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ハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザー市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2033年予測


Handheld Marijuana Medical Vaporizer Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の携帯型マリファナ医療用ヴェポライザー市場に関する調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場原動力の詳細な評価を提供しました。 ... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月8日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の携帯型マリファナ医療用ヴェポライザー市場に関する調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場原動力の詳細な評価を提供しました。

主要な洞察ハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザー市場

- 市場規模(2024E):6572.3百万米ドル
- 予測市場価値(2033F):34942.8百万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 20.4%

レポートの範囲

携帯型大麻医療用ヴェポライザーは、医療用大麻の消費に不可欠であり、カンナビノイドのポータブルかつ効率的な送達方法を提供する。これらのデバイスは、主に医療用大麻薬局、薬局、オンライン小売チャネルに対応しており、ポータブルドライハーブベポライザー、オイルベポライザー、ハイブリッドモデルなど様々なタイプを提供している。

市場成長の促進要因:

携帯型大麻医療用ヴェポライザーの世界市場は、世界的な医療用大麻の合法化の進展、治療オプションとしての大麻の受容の拡大、カンナビノイドで治療可能な慢性疼痛やその他の病状の罹患率の上昇など、いくつかの重要な要因によって牽引されている。温度制御機能やバッテリー寿命の向上などの技術的進歩は、ユーザー体験と製品の有効性を高めるため、市場成長を促進する。さらに、医療用大麻の自己投与へのシフトと遠隔医療サービスの拡大は、市場プレーヤーがより幅広い患者集団にリーチするための新たな道を開く。

市場の阻害要因

有望な成長見込みがあるにもかかわらず、携帯型大麻医療用ヴェポライザー市場は、規制遵守、地域や国によって異なる法的枠組み、製品の安全性と品質管理に対する懸念に関連する課題に直面している。医療用大麻製品の生産、販売、流通を規制する厳格な規制は、メーカーや医療提供者にコンプライアンス上の負担を課し、市場参入障壁や運営コストに影響を与える。医療用大麻治療に対する保険適用が限定的であることや、大麻使用にまつわるスティグマが根強いことも、地域によっては市場拡大の妨げとなっている。

市場機会:

携帯型大麻医療用ヴェポライザー市場は、人口動態の傾向、消費者の嗜好の進化、大麻研究開発への投資の増加などにより、大きな成長機会をもたらす。大麻教育や製品選択のための遠隔医療プラットフォームやモバイルアプリケーションなどのデジタルヘルス技術の統合は、医療用大麻ヴェポライザーへの患者のアクセスを向上させ、治療のアドヒアランスを改善する。さらに、てんかん、多発性硬化症、化学療法による吐き気の治療など、疼痛管理以外の医療用大麻の適応拡大が、市場の範囲を広げ、技術革新を刺激する。

本レポートで扱う主な質問

- 携帯型マリファナ医療用ヴェポライザー市場の世界的成長を牽引する主な要因は何か?
- さまざまな医療環境や患者層で採用を促進している気化器の種類と用途は何か?
- 技術の進歩は、ハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザー市場の競争環境をどのように再構築しているのか?
- ハンドヘルド大麻医療用ヴェポライザー市場に貢献している主要企業はどこか、また、市場のリーダーシップを維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- ハンドヘルド大麻医療用気化器の世界市場における新たな動向と将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

Tera、Wisp、Leafなど、携帯型大麻医療用ヴェポライザーの世界市場でプロファイリングされた主要企業は、市場機会を活用し成長を維持するために、技術革新、規制遵守、患者教育を優先している。これらの企業は、医療用大麻生産者、流通業者、医療提供者とのパートナーシップを活用し、製品ポートフォリオと地理的リーチを拡大している。さらに、臨床研究、エビデンスに基づく実践、消費者擁護活動への投資は、市場の拡大をサポートし、医療用大麻気化器の進化する状況において患者の転帰を向上させる。

主な企業

- ダ・ブッダ・ベポライザー
- Vapir Rise Vaporizers
- Storz & Bickel GmbH & Co.KG
- DAVINCI
- テラ
- ハウンドラボ社
- Syqeメディカル
- リゾルブ・デジタル・ヘルス
- ロボ・ジェネティクス
- ウィスプ
- tチェック
- リーフ
- パフコ
- カッシーラボ社

