世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

嚥下障害食増粘剤市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Dysphagia Diet Thickening Agents Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の嚥下障害用食事濃厚化剤市場に関する調査レポートを出版し、市場力学、動向、機会、成長軌道に影響を与える課題などについて包括的な分析を提供しました。 主... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月16日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
130 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の嚥下障害用食事濃厚化剤市場に関する調査レポートを出版し、市場力学、動向、機会、成長軌道に影響を与える課題などについて包括的な分析を提供しました。

主な洞察

- 嚥下障害食増粘剤の市場規模(2024E):6億860万米ドル
- 予測市場価値(2033F):8億7410万米ドル8億7410万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033年):4.10

レポートの範囲嚥下障害食増粘剤市場

嚥下障害食増粘剤は、嚥下障害のある人の安全性と嚥下のしやすさを向上させる上で極めて重要です。これらの薬剤は、患者の嚥下能力に合わせて液体の粘度を調整し、誤嚥のリスクを低減して栄養摂取を促進します。同市場は主に、病院、介護施設、在宅介護などの医療施設向けに、デンプンベース、ガムベース、キサンタンガムベースの増粘剤を含むさまざまな製品を提供している。

市場成長の促進要因:

嚥下障害の影響を受けやすい人口の高齢化、嚥下機能に影響を及ぼす神経学的疾患の有病率の上昇、効果的な嚥下障害管理戦略に関する意識の高まりなど、いくつかの要因が世界の嚥下障害食増粘剤市場を牽引している。栄養成分を損なうことなく食感や嗜好性を高める増粘剤製剤の技術的進歩は、市場の成長をさらに促進する。さらに、在宅介護環境における嚥下障害食の採用拡大や、多様な患者のニーズを満たすためのオーダーメイド増粘ソリューションの開発が、市場の拡大に寄与している。

市場の課題

有望な成長機会にもかかわらず、嚥下障害食増粘剤市場は、規制遵守、製品の有効性のばらつき、処方された食事に対する患者のアドヒアランスに関連する課題に直面している。製品の安全性と有効性に関する厳しい規制要件により、厳格な試験と承認プロセスが課されるため、市場参入の障壁が高くなり、メーカーの運営コストが増加する。さらに、嚥下障害管理製品の償還範囲が限られていることや、医療従事者の専門的なトレーニングの必要性が、特に新興経済圏では市場浸透のハードルとなっている。

市場機会:

嚥下障害食増粘剤市場は、製品処方の革新、高齢者人口を支持する人口統計学的傾向、嚥下障害診断の進歩により、大きな成長が見込まれる。嚥下障害管理用モバイル・アプリケーションや遠隔医療相談などのデジタル・ヘルス技術の統合は、患者の専門医療へのアクセスを強化し、治療成果を向上させる。さらに、老人栄養学や小児栄養学など、嚥下障害管理以外にも増粘剤の用途が拡大することで、市場の範囲が広がり、製品イノベーションが刺激される。

戦略的洞察:

Abbott Laboratories、Precise、Kent Precision Foods Group, Inc、Fresenius Kabiなど、世界の嚥下障害食増粘剤市場の大手企業は、競争上の優位性を維持するため、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップを優先している。これらの企業は研究開発に投資し、多様な患者のニーズや臨床要件に対応した、カスタマイズされた製剤やすぐに使える製品など、高度な増粘剤ソリューションを導入している。医療提供者、栄養専門家、規制機関との協力関係は、市場へのアクセスを容易にし、技術の採用を促進する。さらに、臨床研究、エビデンスに基づく実践、および患者教育への重点的な取り組みが、急速に進化する嚥下障害食増粘剤の状況において、市場の成長を支え、患者の転帰を向上させる。

主要企業のプロファイル

- アボット・ラボラトリーズ
- プレサイス
- ケント・プレシジョン・フーズ・グループ
- キユーピー株式会社
- サラヤ株式会社
- フレゼニウス・カビ
- ネスレヘルスサイエンス ダノンS.A.
- シンプリーシック
- マドトリション
- ホーメルフーズ
- ダノンS.A.
- フレーバー・クリエーションズ
- イングレディオン
- ホーメル・ヘルス・ラボ
- 株式会社ニュートリ

