世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

食道運動機能不全治療市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Ineffective Esophageal Motility Treatment Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の食道運動不全治療市場(2024-2033年)に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを詳... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月15日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
302 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の食道運動不全治療市場(2024-2033年)に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主要な洞察

- 食道運動機能不全治療市場規模(2024E):44億米ドル
- 予測市場規模(2033F):4.4 Billion USD74億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033年): 5.9%

食道運動不全治療市場 - レポートスコープ:

食道運動障害治療市場には、蠕動障害や食道痙攣などの食道運動障害に関連する障害に対処するためにデザインされた様々な治療法が含まれる。この市場には医薬品による介入、外科的オプション、代替療法などが含まれる。食道運動障害の有病率の増加、治療技術の進歩、食道の健康に対する意識の高まりが成長を牽引している。

市場成長のドライバー

ライフスタイルの変化や高齢化に伴う食道運動障害の罹患率の上昇など、いくつかの主要因が食道運動障害治療の世界市場を牽引している。また、新規薬剤製剤や低侵襲手術法など、診断技術や治療法の進歩も市場成長を後押ししている。研究開発活動の活発化、患者の意識の高まり、効果的な治療オプションへの需要も市場拡大に寄与している。

市場の阻害要因

有望な成長見通しとは裏腹に、非有効性食道運動機能障害治療市場は、高額な治療費や運動機能障害を正確に診断することの複雑さといった課題に直面している。専門的な医療施設が限られており、標準化された治療プロトコールがないことが市場成長の妨げとなる可能性がある。さらに、高度な治療オプションの高額な費用が一部の患者グループのアクセスを制限し、市場全体の拡大に影響を与える可能性がある。

市場機会:

食道運動機能不全治療市場は、技術の進歩や患者のニーズの進化によって大きな機会がもたらされる。個別化医療や標的治療など、治療法の革新が新たな成長の道を切り開いている。早期診断と予防医療への注目の高まりは、効果的な治療ソリューションの需要を促進すると予想される。研究開発への戦略的投資は、医療提供者と製薬企業の協力関係とともに、こうした機会を生かし、市場の成長を促進するために極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の食道運動機能不全治療市場の成長を促進する主な要因は何か?
- 食道運動機能不全治療市場において、どの治療様式が採用をリードしているか?
- 技術の進歩は食道運動機能不全治療市場の競争環境をどのように変えているのか?
- 食道運動機能不全治療薬市場に貢献している主要プレイヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の食道運動機能不全治療薬市場における新たなトレンドと将来展望は?

競合情報とビジネス戦略:

製薬企業や医療機器メーカーを含む世界の食道運動機能不全治療市場の主要企業は、競争優位性を獲得するために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は、有効性と患者の転帰を改善する高度な治療ソリューションを開発するため、研究開発に多額の投資を行っている。医療提供者との協力関係、最先端技術への投資、包括的な治療計画の策定は、ダイナミックな食道運動機能不全治療市場において市場のリーダーシップを維持し、成長を促進するための重要な戦略である。

主要企業のプロファイル

- ジョンソン・エンド・ジョンソン
- マイラン・ファーマシューティカル
- メディガス社
- トーラックスメディカル
- メドトロニック
- アストラゼネカ
- テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ
- 武田薬品工業
- グラクソ・スミスクライン Plc
- バイエル
- ファイザー
- ボシュ・ヘルス・カンパニーズ
- レイボリー
- メデリ・セラピューティクス社
- ベクトン・ディッキンソン・アンド・カンパニー
- エンドガストリック・ソリューションズ社
- オリンパス
- ペンタックス

