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生体適合材料市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Biocompatible Materials Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の生体適合材料市場に関する広範なレポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場力学を徹底的に分析しました。この詳細なレポートは、市場構造と... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月28日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の生体適合材料市場に関する広範なレポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場力学を徹底的に分析しました。この詳細なレポートは、市場構造と将来展望に関する深い洞察を提供しています。

主要な洞察

- 生体適合材料の市場規模(2024E):2億430万米ドル
- 予測市場価値(2033F):USD 432.8 Mn4億3280万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033): 8.7%

生体適合材料市場 - レポートスコープ:

生体適合材料は、医療機器やインプラントの製造において極めて重要であり、患者の安全性と治療の成果を保証する上で重要な役割を果たしている。これらの材料は、有害な影響を引き起こすことなく生体システムと相互作用するように特別に設計されており、整形外科用インプラント、心臓血管用デバイス、歯科用製品など、さまざまな用途に不可欠です。この市場には、ポリマー、金属、セラミック、複合材料など幅広い種類があり、それぞれが耐久性、柔軟性、生体適合性などの特定の属性に基づいて選択されている。市場の成長は、慢性疾患の有病率の上昇、医療機器の技術的進歩、より安全で効果的なヘルスケアソリューションに対する需要の高まりによって牽引されている。

市場成長の促進要因

世界の生体適合材料市場は、人体組織と安全に相互作用できる材料を必要とする高度な医療用インプラントや医療機器に対する需要の増加など、いくつかの重要な要因によって推進されている。材料科学における技術革新により、性能特性が向上した新しい生体適合性ポリマーや複合材料が開発され、市場の拡大に拍車をかけている。さらに、世界人口の高齢化と、骨粗鬆症や心血管疾患といった加齢に関連した病状の増加が、医療用途における生体適合性材料の需要を押し上げている。低侵襲手術の傾向も市場の成長を支えており、こうした手術では生体適合性と信頼性に優れた材料が求められるからである。

市場の阻害要因

有望な成長見通しとは裏腹に、生体適合材料市場は高コストや厳しい規制要件などの課題に直面している。生体適合材料の開発と生産には多額の研究開発投資が必要であり、これが医療機器やインプラントのコストを押し上げる要因となっている。さらに、生体適合材料を管理する規制環境は複雑で、厳格な安全性、有効性、生体適合性試験基準が設けられている。こうした規制上の要求を満たすには時間とコストがかかるため、市場の成長を妨げる可能性がある。さらに、生物学的副作用のリスクや特定の先端材料の入手可能性が限られていることも、市場参加者にとってさらなる課題となっている。

市場機会:

生体適合材料市場は、技術の進歩とヘルスケア分野の拡大により、大きな成長機会を提供している。生分解性ポリマーや生体活性セラミックなどの次世代生体材料の開発は、患者の予後を改善し合併症のリスクを最小限に抑える新たな可能性を開く。アジア太平洋とラテンアメリカの新興市場は、医療投資の増加と先進医療に対する需要の高まりにより、大きな成長の可能性を秘めている。このような機会を生かすためには、材料科学者、医療機器メーカー、医療提供者の戦略的協力が不可欠である。さらに、個別化医療とカスタムインプラントへの注目の高まりは、オーダーメイド医療ソリューションにおける生体適合性材料の新たな用途を提示している。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の生体適合材料市場の主な成長要因は何か?
- さまざまな医療用途で最も広く採用されている生体適合材料の種類は?
- 技術の進歩は生体適合材料市場の競争環境をどのように形成しているか?
- 生体適合材料市場の主要プレーヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を用いているのか?
- 世界の生体適合材料市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

DSM Biomedical、Evonik Industries AG、BASF SEなど、世界の生体適合材料市場の大手企業は、競争力を維持するために技術革新、製品開発、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は、医療業界の進化するニーズを満たす高度な生体適合材料を開発するため、研究開発に多額の投資を行っている。医療機器メーカーや研究機関との連携により、新素材や新技術の採用が促進されている。規制遵守、製品性能、患者の安全性を重視する姿勢が市場の成長を促し、急速に進化するこの分野における主要企業の地位を強化している。