産業調査の製造における主要セグメント

形態
- ゲル状増粘剤
- 粉末増粘剤

流通チャネル
- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン薬局

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.開発・イノベーション動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用状況分析
4.2.新製品の発売
4.3.PESTEL分析
4.4.ポーター分析
4.5.製品の特徴/USP
4.6.主要メーカー別プロモーション戦略
4.7.規制情勢
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の医療費
5.1.3.食品増粘剤の世界市場展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.主要プレーヤーの歴史的成長
5.2.2.市場統合の動き
5.2.3.新製品の上市・承認
5.2.4.嚥下障害食増粘剤への嗜好の高まり
5.2.5.神経疾患と脳卒中の有病率の上昇
5.2.6.嚥下障害の有病率の増加
5.2.7.世界的な老人人口の増加
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19危機-影響評価
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.形式別
6.1.2.流通チャネル別
6.1.3.地域別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界の嚥下障害食増粘剤市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn )予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.嚥下障害食増粘剤の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:形態別
8.1.はじめに / 主要な調査結果
8.2.過去の市場規模(US$ Mn):形態別、2019-2023年
8.3.形態別の現在および将来市場規模(US$ Mn )と予測、2024年~2033年
8.3.1.ゲル状増粘剤
8.3.2.粉末増粘剤
8.4.形態別市場魅力度分析
9.嚥下障害食増粘剤の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:流通チャネル別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.過去の市場規模(US$ Mn):流通チャネル別、2019-2023年
9.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(US$ Mn)の分析と予測、2024年~2033年
9.3.1.病院薬局
9.3.2.小売薬局
9.3.3.オンライン薬局
9.4.流通チャネル別市場魅力度分析
10.嚥下障害食増粘剤の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:地域別
10.1.はじめに
10.2.過去の市場規模(US$ Mn)の地域別動向(2019-2023年
10.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn )と予測、2024年~2033年
10.3.1.北米
10.3.2.ラテンアメリカ
10.3.3.ヨーロッパ
10.3.4.東アジア
10.3.5.南アジア
10.3.6.オセアニア
10.3.7.中東・アフリカ(MEA)
10.4.地域別市場魅力度分析
11.北米の嚥下障害食増粘剤市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)の市場分類別動向(2019-2023年
11.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn )と予測、2024年~2033年
11.3.1.国別
11.3.1.1.米国
11.3.1.2.カナダ
11.3.2.形式別
11.3.3.流通チャネル別
11.4.市場魅力度分析
11.4.1.国別
11.4.2.形態別
11.4.3.流通チャネル別
11.5.市場動向
11.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
11.7.促進要因と阻害要因-影響分析
11.8.国別分析と予測
11.8.1.米国の嚥下障害食増粘剤市場分析
11.8.1.1.序論
11.8.1.2.市場分類別分析と予測
11.8.1.2.1.形態別
11.8.1.2.2.流通チャネル別
11.8.2.カナダの嚥下障害食増粘剤の市場分析
11.8.2.1.序論
11.8.2.2.市場分類別分析と予測
11.8.2.2.1.形態別
11.8.2.2.2.流通チャネル別
12.ラテンアメリカの嚥下障害食増粘剤市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)の市場分類別動向(2019-2023年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn )と予測、2024年~2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.メキシコ
12.3.1.2.ブラジル
12.3.1.3.アルゼンチン
12.3.1.4.その他のラテンアメリカ
12.3.2.形態別
12.3.3.流通チャネル別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.形態別
12.4.3.流通チャネル別
12.5.市場動向
12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
12.7.促進要因と阻害要因-影響分析
12.8.国別分析と予測
12.8.1.メキシコの嚥下障害食増粘剤市場分析
12.8.1.1.序論
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.形態別
12.8.1.2.2.流通チャネル別
12.8.2.ブラジルの嚥下障害食増粘剤市場分析
12.8.2.1.序論
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.形態別
12.8.2.2.2.流通チャネル別
12.8.3.アルゼンチンの嚥下障害食増粘剤市場分析
12.8.3.1.序論
12.8.3.2.市場分類別分析と予測
12.8.3.2.1.形態別
12.8.3.2.2.流通チャネル別
13.欧州の嚥下障害食増粘剤市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)の市場分類別動向(2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn )と予測、2024年~2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.ドイツ
13.3.1.2.イタリア
13.3.1.3.フランス
13.3.1.4.イギリス
13.3.1.5.スペイン
13.3.1.6.ベネルクス
13.3.1.7.北欧諸国
13.3.1.8.ロシア
13.3.1.9.その他のヨーロッパ
13.3.2.形態別
13.3.3.流通チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.形態別
13.4.3.流通チャネル別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.ドイツの嚥下障害食増粘剤市場の分析
13.8.1.1.序論
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.形態別