非効果的食道運動治療産業調査でカバーされる主要セグメント

製品別

- デバイス
- 医薬品

適応症別

- 嚥下障害
- GERD(胃食道逆流症)
- 灼熱性胸痛
- アカラシア

エンドユーザー別

- 施設販売
- 小売販売

地域別

- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.製品採用分析
4.2.疾患疫学
4.3.規制情勢
4.4.パイプライン評価
4.5.最近の製品承認/上市
4.6.PESTEL分析
4.7.ポーター分析
4.8.バリューチェーン分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.世界の耳鼻咽喉科治療市場の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.肥満人口の増加
5.2.2.GERDの有病率の増加
5.2.3.裂孔ヘルニアの有病率の増加
5.2.4.製品上市の増加
5.2.5.パイプラインにある製品
5.2.6.臨床試験活動の増加
5.2.7.治療費
5.2.8.現地メーカーの戦略的合併・買収
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別売上高
6.1.2.適応症別売上高
6.1.3.エンドユーザー別売上高
6.1.4.地域別売上高
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場の需要(金額または規模:10億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.製品別の過去市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析、2019-2023年
8.3.製品別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析と予測、2024~2033年
8.3.1.デバイス
8.3.1.1.逆流管理システム
8.3.1.2.内視鏡的疼痛調節装置
8.3.1.3.エンドステープラー
8.3.1.4.ラジオ波(RF)アブレーション装置
8.3.1.5.筋切開
8.3.2.薬剤
8.3.2.1.H2受容体拮抗薬
8.3.2.2.制酸剤
8.3.2.3.プロトンポンプ阻害薬
8.3.2.4.ドパミン拮抗薬
8.3.2.5.運動促進薬
8.3.2.6.カルシウム拮抗薬
8.4.製品別市場魅力度分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:適応症別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、適応症別、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と適応症別予測、2024~2033年
9.3.1.嚥下障害
9.3.2.胃食道逆流症
9.3.3.焼けるような胸の痛み
9.3.4.アカラシア
9.4.適応症別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、エンドユーザー別、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、エンドユーザー別、2024年~2033年
10.3.1.機関投資家向け販売
10.3.1.1.病院
10.3.1.2.外来手術センター
10.3.2.小売販売
10.3.2.1.小売薬局
10.3.2.2.ドラッグストア
10.3.2.3.通信販売薬局
10.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
11.1.はじめに
11.2.地域別の過去市場規模(億米ドル)と数量(単位)分析、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析と予測、2024~2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(単位)分析、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析と予測、2024年~2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.製品別
12.3.3.適応症別
12.3.4.エンドユーザー別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.製品別
12.4.3.適応症別
12.4.4.エンドユーザー別
12.5.市場動向
12.6.促進要因と阻害要因-影響分析
12.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
12.8.国別分析と予測
12.8.1.米国市場分析
12.8.1.1.はじめに
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.製品別
12.8.1.2.2.適応症別
12.8.1.2.3.エンドユーザー別
12.8.2.カナダ市場分析
12.8.2.1.はじめに
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.製品別
12.8.2.2.2.適応症別
12.8.2.2.3.エンドユーザー別
13.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(単位)分析、2019-2023年
13.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析と予測、2024年~2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.メキシコ
13.3.1.2.ブラジル
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.製品別
13.3.3.適応症別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.適応症別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
13.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
13.8.国別分析と予測
13.8.1.メキシコ市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.製品別
13.8.1.2.2.適応症別
13.8.1.2.3.エンドユーザー別
13.8.2.ブラジル市場分析
13.8.2.1.序論
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.製品別
13.8.2.2.2.適応症別
13.8.2.2.3.エンドユーザー別
13.8.3.アルゼンチン市場分析
13.8.3.1.序論
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.製品別
13.8.3.2.2.適応症別
13.8.3.2.3.エンドユーザー別
14.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(単位)分析、2019-2023年
14.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析と予測、2024年~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ドイツ
14.3.1.2.イタリア
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イギリス
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ベネルクス
14.3.1.7.ロシア
14.3.1.8.その他のヨーロッパ
14.3.2.製品別
14.3.3.適応症別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.適応症別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
14.8.国別分析と予測
