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植物入り飲料市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Botanical Infused Beverage Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の植物入り飲料市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを詳細に評価し、市場構造... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月31日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の植物入り飲料市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを詳細に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

- 植物入り飲料の市場規模(2024E):3億6,960万米ドル
- 予測市場価値(2033F):7億2720万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024-2033): 7.8%

ボタニカルインフューズド飲料市場 - レポートスコープ

ボタニカル・インフューズド飲料は、天然ハーブ、花、その他の植物由来成分で強化された飲料を含み、その認識される健康上の利点とユニークな風味で人気を集めている。この市場は、ウェルネス効果や機能性効果からグルメ飲料や特殊飲料まで、幅広い消費者の嗜好に対応している。市場成長の原動力となっているのは、天然素材やオーガニック製品に対する消費者の需要の高まり、健康志向のライフスタイルの台頭、飲料配合における技術革新である。

市場成長の促進要因

世界の植物入り飲料市場は、いくつかの重要な要因によって牽引されている。健康とウェルネスに対する消費者の意識の高まりは、天然成分と機能的な利点を持つ飲料の需要増につながっている。ハーブエキスやフラワーエッセンスなどの植物成分の人気は、市場拡大に寄与している。さらに、職人技やクラフト飲料を含むプレミアム飲料セグメントの成長は、ユニークで高品質な植物性飲料の需要をさらに促進している。飲料配合の革新と流通チャネルの拡大も市場成長を支えている。

市場の阻害要因

有望な成長が見込まれるものの、ボタニカル飲料市場は、原料調達、規制上のハードル、市場競争に関連する課題に直面している。高品質の植物原料の入手可能性とコストは、製品価格とサプライチェーンの力学に影響を与える可能性がある。ラベル表示や健康強調表示に関する規制要件は、メーカーにコンプライアンス上の課題をもたらす可能性がある。さらに、多数のブランドが市場に参入する競争環境は、市場シェアと収益性に影響を与える可能性がある。

市場機会:

植物性インフューズド飲料市場は、消費者動向、技術進歩、地域拡大によって大きな成長機会がもたらされる。アダプトジェニック特性やストレス緩和特性などの機能性飲料への関心の高まりは、新たな市場の道を開く。さらに、持続可能性と環境に優しいパッケージングを求める傾向の高まりは、ブランドにとって差別化の機会となる。戦略的パートナーシップ、製品イノベーションへの投資、新興市場の開拓は、こうした機会を生かし競争力を維持するために不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- 植物性インフューズド飲料市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 消費者の間で最も人気のあるボタニカル成分と飲料タイプは何か?
- 技術の進歩は植物性インフューズド飲料市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- 植物性インフューズド飲料市場に貢献している主要プレイヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の植物性インフューズド飲料市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

The Coca-Cola Company、PepsiCo、Nestlé、Red Bullなどの企業を含む世界の植物性飲料市場の大手企業は、競争力を得るためにイノベーション、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は研究開発に投資して、新しい植物製剤を開発し、新規用途を探求している。原料サプライヤー、流通業者、小売パートナーとの提携は、市場へのリーチを高め、消費者の採用を促進する。さらに、持続可能性と健康志向の製品表示に重点を置くことで、市場でのポジショニングと消費者の信頼が強化される。

主な企業

- タタ・コンシューマー・プロダクツ
- アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ
- ディアジオPLC
- ペルノ・リカール
- シノベイト・ファーマ
- カルト・アーティザン・ビバレッジ・カンパニー
- マーティン・バウアー・グループ
- メイウェイ
- ビゲロー・ティー
- ネスレS.A.
- バタフライアーユルヴェーダ
- アクシオムアーユルヴェーダ社
- アーマドティー
- プレミアズティー社
- バカルディ・リミテッド