ハンドヘルドマリファナ医療用ヴェポライザー産業調査でカバーされる主要セグメント

製品タイプ
- ポータブル
- 卓上型

充電器タイプ
- USB
- マイクロUSB
- その他

機能別
- 従量制
- メーターなし

最終用途別
- 医療用
- 病院
- 診療所
- 個人/レクリエーション

販売チャネル別
- 専門店
- コンビニエンスストア
- マルチブランド店
- 独立系小型店
- オンライン小売業者
- 百貨店
- その他の販売チャネル

地域別
- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東 アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の概要
1.2.主要統計の概要
1.3.主要調査結果の概要
1.4.製品進化分析
1.5.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.乾燥原料に対応する多機能携帯型マリファナ医療用ヴェポライザーへの需要の急増
3.1.2.電子タバコ専用小売店(VAPEショップ)の増加
3.1.3.従来のタバコの代替品
3.1.4.新規ブランドの市場参入
3.1.5.米国でのマリファナ合法化により、ドライハーブ・ハンドヘルド・マリファナ・メディカル・ヴェポライザーの需要が増加
3.2.製品イノベーションの動向
3.3.ハンドヘルド型マリファナ医療用ベイポライザー産業の将来展望
3.3.1.成長の要因
3.3.2.ブランドの流入
3.3.3.革新的な流通・マーケティング戦略
4.ハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザーの世界市場需要分析2019-2023年および予測、2024-2033年
4.1.過去の市場数量(千台)分析、2019-2023年
4.2.現在と将来の市場数量('000ユニット)予測、2024-2033年
4.3.前年比成長トレンド分析
5.ハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザーの世界市場:価格分析
5.1.製品タイプ別価格分析
5.2.世界平均価格分析ベンチマーク
6.ハンドヘルド型マリファナ医療用ベイポライザーの世界市場需要(金額または包装形態、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
6.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対価格機会分析
7.市場背景
7.1.世界の包装業界の展望
7.1.1.包装に対する認識
7.1.2.手持ち型マリファナ医療用ヴェポライザーのトップ製品市場
7.1.3.世界の携帯型マリファナ医療用気化器メーカー上位10社
7.2.マクロ経済要因
7.2.1.GDP成長率見通し
7.2.2.個人消費の見通し
7.2.3.GDP成長率分析
7.2.4.インターネット普及率の見通し
7.2.5.所得層人口の概要
7.2.6.一人当たり可処分所得
7.3.予測要因-関連性と影響
7.3.1.上位企業の過去の成長率
7.3.2.世界中で増加する学生数
7.3.3.都市化の成長見通し
7.3.4.その他
7.4.ハンドヘルド型マリファナ医療用ベイポライザーの世界市場のPESTLE分析
7.5.ハンドヘルド型マリファナ医療用気化器市場の投資実現可能性マトリックス
7.6.ハンドヘルド型マリファナ医療用気化器の世界市場のポーターの5つの力分析
7.7.市場ダイナミクス
7.7.1.促進要因
7.7.2.阻害要因
7.7.3.機会分析
8.ハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザーの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品タイプ別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.製品タイプ別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
8.3.製品タイプ別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
8.3.1.ポータブル
8.3.2.デスクトップ
8.4.製品タイプ別市場魅力度分析
9.ハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザーの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:充電器タイプ別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.充電器タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
9.3.充電器タイプ別の現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
9.3.1.USB
9.3.2.マイクロUSB
9.3.3.その他
9.4.充電器タイプ別市場魅力度分析
10.ハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザーの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:機能別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.機能別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
10.3.機能別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.従量制
10.3.2.非計量
10.4.機能別市場魅力度分析
11.ハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザーの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
11.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
11.3.1.プレステージブランド
11.3.2.プライベートブランド
11.3.3.マスブランド
11.3.4.インディーズブランド
11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
12.ハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザーの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)と販売チャネル別数量分析(2019-2023年
12.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
12.3.1.専門店
12.3.2.コンビニエンスストア
12.3.3.マルチブランド店
12.3.4.独立系小型店
12.3.5.オンライン小売業者
12.3.6.百貨店
12.3.7.その他の販売チャネル
12.4.販売チャネル別市場魅力度分析
13.ハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザーの世界市場分析2019-2023年および地域別予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(千台)の分析と予測、2024~2033年
13.3.1.北米
13.3.2.中南米
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米のハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.米国
14.4.1.2.カナダ
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.充電器タイプ別