14.8.1.ドイツ市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.適応症別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.イタリア市場分析
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.適応症別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
14.8.3.フランス市場分析
14.8.3.1.はじめに
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.製品別
14.8.3.2.2.適応症別
14.8.3.2.3.エンドユーザー別
14.8.4.英国市場分析
14.8.4.1.序論
14.8.4.2.市場分類別分析と予測
14.8.4.2.1.製品別
14.8.4.2.2.適応症別
14.8.4.2.3.エンドユーザー別
14.8.5.スペイン市場分析
14.8.5.1.はじめに
14.8.5.2.市場分類別分析と予測
14.8.5.2.1.製品別
14.8.5.2.2.適応症別
14.8.5.2.3.エンドユーザー別
14.8.6.ベネルクス市場分析
14.8.6.1.序論
14.8.6.2.市場分類別分析と予測
14.8.6.2.1.製品別
14.8.6.2.2.適応症別
14.8.6.2.3.エンドユーザー別
14.8.7.ロシア市場分析
14.8.7.1.序論
14.8.7.2.市場分類別分析と予測
14.8.7.2.1.製品別
14.8.7.2.2.適応症別
14.8.7.2.3.エンドユーザー別
15.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(単位)分析、2019-2023年
15.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析と予測、2024年~2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.製品別
15.3.3.適応症別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.適応症別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
15.8.国別分析と予測
15.8.1.中国市場の分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.適応症別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.日本市場の分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.適応症別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.韓国市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.適応症別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(単位)分析、2019-2023年
16.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析と予測、2024年~2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.インドネシア
16.3.1.3.マレーシア
16.3.1.4.タイ
16.3.1.5.その他の南アジア
16.3.2.製品別
16.3.3.適応症別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.適応症別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
16.8.国別分析と予測
16.8.1.インド市場分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.適応症別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.インドネシア市場分析
16.8.2.1.序論
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.適応症別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
16.8.3.マレーシア市場分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.適応症別
16.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.8.4.タイ市場分析
16.8.4.1.序論
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.製品別
16.8.4.2.2.適応症別
16.8.4.2.3.エンドユーザー別
17.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(単位)分析、2019~2023年
17.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析と予測、2024年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.製品別
17.3.3.適応症別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.適応症別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
17.8.国別分析と予測
17.8.1.オーストラリア市場分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.適応症別
17.8.1.2.3.エンドユーザー別
17.8.2.ニュージーランド市場分析
17.8.2.1.導入
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.適応症別
17.8.2.2.3.エンドユーザー別
18.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(単位)分析、2019-2023年
18.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析と予測、2024年~2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.北アフリカ
18.3.1.4.南アフリカ
18.3.1.5.その他の中東・アフリカ
18.3.2.製品別
18.3.3.適応症別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.適応症別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
18.8.国別分析と予測
18.8.1.GCC諸国市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.適応症別
18.8.1.2.3.エンドユーザー別
18.8.2.トルコ市場の分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.適応症別
18.8.2.2.3.エンドユーザー別
18.8.3.南アフリカ市場分析
18.8.3.1.はじめに
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.製品別
18.8.3.2.2.適応症別
18.8.3.2.3.エンドユーザー別
18.8.4.北アフリカ市場分析
18.8.4.1.はじめに
18.8.4.2.市場分類別分析と予測
18.8.4.2.1.製品別
18.8.4.2.2.適応症別
18.8.4.2.3.エンドユーザー別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.市場プレゼンス分析
20.競争分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.競合ベンチマーキング