13.8.1.2.2.流通チャネル別
13.8.2.イタリアの嚥下障害食増粘剤の市場分析
13.8.2.1.序論
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.形態別
13.8.2.2.2.流通チャネル別
13.8.3.フランス嚥下障害食増粘剤の市場分析
13.8.3.1.序論
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.形態別
13.8.3.2.2.流通チャネル別
13.8.4.英国嚥下障害食増粘剤市場分析
13.8.4.1.序論
13.8.4.2.市場分類別分析と予測
13.8.4.2.1.形態別
13.8.4.2.2.流通チャネル別
13.8.5.スペインの嚥下障害食増粘剤の市場分析
13.8.5.1.序論
13.8.5.2.市場分類別分析と予測
13.8.5.2.1.形態別
13.8.5.2.2.流通チャネル別
13.8.6.ベネルクス嚥下障害用増粘剤の市場分析
13.8.6.1.序論
13.8.6.2.市場分類別分析と予測
13.8.6.2.1.形態別
13.8.6.2.2.流通チャネル別
13.8.7.北欧諸国の嚥下障害食増粘剤市場分析
13.8.7.1.序論
13.8.7.2.市場分類別分析と予測
13.8.7.2.1.形態別
13.8.7.2.2.流通チャネル別
13.8.8.ロシア嚥下障害食増粘剤市場分析
13.8.8.1.序論
13.8.8.2.市場分類別分析と予測
13.8.8.2.1.形態別
13.8.8.2.2.流通チャネル別
14.東アジアの嚥下障害食増粘剤市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)の市場分類別動向(2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn )と予測、2024年~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.中国
14.3.1.2.日本
14.3.1.3.韓国
14.3.2.形態別
14.3.3.流通チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.形態別
14.4.3.流通チャネル別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.中国の嚥下障害食増粘剤市場の分析
14.8.1.1.序論
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.形態別
14.8.1.2.2.流通チャネル別
14.8.2.日本の嚥下障害食増粘剤の市場分析
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.形態別
14.8.2.2.2.流通チャネル別
14.8.3.韓国の嚥下障害食増粘剤の市場分析
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.形態別
14.8.3.2.2.流通チャネル別
15.南アジアの嚥下障害食増粘剤市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)の市場分類別動向(2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn )と予測、2024年~2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.インド
15.3.1.2.インドネシア
15.3.1.3.マレーシア
15.3.1.4.タイ
15.3.1.5.その他の南アジア
15.3.2.形態別
15.3.3.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.形態別
15.4.3.流通チャネル別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.インドの嚥下障害食増粘剤市場分析
15.8.1.1.序論
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.形態別
15.8.1.2.2.流通チャネル別
15.8.2.インドネシアの嚥下障害食増粘剤市場分析
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.形態別
15.8.2.2.2.流通チャネル別
15.8.3.マレーシアの嚥下障害食増粘剤の市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.形態別
15.8.3.2.2.流通チャネル別
15.8.4.タイの嚥下障害食増粘剤の市場分析
15.8.4.1.序論
15.8.4.2.市場分類別分析と予測
15.8.4.2.1.形態別
15.8.4.2.2.流通チャネル別
16.オセアニア嚥下障害食増粘剤市場2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.序論
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)の市場分類別動向(2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn )と予測、2024年~2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.オーストラリア
16.3.1.2.ニュージーランド
16.3.2.形態別
16.3.3.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.形態別
16.4.3.流通チャネル別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.オーストラリアの嚥下障害食増粘剤市場分析
16.8.1.1.序論
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.形態別
16.8.1.2.2.流通チャネル別
16.8.2.ニュージーランドの嚥下障害食増粘剤市場の分析
16.8.2.1.序論
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.形態別
16.8.2.2.2.流通チャネル別
17.中東・アフリカ(MEA)の嚥下障害食増粘剤市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)の市場分類別動向(2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn )と予測、2024年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.GCC諸国
17.3.1.2.トルコ
17.3.1.3.南アフリカ
17.3.1.4.北アフリカ
17.3.1.5.その他の中東・アフリカ
17.3.2.形態別
17.3.3.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.形態別
17.4.3.流通チャネル別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.GCC諸国の嚥下障害食増粘剤市場分析
17.8.1.1.導入
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.形態別
17.8.1.2.2.流通チャネル別
17.8.2.トルコの嚥下障害食増粘剤市場分析
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.形態別
17.8.2.2.2.流通チャネル別
17.8.3.南アフリカの嚥下障害食増粘剤の市場分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.形態別
