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ヒアルロン酸美容液市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Hyaluronic Acid Serums Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のヒアルロン酸美容液市場に関する総合的なレポートを発行しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月8日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のヒアルロン酸美容液市場に関する総合的なレポートを発行しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主要な洞察

- ヒアルロン酸美容液の市場規模(2024E):302.3百万米ドル
- 予測市場規模(2033F):302.3 Mn USD506.4百万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024-2033): 5.9%

ヒアルロン酸美容液市場 - レポートスコープ:

ヒアルロン酸美容液は、肌に潤いを与え若返らせる効果が広く認められており、スキンケアのルーティンとして人気の高い選択肢となっている。この市場には、保湿性とアンチエイジング効果で知られるヒアルロン酸を含む美容液の開発、生産、流通が含まれる。市場の成長は、スキンケアに対する消費者の意識の高まり、アンチエイジング製品に対する需要の高まり、化粧品処方技術の進歩によってもたらされる。

市場成長の促進要因

ヒアルロン酸美容液の世界市場を牽引する主な要因はいくつかある。スキンケアとヒアルロン酸の利点に関する意識の高まりが市場拡大に大きく寄与している。高齢化人口の増加とアンチエイジングソリューションへの需要が市場をさらに押し上げる。製剤技術の進歩と革新的な送達システムの開発は、ヒアルロン酸美容液の効果と魅力を高める。さらに、ソーシャルメディアと美容インフルエンサーの影響力の高まりが、消費者の関心と採用を後押ししている。

市場の阻害要因:

有望な成長にもかかわらず、ヒアルロン酸美容液市場は、高い製品コスト、規制上のハードル、代替スキンケア成分との競争といった課題に直面している。プレミアム製剤に関連する高コストは、一部の消費者にとって市場へのアクセスを制限する可能性がある。規制機関は化粧品に厳しいガイドラインを課しているため、市場参入が遅れ、コンプライアンスコストが増加する可能性がある。さらに、他の保湿成分やアンチエイジング成分との競争は、市場シェアと成長に影響を与える可能性がある。

市場機会:

ヒアルロン酸美容液市場は、消費者基盤の拡大、製品イノベーションへの投資の増加、eコマース・プラットフォームの成長により、大きな成長機会をもたらしている。パーソナライズされたスキンケアソリューションへの関心の高まりは、市場成長の新たな道を開く。スキンケア・ブランド、研究機関、テクノロジー・プロバイダー間のパートナーシップは、技術革新と開発を促進する。オンライン小売チャネルと消費者直販モデルの拡大も、市場拡大と新製品導入の道を開く。

本レポートで扱う主な質問

- 世界のヒアルロン酸美容液市場の成長を促す主な要因は何か?
- ヒアルロン酸美容液の採用をリードしている消費者層は?
- 製剤技術の進歩はヒアルロン酸美容液市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- ヒアルロン酸美容液市場の主要プレーヤーは誰で、市場ポジションを維持するためにどのような戦略をとっているのか?
- 世界のヒアルロン酸美容液市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

L'Oréal、Estée Lauder、Johnson & Johnsonなど、世界のヒアルロン酸美容液市場をリードする企業は、競争上の優位性を獲得するため、技術革新、戦略的パートナーシップ、卓越したマーケティングに注力している。これらの企業は、先進的な製剤を開発し、製品ラインを拡大するため、研究開発に多額の投資を行っている。皮膚科医やスキンケアの専門家とのコラボレーションは、市場の信頼性を高め、効果的な治療法の開発をサポートする。さらに、デジタルマーケティングやインフルエンサーとのパートナーシップを活用することで、市場でのポジショニングと消費者とのエンゲージメントを強化している。

主な企業

- 資生堂
- グロシエ社
- ドクター・デニス・グロス・スキンケアLLC
- バイオクラウン・バイオテクノロジー
- ポーラズチョイスLLC
- ピーター・トーマス・ロス・ラボLLC
- シーズン化粧品株式会社
- ペラ製薬株式会社
- ニュートロジーナ
- ドランクエレファント
- ラロッシュ
- スキンシューティカルズ

