続可能で環境に優しいテキスタイルの重視の高まりにより、生分解性で低影響のサイジングケミカルが開発されている。さらに、アジアにおける可処分所得の増加、都市化、ファッショントレンドの変化が、多様な繊維製品に対する需要を押し上げ、高度なサイジングソリューションの必要性を高めている。水性で無害な処方の導入など、技術の進歩が市場拡大をさらに後押ししている。

市場の阻害要因:

成長が見込まれるとはいえ、繊維用サイジング剤市場はいくつかの課題に直面している。環境規制、原材料コストの高騰、代替サイジング技術との競合が大きな制約要因となっている。特定の化学物質とその環境影響に関する厳しい規制は、メーカーにコンプライアンス上の課題をもたらしている。スターチやポリマーなどの原材料価格の変動は、生産コストや市場価格に影響を与える可能性がある。さらに、酵素やナノテクノロジーに基づくソリューションなど、代替サイジング技術との競争は、従来のサイジング用化学薬品の市場シェアに影響を与える可能性がある。

市場機会:

繊維用サイズ調整剤市場は、技術革新、特殊繊維の需要拡大、消費者の嗜好の進化により、大きなビジネスチャンスをもたらしている。洗濯耐久性や防汚性の向上など、性能特性を改善した高度なサイズ調整剤の開発は、新たな成長の道を開く。デジタル捺染やスマートテキスタイルの採用が増加しているため、特殊なサイジングソリューションに対する需要が生じている。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、持続可能なサイジングケミカルの導入は、新たなチャンスを生かし、ダイナミックな繊維産業で競争力を維持するために極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- アジアの繊維用サイジング剤市場の成長を促す主な要因は何か?
- さまざまな繊維セクターで採用を促進しているサイジングケミカルの種類と用途は?
- 技術進歩は繊維用サイジング剤市場の競争環境をどのように形成しているか?
- 繊維用サイジング剤市場の主要プレーヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を取っているのか?
- アジアにおける繊維用サイジング剤市場の新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

BASF SE、Dow Chemical Company、Clariant AGなど、アジアの繊維用サイジングケミカル市場の大手企業は、競争優位性を獲得するため、イノベーション、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、特定の繊維用途に合わせた環境に優しい高性能化学薬品など、高度なサイジング・ソリューションを開発している。繊維メーカー、業界団体、研究機関との協力関係により、市場へのアクセスを容易にし、技術導入を促進している。持続可能性、規制遵守、顧客中心のソリューションを重視することで、市場の成長を促進し、急速に進化する繊維用サイジングケミカルの状況において業界の地位を強化しています。

主な企業

- BASF SE
- ダウ・ケミカル
- クラリアントAG
- ハンツマンコーポレーション
- アルクロマ
- ソルベイS.A.
- アクゾノーベルN.V.
- ワッカー・ケミーAG
- イーストマン・ケミカル・カンパニー
- ケミラ

