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自動イントラロジスティクス物流ソリューション市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2031年


Automated Intralogistics Material Handling Solutions Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024 - 2031

Persistence Market Research社はこのほど、自動化されたイントラロジスティクスのマテリアルハンドリングソリューションの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月25日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、自動化されたイントラロジスティクスのマテリアルハンドリングソリューションの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

- 自動イントラロジスティクス物流ソリューション市場規模(2024E):634億米ドル
- 予測市場価値(2031F):1,623億米ドル1,623億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2031年): 14.4%

レポートの範囲自動イントラロジスティクス物流ソリューション市場

自動化イントラロジスティクス・マテハン・ソリューションは、倉庫業務の最適化、サプライチェーンの効率化、全体的な生産性の向上において重要な役割を果たしている。これらのソリューションには、自動搬送車(AGV)、自律移動ロボット(AMR)、コンベアシステム、仕分けシステムなど、さまざまな技術が含まれる。同市場は、製造業、小売業、物流、医療などさまざまな業界にサービスを提供しており、材料の輸送、仕分け、保管プロセスを自動化するために設計された技術を提供している。同市場の成長を牽引しているのは、業務効率化に対する要求の高まり、ロボット工学とAI技術の進歩、人件費削減とヒューマンエラーの最小化の必要性である。

市場成長の促進要因

世界の自動化イントラロジスティクス・マテリアルハンドリング・ソリューション市場は、効率的な倉庫業務やサプライチェーン管理に対するニーズの高まりなど、いくつかの重要な要因によって推進されている。自動化技術の採用は、企業の運用コストの削減、正確性の向上、注文処理の迅速化に役立つ。電子商取引の台頭とサプライチェーンの複雑化により、大量の在庫を管理し、顧客の期待に応えるための高度なマテリアルハンドリングソリューションが必要とされている。AI主導のロボット工学や機械学習アルゴリズムを含む技術の進歩は、自動化システムの能力と効率を高め、市場の成長をさらに促進する。インダストリー4.0とスマート・マニュファクチャリングへのシフトも、イントラロジスティクスにおける自動化の新たな機会を生み出している。

市場の課題

有望な成長見通しにもかかわらず、市場は初期投資コストの高さや既存システムとの統合の複雑さといった課題に直面している。自動化ソリューションの導入には多額の資本支出と技術的専門知識が必要であり、中小企業(SME)にとっては障壁となり得る。さらに、サイバーセキュリティー、データプライバシー、自動化による潜在的な雇用機会喪失に関する懸念が、市場導入への課題となっている。これらの問題を克服するには、継続的な技術の進歩、コスト削減戦略、現行システムとシームレスに統合するソリューションの開発が必要である。

市場機会:

自動化された物流内マテリアルハンドリング・ソリューション市場は、技術革新と進化する業界ニーズによって大きな成長機会をもたらしている。マテリアルハンドリングシステムへのモノのインターネット(IoT)とビッグデータ分析の統合は、強化された可視性、予知保全、リアルタイムの意思決定能力を提供する。電子商取引におけるパーソナライズされたオンデマンドサービスの需要の高まりは、柔軟でスケーラブルな自動化ソリューションの必要性を促進している。さらに、ヘルスケアや食品加工などのセクターへの自動化の拡大は、新たな市場の道を開く。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、費用対効果が高く適応性の高いソリューションの開発は、新たなビジネスチャンスを活かし、競争力を維持するために不可欠である。

レポートで扱う主な質問

- 自動化された物流内マテリアルハンドリング・ソリューションの世界市場成長を促進する主な要因は何か?
- さまざまな産業で採用が増加している自動マテリアルハンドリングソリューションの種類は?
- 技術的進歩は自動イントラロジスティクス市場の競争環境をどのように変えているか?
- 市場の主要プレーヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略をとっているのか?
- 世界の自動物流内マテリアルハンドリング・ソリューション市場の新たな動向と将来展望は?

競争情報とビジネス戦略:

自動化物流内マテリアルハンドリング・ソリューションの世界市場における主要企業:KUKA AG、Dematic GmbH & Co.KG、Swisslog Holding AGなどであり、競争力を維持するために技術革新、製品の多様化、戦略的提携を重視している。これらの企業は、AGV、AMR、統合倉庫管理システムなどの高度な自動化技術を開発するために研究開発に投資している。テクノロジープロバイダー、システムインテグレーター、業界関係者とのコラボレーションは、市場へのアクセスを強化し、技術採用を促進する。継続的な改善、顧客中心のソリューション、持続可能性への取り組みは、成長と市場での地位強化の鍵である。

主な企業

- リンデ・マテリアルハンドリング
- デマティック
- ユングハインリッヒAG
- 株式会社ダイフク
- 豊田自動織機
- 三菱ロジスネクスト株式会社
- メカルックスSA
- ファイブスグループ
- 三菱ロジスネクスト株式会社日本
- SSI SCHAEFER
- ネクソンオートメーション
- ハンニバル・インダストリーズ
- コンヴェイコ

自動イントラロジスティクス物流ソリューションの世界市場:カテゴリー別

自動化タイプ別
- 内蔵機械
- 遠隔操作

設備タイプ別
- コンベアシステム
- 無人搬送車
- AMRロボット
- ロボットステーション
- ピッキング&ソートシステム
- スタッカークレーン
- ラッキングシステム
- パレタイジングロボット

