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消化器系健康サプリメント市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Digestive Health Supplements Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、消化器系健康サプリメント市場に関する包括的なレポートを発行し、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場力学に関する広範な分析を提供し、市場構造に関する詳細... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月16日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、消化器系健康サプリメント市場に関する包括的なレポートを発行し、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場力学に関する広範な分析を提供し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しました。

主要な洞察

- 消化器系健康サプリメントの市場規模(2024E):12,111.2百万米ドル
- 予測市場価値(2033F):23,263.9百万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024 to 2033): 7.5%

レポートの範囲消化器系健康サプリメント市場

消化器系健康サプリメントは、胃腸機能と全体的な消化器系の健康をサポートする上で極めて重要な役割を果たしている。これらのサプリメントには、プロバイオティクス、プレバイオティクス、消化酵素、食物繊維、および消化、栄養吸収を促進し、腸内細菌叢のバランスをとるように設計されたその他の栄養補助食品が含まれる。この市場は、健康志向の個人から特定の消化器疾患を管理する人々まで、多様な消費者ニーズに対応しており、カプセル、錠剤、粉末、液体など、さまざまな形態の製品を提供している。

市場成長の促進要因

世界の消化器系健康サプリメント市場は、消化器系の健康に関する消費者の意識の高まり、過敏性腸症候群(IBS)や胃食道逆流症(GERD)などの消化器系疾患の有病率の増加、予防的ヘルスケアプラクティスの採用拡大など、いくつかの主要要因によって牽引されている。サプリメント製剤技術の進歩や、プロバイオティクスやその他の消化補助食品の利点に関する広範な研究が、市場の成長をさらに後押ししている。さらに、人口の高齢化や加工食品への食生活の変化といった人口動態の変化も市場拡大に寄与している。

市場の課題:

市場は力強い成長の可能性を秘めているものの、規制当局の監視、品質管理に関する問題、サプリメント製剤の効能のばらつきといった課題に直面している。サプリメントの有効性と安全性に対する消費者の懐疑的な目は、エビデンスに基づく主張への要求と相まって、市場浸透と消費者の信頼の障害となっている。さらに、価格競争圧力や従来の消化療法や医薬品による治療法との競合が、特定地域における市場の成長を制限している。

市場機会:

消化器系サプリメント市場は、自然食品と機能性食品、個別化された栄養ソリューション、ウェルネス志向のライフスタイルへのシフトに対する消費者需要の増加により、大きな成長機会をもたらしている。プロバイオティクス菌株、カプセル化技術、ターゲットを絞った消化器系健康ソリューションの革新は、製品の差別化と市場拡大の道を提供する。栄養補助食品業界における戦略的提携、合併、買収は市場参入を促進し、世界市場全体の流通網を強化する。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の消化器系健康サプリメント市場の主な成長要因は何か?
- 異なる消費者層の間で支持を集めているサプリメントと製剤の種類は何か?
- 規制環境は消化器系サプリメント業界の製品開発と市場戦略にどのような影響を与えているか?
- 競争環境を形成している主要プレーヤーは誰か、どのような戦略的イニシアティブをとっているか?
- 世界の消化器系サプリメント市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

Procter & Gamble社、Bayer AG社、Abbott Laboratories社など、世界の消化器系サプリメント市場の大手企業は、技術革新、製品の多様化、市場拡大戦略に注力しています。これらの企業は、臨床的に検証されたサプリメントを導入し、流通網を拡大し、ターゲットを絞ったマーケティングや消費者教育活動を通じてブランドの認知度を高めるため、研究開発に多額の投資を行っている。医療提供者、栄養士、規制当局との協力関係は、市場の信頼性を高め、消化器系健康食品の有効性と安全性に対する消費者の信頼を強化する。

主要企業のプロファイル

- ネステックS.A.
- ニュートリカNV
- アリメンタリー・ヘルス・リミテッド
- ロンザ・グループ・リミテッド
- アムウェイ
- バイエル
- ハーバライフ
- ナウフーズ
- ネイチャーズ・バウンティ
- ガーデン・オブ・ライフ
- ゼンワイズ
- ヘルスフォース
- オリー