14.4.4.機能別
14.4.5.エンドユーザー別
14.4.6.販売チャネル別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.製品タイプ別
14.5.3.充電器タイプ別
14.5.4.機能別
14.5.5.エンドユーザー別
14.5.6.販売チャネル別
15.ラテンアメリカのハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ブラジル
15.4.1.2.メキシコ
15.4.1.3.その他のラテンアメリカ
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.充電器タイプ別
15.4.4.機能別
15.4.5.エンドユーザー別
15.4.6.販売チャネル別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品タイプ別
15.5.3.充電器タイプ別
15.5.4.機能別
15.5.5.エンドユーザー別
15.5.6.販売チャネル別
16.欧州ハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.ドイツ
16.4.1.2.イタリア
16.4.1.3.フランス
16.4.1.4.イギリス
16.4.1.5.スペイン
16.4.1.6.その他のヨーロッパ
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.充電器タイプ別
16.4.4.機能別
16.4.5.エンドユーザー別
16.4.6.販売チャネル別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品タイプ別
16.5.3.充電器タイプ別
16.5.4.機能別
16.5.5.エンドユーザー別
16.5.6.販売チャネル別
17.南アジアのハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.インド
17.4.1.2.タイ
17.4.1.3.インドネシア
17.4.1.4.マレーシア
17.4.1.5.その他の南アジア
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.充電器タイプ別
17.4.4.機能別
17.4.5.エンドユーザー別
17.4.6.販売チャネル別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品タイプ別
17.5.3.充電器タイプ別
17.5.4.機能別
17.5.5.エンドユーザー別
17.5.6.販売チャネル別
18.東アジアのハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.中国
18.4.1.2.日本
18.4.1.3.韓国
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.充電器タイプ別
18.4.4.機能別
18.4.5.エンドユーザー別
18.4.6.販売チャネル別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品タイプ別
18.5.3.充電器タイプ別
18.5.4.機能別
18.5.5.エンドユーザー別
18.5.6.販売チャネル別
19.オセアニアのハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
19.4.1.国別
19.4.1.1.オーストラリア
19.4.1.2.ニュージーランド
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.充電器タイプ別
19.4.4.機能別
19.4.5.エンドユーザー別
19.4.6.販売チャネル別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.製品タイプ別
19.5.3.充電器タイプ別
19.5.4.機能別
19.5.5.エンドユーザー別
19.5.6.販売チャネル別
20.中東・アフリカのハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.価格分析
20.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
20.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
20.4.1.国別
20.4.1.1.GCC諸国
20.4.1.2.アフリカ北部
20.4.1.3.南アフリカ
20.4.1.4.その他の中東・アフリカ
20.4.2.製品タイプ別
20.4.3.充電器タイプ別
20.4.4.機能別
20.4.5.エンドユーザー別
20.4.6.販売チャネル別
20.5.市場魅力度分析
20.5.1.国別
20.5.2.製品タイプ別
20.5.3.充電器タイプ別
20.5.4.機能別
20.5.5.エンドユーザー別
20.5.6.販売チャネル別
21.主要国のハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析 2024-2033
21.1.はじめに
21.1.1.主要国別市場金額構成比分析
21.1.2.世界対.各国の成長比較
21.2.米国の携帯型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析
21.2.1.製品タイプ別
21.2.2.充電器タイプ別
21.2.3.機能別
21.2.4.エンドユーザー別
21.2.5.販売チャネル別
21.3.カナダの携帯型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析
21.3.1.製品タイプ別
21.3.2.充電器タイプ別
21.3.3.機能別
21.3.4.エンドユーザー別
21.3.5.販売チャネル別
21.4.メキシコの携帯型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析
21.4.1.製品タイプ別
21.4.2.充電器タイプ別
21.4.3.機能別
21.4.4.エンドユーザー別
21.4.5.販売チャネル別
21.5.ブラジルの携帯型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析
21.5.1.製品タイプ別
21.5.2.充電器タイプ別
21.5.3.機能別
21.5.4.エンドユーザー別
21.5.5.販売チャネル別
21.6.ドイツの携帯型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析
21.6.1.製品タイプ別
21.6.2.充電器タイプ別
21.6.3.機能別
21.6.4.エンドユーザー別
21.6.5.販売チャネル別
21.7.イタリアの携帯型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析
21.7.1.製品タイプ別
21.7.2.充電器タイプ別
21.7.3.機能別
21.7.4.エンドユーザー別
21.7.5.販売チャネル別
21.8.英国の携帯型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析
21.8.1.製品タイプ別
21.8.2.充電器タイプ別
21.8.3.機能別
21.8.4.エンドユーザー別
21.8.5.販売チャネル別
21.9.中国ハンドヘルド大麻医療用ヴェポライザー市場分析
21.9.1.製品タイプ別
21.9.2.充電器タイプ別
21.9.3.機能別
21.9.4.エンドユーザー別
21.9.5.販売チャネル別
21.10.日本のハンドヘルド大麻医療用ヴェポライザー市場分析
21.10.1.製品タイプ別
21.10.2.充電器タイプ別
21.10.3.機能別
21.10.4.エンドユーザー別
21.10.5.販売チャネル別