アプリケーション別
- 保管
- 発送
- 仕分け・搬送

エンドユースセクター別
- 製造業
- 電子商取引
- 小売 FMCG 保管・流通
- 3PL
- コールドチェーン倉庫
- クーリエ&小包

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.機器タイプ対アプリケーションアプリケーションマトリックス
3.主要市場動向
4.主な成功要因
4.1.アプリケーション処理における「グリーン」プロセスの目的
4.2.リードタイムの短縮とスペースの最適化
4.3.RPA(ロボティクス・プロセス・オートメーション)市場の成長
4.4.スマート倉庫の選好
4.5.設計・コンサルティングサービスで発生する収益性
5.グローバル市場-価格分析
5.1.機器タイプ別地域価格分析
5.2.価格内訳
5.2.1.メーカーレベル価格
5.2.2.最終市場価格
5.3.グローバル加重平均価格分析ベンチマーク
6.世界市場の需要(単位:10億米ドル)分析 2019年~2023年および予測、2024年~2031年
6.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019年~2023年
6.2.現在と将来の市場価値(単位:億米ドル)予測、2024年~2031年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対額の機会分析
7.市場背景
7.1.マクロ経済要因
7.1.1.インダストリー4.0の概要
7.1.2.エンドユース部門別イントラロジスティクスの概要
7.1.3.主要国による製造業IVAの成長展望
7.1.4.小売倉庫業
7.1.5.Eコマース業界の業務概要
7.1.6.世界のロボット産業概要
7.1.7.産業用ラッキングシステムの世界市場概要と成長展望
7.1.8.自動仕分けシステムの世界市場概観と成長展望
7.1.9.その他の主要マクロ経済要因
7.2.予測要因-関連性と影響
7.2.1.上位企業の過去の成長率
7.2.2.新設予定施設の割合
7.2.3.インダストリアル4.0のエンドユース分野別普及率
7.2.4.ビッグデータ分析サービスの成長
7.2.5.ステークホルダーによる投資計画
7.2.6.製造業の生産量
7.2.7.電子商取引と宅配便産業の成長
7.2.8.熟練労働者の確保
7.2.9.ビジネス支援のための政府政策
7.2.10.アフターサービス市場の発展
7.3.COVID-19危機の影響
7.4.バリューチェーン分析
7.4.1.ハードウェア&コンポーネントプロバイダーのリスト
7.4.2.自動化サービスプロバイダー一覧
7.4.3.認定チャネルサービスパートナーのリスト
7.5.市場ダイナミクス
7.5.1.促進要因
7.5.2.阻害要因
7.5.3.機会分析
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年、オートメーションタイプ別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.オートメーションタイプ別の過去市場規模(10億米ドル)と分析、2019年~2023年
8.3.オートメーションタイプ別の現在と将来の市場規模(10億米ドル)と分析・予測、2024年~2031年
8.3.1.内蔵機械
8.3.2.遠隔操作
8.4.自動化タイプ別市場魅力度分析
9.装置タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)と機器タイプ別分析、2019年~2023年
9.3.機器タイプ別の現在および将来市場規模(10億米ドル)と分析・予測、2024年~2031年
9.3.1.コンベアシステム
9.3.2.無人搬送車
9.3.3.AMRロボット
9.3.4.ロボットステーション
9.3.5.ピッキング&ソートシステム
9.3.6.スタッカークレーン
9.3.7.ラッキングシステム
9.3.8.パレタイジングロボット
9.4.装置タイプ別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年:用途別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)と用途別分析、2019~2023年
10.3.2024年~2031年のアプリケーション別市場規模(億米ドル)と分析・予測
10.3.1.ストレージ
10.3.1.1.移動式ラッキングシステム
10.3.1.2.フローラックシステム
10.3.1.3.コンパクト収納システム
10.3.1.4.カンチレバーラックシステム
10.3.1.5.FIFOラッキングシステム
10.3.1.6.多段ストレージシステム
10.3.1.7.スロットアングルラックシステム
10.3.1.8.極狭通路ラッキングシステム
10.3.1.9.パレタイジングラックシステム
10.3.2.ディスパッチ
10.3.3.仕分け・搬送
10.4.アプリケーション別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年:エンドユーザー分野別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)と最終用途分野別分析、2019年~2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)と最終用途分野別分析・予測、2024年~2031年
11.3.1.製造業
11.3.1.1.自動車
11.3.1.2.タイヤ
11.3.1.3.化学品
11.3.1.4.医薬品
11.3.1.5.繊維
11.3.1.6.食品・飲料
11.3.1.7.消費財
11.3.1.8.その他
11.3.2.電子商取引
11.3.3.小売FMCGの保管と流通
11.3.4.3PL
11.3.5.コールドチェーン保管
11.3.6.宅配便・小包
11.4.エンドユーザー分野別市場魅力度分析
12.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)と地域別分析、2019~2023年
12.3.現在の市場規模(10億米ドル)と地域別分析・予測、2024~2031年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.南アジア・太平洋
12.3.5.東アジア
12.3.6.中東・アフリカ
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
13.1.はじめに
13.2.SWOT分析
13.3.価格分析
13.4.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別動向分析(2019~2023年
13.5.市場分類別市場規模(億米ドル)と予測、2024年~2031年
13.5.1.国別
13.5.1.1.米国
13.5.1.2.カナダ
13.5.2.オートメーションタイプ別
13.5.3.機器タイプ別
13.5.4.用途別
13.5.5.用途別
13.6.市場魅力度分析
13.6.1.国別
13.6.2.オートメーションタイプ別
13.6.3.機器タイプ別
13.6.4.用途別
13.6.5.最終用途分野別
13.7.市場動向
13.8.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.9.促進要因と阻害要因-影響分析
14.中南米市場の分析 2019年~2023年および予測 2024年~2031年
14.1.はじめに
14.2.SWOT分析
14.3.価格分析
14.4.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別動向分析(2019~2023年