20.3.競合ディープダイブ
20.3.1.ジョンソン・エンド・ジョンソン
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.製品ポートフォリオ
20.3.1.3.販売拠点
20.3.1.4.主要財務状況
20.3.1.5.SWOT分析
20.3.1.6.戦略の概要
20.3.1.6.1.マーケティング戦略
20.3.1.6.2.製品戦略
20.3.1.6.3.チャネル戦略
20.3.2.マイラン製薬
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.製品ポートフォリオ
20.3.2.3.販売拠点
20.3.2.4.主要財務状況
20.3.2.5.SWOT分析
20.3.2.6.戦略の概要
20.3.2.6.1.マーケティング戦略
20.3.2.6.2.製品戦略
20.3.2.6.3.チャネル戦略
20.3.3.メディガス社
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.製品ポートフォリオ
20.3.3.3.販売拠点
20.3.3.4.主要財務状況
20.3.3.5.SWOT分析
20.3.3.6.戦略の概要
20.3.3.6.1.マーケティング戦略
20.3.3.6.2.製品戦略
20.3.3.6.3.チャネル戦略
20.3.4.トーラックスメディカル
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.製品ポートフォリオ
20.3.4.3.販売拠点
20.3.4.4.主要財務状況
20.3.4.5.SWOT分析
20.3.4.6.戦略の概要
20.3.4.6.1.マーケティング戦略
20.3.4.6.2.製品戦略
20.3.4.6.3.チャネル戦略
20.3.5.メドトロニック社
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.製品ポートフォリオ
20.3.5.3.販売拠点
20.3.5.4.主要財務状況
20.3.5.5.SWOT分析
20.3.5.6.戦略の概要
20.3.5.6.1.マーケティング戦略
20.3.5.6.2.製品戦略
20.3.5.6.3.チャネル戦略
20.3.6.アストラゼネカ
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.製品ポートフォリオ
20.3.6.3.販売拠点
20.3.6.4.主要財務状況
20.3.6.5.SWOT分析
20.3.6.6.戦略の概要
20.3.6.6.1.マーケティング戦略
20.3.6.6.2.製品戦略
20.3.6.6.3.チャネル戦略
20.3.7.テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.製品ポートフォリオ
20.3.7.3.販売拠点
20.3.7.4.主要財務状況
20.3.7.5.SWOT分析
20.3.7.6.戦略の概要
20.3.7.6.1.マーケティング戦略
20.3.7.6.2.製品戦略
20.3.7.6.3.チャネル戦略
20.3.8.武田薬品工業株式会社
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.製品ポートフォリオ
20.3.8.3.販売拠点
20.3.8.4.主要財務状況
20.3.8.5.SWOT分析
20.3.8.6.戦略の概要
20.3.8.6.1.マーケティング戦略
20.3.8.6.2.製品戦略
20.3.8.6.3.チャネル戦略
20.3.9.グラクソスミスクライン社
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.製品ポートフォリオ
20.3.9.3.販売拠点
20.3.9.4.主要財務状況
20.3.9.5.SWOT分析
20.3.9.6.戦略の概要
20.3.9.6.1.マーケティング戦略
20.3.9.6.2.製品戦略
20.3.9.6.3.チャネル戦略
20.3.10.バイエル薬品
20.3.10.1.概要
20.3.10.2.製品ポートフォリオ
20.3.10.3.販売拠点
20.3.10.4.主要財務状況
20.3.10.5.SWOT分析
20.3.10.6.戦略の概要
20.3.10.6.1.マーケティング戦略
20.3.10.6.2.製品戦略
20.3.10.6.3.チャネル戦略
20.3.11.ファイザー
20.3.11.1.概要
20.3.11.2.製品ポートフォリオ
20.3.11.3.販売拠点
20.3.11.4.主要財務状況
20.3.11.5.SWOT分析
20.3.11.6.戦略の概要
20.3.11.6.1.マーケティング戦略
20.3.11.6.2.製品戦略
20.3.11.6.3.チャネル戦略
20.3.12.ボシュ・ヘルス・カンパニーズ
20.3.12.1.概要
20.3.12.2.製品ポートフォリオ
20.3.12.3.販売拠点
20.3.12.4.主要財務状況
20.3.12.5.SWOT分析
20.3.12.6.戦略の概要
20.3.12.6.1.マーケティング戦略
20.3.12.6.2.製品戦略
20.3.12.6.3.チャネル戦略
20.3.13.レイバー
20.3.13.1.概要
20.3.13.2.製品ポートフォリオ
20.3.13.3.販売拠点
20.3.13.4.主要財務状況
20.3.13.5.SWOT分析
20.3.13.6.戦略の概要
20.3.13.6.1.マーケティング戦略
20.3.13.6.2.製品戦略
20.3.13.6.3.チャネル戦略
20.3.14.メデリ・セラピューティクス社
20.3.14.1.概要
20.3.14.2.製品ポートフォリオ
20.3.14.3.販売拠点
20.3.14.4.主要財務状況
20.3.14.5.SWOT分析
20.3.14.6.戦略の概要
20.3.14.6.1.マーケティング戦略
20.3.14.6.2.製品戦略
20.3.14.6.3.チャネル戦略
20.3.15.ベクトン・ディッキンソン・アンド・カンパニー
20.3.15.1.概要
20.3.15.2.製品ポートフォリオ
20.3.15.3.販売拠点
20.3.15.4.主要財務状況
20.3.15.5.SWOT分析
20.3.15.6.戦略の概要
20.3.15.6.1.マーケティング戦略
20.3.15.6.2.製品戦略
20.3.15.6.3.チャネル戦略
20.3.16.エンドガスティック・ソリューション社
20.3.16.1.概要
20.3.16.2.製品ポートフォリオ
20.3.16.3.販売拠点
20.3.16.4.主要財務状況
20.3.16.5.SWOT分析
20.3.16.6.戦略の概要
20.3.16.6.1.マーケティング戦略
20.3.16.6.2.製品戦略
20.3.16.6.3.チャネル戦略
20.3.17.オリンパス
20.3.17.1.概要
20.3.17.2.製品ポートフォリオ
20.3.17.3.販売拠点
20.3.17.4.主要財務状況
20.3.17.5.SWOT分析
20.3.17.6.戦略の概要
20.3.17.6.1.マーケティング戦略
20.3.17.6.2.製品戦略
20.3.17.6.3.チャネル戦略
20.3.18.ペンタックス
20.3.18.1.概要
20.3.18.2.製品ポートフォリオ
20.3.18.3.販売拠点
20.3.18.4.主要財務状況
20.3.18.5.SWOT分析
20.3.18.6.戦略の概要
20.3.18.6.1.マーケティング戦略
20.3.18.6.2.製品戦略
20.3.18.6.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the global Ineffective Esophageal Motility Treatment Market (2024-2033). The report offers an in-depth analysis of critical market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Ineffective Esophageal Motility Treatment Market Size (2024E): USD 4.4 Bn
• Projected Market Value (2033F): USD 7.4 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 5.9%