主な企業

- デュポン
- エンシンガー
- ストラタシス
- コベストロAG
- フォスターコーポレーション
- メルク KGaA
- BASF SE (エクソン モービル コーポレーション)
- ワッカー・ケミーAG
- セラニーズコーポレーション
- ロイヤルDSM
- エボニック・インダストリーズAG
- 信越化学工業信越化学工業株式会社
- ヘンケル

生体適合材料産業調査でカバーされる主要セグメント:

材料の種類

- ポリマー
- 金属
- セラミックス
- 複合材料

アプリケーション

- 外科・医療器具
- インプラント
- 薬物送達

エンドユーザー

- 医療機器メーカー
- 学術・研究機関
- バイオ医薬品・製薬会社

地域

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.市場のイノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.主要規制
4.2.製品採用分析
4.3.主要開発分析
4.4.サプライチェーン分析
4.5.PESTEL分析
4.6.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.世界の整形外科・補綴市場の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.主要企業の研究開発費
5.2.2.主要企業の過去と現在の売上高
5.2.3.医療技術開発の採用率上昇
5.2.4.主要企業の戦略的展開
5.2.5.手術件数の増加
5.2.6.研究活動の増加
5.2.7.生体適合材料の製造コスト
5.2.8.生体適合インプラントの採用
5.2.9.医療費と可処分所得の増加
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.素材別
6.1.2.用途別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.国別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.市場分類別現在・将来市場規模(US$ Mn)分析・予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額機会分析
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:材料別
8.1.イントロダクション/主な調査結果
8.2.材料別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
8.3.材料別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024年~2033年
8.3.1.ポリマー
8.3.1.1.天然
8.3.1.2.ヒアルロン酸
8.3.1.3.キトサン
8.3.1.4.ヒドロキシアパタイト
8.3.1.5.その他
8.3.2.合成
8.3.2.1.ポリメタクリル酸メチル(PMMA
8.3.2.2.ポリウレタン
8.3.2.3.ポリエステル
8.3.2.4.ポリテトラフルオロエチレン
8.3.2.5.シリコーン
8.3.2.6.ポリエチレンテレフタレート
8.3.2.7.その他
8.3.3.金属
8.3.4.セラミック
8.3.5.複合材料
8.4.素材別市場魅力度分析
9.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.用途別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.外科・医療機器
9.3.1.1.脳外科手術
9.3.1.2.美容・形成外科
9.3.1.3.血管外科
9.3.1.4.心臓血管外科
9.3.1.5.その他
9.3.2.インプラント
9.3.2.1.整形外科
9.3.2.2.心臓
9.3.2.3.歯科
9.3.3.薬物送達
9.3.4.その他
9.4.用途別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
10.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.医療機器メーカー
10.3.2.学術・研究機関
10.3.3.バイオ医薬品・製薬会社
10.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、地域別、2019-2023年
11.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析動向分析、2019-2023年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析・予測、2024年~2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.素材別
12.3.3.用途別
12.3.4.エンドユーザー別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.素材別
12.4.3.用途別
12.4.4.エンドユーザー別
12.5.市場動向
12.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
12.7.促進要因と阻害要因-影響分析
12.8.国別分析と予測
12.8.1.米国市場
12.8.1.1.はじめに
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.素材別
12.8.1.2.2.用途別
12.8.1.2.3.エンドユーザー別
12.8.2.カナダ市場
12.8.2.1.はじめに
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.素材別
12.8.2.2.2.用途別
12.8.2.2.3.エンドユーザー別
13.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析・予測、2024年~2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.メキシコ
13.3.1.2.ブラジル
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.素材別
13.3.3.用途別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.素材別
13.4.3.用途別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.メキシコ市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.素材別
13.8.1.2.2.用途別
13.8.1.2.3.エンドユーザー別
13.8.2.ブラジル市場分析
13.8.2.1.序論
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.素材別
13.8.2.2.2.用途別
13.8.2.2.3.エンドユーザー別
13.8.3.アルゼンチン市場分析
13.8.3.1.序論
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.素材別
13.8.3.2.2.用途別
13.8.3.2.3.エンドユーザー別
14.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析動向分析、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析・予測、2024年~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ドイツ