17.8.3.2.2.流通チャネル別
17.8.4.北アフリカの嚥下障害食増粘剤の市場分析
17.8.4.1.序論
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.形態別
17.8.4.2.2.流通チャネル別
18.市場構造分析
18.1.企業階層別市場分析
18.2.上位企業の市場シェア分析(%)
18.3.市場プレゼンス分析
18.3.1.地域別シェア
18.3.2.プレイヤーの形態別フットプリント
18.3.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
19.競争分析
19.1.競争ダッシュボード
19.2.競合ベンチマーキング
19.3.競合ディープダイブ
19.3.1.アボット・ラボラトリーズ
19.3.1.1.概要
19.3.1.2.製品ポートフォリオ
19.3.1.3.主要財務
19.3.1.4.SWOT分析
19.3.1.5.主要開発
19.3.1.6.販売拠点
19.3.1.7.戦略の概要
19.3.1.7.1.マーケティング戦略
19.3.1.7.2.フォーム戦略
19.3.1.7.3.チャネル戦略
19.3.2.正確さ
19.3.2.1.概要
19.3.2.2.製品ポートフォリオ
19.3.2.3.主要財務データ
19.3.2.4.SWOT分析
19.3.2.5.主要開発
19.3.2.6.販売拠点
19.3.2.7.戦略の概要
19.3.2.7.1.マーケティング戦略
19.3.2.7.2.フォーム戦略
19.3.2.7.3.チャネル戦略
19.3.3.ケント精密食品グループ
19.3.3.1.概要
19.3.3.2.製品ポートフォリオ
19.3.3.3.主要財務データ
19.3.3.4.SWOT分析
19.3.3.5.主要開発
19.3.3.6.販売拠点
19.3.3.7.戦略の概要
19.3.3.7.1.マーケティング戦略
19.3.3.7.2.フォーム戦略
19.3.3.7.3.チャネル戦略
19.3.4.キユーピー株式会社
19.3.4.1.概要
19.3.4.2.製品ポートフォリオ
19.3.4.3.主要財務データ
19.3.4.4.SWOT分析
19.3.4.5.主要開発
19.3.4.6.販売拠点
19.3.4.7.戦略の概要
19.3.4.7.1.マーケティング戦略
19.3.4.7.2.フォーム戦略
19.3.4.7.3.チャネル戦略
19.3.5.サラヤ株式会社
19.3.5.1.概要
19.3.5.2.製品ポートフォリオ
19.3.5.3.主要財務データ
19.3.5.4.SWOT分析
19.3.5.5.主要開発
19.3.5.6.販売拠点
19.3.5.7.戦略概要
19.3.5.7.1.マーケティング戦略
19.3.5.7.2.フォーム戦略
19.3.5.7.3.チャネル戦略
19.3.6.フレゼニウス・カビ
19.3.6.1.概要
19.3.6.2.製品ポートフォリオ
19.3.6.3.主要財務
19.3.6.4.SWOT分析
19.3.6.5.主要開発
19.3.6.6.販売拠点
19.3.6.7.戦略の概要
19.3.6.7.1.マーケティング戦略
19.3.6.7.2.フォーム戦略
19.3.6.7.3.チャネル戦略
19.3.7.ネスレヘルスサイエンス ダノンS.A.
19.3.7.1.概要
19.3.7.2.製品ポートフォリオ
19.3.7.3.主要財務データ
19.3.7.4.SWOT分析
19.3.7.5.主要開発
19.3.7.6.販売拠点
19.3.7.7.戦略の概要
19.3.7.7.1.マーケティング戦略
19.3.7.7.2.フォーム戦略
19.3.7.7.3.チャネル戦略
19.3.8.シンプリー・シック
19.3.8.1.概要
19.3.8.2.製品ポートフォリオ
19.3.8.3.主要財務
19.3.8.4.SWOT分析
19.3.8.5.主要開発
19.3.8.6.販売拠点
19.3.8.7.戦略概要
19.3.8.7.1.マーケティング戦略
19.3.8.7.2.フォーム戦略
19.3.8.7.3.チャネル戦略
19.3.9.マドトリッション社
19.3.9.1.概要
19.3.9.2.製品ポートフォリオ
19.3.9.3.主要財務データ
19.3.9.4.SWOT分析
19.3.9.5.主要開発
19.3.9.6.販売拠点
19.3.9.7.戦略の概要
19.3.9.7.1.マーケティング戦略
19.3.9.7.2.フォーム戦略
19.3.9.7.3.チャネル戦略
19.3.10.ホーメルフーズ
19.3.10.1.概要
19.3.10.2.製品ポートフォリオ
19.3.10.3.主要財務データ
19.3.10.4.SWOT分析
19.3.10.5.主要開発
19.3.10.6.販売拠点
19.3.10.7.戦略の概要
19.3.10.7.1.マーケティング戦略
19.3.10.7.2.フォーム戦略
19.3.10.7.3.チャネル戦略
19.3.11.ダノンS.A.
19.3.11.1.概要
19.3.11.2.製品ポートフォリオ
19.3.11.3.主要財務データ
19.3.11.4.SWOT分析
19.3.11.5.主要開発
19.3.11.6.販売拠点
19.3.11.7.戦略の概要
19.3.11.7.1.マーケティング戦略
19.3.11.7.2.フォーム戦略
19.3.11.7.3.チャネル戦略
19.3.12.フレーバークリエーション
19.3.12.1.概要
19.3.12.2.製品ポートフォリオ
19.3.12.3.主要財務データ
19.3.12.4.SWOT分析
19.3.12.5.主要開発
19.3.12.6.販売拠点
19.3.12.7.戦略の概要
19.3.12.7.1.マーケティング戦略
19.3.12.7.2.フォーム戦略
19.3.12.7.3.チャネル戦略
19.3.13.イングレディオン
19.3.13.1.概要
19.3.13.2.製品ポートフォリオ
19.3.13.3.主要財務
19.3.13.4.SWOT分析
19.3.13.5.主要開発
19.3.13.6.販売拠点
19.3.13.7.戦略の概要
19.3.13.7.1.マーケティング戦略
19.3.13.7.2.フォーム戦略
19.3.13.7.3.チャネル戦略
19.3.14.ホーメル・ヘルス・ラボ
19.3.14.1.概要
19.3.14.2.製品ポートフォリオ
19.3.14.3.主要財務
19.3.14.4.SWOT分析
19.3.14.5.主要開発
19.3.14.6.販売拠点
19.3.14.7.戦略の概要
19.3.14.7.1.マーケティング戦略
19.3.14.7.2.フォーム戦略
19.3.14.7.3.チャネル戦略
19.3.15.株式会社ニュートリ
19.3.15.1.概要
19.3.15.2.製品ポートフォリオ
19.3.15.3.主要財務データ
19.3.15.4.SWOT分析
19.3.15.5.主要開発
19.3.15.6.販売拠点
19.3.15.7.戦略の概要
19.3.15.7.1.マーケティング戦略
19.3.15.7.2.フォーム戦略
19.3.15.7.3.チャネル戦略
19.3.16.キッセイ薬品工業株式会社
19.3.16.1.概要
19.3.16.2.製品ポートフォリオ
19.3.16.3.主要財務データ
19.3.16.4.SWOT分析
19.3.16.5.主要開発
19.3.16.6.販売拠点
19.3.16.7.戦略の概要
19.3.16.7.1.マーケティング戦略
19.3.16.7.2.フォーム戦略
19.3.16.7.3.チャネル戦略
20.前提条件と略語
21.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global dysphagia diet thickening agents market, offering a comprehensive analysis of market dynamics, trends, opportunities, and challenges influencing its growth trajectory.