Ineffective Esophageal Motility Treatment Market - Report Scope:

The Ineffective Esophageal Motility Treatment Market encompasses a range of therapies designed to address disorders related to impaired esophageal motility, such as peristalsis disorders and esophageal spasm. This market includes pharmaceutical interventions, surgical options, and alternative therapies. The growth is driven by the increasing prevalence of esophageal motility disorders, advancements in treatment technologies, and a growing awareness of esophageal health.

Market Growth Drivers:

Several key factors drive the global Ineffective Esophageal Motility Treatment market, including the rising incidence of esophageal motility disorders due to lifestyle changes and aging populations. Advances in diagnostic technologies and treatment methods, such as novel drug formulations and minimally invasive surgical techniques, are also propelling market growth. Increased research and development activities, along with growing patient awareness and demand for effective treatment options, contribute to the market's expansion.

Market Restraints:

Despite its promising growth prospects, the Ineffective Esophageal Motility Treatment market faces challenges such as high treatment costs and the complexity of accurately diagnosing motility disorders. Limited availability of specialized healthcare facilities and the lack of standardized treatment protocols can hinder market growth. Additionally, the high cost of advanced treatment options may restrict access for some patient groups, impacting overall market expansion.

Market Opportunities:

The Ineffective Esophageal Motility Treatment market presents significant opportunities driven by technological advancements and evolving patient needs. Innovations in treatment methods, such as personalized medicine and targeted therapies, are creating new growth avenues. The increasing focus on early diagnosis and preventive care is expected to drive demand for effective treatment solutions. Strategic investments in research and development, along with collaborations between healthcare providers and pharmaceutical companies, are crucial for capitalizing on these opportunities and driving market growth.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the global Ineffective Esophageal Motility Treatment market?
• Which treatment modalities are leading the adoption in the Ineffective Esophageal Motility Treatment market?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the Ineffective Esophageal Motility Treatment market?
• Who are the key players contributing to the Ineffective Esophageal Motility Treatment market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global Ineffective Esophageal Motility Treatment market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global Ineffective Esophageal Motility Treatment market, including pharmaceutical companies and medical device manufacturers, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest significantly in R&D to develop advanced treatment solutions that offer improved efficacy and patient outcomes. Collaborations with healthcare providers, investment in cutting-edge technologies, and the development of comprehensive treatment plans are key strategies for maintaining market leadership and driving growth in the dynamic Ineffective Esophageal Motility Treatment landscape.

Key Companies Profiled:

• Johnson & Johnson
• Mylan Pharmaceutical
• MediGus Ltd
• Torax Medical
• Medtronic Plc
• AstraZeneca Plc
• Teva Pharmaceutical Industries Ltd
• Takeda Pharmaceutical Company Limited
• GlaxoSmithKline Plc
• Bayer AG
• Pfizer Inc.
• Bausch Health Companies Inc.
• Laborie
• Mederi Therapeutics, Inc.
• Becton, Dickinson and Company
• EndoGastric Solutions Inc.
• Olympus
• Pentax

Key Segments Covered in Ineffective Esophageal Motility Treatment Industry Research

By Product:

• Devices
• Drugs

By Indications:

• Dysphagia
• GERD (Gastroesophageal Reflux Disease)
• Burning Chest Pain
• Achalasia

By End User:

• Institutional Sales
• Retail Sales

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Value Added Insights
4.1. Product Adoption Analysis
4.2. Disease Epidemiology
4.3. Regulatory Landscape
4.4. Pipeline Assessment
4.5. Recent Product Approvals/Launches
4.6. PESTEL Analysis
4.7. Porter’s Analysis
4.8. Value Chain Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.1.3. Global ENT Treatment Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Rising Obese Population
5.2.2. Increased Prevalence of GERD
5.2.3. Increasing Prevalence of Hiatal Hernia
5.2.4. Increasing Product Launches
5.2.5. Products in Pipeline
5.2.6. Growing Clinical Trials Activities
5.2.7. Cost of Treatment
5.2.8. Strategic Mergers and Acquisitions Among Local Manufactures
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. Revenue by Product
6.1.2. Revenue by Indication
6.1.3. Revenue by End User
6.1.4. Revenue by Region
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (in Units) Analysis By Product, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (in Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
8.3.1. Devices
8.3.1.1. Reflux Management Systems
8.3.1.2. Endoscopic Pain Modulators
8.3.1.3. Endostaplers
8.3.1.4. Radiofrequency (RF) Ablation Devices
8.3.1.5. Myotomy
8.3.2. Drugs
8.3.2.1. H2 Receptor Antagonist
8.3.2.2. Antacids
8.3.2.3. Proton Pump Inhibitors
8.3.2.4. Dopamine Antagonist
8.3.2.5. Prokinetic Agents
8.3.2.6. Calcium Channel Blockers
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Indications
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Indications, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Indications, 2024-2033
9.3.1. Dysphagia
9.3.2. GERD
9.3.3. Burning chest pain
9.3.4. Achalasia
9.4. Market Attractiveness Analysis By Indications
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By End User, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
10.3.1. Institutional sales
10.3.1.1. Hospitals
10.3.1.2. Ambulatory Surgical Centers
10.3.2. Retail Sales
10.3.2.1. Retail Pharmacies
10.3.2.2. Drug Stores
10.3.2.3. Mail order Pharmacies
10.4. Market Attractiveness Analysis By End User
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (in Units) Analysis By Region, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (in Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. East Asia
11.3.5. South Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (in Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (in Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Product
12.3.3. By Indications
12.3.4. By End User
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Product
12.4.3. By Indications
12.4.4. By End User
12.5. Market Trends
12.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.7. Key Players - Intensity Mapping
12.8. Country Level Analysis & Forecast
12.8.1. U.S. Market Analysis
12.8.1.1. Introduction
12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.1.2.1. By Product
12.8.1.2.2. By Indications
12.8.1.2.3. By End User
12.8.2. Canada Market Analysis
12.8.2.1. Introduction
12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.2.2.1. By Product
12.8.2.2.2. By Indications
12.8.2.2.3. By End User
13. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (in Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (in Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Mexico
13.3.1.2. Brazil
13.3.1.3. Argentina
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Product
13.3.3. By Indications
13.3.4. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product
13.4.3. By Indications
13.4.4. By End User
13.5. Market Trends
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.7. Key Players - Intensity Mapping
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. Mexico Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Product
13.8.1.2.2. By Indications
13.8.1.2.3. By End User
13.8.2. Brazil Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Product
13.8.2.2.2. By Indications
13.8.2.2.3. By End User
13.8.3. Argentina Market Analysis
13.8.3.1. Introduction
13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.3.2.1. By Product
13.8.3.2.2. By Indications
13.8.3.2.3. By End User
14. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (in Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (in Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Germany
14.3.1.2. Italy
14.3.1.3. France
14.3.1.4. U.K.
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. BENELUX
14.3.1.7. Russia
14.3.1.8. Rest of Europe
14.3.2. By Product
14.3.3. By Indications
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Indications
14.4.4. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Key Players - Intensity Mapping
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. Germany Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Indications