アジア繊維サイズ化学品市場調査の主要セグメント

製品タイプ
- 結合剤
- 消泡剤
- 分散剤
- 軟化剤

最終用途
- アパレル用繊維サイズ調整剤
- 非アパレル用繊維サイズ調整剤

素材タイプ
- 澱粉
- ポリエステル樹脂
- ポリビニルアルコール
- カルボキシメチルセルロース
- ポリアクリル酸系

生産国
- 中国
- インド
- 日本
- ベトナム
- 韓国
- バングラデシュ
- その他のAPAC地域

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目次

1.要旨
1.1.アジア市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.アジア市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(トン)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場数量(トン)予測、2024年~2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.アジア市場-価格分析
6.1.製品タイプ別地域価格分析
6.2.価格内訳
6.2.1.ディストリビューターレベルの価格設定
6.2.2.メーカー価格
6.3.アジア平均価格分析ベンチマーク
7.アジア市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.アジアのGDP成長率
8.1.2.アジアの化学品市場の概要
8.1.3.アジアの繊維製品市場の概要
8.1.4.繊維用化学品のアジア市場概観
8.1.5.その他の主要マクロ経済要因
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.アジアの都市化成長見通し
8.2.2.トップ企業の過去の成長
8.2.3.規制の影響見通し
8.2.4.その他の主要予測要因
8.3.COVID-19危機の影響
8.4.主な適用規制
8.5.需要と供給の関係
8.6.バリューチェーン
8.6.1.主要メーカー一覧
8.6.2.サプライヤー/ディストリビューター一覧
8.6.3.平均マージン
8.7.市場ダイナミクス
8.7.1.促進要因
8.7.2.阻害要因
8.7.3.機会分析
9.アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:材料タイプ別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.材料タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
9.3.材料タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
9.3.1.デンプン
9.3.1.1.ネイティブスターチ
9.3.1.2.変性デンプン
9.3.2.ポリエステル樹脂
9.3.3.ポリビニルアルコール
9.3.4.カルボキシメチルセルロース
9.3.5.ポリアクリル酸ベース
9.3.6.その他(ブレンド等)
9.5.材料タイプ別市場魅力度分析
10.アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品タイプ別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
10.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.結合剤
10.3.2.消泡剤
10.3.3.分散剤
10.3.4.潤滑剤
10.3.5.その他
10.4.製品タイプ別市場魅力度分析
11.アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:最終用途別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.最終用途別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
11.3.最終用途別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量分析と予測、2024-2033年
11.3.1.アパレル
11.3.2.非アパレル
11.4.最終用途別市場魅力度分析
12.地域別アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.過去の地域別市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
12.3.1.中国
12.3.2.インド
12.3.3.日本
12.3.4.ベトナム
12.3.5.韓国
12.3.6.バングラデシュ
12.3.7.その他のアジア
12.4.地域別市場魅力度分析
13.中国市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
13.3.1.材料タイプ別
13.3.2.製品タイプ別
13.3.3.最終用途別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.材料タイプ別
13.4.2.製品タイプ別
13.4.3.最終用途別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.インド市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.3.1.材料タイプ別
14.3.2.製品タイプ別
14.3.3.最終用途別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.材料タイプ別
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.最終用途別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.日本市場の分析2019-2023年と予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.3.1.材料タイプ別
15.3.2.製品タイプ別
15.3.3.最終用途別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.材料タイプ別
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.最終用途別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.ベトナム市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.3.1.材料タイプ別
16.3.2.製品タイプ別
16.3.3.最終用途別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.材料タイプ別
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.最終用途別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.韓国市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.3.1.材料タイプ別
17.3.2.製品タイプ別
17.3.3.最終用途別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.材料タイプ別