Key Insights:

• Dysphagia Diet Thickening Agents Market Size (2024E): USD 608.6 million
• Projected Market Value (2033F): USD 874.1 million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033):4.10%

Scope of the Report: Dysphagia Diet Thickening Agents Market

Dysphagia diet thickening agents are crucial in improving safety and ease of swallowing for individuals with swallowing difficulties. These agents adjust the viscosity of liquids to match the patient's swallowing abilities, reducing the risk of aspiration and enhancing nutritional intake. The market primarily serves healthcare facilities such as hospitals, nursing homes, and homecare settings, offering a range of products including starch-based, gum-based, and xanthan gum-based thickening agents.

Market Growth Drivers:

The global dysphagia diet thickening agents market is driven by several factors, including the aging population susceptible to swallowing disorders, rising prevalence of neurological conditions affecting swallowing function, and increasing awareness about effective dysphagia management strategies. Technological advancements in thickening agent formulations that enhance texture and palatability without compromising nutritional content further propel market growth. Additionally, the growing adoption of dysphagia diets in homecare settings and the development of tailored thickening solutions to meet diverse patient needs contribute to market expansion.

Market Challenges:

Despite promising growth opportunities, the dysphagia diet thickening agents market faces challenges related to regulatory compliance, variability in product efficacy, and patient adherence to prescribed diets. Stringent regulatory requirements for product safety and efficacy impose rigorous testing and approval processes, increasing market entry barriers and operational costs for manufacturers. Moreover, limited reimbursement coverage for dysphagia management products and the necessity for specialized training among healthcare professionals present hurdles for market penetration, particularly in emerging economies.

Market Opportunities:

The dysphagia diet thickening agents market presents significant growth prospects driven by innovations in product formulations, demographic trends favoring elderly populations, and advancements in dysphagia diagnostics. Integration of digital health technologies such as mobile applications for dysphagia management and telehealth consultations enhances patient access to specialized care and improves treatment outcomes. Furthermore, expanding applications of thickening agents beyond dysphagia management, including in geriatric nutrition and pediatric feeding, broaden market scope and stimulate product innovation.

Strategic Insights:

Leading companies in the global dysphagia diet thickening agents market, including Abbott Laboratories, Precise, Kent Precision Foods Group, Inc., and Fresenius Kabi, prioritize innovation, product differentiation, and strategic partnerships to maintain competitive advantage. These firms invest in research and development to introduce advanced thickening agent solutions, including customized formulations and ready-to-use products, catering to diverse patient needs and clinical requirements. Collaborations with healthcare providers, nutrition specialists, and regulatory bodies facilitate market access and promote technology adoption. Moreover, emphasis on clinical research, evidence-based practices, and patient education supports market growth and enhances patient outcomes in the rapidly evolving dysphagia diet thickening agents landscape.

Key Companies Profiled:

• Abbott Laboratories
• Precise
• Kent Precision Foods Group, Inc.
• Kewpie Corporation
• Saraya Co., Ltd
• Fresenius Kabi
• Nestlé Health Science Danone S.A.
• SimplyThick
• Madtrition Inc
• Hormel Foods
• Danone S.A.
• Flavour Creations
• Ingredion
• Hormel Health Labs
• Nutri Co., Ltd.