消化器系健康サプリメント産業調査でカバーされる主要セグメント

消化器系健康サプリメント市場:製品タイプ別
- プロバイオティクス
- プレバイオティクス
- 酵素

消化器系健康サプリメント市場:形態別
- カプセル
- 錠剤
- 粉末

消化器系健康サプリメント市場:販売チャネル別
- モダントレード
- コンビニエンスストア
- 専門店
- マルチブランドストア
- オンライン小売

消化器系健康サプリメント市場:地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東 アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の概要
1.2.主要統計の概要
1.3.主要調査結果の概要
1.4.製品進化分析
1.5.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.Covid-19以降の消費者の健康志向の高まり
3.1.2.製品の革新-新規処方を使用するメーカー
3.1.3.小売業界の状況の変化
3.1.4.サプライチェーン・ネットワークの強化
3.1.5.ターゲット商品の浸透
3.1.6.カスタマイズされた製品ポートフォリオが購買行動に影響を与える
3.2.消化器系サプリメント産業の将来展望
3.2.1.成長の要因
3.2.2.ブランドの流入
3.2.3.革新的な流通・マーケティング戦略
4.消化器系健康サプリメントの世界市場需要分析2019-2023年および予測、2024-2033年
4.1.過去の市場数量(単位:万個)分析、2019-2023年
4.2.現在と将来の市場規模(単位:万個)予測、2024-2033年
4.3.前年比成長トレンド分析
5.消化器系健康サプリメントの世界市場-価格分析
5.1.製品タイプ別価格分析
5.2.世界平均価格分析ベンチマーク
6.消化器系健康サプリメントの世界市場需要(金額または販売チャネル、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対価格機会分析
7.市場背景
7.1.世界の健康サプリメント産業の展望
7.1.1.パッケージに対する認識
7.1.2.市場における健康補助食品のトップ製品
7.1.3.世界の健康食品企業トップ10
7.2.マクロ経済要因
7.2.1.GDP成長率見通し
7.2.2.個人消費の見通し
7.2.3.GDP成長率分析
7.2.4.インターネット普及率の見通し
7.2.5.所得層人口の概要
7.2.6.一人当たり可処分所得
7.3.予測要因-関連性と影響
7.3.1.上位企業の過去の成長率
7.3.2.都市化の成長見通し
7.3.3.その他
7.4.消化器系健康サプリメントの世界市場のPESTLE分析
7.5.消化器系サプリメント市場の投資実現可能性マトリックス
7.6.消化器系健康食品の世界市場のポーターのファイブフォース分析
7.7.市場ダイナミクス
7.7.1.促進要因
7.7.2.阻害要因
7.7.3.機会分析
8.消化器系健康サプリメントの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品タイプ別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.製品タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
8.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析と予測、2024-2033年
8.3.1.プロバイオティクス
8.3.2.プレバイオティクス
8.3.3.酵素
8.3.4.その他
8.4.製品タイプ別市場魅力度分析
9.消化器系健康サプリメントの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:形態別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.形態別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(千単位)の形態別分析・予測、2024年~2033年
9.3.1.カプセル
9.3.2.錠剤
9.3.3.粉末
9.3.4.その他
9.4.形態別市場魅力度分析
10.消化器系健康サプリメントの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
10.1.序論/主要調査結果
10.2.販売チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
10.3.販売チャネル別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.現代貿易
10.3.2.コンビニエンスストア
10.3.3.専門店
10.3.4.マルチブランド店
10.3.5.オンライン・リテイリング
10.3.6.その他
10.4.販売チャネル別市場魅力度分析
11.消化器系健康サプリメントの世界市場分析2019-2023年、地域別予測2024-2033年
11.1.はじめに
11.2.地域別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析、2019-2023年
11.3.地域別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(千台)の分析と予測、2024~2033年
11.3.1.北米
11.3.2.中南米
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米消化器系健康サプリメント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.価格分析
12.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
12.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
12.4.1.国別
12.4.1.1.米国
12.4.1.2.カナダ
12.4.2.製品タイプ別
12.4.3.形態別
12.4.4.販売チャネル別
12.5.市場魅力度分析
12.5.1.国別
12.5.2.製品タイプ別
12.5.3.形態別
12.5.4.販売チャネル別
13.ラテンアメリカの消化器系健康サプリメント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.ブラジル
13.4.1.2.メキシコ