14.3.1.2.イタリア
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イギリス
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ベネルクス
14.3.1.7.ロシア
14.3.1.8.その他のヨーロッパ
14.3.2.素材別
14.3.3.用途別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.素材別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.ドイツ市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.素材別
14.8.1.2.2.用途別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.イタリア市場分析
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.素材別
14.8.2.2.2.用途別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
14.8.3.フランス市場分析
14.8.3.1.はじめに
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.素材別
14.8.3.2.2.用途別
14.8.3.2.3.エンドユーザー別
14.8.4.英国市場分析
14.8.4.1.序論
14.8.4.2.市場分類別分析と予測
14.8.4.2.1.素材別
14.8.4.2.2.用途別
14.8.4.2.3.エンドユーザー別
14.8.5.スペイン市場分析
14.8.5.1.はじめに
14.8.5.2.市場分類別分析と予測
14.8.5.2.1.素材別
14.8.5.2.2.用途別
14.8.5.2.3.エンドユーザー別
14.8.6.ベネルクス市場分析
14.8.6.1.序論
14.8.6.2.市場分類別分析と予測
14.8.6.2.1.素材別
14.8.6.2.2.用途別
14.8.6.2.3.エンドユーザー別
14.8.7.ロシア市場分析
14.8.7.1.序論
14.8.7.2.市場分類別分析と予測
14.8.7.2.1.素材別
14.8.7.2.2.用途別
14.8.7.2.3.エンドユーザー別
15.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析・予測、2024年~2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.素材別
15.3.3.用途別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.素材別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.中国市場の分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.素材別
15.8.1.2.2.用途別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.日本市場分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.素材別
15.8.2.2.2.用途別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.韓国市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.素材別
15.8.3.2.2.用途別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析・予測、2024年~2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.インドネシア
16.3.1.3.マレーシア
16.3.1.4.タイ
16.3.1.5.その他の南アジア
16.3.2.素材別
16.3.3.用途別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.素材別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.インド市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.素材別
16.8.1.2.2.用途別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.インドネシア市場分析
16.8.2.1.序論
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.素材別
16.8.2.2.2.用途別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
16.8.3.マレーシア市場分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.素材別
16.8.3.2.2.用途別
16.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.8.4.タイ市場分析
16.8.4.1.序論
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.素材別
16.8.4.2.2.用途別
16.8.4.2.3.エンドユーザー別
17.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析・予測、2024年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.素材別
17.3.3.用途別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.素材別
17.4.2.用途別
17.4.3.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.オーストラリア市場分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.素材別
17.8.1.2.2.用途別
17.8.1.2.3.エンドユーザー別
17.8.2.ニュージーランド市場分析
17.8.2.1.導入
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.素材別
17.8.2.2.2.用途別
17.8.2.2.3.エンドユーザー別
18.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析動向分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析・予測、2024年~2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.北アフリカ
18.3.1.4.南アフリカ
18.3.1.5.その他の中東・アフリカ
18.3.2.素材別
18.3.3.用途別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.素材別
18.4.3.用途別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.GCC諸国の市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.素材別