14.5.市場分類別市場規模(億米ドル)と予測、2024年~2031年
14.5.1.国別
14.5.1.1.米国
14.5.1.2.カナダ
14.5.2.オートメーションタイプ別
14.5.3.機器タイプ別
14.5.4.用途別
14.5.5.用途別
14.6.市場魅力度分析
14.6.1.国別
14.6.2.オートメーションタイプ別
14.6.3.機器タイプ別
14.6.4.用途別
14.6.5.最終用途分野別
14.7.市場動向
14.8.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.9.促進要因と阻害要因-影響分析
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
15.1.はじめに
15.2.SWOT分析
15.3.価格分析
15.4.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別動向分析(2019~2023年
15.5.市場分類別市場規模(億米ドル)と予測、2024年~2031年
15.5.1.国別
15.5.1.1.米国
15.5.1.2.カナダ
15.5.2.オートメーションタイプ別
15.5.3.機器タイプ別
15.5.4.用途別
15.5.5.用途別
15.6.市場魅力度分析
15.6.1.国別
15.6.2.オートメーションタイプ別
15.6.3.機器タイプ別
15.6.4.用途別
15.6.5.最終用途分野別
15.7.市場動向
15.8.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.9.促進要因と阻害要因-影響分析
16.南アジア・太平洋市場の分析 2019年~2023年および予測 2024年~2031年
16.1.はじめに
16.2.SWOT分析
16.3.価格分析
16.4.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別動向分析(2019~2023年
16.5.市場分類別市場規模(億米ドル)と予測、2024年~2031年
16.5.1.国別
16.5.1.1.米国
16.5.1.2.カナダ
16.5.2.オートメーションタイプ別
16.5.3.機器タイプ別
16.5.4.用途別
16.5.5.用途別
16.6.市場魅力度分析
16.6.1.国別
16.6.2.オートメーションタイプ別
16.6.3.機器タイプ別
16.6.4.用途別
16.6.5.最終用途分野別
16.7.市場動向
16.8.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.9.促進要因と阻害要因-影響分析
17.東アジア市場の分析 2019年~2023年および予測 2024年~2031年
17.1.はじめに
17.2.SWOT分析
17.3.価格分析
17.4.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別動向分析(2019~2023年
17.5.市場分類別市場規模(億米ドル)と予測、2024年~2031年
17.5.1.国別
17.5.1.1.米国
17.5.1.2.カナダ
17.5.2.オートメーションタイプ別
17.5.3.機器タイプ別
17.5.4.用途別
17.5.5.用途別
17.6.市場魅力度分析
17.6.1.国別
17.6.2.オートメーションタイプ別
17.6.3.機器タイプ別
17.6.4.用途別
17.6.5.最終用途分野別
17.7.市場動向
17.8.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.9.促進要因と阻害要因-影響分析
18.中東・アフリカ市場の分析 2019年~2023年および予測 2024年~2031年
18.1.はじめに
18.2.SWOT分析
18.3.価格分析
18.4.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別動向分析(2019~2023年
18.5.市場分類別市場規模(億米ドル)と予測、2024年~2031年
18.5.1.国別
18.5.1.1.米国
18.5.1.2.カナダ
18.5.2.オートメーションタイプ別
18.5.3.機器タイプ別
18.5.4.用途別
18.5.5.用途別
18.6.市場魅力度分析
18.6.1.国別
18.6.2.オートメーションタイプ別
18.6.3.機器タイプ別
18.6.4.用途別
18.6.5.最終用途分野別
18.7.市場動向
18.8.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.9.促進要因と阻害要因-影響分析
19.インド市場の分析 2019年~2023年および予測 2024年~2031年
19.1.はじめに
19.2.SWOT分析
19.3.価格分析
19.4.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別動向分析(2019~2023年
19.5.市場分類別市場規模(億米ドル)と予測、2024年~2031年
19.5.1.国別
19.5.1.1.米国
19.5.1.2.カナダ
19.5.2.オートメーションタイプ別
19.5.3.機器タイプ別
19.5.4.用途別
19.5.5.用途別
19.6.市場魅力度分析
19.6.1.国別
19.6.2.オートメーションタイプ別
19.6.3.機器タイプ別
19.6.4.用途別
19.6.5.用途別
20.国別市場分析
20.1.はじめに
20.1.1.主要国別市場金額比率分析
20.1.2.世界対.各国の成長比較
20.2.米国市場分析
20.2.1.オートメーションタイプ別
20.2.2.機器タイプ別
20.2.3.用途別
20.2.4.用途別
20.3.カナダ市場分析
20.3.1.オートメーションタイプ別
20.3.2.機器タイプ別
20.3.3.用途別
20.3.4.最終用途分野別
20.4.メキシコ市場分析
20.4.1.オートメーションタイプ別
20.4.2.機器タイプ別
20.4.3.用途別
20.4.4.最終用途分野別
20.5.ブラジル市場分析
20.5.1.オートメーションタイプ別
20.5.2.機器タイプ別
20.5.3.用途別
20.5.4.用途別
20.6.ドイツ市場分析
20.6.1.オートメーションタイプ別
20.6.2.機器タイプ別
20.6.3.用途別
20.6.4.最終用途分野別
20.7.イタリア市場分析
20.7.1.オートメーションタイプ別
20.7.2.機器タイプ別
20.7.3.用途別
20.7.4.最終用途分野別
20.8.フランス市場分析
20.8.1.オートメーションタイプ別
20.8.2.機器タイプ別
20.8.3.用途別
20.8.4.用途別
20.9.英国市場分析
20.9.1.オートメーションタイプ別
20.9.2.機器タイプ別
20.9.3.用途別
20.9.4.最終用途分野別
20.10.スペイン市場分析
20.10.1.オートメーションタイプ別
20.10.2.機器タイプ別
20.10.3.用途別
20.10.4.最終用途分野別
20.11.ベネルクス市場分析
20.11.1.オートメーションタイプ別
20.11.2.機器タイプ別
20.11.3.用途別
20.11.4.最終用途分野別
20.12.ロシア市場分析
20.12.1.オートメーションタイプ別
20.12.2.機器タイプ別
20.12.3.用途別
20.12.4.最終用途分野別
20.13.中国市場分析
20.13.1.オートメーションタイプ別
20.13.2.装置タイプ別
20.13.3.用途別
20.13.4.最終用途分野別
20.14.日本市場の分析
20.14.1.オートメーションタイプ別
20.14.2.装置タイプ別
20.14.3.用途別
20.14.4.最終用途分野別