21.11.韓国の携帯型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析
21.11.1.製品タイプ別
21.11.2.充電器タイプ別
21.11.3.機能別
21.11.4.エンドユーザー別
21.11.5.販売チャネル別
21.12.インドのハンドヘルド大麻医療用ヴェポライザー市場分析
21.12.1.製品タイプ別
21.12.2.充電器タイプ別
21.12.3.機能別
21.12.4.エンドユーザー別
21.12.5.販売チャネル別
21.13.オーストラリアとニュージーランドの携帯型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析
21.13.1.製品タイプ別
21.13.2.充電器タイプ別
21.13.3.機能別
21.13.4.エンドユーザー別
21.13.5.販売チャネル別
21.14.南アフリカの携帯型マリファナ医療用ヴェポライザー市場分析
21.14.1.製品タイプ別
21.14.2.充電器タイプ別
21.14.3.機能別
21.14.4.エンドユーザー別
21.14.5.販売チャネル別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析(ハンドヘルド型マリファナ医療用ヴェポライザー)
22.2.市場集中度
22.3.上位企業の市場シェア分析
22.4.市場プレゼンス分析
22.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント
22.4.2.プレーヤーの製品フットプリント
22.4.3.チャネル別フットプリント
23.競争分析
23.1.競争ダッシュボード
23.2.競合による価格分析
23.3.競合ベンチマーキング
23.4.競合の深堀り
23.4.1.ダ・ブッダ・ベポライザー
23.4.1.1.概要
23.4.1.2.製品ポートフォリオ
23.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.1.4.販売拠点
23.4.1.5.戦略の概要
23.4.1.5.1.マーケティング戦略
23.4.1.5.2.サービス戦略
23.4.2.Vapir Riseヴェポライザー
23.4.2.1.概要
23.4.2.2.製品ポートフォリオ
23.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.2.4.販売拠点
23.4.2.5.戦略の概要
23.4.2.5.1.マーケティング戦略
23.4.2.5.2.サービス戦略
23.4.3.Storz & Bickel GmbH & Co.KG
23.4.3.1.概要
23.4.3.2.製品ポートフォリオ
23.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.3.4.販売拠点
23.4.3.5.戦略の概要
23.4.3.5.1.マーケティング戦略
23.4.3.5.2.サービス戦略
23.4.4.ダヴィンチ
23.4.4.1.概要
23.4.4.2.製品ポートフォリオ
23.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.4.4.販売拠点
23.4.4.5.戦略の概要
23.4.4.5.1.マーケティング戦略
23.4.4.5.2.サービス戦略
23.4.5.テラ
23.4.5.1.概要
23.4.5.2.製品ポートフォリオ
23.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.5.4.販売拠点
23.4.5.5.戦略の概要
23.4.5.5.1.マーケティング戦略
23.4.5.5.2.サービス戦略
23.4.6.ハウンド・ラボ社
23.4.6.1.概要
23.4.6.2.製品ポートフォリオ
23.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.6.4.販売拠点
23.4.6.5.戦略の概要
23.4.6.5.1.マーケティング戦略
23.4.6.5.2.サービス戦略
23.4.7.サイキ・メディカル
23.4.7.1.概要
23.4.7.2.製品ポートフォリオ
23.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.7.4.販売拠点
23.4.7.5.戦略の概要
23.4.7.5.1.マーケティング戦略
23.4.7.5.2.サービス戦略
23.4.8.デジタルヘルス
23.4.8.1.概要
23.4.8.2.製品ポートフォリオ
23.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.8.4.販売拠点
23.4.8.5.戦略の概要
23.4.8.5.1.マーケティング戦略
23.4.8.5.2.サービス戦略
23.4.9.ロボ・ジェネティクス
23.4.9.1.概要
23.4.9.2.製品ポートフォリオ
23.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.9.4.販売拠点
23.4.9.5.戦略の概要
23.4.9.5.1.マーケティング戦略
23.4.9.5.2.サービス戦略
23.4.10.ウィスプ
23.4.10.1.概要
23.4.10.2.製品ポートフォリオ
23.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.10.4.販売拠点
23.4.10.5.戦略の概要
23.4.10.5.1.マーケティング戦略
23.4.10.5.2.サービス戦略
23.4.11. tチェック
23.4.11.1.概要
23.4.11.2.製品ポートフォリオ
23.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.11.4.販売拠点
23.4.11.5.戦略の概要
23.4.11.5.1.マーケティング戦略
23.4.11.5.2.サービス戦略
23.4.12.リーフ
23.4.12.1.概要
23.4.12.2.製品ポートフォリオ
23.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.12.4.販売拠点
23.4.12.5.戦略の概要
23.4.12.5.1.マーケティング戦略
23.4.12.5.2.サービス戦略
23.4.13.パフコ
23.4.13.1.概要
23.4.13.2.製品ポートフォリオ
23.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.13.4.販売拠点
23.4.13.5.戦略の概要
23.4.13.5.1.マーケティング戦略
23.4.13.5.2.サービス戦略
23.4.14.カッシーラボ社
23.4.14.1.概要
23.4.14.2.製品ポートフォリオ
23.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.14.4.販売拠点
23.4.14.5.戦略の概要
23.4.14.5.1.マーケティング戦略
23.4.14.5.2.サービス戦略
23.4.15.その他(要望に応じて)
23.4.15.1.概要
23.4.15.2.製品ポートフォリオ
23.4.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.15.4.販売拠点
23.4.15.5.戦略の概要
23.4.15.5.1.マーケティング戦略
23.4.15.5.2.サービス戦略
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global handheld marijuana medical vaporizer market, providing a detailed assessment of crucial market dynamics including drivers, trends, opportunities, and challenges.