18.8.1.2.2.用途別
18.8.1.2.3.エンドユーザー別
18.8.2.トルコ市場の分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.素材別
18.8.2.2.2.用途別
18.8.2.2.3.エンドユーザー別
18.8.3.南アフリカ市場分析
18.8.3.1.はじめに
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.素材別
18.8.3.2.2.用途別
18.8.3.2.3.エンドユーザー別
18.8.4.北アフリカ市場分析
18.8.4.1.はじめに
18.8.4.2.市場分類別分析と予測
18.8.4.2.1.素材別
18.8.4.2.2.用途別
18.8.4.2.3.エンドユーザー別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.市場プレゼンス分析
20.競争分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.競合ベンチマーキング
20.3.競合ディープダイブ
20.3.1.デュポン
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.素材ポートフォリオ
20.3.1.3.販売拠点
20.3.1.4.主要財務状況
20.3.1.5.SWOT分析
20.3.1.6.主要開発
20.3.1.7.戦略の概要
20.3.1.7.1.マーケティング戦略
20.3.1.7.2.素材戦略
20.3.1.7.3.チャネル戦略
20.3.2.エンシンガー
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.素材ポートフォリオ
20.3.2.3.販売拠点
20.3.2.4.主要財務状況
20.3.2.5.SWOT分析
20.3.2.6.主要開発
20.3.2.7.戦略の概要
20.3.2.7.1.マーケティング戦略
20.3.2.7.2.素材戦略
20.3.2.7.3.チャネル戦略
20.3.3.ストラタシス
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.材料ポートフォリオ
20.3.3.3.販売拠点
20.3.3.4.主要財務状況
20.3.3.5.SWOT分析
20.3.3.6.主要開発
20.3.3.7.戦略の概要
20.3.3.7.1.マーケティング戦略
20.3.3.7.2.素材戦略
20.3.3.7.3.チャネル戦略
20.3.4.コベストロAG
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.素材ポートフォリオ
20.3.4.3.販売拠点
20.3.4.4.主要財務状況
20.3.4.5.SWOT分析
20.3.4.6.主要開発
20.3.4.7.戦略の概要
20.3.4.7.1.マーケティング戦略
20.3.4.7.2.素材戦略
20.3.4.7.3.チャネル戦略
20.3.5.フォスター株式会社
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.素材ポートフォリオ
20.3.5.3.販売拠点
20.3.5.4.主要財務状況
20.3.5.5.SWOT分析
20.3.5.6.主要開発
20.3.5.7.戦略の概要
20.3.5.7.1.マーケティング戦略
20.3.5.7.2.素材戦略
20.3.5.7.3.チャネル戦略
20.3.6.メルクKGaA
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.材料ポートフォリオ
20.3.6.3.販売拠点
20.3.6.4.主要財務状況
20.3.6.5.SWOT分析
20.3.6.6.主要開発
20.3.6.7.戦略の概要
20.3.6.7.1.マーケティング戦略
20.3.6.7.2.素材戦略
20.3.6.7.3.チャネル戦略
20.3.7.BASF SE(エクソン モービル コーポレーション)
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.素材ポートフォリオ
20.3.7.3.販売拠点
20.3.7.4.主要財務状況
20.3.7.5.SWOT分析
20.3.7.6.主要開発
20.3.7.7.戦略の概要
20.3.7.7.1.マーケティング戦略
20.3.7.7.2.素材戦略
20.3.7.7.3.チャネル戦略
20.3.8.ワッカー・ケミーAG
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.素材ポートフォリオ
20.3.8.3.販売拠点
20.3.8.4.主要財務状況
20.3.8.5.SWOT分析
20.3.8.6.主要開発
20.3.8.7.戦略の概要
20.3.8.7.1.マーケティング戦略
20.3.8.7.2.素材戦略
20.3.8.7.3.チャネル戦略
20.3.9.セラニーズコーポレーション
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.素材ポートフォリオ
20.3.9.3.販売拠点
20.3.9.4.主要財務状況
20.3.9.5.SWOT分析
20.3.9.6.主要開発
20.3.9.7.戦略の概要
20.3.9.7.1.マーケティング戦略
20.3.9.7.2.素材戦略
20.3.9.7.3.チャネル戦略
20.3.10.ロイヤルDSM
20.3.10.1.概要
20.3.10.2.素材ポートフォリオ
20.3.10.3.販売拠点
20.3.10.4.主要財務状況
20.3.10.5.SWOT分析
20.3.10.6.主要開発
20.3.10.7.戦略の概要
20.3.10.7.1.マーケティング戦略
20.3.10.7.2.素材戦略
20.3.10.7.3.チャネル戦略
20.3.11.エボニックインダストリーズAG
20.3.11.1.概要
20.3.11.2.素材ポートフォリオ
20.3.11.3.販売拠点
20.3.11.4.主要財務状況
20.3.11.5.SWOT分析
20.3.11.6.主要開発
20.3.11.7.戦略の概要
20.3.11.7.1.マーケティング戦略
20.3.11.7.2.素材戦略
20.3.11.7.3.チャネル戦略
20.3.12.信越化学工業信越化学工業
20.3.12.1.概要
20.3.12.2.素材ポートフォリオ
20.3.12.3.販売拠点
20.3.12.4.主要財務状況
20.3.12.5.SWOT分析
20.3.12.6.主要開発
20.3.12.7.戦略の概要
20.3.12.7.1.マーケティング戦略
20.3.12.7.2.素材戦略
20.3.12.7.3.チャネル戦略
20.3.13.ヘンケル
20.3.13.1.概要
20.3.13.2.素材ポートフォリオ
20.3.13.3.販売拠点
20.3.13.4.主要財務状況
20.3.13.5.SWOT分析
20.3.13.6.主要開発
20.3.13.7.戦略の概要
20.3.13.7.1.マーケティング戦略
20.3.13.7.2.素材戦略
20.3.13.7.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global Biocompatible Materials Market, providing a thorough analysis of key market dynamics such as drivers, trends, opportunities, and challenges. This detailed report offers in-depth insights into the market structure and future outlook.