20.15.韓国市場分析
20.15.1.オートメーションタイプ別
20.15.2.機器タイプ別
20.15.3.用途別
20.15.4.最終用途分野別
20.16.ASEAN市場分析
20.16.1.オートメーションタイプ別
20.16.2.機器タイプ別
20.16.3.用途別
20.16.4.用途別
20.17.オーストラリア・ニュージーランド市場分析
20.17.1.オートメーションタイプ別
20.17.2.機器タイプ別
20.17.3.用途別
20.17.4.用途別
20.18.GCC諸国の市場分析
20.18.1.オートメーションタイプ別
20.18.2.機器タイプ別
20.18.3.用途別
20.18.4.用途別
20.19.トルコ市場の分析
20.19.1.オートメーションタイプ別
20.19.2.機器タイプ別
20.19.3.用途別
20.19.4.最終用途部門別
20.20.南アフリカの市場分析
20.20.1.オートメーションタイプ別
20.20.2.機器タイプ別
20.20.3.用途別
20.20.4.用途別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析(自動イントラロジスティクス物流ソリューション)
21.2.市場集中度
21.3.上位プレイヤーの市場シェア分析
21.4.市場プレゼンス分析
21.4.1.プレイヤーの製品フットプリント別
22.競争分析
22.1.競争ダッシュボード
22.2.競合による価格分析
22.3.競合ベンチマーキング
22.4.競合の深堀り
22.4.1.リンデ・マテリアルハンドリング
22.4.1.1.概要
22.4.1.2.製品ポートフォリオ
22.4.1.3.戦略の概要
22.4.1.3.1.マーケティング戦略
22.4.1.3.2.製品戦略
22.4.2.デマティック
22.4.2.1.概要
22.4.2.2.製品ポートフォリオ
22.4.2.3.戦略の概要
22.4.2.3.1.マーケティング戦略
22.4.2.3.2.製品戦略
22.4.3.ユングハインリッヒAG
22.4.3.1.概要
22.4.3.2.製品ポートフォリオ
22.4.3.3.戦略の概要
22.4.3.3.1.マーケティング戦略
22.4.3.3.2.製品戦略
22.4.4.株式会社ダイフク
22.4.4.1.概要
22.4.4.2.製品ポートフォリオ
22.4.4.3.戦略の概要
22.4.4.3.1.マーケティング戦略
22.4.4.3.2.製品戦略
22.4.5.豊田自動織機
22.4.5.1.概要
22.4.5.2.製品ポートフォリオ
22.4.5.3.戦略の概要
22.4.5.3.1.マーケティング戦略
22.4.5.3.2.製品戦略
22.4.6.三菱ロジスネクスト株式会社
22.4.6.1.概要
22.4.6.2.製品ポートフォリオ
22.4.6.3.戦略の概要
22.4.6.3.1.マーケティング戦略
22.4.6.3.2.製品戦略
22.4.7.メカラックスSA
22.4.7.1.概要
22.4.7.2.製品ポートフォリオ
22.4.7.3.戦略の概要
22.4.7.3.1.マーケティング戦略
22.4.7.3.2.製品戦略
22.4.8.ファイブスグループ
22.4.8.1.概要
22.4.8.2.製品ポートフォリオ
22.4.8.3.戦略の概要
22.4.8.3.1.マーケティング戦略
22.4.8.3.2.製品戦略
22.4.9.Godrej & Boyce Mfg.Ltd.
22.4.9.1.概要
22.4.9.2.製品ポートフォリオ
22.4.9.3.戦略の概要
22.4.9.3.1.マーケティング戦略
22.4.9.3.2.製品戦略
22.4.10.SSIシェーファー
22.4.10.1.概要
22.4.10.2.製品ポートフォリオ
22.4.10.3.戦略の概要
22.4.10.3.1.マーケティング戦略
22.4.10.3.2.製品戦略
22.4.11.ネクソンオートメーション
22.4.11.1.概要
22.4.11.2.製品ポートフォリオ
22.4.11.3.戦略の概要
22.4.11.3.1.マーケティング戦略
22.4.11.3.2.製品戦略
22.4.12.ハンニバル・インダストリーズ
22.4.12.1.概要
22.4.12.2.製品ポートフォリオ
22.4.12.3.戦略の概要
22.4.12.3.1.マーケティング戦略
22.4.12.3.2.製品戦略
22.4.13.コンベコ
22.4.13.1.概要
22.4.13.2.製品ポートフォリオ
22.4.13.3.戦略の概要
22.4.13.3.1.マーケティング戦略
22.4.13.3.2.製品戦略
22.4.14.KÖHL Maschinenbau AG
22.4.14.1.概要
22.4.14.2.製品ポートフォリオ
22.4.14.3.戦略の概要
22.4.14.3.1.マーケティング戦略
22.4.14.3.2.製品戦略
22.4.15.Hans Turck GmbH & Co.KG
22.4.15.1.概要
22.4.15.2.製品ポートフォリオ
22.4.15.3.戦略の概要
22.4.15.3.1.マーケティング戦略
22.4.15.3.2.製品戦略
22.4.16.シムコープ
22.4.16.1.概要
22.4.16.2.製品ポートフォリオ
22.4.16.3.戦略の概要
22.4.16.3.1.マーケティング戦略
22.4.16.3.2.製品戦略
22.4.17.ベルクホフオートメーション社
22.4.17.1.概要
22.4.17.2.製品ポートフォリオ
22.4.17.3.戦略の概要
22.4.17.3.1.マーケティング戦略
22.4.17.3.2.製品戦略
22.4.18.HUBTEX Maschinenbau GmbH & Co.KG
22.4.18.1.概要
22.4.18.2.製品ポートフォリオ
22.4.18.3.戦略の概要
22.4.18.3.1.マーケティング戦略
22.4.18.3.2.製品戦略
22.4.19.NIEROS Metal Tovarna opreme d.o.o.
22.4.19.1.概要
22.4.19.2.製品ポートフォリオ
22.4.19.3.戦略の概要
22.4.19.3.1.マーケティング戦略
22.4.19.3.2.製品戦略
22.4.20.ロファ・インダストリアルオートメーショングループ
22.4.20.1.概要
22.4.20.2.製品ポートフォリオ
22.4.20.3.戦略の概要
22.4.20.3.1.マーケティング戦略
22.4.20.3.2.製品戦略
22.4.21.アドバーブ・テクノロジーズ・プライベート・リミテッド
22.4.21.1.概要
22.4.21.2.製品ポートフォリオ
22.4.21.3.戦略の概要
22.4.21.3.1.マーケティング戦略
22.4.21.3.2.製品戦略
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently unveiled a comprehensive report on the global market for automated intralogistics material handling solutions. This report provides a thorough evaluation of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Automated Intralogistics Material Handling Solutions Market Size (2024E): USD 63.4 Bn
• Projected Market Value (2031F): USD 162.3 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 14.4%