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.最終用途別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.バングラデシュ市場の分析 2019年~2023年と予測 2024年~2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.3.1.材料タイプ別
18.3.2.製品タイプ別
18.3.3.最終用途別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.材料タイプ別
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.最終用途別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
19.その他のアジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
19.3.1.材料タイプ別
19.3.2.製品タイプ別
19.3.3.最終用途別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.材料タイプ別
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.最終用途別
19.5.市場動向
19.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析(アジア繊維サイジング化学品市場)
20.2.市場集中度
20.3.上位企業の市場シェア分析
20.4.市場プレゼンス分析
20.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント
20.4.2.プレーヤーの製品フットプリント
20.4.3.製品タイプ別フットプリント
21.競争分析
21.1.競争ダッシュボード
21.2.競合ベンチマーキング
21.3.競合ディープダイブ
21.3.1.ハンツマンコーポレーション
21.3.1.1.概要
21.3.1.2.製品ポートフォリオ
21.3.1.3.主要財務
21.3.1.4.販売拠点
21.3.1.5.最近の動向
21.3.1.6.戦略の概要
21.3.2.アーキロマ
21.3.2.1.概要
21.3.2.2.製品ポートフォリオ
21.3.2.3.主要財務データ
21.3.2.4.販売拠点
21.3.2.5.最近の動向
21.3.2.6.戦略の概要
21.3.3.ディスター・グループ
21.3.3.1.概要
21.3.3.2.製品ポートフォリオ
21.3.3.3.主要財務データ
21.3.3.4.販売拠点
21.3.3.5.最近の動向
21.3.3.6.戦略の概要
21.3.4.ダウ・ケミカル
21.3.4.1.概要
21.3.4.2.製品ポートフォリオ
21.3.4.3.主要財務データ
21.3.4.4.販売拠点
21.3.4.5.最近の動向
21.3.4.6.戦略の概要
21.3.5.DIC株式会社
21.3.5.1.概要
21.3.5.2.製品ポートフォリオ
21.3.5.3.主要財務データ
21.3.5.4.販売拠点
21.3.5.5.最近の動向
21.3.5.6.戦略の概要
21.3.6.日華化学
21.3.6.1.概要
21.3.6.2.製品ポートフォリオ
21.3.6.3.主要財務
21.3.6.4.販売拠点
21.3.6.5.最近の動向
21.3.6.6.戦略の概要
21.3.7.ベンテックケミカル
21.3.7.1.概要
21.3.7.2.製品ポートフォリオ
21.3.7.3.主要財務データ
21.3.7.4.販売拠点
21.3.7.5.最近の動向
21.3.7.6.戦略概要
21.3.8.中山市峨眉爾紡績補助有限公司Ltd.
21.3.8.1.概要
21.3.8.2.製品ポートフォリオ
21.3.8.3.主要財務
21.3.8.4.販売拠点
21.3.8.5.最近の動向
21.3.8.6.戦略概要
21.3.9.チェンロン・エンタープライズLtd.
21.3.9.1.概要
21.3.9.2.製品ポートフォリオ
21.3.9.3.主要財務データ
21.3.9.4.販売拠点
21.3.9.5.最近の動向
21.3.9.6.戦略の概要
21.3.10.セントロチャイナ
21.3.10.1.概要
21.3.10.2.製品ポートフォリオ
21.3.10.3.主要財務データ
21.3.10.4.販売拠点
21.3.10.5.最近の動向
21.3.10.6.戦略の概要
21.3.11.エンジェル・スターチ&フード社
21.3.11.1.概要
21.3.11.2.製品ポートフォリオ
21.3.11.3.主要財務データ
21.3.11.4.販売拠点
21.3.11.5.最近の動向
21.3.11.6.戦略の概要
21.3.12.エステル化学工業(Ester Chemical Industries Pvt.
21.3.12.1.概要
21.3.12.2.製品ポートフォリオ
21.3.12.3.主要財務データ
21.3.12.4.販売拠点
21.3.12.5.最近の動向
21.3.12.6.戦略の概要
21.3.13.ザイデックス・インダストリーズ
21.3.13.1.概要
21.3.13.2.製品ポートフォリオ
21.3.13.3.主要財務
21.3.13.4.販売拠点
21.3.13.5.最近の動向
21.3.13.6.戦略の概要
21.3.14.インドケム
21.3.14.1.概要
21.3.14.2.製品ポートフォリオ
21.3.14.3.主要財務
21.3.14.4.販売拠点
21.3.14.5.最近の動向
21.3.14.6.戦略の概要
21.3.15.ラン・ケミカルズ Pvt.
21.3.15.1.概要
21.3.15.2.製品ポートフォリオ
21.3.15.3.主要財務データ
21.3.15.4.販売拠点
21.3.15.5.最近の動向
21.3.15.6.戦略の概要
21.3.16.パルクラ・ケミカルズ
21.3.16.1.概要
21.3.16.2.製品ポートフォリオ
21.3.16.3.主要財務データ
21.3.16.4.販売拠点
21.3.16.5.最近の動向
21.3.16.6.戦略の概要
21.3.17.マタンギ・インターナショナル
21.3.17.1.概要
21.3.17.2.製品ポートフォリオ
21.3.17.3.主要財務データ
21.3.17.4.販売拠点
21.3.17.5.最近の動向
21.3.17.6.戦略の概要
21.3.18.オールウイン・ケム・インダストリーズ
21.3.18.1.概要
21.3.18.2.製品ポートフォリオ
21.3.18.3.主要財務
21.3.18.4.販売拠点
21.3.18.5.最近の動向
21.3.18.6.戦略の概要
21.3.19.サレックス・ケミカルズ
21.3.19.1.概要
21.3.19.2.製品ポートフォリオ
21.3.19.3.主要財務
21.3.19.4.販売拠点
21.3.19.5.最近の動向
21.3.19.6.戦略の概要
21.3.20.関連化学品
21.3.20.1.概要
21.3.20.2.製品ポートフォリオ
21.3.20.3.主要財務
21.3.20.4.販売拠点
21.3.20.5.最近の動向
21.3.20.6.戦略の概要
21.3.21.エコ・ポリケム社
21.3.21.1.概要
21.3.21.2.製品ポートフォリオ
21.3.21.3.主要財務
21.3.21.4.販売拠点
21.3.21.5.最近の動向
21.3.21.6.戦略の概要
注:企業リストは、本質的に網羅的なものではない。調査の過程でさらに精査され、追加される可能性がある。
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the Asia Textile Sizing Chemicals Market. The report provides a detailed analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering valuable insights into the market structure.

