世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

個人用緊急対応システム市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Personal Emergency Response Systems Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の個人用緊急対応システム(PERS)市場に関する詳細な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題などの市場力学に関する詳細な洞察を提供しました。本レポ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月13日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
213 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の個人用緊急対応システム(PERS)市場に関する詳細な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題などの市場力学に関する詳細な洞察を提供しました。本レポートは、市場構造を徹底的に理解することを目的としています。

主要な洞察

- 個人用緊急対応システムの世界市場価値(2024年)61億米ドル
- 推定市場価値(2033年)118億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024-2033): 7.50%

個人用緊急対応システムの世界市場 - レポートスコープ

個人用緊急応答システム市場には、緊急事態に陥った際に医療支援に即座にアクセスできるよう設計された機器の開発、生産、流通が含まれる。これらのシステムは、高齢者、身体障害者、一人暮らしの個人にとって特に重要であり、自動転倒検知、双方向通信、服薬リマインダーなどの機能を提供する。

市場成長の促進要因:

ハイエンド個人用緊急対応システムの採用

先進国における生活水準の向上と可処分所得の増加が、緊急時に人命を救うためのハイエンド医療に対する需要を促進している。一人当たりの医療費の増加も市場成長に寄与している。例えば、メディケア&メディケイド・サービスセンター(CMS)によると、米国の医療支出は2020年に9.7%増加し、4.1兆ドル、1人当たり12,530ドルに達し、GDPの19.7%を占めた。

健康とフィットネスに対する意識と需要の高まり

先進国でも発展途上国でも、健康とフィットネスに対する意識と需要が高まるという大きな傾向が見られます。このシフトは、ヘルスケア関連プロジェクトへの支出を段階的に変化させる原動力となっている。より多くの人々が健康志向になり、患者の生活の質を向上させ、転倒に関連する医療費を削減するこのようなシステムへの需要が高まるにつれて、個人用緊急対応システム市場は拡大している。

革新的なソリューションと機能

PERS業界の主要企業は、ユーザーフレンドリーで互換性の高い最先端のソリューションを発表している。双方向音声通信、自動転倒検知、服薬リマインダーなど、複数の機能を備えた機器が市場拡大を牽引している。各社は高齢者や障害者のニーズに合わせた様々な機器を製造しており、PERSの人気と需要を高めている。

保険会社の支援

先進工業国では、保険会社が低所得者向けの払い戻しプランを提供し、医療ニーズへのより良いアクセスを可能にしている。全体的な可処分所得の増加に伴い、このような支援が市場機会を押し上げると予想される。

市場の課題:

高コストと加入料

PERSサービスの高コストは、発展途上国における普及の大きな障壁である。これらのシステムは通常、月額、四半期、または年間のサブスクリプションに基づいている。特に、転倒関連死亡事故の80%以上が発生している低開発地域では、高額な利用料がこれらの機器の使用を妨げている。

誤検知と機器の精度

PERS市場における重要な課題は、転倒検知システムの精度である。さまざまな用途でPERSの人気が高まっているにもかかわらず、各社が提供する転倒検知装置の精度は完全ではない。最も精度の高いシステムの精度は約95%である。しかし、これらのシステムはスライディング転倒を検出できないことが多く、転倒時に介護者に自動的にメッセージを送信するため、これは大きな限界である。

本レポートで扱う主な質問

- 世界のPERS市場の成長を促す主な要因は何か?
- PERSの普及を牽引している消費者層は?
- PERS技術の進歩は競争環境にどのような影響を与えているか?
- PERSの世界市場における主要プレイヤーは誰か、また彼らは市場ポジションを維持するためにどのような戦略をとっているのか?
- PERSの世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Philips Lifeline、Connect America、ADT Corporationなど、世界のPERS市場における主要企業は、競争優位性を獲得するために、イノベーション、戦略的パートナーシップ、卓越したマーケティングに注力しています。これらの企業は、先進的でユニークなPERSデバイスを開発し、製品ラインを拡大するために、研究開発に多額の投資を行っている。医療提供者、研究機関、技術開発者とのコラボレーションは、市場の信頼性を高め、革新的な緊急対応ソリューションの開発をサポートする。さらに、デジタルマーケティングやインフルエンサーとのパートナーシップを活用することで、市場でのポジショニングと消費者とのエンゲージメントを強化している。

