世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

水着とビーチウェア市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Swimwear and Beachwear Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の水着とビーチウェア市場に関する詳細な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場力学の詳細な分析を提供しました。本レポートは、市場... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月24日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の水着とビーチウェア市場に関する詳細な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場力学の詳細な分析を提供しました。本レポートは、市場構造の包括的な見解を提供します。

主な洞察

- 水着とビーチウェアの市場規模(2024E):272億米ドル
- 予測市場規模(2033F):272億米ドル455億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033):5.9

レポートの範囲水着とビーチウェア市場

スイムウエアとビーチウエアは、快適性、スタイル、機能性を兼ね備えた、レクリエーションや競技のウォーターアクティビティに欠かせない衣服である。この市場は、男性、女性、子供など幅広い消費者に対応し、ビキニ、ワンピース、トランクス、ボードショーツ、ラッシュガード、カバーアップなどの製品を提供している。市場は、ファッショントレンド、ウォータースポーツへの参加者の増加、可処分所得の増加、ボディポジティブとフィットネスに対する意識の高まりの影響を受けている。また、生地技術の進歩により、耐久性、UVカット、速乾性が向上している。

市場成長の促進要因:

世界のスイムウェア・ビーチウェア市場は、ビーチでのバケーションや水辺でのアクティビティの人気が高まり、ファッショナブルで機能的なスイムウェアの需要が高まっていることなど、いくつかの要因によって牽引されている。また、消費者が最新のトレンドやスタイルを求めるため、ソーシャルメディアやファッション・インフルエンサーの影響力も市場成長の推進力として重要な役割を果たしている。さらに、健康やフィットネスに対する意識の高まりが、水泳やその他のウォータースポーツへの参加を促し、市場をさらに拡大している。環境に優しく持続可能な素材を含む生地技術の革新は、製品の魅力を高め、持続可能なファッションへの需要の高まりに合致している。

市場の課題:

成長見通しは明るいものの、水着・ビーチウェア市場は、季節性や競争の激化など、いくつかの課題に直面している。水着販売の季節性は需要の変動につながり、メーカーや小売業者の在庫管理や収益性に影響を与える。また、多数のブランドによる競争の激しさや、模倣品の横行も、さらなる課題となっている。さらに、水着製造における特定の素材や化学物質の使用に関する規制や基準は地域によって異なるため、メーカーにとってはコンプライアンス上の複雑さが生じる。

市場機会:

水着・ビーチウェア市場は、新興市場、技術の進歩、Eコマースの拡大により、大きな成長機会をもたらしている。アジア太平洋地域や中南米などの発展途上地域では、中流階級の人口が増加し、可処分所得が増加しているため、水着・ビーチウェア・ブランドにとって有利な展望が開けている。センサーを組み込んだスマート水着の開発や性能追跡など、繊維製造における技術革新が新たな製品機会を生み出している。さらに、オンライン・ショッピングの台頭とデジタル・マーケティング戦略により、ブランドはより多くの消費者にリーチし、顧客エンゲージメントを高めることができる。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の水着・ビーチウェア市場成長の主な原動力は何か?
- 市場の需要を牽引している製品タイプと消費者層は?
- 技術の進歩は水着・ビーチウェア市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- 市場の主要プレイヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を取っているのか?
- 世界の水着・ビーチウェア市場の新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Speedo International Ltd.、Arena S.p.A.、Quiksilver Inc.など、世界の水着・ビーチウェア市場の大手企業は、競争力を強化するため、イノベーション、製品の差別化、戦略的パートナーシップを重視している。これらの企業は、多様な消費者の嗜好に対応し、持続可能で高性能な素材を含む先進的な水着のソリューションを生み出すために研究開発に投資している。ファッションデザイナー、インフルエンサー、小売パートナーとのコラボレーションは、市場へのアクセスを容易にし、ブランドの認知度を高める。さらに、デジタルマーケティング、ソーシャルメディアとの連携、パーソナライズされたショッピング体験に注力することで、市場の成長を促進し、顧客ロイヤルティを高めている。

主な企業

- バリ・スイム
- リブ・ブラジル
- キングトレーディング
- シーフォリーUS
- スピード・インターナショナル社
- エルブランズ
- ナイキ
- TYRスポーツ社
- Rip Curl Group Pty Ltd.
- アリーナS.p.A.
- ゴッテックス・カンパニー
- アシックス
- Wicked Weasel Pty.Ltd.
- シアーズ・ホールディングス