Key Insights:

• Biocompatible Materials Market Size (2024E): USD 204.3 Mn
• Projected Market Value (2033F): USD 432.8 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 8.7%

Biocompatible Materials Market - Report Scope:

Biocompatible materials are crucial in the production of medical devices and implants, playing a vital role in ensuring patient safety and successful treatment outcomes. These materials are specifically designed to interact with biological systems without causing harmful effects, making them essential for a variety of applications including orthopedic implants, cardiovascular devices, and dental products. The market encompasses a broad spectrum of polymers, metals, ceramics, and composites, each chosen based on specific attributes such as durability, flexibility, and biocompatibility. The market's growth is being driven by the rising prevalence of chronic diseases, technological advancements in medical devices, and increasing demand for safer and more effective healthcare solutions.

Market Growth Drivers:

The global biocompatible materials market is being propelled by several key factors, including the increasing demand for advanced medical implants and devices that require materials capable of safely interacting with human tissue. Technological innovations in material science have led to the development of new biocompatible polymers and composites with enhanced performance characteristics, fueling market expansion. Furthermore, the aging global population and the rise in age-related medical conditions such as osteoporosis and cardiovascular diseases are driving the demand for biocompatible materials in medical applications. The trend towards minimally invasive surgeries also supports market growth, as these procedures demand materials with exceptional biocompatibility and reliability.

Market Restraints:

Despite the promising growth outlook, the biocompatible materials market faces challenges, including high costs and strict regulatory requirements. The development and production of biocompatible materials require substantial R&D investment, which can drive up the cost of medical devices and implants. Moreover, the regulatory environment governing biocompatible materials is complex, with rigorous safety, efficacy, and biocompatibility testing standards. Meeting these regulatory demands can be both time-consuming and costly, potentially hindering market growth. Additionally, the risk of adverse biological reactions and the limited availability of certain advanced materials present further challenges for market participants.

Market Opportunities:

The biocompatible materials market offers significant growth opportunities, driven by technological advancements and the expansion of the healthcare sector. The development of next-generation biomaterials, such as biodegradable polymers and bioactive ceramics, opens up new possibilities for improving patient outcomes and minimizing the risk of complications. Emerging markets in Asia-Pacific and Latin America present substantial growth potential due to increasing healthcare investments and rising demand for advanced medical treatments. Strategic collaborations between material scientists, medical device manufacturers, and healthcare providers are crucial for capitalizing on these opportunities. Additionally, the growing focus on personalized medicine and custom implants presents new applications for biocompatible materials in tailored medical solutions.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary drivers of growth in the global biocompatible materials market?
• Which types of biocompatible materials are most widely adopted across different medical applications?
• How are technological advancements shaping the competitive landscape of the biocompatible materials market?
• Who are the leading players in the biocompatible materials market, and what strategies are they using to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global biocompatible materials market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global biocompatible materials market, such as DSM Biomedical, Evonik Industries AG, and BASF SE, are focusing on innovation, product development, and strategic partnerships to maintain a competitive edge. These companies are heavily investing in R&D to develop advanced biocompatible materials that meet the evolving needs of the medical industry. Collaborations with medical device manufacturers and research institutions are facilitating the adoption of new materials and technologies. A strong emphasis on regulatory compliance, product performance, and patient safety is driving market growth and reinforcing the positions of key players in this rapidly evolving sector.

Key Companies Profiled:

• Dupont
• Ensinger
• Stratasys Ltd.
• Covestro AG
• Foster Corporation
• Merck KGaA
• BASF SE (Exxon Mobil Corporation)
• Wacker Chemie AG
• Celanese Corporation
• Royal DSM
• Evonik Industries AG
• Shin-Etsu Chemical Co. Ltd.
• Henkel AG & Co.