主な企業

- Koninklijke Philips N.V
- ライフウォッチUSA
- タンストール
- ADT Inc.
- メディカルガーディアンLLC
- モバイルヘルプ

個人用緊急対応システム産業調査の主要セグメント

製品別
- 固定電話デバイス
- モバイル機器
- スタンドアロン機器
- モバイルアプリ

エンドユーザー別
- 在宅ユーザー
- 生活支援施設
- 病院

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ



ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.製品採用分析
4.2.サプライチェーン分析
4.3.規制ダイナミクス
4.4.技術評価
4.5.PESTEL分析
4.6.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の緊急事態体制の見通し
5.1.3.医療アラートシステムの世界市場概要
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.主要市場プレイヤーの戦略展開
5.2.2.研究開発活動への投資増加
5.2.3.ウェアラブルモデルの採用増加
5.2.4.技術の進歩
5.2.5.老年人口の増加
5.2.6.新興市場への製品浸透
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.エンドユーザー別
6.1.3.国別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場数量(台)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場規模(単位)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.世界市場-価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカーレベル
8.2.2.ディストリビューター・レベル
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.4.価格設定の前提
9.世界市場の需要(金額または規模、億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.固定電話機器
10.3.2.モバイル機器
10.3.3.スタンドアロン機器
10.3.4.モバイルアプリ
10.4.製品別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、エンドユーザー別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、エンドユーザー別、2024年~2033年
11.3.1.在宅ユーザー
11.3.2.生活支援施設
11.3.3.病院
11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去市場規模(億米ドル)と数量(台数)分析、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、地域別、2024年~2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.東アジア
12.3.5.南アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ(MEA)
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.2.製品別
13.3.3.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
13.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
13.8.国別分析と予測
13.8.1.米国市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.製品別
13.8.1.2.2.エンドユーザー別
13.8.2.カナダ市場分析
13.8.2.1.はじめに
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.製品別
13.8.2.2.2.エンドユーザー別
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(台)分析、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.メキシコ
14.3.1.2.ブラジル
14.3.1.3.アルゼンチン
14.3.1.4.その他のラテンアメリカ
14.3.2.製品別
14.3.3.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
14.8.国別分析と予測
14.8.1.メキシコ市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.エンドユーザー別
14.8.2.ブラジル市場分析
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.エンドユーザー別
14.8.3.アルゼンチン市場分析
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.製品別
14.8.3.2.2.エンドユーザー別
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(台)分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.イタリア
15.3.1.3.フランス
15.3.1.4.イギリス
15.3.1.5.スペイン
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.ロシア
15.3.1.8.その他のヨーロッパ
15.3.2.製品別
15.3.3.エンドユーザー別
15.3.4.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
15.8.国別分析と予測
15.8.1.ドイツ市場分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.エンドユーザー別
15.8.2.イタリア市場分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.エンドユーザー別
15.8.3.フランス市場分析
15.8.3.1.はじめに
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.エンドユーザー別
15.8.4.イギリス市場分析
15.8.4.1.序論
15.8.4.2.市場分類別分析と予測
15.8.4.2.1.製品別
15.8.4.2.2.エンドユーザー別
15.8.5.スペイン市場分析
15.8.5.1.はじめに
15.8.5.2.市場分類別分析と予測
15.8.5.2.1.製品別
15.8.5.2.2.エンドユーザー別
15.8.6.ベネルクス市場分析
15.8.6.1.序論
15.8.6.2.市場分類別分析と予測
15.8.6.2.1.製品別
15.8.6.2.2.エンドユーザー別
15.8.7.ロシア市場分析
15.8.7.1.序論
15.8.7.2.市場分類別分析と予測
15.8.7.2.1.製品別
15.8.7.2.2.エンドユーザー別
16.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(台)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.中国