カテゴリー別植物性飲料産業調査

性質別

- アルコール
- ノンアルコール

タイプ別

- フルーツ
- フラワー
- ハーブ&スパイス

販売チャネル別

- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- コンビニエンスストア
- オンライン小売

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 南アジア・太平洋
- 東アジア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
5.世界の植物入り飲料の需要分析2019-2023年および予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(リットル)分析、2019-2023年
5.2.現在および将来の市場量(リットル)予測、2024年~2033年
6.世界の植物入り飲料-価格分析
6.1.タイプ別地域価格分析
6.2.世界の平均価格分析ベンチマーク
7.植物入り飲料の世界需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界のGDP成長見通し
8.1.2.世界の産業付加価値
8.1.3.世界の都市化成長見通し
8.1.4.世界の食料安全保障指数の見通し
8.1.5.世界ランク - ビジネスのしやすさ
8.1.6.世界ランク - 国境を越えた貿易
8.2.世界の食品・飲料業界の展望
8.3.世界のスナック菓子業界の展望
8.4.世界の栄養補助食品産業の展望
8.5.世界の消費者製品の展望
8.6.エンドユーザー業界の需要分析
8.7.産業価値とサプライチェーン分析
8.7.1.各販売時点での利益率分析
8.7.1.1.植物入り飲料加工業者
8.7.1.2.ディストリビューター/サプライヤー/卸売業者
8.7.1.3.貿易業者/小売業者
8.7.1.4.エンドユーザー
8.8.主要認証/主要規制
8.9.市場ダイナミクス
8.9.1.促進要因
8.9.2.阻害要因
8.9.3.機会分析
8.10.予測要因-関連性と影響
9.世界の植物入り飲料の形態別分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.序論/主要調査結果
9.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量分析(形態別、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析および予測、形態別、2024-2033年
9.3.1.アルコール性
9.3.2.ノンアルコール
9.4.形態別市場魅力度分析
10.世界の植物入り飲料のタイプ別分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
10.3.タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.果物
10.3.2.花卉
10.3.3.ハーブ&スパイス
10.4.タイプ別市場魅力度分析
11.世界の植物入り飲料の分析2019-2023年および予測2024-2033年(販売チャネル別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)と販売チャネル別数量分析(2019-2023年
11.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
11.3.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
11.3.2.専門店
11.3.3.コンビニエンスストア
11.3.4.オンライン小売
11.4.販売チャネル別市場魅力度分析
12.世界の植物入り飲料の地域別分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.東アジア
12.3.5.南アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ(MEA)
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米の植物入り飲料分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.2.形式別
13.3.3.タイプ別
13.3.4.販売チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.形態別
13.4.3.タイプ別
13.4.4.販売チャネル別
13.5.促進要因と阻害要因-影響分析
14.ラテンアメリカの植物入り飲料分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.メキシコ
14.3.1.3.その他のラテンアメリカ
14.3.2.形態別
14.3.3.タイプ別
14.3.4.販売チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.形態別
14.4.3.タイプ別
14.4.4.販売チャネル別
14.5.促進要因と阻害要因-影響分析
15.欧州の植物入り飲料分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.イタリア
15.3.1.3.フランス
15.3.1.4.イギリス
15.3.1.5.スペイン
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.北欧
15.3.1.8.ロシア
15.3.1.9.ポーランド
15.3.1.10.その他のヨーロッパ
15.3.2.形態別
15.3.3.タイプ別
15.3.4.販売チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.形態別
15.4.3.タイプ別
15.4.4.販売チャネル別
15.5.促進要因と阻害要因-影響分析
16.南アジア・太平洋地域の植物入り飲料分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.アセアン
16.3.1.3.オセアニア(オーストラリア、ニュージーランド)
16.3.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
16.3.2.形態別
16.3.3.タイプ別
16.3.4.販売チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.形態別
16.4.3.タイプ別
16.4.4.販売チャネル別
16.5.促進要因と阻害要因-影響分析
17.東アジアの植物入り飲料分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.形態別
17.3.3.タイプ別
17.3.4.販売チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.形態別
17.4.3.タイプ別
17.4.4.販売チャネル別
17.5.促進要因と阻害要因-影響分析
18.中東・アフリカの植物入り飲料分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.序論
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.南アフリカ
18.3.1.3.その他の中東・アフリカ
18.3.2.形態別
18.3.3.タイプ別
18.3.4.販売チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.形態別
18.4.3.タイプ別
18.4.4.販売チャネル別
18.5.促進要因と阻害要因-影響分析
19.国別植物入り飲料市場分析、2024年
19.1.はじめに
19.1.1.主要国別市場金額構成比分析
19.1.2.世界対.各国の成長比較
19.2.米国の植物入り飲料市場分析
19.2.1.形態別
19.2.2.タイプ別
19.2.3.販売チャネル別
19.3.カナダの植物入り飲料市場分析
19.3.1.形態別
19.3.2.タイプ別
19.3.3.販売チャネル別
19.4.メキシコの植物入り飲料市場分析
