世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

土壌肥沃度試験市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Soil Fertility Testing Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の土壌肥沃度試験市場に関する詳細な調査レポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、本質的な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月1日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
243 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の土壌肥沃度試験市場に関する詳細な調査レポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、本質的な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造の包括的な理解を提供します。

主な洞察

- 土壌肥沃度試験の市場規模(2024E):1億3171万米ドル
- 予測市場価値(2033F):USD 2282.5 Mn:2282.5百万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 6.30%

土壌肥沃度試験市場 - レポートスコープ:

土壌肥沃度検査は、土壌特性と栄養レベルを評価することにより、作物の収量を最適化し、土壌の健全性を維持するために極めて重要である。この市場は、正確な土壌分析を通じて生産性を向上させることを目的とした農業分野に貢献している。土壌肥沃度検査市場は、効率的な農法に対する需要の増加、検査技術の進歩、持続可能な農業ソリューションに対するニーズの高まりにより成長を遂げている。

市場成長の促進要因

土壌肥沃度検査市場の成長を促進している要因はいくつかある。効率的で持続可能な農法へのニーズが、養分管理を最適化し作物収量を高めるための精密な土壌分析への需要を生み出している。ポータブルでリアルタイムの土壌検査装置の開発など、技術の進歩が市場拡大に寄与している。さらに、持続可能な農法と環境保全が世界的に重視されていることも、土壌肥沃度検査ソリューションの採用を促進している。

市場の阻害要因

成長の可能性にもかかわらず、土壌肥沃度検査市場は課題に直面している。高度な検査技術や機器に関連するコストが高いため、小規模農家での導入が制限される可能性がある。土壌検査方法のばらつきと標準化の欠如は、結果の一貫性と精度に影響を与える可能性がある。規制上の制約や、検査結果を解釈するための訓練を受けた人材の必要性も、市場成長の障害となっている。

市場機会:

土壌肥沃度検査市場は、技術革新、進化する農業慣行、地域拡大によって大きな機会を提供している。リモートセンシングやデジタル土壌マッピングなどの先端技術の統合は、新たな市場機会をもたらす。精密農業と持続可能な農法への注目の高まりは、市場プレーヤーが革新的な検査ソリューションを開発する道を開く。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、新興市場の開拓は、こうした機会を活用し、競争上の優位性を獲得するための鍵となる。

本レポートで扱う主な質問

- 土壌肥沃度検査市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 土壌肥沃度検査ソリューションの採用を促進している用途と産業は何か?
- 技術の進歩は土壌肥沃度検査市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- 土壌肥沃度検査市場の主要プレーヤーは誰であり、彼らは関連性を維持するためにどのような戦略を採用していますか?
- 世界の土壌肥沃度検査市場の新たな動向と将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Agilent Technologies、Eurofins Scientific、Hach Company、Soilestなど、世界の土壌肥沃度検査市場の大手企業は、競争力を維持するために、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は、土壌検査の技術やソリューションを進歩させるために研究開発に投資している。農家や農学者を含む農業関係者との協力関係は、市場アクセスを強化し、技術採用を促進する。持続可能性、規制遵守、顧客中心のソリューションに重点を置くことで、市場の成長をさらにサポートし、業界のポジショニングを強化している。

主な企業

- SGS SA
- ユーロフィンズ・アグリ・テスティング
- ALS社
- ビューローベリタス
- アグロラボ
- アクトラボ
- A & L Great Lakes
- ウォーターズ農業研究所
- ポリテストラボラトリーズ
- クロップニュートリションラボラトリーサービス社
- デュラルート
- アグロケアテクノロジー
- キンゼイ・アグ・サービス

土壌肥沃度試験の世界市場:カテゴリー別

タイプ別では、市場は以下のように区分される:

- 化学的
- 物理的
- 生物学的

用途別では、市場は以下のように区分される:

- 土壌の構造
- 土壌の通気
- 土壌の排水
- 土壌の化学的肥沃度

方法別に市場は以下のように区分される:

- 現場
- 現場外
- 有機物レベル
- 顕微鏡検査
- 生物活動
- 燻蒸
- 分子法

地域別では、市場は以下のように区分される:

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア太平洋
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.土壌肥沃度試験市場のアプリケーション概要
3.市場動向
4.主な成功要因
4.1.サービス導入/利用分析
4.2.戦略的プロモーション戦略
5.グローバル市場-価格分析
5.1.検査タイプ別地域別価格分析
5.2.世界平均価格分析ベンチマーク
6.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対価格機会分析
7.市場背景
7.1.マクロ経済と関連要因
7.1.1.世界の農産物輸出
7.1.2.世界の農地の見通し
7.1.3.世界の肥料(N)消費量
7.1.4.世界の肥料(P)消費量
7.1.5.世界の肥料(K)消費量
7.1.6.トップ企業の過去の成長
7.2.予測要因
7.3.バリューチェーン分析
7.4.Covid-19の影響評価
7.5.ポーターズファイブフォース分析
7.6.市場ダイナミクス
7.6.1.促進要因
7.6.2.阻害要因
7.6.3.機会分析
7.6.4.トレンド
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:検査タイプ別
8.1.イントロダクション/主な調査結果
8.2.検査タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)、2019-2023年
8.3.検査タイプ別の現在および将来市場規模(US$ Mn)と予測、2024-2033年
8.3.1.化学
8.3.2.物理的
8.3.3.生物学的
8.4.検査タイプ別市場魅力度分析
9.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.アプリケーション別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.土壌の構造
9.3.2.土壌の通気
9.3.3.土壌の排水
9.3.4.土壌の化学的肥沃度
9.4.用途別市場魅力度分析
10.方法別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.方法別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
10.3.方法別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.オンフィールド
10.3.2.オフフィールド
10.3.2.1.有機物レベル
10.3.2.2.顕微鏡検査
10.3.2.3.生物の活動
10.3.2.4.燻蒸
10.3.2.5.分子生物学的方法
10.4.方法別市場魅力度分析
11.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに
11.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア太平洋
11.3.6.MEA
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米の土壌市場分析2019-2023年と予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.価格分析
12.3.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
12.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)予測、2024-2033年
12.4.1.国別
12.4.1.1.米国
12.4.1.2.カナダ
12.4.2.検査タイプ別
12.4.3.用途別
12.4.4.方法別
12.5.市場魅力度分析
12.5.1.国別
12.5.2.検査タイプ別
12.5.3.用途別
12.5.4.方法別
12.6.市場動向
12.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
12.8.促進要因と阻害要因-影響分析
13.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)予測、2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.ブラジル
13.4.1.2.メキシコ
13.4.1.3.その他のラテンアメリカ
13.4.2.検査タイプ別
13.4.3.用途別
13.4.4.方法別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.検査タイプ別
13.5.3.用途別
13.5.4.方法別
13.6.市場動向
13.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.8.促進要因と阻害要因-影響分析
14.欧州の土壌市場分析2019-2023年と予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ドイツ
14.4.1.2.イタリア
14.4.1.3.フランス
14.4.1.4.イギリス
14.4.1.5.スペイン
14.4.1.6.ロシア
14.4.1.7.チェコ共和国
14.4.1.8.その他のヨーロッパ
14.4.2.検査タイプ別
14.4.3.用途別
14.4.4.方法別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.検査タイプ別
14.5.3.用途別
14.5.4.方法別
14.6.市場動向
14.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.8.促進要因と阻害要因-影響分析
15.南アジア太平洋地域の市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.インド
15.4.1.2.タイ
15.4.1.3.インドネシア
15.4.1.4.マレーシア
15.4.1.5.ニュージーランド
15.4.1.6.その他の南アジア
15.4.2.検査タイプ別
15.4.3.用途別
15.4.4.方法別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.検査タイプ別
15.5.3.用途別
15.5.4.方法別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.東アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.中国
16.4.1.2.日本
16.4.1.3.韓国
16.4.2.検査タイプ別
16.4.3.用途別
16.4.4.方法別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.検査タイプ別
16.5.3.用途別
16.5.4.方法別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.中東・アフリカ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.GCC諸国
17.4.1.2.トルコ
17.4.1.3.アフリカ北部
17.4.1.4.南アフリカ
17.4.1.5.その他の中東・アフリカ
17.4.2.検査タイプ別
17.4.3.用途別
17.4.4.方法別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.検査タイプ別
17.5.3.用途別
17.5.4.方法別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.国別市場分析2019-2023年と予測2024-2033年
18.1.序論
18.1.1.主要国別市場金額構成比分析
18.1.2.世界と各国の成長比較
18.2.インドネシアの土壌肥沃度検査市場のサービス市場分析
18.2.1.はじめに
18.2.2.価格分析
18.2.3.PEST分析