13.4.1.3.その他のラテンアメリカ
13.4.2.製品タイプ別
13.4.3.形態別
13.4.4.販売チャネル別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.製品タイプ別
13.5.3.形態別
13.5.4.販売チャネル別
14.欧州消化器系健康サプリメント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ドイツ
14.4.1.2.イタリア
14.4.1.3.フランス
14.4.1.4.イギリス
14.4.1.5.スペイン
14.4.1.6.その他のヨーロッパ
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.形態別
14.4.4.販売チャネル別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.製品タイプ別
14.5.3.形態別
14.5.4.販売チャネル別
15.南アジアの消化器系健康サプリメント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.インド
15.4.1.2.タイ
15.4.1.3.インドネシア
15.4.1.4.マレーシア
15.4.1.5.その他の南アジア
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.形態別
15.4.4.販売チャネル別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品タイプ別
15.5.3.形態別
15.5.4.販売チャネル別
16.東アジア消化器系健康サプリメント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.中国
16.4.1.2.日本
16.4.1.3.韓国
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.形態別
16.4.4.販売チャネル別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品タイプ別
16.5.3.形態別
16.5.4.販売チャネル別
17.オセアニア消化器系健康サプリメント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.序論
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.オーストラリア
17.4.1.2.ニュージーランド
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.形態別
17.4.4.販売チャネル別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品タイプ別
17.5.3.形態別
17.5.4.販売チャネル別
18.中東・アフリカ消化器系健康サプリメント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.GCC諸国
18.4.1.2.アフリカ北部
18.4.1.3.南アフリカ
18.4.1.4.その他の中東・アフリカ
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.形態別
18.4.4.販売チャネル別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品タイプ別
18.5.3.形態別
18.5.4.販売チャネル別
19.主要国の消化器系健康サプリメント市場分析 2024-2033
19.1.はじめに
19.1.1.主要国別市場金額構成比分析
19.1.2.世界対.各国の成長比較
19.2.米国の消化器系健康サプリメント市場分析
19.2.1.製品タイプ別
19.2.2.形態別
19.2.3.販売チャネル別
19.3.カナダの消化器系健康サプリメント市場分析
19.3.1.製品タイプ別
19.3.2.形態別
19.3.3.販売チャネル別
19.4.メキシコの消化器系健康サプリメント市場分析
19.4.1.製品タイプ別
19.4.2.形態別
19.4.3.販売チャネル別
19.5.ブラジル消化器系サプリメント市場分析
19.5.1.製品タイプ別
19.5.2.形態別
19.5.3.販売チャネル別
19.6.ドイツの消化器系健康サプリメント市場分析
19.6.1.製品タイプ別
19.6.2.形態別
19.6.3.販売チャネル別
19.7.イタリアの消化器系健康サプリメント市場分析
19.7.1.製品タイプ別
19.7.2.形態別
19.7.3.販売チャネル別
19.8.英国の消化器系健康サプリメント市場分析
19.8.1.製品タイプ別
19.8.2.形態別
19.8.3.販売チャネル別
19.9.中国消化器健康サプリメント市場分析
19.9.1.製品タイプ別
19.9.2.形態別
19.9.3.販売チャネル別
19.10.日本の消化器系サプリメント市場分析
19.10.1.製品タイプ別
19.10.2.形態別
19.10.3.販売チャネル別
19.11.韓国消化器健康サプリメント市場分析
19.11.1.製品タイプ別
19.11.2.形態別
19.11.3.販売チャネル別
19.12.インドの消化器系健康サプリメント市場分析
19.12.1.製品タイプ別
19.12.2.形態別
19.12.3.販売チャネル別
19.13.オーストラリアとニュージーランドの消化器系健康サプリメント市場分析
19.13.1.製品タイプ別
19.13.2.形態別
19.13.3.販売チャネル別
19.14.南アフリカの消化器系健康サプリメント市場分析
19.14.1.製品タイプ別
19.14.2.形態別
19.14.3.販売チャネル別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析(消化器系サプリメント)
20.2.市場集中度
20.3.上位企業の市場シェア分析
20.4.市場プレゼンス分析
20.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント
20.4.2.プレーヤーの製品フットプリント
20.4.3.チャネル別フットプリント
21.競争分析
21.1.競争ダッシュボード
21.2.競合による価格分析
21.3.競合ベンチマーキング
21.4.競合の深堀り
21.4.1.ネステックSA
21.4.1.1.概要
21.4.1.2.製品ポートフォリオ
21.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.4.1.4.販売拠点