Key Segments Covered in Manufacturing of Industry Research

Form:
• Gel-Type Thickeners
• Powder Thickeners

Distribution Channel:
• Hospital Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Online Pharmacies

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• The Middle East & Africa (MEA)



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply-Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Development/Innovation Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. New Product Launches
4.3. PESTEL Analysis
4.4. Porter’s Analysis
4.5. Product Features/ USPs
4.6. Key Promotional Strategies, By Key Manufacturers
4.7. Regulatory Landscape
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Expenditure
5.1.3. Global Food Thickeners Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Key Players’ Historic Growth
5.2.2. Market Consolidation Activities
5.2.3. New Product Launches / Approvals
5.2.4. Growing Preference of Dysphagia Diet Thickening Agents
5.2.5. Rising Prevalence of Neurological Disorders and Strokes
5.2.6. Increasing Prevalence of Swallowing Disorders
5.2.7. Growing Geriatric Population Globally
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Form
6.1.2. By Distribution Channel
6.1.3. By Region
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Dysphagia Diet Thickening Agents Market Demand (in Value or Size in US$ Mn ) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn ) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn ) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Form
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn ) By Form, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Forecast By Form, 2024-2033
8.3.1. Gel Type Thickeners
8.3.2. Powder Thickeners
8.4. Market Attractiveness Analysis By Form
9. Global Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Distribution channel
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn ) By Distribution Channel, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2033
9.3.1. Hospital Pharmacies
9.3.2. Retail Pharmacies
9.3.3. Online Pharmacies
9.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
10. Global Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
10.1. Introduction
10.2. Historical Market Size (US$ Mn ) Trend by Region, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Forecast by Region, 2024-2033
10.3.1. North America
10.3.2. Latin America
10.3.3. Europe
10.3.4. East Asia
10.3.5. South Asia
10.3.6. Oceania
10.3.7. Middle East and Africa (MEA)
10.4. Market Attractiveness Analysis By Region
11. North America Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn ) Trend by Market Taxonomy, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
11.3.1. By Country
11.3.1.1. U.S.
11.3.1.2. Canada
11.3.2. By Form
11.3.3. By Distribution Channel
11.4. Market Attractiveness Analysis
11.4.1. By Country
11.4.2. By Form
11.4.3. By Distribution Channel
11.5. Market Trends
11.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
11.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
11.8. Country Level Analysis & Forecast
11.8.1. U.S. Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
11.8.1.1. Introduction
11.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
11.8.1.2.1. By Form
11.8.1.2.2. By Distribution Channel
11.8.2. Canada Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
11.8.2.1. Introduction
11.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
11.8.2.2.1. By Form
11.8.2.2.2. By Distribution Channel
12. Latin America Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn ) Trend by Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. Mexico
12.3.1.2. Brazil
12.3.1.3. Argentina
12.3.1.4. Rest of Latin America
12.3.2. By Form
12.3.3. By Distribution Channel
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Form
12.4.3. By Distribution Channel
12.5. Market Trends
12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.8. Country Level Analysis & Forecast
12.8.1. Mexico Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
12.8.1.1. Introduction
12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.1.2.1. By Form
12.8.1.2.2. By Distribution Channel
12.8.2. Brazil Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
12.8.2.1. Introduction
12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.2.2.1. By Form
12.8.2.2.2. By Distribution Channel
12.8.3. Argentina Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
12.8.3.1. Introduction
12.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.3.2.1. By Form
12.8.3.2.2. By Distribution Channel
13. Europe Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn ) Trend by Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Germany
13.3.1.2. Italy
13.3.1.3. France
13.3.1.4. U.K.
13.3.1.5. Spain
13.3.1.6. BENELUX
13.3.1.7. Nordic Countries
13.3.1.8. Russia
13.3.1.9. Rest of Europe
13.3.2. By Form
13.3.3. By Distribution Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Form