水着・ビーチウェア産業調査の主要セグメント

製品タイプ別
- 水着
- ビーチウェア

エンドユーザー別
- 男性
- レディース
- キッズ

素材別
- ナイロン
- ポリエステル
- スパンデックス
- ネオプレン
- コットン

販売チャネル別
- ハイパーマーケット/スーパーマーケット
- 百貨店
- 専門店
- 独立系小型店

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東 アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.ウォータースポーツの人気
3.1.2.アドオンとしてのアクセサリー
3.1.3.水着とビーチウェアの持続可能性
3.1.4.ファッショナブルな水着とビーチウェアの需要の高まり
3.1.5.ラグジュアリーブランドはアジアに関心を移す
3.1.6.マタニティ水着市場の成長機会
3.1.7.その他(調査中)
3.2.製品・サービスの革新と開発動向
4.水着・ビーチウェアの世界市場需要(金額または規模:億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
4.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
4.2.現在と将来の市場価値(US$ Bn)予測、2024-2033年
4.2.1.前年比成長トレンド分析
4.2.2.絶対額の機会分析
5.水着とビーチウェアの世界市場-価格分析
5.1.製品タイプ別地域別価格分析
5.2.価格内訳
5.2.1.メーカーレベル価格
5.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
5.3.世界平均価格分析ベンチマーク
6.市場背景
6.1.マクロ経済要因
6.1.1.世界のGDP成長見通し
6.1.2.世界の個人消費見通し
6.1.3.世界の都市化の概要
6.1.4.ファッション・アパレル産業の成長
6.1.5.水着とビーチウェアの世界市場展望
6.1.6.Covid-19パンデミックの世界的発生
6.1.7.世界経済の不安定化
6.1.8.世界的な人口増加と所得水準
6.1.9.世界の所得層人口の概要
6.2.予測要因-関連性と影響
6.2.1.トップ企業の過去の成長
6.2.2.都市化の成長見通し
6.2.3.消費者物価指数
6.2.4.家計所得の見通し
6.2.5.一人当たり可処分所得
6.3.バリューチェーン
6.4.水着・ビーチウェア市場のPESTLE分析
6.5.水着とビーチウェア市場の投資実現可能性マトリックス
6.6.ポーターのファイブフォース
6.7.市場ダイナミクス
6.7.1.促進要因
6.7.2.阻害要因
6.7.3.機会分析
7.水着とビーチウェアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品タイプ別
7.1.はじめに / 主要な調査結果
7.2.製品タイプ別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
7.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
7.3.1.水着
7.3.1.1.ワンピーススーツ
7.3.1.2.ニー・スーツ
7.3.1.3.スイムトップス
7.3.1.4.スイムショーツ
7.3.1.5.全身スーツ
7.3.2.ビーチウェア
7.3.2.1.ビキニ&タンキニ
7.3.2.2.カフタン&ビーチ・カバーアップ
7.3.2.3.ラッシュガード
7.3.2.4.ドレス
7.3.2.5.ボードショーツ
7.3.2.6.帽子&シューズ
7.3.3.その他
7.4.製品タイプ別市場魅力度分析
8.水着とビーチウェアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
8.1.はじめに/主要調査結果
8.2.エンドユーザー別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
8.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
8.3.1.男性
8.3.2.女性
8.3.3.子供
8.3.3.1.男の子
8.3.3.2.女の子
8.3.3.3.幼児
8.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
9.水着とビーチウェアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:素材別
9.1.はじめに/主要調査結果
9.2.素材別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
9.3.材料別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024~2033年
9.3.1.ナイロン
9.3.2.ポリエステル
9.3.3.スパンデックス
9.3.4.ネオプレン
9.3.5.コットン
9.3.6.その他
9.4.素材別市場魅力度分析
10.水着とビーチウェアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.販売チャネル別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
10.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024~2033年
10.3.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
10.3.2.百貨店
10.3.3.専門店
10.3.4.独立系小型店
10.3.5.オンライン小売業者
10.3.5.1.直接販売
10.3.5.2.間接販売
10.3.6.その他の販売チャネル
10.4.販売チャネル別市場魅力度分析
11.水着とビーチウェアの世界市場分析2019-2023年、地域別予測2024-2033年
11.1.はじめに
11.2.過去の地域別市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
11.3.地域別の現在の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024~2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.南アジア
11.3.5.東アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米の水着・ビーチウェア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析、2019-2023年
12.3.市場分類別市場規模(億米ドル)予測、2024年~2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.製品タイプ別
12.3.3.エンドユーザー別
12.3.4.素材別
12.3.5.販売チャネル別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.製品タイプ別
12.4.2.エンドユーザー別
12.4.3.素材別
12.4.4.販売チャネル別
12.5.市場動向
12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
12.7.促進要因と阻害要因-影響分析
13.ラテンアメリカの水着とビーチウェア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析、2019-2023年
13.3.市場分類別市場規模(億米ドル)予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.ブラジル