18.2.4.市場分類別市場価値比率分析
18.2.5.市場分類別市場価値(US$ Mn)分析と予測
18.2.5.1.検査タイプ別
18.2.5.2.用途別
18.2.5.3.方法別
18.2.6.インドネシアの土壌肥沃度検査市場 サービス市場 - 競争環境
18.3.インドの土壌肥沃度検査市場サービス市場分析
18.3.1.はじめに
18.3.2.価格分析
18.3.3.PEST分析
18.3.4.市場分類別市場価値比率分析
18.3.5.市場分類別市場価値(US$ Mn)分析と予測
18.3.5.1.検査タイプ別
18.3.5.2.用途別
18.3.5.3.方法別
18.3.6.インドの土壌肥沃度検査市場サービス市場 - 競争環境
18.4.メキシコの土壌肥沃度検査市場サービス市場分析
18.4.1.はじめに
18.4.2.価格分析
18.4.3.PEST分析
18.4.4.市場分類別市場価値比率分析
18.4.5.市場分類別市場価値(US$ Mn)分析と予測
18.4.5.1.検査タイプ別
18.4.5.2.用途別
18.4.5.3.方法別
18.4.6.メキシコの土壌肥沃度検査市場サービス市場 - 競争環境
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.市場集中度
19.3.上位企業の市場シェア分析
19.4.市場プレゼンス分析
19.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント
19.4.2.プレーヤーのチャネル別フットプリント
20.競争分析
20.1.競争ダッシュボード
20.2.市場フットプリント
20.3.競合ベンチマーキング
20.4.競合ディープダイブ
20.4.1.SGS SA
20.4.1.1.概要
20.4.1.2.サービスポートフォリオ
20.4.1.3.市場セグメント(サービス/チャネル/国)別の収益性
20.4.1.4.セールスフットプリント
20.4.1.5.戦略の概要
20.4.1.5.1.マーケティング戦略
20.4.1.5.2.サービス戦略
20.4.1.5.3.チャネル戦略
20.4.2.ユーロフィンズ・アグリ・テスティング
20.4.2.1.概要
20.4.2.2.サービスポートフォリオ
20.4.2.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/国)
20.4.2.4.セールスフットプリント
20.4.2.5.戦略の概要
20.4.2.5.1.マーケティング戦略
20.4.2.5.2.サービス戦略
20.4.2.5.3.チャネル戦略
20.4.3.ALS社
20.4.3.1.概要
20.4.3.2.サービスポートフォリオ
20.4.3.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/国)
20.4.3.4.セールスフットプリント
20.4.3.5.戦略の概要
20.4.3.5.1.マーケティング戦略
20.4.3.5.2.サービス戦略
20.4.3.5.3.チャネル戦略
20.4.4.ビュロー・ベリタス
20.4.4.1.概要
20.4.4.2.サービス・ポートフォリオ
20.4.4.3.市場セグメント(サービス/チャネル/国)別利益率
20.4.4.4.セールスフットプリント
20.4.4.5.戦略の概要
20.4.4.5.1.マーケティング戦略
20.4.4.5.2.サービス戦略
20.4.4.5.3.チャネル戦略
20.4.5.アグロラボ
20.4.5.1.概要
20.4.5.2.サービスポートフォリオ
20.4.5.3.市場セグメント(サービス/チャネル/国)別の収益性
20.4.5.4.販売拠点
20.4.5.5.戦略の概要
20.4.5.5.1.マーケティング戦略
20.4.5.5.2.サービス戦略
20.4.5.5.3.チャネル戦略
20.4.6.アクトラボ
20.4.6.1.概要
20.4.6.2.サービスポートフォリオ
20.4.6.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/国)
20.4.6.4.セールスフットプリント
20.4.6.5.戦略の概要
20.4.6.5.1.マーケティング戦略
20.4.6.5.2.サービス戦略
20.4.6.5.3.チャネル戦略
20.4.7.A & L グレートレイクス
20.4.7.1.概要
20.4.7.2.サービスポートフォリオ
20.4.7.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/国)
20.4.7.4.セールスフットプリント
20.4.7.5.戦略の概要
20.4.7.5.1.マーケティング戦略
20.4.7.5.2.サービス戦略
20.4.7.5.3.チャネル戦略
20.4.8.ウォーターズ農業研究所
20.4.8.1.概要
20.4.8.2.サービスポートフォリオ
20.4.8.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/国)
20.4.8.4.販売拠点
20.4.8.5.戦略の概要
20.4.8.5.1.マーケティング戦略
20.4.8.5.2.サービス戦略
20.4.8.5.3.チャネル戦略
20.4.9.ポリテストラボラトリーズ
20.4.9.1.概要
20.4.9.2.サービスポートフォリオ
20.4.9.3.市場セグメント(サービス/チャネル/国)別の収益性
20.4.9.4.販売拠点
20.4.9.5.戦略の概要
20.4.9.5.1.マーケティング戦略
20.4.9.5.2.サービス戦略
20.4.9.5.3.チャネル戦略
20.4.10.クロップニュートリションラボラトリーサービス
20.4.10.1.概要
20.4.10.2.サービスポートフォリオ
20.4.10.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/国)
20.4.10.4.販売拠点
20.4.10.5.戦略の概要
20.4.10.5.1.マーケティング戦略
20.4.10.5.2.サービス戦略
20.4.10.5.3.チャネル戦略
20.4.11.デュラルート
20.4.11.1.概要
20.4.11.2.サービスポートフォリオ
20.4.11.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/国)
20.4.11.4.販売拠点
20.4.11.5.戦略の概要
20.4.11.5.1.マーケティング戦略
20.4.11.5.2.サービス戦略
20.4.11.5.3.チャネル戦略
20.4.12.アグロケア技術
20.4.12.1.概要
20.4.12.2.サービスポートフォリオ
20.4.12.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/国)
20.4.12.4.販売拠点
20.4.12.5.戦略の概要
20.4.12.5.1.マーケティング戦略
20.4.12.5.2.サービス戦略
20.4.12.5.3.チャネル戦略
20.4.13.キンゼイ・アグ・サービス
20.4.13.1.概要
20.4.13.2.サービスポートフォリオ
20.4.13.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/国)
20.4.13.4.販売拠点
20.4.13.5.戦略の概要
20.4.13.5.1.マーケティング戦略
20.4.13.5.2.サービス戦略
20.4.13.5.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released an in-depth report on the global Soil Fertility Testing Market. This report provides a detailed analysis of essential market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering a comprehensive understanding of the market structure.