14.8.1.2.3. By End User
14.8.2. Italy Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Indications
14.8.2.2.3. By End User
14.8.3. France Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Product
14.8.3.2.2. By Indications
14.8.3.2.3. By End User
14.8.4. U.K. Market Analysis
14.8.4.1. Introduction
14.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.4.2.1. By Product
14.8.4.2.2. By Indications
14.8.4.2.3. By End User
14.8.5. Spain Market Analysis
14.8.5.1. Introduction
14.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.5.2.1. By Product
14.8.5.2.2. By Indications
14.8.5.2.3. By End User
14.8.6. BENELUX Market Analysis
14.8.6.1. Introduction
14.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.6.2.1. By Product
14.8.6.2.2. By Indications
14.8.6.2.3. By End User
14.8.7. Russia Market Analysis
14.8.7.1. Introduction
14.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.7.2.1. By Product
14.8.7.2.2. By Indications
14.8.7.2.3. By End User
15. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (in Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (in Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. China
15.3.1.2. Japan
15.3.1.3. South Korea
15.3.2. By Product
15.3.3. By Indications
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Indications
15.4.4. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Key Players - Intensity Mapping
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. China Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Indications
15.8.1.2.3. By End User
15.8.2. Japan Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Indications
15.8.2.2.3. By End User
15.8.3. South Korea Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Indications
15.8.3.2.3. By End User
16. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (in Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (in Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Indonesia
16.3.1.3. Malaysia
16.3.1.4. Thailand
16.3.1.5. Rest of South Asia
16.3.2. By Product
16.3.3. By Indications
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Indications
16.4.4. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Key Players - Intensity Mapping
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. India Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Indications
16.8.1.2.3. By End User
16.8.2. Indonesia Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Indications
16.8.2.2.3. By End User
16.8.3. Malaysia Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Indications
16.8.3.2.3. By End User
16.8.4. Thailand Market Analysis
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Product
16.8.4.2.2. By Indications
16.8.4.2.3. By End User
17. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (in Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (in Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Product
17.3.3. By Indications
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Indications
17.4.4. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Key Players - Intensity Mapping
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. Australia Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Indications
17.8.1.2.3. By End User
17.8.2. New Zealand Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Indications
17.8.2.2.3. By End User
18. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (in Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (in Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. Türkiye
18.3.1.3. North Africa
18.3.1.4. South Africa
18.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Product
18.3.3. By Indications
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Indications
18.4.4. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Key Players - Intensity Mapping
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. GCC Countries Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By Indications
18.8.1.2.3. By End User
18.8.2. Türkiye Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By Indications
18.8.2.2.3. By End User
18.8.3. South Africa Market Analysis
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Product
18.8.3.2.2. By Indications
18.8.3.2.3. By End User
18.8.4. North Africa Market Analysis
18.8.4.1. Introduction
18.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.4.2.1. By Product
18.8.4.2.2. By Indications
18.8.4.2.3. By End User
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players
19.3. Market Presence Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. Johnson & Johnson
20.3.1.1. Overview
20.3.1.2. Product Portfolio
20.3.1.3. Sales Footprint
20.3.1.4. Key Financials
20.3.1.5. SWOT Analysis
20.3.1.6. Strategy Overview
20.3.1.6.1. Marketing Strategy
20.3.1.6.2. Product Strategy
