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尿路上皮がん診断薬市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Urothelial Carcinoma Diagnostics Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の尿路上皮癌診断薬市場に関する詳細な調査レポートを出版しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、主要な市場ダイナミクスを幅広く分析し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月27日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の尿路上皮癌診断薬市場に関する詳細な調査レポートを出版しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、主要な市場ダイナミクスを幅広く分析し、市場構造の徹底的な理解を提供します。

主な洞察

- 尿路上皮がん診断薬市場規模(2024E):1,808.6百万米ドル
- 市場予測値(2033F):USD 1,808.6 Million4,367.2百万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 10.3%

尿路上皮癌診断市場 - レポートスコープ:

尿路上皮がん診断には、膀胱や泌尿器系の他の部位に発生するがんである尿路上皮がんを同定およびモニタリングするために使用されるさまざまな技術やツールが含まれる。これらの診断には、画像技術、バイオマーカー検査、分子診断が含まれる。同市場は、病院、診断研究所、腫瘍センターなど、さまざまな医療環境にサービスを提供している。市場の成長は、尿路上皮がんの罹患率の上昇、診断技術の進歩、がんの早期発見に対する意識の高まりによって後押しされている。

市場成長の促進要因

世界の尿路上皮がん診断市場は、尿路上皮がんの有病率の増加や、このがん種に罹患しやすい高齢者人口の増加など、いくつかの要因によって牽引されている。次世代シーケンシングやリキッドバイオプシーなどの診断技術の進歩は、より正確で早期がんの発見を可能にし、治療成績を向上させる。さらに、個別化医療や標的療法の採用が増加していることも、高度な診断ソリューションの需要を後押ししている。医療費の増加と医療インフラの充実も市場成長に寄与している。

市場の阻害要因

成長の可能性はあるものの、尿路上皮がん診断市場は、診断コストの高さや低所得地域における先端技術へのアクセスの制限といった課題に直面している。特に医療予算に制約のある新興市場では、診断手順の複雑さや専門的な機器の必要性が市場成長の妨げとなる可能性がある。規制上のハードルや多額の研究開発投資要件も、新技術の市場参入スピードに影響を与える可能性がある。

市場機会:

尿路上皮がん診断薬市場は、技術の進歩、人口統計学的傾向、進化する医療行為によって大きな成長機会がもたらされる。AI主導の診断ツールや遠隔モニタリングを含むデジタルヘルス技術の統合は、診断精度とアクセシビリティを高める。さらに、新規バイオマーカーや遺伝子プロファイリングの研究が進むことで、診断改善の新たな道筋が開かれる。戦略的パートナーシップ、革新的研究への投資、費用対効果の高い診断ソリューションの開発は、これらの機会を活用し、市場でのリーダーシップを維持するために極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- 尿路上皮がん診断薬市場の世界的な成長の主要因は何か?
- どのような診断技術や手法が市場をリードし、様々な医療現場でどのように利用されているか?
- 技術の進歩は尿路上皮がん診断薬市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- 尿路上皮がん診断薬市場の主要プレイヤーは誰で、市場ポジションを維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の尿路上皮がん診断薬市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

ロシュ・ダイアグノスティックス、アボット・ラボラトリーズ、サーモフィッシャーサイエンティフィックなど、世界の尿路上皮がん診断薬市場における主要企業は、競争優位性を確保するため、技術革新、製品の差別化、戦略的提携に注力している。これらの企業は、分子診断、画像診断技術、バイオマーカーアッセイを含む高度な診断ソリューションを開発するために研究開発に投資している。医療提供者、研究機関、規制機関との連携により、市場参入と技術導入を促進している。臨床研究、エビデンスに基づく診断、患者教育に重点を置くことで、市場の成長をさらに後押しし、診断精度を高めている。

主な企業

- ロシュ・ダイアグノスティックス
- アボット・ラボラトリーズ
- サーモフィッシャーサイエンティフィック
- ベクトン・ディッキンソン・アンド・カンパニー
- シーメンス・ヘルティニアス
- バイオ・ラッド・ラボラトリーズ
- QIAGEN N.V.
- イルミナ社
- アジレント・テクノロジー
- シスメックス株式会社