Key Insights:

• Asia Textile Sizing Chemicals Market Size (2024E): USD 440.3 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 773.8 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.5%

Textile Sizing Chemicals Market - Report Scope:

Textile sizing chemicals are crucial in the textile industry, enhancing the strength, durability, and quality of fabrics during the weaving process. These chemicals, which include starches, synthetic polymers, and various additives, impart specific properties to textiles. The market for textile sizing chemicals caters to a wide range of applications within the textile industry, such as apparel, home textiles, and technical textiles. Market growth is driven by the increasing demand for high-quality and durable textiles, advancements in sizing technologies, and a growing consumer preference for eco-friendly and sustainable textile products.

Market Growth Drivers:

Several factors drive the growth of the Asia textile sizing chemicals market. The expanding textile manufacturing sector and rising consumer demand for high-performance textiles are key contributors. Innovations in sizing formulations and an increased emphasis on sustainable and eco-friendly textiles have led to the development of biodegradable and low-impact sizing chemicals. Additionally, rising disposable incomes, urbanization, and changing fashion trends in Asia boost the demand for diverse textile products, thereby increasing the need for advanced sizing solutions. Technological advancements, including the introduction of water-based and non-toxic formulations, further propel market expansion.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the textile sizing chemicals market faces several challenges. Environmental regulations, high raw material costs, and competition from alternative sizing technologies pose significant constraints. Stringent regulations regarding certain chemicals and their environmental impact create compliance challenges for manufacturers. Fluctuations in raw material prices, such as starches and polymers, can affect production costs and market pricing. Moreover, competition from alternative sizing technologies, including enzymatic and nanotechnology-based solutions, may impact the market share of traditional sizing chemicals.

Market Opportunities:

The textile sizing chemicals market offers substantial opportunities driven by technological innovations, growing demand for specialty textiles, and evolving consumer preferences. The development of advanced sizing chemicals with improved performance attributes, such as enhanced wash durability and stain resistance, presents new growth avenues. The increasing adoption of digital textile printing and smart textiles creates a demand for specialized sizing solutions. Strategic partnerships, investments in R&D, and the introduction of sustainable sizing chemicals are crucial for capitalizing on emerging opportunities and maintaining a competitive edge in the dynamic textile industry.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the textile sizing chemicals market in Asia?
• Which types of sizing chemicals and applications are driving adoption across different textile sectors?
• How are technological advancements shaping the competitive landscape of the textile sizing chemicals market?
• Who are the key players in the textile sizing chemicals market, and what strategies are they employing to sustain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the textile sizing chemicals market in Asia?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the Asia textile sizing chemicals market, such as BASF SE, Dow Chemical Company, and Clariant AG, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive advantage. These companies invest in R&D to develop advanced sizing solutions, including eco-friendly and high-performance chemicals tailored to specific textile applications. Collaborations with textile manufacturers, industry associations, and research institutions facilitate market access and promote technology adoption. Emphasis on sustainability, regulatory compliance, and customer-centric solutions enhances market growth and strengthens industry positions in the rapidly evolving textile sizing chemicals landscape.

Key Companies Profiled:

• BASF SE
• Dow Chemical Company
• Clariant AG
• Huntsman Corporation
• Archroma
• Solvay S.A.
• AkzoNobel N.V.
• Wacker Chemie AG
• Eastman Chemical Company
• Kemira Oyj

Key Segments Covered in Asia Textile Sizing Chemicals Market Research

Product Type
• Binders
• Defoamers
• Dispersants
• Softeners

End Use
• Textile Sizing Chemicals for Apparel
• Textile Sizing Chemicals for Non-Apparel Use

Material Type
• Starch
• Polyester Resin
• Polyvinyl Alcohol
• Carboxymethyl Cellulose
• Polyacrylic Acid-based

Country
• China
• India
• Japan
• Vietnam
• South Korea
• Bangladesh
• Rest of APAC



