世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

内膜インプラントシステム市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Syndesmosis Implant Systems Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、シンジスモシスインプラントシステムの世界市場に関する詳細な調査レポートを発行しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクス... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月28日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
220 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、シンジスモシスインプラントシステムの世界市場に関する詳細な調査レポートを発行しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に評価し、市場構造と将来展望に関する貴重な洞察を提供しています。

主要な洞察

- 骨膜インプラントシステムの市場規模(2024E):9,480万米ドル
- 予測市場価値(2033F):USD 212.3 Million2億1230万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033年):8.4

シンジスモシスインプラントシステム市場 - レポートスコープ:

シンジスモシスインプラントシステムは、下腿の脛骨と腓骨をつなぐ靭帯の損傷を伴うシンジスモシス損傷の治療に不可欠である。これらのシステムは、足関節を安定させ、適切な治癒を保証し、長期的な合併症を予防する上で極めて重要である。シンジスモシスインプラントシステム市場は、病院、整形外科クリニック、外傷センターなどに、スクリュー、フレキシブル固定装置、縫合ボタンシステムなど、さまざまなインプラントオプションを提供している。市場の成長には、スポーツ関連傷害の発生率の上昇、低侵襲手術の需要の増加、手術結果と患者の回復を改善するインプラント技術の進歩が寄与している。

市場成長の促進要因

世界のシンジスモーシスインプラントシステム市場は、特にスポーツ選手や高齢者層における足首の怪我の発生率の増加などの主な要因によって牽引されています。低侵襲治療への嗜好の高まりとともに、関節包膜損傷の適時かつ正確な治療の利点に対する認識の高まりが、市場の拡大を加速させている。生体吸収性インプラントや柔軟な固定システムの開発などの技術的進歩が、患者の予後改善や回復時間の短縮につながっており、市場の成長をさらに促進している。また、複雑な外傷症例におけるシンデスモーシスインプラントの幅広い応用も、市場の需要に拍車をかけている。

市場の阻害要因:

前向きな成長見通しにもかかわらず、人工骨頭インプラントシステム市場は、高度なインプラントシステムの高コストや外科手術の複雑さといった課題に直面している。中低所得地域では整形外科専門医療へのアクセスが限られているため、市場浸透の妨げとなっている。さらに、インプラントの不具合や感染などの術後合併症のリスクは、医療提供者や患者の間で懸念を呼んでいる。こうした課題を克服するには、リスクを最小限に抑え、患者の転帰を向上させるために、インプラントの設計と手術手技において継続的な技術革新が必要である。

市場機会:

シンジスモシスインプラントシステム市場は、医療投資の増加、スポーツ活動の活発化、患者の転帰改善に対する需要に牽引され、大きな成長機会を提供している。3Dプリントインプラントや術中ナビゲーションシステムなどのデジタル技術の統合により、手術精度が向上し、オーダーメイドのインプラントが可能になる。さらに、新興市場における医療インフラの拡大や可処分所得の増加は、市場プレーヤーに新たな機会をもたらしている。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、費用対効果の高いインプラント・ソリューションの導入は、こうした新たな機会を活用し、市場でのリーダーシップを維持するために不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- シンデスモーシスインプラントシステムの世界市場を牽引する主な要因は何か?
- さまざまな医療現場でシンデスモーシスインプラントの採用をリードしているのは、どのタイプのインプラントとアプリケーションか?
- 技術的進歩はどのようにシンデスモーシスインプラントシステム市場の競争環境を再形成しているか?
- 人工肛門インプラントシステム市場の主要プレーヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を用いているのか?
- 収縮期インプラントシステムの世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

Arthrex Inc.、Zimmer Biomet Holdings、Smith & Nephew plcなど、世界のシンジスモシスインプラントシステム市場の主要企業は、競争優位性を維持するために、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップを優先しています。これらの企業は、多様な患者のニーズや臨床要件を満たすために、生体吸収性スクリューや柔軟な固定装置を含む先進的なシンデスモシスインプラントシステムを開発するための研究開発に投資している。整形外科医、病院、規制機関との協力関係により、市場参入が容易になり、新技術の採用が促進される。さらに、臨床研究、エビデンスに基づく実践、患者教育への注力は、市場の成長をサポートし、進化するシンデスモーシスインプラントの状況における患者の転帰を改善する。