21.4.1.5.戦略の概要
21.4.1.5.1.マーケティング戦略
21.4.1.5.2.製品戦略
21.4.1.5.3.チャネル戦略
21.4.2.ニュートリカNV
21.4.2.1.概要
21.4.2.2.製品ポートフォリオ
21.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.4.2.4.販売拠点
21.4.2.5.戦略の概要
21.4.2.5.1.マーケティング戦略
21.4.2.5.2.製品戦略
21.4.2.5.3.チャネル戦略
21.4.3.アリメンタリー・ヘルス社
21.4.3.1.概要
21.4.3.2.製品ポートフォリオ
21.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.4.3.4.販売拠点
21.4.3.5.戦略の概要
21.4.3.5.1.マーケティング戦略
21.4.3.5.2.製品戦略
21.4.3.5.3.チャネル戦略
21.4.4.ロンザグループ
21.4.4.1.概要
21.4.4.2.製品ポートフォリオ
21.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.4.4.4.販売拠点
21.4.4.5.戦略の概要
21.4.4.5.1.マーケティング戦略
21.4.4.5.2.製品戦略
21.4.4.5.3.チャネル戦略
21.4.5.アムウェイ
21.4.5.1.概要
21.4.5.2.製品ポートフォリオ
21.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.4.5.4.販売拠点
21.4.5.5.戦略の概要
21.4.5.5.1.マーケティング戦略
21.4.5.5.2.製品戦略
21.4.5.5.3.チャネル戦略
21.4.6.バイエル
21.4.6.1.概要
21.4.6.2.製品ポートフォリオ
21.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.4.6.4.販売拠点
21.4.6.5.戦略の概要
21.4.6.5.1.マーケティング戦略
21.4.6.5.2.製品戦略
21.4.6.5.3.チャネル戦略
21.4.7.ハーバライフ
21.4.7.1.概要
21.4.7.2.製品ポートフォリオ
21.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.4.7.4.販売拠点
21.4.7.5.戦略の概要
21.4.7.5.1.マーケティング戦略
21.4.7.5.2.製品戦略
21.4.7.5.3.チャネル戦略
21.4.8.ナウフーズ
21.4.8.1.概要
21.4.8.2.製品ポートフォリオ
21.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.4.8.4.販売拠点
21.4.8.5.戦略の概要
21.4.8.5.1.マーケティング戦略
21.4.8.5.2.製品戦略
21.4.8.5.3.チャネル戦略
21.4.9.ネイチャーズ・バウンティ
21.4.9.1.概要
21.4.9.2.製品ポートフォリオ
21.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.4.9.4.販売拠点
21.4.9.5.戦略の概要
21.4.9.5.1.マーケティング戦略
21.4.9.5.2.製品戦略
21.4.9.5.3.チャネル戦略
21.4.10.ガーデン・オブ・ライフ
21.4.10.1.概要
21.4.10.2.製品ポートフォリオ
21.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.4.10.4.販売拠点
21.4.10.5.戦略の概要
21.4.10.5.1.マーケティング戦略
21.4.10.5.2.製品戦略
21.4.10.5.3.チャネル戦略
21.4.11.ゼンワイズ
21.4.11.1.概要
21.4.11.2.製品ポートフォリオ
21.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.4.11.4.販売拠点
21.4.11.5.戦略の概要
21.4.11.5.1.マーケティング戦略
21.4.11.5.2.製品戦略
21.4.11.5.3.チャネル戦略
21.4.12.ヘルスフォース
21.4.12.1.概要
21.4.12.2.製品ポートフォリオ
21.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.4.12.4.販売拠点
21.4.12.5.戦略の概要
21.4.12.5.1.マーケティング戦略
21.4.12.5.2.製品戦略
21.4.12.5.3.チャネル戦略
21.4.13.オリー
21.4.13.1.概要
21.4.13.2.製品ポートフォリオ
21.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.4.13.4.販売拠点
21.4.13.5.戦略の概要
21.4.13.5.1.マーケティング戦略
21.4.13.5.2.製品戦略
21.4.13.5.3.チャネル戦略
21.4.14.その他のプレーヤー(要望に応じて)
21.4.14.1.概要
21.4.14.2.製品ポートフォリオ
21.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.4.14.4.販売拠点
21.4.14.5.戦略の概要
21.4.14.5.1.マーケティング戦略
21.4.14.5.2.製品戦略
21.4.14.5.3.チャネル戦略
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published a comprehensive report on the Digestive Health Supplements Market, providing an extensive analysis of critical market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Digestive Health Supplements Market Size (2024E): USD 12,111.2 Mn
• Projected Market Value (2033F): USD 23,263.9 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 7.5%