尿路上皮がん診断薬産業調査でカバーされる主要セグメント

製品
- 試薬とキット
- 機器

テスト
- 尿検査
- 分子診断検査
- バイオマーカー検査
- マジング検査
- 細胞鏡検査
- 尿管鏡検査

エンドユーザー
- 病院
- 診断研究所
- 研究・学術機関
- 臨床研究機関

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.最近の製品承認と発売
4.4.PESTLE分析
4.5.ポーター分析
4.6.規制シナリオ
4.7.バリューチェーン分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の医療費見通し
5.1.3.世界の臨床診断市場の見通し
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.技術の進歩
5.2.2.合併と買収
5.2.3.主要プレーヤーの過去の成長
5.2.4.市場統合の動き
5.2.5.各地域における尿路上皮がん診断薬の入手可能性
5.2.6.製品とサービスのコスト
5.2.7.製品の採用
5.3.ダイナミクス
5.3.1.原動力
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19危機-影響評価
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.試験別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.地域別
6.2.2023年市場シナリオ
7.世界市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
8.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
8.3.1.試薬・キット
8.3.2.機器
8.4.製品別市場魅力度分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:検査別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.検査別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.3.検査別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.尿検査
9.3.2.分子診断検査
9.3.3.バイオマーカー検査
9.3.3.1.免疫組織化学的検査
9.3.3.2.インサイチュハイブリダイゼーション試験
9.3.3.3.生検
9.3.3.4.細胞ベース検査
9.3.4.画像検査
9.3.5.細胞鏡検査
9.3.6.尿管鏡検査
9.4.検査別市場魅力度分析
10.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
10.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.病院
10.3.2.診断研究所
10.3.3.研究・学術機関
10.3.4.臨床研究機関
10.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
11.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに
11.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.南アジア
11.3.5.東アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.製品別
12.3.3.試験別
12.3.4.エンドユーザー別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.製品別
12.4.3.試験別
12.4.4.エンドユーザー別
12.5.国別分析と予測
12.5.1.米国市場分析
12.5.1.1.はじめに
12.5.1.2.市場分類別分析と予測
12.5.1.2.1.製品別
12.5.1.2.2.検査別
12.5.1.2.3.エンドユーザー別
12.5.2.カナダ市場分析
12.5.2.1.序論
12.5.2.2.市場分類別分析と予測
12.5.2.2.1.製品別
12.5.2.2.2.検査別
12.5.2.2.3.エンドユーザー別
12.6.市場動向
12.7.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
12.8.促進要因と阻害要因-影響分析
13.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.ブラジル
13.3.1.2.メキシコ
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.テスト別
13.3.3.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.試験別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.国別分析と予測
13.5.1.ブラジル市場分析
13.5.1.1.はじめに
13.5.1.2.市場分類別分析と予測
13.5.1.2.1.製品別
13.5.1.2.2.検査別
13.5.1.2.3.エンドユーザー別
13.5.2.メキシコ市場分析
13.5.2.1.序論
13.5.2.2.市場分類別分析と予測
13.5.2.2.1.製品別
13.5.2.2.2.検査別
13.5.2.2.3.エンドユーザー別
13.5.3.アルゼンチン市場分析
13.5.3.1.序論
13.5.3.2.市場分類別分析と予測
13.5.3.2.1.製品別
13.5.3.2.2.検査別
13.5.3.2.3.エンドユーザー別
13.6.市場動向
13.7.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
13.8.促進要因と阻害要因-影響分析
14.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:市場分類別、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ドイツ
14.3.1.2.フランス
14.3.1.3.イタリア
14.3.1.4.イギリス