ヒアルロン酸美容液産業調査の主要セグメント

製品タイプ別

- フェイシャルケア
- 加水分解ヒアルロン酸
- ヒアルロン酸ナトリウム
- アセチル化ヒアルロン酸ナトリウム
- ヘアケア

分子量別

- 高分子
- 中分子量
- 低分子量

エンドユーザー別

- 男性
- 女性
- ユニセックス

販売チャネル別

- ハイパーマーケット/スーパーマーケット
- 専門店
- コンビニエンスストア
- オンライン小売業者
- 消費者への直接販売
- 消費者向け第三者機関
- その他

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.製品進化分析
1.5.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.ヒアルロン酸美容液の世界市場需要分析2019-2023年および予測、2024-2033年
4.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
4.2.現在および将来の市場数量(単位)予測、2024年~2033年
4.3.前年比成長トレンド分析
5.ヒアルロン酸美容液の世界市場-価格分析
5.1.製品タイプ別地域価格分析
5.2.価格ブレークアップ
5.2.1.メーカーレベル価格
5.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
5.3.平均価格分析ベンチマーク
6.ヒアルロン酸美容液の世界市場需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
6.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024年~2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対価格機会分析
7.市場背景
7.1.マクロ経済要因
7.2.産業価値とサプライチェーン分析
7.2.1.各売場における利益率分析
7.2.2.主要参入企業のリストと役割
7.2.2.1.メーカー
7.2.2.2.ディストリビューター/小売業者
7.2.2.3.プライベートブランド一覧
7.3.予測要因-関連性と影響
7.3.1.トップ企業の過去の成長
7.3.2.世界の小売売上高の見通し
7.3.3.都市化の成長見通し
7.3.4.消費者物価指数
7.3.5.その他
7.4.ヒアルロン酸美容液市場のPESTLE分析
7.5.ヒアルロン酸美容液市場の投資実現可能性マトリックス
7.6.ポーターのファイブフォース分析
7.7.市場ダイナミクス
7.7.1.促進要因
7.7.2.阻害要因
7.7.3.機会分析
8.ヒアルロン酸美容液の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品タイプ別
8.1.はじめに / 主要な調査結果
8.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量分析:製品タイプ別、2019-2023年
8.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
8.3.1.フェイシャルケア
8.3.1.1.加水分解ヒアルロン酸
8.3.1.2.ヒアルロン酸ナトリウム
8.3.1.3.アセチル化ヒアルロン酸ナトリウム
8.3.2.ヘアケア
8.4.製品タイプ別市場魅力度分析
9.ヒアルロン酸美容液の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:分子量別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.2019-2023年の分子量別過去市場規模(US$ Mn)と数量分析
9.3.分子量別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量分析・予測、2024-2033年
9.3.1.高分子量
9.3.2.中分子量
9.3.3.低分子量
9.4.分子量別市場魅力度分析
10.ヒアルロン酸美容液の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
10.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.男性
10.3.2.女性
10.3.3.ユニセックス
10.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
11.ヒアルロン酸美容液の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)と販売チャネル別数量分析(2019-2023年
11.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
11.3.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
11.3.2.専門店
11.3.3.コンビニエンスストア
11.3.4.オンライン小売業者
11.3.4.1.消費者への直接販売
11.3.4.2.第三者から消費者へ
11.3.5.その他
11.4.販売チャネル別市場魅力度分析
12.ヒアルロン酸美容液の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:地域別
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.南アジア
12.3.5.東アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ(MEA)
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米のヒアルロン酸美容液市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.2.製品タイプ別
13.3.3.分子量別
13.3.4.エンドユーザー別
13.3.5.販売チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品タイプ別
13.4.3.分子量別
13.4.4.エンドユーザー別
13.4.5.販売チャネル別
13.5.市場動向
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.ラテンアメリカのヒアルロン酸美容液市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.序論