Scope of the Report: Digestive Health Supplements Market

Digestive health supplements play a pivotal role in supporting gastrointestinal function and overall digestive wellness. These supplements encompass probiotics, prebiotics, digestive enzymes, fibers, and other nutritional supplements designed to enhance digestion, nutrient absorption, and balance gut microbiota. The market caters to diverse consumer needs, from health-conscious individuals to those managing specific digestive disorders, offering products in various forms such as capsules, tablets, powders, and liquids.

Market Growth Drivers:

The global digestive health supplements market is driven by several key factors, including rising consumer awareness regarding digestive health, increasing prevalence of digestive disorders like irritable bowel syndrome (IBS) and gastroesophageal reflux disease (GERD), and growing adoption of preventive healthcare practices. Advances in supplement formulation technologies and extensive research on the benefits of probiotics and other digestive aids further propel market growth. Additionally, demographic shifts such as aging populations and dietary changes towards processed foods contribute to market expansion.

Market Challenges:

Despite robust growth potential, the market faces challenges such as regulatory scrutiny, issues related to quality control, and varying efficacy of supplement formulations. Consumer skepticism towards supplement effectiveness and safety, coupled with the demand for evidence-based claims, poses obstacles to market penetration and consumer trust. Moreover, competitive pricing pressures and competition from conventional digestive remedies and pharmaceutical treatments limit market growth in certain regions.

Market Opportunities:

The digestive health supplements market presents substantial growth opportunities driven by increasing consumer demand for natural and functional foods, personalized nutrition solutions, and a shift towards wellness-oriented lifestyles. Innovations in probiotic strains, encapsulation technologies, and targeted digestive health solutions offer avenues for product differentiation and market expansion. Strategic collaborations, mergers, and acquisitions within the nutraceutical industry facilitate market entry and enhance distribution networks across global markets.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary drivers of growth in the global digestive health supplements market?
• Which types of supplements and formulations are gaining traction among different consumer demographics?
• How do regulatory landscapes impact product development and market strategies in the digestive health supplements industry?
• Who are the key players shaping the competitive landscape, and what strategic initiatives are they undertaking?
• What are the emerging trends and future prospects in the global digestive health supplements market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global digestive health supplements market, including Procter & Gamble, Bayer AG, and Abbott Laboratories, focus on innovation, product diversification, and market expansion strategies. These firms invest heavily in research and development to introduce clinically validated supplements, expand distribution networks, and enhance brand visibility through targeted marketing and consumer education efforts. Collaborations with healthcare providers, nutritionists, and regulatory authorities bolster market credibility and strengthen consumer confidence in the efficacy and safety of digestive health supplements.