Report Scope: Automated Intralogistics Material Handling Solutions Market

Automated intralogistics material handling solutions play a crucial role in optimizing warehouse operations, enhancing supply chain efficiency, and boosting overall productivity. These solutions encompass a range of technologies, including automated guided vehicles (AGVs), autonomous mobile robots (AMRs), conveyor systems, and sorting systems. The market serves various industries such as manufacturing, retail, logistics, and healthcare, offering technologies designed to automate material transport, sorting, and storage processes. The market's growth is driven by increasing demands for operational efficiency, advancements in robotics and AI technology, and the need to reduce labor costs and minimize human error.

Market Growth Drivers:

The global automated intralogistics material handling solutions market is propelled by several key factors, including the increasing need for efficient warehouse operations and supply chain management. Adoption of automation technologies helps companies cut operational costs, improve accuracy, and speed up order fulfillment. The rise of e-commerce and the growing complexity of supply chains necessitate advanced material handling solutions to manage large inventory volumes and meet customer expectations. Technological advancements, including AI-driven robotics and machine learning algorithms, enhance the capabilities and efficiency of automated systems, further fueling market growth. The shift towards Industry 4.0 and smart manufacturing also creates new opportunities for automation in intralogistics.

Market Challenges:

Despite promising growth prospects, the market faces challenges such as high initial investment costs and the complexity of integrating with existing systems. Implementing automated solutions requires significant capital expenditure and technical expertise, which can be a barrier for small and medium-sized enterprises (SMEs). Additionally, concerns about cybersecurity, data privacy, and potential job displacement due to automation present challenges to market adoption. Overcoming these issues requires ongoing technological advancements, cost reduction strategies, and developing solutions that integrate seamlessly with current systems.

Market Opportunities:

The automated intralogistics material handling solutions market presents substantial growth opportunities driven by technological innovations and evolving industry needs. Integration of the Internet of Things (IoT) and big data analytics into material handling systems offers enhanced visibility, predictive maintenance, and real-time decision-making capabilities. The rising demand for personalized and on-demand services in e-commerce drives the need for flexible and scalable automation solutions. Moreover, expanding automation into sectors such as healthcare and food processing opens new market avenues. Strategic partnerships, investments in R&D, and development of cost-effective, adaptable solutions are essential for capitalizing on emerging opportunities and maintaining a competitive edge.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary factors driving global market growth for automated intralogistics material handling solutions?
• Which types of automated material handling solutions are seeing increased adoption across various industries?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the automated intralogistics market?
• Who are the leading players in the market, and what strategies are they using to remain competitive?
• What are the emerging trends and future prospects for the global automated intralogistics material handling solutions market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global automated intralogistics material handling solutions market, including KUKA AG, Dematic GmbH & Co. KG, and Swisslog Holding AG, emphasize innovation, product diversification, and strategic collaborations to maintain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced automation technologies such as AGVs, AMRs, and integrated warehouse management systems. Collaborations with technology providers, system integrators, and industry stakeholders enhance market access and drive technological adoption. Continuous improvement, customer-centric solutions, and sustainability initiatives are key to growth and strengthening market position.

Key Companies Profiled:

• Linde Material Handling
• Dematic
• Jungheinrich AG
• Daifuku Co., Ltd.
• Toyota Industries Corporation
• Mitsubishi Logisnext Co., Ltd.
• Mecalux SA
• Fives Group
• Godrej & Boyce Mfg. Co. Ltd.
• SSI SCHAEFER
• Nexon Automation
• Hannibal Industries
• Conveyco

Global Automated Intralogistics Material Handling Solutions Market by Category

By Automation Type:
• In-Built Machinery
• Remote Operated

By Equipment Type:
• Conveyor System
• AGV
• AMR Robots
• Robotic Stations
• Picking & Sortation Systems
• Stacker Cranes
• Racking Systems
• Palletizing Robots

By Application:
• Storage
• Dispatch
• Sorting & Conveying

By End Use Sector:
• Manufacturing
• E-Commerce
• Retail FMCG Storage and Distribution
• 3PL
• Cold Chain Storage
• Courier & Parcel