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ロシア
14.3.1.7.ベネルクス
14.3.1.8.北欧諸国
14.3.1.9.その他のヨーロッパ
14.3.2.製品別
14.3.3.検査別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.試験別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.国別分析と予測
14.5.1.ドイツ市場分析
14.5.1.1.はじめに
14.5.1.2.市場分類別分析と予測
14.5.1.2.1.製品別
14.5.1.2.2.検査別
14.5.1.2.3.エンドユーザー別
14.5.2.フランス市場分析
14.5.2.1.はじめに
14.5.2.2.市場分類別分析と予測
14.5.2.2.1.製品別
14.5.2.2.2.検査別
14.5.2.2.3.エンドユーザー別
14.5.3.イタリア市場分析
14.5.3.1.序論
14.5.3.2.市場分類別分析と予測
14.5.3.2.1.製品別
14.5.3.2.2.検査別
14.5.3.2.3.エンドユーザー別
14.5.4.イギリス市場分析
14.5.4.1.序論
14.5.4.2.市場分類別分析と予測
14.5.4.2.1.製品別
14.5.4.2.2.検査別
14.5.4.2.3.エンドユーザー別
14.5.5.スペイン市場分析
14.5.5.1.序論
14.5.5.2.市場分類別分析と予測
14.5.5.2.1.製品別
14.5.5.2.2.検査別
14.5.5.2.3.エンドユーザー別
14.5.6.ロシア市場分析
14.5.6.1.序論
14.5.6.2.市場分類別分析と予測
14.5.6.2.1.製品別
14.5.6.2.2.検査別
14.5.6.2.3.エンドユーザー別
14.5.7.北欧諸国の市場分析
14.5.7.1.はじめに
14.5.7.2.市場分類別分析と予測
14.5.7.2.1.製品別
14.5.7.2.2.検査別
14.5.7.2.3.エンドユーザー別
14.5.8.ベネルクス市場分析
14.5.8.1.序論
14.5.8.2.市場分類別分析と予測
14.5.8.2.1.製品別
14.5.8.2.2.検査別
14.5.8.2.3.エンドユーザー別
14.6.市場動向
14.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.8.促進要因と阻害要因-影響分析
15.南アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(市場分類別US$ Mn分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.インド
15.3.1.2.タイ
15.3.1.3.インドネシア
15.3.1.4.マレーシア
15.3.1.5.その他の南アジア
15.3.2.製品別
15.3.3.検査別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.試験別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.国別分析と予測
15.5.1.インド市場の分析
15.5.1.1.はじめに
15.5.1.2.市場分類別分析と予測
15.5.1.2.1.製品別
15.5.1.2.2.検査別
15.5.1.2.3.エンドユーザー別
15.5.2.タイ市場分析
15.5.2.1.序論
15.5.2.2.市場分類別分析と予測
15.5.2.2.1.製品別
15.5.2.2.2.検査別
15.5.2.2.3.エンドユーザー別
15.5.3.インドネシア市場分析
15.5.3.1.序論
15.5.3.2.市場分類別分析と予測
15.5.3.2.1.製品別
15.5.3.2.2.検査別
15.5.3.2.3.エンドユーザー別
15.5.4.マレーシア市場分析
15.5.4.1.序論
15.5.4.2.市場分類別分析と予測
15.5.4.2.1.製品別
15.5.4.2.2.検査別
15.5.4.2.3.エンドユーザー別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.東アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.中国
16.3.1.2.日本
16.3.1.3.韓国
16.3.2.製品別
16.3.3.検査別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.試験別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.国別分析と予測
16.5.1.中国市場の分析
16.5.1.1.はじめに
16.5.1.2.市場分類別分析と予測
16.5.1.2.1.製品別
16.5.1.2.2.検査別
16.5.1.2.3.エンドユーザー別
16.5.2.日本市場の分析
16.5.2.1.はじめに
16.5.2.2.市場分類別分析と予測
16.5.2.2.1.製品別
16.5.2.2.2.検査別
16.5.2.2.3.エンドユーザー別
16.5.3.韓国市場分析
16.5.3.1.序論
16.5.3.2.市場分類別分析と予測
16.5.3.2.1.製品別
16.5.3.2.2.検査別
16.5.3.2.3.エンドユーザー別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.製品別
17.3.3.試験別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.試験別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.国別分析と予測
17.5.1.オーストラリア市場分析
17.5.1.1.はじめに
17.5.1.2.市場分類別分析と予測
17.5.1.2.1.製品別
17.5.1.2.2.検査別
17.5.1.2.3.エンドユーザー別
17.5.2.ニュージーランド市場分析
17.5.2.1.序論
17.5.2.2.市場分類別分析と予測
17.5.2.2.1.製品別
17.5.2.2.2.検査別
17.5.2.2.3.エンドユーザー別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.中東・アフリカ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.アフリカ北部