Key Insights: Handheld Marijuana Medical Vaporizer Market

• Market Size (2024E): USD 6572.3 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 34942.8 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 20.4%

Report Scope:

Handheld marijuana medical vaporizers are essential for the consumption of medical marijuana, offering a portable and efficient delivery method for cannabinoids. These devices cater primarily to medical cannabis dispensaries, pharmacies, and online retail channels, providing various types such as portable dry herb vaporizers, oil vaporizers, and hybrid models.

Market Growth Drivers:

The global market for handheld marijuana medical vaporizers is driven by several key factors, including the increasing legalization of medical marijuana globally, growing acceptance of cannabis as a therapeutic option, and rising incidences of chronic pain and other medical conditions treatable with cannabinoids. Technological advancements such as temperature control features and improved battery life enhance user experience and product effectiveness, thus propelling market growth. Additionally, the shift towards self-administration of medical cannabis and the expansion of telemedicine services open new avenues for market players to reach a broader patient population.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the handheld marijuana medical vaporizer market faces challenges related to regulatory compliance, varying legal frameworks across different regions and countries, and concerns over product safety and quality control. Strict regulations governing the production, marketing, and distribution of medical cannabis products impose compliance burdens on manufacturers and healthcare providers, influencing market entry barriers and operational costs. Limited insurance coverage for medical marijuana treatments and persistent stigma associated with cannabis use also hinder market expansion in some regions.

Market Opportunities:

The market for handheld marijuana medical vaporizers presents substantial growth opportunities driven by demographic trends, evolving consumer preferences, and increasing investments in cannabis research and development. Integration of digital health technologies such as telehealth platforms and mobile applications for cannabis education and product selection enhances patient access to medical cannabis vaporizers and improves treatment adherence. Moreover, expanding indications for medical cannabis beyond pain management, including treatment for epilepsy, multiple sclerosis, and chemotherapy-induced nausea, broaden the market scope and stimulate innovation.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the handheld marijuana medical vaporizer market globally?
• Which vaporizer types and applications are driving adoption across different healthcare settings and patient demographics?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the handheld marijuana medical vaporizer market?
• Who are the key players contributing to the handheld marijuana medical vaporizer market, and what strategies are they employing to maintain market leadership?
• What are the emerging trends and future prospects in the global handheld marijuana medical vaporizer market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Key companies profiled in the global handheld marijuana medical vaporizer market, such as Tera, Wisp, and Leaf, prioritize innovation, regulatory compliance, and patient education to capitalize on market opportunities and sustain growth. These companies leverage partnerships with medical cannabis producers, distributors, and healthcare providers to expand their product portfolios and geographic reach. Additionally, investment in clinical research, evidence-based practice, and consumer advocacy supports market expansion and enhances patient outcomes in the evolving landscape of medical cannabis vaporization.

Key Companies Profiled

• Da Buddha Vaporizers
• Vapir Rise Vaporizers
• Storz & Bickel GmbH & Co. KG
• DAVINCI
• Tera
• Hound Labs, Inc.
• Syqe Medical
• Resolve Digital Health
• Lobo Genetics
• Wisp
• tCheck
• Leaf
• Puffco
• Kassi Labs Inc.