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析、2019-2023年
14.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.メキシコ
14.3.1.3.アルゼンチン
14.3.1.4.チリ
14.3.1.5.その他のラテンアメリカ
14.3.2.製品タイプ別
14.3.3.分子量別
14.3.4.エンドユーザー別
14.3.5.販売チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.分子量別
14.4.4.エンドユーザー別
14.4.5.販売チャネル別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.欧州ヒアルロン酸美容液市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析、2019-2023年
15.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.英国
15.3.1.2.ドイツ
15.3.1.3.イタリア
15.3.1.4.スペイン
15.3.1.5.フランス
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.ロシア
15.3.1.8.その他のヨーロッパ
15.3.2.製品タイプ別
15.3.3.分子量別
15.3.4.エンドユーザー別
15.3.5.販売チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.分子量別
15.4.4.エンドユーザー別
15.4.5.販売チャネル別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.南アジアのヒアルロン酸美容液市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.序論
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.タイ
16.3.1.3.インドネシア
16.3.1.4.マレーシア
16.3.1.5.その他の南アジア・太平洋地域
16.3.2.製品タイプ別
16.3.3.分子量別
16.3.4.エンドユーザー別
16.3.5.販売チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.分子量別
16.4.4.エンドユーザー別
16.4.5.販売チャネル別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.東アジアのヒアルロン酸美容液市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.製品タイプ別
17.3.3.分子量別
17.3.4.エンドユーザー別
17.3.5.販売チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.分子量別
17.4.4.エンドユーザー別
17.4.5.販売チャネル別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.オセアニアのヒアルロン酸美容液市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.序論
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析、2019-2023年
18.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.オーストラリア
18.3.1.2.ニュージーランド
18.3.2.製品タイプ別
18.3.3.分子量別
18.3.4.エンドユーザー別
18.3.5.販売チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.分子量別
18.4.4.エンドユーザー別
18.4.5.販売チャネル別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.中東・アフリカのヒアルロン酸美容液市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.序論
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析、2019-2023年
19.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.GCC諸国
19.3.1.2.トルコ
19.3.1.3.イスラエル
19.3.1.4.エジプト
19.3.1.5.南アフリカ
19.3.1.6.その他のMEA
19.3.2.製品タイプ別
19.3.3.分子量別
19.3.4.エンドユーザー別
19.3.5.販売チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.分子量別
19.4.4.エンドユーザー別
19.4.5.販売チャネル別
19.5.市場動向
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.主要国ヒアルロン酸美容液市場分析、2024年
20.1.序論
20.1.1.主要国別市場金額構成比分析
20.1.2.世界対.各国の成長比較
20.2.米国のヒアルロン酸美容液市場分析
20.2.1.製品タイプ別
20.2.2.分子量別
20.2.3.エンドユーザー別
20.2.4.販売チャネル別
20.3.カナダのヒアルロン酸美容液市場分析
20.3.1.製品タイプ別
20.3.2.分子量別
20.3.3.エンドユーザー別
20.3.4.販売チャネル別
20.4.販売チャネル別 メキシコのヒアルロン酸美容液市場分析
20.4.1.製品タイプ別
20.4.2.分子量別
20.4.3.エンドユーザー別
20.4.4.販売チャネル別
20.5.ブラジルのヒアルロン酸美容液市場分析
20.5.1.製品タイプ別
20.5.2.分子量別
20.5.3.エンドユーザー別
20.5.4.販売チャネル別
20.6.ドイツのヒアルロン酸美容液市場分析
20.6.1.製品タイプ別
20.6.2.分子量別
20.6.3.エンドユーザー別
20.6.4.販売チャネル別
20.7.イタリアのヒアルロン酸美容液市場分析
20.7.1.製品タイプ別
20.7.2.分子量別
20.7.3.エンドユーザー別
20.7.4.販売チャネル別
20.8.フランスのヒアルロン酸美容液市場分析
20.8.1.製品タイプ別
20.8.2.分子量別
20.8.3.エンドユーザー別
20.8.4.販売チャネル別