13.4.3. By Distribution Channel
13.5. Market Trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. Germany Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Form
13.8.1.2.2. By Distribution Channel
13.8.2. Italy Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Form
13.8.2.2.2. By Distribution Channel
13.8.3. France Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
13.8.3.1. Introduction
13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.3.2.1. By Form
13.8.3.2.2. By Distribution Channel
13.8.4. U.K. Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
13.8.4.1. Introduction
13.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.4.2.1. By Form
13.8.4.2.2. By Distribution Channel
13.8.5. Spain Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
13.8.5.1. Introduction
13.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.5.2.1. By Form
13.8.5.2.2. By Distribution Channel
13.8.6. BENELUX Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
13.8.6.1. Introduction
13.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.6.2.1. By Form
13.8.6.2.2. By Distribution Channel
13.8.7. Nordic Countries Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
13.8.7.1. Introduction
13.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.7.2.1. By Form
13.8.7.2.2. By Distribution Channel
13.8.8. Russia Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
13.8.8.1. Introduction
13.8.8.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.8.2.1. By Form
13.8.8.2.2. By Distribution Channel
14. East Asia Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn ) Trend by Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. China
14.3.1.2. Japan
14.3.1.3. South Korea
14.3.2. By Form
14.3.3. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Form
14.4.3. By Distribution Channel
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. China Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Form
14.8.1.2.2. By Distribution Channel
14.8.2. Japan Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Form
14.8.2.2.2. By Distribution Channel
14.8.3. South Korea Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Form
14.8.3.2.2. By Distribution Channel
15. South Asia Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn ) Trend by Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. India
15.3.1.2. Indonesia
15.3.1.3. Malaysia
15.3.1.4. Thailand
15.3.1.5. Rest of South Asia
15.3.2. By Form
15.3.3. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Form
15.4.3. By Distribution Channel
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. India Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Form
15.8.1.2.2. By Distribution Channel
15.8.2. Indonesia Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Form
15.8.2.2.2. By Distribution Channel
15.8.3. Malaysia Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Form
15.8.3.2.2. By Distribution Channel
15.8.4. Thailand Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
15.8.4.1. Introduction
15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.4.2.1. By Form
15.8.4.2.2. By Distribution Channel
16. Oceania Dysphagia Diet Thickening Agents Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn ) Trend by Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Australia
16.3.1.2. New Zealand
16.3.2. By Form
16.3.3. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Form
16.4.3. By Distribution Channel
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. Australia Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Form
16.8.1.2.2. By Distribution Channel
16.8.2. New Zealand Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Form
16.8.2.2.2. By Distribution Channel
17. Middle East and Africa (MEA) Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn ) Trend by Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. GCC Countries
17.3.1.2. Turkey
17.3.1.3. South Africa
17.3.1.4. North Africa
17.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
17.3.2. By Form
17.3.3. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Form
17.4.3. By Distribution Channel
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. GCC Countries Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Form
17.8.1.2.2. By Distribution Channel
17.8.2. Turkey Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Form
17.8.2.2.2. By Distribution Channel
17.8.3. South Africa Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Form
17.8.3.2.2. By Distribution Channel
17.8.4. North Africa Dysphagia Diet Thickening Agents Market Analysis
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Form
17.8.4.2.2. By Distribution Channel
18. Market Structure Analysis
18.1. Market Analysis by Tier of Companies
18.2. Market Share Analysis of Top Players (%)
18.3. Market Presence Analysis
18.3.1. By Regional Footprint of Players
18.3.2. Form Footprint of Players
18.3.3. Channel Footprint of Players
19. Competition Analysis