Key Insights:

• Soil Fertility Testing Market Size (2024E): USD 1317.1 Mn
• Projected Market Value (2033F): USD 2282.5 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.30%

Soil Fertility Testing Market - Report Scope:

Soil fertility testing is crucial for optimizing crop yields and maintaining soil health by evaluating soil properties and nutrient levels. This market serves the agriculture sector, aiming to enhance productivity through accurate soil analysis. The soil fertility testing market is experiencing growth due to increasing demand for efficient agricultural practices, advancements in testing technologies, and the rising need for sustainable farming solutions.

Market Growth Drivers:

Several factors are driving the growth of the soil fertility testing market. The need for efficient and sustainable agricultural practices is creating a demand for precise soil analysis to optimize nutrient management and boost crop yields. Technological advancements, such as the development of portable and real-time soil testing devices, are contributing to market expansion. Additionally, the global emphasis on sustainable farming practices and environmental conservation is fostering the adoption of soil fertility testing solutions.

Market Restraints:

Despite its growth potential, the soil fertility testing market faces challenges. High costs associated with advanced testing technologies and equipment may restrict adoption among small-scale farmers. Variations in soil testing methodologies and a lack of standardization can impact the consistency and accuracy of results. Regulatory constraints and the necessity for trained personnel to interpret test results also present obstacles to market growth.