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Equipment Type Vs. Application Matrix
3. Key Market Trends
4. Key Success Factors
4.1. Objective of “Green” Process in Application handling
4.2. Reduced Lead Time and Space optimization
4.3. RPA (Robotics Process Automation) Market Growth
4.4. Preference of Smart Warehouses
4.5. Profitability incurred in design and consulting Services
5. Global Market - Pricing Analysis
5.1. Regional Pricing Analysis By Equipment Type
5.2. Pricing Break-up
5.2.1. Manufacturer Level Pricing
5.2.2. End Market Pricing
5.3. Global Weighted Average Pricing Analysis Benchmark
6. Global Market Demand (in US$ Bn ) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024 - 2031
6.1. Historical Market Value (US$ Bn ) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Bn ) Projections, 2024 - 2031
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Market Background
7.1. Macro-Economic Factors
7.1.1. Overview of Industry 4.0
7.1.2. Overview of Intralogistics by End Use Sectors
7.1.3. Manufacturing IVA Growth Outlook by Prominent Countries
7.1.4. Retail Warehousing Industry
7.1.5. Overview E-Commerce Industry Overview of Operations
7.1.6. Global Robotics Industry Overview
7.1.7. Global Industrial Racking Systems Market Overview and growth outlook
7.1.8. Global Automated Sortation Systems Market Overview and growth outlook
7.1.9. Other Key Macro-economic Factors
7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
7.2.1. Top Companies Historical Growth
7.2.2. Rate of Upcoming New facilities
7.2.3. Penetration Rate of Industrial 4.0 by End Use Sectors
7.2.4. Growth of big Data Analytics services
7.2.5. Planned Investments by Stakeholders
7.2.6. Manufacturing Sector Output production Rate
7.2.7. E-Commerce and Courier Industry Growth
7.2.8. Availability of skilled Labour
7.2.9. Government Policies for Business Support
7.2.10. Development of aftersales services Market
7.3. Impact of COVID - 19 Crisis
7.4. Value Chain Analysis
7.4.1. List of Hardware & Component providers
7.4.2. List of Automation Service Providers
7.4.3. List of Authorized Channel Service partners
7.5. Market Dynamics
7.5.1. Drivers
7.5.2. Restraints
7.5.3. Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024 - 2031, By Automation Type
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Analysis By Automation Type, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn ) and Analysis and Forecast By Automation Type, 2024 - 2031
8.3.1. In-Built Machinery
8.3.2. Remote Operated
8.4. Market Attractiveness Analysis By Automation Type
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024 - 2031, by Equipment Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Analysis By Equipment Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn ) and Analysis and Forecast By Equipment Type, 2024 - 2031
9.3.1. Conveyor System
9.3.2. AGV
9.3.3. AMR Robots
9.3.4. Robotic Stations
9.3.5. Picking & Sortation Systems
9.3.6. Stacker Cranes
9.3.7. Racking Systems
9.3.8. Palletizing Robots
9.4. Market Attractiveness Analysis By Equipment Type
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024 - 2031, By Application
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Analysis By Application, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn ) and Analysis and Forecast By Application, 2024 - 2031
10.3.1. Storage
10.3.1.1. Mobile Racking System
10.3.1.2. Flow Racking System
10.3.1.3. Compact Storage System
10.3.1.4. Cantilever Racking System
10.3.1.5. FIFO Racking System
10.3.1.6. Multi-tier Storage System
10.3.1.7. Slotted Angle Racking System
10.3.1.8. Very Narrow Aisle Racking System
10.3.1.9. Palletizing Racking System
10.3.2. Dispatch
10.3.3. Sorting & Conveying
10.4. Market Attractiveness Analysis By Application
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024 - 2031, By End-Use Sector
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Analysis By End-Use Sector, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn ) and Analysis and Forecast By End-Use Sector, 2024 - 2031
11.3.1. Manufacturing
11.3.1.1. Automotive
11.3.1.2. Tires
11.3.1.3. Chemicals
11.3.1.4. Pharmaceuticals
11.3.1.5. Textile
11.3.1.6. Food & Beverages
11.3.1.7. Consumer Goods
11.3.1.8. Others
11.3.2. E-Commerce
11.3.3. Retail FMCG Storage and Distribution
11.3.4. 3PL
11.3.5. Cold Chain Storage
11.3.6. Courier & Parcel
11.4. Market Attractiveness Analysis By End-Use Sector
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024 - 2031, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current Market Size (US$ Bn ) and Analysis and Forecast By Region, 2024 - 2031
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. South Asia and Pacific
12.3.5. East Asia
12.3.6. Middle East & Africa
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024 - 2031
13.1. Introduction
13.2. SWOT Analysis
13.3. Pricing Analysis
13.4. Historical Market Size (US$ Bn ) and Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.5. Market Size (US$ Bn ) and Forecast By Market Taxonomy, 2024 - 2031
13.5.1. By Country
13.5.1.1. U.S.
13.5.1.2. Canada
13.5.2. By Automation Type
13.5.3. By Equipment Type
13.5.4. By Application
13.5.5. By End-Use Sector
13.6. Market Attractiveness Analysis
13.6.1. By Country
13.6.2. By Automation Type
13.6.3. By Equipment Type
13.6.4. By Application
13.6.5. By End-Use Sector
13.7. Market Trends
13.8. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.9. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024 - 2031