主要企業のプロファイル

- Arthrex Inc.
- ジマー・バイオメット・ホールディングス
- スミス・アンド・ネフュー plc
- ストライカー・コーポレーション
- デピューシンセ(ジョンソン・エンド・ジョンソン)
- ライト・メディカル・グループN.V.
- アキュメッドLLC
- パラゴン28
- オルソフィックス・メディカル
- メダーティスAG

包帯インプラントシステム市場調査の主要セグメント

製品
- チタンベースのプレートインプラント
- ステンレス鋼ベースのプレートインプラント
- 生分解性材料ベースのインプラント

用途
- 足関節骨折
- 関節包の縮小
- 術後管理

エンドユーザー
- 病院
- 外来
- 整形外科専門クリニック

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.規制情勢
4.4.PESTEL分析
4.5.ポーター分析
4.6.最近の製品上市/承認
4.7.償還シナリオ
4.8.バリューチェーン分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.世界のスポーツ医学市場の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.主要企業の過去の売上高と現在の売上高
5.2.3.主要企業の研究開発費
5.2.4.規制ダイナミクスの変化
5.2.5.製品開発と新規上市
5.2.6.外科医による採用率の増加
5.2.7.大手メーカーによる新興地域での展開
5.2.8.プレーヤー間の戦略的提携
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.用途別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.国別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場数量(台)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場規模(単位)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.世界市場-価格分析
8.1.素材別地域価格分析
8.2.価格ブレークアップ
8.2.1.メーカーレベル価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.4.価格設定の前提
9.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.2.市場分類別現在・将来市場規模(US$ Mn)分析・予測、2024-2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.2019~2023年の製品別過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.チタンベースのプレートインプラント
10.3.2.ステンレス鋼ベースのプレートインプラント
10.3.3.生分解性材料ベースのインプラント
10.4.製品別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.用途別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.足関節骨折
11.3.2.内膜縮小術
11.3.3.術後管理
11.4.用途別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
12.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.病院
12.3.2.外来
12.3.3.整形外科専門クリニック
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
13.1.イントロダクション/主な調査結果
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、地域別、2019-2023年
13.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析予測、2024-2033年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品別
14.3.3.用途別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.米国市場
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.用途別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.カナダ市場
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.用途別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.メキシコ
15.3.1.2.ブラジル
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.製品別
15.3.3.用途別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.メキシコ市場分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.用途別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.ブラジル市場分析
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.用途別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.アルゼンチン市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.用途別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イタリア
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イギリス
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.ロシア
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品別
16.3.3.用途別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.ドイツ市場分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.用途別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.イタリア市場分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.用途別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
16.8.3.フランス市場分析
16.8.3.1.はじめに
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.用途別
16.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.8.4.英国市場分析
16.8.4.1.序論
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.製品別
16.8.4.2.2.用途別
16.8.4.2.3.エンドユーザー別
16.8.5.スペイン市場分析
16.8.5.1.はじめに
16.8.5.2.市場分類別分析と予測
16.8.5.2.1.製品別
16.8.5.2.2.用途別
16.8.5.2.3.エンドユーザー別
16.8.6.ベネルクス市場分析
16.8.6.1.序論
16.8.6.2.市場分類別分析と予測
16.8.6.2.1.製品別
16.8.6.2.2.用途別
16.8.6.2.3.エンドユーザー別
16.8.7.ロシア市場分析
16.8.7.1.序論
16.8.7.2.市場分類別分析と予測
16.8.7.2.1.製品別
16.8.7.2.2.用途別
16.8.7.2.3.エンドユーザー別
17.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.製品別
17.3.3.用途別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.中国市場の分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.用途別
17.8.1.2.3.エンドユーザー別
17.8.2.日本市場分析
17.8.2.1.はじめに
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.用途別