20.9.英国のヒアルロン酸美容液市場分析
20.9.1.製品タイプ別
20.9.2.分子量別
20.9.3.エンドユーザー別
20.9.4.販売チャネル別
20.10.スペインのヒアルロン酸美容液市場分析
20.10.1.製品タイプ別
20.10.2.分子量別
20.10.3.エンドユーザー別
20.10.4.販売チャネル別
20.11.ロシアのヒアルロン酸美容液市場分析
20.11.1.製品タイプ別
20.11.2.分子量別
20.11.3.エンドユーザー別
20.11.4.販売チャネル別
20.12.中国のヒアルロン酸美容液市場分析
20.12.1.製品タイプ別
20.12.2.分子量別
20.12.3.エンドユーザー別
20.12.4.販売チャネル別
20.13.日本のヒアルロン酸美容液市場分析
20.13.1.製品タイプ別
20.13.2.分子量別
20.13.3.エンドユーザー別
20.13.4.販売チャネル別
20.14.韓国のヒアルロン酸美容液市場分析
20.14.1.製品タイプ別
20.14.2.分子量別
20.14.3.エンドユーザー別
20.14.4.販売チャネル別
20.15.インドのヒアルロン酸美容液市場分析
20.15.1.製品タイプ別
20.15.2.分子量別
20.15.3.エンドユーザー別
20.15.4.販売チャネル別
20.16.オーストラリアのヒアルロン酸美容液市場分析
20.16.1.製品タイプ別
20.16.2.分子量別
20.16.3.エンドユーザー別
20.16.4.販売チャネル別
20.17.ニュージーランドのヒアルロン酸美容液市場分析
20.17.1.製品タイプ別
20.17.2.分子量別
20.17.3.エンドユーザー別
20.17.4.販売チャネル別
20.18.トルコのヒアルロン酸美容液市場分析
20.18.1.製品タイプ別
20.18.2.分子量別
20.18.3.エンドユーザー別
20.18.4.販売チャネル別
20.19.南アフリカのヒアルロン酸美容液市場分析
20.19.1.製品タイプ別
20.19.2.分子量別
20.19.3.エンドユーザー別
20.19.4.販売チャネル別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析(ヒアルロン酸美容液)
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
21.3.1.地域別シェア
21.3.2.プレーヤーの製品フットプリント
22.競争分析
22.1.競争ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.資生堂
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.1.4.セールスフットプリント
22.3.1.5.戦略の概要
22.3.2.Glossier, Inc.
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.2.4.セールスフットプリント
22.3.2.5.戦略の概要
22.3.3.ドクター・デニス・グロス・スキンケアLLC
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.3.4.セールスフットプリント
22.3.3.5.戦略の概要
22.3.4.バイオクラウン・バイオテクノロジー
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.4.4.セールスフットプリント
22.3.4.5.戦略の概要
22.3.5.ポーラズチョイス
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.5.4.販売拠点
22.3.5.5.戦略の概要
22.3.6.ピーター・トーマス・ロス・ラボ
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.6.4.販売拠点
22.3.6.5.戦略の概要
22.3.7.シーズン化粧品
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.7.4.セールスフットプリント
22.3.7.5.戦略の概要
22.3.8.ペラ・ファーマシューティカルズ
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.8.4.販売拠点
22.3.8.5.戦略の概要
22.3.9.ニュートロジーナ
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.9.4.セールスフットプリント
22.3.9.5.戦略の概要
22.3.10.ドランク・エレファント
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.10.4.販売拠点
22.3.10.5.戦略の概要
22.3.11.ラ・ロシュ
22.3.11.1.概要
22.3.11.2.製品ポートフォリオ
22.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.11.4.セールスフットプリント
22.3.11.5.戦略の概要
22.3.12.スキンシューティカルズ
22.3.12.1.概要
22.3.12.2.製品ポートフォリオ
22.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.12.4.販売拠点
22.3.12.5.戦略の概要
22.3.13.その他のプレーヤー(要望に応じて)
22.3.13.1.概要
22.3.13.2.製品ポートフォリオ
22.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.13.4.販売拠点
22.3.13.5.戦略の概要
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published a comprehensive report on the global Hyaluronic Acid Serums Market. This report provides an in-depth analysis of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Hyaluronic Acid Serums Market Size (2024E): USD 302.3 Mn
• Projected Market Value (2033F): USD 506.4 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024-2033): 5.9%