19.4.1.形態別
19.4.2.タイプ別
19.4.3.販売チャネル別
19.5.ブラジルの植物入り飲料市場分析
19.5.1.形態別
19.5.2.タイプ別
19.5.3.販売チャネル別
19.6.アルゼンチンの植物入り飲料市場分析
19.6.1.形態別
19.6.2.タイプ別
19.6.3.販売チャネル別
19.7.ドイツの植物入り飲料市場分析
19.7.1.形態別
19.7.2.タイプ別
19.7.3.販売チャネル別
19.8.イタリアの植物入り飲料市場分析
19.8.1.形態別
19.8.2.タイプ別
19.8.3.販売チャネル別
19.9.フランスの植物入り飲料市場分析
19.9.1.形態別
19.9.2.タイプ別
19.9.3.販売チャネル別
19.10.英国の植物入り飲料市場分析
19.10.1.形態別
19.10.2.タイプ別
19.10.3.販売チャネル別
19.11.スペインの植物入り飲料市場分析
19.11.1.形態別
19.11.2.タイプ別
19.11.3.販売チャネル別
19.12.ロシアの植物入り飲料市場分析
19.12.1.形態別
19.12.2.タイプ別
19.12.3.販売チャネル別
19.13.ポーランドの植物入り飲料市場分析
19.13.1.形態別
19.13.2.タイプ別
19.13.3.販売チャネル別
19.14.中国の植物入り飲料市場分析
19.14.1.形態別
19.14.2.タイプ別
19.14.3.販売チャネル別
19.15.日本の植物入り飲料市場分析
19.15.1.形態別
19.15.2.タイプ別
19.15.3.販売チャネル別
19.16.韓国の植物入り飲料市場分析
19.16.1.形態別
19.16.2.タイプ別
19.16.3.販売チャネル別
19.17.インドの植物入り飲料市場分析
19.17.1.形態別
19.17.2.タイプ別
19.17.3.販売チャネル別
19.18.オーストラリアの植物入り飲料市場分析
19.18.1.形態別
19.18.2.タイプ別
19.18.3.販売チャネル別
19.19.ニュージーランドの植物入り飲料市場分析
19.19.1.形態別
19.19.2.タイプ別
19.19.3.販売チャネル別
19.20.トルコの植物入り飲料市場分析
19.20.1.形態別
19.20.2.タイプ別
19.20.3.販売チャネル別
19.21.南アフリカの植物入り飲料市場分析
19.21.1.形態別
19.21.2.タイプ別
19.21.3.販売チャネル別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.市場集中度
20.3.市場プレゼンス分析
21.競合分析
21.1.競合ダッシュボード
21.2.競合ディープダイブ
21.2.1.タタ・コンシューマー・プロダクツ社
21.2.1.1.概要
21.2.1.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.1.3.販売拠点
21.2.1.4.主な展開/主な収穫
21.2.1.5.戦略の概要
21.2.2.アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ plc
21.2.2.1.概要
21.2.2.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.2.3.販売拠点
21.2.2.4.主な展開/主な収穫
21.2.2.5.戦略の概要
21.2.3.ディアジオPLC
21.2.3.1.概要
21.2.3.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.3.3.販売拠点
21.2.3.4.主な展開/主な収穫
21.2.3.5.戦略の概要
21.2.4.ペルノ・リカール
21.2.4.1.概要
21.2.4.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.4.3.販売拠点
21.2.4.4.主な展開/主な収穫
21.2.4.5.戦略の概要
21.2.5.シノベイト・ファーマ
21.2.5.1.概要
21.2.5.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.5.3.販売拠点
21.2.5.4.主な展開/主な収穫
21.2.5.5.戦略の概要
21.2.6.カルト・アルティザン・ビバレッジ・カンパニー
21.2.6.1.概要
21.2.6.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.6.3.販売拠点
21.2.6.4.主な展開/主な収穫
21.2.6.5.戦略の概要
21.2.7.マーティン・バウアー・グループ
21.2.7.1.概要
21.2.7.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.7.3.販売拠点
21.2.7.4.主な展開/主な収穫
21.2.7.5.戦略の概要
21.2.8.メイウェイ
21.2.8.1.概要
21.2.8.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.8.3.販売拠点
21.2.8.4.主な展開/主な収穫
21.2.8.5.戦略の概要
21.2.9.ビゲロー・ティー
21.2.9.1.概要
21.2.9.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.9.3.販売拠点
21.2.9.4.主な展開/主な収穫
21.2.9.5.戦略の概要
21.2.10.ネスレS.A.
21.2.10.1.概要
21.2.10.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.10.3.販売拠点
21.2.10.4.主な展開/主な収穫
21.2.10.5.戦略の概要
21.2.11.バタフライ・アーユルヴェーダ
21.2.11.1.概要
21.2.11.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.11.3.販売拠点
21.2.11.4.主な展開/主な収穫
21.2.11.5.戦略の概要
21.2.12.アクシオム・アユルヴェーダ社
21.2.12.1.概要
21.2.12.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.12.3.販売拠点
21.2.12.4.主な展開/主な収穫
21.2.12.5.戦略の概要
21.2.13.アーマッドティー
21.2.13.1.概要
21.2.13.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.13.3.販売拠点
21.2.13.4.主な展開/主な収穫
21.2.13.5.戦略の概要
21.2.14.プレミアズティー社
21.2.14.1.概要
21.2.14.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.14.3.販売拠点
21.2.14.4.主な展開/主な収穫
21.2.14.5.戦略の概要
21.2.15.バカルディ・リミテッド
21.2.15.1.概要
21.2.15.2.製品ポートフォリオ/主要ブランド
21.2.15.3.販売拠点
21.2.15.4.主な展開/主な収穫
21.2.15.5.戦略の概要
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the global Botanical Infused Beverage Market. This report provides an in-depth assessment of critical market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Botanical Infused Beverage Market Size (2024E): USD 369.6 Mn
• Projected Market Value (2033F): USD 727.2 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024-2033): 7.8%