Key Segments Covered in Handheld Marijuana Medical Vaporizers Industry Research

Product Type:
• Portable
• Desktop

Charger Type:
• USB
• Micro USB
• Other

By Feature:
• Metered
• Non-Metered

By End Use:
• Medical Use
• Hospitals
• Clinics
• Individuals/Recreational Use

By Sales Channel:
• Specialty Stores
• Convenience Stores
• Multi-Brand Stores
• Independent Small Stores
• Online Retailers
• Departmental Stores
• Other Sales Channel

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• Middle East Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Overview
1.2. Summary of Key Statistics
1.3. Summary of Key Findings
1.4. Product Evolution Analysis
1.5. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage/Taxonomy
2.2. Market Definition/Scope/Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Rapidly Growing Demand for Multi-Functional Handheld Marijuana Medical Vaporizers That Will Work with Dry Ingredients
3.1.2. Increase in the Number of Dedicated E-Cigarette Retail Outlets (Vape Shops)
3.1.3. Alternatives to Conventional Cigarettes/Tobacco
3.1.4. New Brand Entering the Market
3.1.5. Legalization of Marijuana in The US Lead to Increase in Demand for Dry Herb Handheld Marijuana Medical Vaporizerss
3.2. Product Innovation Trends
3.3. Future Prospects of the Handheld Marijuana Medical Vaporizers Industry
3.3.1. Factors Fuelling the Growth
3.3.2. Influx of Brands
3.3.3. Innovative Distribution and Marketing Strategies
4. Global Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Volume ('000 Units) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Volume ('000 Units) Projections, 2024-2033
4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
5. Global Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market - Pricing Analysis
5.1. Pricing Analysis By Product Type
5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
6. Global Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Demand (in Value or Packaging Format in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Market Background
7.1. Global Packaging industry Outlook
7.1.1. Perception of Packaging
7.1.2. Top Handheld Marijuana Medical Vaporizers products in the market
7.1.3. Top 10 Handheld Marijuana Medical Vaporizers Companies in the World
7.2. Macro-Economic Factors
7.2.1. GDP Growth Outlook
7.2.2. Consumer Spending Outlook
7.2.3. GDP Growth Rate Analysis
7.2.4. Internet Penetration Rate Outlook
7.2.5. Income Group Population Overview
7.2.6. Per Capita Disposable Income
7.3. Forecast Factors - Relevance & Impact
7.3.1. Top Companies Historical Growth
7.3.2. Increasing number of Students across the world.
7.3.3. Urbanization Growth Outlook
7.3.4. Others
7.4. PESTLE Analysis of Global Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market
7.5. Investment Feasibility Matrix of Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market
7.6. Porter’s Five Forces Analysis of Global Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market
7.7. Market Dynamics
7.7.1. Drivers
7.7.2. Restraints
7.7.3. Opportunity Analysis
8. Global Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product Type
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Product Type, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
8.3.1. Portable
8.3.2. Desktop
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
9. Global Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Charger Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Charger type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Charger type, 2024-2033
9.3.1. USB
9.3.2. Micro USB
9.3.3. Other
9.4. Market Attractiveness Analysis By Charger type
10. Global Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Feature
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Feature, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Feature, 2024-2033
10.3.1. Metered
10.3.2. Non-Metered
10.4. Market Attractiveness Analysis By Feature
11. Global Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End User
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End User, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
11.3.1. Prestige Brands
11.3.2. Private Labels
11.3.3. Mass Brands
11.3.4. Indie Brands
11.4. Market Attractiveness Analysis By End User
12. Global Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Sales Channel
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Sales Channel, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2024-2033
12.3.1. Specialty Stores
12.3.2. Convenience Stores
12.3.3. Multi-Brand Stores
12.3.4. Independent Small Stores
12.3.5. Online Retailers
12.3.6. Departmental Stores
12.3.7. Other Sales Channel
12.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
13. Global Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Region, 2019-2023
13.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis by Region
14. North America Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. U.S.