18.3.1.4.南アフリカ
18.3.1.5.その他の中東・アフリカ
18.3.2.製品別
18.3.3.検査別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.試験別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.国別分析と予測
18.5.1.GCC諸国の市場分析
18.5.1.1.はじめに
18.5.1.2.市場分類別分析と予測
18.5.1.2.1.製品別
18.5.1.2.2.検査別
18.5.1.2.3.エンドユーザー別
18.5.2.トルコ市場の分析
18.5.2.1.序論
18.5.2.2.市場分類別分析と予測
18.5.2.2.1.製品別
18.5.2.2.2.検査別
18.5.2.2.3.エンドユーザー別
18.5.3.北アフリカ市場分析
18.5.3.1.はじめに
18.5.3.2.市場分類別分析と予測
18.5.3.2.1.製品別
18.5.3.2.2.検査別
18.5.3.2.3.エンドユーザー別
18.5.4.南アフリカ市場分析
18.5.4.1.序論
18.5.4.2.市場分類別分析と予測
18.5.4.2.1.製品別
18.5.4.2.2.検査別
18.5.4.2.3.エンドユーザー別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.市場プレゼンス分析
20.競争分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.ブランディングとプロモーション戦略
20.3.主要開発分析
20.4.競合の深堀り
20.4.1.GEヘルスケア
20.4.1.1.概要
20.4.1.2.製品ポートフォリオ
20.4.1.3.主要財務データ
20.4.1.4.SWOT分析
20.4.1.5.販売拠点
20.4.1.6.戦略の概要
20.4.1.6.1.マーケティング戦略
20.4.1.6.2.製品戦略
20.4.1.6.3.チャネル戦略
20.4.2.ロシュ・ホールディング
20.4.2.1.概要
20.4.2.2.製品ポートフォリオ
20.4.2.3.主要財務データ
20.4.2.4.SWOT分析
20.4.2.5.販売拠点
20.4.2.6.戦略の概要
20.4.2.6.1.マーケティング戦略
20.4.2.6.2.製品戦略
20.4.2.6.3.チャネル戦略
20.4.3.イルミナ
20.4.3.1.概要
20.4.3.2.製品ポートフォリオ
20.4.3.3.主要財務データ
20.4.3.4.SWOT分析
20.4.3.5.販売拠点
20.4.3.6.戦略の概要
20.4.3.6.1.マーケティング戦略
20.4.3.6.2.製品戦略
20.4.3.6.3.チャネル戦略
20.4.4.IDLバイオテック
20.4.4.1.概要
20.4.4.2.製品ポートフォリオ
20.4.4.3.主要財務データ
20.4.4.4.SWOT分析
20.4.4.5.販売拠点
20.4.4.6.戦略の概要
20.4.4.6.1.マーケティング戦略
20.4.4.6.2.製品戦略
20.4.4.6.3.チャネル戦略
20.4.5.アジレント・テクノロジー
20.4.5.1.概要
20.4.5.2.製品ポートフォリオ
20.4.5.3.主要財務データ
20.4.5.4.SWOT分析
20.4.5.5.販売拠点
20.4.5.6.戦略の概要
20.4.5.6.1.マーケティング戦略
20.4.5.6.2.製品戦略
20.4.5.6.3.チャネル戦略
20.4.6.オリンパス株式会社
20.4.6.1.概要
20.4.6.2.製品ポートフォリオ
20.4.6.3.主要財務データ
20.4.6.4.SWOT分析
20.4.6.5.販売拠点
20.4.6.6.戦略の概要
20.4.6.6.1.マーケティング戦略
20.4.6.6.2.製品戦略
20.4.6.6.3.チャネル戦略
20.4.7.フィリップスヘルスケア
20.4.7.1.概要
20.4.7.2.製品ポートフォリオ
20.4.7.3.主要財務データ
20.4.7.4.SWOT分析
20.4.7.5.販売拠点
20.4.7.6.戦略の概要
20.4.7.6.1.マーケティング戦略
20.4.7.6.2.製品戦略
20.4.7.6.3.チャネル戦略
20.4.8.アボットモレキュラー
20.4.8.1.概要
20.4.8.2.製品ポートフォリオ
20.4.8.3.主要財務データ
20.4.8.4.SWOT分析
20.4.8.5.販売拠点
20.4.8.6.戦略の概要
20.4.8.6.1.マーケティング戦略
20.4.8.6.2.製品戦略
20.4.8.6.3.チャネル戦略
20.4.9.バイオ・ラッド・ラボラトリーズ
20.4.9.1.概要
20.4.9.2.製品ポートフォリオ
20.4.9.3.主要財務データ
20.4.9.4.SWOT分析
20.4.9.5.販売拠点
20.4.9.6.戦略の概要
20.4.9.6.1.マーケティング戦略
20.4.9.6.2.製品戦略
20.4.9.6.3.チャネル戦略
20.4.10.サーモフィッシャーサイエンティフィック(Qiagen N.V.)
20.4.10.1.概要
20.4.10.2.製品ポートフォリオ
20.4.10.3.主要財務データ
20.4.10.4.SWOT分析
20.4.10.5.販売拠点
20.4.10.6.戦略の概要
20.4.10.6.1.マーケティング戦略
20.4.10.6.2.製品戦略
20.4.10.6.3.チャネル戦略
20.4.11.ダナハーコーポレーション(セファイド)
20.4.11.1.概要
20.4.11.2.製品ポートフォリオ
20.4.11.3.主要財務データ
20.4.11.4.SWOT分析
20.4.11.5.販売拠点
20.4.11.6.戦略の概要
20.4.11.6.1.マーケティング戦略
20.4.11.6.2.製品戦略
20.4.11.6.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published a detailed report on the global urothelial carcinoma diagnostics market. This report offers an extensive analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing a thorough understanding of the market structure.