13.3.1.2.メキシコ
13.3.1.3.その他のラテンアメリカ
13.3.2.製品タイプ別
13.3.3.エンドユーザー別
13.3.4.素材別
13.3.5.販売チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.製品タイプ別
13.4.2.エンドユーザー別
13.4.3.素材別
13.4.4.販売チャネル別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.ヨーロッパの水着とビーチウェア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
14.3.市場分類別市場規模(億米ドル)予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ドイツ
14.3.1.2.イタリア
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イギリス
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.その他のヨーロッパ
14.3.2.製品タイプ別
14.3.3.エンドユーザー別
14.3.4.素材別
14.3.5.販売チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.製品タイプ別
14.4.2.エンドユーザー別
14.4.3.素材別
14.4.4.販売チャネル別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.南アジアの水着・ビーチウェア市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
15.3.市場分類別市場規模(億米ドル)予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.インド
15.3.1.2.タイ
15.3.1.3.インドネシア
15.3.1.4.マレーシア
15.3.1.5.その他の南アジア
15.3.2.製品タイプ別
15.3.3.エンドユーザー別
15.3.4.素材別
15.3.5.販売チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.製品タイプ別
15.4.2.エンドユーザー別
15.4.3.素材別
15.4.4.販売チャネル別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.東アジアの水着とビーチウェア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
16.3.市場分類別市場規模(億米ドル)予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.中国
16.3.1.2.日本
16.3.1.3.韓国
16.3.2.製品タイプ別
16.3.3.エンドユーザー別
16.3.4.素材別
16.3.5.販売チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.製品タイプ別
16.4.2.エンドユーザー別
16.4.3.素材別
16.4.4.販売チャネル別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.オセアニアの水着とビーチウェア市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別市場規模(億米ドル)予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.製品タイプ別
17.3.3.エンドユーザー別
17.3.4.素材別
17.3.5.販売チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.製品タイプ別
17.4.2.エンドユーザー別
17.4.3.素材別
17.4.4.販売チャネル別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.中東・アフリカの水着・ビーチウェア市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
18.3.市場分類別市場規模(億米ドル)予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.南アフリカ
18.3.1.3.北アフリカ
18.3.1.4.その他のMEA
18.3.2.製品タイプ別
18.3.3.エンドユーザー別
18.3.4.素材別
18.3.5.販売チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.製品タイプ別
18.4.2.エンドユーザー別
18.4.3.素材別
18.4.4.販売チャネル別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
19.主要国の水着とビーチウェア市場分析、2024年
19.1.はじめに
19.1.1.主要国別市場金額構成比分析
19.1.2.世界対.各国の成長比較
19.2.米国の水着・ビーチウェア市場分析
19.2.1.製品タイプ別
19.2.2.エンドユーザー別
19.2.3.素材別
19.2.4.販売チャネル別
19.3.カナダの水着・ビーチウェア市場分析
19.3.1.製品タイプ別
19.3.2.エンドユーザー別
19.3.3.素材別
19.3.4.販売チャネル別
19.4.メキシコの水着・ビーチウェア市場分析
19.4.1.製品タイプ別
19.4.2.エンドユーザー別
19.4.3.素材別
19.4.4.販売チャネル別
19.5.ブラジルの水着とビーチウェア市場分析
19.5.1.製品タイプ別
19.5.2.エンドユーザー別
19.5.3.素材別
19.5.4.販売チャネル別
19.6.ドイツの水着・ビーチウェア市場分析
19.6.1.製品タイプ別
19.6.2.エンドユーザー別
19.6.3.素材別
19.6.4.販売チャネル別
19.7.イタリアの水着とビーチウェア市場分析
19.7.1.製品タイプ別
19.7.2.エンドユーザー別
19.7.3.素材別
19.7.4.販売チャネル別
19.8.フランスの水着とビーチウェア市場分析
19.8.1.製品タイプ別
19.8.2.エンドユーザー別
19.8.3.材料別
19.8.4.販売チャネル別
19.9.イギリスの水着・ビーチウェア市場分析
19.9.1.製品タイプ別
19.9.2.エンドユーザー別
19.9.3.素材別
19.9.4.販売チャネル別
19.10.スペインの水着とビーチウェア市場分析
19.10.1.製品タイプ別
19.10.2.エンドユーザー別
19.10.3.素材別
19.10.4.販売チャネル別
19.11.中国水着・ビーチウェア市場分析
19.11.1.製品タイプ別
19.11.2.エンドユーザー別
19.11.3.素材別
19.11.4.販売チャネル別
19.12.日本の水着・ビーチウェア市場分析
19.12.1.製品タイプ別
19.12.2.エンドユーザー別
19.12.3.素材別
19.12.4.販売チャネル別
19.13.韓国の水着・ビーチウェア市場分析
19.13.1.製品タイプ別
19.13.2.エンドユーザー別
19.13.3.素材別
19.13.4.販売チャネル別
19.14.インドの水着・ビーチウェア市場分析
19.14.1.製品タイプ別
19.14.2.エンドユーザー別
19.14.3.素材別
19.14.4.販売チャネル別
19.15.ASEAN水着・ビーチウェア市場分析
19.15.1.製品タイプ別
19.15.2.エンドユーザー別
19.15.3.素材別
19.15.4.販売チャネル別
19.16.オーストラリアとニュージーランドの水着とビーチウェア市場分析
19.16.1.製品タイプ別
19.16.2.エンドユーザー別