Botanical Infused Beverage Market - Report Scope:

Botanical infused beverages, which include drinks enhanced with natural herbs, flowers, and other plant-based ingredients, are gaining popularity for their perceived health benefits and unique flavors. This market caters to a range of consumer preferences, from wellness and functional benefits to gourmet and specialty drinks. Market growth is driven by increasing consumer demand for natural and organic products, the rise of health-conscious lifestyles, and innovations in beverage formulation.

Market Growth Drivers:

The global botanical infused beverage market is driven by several key factors. Rising consumer awareness of health and wellness is leading to increased demand for beverages with natural ingredients and functional benefits. The popularity of botanical ingredients, such as herbal extracts and flower essences, contributes to market expansion. Additionally, the growth of the premium beverage segment, which includes artisanal and craft beverages, further fuels the demand for unique and high-quality botanical drinks. Innovations in beverage formulations and the expansion of distribution channels also support market growth.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the botanical infused beverage market faces challenges related to ingredient sourcing, regulatory hurdles, and market competition. The availability and cost of high-quality botanical ingredients can impact product pricing and supply chain dynamics. Regulatory requirements for labeling and health claims may pose compliance challenges for manufacturers. Moreover, the competitive landscape, with numerous brands entering the market, can affect market share and profitability.

Market Opportunities:

The botanical infused beverage market presents significant growth opportunities driven by consumer trends, technological advancements, and regional expansions. The increasing interest in functional beverages, such as those with adaptogenic or stress-relieving properties, opens new market avenues. Additionally, the growing trend towards sustainability and eco-friendly packaging provides opportunities for brands to differentiate themselves. Strategic partnerships, investments in product innovation, and the exploration of emerging markets are essential for capitalizing on these opportunities and maintaining a competitive edge.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the botanical infused beverage market globally?
• Which botanical ingredients and beverage types are most popular among consumers?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the botanical infused beverage market?
• Who are the key players contributing to the botanical infused beverage market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global botanical infused beverage market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global botanical infused beverage market, including companies such as The Coca-Cola Company, PepsiCo, Nestlé, and Red Bull, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop new botanical formulations and explore novel applications. Collaborations with ingredient suppliers, distributors, and retail partners enhance market reach and promote consumer adoption. Additionally, a focus on sustainability and health-oriented product claims strengthens market positioning and consumer trust.