Key Segments Covered in Biocompatible Materials Industry Research:

Material Types:

• Polymers
• Metals
• Ceramics
• Composites

Applications:

• Surgical & Medical Instruments
• Implants
• Drug Delivery

End Users:

• Medical Device Manufacturers
• Academic and Research Institutes
• Biopharmaceutical & Pharmaceutical Companies

Regions:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Market Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Key Regulations
4.2. Product Adoption Analysis
4.3. Key Development Analysis
4.4. Supply Chain Analysis
4.5. PESTEL Analysis
4.6. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.1.3. Global Orthopedic and Prosthetic Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Research and Development Expenditure by Key Players
5.2.2. Historic and Current Revenue of Key Players
5.2.3. Rising Adoption of Medical Technological Development
5.2.4. Strategic Developments by Key Players
5.2.5. Increasing Number of Surgeries
5.2.6. Increasing Number of Research Activities
5.2.7. Cost of Manufacturing Biocompatible Materials
5.2.8. Adoption of Biocompatible Implants
5.2.9. Increasing Healthcare Expenditure & Disposable Income
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Material
6.1.2. By Application
6.1.3. By End User
6.1.4. By Country
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Material
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Material, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Material, 2024-2033
8.3.1. Polymers
8.3.1.1. Natural
8.3.1.2. Hyaluronic Acid
8.3.1.3. Chitosan
8.3.1.4. Hydroxyapatite
8.3.1.5. Other
8.3.2. Synthetic
8.3.2.1. Poly (methyl methacrylate) (PMMA)
8.3.2.2. Polyurethane
8.3.2.3. Polyester
8.3.2.4. Polytetrafluoroethylene
8.3.2.5. Silicone
8.3.2.6. Polyethylene Terephthalate
8.3.2.7. Others
8.3.3. Metal
8.3.4. Ceramic
8.3.5. Composites
8.4. Market Attractiveness Analysis by Material
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Application, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Application, 2024-2033
9.3.1. Surgical & medical instruments
9.3.1.1. Brain surgery
9.3.1.2. Cosmetic and plastic surgery
9.3.1.3. Vascular surgery
9.3.1.4. Cardiovascular surgery
9.3.1.5. Others
9.3.2. Implants
9.3.2.1. Orthopedic
9.3.2.2. Cardiac
9.3.2.3. Dental
9.3.3. Drug delivery
9.3.4. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis by Application
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by End User, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by End User, 2024-2033
10.3.1. Medical device manufacturers
10.3.2. Academic and research institutes
10.3.3. Biopharmaceutical & Pharmaceutical companies
10.4. Market Attractiveness Analysis by End User
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, by Region, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. East Asia
11.3.5. South Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East & Africa
11.4. Market Attractiveness Analysis by Region
12. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Material
12.3.3. BY Application
12.3.4. By End User
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Material
12.4.3. By Application
12.4.4. By End User
12.5. Market Trends
12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.8. Country Level Analysis & Forecast
12.8.1. U.S. Market
12.8.1.1. Introduction
12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.1.2.1. By Material
12.8.1.2.2. By Application
12.8.1.2.3. By End User
12.8.2. Canada Market
12.8.2.1. Introduction
12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.2.2.1. By Material
12.8.2.2.2. By Application
12.8.2.2.3. By End User
13. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Mexico
13.3.1.2. Brazil
13.3.1.3. Argentina
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Material
13.3.3. By Application
13.3.4. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Material
13.4.3. By Application
13.4.4. By End User
13.5. Market Trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. Mexico Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Material
13.8.1.2.2. By Application
13.8.1.2.3. By End User
13.8.2. Brazil Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Material
13.8.2.2.2. By Application
13.8.2.2.3. By End User
13.8.3. Argentina Market Analysis
13.8.3.1. Introduction