17.8.2.2.3.エンドユーザー別
17.8.3.韓国市場分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.用途別
17.8.3.2.3.エンドユーザー別
18.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.インドネシア
18.3.1.3.マレーシア
18.3.1.4.タイ
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.製品別
18.3.3.用途別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.用途別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.インド市場の分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.用途別
18.8.1.2.3.エンドユーザー別
18.8.2.インドネシア市場分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.用途別
18.8.2.2.3.エンドユーザー別
18.8.3.マレーシア市場分析
18.8.3.1.序論
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.製品別
18.8.3.2.2.用途別
18.8.3.2.3.エンドユーザー別
18.8.4.タイ市場分析
18.8.4.1.序論
18.8.4.2.市場分類別分析と予測
18.8.4.2.1.製品別
18.8.4.2.2.用途別
18.8.4.2.3.エンドユーザー別
19.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.2019年~2023年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析動向分析
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品別
19.3.3.用途別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.用途別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.市場動向
19.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.7.促進要因と阻害要因-影響分析
19.8.国別分析と予測
19.8.1.オーストラリア市場分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.用途別
19.8.1.2.3.エンドユーザー別
19.8.2.ニュージーランド市場分析
19.8.2.1.導入
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.用途別
19.8.2.2.3.エンドユーザー別
20.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.トルコ
20.3.1.3.北アフリカ
20.3.1.4.南アフリカ
20.3.1.5.その他の中東・アフリカ
20.3.2.製品別
20.3.3.用途別
20.3.4.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.用途別
20.4.4.エンドユーザー別
20.5.市場動向
20.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
20.7.促進要因と阻害要因-影響分析
20.8.国別分析と予測
20.8.1.GCC諸国の市場分析
20.8.1.1.はじめに
20.8.1.2.市場分類別分析と予測
20.8.1.2.1.製品別
20.8.1.2.2.用途別
20.8.1.2.3.エンドユーザー別
20.8.2.トルコ市場の分析
20.8.2.1.序論
20.8.2.2.市場分類別分析と予測
20.8.2.2.1.製品別
20.8.2.2.2.用途別
20.8.2.2.3.エンドユーザー別
20.8.3.南アフリカ市場分析
20.8.3.1.はじめに
20.8.3.2.市場分類別分析と予測
20.8.3.2.1.製品別
20.8.3.2.2.用途別
20.8.3.2.3.エンドユーザー別
20.8.4.北アフリカ市場分析
20.8.4.1.はじめに
20.8.4.2.市場分類別分析と予測
20.8.4.2.1.製品別
20.8.4.2.2.用途別
20.8.4.2.3.エンドユーザー別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
22.競争分析
22.1.競合ダッシュボード
22.2.ブランディングとプロモーション戦略
22.3.主要開発分析
22.4.競合の深堀り
22.4.1.ジンマー・バイオメット
22.4.1.1.概要
22.4.1.2.製品ポートフォリオ
22.4.1.3.販売拠点
22.4.1.4.主要財務状況
22.4.1.5.SWOT分析
22.4.1.6.戦略の概要
22.4.1.6.1.マーケティング戦略
22.4.1.6.2.製品戦略
22.4.1.6.3.チャネル戦略
22.4.2.アーストレックス社
22.4.2.1.概要
22.4.2.2.製品ポートフォリオ
22.4.2.3.販売拠点
22.4.2.4.主要財務状況
22.4.2.5.SWOT分析
22.4.2.6.戦略の概要
22.4.2.6.1.マーケティング戦略
22.4.2.6.2.製品戦略
22.4.2.6.3.チャネル戦略
22.4.3.スミス・アンド・ネフュー
22.4.3.1.概要
22.4.3.2.製品ポートフォリオ
22.4.3.3.販売拠点
22.4.3.4.主要財務状況
22.4.3.5.SWOT分析
22.4.3.6.戦略の概要
22.4.3.6.1.マーケティング戦略
22.4.3.6.2.製品戦略
22.4.3.6.3.チャネル戦略
22.4.4.ライトメディカルグループN.V.
22.4.4.1.概要
22.4.4.2.製品ポートフォリオ
22.4.4.3.販売拠点
22.4.4.4.主要財務状況
22.4.4.5.SWOT分析
22.4.4.6.戦略の概要
22.4.4.6.1.マーケティング戦略
22.4.4.6.2.製品戦略
22.4.4.6.3.チャネル戦略
22.4.5.エキザクテック社
22.4.5.1.概要
22.4.5.2.製品ポートフォリオ
22.4.5.3.販売拠点
22.4.5.4.主要財務状況
22.4.5.5.SWOT分析
22.4.5.6.戦略の概要
22.4.5.6.1.マーケティング戦略
22.4.5.6.2.製品戦略
22.4.5.6.3.チャネル戦略
22.4.6.アキュメッドLLC(コルソン・アソシエイツ社)
22.4.6.1.概要
22.4.6.2.製品ポートフォリオ
22.4.6.3.販売拠点
22.4.6.4.主要財務状況
22.4.6.5.SWOT分析
22.4.6.6.戦略の概要
22.4.6.6.1.マーケティング戦略
22.4.6.6.2.製品戦略
22.4.6.6.3.チャネル戦略
22.4.7.イニオン社
22.4.7.1.概要
22.4.7.2.製品ポートフォリオ
22.4.7.3.販売拠点
22.4.7.4.主要財務状況
22.4.7.5.SWOT分析
22.4.7.6.戦略の概要
22.4.7.6.1.マーケティング戦略
22.4.7.6.2.製品戦略
22.4.7.6.3.チャネル戦略
22.4.8.ほぞ穴メディカル(サージカルフロンティアーズ)
22.4.8.1.概要
22.4.8.2.製品ポートフォリオ
22.4.8.3.販売拠点
22.4.8.4.主要財務状況
22.4.8.5.SWOT分析
22.4.8.6.戦略の概要
22.4.8.6.1.マーケティング戦略
22.4.8.6.2.製品戦略
22.4.8.6.3.チャネル戦略
22.4.9.パラゴン28社
22.4.9.1.概要
22.4.9.2.製品ポートフォリオ
22.4.9.3.販売拠点
22.4.9.4.主要財務状況
22.4.9.5.SWOT分析
22.4.9.6.戦略の概要
22.4.9.6.1.マーケティング戦略
22.4.9.6.2.製品戦略
22.4.9.6.3.チャネル戦略
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published an in-depth report on the global market for Syndesmosis Implant Systems. The report provides a detailed evaluation of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering valuable insights into the market's structure and future prospects.