Hyaluronic Acid Serums Market - Report Scope:

Hyaluronic acid serums are widely recognized for their ability to hydrate and rejuvenate the skin, making them a popular choice in skincare routines. This market encompasses the development, production, and distribution of serums containing hyaluronic acid, a substance known for its moisture-retaining properties and anti-aging benefits. The market's growth is driven by increasing consumer awareness of skincare, rising demand for anti-aging products, and advancements in cosmetic formulation technologies.

Market Growth Drivers:

Several key factors drive the global hyaluronic acid serums market. Growing awareness about skincare and the benefits of hyaluronic acid significantly contribute to market expansion. The increasing aging population and their demand for anti-aging solutions boost the market further. Advancements in formulation technologies and the development of innovative delivery systems enhance the effectiveness and appeal of hyaluronic acid serums. Additionally, the rising influence of social media and beauty influencers drives consumer interest and adoption.

Market Restraints:

Despite promising growth, the hyaluronic acid serums market faces challenges such as high product costs, regulatory hurdles, and competition from alternative skincare ingredients. The high costs associated with premium formulations can limit market accessibility for some consumers. Regulatory bodies impose stringent guidelines for cosmetic products, which can delay market entry and increase compliance costs. Furthermore, competition from other moisturizing and anti-aging ingredients can affect market share and growth.

Market Opportunities:

The hyaluronic acid serums market presents significant growth opportunities driven by expanding consumer bases, increasing investment in product innovation, and growing e-commerce platforms. The rising interest in personalized skincare solutions opens new avenues for market growth. Partnerships between skincare brands, research institutions, and technology providers foster innovation and development. Expanding online retail channels and direct-to-consumer sales models also pave the way for market expansion and new product introductions.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the hyaluronic acid serums market globally?
• Which consumer segments are leading the adoption of hyaluronic acid serums?
• How are advancements in formulation technologies influencing the competitive landscape of the hyaluronic acid serums market?
• Who are the key players in the hyaluronic acid serums market, and what strategies are they employing to maintain their market position?
• What are the emerging trends and future prospects in the global hyaluronic acid serums market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global hyaluronic acid serums market, such as L'Oréal, Estée Lauder, and Johnson & Johnson, focus on innovation, strategic partnerships, and marketing excellence to gain a competitive advantage. These companies invest heavily in R&D to develop advanced formulations and expand their product lines. Collaborations with dermatologists and skincare experts enhance market credibility and support the development of effective treatments. Additionally, leveraging digital marketing and influencer partnerships strengthens market positioning and consumer engagement.

Key Companies Profiled:

• Shiseido Company
• Glossier, Inc.
• Dr. Dennis Gross Skincare, LLC
• Biocrown Biotechnology Co., Ltd
• Paula's Choice, LLC.
• Peter Thomas Roth Labs LLC.
• Season Cosmetics Co.
• Pella Pharmaceuticals Co.
• Neutrogena
• Drunk Elephant
• La Roche
• SkinCeuticals

Key Segments of Hyaluronic Acid Serums Industry Research

By Product Type:

• Facial Care
• Hydrolyzed Hyaluronic Acid
• Sodium Hyaluronate
• Sodium Acetylated Hyaluronate
• Hair Care

By Molecular Weight:

• High Molecular Weight
• Middle Molecular Weight
• Low Molecular Weight

By End User:

• Men
• Women
• Unisex

By Sales Channel:

• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Convenience Stores
• Online Retailers
• Direct to Consumer
• Third Party to Consumer
• Others