16.3.1.2.日本
16.3.1.3.韓国
16.3.2.製品別
16.3.3.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
16.8.国別分析と予測
16.8.1.中国市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.エンドユーザー別
16.8.2.日本市場分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.エンドユーザー別
16.8.3.韓国市場分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.エンドユーザー別
17.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(台)分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.インドネシア
17.3.1.3.マレーシア
17.3.1.4.タイ
17.3.1.5.その他の南アジア
17.3.2.製品別
17.3.3.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
17.8.国別分析と予測
17.8.1.インド市場分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.エンドユーザー別
17.8.2.インドネシア市場分析
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.エンドユーザー別
17.8.3.マレーシア市場分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.エンドユーザー別
17.8.4.タイ市場分析
17.8.4.1.序論
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.製品別
17.8.4.2.2.エンドユーザー別
18.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(億米ドル)推移と数量(台)分析
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.オーストラリア
18.3.1.2.ニュージーランド
18.3.2.製品別
18.3.3.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
18.8.国別分析と予測
18.8.1.オーストラリア市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.エンドユーザー別
18.8.2.ニュージーランド市場分析
18.8.2.1.導入
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.エンドユーザー別
19.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(台)分析、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.GCC諸国
19.3.1.2.トルコ
19.3.1.3.北アフリカ
19.3.1.4.南アフリカ
19.3.1.5.その他の中東・アフリカ
19.3.2.製品別
19.3.3.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.エンドユーザー別
19.5.市場動向
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
19.8.国別分析と予測
19.8.1.GCC諸国の市場分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.エンドユーザー別
19.8.2.トルコ市場の分析
19.8.2.1.序論
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.エンドユーザー別
19.8.3.南アフリカ市場分析
19.8.3.1.序論
19.8.3.2.市場分類別分析と予測
19.8.3.2.1.製品別
19.8.3.2.2.エンドユーザー別
19.8.4.北アフリカ市場分析
19.8.4.1.はじめに
19.8.4.2.市場分類別分析と予測
19.8.4.2.1.製品別
19.8.4.2.2.エンドユーザー別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.上位企業の市場シェア分析
20.3.市場プレゼンス分析
21.競争分析
21.1.競合ダッシュボード
21.2.競合ベンチマーキング
21.3.競合ディープダイブ
21.3.1.フィリップスN.V.
21.3.1.1.概要
21.3.1.2.製品ポートフォリオ
21.3.1.3.販売拠点
21.3.1.4.主要財務状況
21.3.1.5.SWOT分析
21.3.1.6.戦略の概要
21.3.1.6.1.マーケティング戦略
21.3.1.6.2.製品戦略
21.3.1.6.3.チャネル戦略
21.3.2.ライフウォッチUSA
21.3.2.1.概要
21.3.2.2.製品ポートフォリオ
21.3.2.3.販売拠点
21.3.2.4.主要財務状況
21.3.2.5.SWOT分析
21.3.2.6.戦略の概要
21.3.2.6.1.マーケティング戦略
21.3.2.6.2.製品戦略
21.3.2.6.3.チャネル戦略
21.3.3.タンストール
21.3.3.1.概要
21.3.3.2.製品ポートフォリオ
21.3.3.3.販売拠点
21.3.3.4.主要財務状況
21.3.3.5.SWOT分析
21.3.3.6.戦略の概要
21.3.3.6.1.マーケティング戦略
21.3.3.6.2.製品戦略
21.3.3.6.3.チャネル戦略
21.3.4.ADT社
21.3.4.1.概要
21.3.4.2.製品ポートフォリオ
21.3.4.3.販売拠点
21.3.4.4.主要財務状況
21.3.4.5.SWOT分析
21.3.4.6.戦略の概要
21.3.4.6.1.マーケティング戦略
21.3.4.6.2.製品戦略
21.3.4.6.3.チャネル戦略
21.3.5.メディカルガーディアンLLC
21.3.5.1.概要
21.3.5.2.製品ポートフォリオ
21.3.5.3.販売拠点
21.3.5.4.主要財務状況
21.3.5.5.SWOT分析
21.3.5.6.戦略の概要
21.3.5.6.1.マーケティング戦略
21.3.5.6.2.製品戦略
21.3.5.6.3.チャネル戦略
21.3.6.モバイルヘルプ
21.3.6.1.概要
21.3.6.2.製品ポートフォリオ
21.3.6.3.販売拠点
21.3.6.4.主要財務状況
21.3.6.5.SWOT分析
21.3.6.6.戦略の概要
21.3.6.6.1.マーケティング戦略
21.3.6.6.2.製品戦略
21.3.6.6.3.チャネル戦略
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published an in-depth report on the global Personal Emergency Response Systems (PERS) market, offering detailed insights into market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges. This report aims to provide a thorough understanding of the market structure.