14.4.1.2. Canada
14.4.2. By Product Type
14.4.3. By Charger Type
14.4.4. By Feature
14.4.5. By End User
14.4.6. By Sales Channel
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Product Type
14.5.3. By Charger Type
14.5.4. By Feature
14.5.5. By End User
14.5.6. By Sales Channel
15. Latin America Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Brazil
15.4.1.2. Mexico
15.4.1.3. Rest of Latin America
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By Charger Type
15.4.4. By Feature
15.4.5. By End User
15.4.6. By Sales Channel
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Product Type
15.5.3. By Charger Type
15.5.4. By Feature
15.5.5. By End User
15.5.6. By Sales Channel
16. Europe Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. Germany
16.4.1.2. Italy
16.4.1.3. France
16.4.1.4. U.K.
16.4.1.5. Spain
16.4.1.6. Rest of Europe
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Charger Type
16.4.4. By Feature
16.4.5. By End User
16.4.6. By Sales Channel
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product Type
16.5.3. By Charger Type
16.5.4. By Feature
16.5.5. By End User
16.5.6. By Sales Channel
17. South Asia Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. India
17.4.1.2. Thailand
17.4.1.3. Indonesia
17.4.1.4. Malaysia
17.4.1.5. Rest of South Asia
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By Charger Type
17.4.4. By Feature
17.4.5. By End User
17.4.6. By Sales Channel
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Product Type
17.5.3. By Charger Type
17.5.4. By Feature
17.5.5. By End User
17.5.6. By Sales Channel
18. East Asia Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. China
18.4.1.2. Japan
18.4.1.3. South Korea
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By Charger Type
18.4.4. By Feature
18.4.5. By End User
18.4.6. By Sales Channel
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Product Type
18.5.3. By Charger Type
18.5.4. By Feature
18.5.5. By End User
18.5.6. By Sales Channel
19. Oceania Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Country
19.4.1.1. Australia
19.4.1.2. New Zealand
19.4.2. By Product Type
19.4.3. By Charger Type
19.4.4. By Feature
19.4.5. By End User
19.4.6. By Sales Channel
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Product Type
19.5.3. By Charger Type
19.5.4. By Feature
19.5.5. By End User
19.5.6. By Sales Channel
20. Middle East and Africa Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Pricing Analysis
20.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.4.1. By Country
20.4.1.1. GCC Countries
20.4.1.2. Northern Africa
20.4.1.3. South Africa
20.4.1.4. Rest of Middle East and Africa
20.4.2. By Product Type
20.4.3. By Charger Type
20.4.4. By Feature
20.4.5. By End User
20.4.6. By Sales Channel
20.5. Market Attractiveness Analysis
20.5.1. By Country
20.5.2. By Product Type
20.5.3. By Charger Type
20.5.4. By Feature
20.5.5. By End User
20.5.6. By Sales Channel
21. Key Countries’ Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis 2024-2033
21.1. Introduction
21.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
21.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
21.2. U.S. Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis
21.2.1. By Product Type
21.2.2. By Charger Type
21.2.3. By Feature
21.2.4. By End User
21.2.5. By Sales Channel
21.3. Canada Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis
21.3.1. By Product Type
21.3.2. By Charger Type
21.3.3. By Feature
21.3.4. By End User
21.3.5. By Sales Channel
21.4. Mexico Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis
21.4.1. By Product Type
21.4.2. By Charger Type
21.4.3. By Feature
21.4.4. By End User
21.4.5. By Sales Channel
21.5. Brazil Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis
21.5.1. By Product Type
21.5.2. By Charger Type
21.5.3. By Feature
21.5.4. By End User
21.5.5. By Sales Channel
21.6. Germany Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis
21.6.1. By Product Type
21.6.2. By Charger Type
21.6.3. By Feature
21.6.4. By End User
21.6.5. By Sales Channel
21.7. Italy Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis
21.7.1. By Product Type
21.7.2. By Charger Type
21.7.3. By Feature
21.7.4. By End User
21.7.5. By Sales Channel
21.8. U.K. Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis
21.8.1. By Product Type
21.8.2. By Charger Type
21.8.3. By Feature
21.8.4. By End User
21.8.5. By Sales Channel
21.9. China Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis
21.9.1. By Product Type
21.9.2. By Charger Type
21.9.3. By Feature
21.9.4. By End User
21.9.5. By Sales Channel
21.10. Japan Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis
21.10.1. By Product Type
21.10.2. By Charger Type
21.10.3. By Feature
21.10.4. By End User
21.10.5. By Sales Channel
21.11. S. Korea Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis
21.11.1. By Product Type
21.11.2. By Charger Type