Key Companies Profiled:

• Nestec S.A.
• Nutrica NV
• Alimentary Health Limited
• Lonza Group Ltd
• Amway
• Bayer
• Herbalife
• NOW Foods
• Nature’s Bounty
• Garden of Life
• Zenwise
• HealthForce
• Olly

Key Segments Covered in Digestive Health Supplements Industry Research

Digestive Health Supplements Market by Product Type:
• Probiotics
• Prebiotics
• Enzymes

Digestive Health Supplements Market by Form:
• Capsules
• Tablets
• Powder

Digestive Health Supplements Market by Sales Channel:
• Modern Trade
• Convenience Stores
• Specialty Stores
• Multi-brand Stores
• Online Retailing

Digestive Health Supplements Market by Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• Middle East Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Overview
1.2. Summary of Key Statistics
1.3. Summary of Key Findings
1.4. Product Evolution Analysis
1.5. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage/Taxonomy
2.2. Market Definition/Scope/Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Increased Health Consciousness Consumers Post Covid-19
3.1.2. Product Innovations- Manufacturers Using Novel Formulations
3.1.3. Changing Retail Landscape
3.1.4. Stronger Supply Chain Network
3.1.5. Penetration of Targeted Product Offerings
3.1.6. Tailored Product Portfolio Influences the Buying Behaviour
3.2. Future Prospects of Digestive Health Supplements Industry
3.2.1. Factors Fuelling Growth
3.2.2. Influx of Brands
3.2.3. Innovative Distribution & Marketing Strategies
4. Global Digestive Health Supplements Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Volume ('000 Units) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Volume ('000 Units) Projections, 2024-2033
4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
5. Global Digestive Health Supplements Market - Pricing Analysis
5.1. Pricing Analysis By Product Type
5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
6. Global Digestive Health Supplements Market Demand (in Value or Sales Channel in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Market Background
7.1. Global Health Supplements industry Outlook
7.1.1. Perception of Packaging
7.1.2. Top Health Supplements products in the market
7.1.3. Top 10 Health Supplements Companies in the World
7.2. Macro-Economic Factors
7.2.1. GDP Growth Outlook
7.2.2. Consumer Spending Outlook
7.2.3. GDP Growth Rate Analysis
7.2.4. Internet Penetration Rate Outlook
7.2.5. Income Group Population Overview
7.2.6. Per Capita Disposable Income
7.3. Forecast Factors - Relevance & Impact
7.3.1. Top Companies Historical Growth
7.3.2. Urbanization Growth Outlook
7.3.3. Others
7.4. PESTLE Analysis of Global Digestive Health Supplements Market
7.5. Investment Feasibility Matrix of Digestive Health Supplements Market
7.6. Porter’s Five Forces Analysis of Global Digestive Health Supplements Market
7.7. Market Dynamics
7.7.1. Drivers
7.7.2. Restraints
7.7.3. Opportunity Analysis
8. Global Digestive Health Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product Type
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Product Type, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Product Type, 2024-2033
8.3.1. Probiotics
8.3.2. Prebiotics
8.3.3. Enzymes
8.3.4. Others
8.4. Market Attractiveness Analysis by Product Type
9. Global Digestive Health Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Form
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Form, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Form, 2024-2033
9.3.1. Capsules
9.3.2. Tablets
9.3.3. Powder
9.3.4. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis by Form
10. Global Digestive Health Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Sales Channel
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Sales Channel, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Sales Channel, 2024-2033
10.3.1. Modern Trade
10.3.2. Convenience Stores
10.3.3. Specialty Stores
10.3.4. Multi-brand Stores
10.3.5. Online Retailing
10.3.6. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis by Sales Channel
11. Global Digestive Health Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Region, 2019-2023
11.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. East Asia
11.3.5. South Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis by Region