13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.3.2.1. By Material
13.8.3.2.2. By Application
13.8.3.2.3. By End User
14. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Germany
14.3.1.2. Italy
14.3.1.3. France
14.3.1.4. U.K.
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. BENELUX
14.3.1.7. Russia
14.3.1.8. Rest of Europe
14.3.2. By Material
14.3.3. By Application
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Material
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. Germany Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Material
14.8.1.2.2. By Application
14.8.1.2.3. By End User
14.8.2. Italy Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Material
14.8.2.2.2. By Application
14.8.2.2.3. By End User
14.8.3. France Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Material
14.8.3.2.2. By Application
14.8.3.2.3. By End User
14.8.4. U.K. Market Analysis
14.8.4.1. Introduction
14.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.4.2.1. By Material
14.8.4.2.2. By Application
14.8.4.2.3. By End User
14.8.5. Spain Market Analysis
14.8.5.1. Introduction
14.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.5.2.1. By Material
14.8.5.2.2. By Application
14.8.5.2.3. By End User
14.8.6. BENELUX Market Analysis
14.8.6.1. Introduction
14.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.6.2.1. By Material
14.8.6.2.2. By Application
14.8.6.2.3. By End User
14.8.7. Russia Market Analysis
14.8.7.1. Introduction
14.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.7.2.1. By Material
14.8.7.2.2. By Application
14.8.7.2.3. By End User
15. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. China
15.3.1.2. Japan
15.3.1.3. South Korea
15.3.2. By Material
15.3.3. By Application
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Material
15.4.3. By Application
15.4.4. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. China Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Material
15.8.1.2.2. By Application
15.8.1.2.3. By End User
15.8.2. Japan Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Material
15.8.2.2.2. By Application
15.8.2.2.3. By End User
15.8.3. South Korea Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Material
15.8.3.2.2. By Application
15.8.3.2.3. By End User
16. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Indonesia
16.3.1.3. Malaysia
16.3.1.4. Thailand
16.3.1.5. Rest of South Asia
16.3.2. By Material
16.3.3. By Application
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Material
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. India Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Material
16.8.1.2.2. By Application
16.8.1.2.3. By End User
16.8.2. Indonesia Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Material
16.8.2.2.2. By Application
16.8.2.2.3. By End User
16.8.3. Malaysia Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Material
16.8.3.2.2. By Application
16.8.3.2.3. By End User
16.8.4. Thailand Market Analysis
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Material
16.8.4.2.2. By Application
16.8.4.2.3. By End User
17. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Material
17.3.3. By Application
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Material
17.4.2. By Application
17.4.3. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. Australia Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Material
17.8.1.2.2. By Application
17.8.1.2.3. By End User
17.8.2. New Zealand Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Material
17.8.2.2.2. By Application
17.8.2.2.3. By End User
18. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. Türkiye
18.3.1.3. North Africa
18.3.1.4. South Africa
18.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Material
18.3.3. By Application
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Material
18.4.3. By Application
18.4.4. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. GCC Countries Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Material
18.8.1.2.2. By Application
18.8.1.2.3. By End User
18.8.2. Türkiye Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Material
18.8.2.2.2. By Application
18.8.2.2.3. By End User
18.8.3. South Africa Market Analysis
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Material
18.8.3.2.2. By Application