19.16.3.素材別
19.16.4.販売チャネル別
19.17.南アフリカの水着とビーチウェア市場分析
19.17.1.製品タイプ別
19.17.2.エンドユーザー別
19.17.3.素材別
19.17.4.販売チャネル別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析(水着・ビーチウェア)
20.2.市場集中度
20.3.上位企業の市場シェア分析
20.4.市場プレゼンス分析
21.競争分析
21.1.競合ダッシュボード
21.2.競合ベンチマーキング
21.3.競合ディープダイブ
21.3.1.バリスイム
21.3.1.1.概要
21.3.1.2.製品ポートフォリオ
21.3.1.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.1.4.セールスフットプリント
21.3.1.5.戦略の概要
21.3.1.5.1.マーケティング戦略
21.3.1.5.2.サービス戦略
21.3.1.5.3.チャネル戦略
21.3.2.リブ・ブラジル
21.3.2.1.概要
21.3.2.2.製品ポートフォリオ
21.3.2.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.2.4.セールスフットプリント
21.3.2.5.戦略の概要
21.3.2.5.1.マーケティング戦略
21.3.2.5.2.サービス戦略
21.3.2.5.3.チャネル戦略
21.3.3.キング商会
21.3.3.1.概要
21.3.3.2.製品ポートフォリオ
21.3.3.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.3.4.セールスフットプリント
21.3.3.5.戦略の概要
21.3.3.5.1.マーケティング戦略
21.3.3.5.2.サービス戦略
21.3.3.5.3.チャネル戦略
21.3.4.シーフォリーUS
21.3.4.1.概要
21.3.4.2.製品ポートフォリオ
21.3.4.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.4.4.セールスフットプリント
21.3.4.5.戦略の概要
21.3.4.5.1.マーケティング戦略
21.3.4.5.2.サービス戦略
21.3.4.5.3.チャネル戦略
21.3.5.スピード・インターナショナル
21.3.5.1.概要
21.3.5.2.製品ポートフォリオ
21.3.5.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.5.4.セールスフットプリント
21.3.5.5.戦略の概要
21.3.5.5.1.マーケティング戦略
21.3.5.5.2.サービス戦略
21.3.5.5.3.チャネル戦略
21.3.6.Lブランズ
21.3.6.1.概要
21.3.6.2.製品ポートフォリオ
21.3.6.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.6.4.セールスフットプリント
21.3.6.5.戦略の概要
21.3.6.5.1.マーケティング戦略
21.3.6.5.2.サービス戦略
21.3.6.5.3.チャネル戦略
21.3.7.ナイキ
21.3.7.1.概要
21.3.7.2.製品ポートフォリオ
21.3.7.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.7.4.セールスフットプリント
21.3.7.5.戦略の概要
21.3.7.5.1.マーケティング戦略
21.3.7.5.2.サービス戦略
21.3.7.5.3.チャネル戦略
21.3.8.TYRスポーツ社
21.3.8.1.概要
21.3.8.2.製品ポートフォリオ
21.3.8.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.8.4.セールスフットプリント
21.3.8.5.戦略の概要
21.3.8.5.1.マーケティング戦略
21.3.8.5.2.サービス戦略
21.3.8.5.3.チャネル戦略
21.3.9.リップ・カール・グループ
21.3.9.1.概要
21.3.9.2.製品ポートフォリオ
21.3.9.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.9.4.セールスフットプリント
21.3.9.5.戦略の概要
21.3.9.5.1.マーケティング戦略
21.3.9.5.2.サービス戦略
21.3.9.5.3.チャネル戦略
21.3.10.アリーナS.p.A.
21.3.10.1.概要
21.3.10.2.製品ポートフォリオ
21.3.10.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.10.4.販売拠点
21.3.10.5.戦略の概要
21.3.10.5.1.マーケティング戦略
21.3.10.5.2.サービス戦略
21.3.10.5.3.チャネル戦略
21.3.11.ゴッテクス・カンパニー
21.3.11.1.概要
21.3.11.2.製品ポートフォリオ
21.3.11.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.11.4.セールスフットプリント
21.3.11.5.戦略の概要
21.3.11.5.1.マーケティング戦略
21.3.11.5.2.サービス戦略
21.3.11.5.3.チャネル戦略
21.3.12.アシックスカンパニー
21.3.12.1.概要
21.3.12.2.製品ポートフォリオ
21.3.12.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.12.4.販売拠点
21.3.12.5.戦略の概要
21.3.12.5.1.マーケティング戦略
21.3.12.5.2.サービス戦略
21.3.12.5.3.チャネル戦略
21.3.13.Wicked Weasel Pty.Ltd.
21.3.13.1.概要
21.3.13.2.製品ポートフォリオ
21.3.13.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.13.4.セールスフットプリント
21.3.13.5.戦略の概要
21.3.13.5.1.マーケティング戦略
21.3.13.5.2.サービス戦略
21.3.13.5.3.チャネル戦略
21.3.14.シアーズ・ホールディングス
21.3.14.1.概要
21.3.14.2.製品ポートフォリオ
21.3.14.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.14.4.セールスフットプリント
21.3.14.5.戦略の概要
21.3.14.5.1.マーケティング戦略
21.3.14.5.2.サービス戦略
21.3.14.5.3.チャネル戦略
21.3.15.その他のプレーヤー(要望に応じて)
21.3.15.1.概要
21.3.15.2.製品ポートフォリオ
21.3.15.3.市場セグメント別収益性(サービス/チャネル/地域)
21.3.15.4.販売拠点
21.3.15.5.戦略の概要
21.3.15.5.1.マーケティング戦略
21.3.15.5.2.サービス戦略
21.3.15.5.3.チャネル戦略
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published a detailed report on the global swimwear and beachwear market, offering an in-depth analysis of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges. This report provides a comprehensive view of the market structure.