Key Insights:

• Syndesmosis Implant Systems Market Size (2024E): USD 94.8 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 212.3 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033):8.4%

Syndesmosis Implant Systems Market - Report Scope:

Syndesmosis implant systems are essential for treating syndesmotic injuries, which involve damage to the ligaments connecting the tibia and fibula in the lower leg. These systems are critical in stabilizing the ankle joint, ensuring proper healing, and preventing long-term complications. The Syndesmosis Implant Systems market serves hospitals, orthopedic clinics, and trauma centers with various implant options, including screws, flexible fixation devices, and suture-button systems. The market's growth is fueled by the rising incidence of sports-related injuries, increasing demand for minimally invasive surgeries, and advancements in implant technology that improve surgical outcomes and patient recovery.

Market Growth Drivers:

The global Syndesmosis Implant Systems market is driven by key factors such as the growing incidence of ankle injuries, especially among athletes and the elderly population. Increased awareness of the benefits of timely and accurate treatment of syndesmotic injuries, along with the rising preference for minimally invasive procedures, is accelerating market expansion. Technological advancements, including the development of bioabsorbable implants and flexible fixation systems, are leading to better patient outcomes and quicker recovery times, further promoting market growth. The broader application of syndesmosis implants in complex trauma cases also adds to market demand.