Key Insights:

• Urothelial Carcinoma Diagnostics Market Size (2024E): USD 1,808.6 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 4,367.2 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 10.3%

Urothelial Carcinoma Diagnostics Market - Report Scope:

Urothelial carcinoma diagnostics involve a variety of techniques and tools used to identify and monitor urothelial carcinoma, a cancer originating in the bladder and other parts of the urinary system. These diagnostics include imaging techniques, biomarker tests, and molecular diagnostics. The market serves various healthcare settings, such as hospitals, diagnostic laboratories, and oncology centers. The growth of the market is fueled by the rising incidence of urothelial carcinoma, advancements in diagnostic technologies, and increasing awareness of early cancer detection.

Market Growth Drivers:

The global urothelial carcinoma diagnostics market is driven by several factors, including the increasing prevalence of urothelial carcinoma and a growing elderly population, which is more susceptible to this cancer type. Advances in diagnostic technologies, such as next-generation sequencing and liquid biopsy, provide more accurate and early cancer detection, improving treatment outcomes. Additionally, the rising adoption of personalized medicine and targeted therapies drives demand for advanced diagnostic solutions. Increased healthcare expenditure and enhanced healthcare infrastructure also contribute to market growth.

Market Restraints:

Despite its growth potential, the urothelial carcinoma diagnostics market faces challenges such as high diagnostic costs and limited access to advanced technologies in low-income regions. The complexity of diagnostic procedures and the need for specialized equipment can hinder market growth, particularly in emerging markets with constrained healthcare budgets. Regulatory hurdles and significant R&D investment requirements may also impact the speed of market entry for new technologies.

Market Opportunities:

The urothelial carcinoma diagnostics market offers substantial growth opportunities driven by technological advancements, demographic trends, and evolving healthcare practices. The integration of digital health technologies, including AI-driven diagnostic tools and remote monitoring, enhances diagnostic accuracy and accessibility. Moreover, ongoing research into novel biomarkers and genetic profiling opens new pathways for diagnostic improvements. Strategic partnerships, investments in innovative research, and the development of cost-effective diagnostic solutions are crucial for capitalizing on these opportunities and maintaining market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary drivers of growth in the urothelial carcinoma diagnostics market globally?
• Which diagnostic technologies and techniques are leading the market, and how are they utilized across various healthcare settings?
• How are technological advancements impacting the competitive landscape of the urothelial carcinoma diagnostics market?
• Who are the key players in the urothelial carcinoma diagnostics market, and what strategies are they employing to maintain their market positions?
• What are the emerging trends and future prospects in the global urothelial carcinoma diagnostics market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global urothelial carcinoma diagnostics market, such as Roche Diagnostics, Abbott Laboratories, and Thermo Fisher Scientific, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to secure a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced diagnostic solutions, including molecular diagnostics, imaging techniques, and biomarker assays. Collaborations with healthcare providers, research institutions, and regulatory bodies facilitate market access and technology adoption. Emphasis on clinical research, evidence-based diagnostics, and patient education further supports market growth and enhances diagnostic accuracy.