Key Insights:

• Global Personal Emergency Response Systems Market Value (2024): US$ 6.1 Billion
• Estimated Market Value (2033): US$ 11.8 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024-2033): 7.50%

Global Personal Emergency Response Systems Market - Report Scope:

The Personal Emergency Response Systems market involves the development, production, and distribution of devices designed to assist individuals in emergency situations by providing immediate access to medical help. These systems are especially crucial for the elderly, disabled, and individuals living alone, offering features such as automatic fall detection, two-way communication, and medication reminders.

Market Growth Drivers:

Adoption of High-end Personal Emergency Response Systems

The rising standards of living and disposable incomes in industrialized countries are driving the demand for high-end medical care to save lives in emergencies. Increased healthcare spending per capita is also contributing to market growth. For instance, according to the Centers for Medicare & Medicaid Services (CMS), healthcare spending in the United States grew by 9.7% in 2020, reaching $4.1 trillion or $12,530 per person, which accounted for 19.7% of the GDP.

Increased Awareness and Demand for Health and Fitness

There is a significant trend towards increased awareness and demand for health and fitness across both developed and developing countries. This shift is driving incremental changes in spending towards healthcare-related projects. The personal emergency response systems market is expanding as more people become health-conscious, leading to higher demand for such systems that improve patient quality of life and reduce healthcare expenses related to falls.

Innovative Solutions and Features

Key players in the PERS industry are launching cutting-edge solutions that are user-friendly and highly compatible. Devices with multiple features, such as two-way audio communication, automatic fall detection, and medication reminders, are driving market expansion. Companies are producing various devices tailored to the needs of aging and disabled individuals, enhancing the popularity and demand for PERS.

Support from Insurance Firms

In industrialized nations, insurance firms offer reimbursement plans for low-income individuals, enabling better access to healthcare needs. This support is expected to boost market opportunities as overall disposable incomes rise.

Market Challenges:

High Costs and Subscription Fees

The high cost of PERS services is a significant barrier to adoption in developing economies. These systems are typically based on subscriptions, which can be monthly, quarterly, or yearly. High subscription fees hinder the use of these devices, particularly in underdeveloped regions where over 80% of fall-related fatalities occur.