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Asia Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Asia Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Asia Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis By Product Type
6.2. Pricing Break-up
6.2.1. Distributor Level Pricing
6.2.2. Manufacturer Level Pricing
6.3. Asia Average Pricing Analysis Benchmark
7. Asia Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Asia GDP Growth Overview
8.1.2. Asia Chemicals Market Overview
8.1.3. Asia Textiles Market Overview
8.1.4. Asia Textile Chemicals Market Overview
8.1.5. Other Key Macro-economic Factors
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Asia Urbanization Growth Outlook
8.2.2. Top Companies Historical Growth
8.2.3. Regulatory Impact Outlook
8.2.4. Other Key Forecast Factors
8.3. Impact of COVID – 19 Crisis
8.4. Key Applicable Regulations
8.5. Supply vs Demand Overview
8.6. Value Chain
8.6.1. List of Key Manufacturers
8.6.2. List of Suppliers/Distributors
8.6.3. Average Margins
8.7. Market Dynamics
8.7.1. Drivers
8.7.2. Restraints
8.7.3. Opportunity Analysis
9. Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Material Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Material Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Material Type, 2024-2033
9.3.1. Starch
9.3.1.1. Native Starch
9.3.1.2. Modified Starch
9.3.2. Polyester Resin
9.3.3. Polyvinyl Alcohol
9.3.4. Carboxymethyl Cellulose
9.3.5. Polyacrylic Acid Based
9.3.6. Others (Blends, etc.)
9.5. Market Attractiveness Analysis By Material Type
10. Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Product Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
10.3.1. Binders
10.3.2. Defoamers
10.3.3. Dispersants
10.3.4. Lubricants
10.3.5. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
11. Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End Use
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End Use, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By End Use, 2024-2033
11.3.1. Apparel
11.3.2. Non-Apparel
11.4. Market Attractiveness Analysis By End Use
12. Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. China
12.3.2. India
12.3.3. Japan
12.3.4. Vietnam
12.3.5. South Korea
12.3.6. Bangladesh
12.3.7. Rest of Asia
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. China Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Material Type
13.3.2. By Product Type
13.3.3. By End Use
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Material Type
13.4.2. By Product Type
13.4.3. By End Use
13.5. Market Trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14. India Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Material Type
14.3.2. By Product Type
14.3.3. By End Use
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Material Type
14.4.2. By Product Type
14.4.3. By End Use
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15. Japan Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Material Type
15.3.2. By Product Type
15.3.3. By End Use
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Material Type
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By End Use
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16. Vietnam Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Material Type
16.3.2. By Product Type
16.3.3. By End Use
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Material Type
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By End Use
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17. South Korea Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Material Type
17.3.2. By Product Type
17.3.3. By End Use
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Material Type
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By End Use
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18. Bangladesh Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Material Type
18.3.2. By Product Type
18.3.3. By End Use
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Material Type
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By End Use
18.5. Market Trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
19. Rest of Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Material Type
19.3.2. By Product Type
19.3.3. By End Use
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Material Type
19.4.2. By Product Type
19.4.3. By End Use
19.5. Market Trends
19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies (Asia Textile Sizing Chemicals Market)
20.2. Market Concentration