Key Companies Profiled:

• Roche Diagnostics
• Abbott Laboratories
• Thermo Fisher Scientific
• Becton, Dickinson and Company
• Siemens Healthineers
• Bio-Rad Laboratories
• QIAGEN N.V.
• Illumina, Inc.
• Agilent Technologies
• Sysmex Corporation

Key Segments Covered in Urothelial Carcinoma Diagnostics Industry Research

Product:
• Reagent and Kits
• Instruments

Test:
• Urinalysis Test
• Molecular Diagnostic Test
• Biomarker Test
• maging Test
• Cytoscopy
• Ureteroscopy

End User:
• Hospitals
• Diagnostic Laboratories
• Research and Academic Institutes
• Clinical Research Organizations

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Recent Product Approval and Launches
4.4. PESTLE Analysis
4.5. Porter’s Analysis
4.6. Regulatory Scenario
4.7. Value Chain Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.3. Global Clinical Diagnostics Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance and Impact
5.2.1. Technological Advancements
5.2.2. Mergers and Acquisitions
5.2.3. Key Players Historical Growth
5.2.4. Market Consolidation Activities
5.2.5. Availability of Urothelial Carcinoma Diagnostics across Regions
5.2.6. Cost of Product and Services
5.2.7. Product Adoption
5.3. Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Test
6.1.3. By End User
6.1.4. By Region
6.2. 2023 Market Scenario
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Product, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
8.3.1. Reagent and Kits
8.3.2. Instruments
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Test
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Test, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Test, 2024-2033
9.3.1. Urinalysis Test
9.3.2. Molecular Diagnostic Test
9.3.3. Biomarker Test
9.3.3.1. Immuno-Histochemical Assay Test
9.3.3.2. In Situ Hybridization Test
9.3.3.3. Biopsy
9.3.3.4. Cell-Based Test
9.3.4. Imaging Test
9.3.5. Cytoscopy
9.3.6. Ureteroscopy
9.4. Market Attractiveness Analysis By Test
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End User
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End User, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
10.3.1. Hospitals
10.3.2. Diagnostic Laboratories
10.3.3. Research and Academic Institutes
10.3.4. Clinical Research Organizations
10.4. Market Attractiveness Analysis By End User
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. South Asia
11.3.5. East Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Product
12.3.3. By Test
12.3.4. By End User
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Product
12.4.3. By Test
12.4.4. By End User
12.5. Country Level Analysis and Forecast
12.5.1. U.S. Market Analysis
12.5.1.1. Introduction
12.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.5.1.2.1. By Product
12.5.1.2.2. By Test
12.5.1.2.3. By End User
12.5.2. Canada Market Analysis
12.5.2.1. Introduction
12.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.5.2.2.1. By Product
12.5.2.2.2. By Test
12.5.2.2.3. By End User
12.6. Market Trends
12.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Brazil
13.3.1.2. Mexico
13.3.1.3. Argentina
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Test
13.3.3. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product
13.4.3. By Test
13.4.4. By End User
13.5. Country Level Analysis and Forecast
13.5.1. Brazil Market Analysis
13.5.1.1. Introduction
13.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.5.1.2.1. By Product
13.5.1.2.2. By Test
13.5.1.2.3. By End User
13.5.2. Mexico Market Analysis
13.5.2.1. Introduction
13.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.5.2.2.1. By Product
13.5.2.2.2. By Test
13.5.2.2.3. By End User
13.5.3. Argentina Market Analysis
13.5.3.1. Introduction
13.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.5.3.2.1. By Product
13.5.3.2.2. By Test
13.5.3.2.3. By End User
13.6. Market Trends
13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Germany
14.3.1.2. France
14.3.1.3. Italy
14.3.1.4. U.K.
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. Russia
14.3.1.7. BENELUX
14.3.1.8. Nordic Countries
14.3.1.9. Rest of Europe
14.3.2. By Product
14.3.3. By Test