Market Opportunities:

The soil fertility testing market offers substantial opportunities driven by technological innovations, evolving agricultural practices, and regional expansions. The integration of advanced technologies, such as remote sensing and digital soil mapping, presents new market opportunities. The increasing focus on precision agriculture and sustainable farming practices opens avenues for market players to develop innovative testing solutions. Strategic partnerships, investments in research and development, and exploration of emerging markets are key to leveraging these opportunities and gaining a competitive advantage.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving global growth in the soil fertility testing market?
• Which applications and industries are driving the adoption of soil fertility testing solutions?
• How are technological advancements impacting the competitive landscape of the soil fertility testing market?
• Who are the key players in the soil fertility testing market, and what strategies are they employing to stay relevant?
• What are the emerging trends and future prospects for the global soil fertility testing market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global soil fertility testing market, such as Agilent Technologies, Eurofins Scientific, Hach Company, and Soiltest, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to maintain a competitive edge. These firms invest in R&D to advance soil testing technologies and solutions. Collaborations with agricultural stakeholders, including farmers and agronomists, enhance market access and promote technology adoption. Emphasis on sustainability, regulatory compliance, and customer-centric solutions further supports market growth and strengthens industry positioning.

Key Companies Profiled:

• SGS SA
• Eurofins Agri Testing
• ALS Ltd
• BUREAU VERITAS
• AgroLab
• Actlabs
• A & L Great Lakes
• Waters Agricultural Laboratories, Inc.
• Polytest Laboratories
• Crop Nutrition Laboratory Services Ltd.
• Duraroot
• AgroCares technology
• Kinsey Ag Services

Global Soil Fertility Testing Market by Category

By Type, the market is segmented as:

• Chemical
• Physical
• Biological

By Application, the market is segmented as:

• Structure of Soil
• Aeration in Soil
• Drainage in Soil
• Chemical Fertility of soil

By Method, the market is segmented as:

• On Site
• Off Site
• Organic Matter Levels
• Microscopy
• Organism Activities
• Fumigation
• Molecular Method