20.3.1.6.3. Channel Strategy
20.3.2. Mylan Pharmaceutical
20.3.2.1. Overview
20.3.2.2. Product Portfolio
20.3.2.3. Sales Footprint
20.3.2.4. Key Financials
20.3.2.5. SWOT Analysis
20.3.2.6. Strategy Overview
20.3.2.6.1. Marketing Strategy
20.3.2.6.2. Product Strategy
20.3.2.6.3. Channel Strategy
20.3.3. MediGus Ltd
20.3.3.1. Overview
20.3.3.2. Product Portfolio
20.3.3.3. Sales Footprint
20.3.3.4. Key Financials
20.3.3.5. SWOT Analysis
20.3.3.6. Strategy Overview
20.3.3.6.1. Marketing Strategy
20.3.3.6.2. Product Strategy
20.3.3.6.3. Channel Strategy
20.3.4. Torax Medical
20.3.4.1. Overview
20.3.4.2. Product Portfolio
20.3.4.3. Sales Footprint
20.3.4.4. Key Financials
20.3.4.5. SWOT Analysis
20.3.4.6. Strategy Overview
20.3.4.6.1. Marketing Strategy
20.3.4.6.2. Product Strategy
20.3.4.6.3. Channel Strategy
20.3.5. Medtronic Plc
20.3.5.1. Overview
20.3.5.2. Product Portfolio
20.3.5.3. Sales Footprint
20.3.5.4. Key Financials
20.3.5.5. SWOT Analysis
20.3.5.6. Strategy Overview
20.3.5.6.1. Marketing Strategy
20.3.5.6.2. Product Strategy
20.3.5.6.3. Channel Strategy
20.3.6. AstraZeneca Plc
20.3.6.1. Overview
20.3.6.2. Product Portfolio
20.3.6.3. Sales Footprint
20.3.6.4. Key Financials
20.3.6.5. SWOT Analysis
20.3.6.6. Strategy Overview
20.3.6.6.1. Marketing Strategy
20.3.6.6.2. Product Strategy
20.3.6.6.3. Channel Strategy
20.3.7. Teva Pharmaceutical Industries Ltd
20.3.7.1. Overview
20.3.7.2. Product Portfolio
20.3.7.3. Sales Footprint
20.3.7.4. Key Financials
20.3.7.5. SWOT Analysis
20.3.7.6. Strategy Overview
20.3.7.6.1. Marketing Strategy
20.3.7.6.2. Product Strategy
20.3.7.6.3. Channel Strategy
20.3.8. Takeda Pharmaceutical Company Limited
20.3.8.1. Overview
20.3.8.2. Product Portfolio
20.3.8.3. Sales Footprint
20.3.8.4. Key Financials
20.3.8.5. SWOT Analysis
20.3.8.6. Strategy Overview
20.3.8.6.1. Marketing Strategy
20.3.8.6.2. Product Strategy
20.3.8.6.3. Channel Strategy
20.3.9. Glaxosmithkline Plc.
20.3.9.1. Overview
20.3.9.2. Product Portfolio
20.3.9.3. Sales Footprint
20.3.9.4. Key Financials
20.3.9.5. SWOT Analysis
20.3.9.6. Strategy Overview
20.3.9.6.1. Marketing Strategy
20.3.9.6.2. Product Strategy
20.3.9.6.3. Channel Strategy
20.3.10. Bayer Ag
20.3.10.1. Overview
20.3.10.2. Product Portfolio
20.3.10.3. Sales Footprint
20.3.10.4. Key Financials
20.3.10.5. SWOT Analysis
20.3.10.6. Strategy Overview
20.3.10.6.1. Marketing Strategy
20.3.10.6.2. Product Strategy
20.3.10.6.3. Channel Strategy
20.3.11. Pfixer Inc
20.3.11.1. Overview
20.3.11.2. Product Portfolio
20.3.11.3. Sales Footprint
20.3.11.4. Key Financials
20.3.11.5. SWOT Analysis
20.3.11.6. Strategy Overview
20.3.11.6.1. Marketing Strategy
20.3.11.6.2. Product Strategy
20.3.11.6.3. Channel Strategy
20.3.12. Bausch Health Companies Inc.
20.3.12.1. Overview
20.3.12.2. Product Portfolio
20.3.12.3. Sales Footprint
20.3.12.4. Key Financials
20.3.12.5. SWOT Analysis
20.3.12.6. Strategy Overview
20.3.12.6.1. Marketing Strategy
20.3.12.6.2. Product Strategy
20.3.12.6.3. Channel Strategy
20.3.13. Laborie
20.3.13.1. Overview
20.3.13.2. Product Portfolio
20.3.13.3. Sales Footprint
20.3.13.4. Key Financials
20.3.13.5. SWOT Analysis
20.3.13.6. Strategy Overview
20.3.13.6.1. Marketing Strategy
20.3.13.6.2. Product Strategy
20.3.13.6.3. Channel Strategy
20.3.14. Mederi Therapeutics, Inc.
20.3.14.1. Overview
20.3.14.2. Product Portfolio
20.3.14.3. Sales Footprint
20.3.14.4. Key Financials
20.3.14.5. SWOT Analysis
20.3.14.6. Strategy Overview
20.3.14.6.1. Marketing Strategy
20.3.14.6.2. Product Strategy
20.3.14.6.3. Channel Strategy
20.3.15. Becton, Dickinson and Company.
20.3.15.1. Overview
20.3.15.2. Product Portfolio
20.3.15.3. Sales Footprint
20.3.15.4. Key Financials
20.3.15.5. SWOT Analysis
20.3.15.6. Strategy Overview
20.3.15.6.1. Marketing Strategy
20.3.15.6.2. Product Strategy
20.3.15.6.3. Channel Strategy
20.3.16. EndoGastic Solution Inc
20.3.16.1. Overview
20.3.16.2. Product Portfolio
20.3.16.3. Sales Footprint
20.3.16.4. Key Financials
20.3.16.5. SWOT Analysis
20.3.16.6. Strategy Overview
20.3.16.6.1. Marketing Strategy
20.3.16.6.2. Product Strategy
20.3.16.6.3. Channel Strategy
20.3.17. Olympus
20.3.17.1. Overview
20.3.17.2. Product Portfolio
20.3.17.3. Sales Footprint
20.3.17.4. Key Financials
20.3.17.5. SWOT Analysis
20.3.17.6. Strategy Overview
20.3.17.6.1. Marketing Strategy
20.3.17.6.2. Product Strategy
20.3.17.6.3. Channel Strategy
20.3.18. Pentax
20.3.18.1. Overview
20.3.18.2. Product Portfolio
20.3.18.3. Sales Footprint
20.3.18.4. Key Financials
20.3.18.5. SWOT Analysis
20.3.18.6. Strategy Overview
20.3.18.6.1. Marketing Strategy
20.3.18.6.2. Product Strategy
20.3.18.6.3. Channel Strategy
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Persistence Market Research社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る