18.8.3.2.3. By End User
18.8.4. North Africa Market Analysis
18.8.4.1. Introduction
18.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.4.2.1. By Material
18.8.4.2.2. By Application
18.8.4.2.3. By End User
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players
19.3. Market Presence Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. Dupont
20.3.1.1. Overview
20.3.1.2. Material Portfolio
20.3.1.3. Sales Footprint
20.3.1.4. Key Financials
20.3.1.5. SWOT Analysis
20.3.1.6. Key Developments
20.3.1.7. Strategy Overview
20.3.1.7.1. Marketing Strategy
20.3.1.7.2. Material Strategy
20.3.1.7.3. Channel Strategy
20.3.2. Ensinger
20.3.2.1. Overview
20.3.2.2. Material Portfolio
20.3.2.3. Sales Footprint
20.3.2.4. Key Financials
20.3.2.5. SWOT Analysis
20.3.2.6. Key Developments
20.3.2.7. Strategy Overview
20.3.2.7.1. Marketing Strategy
20.3.2.7.2. Material Strategy
20.3.2.7.3. Channel Strategy
20.3.3. Stratasys Ltd.
20.3.3.1. Overview
20.3.3.2. Material Portfolio
20.3.3.3. Sales Footprint
20.3.3.4. Key Financials
20.3.3.5. SWOT Analysis
20.3.3.6. Key Developments
20.3.3.7. Strategy Overview
20.3.3.7.1. Marketing Strategy
20.3.3.7.2. Material Strategy
20.3.3.7.3. Channel Strategy
20.3.4. Covestro AG
20.3.4.1. Overview
20.3.4.2. Material Portfolio
20.3.4.3. Sales Footprint
20.3.4.4. Key Financials
20.3.4.5. SWOT Analysis
20.3.4.6. Key Developments
20.3.4.7. Strategy Overview
20.3.4.7.1. Marketing Strategy
20.3.4.7.2. Material Strategy
20.3.4.7.3. Channel Strategy
20.3.5. Foster Corporation
20.3.5.1. Overview
20.3.5.2. Material Portfolio
20.3.5.3. Sales Footprint
20.3.5.4. Key Financials
20.3.5.5. SWOT Analysis
20.3.5.6. Key Developments
20.3.5.7. Strategy Overview
20.3.5.7.1. Marketing Strategy
20.3.5.7.2. Material Strategy
20.3.5.7.3. Channel Strategy
20.3.6. Merck KGaA
20.3.6.1. Overview
20.3.6.2. Material Portfolio
20.3.6.3. Sales Footprint
20.3.6.4. Key Financials
20.3.6.5. SWOT Analysis
20.3.6.6. Key Developments
20.3.6.7. Strategy Overview
20.3.6.7.1. Marketing Strategy
20.3.6.7.2. Material Strategy
20.3.6.7.3. Channel Strategy
20.3.7. BASF SE (Exxon Mobil Corporation)
20.3.7.1. Overview
20.3.7.2. Material Portfolio
20.3.7.3. Sales Footprint
20.3.7.4. Key Financials
20.3.7.5. SWOT Analysis
20.3.7.6. Key Developments
20.3.7.7. Strategy Overview
20.3.7.7.1. Marketing Strategy
20.3.7.7.2. Material Strategy
20.3.7.7.3. Channel Strategy
20.3.8. Wacker Chemie AG
20.3.8.1. Overview
20.3.8.2. Material Portfolio
20.3.8.3. Sales Footprint
20.3.8.4. Key Financials
20.3.8.5. SWOT Analysis
20.3.8.6. Key Developments
20.3.8.7. Strategy Overview
20.3.8.7.1. Marketing Strategy
20.3.8.7.2. Material Strategy
20.3.8.7.3. Channel Strategy
20.3.9. Celanese Corporation
20.3.9.1. Overview
20.3.9.2. Material Portfolio
20.3.9.3. Sales Footprint
20.3.9.4. Key Financials
20.3.9.5. SWOT Analysis
20.3.9.6. Key Developments
20.3.9.7. Strategy Overview
20.3.9.7.1. Marketing Strategy
20.3.9.7.2. Material Strategy
20.3.9.7.3. Channel Strategy
20.3.10. Royal DSM
20.3.10.1. Overview
20.3.10.2. Material Portfolio
20.3.10.3. Sales Footprint
20.3.10.4. Key Financials
20.3.10.5. SWOT Analysis
20.3.10.6. Key Developments
20.3.10.7. Strategy Overview
20.3.10.7.1. Marketing Strategy
20.3.10.7.2. Material Strategy
20.3.10.7.3. Channel Strategy
20.3.11. Evonik Industries AG
20.3.11.1. Overview
20.3.11.2. Material Portfolio
20.3.11.3. Sales Footprint
20.3.11.4. Key Financials
20.3.11.5. SWOT Analysis
20.3.11.6. Key Developments
20.3.11.7. Strategy Overview
20.3.11.7.1. Marketing Strategy
20.3.11.7.2. Material Strategy
20.3.11.7.3. Channel Strategy
20.3.12. Shin-Etsu Chemical Co. Ltd.
20.3.12.1. Overview
20.3.12.2. Material Portfolio
20.3.12.3. Sales Footprint
20.3.12.4. Key Financials
20.3.12.5. SWOT Analysis
20.3.12.6. Key Developments
20.3.12.7. Strategy Overview
20.3.12.7.1. Marketing Strategy
20.3.12.7.2. Material Strategy
20.3.12.7.3. Channel Strategy
20.3.13. Henkel AG & Co.
20.3.13.1. Overview
20.3.13.2. Material Portfolio
20.3.13.3. Sales Footprint
20.3.13.4. Key Financials
20.3.13.5. SWOT Analysis
20.3.13.6. Key Developments
20.3.13.7. Strategy Overview
20.3.13.7.1. Marketing Strategy
20.3.13.7.2. Material Strategy
20.3.13.7.3. Channel Strategy
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

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