20.3. Market Share Analysis of Top Players
20.4. Market Presence Analysis
20.4.1. By Regional footprint of Players
20.4.2. Product foot print by Players
20.4.3. Product Type Foot Print by Players
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Benchmarking
21.3. Competition Deep Dive
21.3.1. Huntsman Corporation
21.3.1.1. Overview
21.3.1.2. Product Portfolio
21.3.1.3. Key Financials
21.3.1.4. Sales Footprint
21.3.1.5. Recent Developments
21.3.1.6. Strategy Overview
21.3.2. Archroma
21.3.2.1. Overview
21.3.2.2. Product Portfolio
21.3.2.3. Key Financials
21.3.2.4. Sales Footprint
21.3.2.5. Recent Developments
21.3.2.6. Strategy Overview
21.3.3. Dystar Group
21.3.3.1. Overview
21.3.3.2. Product Portfolio
21.3.3.3. Key Financials
21.3.3.4. Sales Footprint
21.3.3.5. Recent Developments
21.3.3.6. Strategy Overview
21.3.4. Dow Chemical
21.3.4.1. Overview
21.3.4.2. Product Portfolio
21.3.4.3. Key Financials
21.3.4.4. Sales Footprint
21.3.4.5. Recent Developments
21.3.4.6. Strategy Overview
21.3.5. DIC Corporation
21.3.5.1. Overview
21.3.5.2. Product Portfolio
21.3.5.3. Key Financials
21.3.5.4. Sales Footprint
21.3.5.5. Recent Developments
21.3.5.6. Strategy Overview
21.3.6. NICCA Chemical
21.3.6.1. Overview
21.3.6.2. Product Portfolio
21.3.6.3. Key Financials
21.3.6.4. Sales Footprint
21.3.6.5. Recent Developments
21.3.6.6. Strategy Overview
21.3.7. Ben Tech chemical
21.3.7.1. Overview
21.3.7.2. Product Portfolio
21.3.7.3. Key Financials
21.3.7.4. Sales Footprint
21.3.7.5. Recent Developments
21.3.7.6. Strategy Overview
21.3.8. Zhongshan City Emeer Textile Auxiliary Co. Ltd
21.3.8.1. Overview
21.3.8.2. Product Portfolio
21.3.8.3. Key Financials
21.3.8.4. Sales Footprint
21.3.8.5. Recent Developments
21.3.8.6. Strategy Overview
21.3.9. Cherng Long Enterprise Co. Ltd
21.3.9.1. Overview
21.3.9.2. Product Portfolio
21.3.9.3. Key Financials
21.3.9.4. Sales Footprint
21.3.9.5. Recent Developments
21.3.9.6. Strategy Overview
21.3.10. Centro China
21.3.10.1. Overview
21.3.10.2. Product Portfolio
21.3.10.3. Key Financials
21.3.10.4. Sales Footprint
21.3.10.5. Recent Developments
21.3.10.6. Strategy Overview
21.3.11. Angel Starch & Food Pvt Ltd
21.3.11.1. Overview
21.3.11.2. Product Portfolio
21.3.11.3. Key Financials
21.3.11.4. Sales Footprint
21.3.11.5. Recent Developments
21.3.11.6. Strategy Overview
21.3.12. Ester Chemical Industries Pvt. Ltd.
21.3.12.1. Overview
21.3.12.2. Product Portfolio
21.3.12.3. Key Financials
21.3.12.4. Sales Footprint
21.3.12.5. Recent Developments
21.3.12.6. Strategy Overview
21.3.13. Zydex Industries
21.3.13.1. Overview
21.3.13.2. Product Portfolio
21.3.13.3. Key Financials
21.3.13.4. Sales Footprint
21.3.13.5. Recent Developments
21.3.13.6. Strategy Overview
21.3.14. Indokem Ltd.
21.3.14.1. Overview
21.3.14.2. Product Portfolio
21.3.14.3. Key Financials
21.3.14.4. Sales Footprint
21.3.14.5. Recent Developments
21.3.14.6. Strategy Overview
21.3.15. Ran Chemicals Pvt. Ltd.
21.3.15.1. Overview
21.3.15.2. Product Portfolio
21.3.15.3. Key Financials
21.3.15.4. Sales Footprint
21.3.15.5. Recent Developments
21.3.15.6. Strategy Overview
21.3.16. Pulcra Chemicals
21.3.16.1. Overview
21.3.16.2. Product Portfolio
21.3.16.3. Key Financials
21.3.16.4. Sales Footprint
21.3.16.5. Recent Developments
21.3.16.6. Strategy Overview
21.3.17. Matangi International
21.3.17.1. Overview
21.3.17.2. Product Portfolio
21.3.17.3. Key Financials
21.3.17.4. Sales Footprint
21.3.17.5. Recent Developments
21.3.17.6. Strategy Overview
21.3.18. Allwyn Chem Industries
21.3.18.1. Overview
21.3.18.2. Product Portfolio
21.3.18.3. Key Financials
21.3.18.4. Sales Footprint
21.3.18.5. Recent Developments
21.3.18.6. Strategy Overview
21.3.19. Sarex Chemicals
21.3.19.1. Overview
21.3.19.2. Product Portfolio
21.3.19.3. Key Financials
21.3.19.4. Sales Footprint
21.3.19.5. Recent Developments
21.3.19.6. Strategy Overview
21.3.20. Associated Chemicals
21.3.20.1. Overview
21.3.20.2. Product Portfolio
21.3.20.3. Key Financials
21.3.20.4. Sales Footprint
21.3.20.5. Recent Developments
21.3.20.6. Strategy Overview
21.3.21. Eco Polychem Pvt. Ltd.
21.3.21.1. Overview
21.3.21.2. Product Portfolio
21.3.21.3. Key Financials
21.3.21.4. Sales Footprint
21.3.21.5. Recent Developments
21.3.21.6. Strategy Overview
Note: The list of companies is not exhaustive in nature. It is subject to further refinement and augmentation during course of research
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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