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Test
14.4.4. By End User
14.5. Country Level Analysis and Forecast
14.5.1. Germany Market Analysis
14.5.1.1. Introduction
14.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.1.2.1. By Product
14.5.1.2.2. By Test
14.5.1.2.3. By End User
14.5.2. France Market Analysis
14.5.2.1. Introduction
14.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.2.2.1. By Product
14.5.2.2.2. By Test
14.5.2.2.3. By End User
14.5.3. Italy Market Analysis
14.5.3.1. Introduction
14.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.3.2.1. By Product
14.5.3.2.2. By Test
14.5.3.2.3. By End User
14.5.4. U.K. Market Analysis
14.5.4.1. Introduction
14.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.4.2.1. By Product
14.5.4.2.2. By Test
14.5.4.2.3. By End User
14.5.5. Spain Market Analysis
14.5.5.1. Introduction
14.5.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.5.2.1. By Product
14.5.5.2.2. By Test
14.5.5.2.3. By End User
14.5.6. Russia Market Analysis
14.5.6.1. Introduction
14.5.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.6.2.1. By Product
14.5.6.2.2. By Test
14.5.6.2.3. By End User
14.5.7. Nordic Countries Market Analysis
14.5.7.1. Introduction
14.5.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.7.2.1. By Product
14.5.7.2.2. By Test
14.5.7.2.3. By End User
14.5.8. BENELUX Market Analysis
14.5.8.1. Introduction
14.5.8.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.8.2.1. By Product
14.5.8.2.2. By Test
14.5.8.2.3. By End User
14.6. Market Trends
14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. India
15.3.1.2. Thailand
15.3.1.3. Indonesia
15.3.1.4. Malaysia
15.3.1.5. Rest of South Asia
15.3.2. By Product
15.3.3. By Test
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Test
15.4.4. By End User
15.5. Country Level Analysis and Forecast
15.5.1. India Market Analysis
15.5.1.1. Introduction
15.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.5.1.2.1. By Product
15.5.1.2.2. By Test
15.5.1.2.3. By End User
15.5.2. Thailand Market Analysis
15.5.2.1. Introduction
15.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.5.2.2.1. By Product
15.5.2.2.2. By Test
15.5.2.2.3. By End User
15.5.3. Indonesia Market Analysis
15.5.3.1. Introduction
15.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.5.3.2.1. By Product
15.5.3.2.2. By Test
15.5.3.2.3. By End User
15.5.4. Malaysia Market Analysis
15.5.4.1. Introduction
15.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.5.4.2.1. By Product
15.5.4.2.2. By Test
15.5.4.2.3. By End User
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. China
16.3.1.2. Japan
16.3.1.3. South Korea
16.3.2. By Product
16.3.3. By Test
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Test
16.4.4. By End User
16.5. Country Level Analysis and Forecast
16.5.1. China Market Analysis
16.5.1.1. Introduction
16.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.1.2.1. By Product
16.5.1.2.2. By Test
16.5.1.2.3. By End User
16.5.2. Japan Market Analysis
16.5.2.1. Introduction
16.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.2.2.1. By Product
16.5.2.2.2. By Test
16.5.2.2.3. By End User
16.5.3. South Korea Market Analysis
16.5.3.1. Introduction
16.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.3.2.1. By Product
16.5.3.2.2. By Test
16.5.3.2.3. By End User
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Product
17.3.3. By Test
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Test
17.4.4. By End User
17.5. Country Level Analysis and Forecast
17.5.1. Australia Market Analysis
17.5.1.1. Introduction
17.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.5.1.2.1. By Product
17.5.1.2.2. By Test
17.5.1.2.3. By End User
17.5.2. New Zealand Market Analysis
17.5.2.1. Introduction
17.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.5.2.2.1. By Product
17.5.2.2.2. By Test
17.5.2.2.3. By End User
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. Türkiye
18.3.1.3. Northern Africa
18.3.1.4. South Africa
18.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Product
18.3.3. By Test
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Test
18.4.4. By End User