By Region, the market is segmented as:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia Pacific
• Middle East and Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand-Side Trends
1.3. Supply-Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage/Taxonomy
2.2. Market Definition/Scope/Limitations
2.3. Soil Fertility Testing Market Application Overview
3. Market Trends
4. Key Success Factors
4.1. Service Adoption/Usage Analysis
4.2. Strategic Promotional Strategies
5. Global Market - Pricing Analysis
5.1. Regional Pricing Analysis by Test type
5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
6. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Market Background
7.1. Macro-Economic and Relevant Factors
7.1.1. Global Agricultural Products Exports
7.1.2. Global Agricultural Land Outlook
7.1.3. Global Fertilizer (N) Consumption
7.1.4. Global Fertilizer (P) Consumption
7.1.5. Global Fertilizer (K) Consumption
7.1.6. Top Companies Historical Growth
7.2. Forecast Factors
7.3. Value Chain Analysis
7.4. Covid-19 Impact Assessment
7.5. Porters Five Forces Analysis
7.6. Market Dynamics
7.6.1. Drivers
7.6.2. Restraints
7.6.3. Opportunity Analysis
7.6.4. Trends
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Test type
8.1. Introduction/Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) by Test type, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Forecast by Test type, 2024-2033
8.3.1. Chemical
8.3.2. Physical
8.3.3. Biological
8.4. Market Attractiveness Analysis by Test type
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Application
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Application, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Application, 2024-2033
9.3.1. Structure of Soil
9.3.2. Aeration in Soil
9.3.3. Drainage in Soil
9.3.4. Chemical Fertility of Soil
9.4. Market Attractiveness Analysis by Application
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Method
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Method, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Method, 2024-2033
10.3.1. On-Field
10.3.2. Off-Field
10.3.2.1. Organic Matter Levels
10.3.2.2. Microscopy
10.3.2.3. Organism Activities
10.3.2.4. Fumigation
10.3.2.5. Molecular Method
10.4. Market Attractiveness Analysis by Method
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Region, 2019-2023
11.3. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. East Asia
11.3.5. South Asia Pacific
11.3.6. MEA
11.4. Market Attractiveness Analysis by Region
12. North America Soil Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Pricing Analysis
12.3. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
12.4. Market Size (US$ Mn) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
12.4.1. By Country
12.4.1.1. U.S.
12.4.1.2. Canada
12.4.2. By Test type
12.4.3. By Application
12.4.4. By Method
12.5. Market Attractiveness Analysis
12.5.1. By Country
12.5.2. By Test type
12.5.3. By Application
12.5.4. By Method
12.6. Market Trends
12.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Mn) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. Brazil
13.4.1.2. Mexico
13.4.1.3. Rest of Latin America
13.4.2. By Test type
13.4.3. By Application
13.4.4. By Method
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Test type
13.5.3. By Application
13.5.4. By Method
13.6. Market Trends
13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Europe Soil Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Germany
14.4.1.2. Italy
14.4.1.3. France
14.4.1.4. U.K.
14.4.1.5. Spain
14.4.1.6. Russia
14.4.1.7. Czech Republic
14.4.1.8. Rest of Europe
14.4.2. By Test type
14.4.3. By Application
14.4.4. By Method
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Test type
14.5.3. By Application
14.5.4. By Method
14.6. Market Trends
14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. South Asia Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. India
15.4.1.2. Thailand
15.4.1.3. Indonesia
15.4.1.4. Malaysia
15.4.1.5. ANZ
15.4.1.6. Rest of South Asia
15.4.2. By Test type
15.4.3. By Application
15.4.4. By Method
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Test type
15.5.3. By Application
15.5.4. By Method
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. China
16.4.1.2. Japan
16.4.1.3. South Korea
16.4.2. By Test type
16.4.3. By Application
16.4.4. By Method
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Test type
16.5.3. By Application
16.5.4. By Method
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. GCC Countries
17.4.1.2. Turkey
17.4.1.3. Northern Africa
17.4.1.4. South Africa
17.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
17.4.2. By Test type
17.4.3. By Application
17.4.4. By Method
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Test type
17.5.3. By Application
17.5.4. By Method
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Country Wise Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.1.1. Market Value Proportion Analysis by Key Countries
18.1.2. Global vs. Country Growth Comparison
18.2. Indonesia Soil Fertility Testing Market Service Market Analysis
18.2.1. Introduction
18.2.2. Pricing Analysis
18.2.3. PEST Analysis
18.2.4. Market Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