Key Companies Profiled:

• Tata Consumer Products Limited
• Associated British Foods plc
• Diageo PLC
• Pernod Ricard
• Synnovate Pharma Inc.
• CULT Artisan Beverage Company
• Martin Bauer Group
• Mayway
• Bigelow Tea
• Nestlé S.A.
• Butterfly Ayurveda
• Axiom Ayurveda Pvt. Ltd.
• Ahmad Tea
• Premier's Tea Ltd
• Bacardi Limited

Botanical Infused Beverages Industry Research by Category

By Nature:

• Alcoholic
• Non-Alcoholic

By Type:

• Fruits
• Flowers
• Herbs & Spices

By Sales Channel:

• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Store
• Convenience Stores
• Online Retail

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia & Pacific
• East Asia
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
5. Global Botanical Infused Beverages Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Liter) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Liter) Projections, 2024-2033
6. Global Botanical Infused Beverages - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis By Type
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Botanical Infused Beverages Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global GDP Growth Outlook
8.1.2. Global Industry Value Added
8.1.3. Global Urbanization Growth Outlook
8.1.4. Global Food Security Index Outlook
8.1.5. Global Rank - Ease of Doing Business
8.1.6. Global Rank - Trading Across Borders
8.2. Global Food & Beverage Industry Outlook
8.3. Global Snacks Industry Outlook
8.4. Global Nutraceuticals Industry Outlook
8.5. Global Consumer Products Outlook
8.6. End User Industry Demand Analysis
8.7. Industry Value and Supply Chain Analysis
8.7.1. Profit Margin Analysis at each point of sales
8.7.1.1. Botanical Infused Beverages Processors
8.7.1.2. Distributors/Suppliers/Wholesalers
8.7.1.3. Traders/Retailers
8.7.1.4. End-Users
8.8. Key Certifications/Key Regulations
8.9. Market Dynamics
8.9.1. Drivers
8.9.2. Restraints
8.9.3. Opportunity Analysis
8.10. Forecast Factors - Relevance & Impact
9. Global Botanical Infused Beverages Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Form
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Form, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Form, 2024-2033
9.3.1. Alcoholic
9.3.2. Non-Alcoholic
9.4. Market Attractiveness Analysis By Form
10. Global Botanical Infused Beverages Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Type, 2024-2033
10.3.1. Fruits
10.3.2. Flowers
10.3.3. Herbs & Spices
10.4. Market Attractiveness Analysis By Type
11. Global Botanical Infused Beverages Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Sales Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Sales Channel, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel , 2024-2033
11.3.1. Hypermarket/Supermarket
11.3.2. Specialty Stores
11.3.3. Convenience Stores
11.3.4. Online Retail
11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
12. Global Botanical Infused Beverages Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. East Asia
12.3.5. South Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Botanical Infused Beverages Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.2. By Form
13.3.3. By Type
13.3.4. By Sales Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Form
13.4.3. By Type
13.4.4. By Sales Channel
13.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Latin America Botanical Infused Beverages Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Brazil
14.3.1.2. Mexico
14.3.1.3. Rest of Latin America
14.3.2. By Form
14.3.3. By Type
14.3.4. By Sales Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Form
14.4.3. By Type
14.4.4. By Sales Channel
14.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Europe Botanical Infused Beverages Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. Italy
15.3.1.3. France
15.3.1.4. U.K.
15.3.1.5. Spain
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. Nordic
15.3.1.8. Russia
15.3.1.9. Poland
15.3.1.10. Rest of Europe
15.3.2. By Form
15.3.3. By Type
15.3.4. By Sales Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Form
15.4.3. By Type
15.4.4. By Sales Channel
15.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. South Asia & Pacific Botanical Infused Beverages Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. ASEAN
16.3.1.3. Oceania (Australia & New Zealand)
16.3.1.4. Rest of South Asia & Pacific
16.3.2. By Form
16.3.3. By Type
16.3.4. By Sales Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Form
16.4.3. By Type
16.4.4. By Sales Channel
16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. East Asia Botanical Infused Beverages Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Form
17.3.3. By Type
17.3.4. By Sales Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Form
17.4.3. By Type
17.4.4. By Sales Channel
17.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Middle East and Africa Botanical Infused Beverages Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. South Africa
18.3.1.3. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Form
18.3.3. By Type
18.3.4. By Sales Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Form
18.4.3. By Type
18.4.4. By Sales Channel
18.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Country Wise Botanical Infused Beverages Market Analysis, 2024
19.1. Introduction
19.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
19.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
19.2. U.S. Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.2.1. By Form
19.2.2. By Type
19.2.3. By Sales Channel
19.3. Canada Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.3.1. By Form
19.3.2. By Type
19.3.3. By Sales Channel