Key Insights:

• Swimwear and Beachwear Market Size (2024E): USD 27.2 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 45.5 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033):5.9%

Scope of the Report: Swimwear and Beachwear Market

Swimwear and beachwear are essential garments designed for recreational and competitive water activities, combining comfort, style, and functionality. This market caters to a wide range of consumers, including men, women, and children, offering products such as bikinis, one-pieces, trunks, boardshorts, rash guards, and cover-ups. The market is influenced by fashion trends, increasing participation in water sports, rising disposable incomes, and growing awareness of body positivity and fitness. Additionally, advancements in fabric technology contribute to enhanced durability, UV protection, and quick-drying properties.

Market Growth Drivers:

The global swimwear and beachwear market is driven by several factors, including the rising popularity of beach vacations and water-based activities, which increases demand for fashionable and functional swimwear. The influence of social media and fashion influencers also plays a significant role in driving market growth, as consumers seek the latest trends and styles. Additionally, heightened health and fitness awareness encourages more people to participate in swimming and other water sports, further expanding the market. Innovations in fabric technology, including eco-friendly and sustainable materials, enhance product appeal and align with the growing demand for sustainable fashion.

Market Challenges:

Despite positive growth prospects, the swimwear and beachwear market faces several challenges, including seasonality and intense competition. The seasonal nature of swimwear sales can lead to fluctuations in demand, impacting inventory management and profitability for manufacturers and retailers. The high level of competition among numerous brands and the prevalence of counterfeit products pose additional challenges. Furthermore, varying regional regulations and standards concerning the use of certain materials and chemicals in swimwear production can create compliance complexities for manufacturers.

Market Opportunities:

The swimwear and beachwear market offers significant growth opportunities driven by emerging markets, technological advancements, and the expanding scope of e-commerce. The growing middle-class population and rising disposable incomes in developing regions, such as Asia-Pacific and Latin America, present lucrative prospects for swimwear and beachwear brands. Technological innovations in textile manufacturing, such as the development of smart swimwear with integrated sensors and performance tracking, create new product opportunities. Additionally, the rise of online shopping and digital marketing strategies enable brands to reach a broader audience and enhance customer engagement.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary drivers of growth in the global swimwear and beachwear market?
• Which product types and consumer segments are leading demand in the market?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the swimwear and beachwear market?
• Who are the key players in the market, and what strategies are they using to maintain their competitive edge?
• What are the emerging trends and future prospects for the global swimwear and beachwear market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global swimwear and beachwear market, including Speedo International Ltd., Arena S.p.A., and Quiksilver Inc., emphasize innovation, product differentiation, and strategic partnerships to enhance their competitive position. These companies invest in research and development to create advanced swimwear solutions, including sustainable and high-performance materials, catering to diverse consumer preferences. Collaborations with fashion designers, influencers, and retail partners facilitate market access and boost brand visibility. Additionally, a focus on digital marketing, social media engagement, and personalized shopping experiences fosters market growth and enhances customer loyalty.