12. North America Digestive Health Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Pricing Analysis
12.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.4.1. By Country
12.4.1.1. U.S.
12.4.1.2. Canada
12.4.2. By Product Type
12.4.3. By Form
12.4.4. By Sales Channel
12.5. Market Attractiveness Analysis
12.5.1. By Country
12.5.2. By Product Type
12.5.3. By Form
12.5.4. By Sales Channel
13. Latin America Digestive Health Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. Brazil
13.4.1.2. Mexico
13.4.1.3. Rest of Latin America
13.4.2. By Product Type
13.4.3. By Form
13.4.4. By Sales Channel
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Product Type
13.5.3. By Form
13.5.4. By Sales Channel
14. Europe Digestive Health Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Germany
14.4.1.2. Italy
14.4.1.3. France
14.4.1.4. U.K.
14.4.1.5. Spain
14.4.1.6. Rest of Europe
14.4.2. By Product Type
14.4.3. By Form
14.4.4. By Sales Channel
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Product Type
14.5.3. By Form
14.5.4. By Sales Channel
15. South Asia Digestive Health Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. India
15.4.1.2. Thailand
15.4.1.3. Indonesia
15.4.1.4. Malaysia
15.4.1.5. Rest of South Asia
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By Form
15.4.4. By Sales Channel
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Product Type
15.5.3. By Form
15.5.4. By Sales Channel
16. East Asia Digestive Health Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. China
16.4.1.2. Japan
16.4.1.3. South Korea
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Form
16.4.4. By Sales Channel
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product Type
16.5.3. By Form
16.5.4. By Sales Channel
17. Oceania Digestive Health Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. Australia
17.4.1.2. New Zealand
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By Form
17.4.4. By Sales Channel
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Product Type
17.5.3. By Form
17.5.4. By Sales Channel
18. Middle East and Africa Digestive Health Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. GCC Countries
18.4.1.2. Northern Africa
18.4.1.3. South Africa
18.4.1.4. Rest of Middle East and Africa
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By Form
18.4.4. By Sales Channel
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Product Type
18.5.3. By Form
18.5.4. By Sales Channel
19. Key Countries’ Digestive Health Supplements Market Analysis 2024-2033
19.1. Introduction
19.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
19.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
19.2. U.S. Digestive Health Supplements Market Analysis
19.2.1. By Product Type
19.2.2. By Form
19.2.3. By Sales Channel
19.3. Canada Digestive Health Supplements Market Analysis
19.3.1. By Product Type
19.3.2. By Form
19.3.3. By Sales Channel
19.4. Mexico Digestive Health Supplements Market Analysis
19.4.1. By Product Type
19.4.2. By Form
19.4.3. By Sales Channel
19.5. Brazil Digestive Health Supplements Market Analysis
19.5.1. By Product Type
19.5.2. By Form
19.5.3. By Sales Channel
19.6. Germany Digestive Health Supplements Market Analysis
19.6.1. By Product Type
19.6.2. By Form
19.6.3. By Sales Channel
19.7. Italy Digestive Health Supplements Market Analysis
19.7.1. By Product Type
19.7.2. By Form
19.7.3. By Sales Channel
19.8. U.K. Digestive Health Supplements Market Analysis
19.8.1. By Product Type
19.8.2. By Form
19.8.3. By Sales Channel
19.9. China Digestive Health Supplements Market Analysis
19.9.1. By Product Type
19.9.2. By Form
19.9.3. By Sales Channel
19.10. Japan Digestive Health Supplements Market Analysis
19.10.1. By Product Type
19.10.2. By Form
19.10.3. By Sales Channel
19.11. S. Korea Digestive Health Supplements Market Analysis
19.11.1. By Product Type
19.11.2. By Form
19.11.3. By Sales Channel
19.12. India Digestive Health Supplements Market Analysis
19.12.1. By Product Type
19.12.2. By Form
19.12.3. By Sales Channel
19.13. Australia and New Zealand Digestive Health Supplements Market Analysis
19.13.1. By Product Type
19.13.2. By Form
19.13.3. By Sales Channel
19.14. South Africa Digestive Health Supplements Market Analysis
19.14.1. By Product Type
19.14.2. By Form
19.14.3. By Sales Channel