19.1. Competition Dashboard
19.2. Competition Benchmarking
19.3. Competition Deep Dive
19.3.1. Abbott Laboratories
19.3.1.1. Overview
19.3.1.2. Product Portfolio
19.3.1.3. Key Financials
19.3.1.4. SWOT Analysis
19.3.1.5. Key Developments
19.3.1.6. Sales Footprint
19.3.1.7. Strategy Overview
19.3.1.7.1. Marketing Strategy
19.3.1.7.2. Form Strategy
19.3.1.7.3. Channel Strategy
19.3.2. Precise
19.3.2.1. Overview
19.3.2.2. Product Portfolio
19.3.2.3. Key Financials
19.3.2.4. SWOT Analysis
19.3.2.5. Key Developments
19.3.2.6. Sales Footprint
19.3.2.7. Strategy Overview
19.3.2.7.1. Marketing Strategy
19.3.2.7.2. Form Strategy
19.3.2.7.3. Channel Strategy
19.3.3. Kent Precision Foods Group, Inc.
19.3.3.1. Overview
19.3.3.2. Product Portfolio
19.3.3.3. Key Financials
19.3.3.4. SWOT Analysis
19.3.3.5. Key Developments
19.3.3.6. Sales Footprint
19.3.3.7. Strategy Overview
19.3.3.7.1. Marketing Strategy
19.3.3.7.2. Form Strategy
19.3.3.7.3. Channel Strategy
19.3.4. Kewpie Corporation
19.3.4.1. Overview
19.3.4.2. Product Portfolio
19.3.4.3. Key Financials
19.3.4.4. SWOT Analysis
19.3.4.5. Key Developments
19.3.4.6. Sales Footprint
19.3.4.7. Strategy Overview
19.3.4.7.1. Marketing Strategy
19.3.4.7.2. Form Strategy
19.3.4.7.3. Channel Strategy
19.3.5. Saraya Co., Ltd
19.3.5.1. Overview
19.3.5.2. Product Portfolio
19.3.5.3. Key Financials
19.3.5.4. SWOT Analysis
19.3.5.5. Key Developments
19.3.5.6. Sales Footprint
19.3.5.7. Strategy Overview
19.3.5.7.1. Marketing Strategy
19.3.5.7.2. Form Strategy
19.3.5.7.3. Channel Strategy
19.3.6. Fresenius Kabi
19.3.6.1. Overview
19.3.6.2. Product Portfolio
19.3.6.3. Key Financials
19.3.6.4. SWOT Analysis
19.3.6.5. Key Developments
19.3.6.6. Sales Footprint
19.3.6.7. Strategy Overview
19.3.6.7.1. Marketing Strategy
19.3.6.7.2. Form Strategy
19.3.6.7.3. Channel Strategy
19.3.7. Nestlé Health Science Danone S.A.
19.3.7.1. Overview
19.3.7.2. Product Portfolio
19.3.7.3. Key Financials
19.3.7.4. SWOT Analysis
19.3.7.5. Key Developments
19.3.7.6. Sales Footprint
19.3.7.7. Strategy Overview
19.3.7.7.1. Marketing Strategy
19.3.7.7.2. Form Strategy
19.3.7.7.3. Channel Strategy
19.3.8. SimplyThick
19.3.8.1. Overview
19.3.8.2. Product Portfolio
19.3.8.3. Key Financials
19.3.8.4. SWOT Analysis
19.3.8.5. Key Developments
19.3.8.6. Sales Footprint
19.3.8.7. Strategy Overview
19.3.8.7.1. Marketing Strategy
19.3.8.7.2. Form Strategy
19.3.8.7.3. Channel Strategy
19.3.9. Madtrition Inc
19.3.9.1. Overview
19.3.9.2. Product Portfolio
19.3.9.3. Key Financials
19.3.9.4. SWOT Analysis
19.3.9.5. Key Developments
19.3.9.6. Sales Footprint
19.3.9.7. Strategy Overview
19.3.9.7.1. Marketing Strategy
19.3.9.7.2. Form Strategy
19.3.9.7.3. Channel Strategy
19.3.10. Hormel Foods
19.3.10.1. Overview
19.3.10.2. Product Portfolio
19.3.10.3. Key Financials
19.3.10.4. SWOT Analysis
19.3.10.5. Key Developments
19.3.10.6. Sales Footprint
19.3.10.7. Strategy Overview
19.3.10.7.1. Marketing Strategy
19.3.10.7.2. Form Strategy
19.3.10.7.3. Channel Strategy
19.3.11. Danone S.A.
19.3.11.1. Overview
19.3.11.2. Product Portfolio
19.3.11.3. Key Financials
19.3.11.4. SWOT Analysis
19.3.11.5. Key Developments
19.3.11.6. Sales Footprint
19.3.11.7. Strategy Overview
19.3.11.7.1. Marketing Strategy
19.3.11.7.2. Form Strategy
19.3.11.7.3. Channel Strategy
19.3.12. Flavour Creations
19.3.12.1. Overview
19.3.12.2. Product Portfolio
19.3.12.3. Key Financials
19.3.12.4. SWOT Analysis
19.3.12.5. Key Developments
19.3.12.6. Sales Footprint
19.3.12.7. Strategy Overview
19.3.12.7.1. Marketing Strategy
19.3.12.7.2. Form Strategy
19.3.12.7.3. Channel Strategy
19.3.13. Ingredion
19.3.13.1. Overview
19.3.13.2. Product Portfolio
19.3.13.3. Key Financials
19.3.13.4. SWOT Analysis
19.3.13.5. Key Developments
19.3.13.6. Sales Footprint
19.3.13.7. Strategy Overview
19.3.13.7.1. Marketing Strategy
19.3.13.7.2. Form Strategy
19.3.13.7.3. Channel Strategy
19.3.14. Hormel Health Labs
19.3.14.1. Overview
19.3.14.2. Product Portfolio
19.3.14.3. Key Financials
19.3.14.4. SWOT Analysis
19.3.14.5. Key Developments
19.3.14.6. Sales Footprint
19.3.14.7. Strategy Overview
19.3.14.7.1. Marketing Strategy
19.3.14.7.2. Form Strategy
19.3.14.7.3. Channel Strategy
19.3.15. Nutri Co., Ltd.
19.3.15.1. Overview
19.3.15.2. Product Portfolio
19.3.15.3. Key Financials
19.3.15.4. SWOT Analysis
19.3.15.5. Key Developments
19.3.15.6. Sales Footprint
19.3.15.7. Strategy Overview
19.3.15.7.1. Marketing Strategy
19.3.15.7.2. Form Strategy
19.3.15.7.3. Channel Strategy
19.3.16. Kissei Pharmaceutical Co., Ltd.
19.3.16.1. Overview
19.3.16.2. Product Portfolio
19.3.16.3. Key Financials
19.3.16.4. SWOT Analysis
19.3.16.5. Key Developments
19.3.16.6. Sales Footprint
19.3.16.7. Strategy Overview
19.3.16.7.1. Marketing Strategy
19.3.16.7.2. Form Strategy
19.3.16.7.3. Channel Strategy
20. Assumptions and Acronyms Used
21. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(agents)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る