18.5. Country Level Analysis and Forecast
18.5.1. GCC Countries Market Analysis
18.5.1.1. Introduction
18.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.1.2.1. By Product
18.5.1.2.2. By Test
18.5.1.2.3. By End User
18.5.2. Türkiye Market Analysis
18.5.2.1. Introduction
18.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.2.2.1. By Product
18.5.2.2.2. By Test
18.5.2.2.3. By End User
18.5.3. Northern Africa Market Analysis
18.5.3.1. Introduction
18.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.3.2.1. By Product
18.5.3.2.2. By Test
18.5.3.2.3. By End User
18.5.4. South Africa Market Analysis
18.5.4.1. Introduction
18.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.4.2.1. By Product
18.5.4.2.2. By Test
18.5.4.2.3. By End User
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players
19.3. Market Presence Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Branding and Promotional Strategies
20.3. Key Development Analysis
20.4. Competition Deep Dive
20.4.1. GE Healthcare
20.4.1.1. Overview
20.4.1.2. Product Portfolio
20.4.1.3. Key Financials
20.4.1.4. SWOT Analysis
20.4.1.5. Sales Footprint
20.4.1.6. Strategy Overview
20.4.1.6.1. Marketing Strategy
20.4.1.6.2. Product Strategy
20.4.1.6.3. Channel Strategy
20.4.2. Roche Holding
20.4.2.1. Overview
20.4.2.2. Product Portfolio
20.4.2.3. Key Financials
20.4.2.4. SWOT Analysis
20.4.2.5. Sales Footprint
20.4.2.6. Strategy Overview
20.4.2.6.1. Marketing Strategy
20.4.2.6.2. Product Strategy
20.4.2.6.3. Channel Strategy
20.4.3. Illumina
20.4.3.1. Overview
20.4.3.2. Product Portfolio
20.4.3.3. Key Financials
20.4.3.4. SWOT Analysis
20.4.3.5. Sales Footprint
20.4.3.6. Strategy Overview
20.4.3.6.1. Marketing Strategy
20.4.3.6.2. Product Strategy
20.4.3.6.3. Channel Strategy
20.4.4. IDL Biotech
20.4.4.1. Overview
20.4.4.2. Product Portfolio
20.4.4.3. Key Financials
20.4.4.4. SWOT Analysis
20.4.4.5. Sales Footprint
20.4.4.6. Strategy Overview
20.4.4.6.1. Marketing Strategy
20.4.4.6.2. Product Strategy
20.4.4.6.3. Channel Strategy
20.4.5. Agilent Technologies
20.4.5.1. Overview
20.4.5.2. Product Portfolio
20.4.5.3. Key Financials
20.4.5.4. SWOT Analysis
20.4.5.5. Sales Footprint
20.4.5.6. Strategy Overview
20.4.5.6.1. Marketing Strategy
20.4.5.6.2. Product Strategy
20.4.5.6.3. Channel Strategy
20.4.6. Olympus Corporation
20.4.6.1. Overview
20.4.6.2. Product Portfolio
20.4.6.3. Key Financials
20.4.6.4. SWOT Analysis
20.4.6.5. Sales Footprint
20.4.6.6. Strategy Overview
20.4.6.6.1. Marketing Strategy
20.4.6.6.2. Product Strategy
20.4.6.6.3. Channel Strategy
20.4.7. Philips Healthcare
20.4.7.1. Overview
20.4.7.2. Product Portfolio
20.4.7.3. Key Financials
20.4.7.4. SWOT Analysis
20.4.7.5. Sales Footprint
20.4.7.6. Strategy Overview
20.4.7.6.1. Marketing Strategy
20.4.7.6.2. Product Strategy
20.4.7.6.3. Channel Strategy
20.4.8. Abbott Molecular
20.4.8.1. Overview
20.4.8.2. Product Portfolio
20.4.8.3. Key Financials
20.4.8.4. SWOT Analysis
20.4.8.5. Sales Footprint
20.4.8.6. Strategy Overview
20.4.8.6.1. Marketing Strategy
20.4.8.6.2. Product Strategy
20.4.8.6.3. Channel Strategy
20.4.9. Bio-Rad Laboratories, Inc.
20.4.9.1. Overview
20.4.9.2. Product Portfolio
20.4.9.3. Key Financials
20.4.9.4. SWOT Analysis
20.4.9.5. Sales Footprint
20.4.9.6. Strategy Overview
20.4.9.6.1. Marketing Strategy
20.4.9.6.2. Product Strategy
20.4.9.6.3. Channel Strategy
20.4.10. Thermo Fisher Scientific, Inc. (Qiagen N.V.)
20.4.10.1. Overview
20.4.10.2. Product Portfolio
20.4.10.3. Key Financials
20.4.10.4. SWOT Analysis
20.4.10.5. Sales Footprint
20.4.10.6. Strategy Overview
20.4.10.6.1. Marketing Strategy
20.4.10.6.2. Product Strategy
20.4.10.6.3. Channel Strategy
20.4.11. Danaher Corporation (Cepheid)
20.4.11.1. Overview
20.4.11.2. Product Portfolio
20.4.11.3. Key Financials
20.4.11.4. SWOT Analysis
20.4.11.5. Sales Footprint
20.4.11.6. Strategy Overview
20.4.11.6.1. Marketing Strategy
20.4.11.6.2. Product Strategy
20.4.11.6.3. Channel Strategy
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

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2024/09/20 10:26

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