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies (Digestive Health Supplements)
20.2. Market Concentration
20.3. Market Share Analysis of Top Players
20.4. Market Presence Analysis
20.4.1. By Regional footprint of Players
20.4.2. Product foot print by Players
20.4.3. Channel Foot Print by Players
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Pricing Analysis by Competition
21.3. Competition Benchmarking
21.4. Competition Deep Dive
21.4.1. Nestec SA
21.4.1.1. Overview
21.4.1.2. Product Portfolio
21.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.4.1.4. Sales Footprint
21.4.1.5. Strategy Overview
21.4.1.5.1. Marketing Strategy
21.4.1.5.2. Product Strategy
21.4.1.5.3. Channel Strategy
21.4.2. Nutrica NV
21.4.2.1. Overview
21.4.2.2. Product Portfolio
21.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.4.2.4. Sales Footprint
21.4.2.5. Strategy Overview
21.4.2.5.1. Marketing Strategy
21.4.2.5.2. Product Strategy
21.4.2.5.3. Channel Strategy
21.4.3. Alimentary Health Limited
21.4.3.1. Overview
21.4.3.2. Product Portfolio
21.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.4.3.4. Sales Footprint
21.4.3.5. Strategy Overview
21.4.3.5.1. Marketing Strategy
21.4.3.5.2. Product Strategy
21.4.3.5.3. Channel Strategy
21.4.4. Lonza Group Ltd
21.4.4.1. Overview
21.4.4.2. Product Portfolio
21.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.4.4.4. Sales Footprint
21.4.4.5. Strategy Overview
21.4.4.5.1. Marketing Strategy
21.4.4.5.2. Product Strategy
21.4.4.5.3. Channel Strategy
21.4.5. Amway
21.4.5.1. Overview
21.4.5.2. Product Portfolio
21.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.4.5.4. Sales Footprint
21.4.5.5. Strategy Overview
21.4.5.5.1. Marketing Strategy
21.4.5.5.2. Product Strategy
21.4.5.5.3. Channel Strategy
21.4.6. Bayer
21.4.6.1. Overview
21.4.6.2. Product Portfolio
21.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.4.6.4. Sales Footprint
21.4.6.5. Strategy Overview
21.4.6.5.1. Marketing Strategy
21.4.6.5.2. Product Strategy
21.4.6.5.3. Channel Strategy
21.4.7. Herbalife
21.4.7.1. Overview
21.4.7.2. Product Portfolio
21.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.4.7.4. Sales Footprint
21.4.7.5. Strategy Overview
21.4.7.5.1. Marketing Strategy
21.4.7.5.2. Product Strategy
21.4.7.5.3. Channel Strategy
21.4.8. NOW Foods
21.4.8.1. Overview
21.4.8.2. Product Portfolio
21.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.4.8.4. Sales Footprint
21.4.8.5. Strategy Overview
21.4.8.5.1. Marketing Strategy
21.4.8.5.2. Product Strategy
21.4.8.5.3. Channel Strategy
21.4.9. Nature’s Bounty
21.4.9.1. Overview
21.4.9.2. Product Portfolio
21.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.4.9.4. Sales Footprint
21.4.9.5. Strategy Overview
21.4.9.5.1. Marketing Strategy
21.4.9.5.2. Product Strategy
21.4.9.5.3. Channel Strategy
21.4.10. Garden of Life
21.4.10.1. Overview
21.4.10.2. Product Portfolio
21.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.4.10.4. Sales Footprint
21.4.10.5. Strategy Overview
21.4.10.5.1. Marketing Strategy
21.4.10.5.2. Product Strategy
21.4.10.5.3. Channel Strategy
21.4.11. Zenwise
21.4.11.1. Overview
21.4.11.2. Product Portfolio
21.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.4.11.4. Sales Footprint
21.4.11.5. Strategy Overview
21.4.11.5.1. Marketing Strategy
21.4.11.5.2. Product Strategy
21.4.11.5.3. Channel Strategy
21.4.12. HealthForce
21.4.12.1. Overview
21.4.12.2. Product Portfolio
21.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.4.12.4. Sales Footprint
21.4.12.5. Strategy Overview
21.4.12.5.1. Marketing Strategy
21.4.12.5.2. Product Strategy
21.4.12.5.3. Channel Strategy
21.4.13. Olly
21.4.13.1. Overview
21.4.13.2. Product Portfolio
21.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.4.13.4. Sales Footprint
21.4.13.5. Strategy Overview
21.4.13.5.1. Marketing Strategy
21.4.13.5.2. Product Strategy
21.4.13.5.3. Channel Strategy
21.4.14. Other Players (As Requested)
21.4.14.1. Overview
21.4.14.2. Product Portfolio
21.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.4.14.4. Sales Footprint
21.4.14.5. Strategy Overview
21.4.14.5.1. Marketing Strategy
21.4.14.5.2. Product Strategy
21.4.14.5.3. Channel Strategy
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/05 10:26

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