21.11.3. By Feature
21.11.4. By End User
21.11.5. By Sales Channel
21.12. India Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis
21.12.1. By Product Type
21.12.2. By Charger Type
21.12.3. By Feature
21.12.4. By End User
21.12.5. By Sales Channel
21.13. Australia and New Zealand Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis
21.13.1. By Product Type
21.13.2. By Charger Type
21.13.3. By Feature
21.13.4. By End User
21.13.5. By Sales Channel
21.14. South Africa Handheld Marijuana Medical Vaporizers Market Analysis
21.14.1. By Product Type
21.14.2. By Charger Type
21.14.3. By Feature
21.14.4. By End User
21.14.5. By Sales Channel
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis by Tier of Companies (Handheld Marijuana Medical Vaporizers)
22.2. Market Concentration
22.3. Market Share Analysis of Top Players
22.4. Market Presence Analysis
22.4.1. By Regional footprint of Players
22.4.2. Product foot print by Players
22.4.3. Channel Foot Print by Players
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Pricing Analysis by Competition
23.3. Competition Benchmarking
23.4. Competition Deep Dive
23.4.1. Da Buddha Vaporizers
23.4.1.1. Overview
23.4.1.2. Product Portfolio
23.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.1.4. Sales Footprint
23.4.1.5. Strategy Overview
23.4.1.5.1. Marketing Strategy
23.4.1.5.2. Service Strategy
23.4.2. Vapir Rise Vaporizers
23.4.2.1. Overview
23.4.2.2. Product Portfolio
23.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.2.4. Sales Footprint
23.4.2.5. Strategy Overview
23.4.2.5.1. Marketing Strategy
23.4.2.5.2. Service Strategy
23.4.3. Storz & Bickel GmbH & Co. KG
23.4.3.1. Overview
23.4.3.2. Product Portfolio
23.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.3.4. Sales Footprint
23.4.3.5. Strategy Overview
23.4.3.5.1. Marketing Strategy
23.4.3.5.2. Service Strategy
23.4.4. DAVINCI
23.4.4.1. Overview
23.4.4.2. Product Portfolio
23.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.4.4. Sales Footprint
23.4.4.5. Strategy Overview
23.4.4.5.1. Marketing Strategy
23.4.4.5.2. Service Strategy
23.4.5. Tera
23.4.5.1. Overview
23.4.5.2. Product Portfolio
23.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.5.4. Sales Footprint
23.4.5.5. Strategy Overview
23.4.5.5.1. Marketing Strategy
23.4.5.5.2. Service Strategy
23.4.6. Hound Labs, Inc.
23.4.6.1. Overview
23.4.6.2. Product Portfolio
23.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.6.4. Sales Footprint
23.4.6.5. Strategy Overview
23.4.6.5.1. Marketing Strategy
23.4.6.5.2. Service Strategy
23.4.7. Syqe Medical
23.4.7.1. Overview
23.4.7.2. Product Portfolio
23.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.7.4. Sales Footprint
23.4.7.5. Strategy Overview
23.4.7.5.1. Marketing Strategy
23.4.7.5.2. Service Strategy
23.4.8. Resolve Digital Health
23.4.8.1. Overview
23.4.8.2. Product Portfolio
23.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.8.4. Sales Footprint
23.4.8.5. Strategy Overview
23.4.8.5.1. Marketing Strategy
23.4.8.5.2. Service Strategy
23.4.9. Lobo Genetics
23.4.9.1. Overview
23.4.9.2. Product Portfolio
23.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.9.4. Sales Footprint
23.4.9.5. Strategy Overview
23.4.9.5.1. Marketing Strategy
23.4.9.5.2. Service Strategy
23.4.10. Wisp
23.4.10.1. Overview
23.4.10.2. Product Portfolio
23.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.10.4. Sales Footprint
23.4.10.5. Strategy Overview
23.4.10.5.1. Marketing Strategy
23.4.10.5.2. Service Strategy
23.4.11. tCheck
23.4.11.1. Overview
23.4.11.2. Product Portfolio
23.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.11.4. Sales Footprint
23.4.11.5. Strategy Overview
23.4.11.5.1. Marketing Strategy
23.4.11.5.2. Service Strategy
23.4.12. Leaf
23.4.12.1. Overview
23.4.12.2. Product Portfolio
23.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.12.4. Sales Footprint
23.4.12.5. Strategy Overview
23.4.12.5.1. Marketing Strategy
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23.4.13. Puffco
23.4.13.1. Overview
23.4.13.2. Product Portfolio
23.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.13.4. Sales Footprint
23.4.13.5. Strategy Overview
23.4.13.5.1. Marketing Strategy
23.4.13.5.2. Service Strategy
23.4.14. Kassi Labs Inc.
23.4.14.1. Overview
23.4.14.2. Product Portfolio
23.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
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23.4.14.5. Strategy Overview
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23.4.14.5.2. Service Strategy
23.4.15. Others (As per Request)
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23.4.15.2. Product Portfolio
23.4.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.15.4. Sales Footprint
23.4.15.5. Strategy Overview
23.4.15.5.1. Marketing Strategy
23.4.15.5.2. Service Strategy
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

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