Market Restraints:

Despite its positive growth outlook, the Syndesmosis Implant Systems market faces challenges such as the high cost of advanced implant systems and the complexity of surgical procedures. Limited access to specialized orthopedic care in low- and middle-income regions hinders market penetration. Additionally, the risk of post-surgical complications, including implant failure or infection, raises concerns among healthcare providers and patients. Overcoming these challenges requires ongoing innovation in implant design and surgical techniques to minimize risks and enhance patient outcomes.

Market Opportunities:

The Syndesmosis Implant Systems market offers significant growth opportunities driven by increased healthcare investments, a rise in sports activities, and the demand for improved patient outcomes. The integration of digital technologies, such as 3D-printed implants and intraoperative navigation systems, enhances surgical precision and allows for customized implants. Furthermore, the expansion of healthcare infrastructure in emerging markets and rising disposable incomes open new opportunities for market players. Strategic partnerships, investment in research and development, and the introduction of cost-effective implant solutions are critical for capitalizing on these emerging opportunities and maintaining market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the main factors driving the global Syndesmosis Implant Systems market?
• Which types of implants and applications are leading the adoption of syndesmosis implants across different healthcare settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the Syndesmosis Implant Systems market?
• Who are the key players in the Syndesmosis Implant Systems market, and what strategies are they using to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global Syndesmosis Implant Systems market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global Syndesmosis Implant Systems market, including Arthrex Inc., Zimmer Biomet Holdings, and Smith & Nephew plc, prioritize innovation, product differentiation, and strategic partnerships to maintain a competitive advantage. These companies invest in research and development to create advanced syndesmosis implant systems, including bioabsorbable screws and flexible fixation devices, to meet diverse patient needs and clinical requirements. Collaborations with orthopedic surgeons, hospitals, and regulatory bodies facilitate market entry and promote the adoption of new technologies. Additionally, a focus on clinical research, evidence-based practices, and patient education supports market growth and improves patient outcomes in the evolving syndesmosis implant landscape.

Key Companies Profiled:

• Arthrex Inc.
• Zimmer Biomet Holdings
• Smith & Nephew plc
• Stryker Corporation
• DePuy Synthes (Johnson & Johnson)
• Wright Medical Group N.V.
• Acumed LLC
• Paragon 28, Inc.
• Orthofix Medical Inc.
• Medartis AG

Key Segments Covered in Syndesmosis Implant Systems Market Research

Product
• Titanium-based Plate Implants
• Stainless Steel-based Plate Implants
• Biodegradable Material-Based Implants