Key Companies Profiled:

• Bali Swim Ltd.
• Liv Brasil
• King Trading Company
• Seafolly US
• Speedo International Limited
• L Brands, Inc.
• Nike, Inc.
• TYR Sport, Inc.
• Rip Curl Group Pty Ltd.
• Arena S.p.A.
• Gottex Company
• ASICS Company
• Wicked Weasel Pty. Ltd.
• Sears Holdings Corporation

Key Segments of Swimwear and Beachwear Industry Research

By Product Type:
• Swimwear
• Beachwear

By End User:
• Men
• Women
• Kids

By Material:
• Nylon
• Polyester
• Spandex
• Neoprene
• Cotton

By Sales Channel:
• Hypermarkets/Supermarkets
• Departmental Stores
• Specialty Stores
• Independent Small Stores

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• Middle East Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Popularity of Water Sports
3.1.2. Accessories As Add-Ons
3.1.3. Sustainability in Swimwear and Beachwear
3.1.4. Rise In Demand for Fashionable Swimwear and Beachwear
3.1.5. Luxury Brands Shift Their Attention To Asia
3.1.6. Growing Opportunity in Maternity Swimwear Market
3.1.7. Others (during the course of research)
3.2. Product/Service Innovation & Development Trends
4. Global Swimwear and Beachwear Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
5. Global Swimwear and Beachwear Market - Pricing Analysis
5.1. Regional Pricing Analysis By Product Type
5.2. Pricing Break-up
5.2.1. Manufacturer Level Pricing
5.2.2. Distributor Level Pricing
5.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
6. Market Background
6.1. Macro-Economic Factors
6.1.1. Global GDP Growth Outlook
6.1.2. Global Consumer Spending Outlook
6.1.3. Global Urbanization Overview
6.1.4. Fashion and Apparel Industry Growth
6.1.5. Global Swimwear and Beachwear Market Outlook
6.1.6. Global Outbreak of Covid-19 Pandemic
6.1.7. Global Economic Instability
6.1.8. Global Growing Population and Income Level
6.1.9. Global Income Group Population Overview
6.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
6.2.1. Top Companies Historical Growth
6.2.2. Urbanization Growth Outlook
6.2.3. Consumer Price Index
6.2.4. Household Income Outlook
6.2.5. Per Capita Disposable Income
6.3. Value Chain
6.4. PESTLE Analysis of Swimwear and Beachwear Market
6.5. Investment Feasibility Matrix of Swimwear and Beachwear Market
6.6. Porter’s Five Force
6.7. Market Dynamics
6.7.1. Drivers
6.7.2. Restraints
6.7.3. Opportunity Analysis
7. Global Swimwear and Beachwear Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Product Type
7.1. Introduction / Key Findings
7.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by Product Type, 2019-2023
7.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Product Type, 2024-2033
7.3.1. Swimwear
7.3.1.1. One Piece Suits
7.3.1.2. Knee Suits
7.3.1.3. Swim Tops
7.3.1.4. Swim Shorts
7.3.1.5. Full Body Suits
7.3.2. Beachwear
7.3.2.1. Bikinis & Tankinis
7.3.2.2. Kaftans & Beach Cover-ups
7.3.2.3. Rash Guards
7.3.2.4. Dresses
7.3.2.5. Board Shorts
7.3.2.6. Hats & Footwear
7.3.3. Others
7.4. Market Attractiveness Analysis by Product Type
8. Global Swimwear and Beachwear Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End User
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by End User, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by End User, 2024-2033
8.3.1. Men
8.3.2. Women
8.3.3. Kids
8.3.3.1. Boys
8.3.3.2. Girls
8.3.3.3. Toddlers
8.4. Market Attractiveness Analysis by End User
9. Global Swimwear and Beachwear Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Material
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by Material, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Material, 2024-2033
9.3.1. Nylon
9.3.2. Polyester
9.3.3. Spandex
9.3.4. Neoprene
9.3.5. Cotton
9.3.6. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis by Material
10. Global Swimwear and Beachwear Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Sales Channel
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by Sales Channel, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Sales Channel, 2024-2033
10.3.1. Hypermarkets/ Supermarkets
10.3.2. Departmental Stores
10.3.3. Specialty Stores
10.3.4. Independent Small Stores
10.3.5. Online Retailers
10.3.5.1. Direct Sales
10.3.5.2. Indirect Sales
10.3.6. Other Sales Channel
10.4. Market Attractiveness Analysis by Sales Channel
11. Global Swimwear and Beachwear Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by Region, 2019-2023
11.3. Current Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. South Asia
11.3.5. East Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis by Region
12. North America Swimwear and Beachwear Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Market Size (US$ Bn) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Product Type
12.3.3. By End User
12.3.4. By Material
12.3.5. By Sales Channel
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Product Type
12.4.2. By End User
12.4.3. By Material
12.4.4. By Sales Channel
12.5. Market Trends