14.1. Introduction
14.2. SWOT Analysis
14.3. Pricing Analysis
14.4. Historical Market Size (US$ Bn ) and Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.5. Market Size (US$ Bn ) and Forecast By Market Taxonomy, 2024 - 2031
14.5.1. By Country
14.5.1.1. U.S.
14.5.1.2. Canada
14.5.2. By Automation Type
14.5.3. By Equipment Type
14.5.4. By Application
14.5.5. By End-Use Sector
14.6. Market Attractiveness Analysis
14.6.1. By Country
14.6.2. By Automation Type
14.6.3. By Equipment Type
14.6.4. By Application
14.6.5. By End-Use Sector
14.7. Market Trends
14.8. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.9. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024 - 2031
15.1. Introduction
15.2. SWOT Analysis
15.3. Pricing Analysis
15.4. Historical Market Size (US$ Bn ) and Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.5. Market Size (US$ Bn ) and Forecast By Market Taxonomy, 2024 - 2031
15.5.1. By Country
15.5.1.1. U.S.
15.5.1.2. Canada
15.5.2. By Automation Type
15.5.3. By Equipment Type
15.5.4. By Application
15.5.5. By End-Use Sector
15.6. Market Attractiveness Analysis
15.6.1. By Country
15.6.2. By Automation Type
15.6.3. By Equipment Type
15.6.4. By Application
15.6.5. By End-Use Sector
15.7. Market Trends
15.8. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.9. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. South Asia & Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024 - 2031
16.1. Introduction
16.2. SWOT Analysis
16.3. Pricing Analysis
16.4. Historical Market Size (US$ Bn ) and Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.5. Market Size (US$ Bn ) and Forecast By Market Taxonomy, 2024 - 2031
16.5.1. By Country
16.5.1.1. U.S.
16.5.1.2. Canada
16.5.2. By Automation Type
16.5.3. By Equipment Type
16.5.4. By Application
16.5.5. By End-Use Sector
16.6. Market Attractiveness Analysis
16.6.1. By Country
16.6.2. By Automation Type
16.6.3. By Equipment Type
16.6.4. By Application
16.6.5. By End-Use Sector
16.7. Market Trends
16.8. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.9. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024 - 2031
17.1. Introduction
17.2. SWOT Analysis
17.3. Pricing Analysis
17.4. Historical Market Size (US$ Bn ) and Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.5. Market Size (US$ Bn ) and Forecast By Market Taxonomy, 2024 - 2031
17.5.1. By Country
17.5.1.1. U.S.
17.5.1.2. Canada
17.5.2. By Automation Type
17.5.3. By Equipment Type
17.5.4. By Application
17.5.5. By End-Use Sector
17.6. Market Attractiveness Analysis
17.6.1. By Country
17.6.2. By Automation Type
17.6.3. By Equipment Type
17.6.4. By Application
17.6.5. By End-Use Sector
17.7. Market Trends
17.8. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.9. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024 - 2031
18.1. Introduction
18.2. SWOT Analysis
18.3. Pricing Analysis
18.4. Historical Market Size (US$ Bn ) and Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.5. Market Size (US$ Bn ) and Forecast By Market Taxonomy, 2024 - 2031
18.5.1. By Country
18.5.1.1. U.S.
18.5.1.2. Canada
18.5.2. By Automation Type
18.5.3. By Equipment Type
18.5.4. By Application
18.5.5. By End-Use Sector
18.6. Market Attractiveness Analysis
18.6.1. By Country
18.6.2. By Automation Type
18.6.3. By Equipment Type
18.6.4. By Application
18.6.5. By End-Use Sector
18.7. Market Trends
18.8. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.9. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. India Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024 - 2031
19.1. Introduction
19.2. SWOT Analysis
19.3. Pricing Analysis
19.4. Historical Market Size (US$ Bn ) and Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.5. Market Size (US$ Bn ) and Forecast By Market Taxonomy, 2024 - 2031
19.5.1. By Country
19.5.1.1. U.S.
19.5.1.2. Canada
19.5.2. By Automation Type
19.5.3. By Equipment Type
19.5.4. By Application
19.5.5. By End-Use Sector
19.6. Market Attractiveness Analysis
19.6.1. By Country
19.6.2. By Automation Type
19.6.3. By Equipment Type
19.6.4. By Application
19.6.5. By End-Use Sector
20. Country Wise for Market Analysis
20.1. Introduction
20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
20.2. U.S. Market Analysis
20.2.1. By Automation Type
20.2.2. By Equipment Type
20.2.3. By Application
20.2.4. By End-Use Sector
20.3. Canada Market Analysis
20.3.1. By Automation Type
20.3.2. By Equipment Type
20.3.3. By Application
20.3.4. By End-Use Sector
20.4. Mexico Market Analysis
20.4.1. By Automation Type
20.4.2. By Equipment Type
20.4.3. By Application
20.4.4. By End-Use Sector
20.5. Brazil Market Analysis
20.5.1. By Automation Type
20.5.2. By Equipment Type
20.5.3. By Application
20.5.4. By End-Use Sector
20.6. Germany Market Analysis
20.6.1. By Automation Type
20.6.2. By Equipment Type
20.6.3. By Application
20.6.4. By End-Use Sector
20.7. Italy Market Analysis
20.7.1. By Automation Type
20.7.2. By Equipment Type
20.7.3. By Application
20.7.4. By End-Use Sector
20.8. France Market Analysis
20.8.1. By Automation Type
20.8.2. By Equipment Type
20.8.3. By Application
20.8.4. By End-Use Sector
20.9. U.K. Market Analysis
20.9.1. By Automation Type
20.9.2. By Equipment Type
20.9.3. By Application
20.9.4. By End-Use Sector
20.10. Spain Market Analysis
20.10.1. By Automation Type
20.10.2. By Equipment Type
20.10.3. By Application
20.10.4. By End-Use Sector