Application
• Ankle Fractures
• Syndesmosis Reduction
• Postoperative Management

End User
• Hospitals
• Ambulatory Settings
• Specialized Orthopedic Clinics

Region
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption/Usage Analysis
4.2. Product USPs/ Features
4.3. Regulatory Landscape
4.4. PESTEL Analysis
4.5. Porter’s Analysis
4.6. Recent Product Launch/Approved
4.7. Reimbursement Scenario
4.8. Value Chain Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.1.3. Global Sports Medicine Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Top Companies Historical Growth
5.2.2. Historic and Current Revenue of key players
5.2.3. Research and Development Expenditure by Key Players
5.2.4. Changing Regulatory Dynamics
5.2.5. Development of Products and New Launches
5.2.6. Increase in Adoption Rate by Surgeons
5.2.7. Expansion by Leading Manufacturer in Emerging Geographies
5.2.8. Strategic Collaborations among Players
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Application
6.1.3. By End User
6.1.4. By Country
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Volume (Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis By Material
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8.4. Pricing Assumptions
9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis by Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Product, 2024-2033
10.3.1. Titanium-based Plate Implants
10.3.2. Stainless Steel-based Plate Implants
10.3.3. Biodegradable Material-based Implants
10.4. Market Attractiveness Analysis by Product
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Application, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Application, 2024-2033
11.3.1. Ankle Fractures
11.3.2. Syndesmosis Reduction
11.3.3. Postoperative Management
11.4. Market Attractiveness Analysis by Application
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by End User, 2024-2033
12.3.1. Hospitals
12.3.2. Ambulatory Settings
12.3.3. Specialized Orthopedic Clinics
12.4. Market Attractiveness Analysis by End User
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, by Region, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Forecast by Region, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa
13.4. Market Attractiveness Analysis by Region
14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product
14.3.3. By Application
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. U.S. Market
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Application
14.8.1.2.3. By End User
14.8.2. Canada Market
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Application
14.8.2.2.3. By End User
15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Mexico
15.3.1.2. Brazil
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Product
15.3.3. By Application
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Application
15.4.4. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. Mexico Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Application
15.8.1.2.3. By End User
15.8.2. Brazil Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Application
15.8.2.2.3. By End User
15.8.3. Argentina Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Application
15.8.3.2.3. By End User
16. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. Italy
16.3.1.3. France
16.3.1.4. U.K.
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. BENELUX
16.3.1.7. Russia
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Product
16.3.3. By Application
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. Germany Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Application
16.8.1.2.3. By End User
16.8.2. Italy Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Application
16.8.2.2.3. By End User
16.8.3. France Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Application
16.8.3.2.3. By End User
16.8.4. U.K. Market Analysis
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Product
16.8.4.2.2. By Application
16.8.4.2.3. By End User
16.8.5. Spain Market Analysis
16.8.5.1. Introduction
16.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.5.2.1. By Product
16.8.5.2.2. By Application
16.8.5.2.3. By End User
16.8.6. BENELUX Market Analysis
16.8.6.1. Introduction
16.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.6.2.1. By Product
16.8.6.2.2. By Application
16.8.6.2.3. By End User
16.8.7. Russia Market Analysis
16.8.7.1. Introduction
16.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.7.2.1. By Product
16.8.7.2.2. By Application
16.8.7.2.3. By End User
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Product
17.3.3. By Application
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Application
17.4.4. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. China Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Application
17.8.1.2.3. By End User
17.8.2. Japan Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Application
17.8.2.2.3. By End User
17.8.3. South Korea Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Application
17.8.3.2.3. By End User
18. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Indonesia