19.4. Mexico Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.4.1. By Form
19.4.2. By Type
19.4.3. By Sales Channel
19.5. Brazil Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.5.1. By Form
19.5.2. By Type
19.5.3. By Sales Channel
19.6. Argentina Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.6.1. By Form
19.6.2. By Type
19.6.3. By Sales Channel
19.7. Germany Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.7.1. By Form
19.7.2. By Type
19.7.3. By Sales Channel
19.8. Italy Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.8.1. By Form
19.8.2. By Type
19.8.3. By Sales Channel
19.9. France Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.9.1. By Form
19.9.2. By Type
19.9.3. By Sales Channel
19.10. U.K. Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.10.1. By Form
19.10.2. By Type
19.10.3. By Sales Channel
19.11. Spain Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.11.1. By Form
19.11.2. By Type
19.11.3. By Sales Channel
19.12. Russia Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.12.1. By Form
19.12.2. By Type
19.12.3. By Sales Channel
19.13. Poland Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.13.1. By Form
19.13.2. By Type
19.13.3. By Sales Channel
19.14. China Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.14.1. By Form
19.14.2. By Type
19.14.3. By Sales Channel
19.15. Japan Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.15.1. By Form
19.15.2. By Type
19.15.3. By Sales Channel
19.16. S. Korea Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.16.1. By Form
19.16.2. By Type
19.16.3. By Sales Channel
19.17. India Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.17.1. By Form
19.17.2. By Type
19.17.3. By Sales Channel
19.18. Australia Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.18.1. By Form
19.18.2. By Type
19.18.3. By Sales Channel
19.19. New Zealand Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.19.1. By Form
19.19.2. By Type
19.19.3. By Sales Channel
19.20. Turkey Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.20.1. By Form
19.20.2. By Type
19.20.3. By Sales Channel
19.21. South Africa Botanical Infused Beverages Market Analysis
19.21.1. By Form
19.21.2. By Type
19.21.3. By Sales Channel
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Concentration
20.3. Market Presence Analysis
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Deep Dive
21.2.1. Tata Consumer Products Limited
21.2.1.1. Overview
21.2.1.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.1.3. Sales Footprint
21.2.1.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.1.5. Strategy Overview
21.2.2. Associated British Foods plc
21.2.2.1. Overview
21.2.2.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.2.3. Sales Footprint
21.2.2.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.2.5. Strategy Overview
21.2.3. Diageo PLC
21.2.3.1. Overview
21.2.3.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.3.3. Sales Footprint
21.2.3.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.3.5. Strategy Overview
21.2.4. Pernod Ricard
21.2.4.1. Overview
21.2.4.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.4.3. Sales Footprint
21.2.4.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.4.5. Strategy Overview
21.2.5. Synnovate Pharma Inc.
21.2.5.1. Overview
21.2.5.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.5.3. Sales Footprint
21.2.5.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.5.5. Strategy Overview
21.2.6. CULT Artisan Beverage Company
21.2.6.1. Overview
21.2.6.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.6.3. Sales Footprint
21.2.6.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.6.5. Strategy Overview
21.2.7. Martin Bauer Group
21.2.7.1. Overview
21.2.7.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.7.3. Sales Footprint
21.2.7.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.7.5. Strategy Overview
21.2.8. Mayway
21.2.8.1. Overview
21.2.8.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.8.3. Sales Footprint
21.2.8.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.8.5. Strategy Overview
21.2.9. Bigelow Tea
21.2.9.1. Overview
21.2.9.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.9.3. Sales Footprint
21.2.9.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.9.5. Strategy Overview
21.2.10. Nestlé S.A.
21.2.10.1. Overview
21.2.10.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.10.3. Sales Footprint
21.2.10.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.10.5. Strategy Overview
21.2.11. Butterfly Ayurveda
21.2.11.1. Overview
21.2.11.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.11.3. Sales Footprint
21.2.11.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.11.5. Strategy Overview
21.2.12. Axiom Ayurveda Pvt. Ltd.
21.2.12.1. Overview
21.2.12.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.12.3. Sales Footprint
21.2.12.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.12.5. Strategy Overview
21.2.13. Ahmad Tea
21.2.13.1. Overview
21.2.13.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.13.3. Sales Footprint
21.2.13.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.13.5. Strategy Overview
21.2.14. Premier's Tea Ltd
21.2.14.1. Overview
21.2.14.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.14.3. Sales Footprint
21.2.14.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.14.5. Strategy Overview
21.2.15. Bacardi Limited
21.2.15.1. Overview
21.2.15.2. Product Portfolio/Key Brands
21.2.15.3. Sales Footprint
21.2.15.4. Key Developments/Key Takeaways
21.2.15.5. Strategy Overview
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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