12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13. Latin America Swimwear and Beachwear Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Brazil
13.3.1.2. Mexico
13.3.1.3. Rest of Latin America
13.3.2. By Product Type
13.3.3. By End User
13.3.4. By Material
13.3.5. By Sales Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Product Type
13.4.2. By End User
13.4.3. By Material
13.4.4. By Sales Channel
13.5. Market Trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Europe Swimwear and Beachwear Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Germany
14.3.1.2. Italy
14.3.1.3. France
14.3.1.4. U.K.
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. Rest of Europe
14.3.2. By Product Type
14.3.3. By End User
14.3.4. By Material
14.3.5. By Sales Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Product Type
14.4.2. By End User
14.4.3. By Material
14.4.4. By Sales Channel
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. South Asia Swimwear and Beachwear Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. India
15.3.1.2. Thailand
15.3.1.3. Indonesia
15.3.1.4. Malaysia
15.3.1.5. Rest of South Asia
15.3.2. By Product Type
15.3.3. By End User
15.3.4. By Material
15.3.5. By Sales Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Product Type
15.4.2. By End User
15.4.3. By Material
15.4.4. By Sales Channel
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. East Asia Swimwear and Beachwear Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. China
16.3.1.2. Japan
16.3.1.3. South Korea
16.3.2. By Product Type
16.3.3. By End User
16.3.4. By Material
16.3.5. By Sales Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Product Type
16.4.2. By End User
16.4.3. By Material
16.4.4. By Sales Channel
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Oceania Swimwear and Beachwear Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Product Type
17.3.3. By End User
17.3.4. By Material
17.3.5. By Sales Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Product Type
17.4.2. By End User
17.4.3. By Material
17.4.4. By Sales Channel
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Middle East and Africa Swimwear and Beachwear Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Market Size (US$ Bn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. South Africa
18.3.1.3. Northern Africa
18.3.1.4. Rest of MEA
18.3.2. By Product Type
18.3.3. By End User
18.3.4. By Material
18.3.5. By Sales Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Product Type
18.4.2. By End User
18.4.3. By Material
18.4.4. By Sales Channel
18.5. Market Trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Key Countries Swimwear and Beachwear Market Analysis, 2024
19.1. Introduction
19.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
19.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
19.2. U.S. Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.2.1. By Product Type
19.2.2. By End User
19.2.3. By Material
19.2.4. By Sales Channel
19.3. Canada Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.3.1. By Product Type
19.3.2. By End User
19.3.3. By Material
19.3.4. By Sales Channel
19.4. Mexico Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.4.1. By Product Type
19.4.2. By End User
19.4.3. By Material
19.4.4. By Sales Channel
19.5. Brazil Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.5.1. By Product Type
19.5.2. By End User
19.5.3. By Material
19.5.4. By Sales Channel
19.6. Germany Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.6.1. By Product Type
19.6.2. By End User
19.6.3. By Material
19.6.4. By Sales Channel
19.7. Italy Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.7.1. By Product Type
19.7.2. By End User
19.7.3. By Material
19.7.4. By Sales Channel
19.8. France Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.8.1. By Product Type
19.8.2. By End User
19.8.3. By Material
19.8.4. By Sales Channel
19.9. U.K. Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.9.1. By Product Type
19.9.2. By End User
19.9.3. By Material
19.9.4. By Sales Channel
19.10. Spain Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.10.1. By Product Type
19.10.2. By End User
19.10.3. By Material
19.10.4. By Sales Channel
19.11. China Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.11.1. By Product Type
19.11.2. By End User
19.11.3. By Material
19.11.4. By Sales Channel
19.12. Japan Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.12.1. By Product Type
19.12.2. By End User
19.12.3. By Material
19.12.4. By Sales Channel
19.13. S. Korea Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.13.1. By Product Type
19.13.2. By End User
19.13.3. By Material
19.13.4. By Sales Channel
19.14. India Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.14.1. By Product Type
19.14.2. By End User
19.14.3. By Material
19.14.4. By Sales Channel
19.15. ASEAN Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.15.1. By Product Type
19.15.2. By End User
19.15.3. By Material
19.15.4. By Sales Channel