18.3.1.3. Malaysia
18.3.1.4. Thailand
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Product
18.3.3. By Application
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Application
18.4.4. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. India Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By Application
18.8.1.2.3. By End User
18.8.2. Indonesia Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By Application
18.8.2.2.3. By End User
18.8.3. Malaysia Market Analysis
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Product
18.8.3.2.2. By Application
18.8.3.2.3. By End User
18.8.4. Thailand Market Analysis
18.8.4.1. Introduction
18.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.4.2.1. By Product
18.8.4.2.2. By Application
18.8.4.2.3. By End User
19. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product
19.3.3. By Application
19.3.4. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Application
19.4.4. By End User
19.5. Market Trends
19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. Australia Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Product
19.8.1.2.2. By Application
19.8.1.2.3. By End User
19.8.2. New Zealand Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Product
19.8.2.2.2. By Application
19.8.2.2.3. By End User
20. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. Türkiye
20.3.1.3. North Africa
20.3.1.4. South Africa
20.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Product
20.3.3. By Application
20.3.4. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Application
20.4.4. By End User
20.5. Market Trends
20.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.8. Country Level Analysis & Forecast
20.8.1. GCC Countries Market Analysis
20.8.1.1. Introduction
20.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.1.2.1. By Product
20.8.1.2.2. By Application
20.8.1.2.3. By End User
20.8.2. Türkiye Market Analysis
20.8.2.1. Introduction
20.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.2.2.1. By Product
20.8.2.2.2. By Application
20.8.2.2.3. By End User
20.8.3. South Africa Market Analysis
20.8.3.1. Introduction
20.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.3.2.1. By Product
20.8.3.2.2. By Application
20.8.3.2.3. By End User
20.8.4. North Africa Market Analysis
20.8.4.1. Introduction
20.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.4.2.1. By Product
20.8.4.2.2. By Application
20.8.4.2.3. By End User
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Branding and Promotional Strategies
22.3. Key Development Analysis
22.4. Competition Deep Dive
22.4.1. Zimmer Biomet
22.4.1.1. Overview
22.4.1.2. Product Portfolio
22.4.1.3. Sales Footprint
22.4.1.4. Key Financials
22.4.1.5. SWOT Analysis
22.4.1.6. Strategy Overview
22.4.1.6.1. Marketing Strategy
22.4.1.6.2. Product Strategy
22.4.1.6.3. Channel Strategy
22.4.2. Arthrex, Inc.
22.4.2.1. Overview
22.4.2.2. Product Portfolio
22.4.2.3. Sales Footprint
22.4.2.4. Key Financials
22.4.2.5. SWOT Analysis
22.4.2.6. Strategy Overview
22.4.2.6.1. Marketing Strategy
22.4.2.6.2. Product Strategy
22.4.2.6.3. Channel Strategy
22.4.3. Smith & Nephew
22.4.3.1. Overview
22.4.3.2. Product Portfolio
22.4.3.3. Sales Footprint
22.4.3.4. Key Financials
22.4.3.5. SWOT Analysis
22.4.3.6. Strategy Overview
22.4.3.6.1. Marketing Strategy
22.4.3.6.2. Product Strategy
22.4.3.6.3. Channel Strategy
22.4.4. Wright Medical Group N.V.
22.4.4.1. Overview
22.4.4.2. Product Portfolio
22.4.4.3. Sales Footprint
22.4.4.4. Key Financials
22.4.4.5. SWOT Analysis
22.4.4.6. Strategy Overview
22.4.4.6.1. Marketing Strategy
22.4.4.6.2. Product Strategy
22.4.4.6.3. Channel Strategy
22.4.5. Exactech, Inc.
22.4.5.1. Overview
22.4.5.2. Product Portfolio
22.4.5.3. Sales Footprint
22.4.5.4. Key Financials
22.4.5.5. SWOT Analysis
22.4.5.6. Strategy Overview
22.4.5.6.1. Marketing Strategy
22.4.5.6.2. Product Strategy
22.4.5.6.3. Channel Strategy
22.4.6. Acumed LLC (Colson Associates, Inc.)
22.4.6.1. Overview
22.4.6.2. Product Portfolio
22.4.6.3. Sales Footprint
22.4.6.4. Key Financials
22.4.6.5. SWOT Analysis
22.4.6.6. Strategy Overview
22.4.6.6.1. Marketing Strategy
22.4.6.6.2. Product Strategy
22.4.6.6.3. Channel Strategy
22.4.7. Inion Oy
22.4.7.1. Overview
22.4.7.2. Product Portfolio
22.4.7.3. Sales Footprint
22.4.7.4. Key Financials
22.4.7.5. SWOT Analysis
22.4.7.6. Strategy Overview
22.4.7.6.1. Marketing Strategy
22.4.7.6.2. Product Strategy
22.4.7.6.3. Channel Strategy
22.4.8. Mortise Medical (Surgical Frontiers)
22.4.8.1. Overview
22.4.8.2. Product Portfolio
22.4.8.3. Sales Footprint
22.4.8.4. Key Financials
22.4.8.5. SWOT Analysis
22.4.8.6. Strategy Overview
22.4.8.6.1. Marketing Strategy
22.4.8.6.2. Product Strategy
22.4.8.6.3. Channel Strategy
22.4.9. Paragon 28, Inc.
22.4.9.1. Overview
22.4.9.2. Product Portfolio
22.4.9.3. Sales Footprint
22.4.9.4. Key Financials
22.4.9.5. SWOT Analysis
22.4.9.6. Strategy Overview
22.4.9.6.1. Marketing Strategy
22.4.9.6.2. Product Strategy
22.4.9.6.3. Channel Strategy
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/20 10:26

143.76 円

160.81 円

193.57 円

ページTOPに戻る