False Positives and Equipment Accuracy

A significant challenge in the PERS market is the accuracy of fall detection systems. Despite the growing popularity of PERS for various applications, the fall detectors provided by different companies are not entirely accurate. The most precise systems have an accuracy rate of about 95%. However, these systems often fail to detect sliding falls, which is a major limitation, as they automatically transmit messages to caregivers in case of a fall.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the global PERS market?
• Which consumer segments are leading the adoption of PERS?
• How are advancements in PERS technology influencing the competitive landscape?
• Who are the key players in the global PERS market, and what strategies are they employing to maintain their market position?
• What are the emerging trends and future prospects in the global PERS market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global PERS market, such as Philips Lifeline, Connect America, and ADT Corporation, focus on innovation, strategic partnerships, and marketing excellence to gain a competitive advantage. These companies invest heavily in R&D to develop advanced and unique PERS devices and expand their product lines. Collaborations with healthcare providers, research institutions, and technology developers enhance market credibility and support the development of innovative emergency response solutions. Additionally, leveraging digital marketing and influencer partnerships strengthens market positioning and consumer engagement.

Key Companies Profiled:

• Koninklijke Philips N.V
• LifeWatch USA
• Tunstall
• ADT Inc.
• Medical Guardian LLC
• MobileHelp

Key Segments Covered in Personal Emergency Response System Industry Research

By Product:
• Landline Devices
• Mobile Devices
• Standalone Devices
• Mobile Apps