19.16. Australia and New Zealand Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.16.1. By Product Type
19.16.2. By End User
19.16.3. By Material
19.16.4. By Sales Channel
19.17. South Africa Swimwear and Beachwear Market Analysis
19.17.1. By Product Type
19.17.2. By End User
19.17.3. By Material
19.17.4. By Sales Channel
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies (Swimwear and Beachwear)
20.2. Market Concentration
20.3. Market Share Analysis of Top Players
20.4. Market Presence Analysis
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Benchmarking
21.3. Competition Deep Dive
21.3.1. Bali Swim Ltd.
21.3.1.1. Overview
21.3.1.2. Product Portfolio
21.3.1.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.1.4. Sales Footprint
21.3.1.5. Strategy Overview
21.3.1.5.1. Marketing Strategy
21.3.1.5.2. Service Strategy
21.3.1.5.3. Channel Strategy
21.3.2. Liv Brasil
21.3.2.1. Overview
21.3.2.2. Product Portfolio
21.3.2.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.2.4. Sales Footprint
21.3.2.5. Strategy Overview
21.3.2.5.1. Marketing Strategy
21.3.2.5.2. Service Strategy
21.3.2.5.3. Channel Strategy
21.3.3. King Trading Company
21.3.3.1. Overview
21.3.3.2. Product Portfolio
21.3.3.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.3.4. Sales Footprint
21.3.3.5. Strategy Overview
21.3.3.5.1. Marketing Strategy
21.3.3.5.2. Service Strategy
21.3.3.5.3. Channel Strategy
21.3.4. Seafolly US
21.3.4.1. Overview
21.3.4.2. Product Portfolio
21.3.4.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.4.4. Sales Footprint
21.3.4.5. Strategy Overview
21.3.4.5.1. Marketing Strategy
21.3.4.5.2. Service Strategy
21.3.4.5.3. Channel Strategy
21.3.5. Speedo International Limited
21.3.5.1. Overview
21.3.5.2. Product Portfolio
21.3.5.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.5.4. Sales Footprint
21.3.5.5. Strategy Overview
21.3.5.5.1. Marketing Strategy
21.3.5.5.2. Service Strategy
21.3.5.5.3. Channel Strategy
21.3.6. L Brands, Inc.
21.3.6.1. Overview
21.3.6.2. Product Portfolio
21.3.6.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.6.4. Sales Footprint
21.3.6.5. Strategy Overview
21.3.6.5.1. Marketing Strategy
21.3.6.5.2. Service Strategy
21.3.6.5.3. Channel Strategy
21.3.7. Nike, Inc.
21.3.7.1. Overview
21.3.7.2. Product Portfolio
21.3.7.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.7.4. Sales Footprint
21.3.7.5. Strategy Overview
21.3.7.5.1. Marketing Strategy
21.3.7.5.2. Service Strategy
21.3.7.5.3. Channel Strategy
21.3.8. TYR Sport, Inc.
21.3.8.1. Overview
21.3.8.2. Product Portfolio
21.3.8.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.8.4. Sales Footprint
21.3.8.5. Strategy Overview
21.3.8.5.1. Marketing Strategy
21.3.8.5.2. Service Strategy
21.3.8.5.3. Channel Strategy
21.3.9. Rip Curl Group Pty Ltd.
21.3.9.1. Overview
21.3.9.2. Product Portfolio
21.3.9.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.9.4. Sales Footprint
21.3.9.5. Strategy Overview
21.3.9.5.1. Marketing Strategy
21.3.9.5.2. Service Strategy
21.3.9.5.3. Channel Strategy
21.3.10. Arena S.p.A.
21.3.10.1. Overview
21.3.10.2. Product Portfolio
21.3.10.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.10.4. Sales Footprint
21.3.10.5. Strategy Overview
21.3.10.5.1. Marketing Strategy
21.3.10.5.2. Service Strategy
21.3.10.5.3. Channel Strategy
21.3.11. Gottex Company
21.3.11.1. Overview
21.3.11.2. Product Portfolio
21.3.11.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.11.4. Sales Footprint
21.3.11.5. Strategy Overview
21.3.11.5.1. Marketing Strategy
21.3.11.5.2. Service Strategy
21.3.11.5.3. Channel Strategy
21.3.12. ASICS Company
21.3.12.1. Overview
21.3.12.2. Product Portfolio
21.3.12.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.12.4. Sales Footprint
21.3.12.5. Strategy Overview
21.3.12.5.1. Marketing Strategy
21.3.12.5.2. Service Strategy
21.3.12.5.3. Channel Strategy
21.3.13. Wicked Weasel Pty. Ltd.
21.3.13.1. Overview
21.3.13.2. Product Portfolio
21.3.13.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.13.4. Sales Footprint
21.3.13.5. Strategy Overview
21.3.13.5.1. Marketing Strategy
21.3.13.5.2. Service Strategy
21.3.13.5.3. Channel Strategy
21.3.14. Sears Holdings Corporation
21.3.14.1. Overview
21.3.14.2. Product Portfolio
21.3.14.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.14.4. Sales Footprint
21.3.14.5. Strategy Overview
21.3.14.5.1. Marketing Strategy
21.3.14.5.2. Service Strategy
21.3.14.5.3. Channel Strategy
21.3.15. Other Players (As requested)
21.3.15.1. Overview
21.3.15.2. Product Portfolio
21.3.15.3. Profitability by Market Segments (Service/Channel/Region)
21.3.15.4. Sales Footprint
21.3.15.5. Strategy Overview
21.3.15.5.1. Marketing Strategy
21.3.15.5.2. Service Strategy
21.3.15.5.3. Channel Strategy
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Persistence Market Research社の消費者向けグッズ分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/05 10:26

151.38 円

159.59 円

194.97 円

ページTOPに戻る