20.11. BENELUX Market Analysis
20.11.1. By Automation Type
20.11.2. By Equipment Type
20.11.3. By Application
20.11.4. By End-Use Sector
20.12. Russia Market Analysis
20.12.1. By Automation Type
20.12.2. By Equipment Type
20.12.3. By Application
20.12.4. By End-Use Sector
20.13. China Market Analysis
20.13.1. By Automation Type
20.13.2. By Equipment Type
20.13.3. By Application
20.13.4. By End-Use Sector
20.14. Japan Market Analysis
20.14.1. By Automation Type
20.14.2. By Equipment Type
20.14.3. By Application
20.14.4. By End-Use Sector
20.15. South Korea Market Analysis
20.15.1. By Automation Type
20.15.2. By Equipment Type
20.15.3. By Application
20.15.4. By End-Use Sector
20.16. ASEAN Market Analysis
20.16.1. By Automation Type
20.16.2. By Equipment Type
20.16.3. By Application
20.16.4. By End-Use Sector
20.17. Australia and New Zealand Market Analysis
20.17.1. By Automation Type
20.17.2. By Equipment Type
20.17.3. By Application
20.17.4. By End-Use Sector
20.18. GCC Countries Market Analysis
20.18.1. By Automation Type
20.18.2. By Equipment Type
20.18.3. By Application
20.18.4. By End-Use Sector
20.19. Turkey Market Analysis
20.19.1. By Automation Type
20.19.2. By Equipment Type
20.19.3. By Application
20.19.4. By End-Use Sector
20.20. South Africa Market Analysis
20.20.1. By Automation Type
20.20.2. By Equipment Type
20.20.3. By Application
20.20.4. By End-Use Sector
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies (Automated Intralogistics Material Handling Solutions)
21.2. Market Concentration
21.3. Market Share Analysis of Top Players
21.4. Market Presence Analysis
21.4.1. By Product footprint of Players
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Pricing Analysis by Competition
22.3. Competition Benchmarking
22.4. Competition Deep Dive
22.4.1. Linde Material Handling
22.4.1.1. Overview
22.4.1.2. Product Portfolio
22.4.1.3. Strategy Overview
22.4.1.3.1. Marketing Strategy
22.4.1.3.2. Product Strategy
22.4.2. Dematic
22.4.2.1. Overview
22.4.2.2. Product Portfolio
22.4.2.3. Strategy Overview
22.4.2.3.1. Marketing Strategy
22.4.2.3.2. Product Strategy
22.4.3. Jungheinrich AG
22.4.3.1. Overview
22.4.3.2. Product Portfolio
22.4.3.3. Strategy Overview
22.4.3.3.1. Marketing Strategy
22.4.3.3.2. Product Strategy
22.4.4. Daifuku Co., Ltd.
22.4.4.1. Overview
22.4.4.2. Product Portfolio
22.4.4.3. Strategy Overview
22.4.4.3.1. Marketing Strategy
22.4.4.3.2. Product Strategy
22.4.5. Toyota Industries Corporation
22.4.5.1. Overview
22.4.5.2. Product Portfolio
22.4.5.3. Strategy Overview
22.4.5.3.1. Marketing Strategy
22.4.5.3.2. Product Strategy
22.4.6. Mitsubishi Logisnext Co., Ltd.
22.4.6.1. Overview
22.4.6.2. Product Portfolio
22.4.6.3. Strategy Overview
22.4.6.3.1. Marketing Strategy
22.4.6.3.2. Product Strategy
22.4.7. Mecalux SA
22.4.7.1. Overview
22.4.7.2. Product Portfolio
22.4.7.3. Strategy Overview
22.4.7.3.1. Marketing Strategy
22.4.7.3.2. Product Strategy
22.4.8. Fives Group
22.4.8.1. Overview
22.4.8.2. Product Portfolio
22.4.8.3. Strategy Overview
22.4.8.3.1. Marketing Strategy
22.4.8.3.2. Product Strategy
22.4.9. Godrej & Boyce Mfg. Co. Ltd.
22.4.9.1. Overview
22.4.9.2. Product Portfolio
22.4.9.3. Strategy Overview
22.4.9.3.1. Marketing Strategy
22.4.9.3.2. Product Strategy
22.4.10. SSI SCHAEFER
22.4.10.1. Overview
22.4.10.2. Product Portfolio
22.4.10.3. Strategy Overview
22.4.10.3.1. Marketing Strategy
22.4.10.3.2. Product Strategy
22.4.11. Nexon Automation
22.4.11.1. Overview
22.4.11.2. Product Portfolio
22.4.11.3. Strategy Overview
22.4.11.3.1. Marketing Strategy
22.4.11.3.2. Product Strategy
22.4.12. Hannibal Industries
22.4.12.1. Overview
22.4.12.2. Product Portfolio
22.4.12.3. Strategy Overview
22.4.12.3.1. Marketing Strategy
22.4.12.3.2. Product Strategy
22.4.13. Conveyco
22.4.13.1. Overview
22.4.13.2. Product Portfolio
22.4.13.3. Strategy Overview
22.4.13.3.1. Marketing Strategy
22.4.13.3.2. Product Strategy
22.4.14. KÖHL Maschinenbau AG
22.4.14.1. Overview
22.4.14.2. Product Portfolio
22.4.14.3. Strategy Overview
22.4.14.3.1. Marketing Strategy
22.4.14.3.2. Product Strategy
22.4.15. Hans Turck GmbH & Co. KG
22.4.15.1. Overview
22.4.15.2. Product Portfolio
22.4.15.3. Strategy Overview
22.4.15.3.1. Marketing Strategy
22.4.15.3.2. Product Strategy
22.4.16. CIMCORP
22.4.16.1. Overview
22.4.16.2. Product Portfolio
22.4.16.3. Strategy Overview
22.4.16.3.1. Marketing Strategy
22.4.16.3.2. Product Strategy
22.4.17. Berghof Automation GmbH
22.4.17.1. Overview
22.4.17.2. Product Portfolio
22.4.17.3. Strategy Overview
22.4.17.3.1. Marketing Strategy
22.4.17.3.2. Product Strategy
22.4.18. HUBTEX Maschinenbau GmbH & Co. KG
22.4.18.1. Overview
22.4.18.2. Product Portfolio
22.4.18.3. Strategy Overview
22.4.18.3.1. Marketing Strategy
22.4.18.3.2. Product Strategy
22.4.19. NIEROS Metal Tovarna opreme d.o.o
22.4.19.1. Overview
22.4.19.2. Product Portfolio
22.4.19.3. Strategy Overview
22.4.19.3.1. Marketing Strategy
22.4.19.3.2. Product Strategy
22.4.20. Rofa Industrial Automation Group
22.4.20.1. Overview
22.4.20.2. Product Portfolio
22.4.20.3. Strategy Overview
22.4.20.3.1. Marketing Strategy
22.4.20.3.2. Product Strategy
22.4.21. Addverb Technologies Private Limited
22.4.21.1. Overview
22.4.21.2. Product Portfolio
22.4.21.3. Strategy Overview
22.4.21.3.1. Marketing Strategy
22.4.21.3.2. Product Strategy
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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