By End User:
• Home Based Users
• Assisted Living Facilities
• Hospitals

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Value Added Insights
4.1. Product Adoption Analysis
4.2. Supply Chain Analysis
4.3. Regulatory Dynamics
4.4. Technology Assessment
4.5. PESTEL Analysis
4.6. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Emergency System Outlook
5.1.3. Global Medical Alert Systems Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Key Market Players Strategic Development
5.2.2. Rising Investment in Research and Development Activities
5.2.3. Increasing Adoption of Wearable Models
5.2.4. Technological Advancements
5.2.5. Increasing Geriatric Population
5.2.6. Product Penetration into Emerging Markets
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By End User
6.1.3. By Country
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Volume (Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Market- Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis By Product
8.2. Price Break up
8.2.1. Manufacturer Level
8.2.2. Distributor Level
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8.4. Pricing Assumptions
9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
10.3.1. Landline Devices
10.3.2. Mobile Devices
10.3.3. Standalone Devices
10.3.4. Mobile Apps
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By End User, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
11.3.1. Home Based Users
11.3.2. Assisted Living Facilities
11.3.3. Hospitals
11.4. Market Attractiveness Analysis By End User
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Region 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. East Asia
12.3.5. South Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.2. By Product
13.3.3. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product
13.4.3. By End User
13.5. Market Trends
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.7. Key Players - Intensity Mapping
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. U.S. Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Product
13.8.1.2.2. By End User
13.8.2. Canada Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Product
13.8.2.2.2. By End User
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Mexico
14.3.1.2. Brazil
14.3.1.3. Argentina
14.3.1.4. Rest of Latin America
14.3.2. By Product
14.3.3. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Key Players - Intensity Mapping
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. Mexico Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By End User
14.8.2. Brazil Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By End User
14.8.3. Argentina Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Product
14.8.3.2.2. By End User
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. Italy
15.3.1.3. France
15.3.1.4. U.K.
15.3.1.5. Spain
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. Russia
15.3.1.8. Rest of Europe
15.3.2. By Product
15.3.3. By End User
15.3.4. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Key Players - Intensity Mapping
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. Germany Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By End User
15.8.2. Italy Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By End User
15.8.3. France Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By End User
15.8.4. U.K. Market Analysis
15.8.4.1. Introduction
15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.4.2.1. By Product
15.8.4.2.2. By End User
15.8.5. Spain Market Analysis
15.8.5.1. Introduction
15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.5.2.1. By Product
15.8.5.2.2. By End User
15.8.6. BENELUX Market Analysis
15.8.6.1. Introduction
15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.6.2.1. By Product
15.8.6.2.2. By End User
15.8.7. Russia Market Analysis
15.8.7.1. Introduction
15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.7.2.1. By Product
15.8.7.2.2. By End User
16. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. China
16.3.1.2. Japan
16.3.1.3. South Korea
16.3.2. By Product
16.3.3. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Key Players - Intensity Mapping
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. China Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By End User
16.8.2. Japan Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By End User
16.8.3. South Korea Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By End User
17. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Indonesia
17.3.1.3. Malaysia
17.3.1.4. Thailand
17.3.1.5. Rest of South Asia
17.3.2. By Product
17.3.3. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Key Players - Intensity Mapping
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. India Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By End User
17.8.2. Indonesia Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By End User
17.8.3. Malaysia Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By End User
17.8.4. Thailand Market Analysis
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Product
17.8.4.2.2. By End User
18. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Australia
18.3.1.2. New Zealand
18.3.2. By Product
18.3.3. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Key Players - Intensity Mapping
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. Australia Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By End User
18.8.2. New Zealand Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By End User
19. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. GCC Countries
19.3.1.2. Türkiye
19.3.1.3. North Africa
19.3.1.4. South Africa
19.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
19.3.2. By Product
19.3.3. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By End User
19.5. Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Key Players - Intensity Mapping
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. GCC Countries Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Product
19.8.1.2.2. By End User
19.8.2. Türkiye Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Product
19.8.2.2.2. By End User
19.8.3. South Africa Market Analysis
19.8.3.1. Introduction
19.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.3.2.1. By Product
19.8.3.2.2. By End User
19.8.4. North Africa Market Analysis
19.8.4.1. Introduction
19.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.4.2.1. By Product
19.8.4.2.2. By End User
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Share Analysis of Top Players
20.3. Market Presence Analysis
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Benchmarking
21.3. Competition Deep Dive
21.3.1. Koninklijke Philips N.V
21.3.1.1. Overview
21.3.1.2. Product Portfolio
21.3.1.3. Sales Footprint
21.3.1.4. Key Financials
21.3.1.5. SWOT Analysis
21.3.1.6. Strategy Overview
21.3.1.6.1. Marketing Strategy
21.3.1.6.2. Product Strategy
21.3.1.6.3. Channel Strategy
21.3.2. LifeWatch USA
21.3.2.1. Overview
21.3.2.2. Product Portfolio
21.3.2.3. Sales Footprint
21.3.2.4. Key Financials
21.3.2.5. SWOT Analysis
21.3.2.6. Strategy Overview
21.3.2.6.1. Marketing Strategy
21.3.2.6.2. Product Strategy
21.3.2.6.3. Channel Strategy
21.3.3. Tunstall
21.3.3.1. Overview
21.3.3.2. Product Portfolio
21.3.3.3. Sales Footprint
21.3.3.4. Key Financials
21.3.3.5. SWOT Analysis
21.3.3.6. Strategy Overview
21.3.3.6.1. Marketing Strategy
21.3.3.6.2. Product Strategy
21.3.3.6.3. Channel Strategy
21.3.4. ADT Inc.
21.3.4.1. Overview
21.3.4.2. Product Portfolio
21.3.4.3. Sales Footprint
21.3.4.4. Key Financials
21.3.4.5. SWOT Analysis
21.3.4.6. Strategy Overview
21.3.4.6.1. Marketing Strategy
21.3.4.6.2. Product Strategy
21.3.4.6.3. Channel Strategy
21.3.5. Medical Guardian LLC
21.3.5.1. Overview
21.3.5.2. Product Portfolio
21.3.5.3. Sales Footprint
21.3.5.4. Key Financials
21.3.5.5. SWOT Analysis
21.3.5.6. Strategy Overview
21.3.5.6.1. Marketing Strategy
21.3.5.6.2. Product Strategy
21.3.5.6.3. Channel Strategy
21.3.6. MobileHelp
21.3.6.1. Overview
21.3.6.2. Product Portfolio
21.3.6.3. Sales Footprint
21.3.6.4. Key Financials
21.3.6.5. SWOT Analysis
21.3.6.6. Strategy Overview
21.3.6.6.1. Marketing Strategy
21.3.6.6.2. Product Strategy
21.3.6.6.3. Channel Strategy
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Persistence Market Research社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(america europe)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る