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Product Evolution Analysis
1.5. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Global Hyaluronic Acid Serums Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
5. Global Hyaluronic Acid Serums Market - Pricing Analysis
5.1. Regional Pricing Analysis By Product Type
5.2. Pricing Break-up
5.2.1. Manufacturer Level Pricing
5.2.2. Distributor Level Pricing
5.3. Average Pricing Analysis Benchmark
6. Global Hyaluronic Acid Serums Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Market Background
7.1. Macro-economic Factors
7.2. Industry Value and Supply Chain Analysis
7.2.1. Profit Margin Analysis at Each Sales Point
7.2.2. List & role of key participants
7.2.2.1. Manufacturers
7.2.2.2. Distributors/Retailers
7.2.2.3. List of Private Label Brands
7.3. Forecast Factors - Relevance & Impact
7.3.1. Top Companies Historical Growth
7.3.2. Global Retail Sales Outlook
7.3.3. Urbanization Growth Outlook
7.3.4. Consumer Price Index
7.3.5. Others
7.4. PESTLE Analysis of Hyaluronic Acid Serums Market
7.5. Investment Feasibility Matrix of Hyaluronic Acid Serums Market
7.6. Porter’s Five Force Analysis
7.7. Market Dynamics
7.7.1. Drivers
7.7.2. Restraints
7.7.3. Opportunity Analysis
8. Global Hyaluronic Acid Serums Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Product Type
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Product Type, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
8.3.1. Facial Care
8.3.1.1. Hydrolyzed hyaluronic acid
8.3.1.2. Sodium hyaluronate
8.3.1.3. Sodium acetylated hyaluronate
8.3.2. Hair Care
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
9. Global Hyaluronic Acid Serums Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Molecular Weight
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Molecular Weight, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Molecular Weight, 2024-2033
9.3.1. High Molecular Weight
9.3.2. Middle Molecular Weight
9.3.3. Low Molecular Weight
9.4. Market Attractiveness Analysis By Molecular Weight
10. Global Hyaluronic Acid Serums Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End User
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End User, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
10.3.1. Men
10.3.2. Women
10.3.3. Unisex
10.4. Market Attractiveness Analysis By End User
11. Global Hyaluronic Acid Serums Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Sales Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Sales Channel, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2024-2033
11.3.1. Hypermarket/Supermarket
11.3.2. Specialty Store
11.3.3. Convenience Store
11.3.4. Online Retailer
11.3.4.1. Direct to Consumer
11.3.4.2. Third Party to Consumer
11.3.5. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
12. Global Hyaluronic Acid Serums Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. South Asia
12.3.5. East Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Hyaluronic Acid Serums Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.2. By Product Type
13.3.3. By Molecular Weight
13.3.4. By End User
13.3.5. By Sales Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product Type
13.4.3. By Molecular Weight
13.4.4. By End User
13.4.5. By Sales Channel
13.5. Market Trends
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Latin America Hyaluronic Acid Serums Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Brazil
14.3.1.2. Mexico
14.3.1.3. Argentina
14.3.1.4. Chile
14.3.1.5. Rest of Latin America
14.3.2. By Product Type
14.3.3. By Molecular Weight
14.3.4. By End User
14.3.5. By Sales Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product Type
14.4.3. By Molecular Weight
14.4.4. By End User
14.4.5. By Sales Channel
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Europe Hyaluronic Acid Serums Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. U.K.
15.3.1.2. Germany
15.3.1.3. Italy
15.3.1.4. Spain
15.3.1.5. France
15.3.1.6. Benelux
15.3.1.7. Russia
15.3.1.8. Rest of Europe
15.3.2. By Product Type
15.3.3. By Molecular Weight
15.3.4. By End User
15.3.5. By Sales Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By Molecular Weight
15.4.4. By End User
15.4.5. By Sales Channel
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. South Asia Hyaluronic Acid Serums Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Thailand
16.3.1.3. Indonesia
16.3.1.4. Malaysia
16.3.1.5. Rest of South Asia & Pacific
16.3.2. By Product Type
16.3.3. By Molecular Weight
16.3.4. By End User
16.3.5. By Sales Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Molecular Weight
16.4.4. By End User
16.4.5. By Sales Channel
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. East Asia Hyaluronic Acid Serums Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Product Type
17.3.3. By Molecular Weight
17.3.4. By End User
17.3.5. By Sales Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By Molecular Weight
17.4.4. By End User
17.4.5. By Sales Channel
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Oceania Hyaluronic Acid Serums Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Australia
18.3.1.2. New Zealand
18.3.2. By Product Type
18.3.3. By Molecular Weight
18.3.4. By End User
18.3.5. By Sales Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By Molecular Weight
18.4.4. By End User
18.4.5. By Sales Channel
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Middle East & Africa Hyaluronic Acid Serums Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. GCC Countries
19.3.1.2. Turkey
19.3.1.3. Israel
19.3.1.4. Egypt
19.3.1.5. South Africa
19.3.1.6. Rest of MEA
19.3.2. By Product Type
19.3.3. By Molecular Weight