18.2.5. Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.2.5.1. By Test type
18.2.5.2. By Application
18.2.5.3. By Method
18.2.6. Indonesia Soil Fertility Testing Market Service Market - Competition Landscape
18.3. India Soil Fertility Testing Market Service Market Analysis
18.3.1. Introduction
18.3.2. Pricing Analysis
18.3.3. PEST Analysis
18.3.4. Market Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
18.3.5. Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.3.5.1. By Test type
18.3.5.2. By Application
18.3.5.3. By Method
18.3.6. India Soil Fertility Testing Market Service Market - Competition Landscape
18.4. Mexico Republic Soil Fertility Testing Market Service Market Analysis
18.4.1. Introduction
18.4.2. Pricing Analysis
18.4.3. PEST Analysis
18.4.4. Market Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
18.4.5. Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.4.5.1. By Test type
18.4.5.2. By Application
18.4.5.3. By Method
18.4.6. Mexico Soil Fertility Testing Market Service Market - Competition Landscape
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies
19.2. Market Concentration
19.3. Market Share Analysis of Top Players
19.4. Market Presence Analysis
19.4.1. By Regional footprint of Players
19.4.2. Channel Foot Print by Players
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Market Footprint
20.3. Competition Benchmarking
20.4. Competition Deep Dive
20.4.1. SGS SA
20.4.1.1. Overview
20.4.1.2. Service Portfolio
20.4.1.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Country)
20.4.1.4. Sales Footprint
20.4.1.5. Strategy Overview
20.4.1.5.1. Marketing Strategy
20.4.1.5.2. Service Strategy
20.4.1.5.3. Channel Strategy
20.4.2. Eurofins Agri Testing
20.4.2.1. Overview
20.4.2.2. Service Portfolio
20.4.2.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Country)
20.4.2.4. Sales Footprint
20.4.2.5. Strategy Overview
20.4.2.5.1. Marketing Strategy
20.4.2.5.2. Service Strategy
20.4.2.5.3. Channel Strategy
20.4.3. ALS Ltd
20.4.3.1. Overview
20.4.3.2. Service Portfolio
20.4.3.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Country)
20.4.3.4. Sales Footprint
20.4.3.5. Strategy Overview
20.4.3.5.1. Marketing Strategy
20.4.3.5.2. Service Strategy
20.4.3.5.3. Channel Strategy
20.4.4. BUREAU VERITAS
20.4.4.1. Overview
20.4.4.2. Service Portfolio
20.4.4.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Country)
20.4.4.4. Sales Footprint
20.4.4.5. Strategy Overview
20.4.4.5.1. Marketing Strategy
20.4.4.5.2. Service Strategy
20.4.4.5.3. Channel Strategy
20.4.5. AgroLab
20.4.5.1. Overview
20.4.5.2. Service Portfolio
20.4.5.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Country)
20.4.5.4. Sales Footprint
20.4.5.5. Strategy Overview
20.4.5.5.1. Marketing Strategy
20.4.5.5.2. Service Strategy
20.4.5.5.3. Channel Strategy
20.4.6. Actlabs
20.4.6.1. Overview
20.4.6.2. Service Portfolio
20.4.6.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Country)
20.4.6.4. Sales Footprint
20.4.6.5. Strategy Overview
20.4.6.5.1. Marketing Strategy
20.4.6.5.2. Service Strategy
20.4.6.5.3. Channel Strategy
20.4.7. A & L Great Lakes
20.4.7.1. Overview
20.4.7.2. Service Portfolio
20.4.7.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Country)
20.4.7.4. Sales Footprint
20.4.7.5. Strategy Overview
20.4.7.5.1. Marketing Strategy
20.4.7.5.2. Service Strategy
20.4.7.5.3. Channel Strategy
20.4.8. Waters Agricultural Laboratories, Inc.
20.4.8.1. Overview
20.4.8.2. Service Portfolio
20.4.8.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Country)
20.4.8.4. Sales Footprint
20.4.8.5. Strategy Overview
20.4.8.5.1. Marketing Strategy
20.4.8.5.2. Service Strategy
20.4.8.5.3. Channel Strategy
20.4.9. Polytest Laboratories
20.4.9.1. Overview
20.4.9.2. Service Portfolio
20.4.9.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Country)
20.4.9.4. Sales Footprint
20.4.9.5. Strategy Overview
20.4.9.5.1. Marketing Strategy
20.4.9.5.2. Service Strategy
20.4.9.5.3. Channel Strategy
20.4.10. Crop Nutrition Laboratory Services Ltd.
20.4.10.1. Overview
20.4.10.2. Service Portfolio
20.4.10.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Country)
20.4.10.4. Sales Footprint
20.4.10.5. Strategy Overview
20.4.10.5.1. Marketing Strategy
20.4.10.5.2. Service Strategy
20.4.10.5.3. Channel Strategy
20.4.11. Duraroot
20.4.11.1. Overview
20.4.11.2. Service Portfolio
20.4.11.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Country)
20.4.11.4. Sales Footprint
20.4.11.5. Strategy Overview
20.4.11.5.1. Marketing Strategy
20.4.11.5.2. Service Strategy
20.4.11.5.3. Channel Strategy
20.4.12. AgroCares technology
20.4.12.1. Overview
20.4.12.2. Service Portfolio
20.4.12.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Country)
20.4.12.4. Sales Footprint
20.4.12.5. Strategy Overview
20.4.12.5.1. Marketing Strategy
20.4.12.5.2. Service Strategy
20.4.12.5.3. Channel Strategy
20.4.13. Kinsey Ag Services
20.4.13.1. Overview
20.4.13.2. Service Portfolio
20.4.13.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Country)
20.4.13.4. Sales Footprint
20.4.13.5. Strategy Overview
20.4.13.5.1. Marketing Strategy
20.4.13.5.2. Service Strategy
20.4.13.5.3. Channel Strategy
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/20 10:26

143.76 円

160.81 円

193.57 円

ページTOPに戻る