19.3.4. By End User
19.3.5. By Sales Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product Type
19.4.3. By Molecular Weight
19.4.4. By End User
19.4.5. By Sales Channel
19.5. Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Key Countries Hyaluronic Acid Serums Market Analysis, 2024
20.1. Introduction
20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
20.2. U.S. Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.2.1. By Product Type
20.2.2. By Molecular Weight
20.2.3. By End User
20.2.4. By Sales Channel
20.3. Canada Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.3.1. By Product Type
20.3.2. By Molecular Weight
20.3.3. By End User
20.3.4. By Sales Channel
20.4. By Sales Channel Mexico Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.4.1. By Product Type
20.4.2. By Molecular Weight
20.4.3. By End User
20.4.4. By Sales Channel
20.5. Brazil Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.5.1. By Product Type
20.5.2. By Molecular Weight
20.5.3. By End User
20.5.4. By Sales Channel
20.6. Germany Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.6.1. By Product Type
20.6.2. By Molecular Weight
20.6.3. By End User
20.6.4. By Sales Channel
20.7. Italy Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.7.1. By Product Type
20.7.2. By Molecular Weight
20.7.3. By End User
20.7.4. By Sales Channel
20.8. France Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.8.1. By Product Type
20.8.2. By Molecular Weight
20.8.3. By End User
20.8.4. By Sales Channel
20.9. U.K. Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.9.1. By Product Type
20.9.2. By Molecular Weight
20.9.3. By End User
20.9.4. By Sales Channel
20.10. Spain Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.10.1. By Product Type
20.10.2. By Molecular Weight
20.10.3. By End User
20.10.4. By Sales Channel
20.11. Russia Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.11.1. By Product Type
20.11.2. By Molecular Weight
20.11.3. By End User
20.11.4. By Sales Channel
20.12. China Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.12.1. By Product Type
20.12.2. By Molecular Weight
20.12.3. By End User
20.12.4. By Sales Channel
20.13. Japan Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.13.1. By Product Type
20.13.2. By Molecular Weight
20.13.3. By End User
20.13.4. By Sales Channel
20.14. S. Korea Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.14.1. By Product Type
20.14.2. By Molecular Weight
20.14.3. By End User
20.14.4. By Sales Channel
20.15. India Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.15.1. By Product Type
20.15.2. By Molecular Weight
20.15.3. By End User
20.15.4. By Sales Channel
20.16. Australia Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.16.1. By Product Type
20.16.2. By Molecular Weight
20.16.3. By End User
20.16.4. By Sales Channel
20.17. New Zealand Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.17.1. By Product Type
20.17.2. By Molecular Weight
20.17.3. By End User
20.17.4. By Sales Channel
20.18. Turkey Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.18.1. By Product Type
20.18.2. By Molecular Weight
20.18.3. By End User
20.18.4. By Sales Channel
20.19. South Africa Hyaluronic Acid Serums Market Analysis
20.19.1. By Product Type
20.19.2. By Molecular Weight
20.19.3. By End User
20.19.4. By Sales Channel
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies (Hyaluronic Acid Serums)
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
21.3.1. By Regional Footprint of Players
21.3.2. Product Footprint by Players
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. Shiseido Company
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.1.4. Sales Footprint
22.3.1.5. Strategy Overview
22.3.2. Glossier, Inc.
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.2.4. Sales Footprint
22.3.2.5. Strategy Overview
22.3.3. Dr. Dennis Gross Skincare, LLC
22.3.3.1. Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.3.4. Sales Footprint
22.3.3.5. Strategy Overview
22.3.4. Biocrown Biotechnology Co., Ltd
22.3.4.1. Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.4.4. Sales Footprint
22.3.4.5. Strategy Overview
22.3.5. Paula's Choice, LLC.
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.5.4. Sales Footprint
22.3.5.5. Strategy Overview
22.3.6. Peter Thomas Roth Labs LLC.
22.3.6.1. Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.6.4. Sales Footprint
22.3.6.5. Strategy Overview
22.3.7. Season Cosmetics Co.
22.3.7.1. Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.7.4. Sales Footprint
22.3.7.5. Strategy Overview
22.3.8. Pella Pharmaceuticals Co.
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.8.4. Sales Footprint
22.3.8.5. Strategy Overview
22.3.9. Neutrogena
22.3.9.1. Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.9.4. Sales Footprint
22.3.9.5. Strategy Overview
22.3.10. Drunk Elephant
22.3.10.1. Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.10.4. Sales Footprint
22.3.10.5. Strategy Overview
22.3.11. La Roche
22.3.11.1. Overview
22.3.11.2. Product Portfolio
22.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.11.4. Sales Footprint
22.3.11.5. Strategy Overview
22.3.12. SkinCeuticals
22.3.12.1. Overview
22.3.12.2. Product Portfolio
22.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.12.4. Sales Footprint
22.3.12.5. Strategy Overview
22.3.13. Other Players (As requested)
22.3.13.1. Overview
22.3.13.2. Product Portfolio
22.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.13.4. Sales Footprint
22.3.13.5. Strategy Overview
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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2024/12/04 10:27

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