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インフルエンザ診断薬市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Influenza Diagnostics Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、インフルエンザ診断薬の世界市場に関する包括的なレポートを発表した。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月5日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、インフルエンザ診断薬の世界市場に関する包括的なレポートを発表した。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

- インフルエンザ診断薬の市場規模(2024E):18億米ドル
- 予測市場価値(2033F):3,000億米ドル30億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 6.1%

インフルエンザ診断薬市場 - レポートスコープ:

インフルエンザ診断薬は、インフルエンザ感染の早期発見、治療、管理において重要な役割を果たしている。これらの診断薬には、インフルエンザ迅速診断検査(RIDT)、逆転写ポリメラーゼ連鎖反応(RT-PCR)アッセイ、その他の分子診断ツールが含まれる。同市場は、病院、診療所、診断検査室、在宅医療の現場で、インフルエンザの発生を効果的に管理するためのタイムリーで正確な結果を提供する診断機器を幅広く提供している。市場成長の原動力は、インフルエンザ流行の増加、医療費の増加、および検出精度の向上と診断時間の短縮を実現する診断技術の進歩である。

市場成長の促進要因

世界のインフルエンザ診断薬市場は、合併症や感染を予防するためのインフルエンザの早期診断・治療に対する意識の高まりなど、いくつかの重要な要因に後押しされています。インフルエンザ感染症の罹患率の上昇と、季節的大流行時の効果的な診断ソリューションへの需要が、市場拡大をさらに後押ししています。高感度で特異的な分子診断ツールの開発などの技術的進歩は、検出率の向上と所要時間の短縮をもたらし、市場の成長を促進している。さらに、ポイント・オブ・ケア検査や在宅診断ソリューションの採用が増加しているため、市場参入企業はより多くの患者層にアプローチするための新たな道を切り開いている。

市場の阻害要因

有望な成長が見込まれるものの、インフルエンザ診断薬市場は、規制遵守、償還政策、代替診断法との競合に関連する課題に直面している。診断機器の製造、販売、使用に関する厳しい規制は、メーカーや医療提供者にコンプライアンス上の負担を課し、市場参入の障壁や運営コストに影響を与えている。さらに、診断検査に対する償還範囲が限定的であることや、高度な診断機器が高額であることが、特に医療予算に制約のある新興国において、市場浸透のための課題となっている。このような規制や経済的障壁に対処するには、正確で安価な診断ソリューションへのアクセスを促進するために、業界関係者と政策立案者が協力する必要がある。

市場機会:

インフルエンザ診断薬市場は、技術革新、人口動向、進化する医療提供モデルによって大きな成長機会がもたらされる。遠隔モニタリングや遠隔医療プラットフォームなどのデジタルヘルス技術の統合は、患者の診断サービスへのアクセスを向上させ、治療のアドヒアランスと転帰を改善します。さらに、他の呼吸器系ウイルスや感染症の検出など、インフルエンザ以外にも診断薬の応用が拡大することで、市場の範囲が広がり、技術革新が促進される。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、ユーザーフレンドリーでコスト効率の高い診断ソリューションの導入は、新たなビジネスチャンスを生かし、ダイナミックな診断薬市場においてリーダーシップを維持するために不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- 世界のインフルエンザ診断薬市場の成長を促す主な要因は何か?
- 様々な医療現場でインフルエンザ診断を牽引しているのは、どの診断タイプとアプリケーションか?
- 技術の進歩はインフルエンザ診断薬市場の競争環境をどのように変えているか?
- インフルエンザ診断薬市場に貢献している主要プレイヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界のインフルエンザ診断薬市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略

ロシュ・ダイアグノスティックス、アボット・ラボラトリーズ、クイデル・コーポレーションなど、世界のインフルエンザ診断薬市場における主要企業は、イノベーション、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力し、競争優位性を獲得しています。これらの企業は研究開発に投資し、分子アッセイやポイントオブケア検査など、多様な患者のニーズや臨床要件に対応する高度な診断ソリューションを開発している。医療提供者、診断検査機関、規制当局との協力関係は、市場参入を容易にし、技術採用を促進する。さらに、臨床研究、エビデンスに基づく診療、患者教育に重点を置くことで、市場の成長を促進し、急速に進化する診断薬業界において患者の転帰を向上させることができる。

主な企業

- アボット・ラボラトリーズ
- エンドレス+ハウザー(アナリティクイエナAG)
- ベクトン・ディッキンソン・アンド・カンパニー
- バイオカルティス
- バイオメリュー
- ダナハーコーポレーション(セファイド)
- F.ホフマン・ラ・ロシュ社
- ジェンマーク・ダイアグノスティックス
- ルミネックスコーポレーション
- メリディアン・バイオサイエンス社
- クィデル・コーポレーション
- サーモフィッシャーサイエンティフィック
- ホロジック

インフルエンザ診断薬産業調査の主要セグメント

検査
- 分子診断テスト
- 従来の診断テスト

インフルエンザの種類
- A型インフルエンザ
- B型インフルエンザ
- C型インフルエンザ

エンドユーザー
- 病院
- 診断研究所
- 研究・学術機関
- 医薬品開発業務受託機関(CRO)

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略およびプロモーション戦略
4.4.主要規制
4.5.疾病疫学
4.6.PESTLE分析
4.7.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア市場の見通し
5.1.3.感染症診断薬の世界市場概要
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.インフルエンザ診断薬のトップ企業とその過去の成長率
5.2.2.インフルエンザ診断薬におけるアプリケーションイノベーション
5.2.3.製品採用率
5.2.4.規制上の課題
5.2.5.研究開発投資の増加
5.2.6.新規診断薬の開発活動
5.2.7.インフルエンザ診断薬の啓発キャンペーン
5.3.ダイナミクス
5.3.1.推進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.テスト別
6.1.2.インフルエンザの種類別
6.1.3.エンドユーザー別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界のインフルエンザ診断薬市場の需要(金額または規模、億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在および将来の市場価値(億米ドル)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.インフルエンザ診断薬の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:検査別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析:検査別、2019-2023年
8.3.検査別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024~2033年
8.3.1.分子診断検査
8.3.1.1.RT-PCR検査
8.3.1.2.LAMP
8.3.1.3.NASABA
8.3.2.従来の診断テスト
8.3.2.1.迅速インフルエンザ検出キット
8.3.2.2.血清学的検査
8.3.2.3.直接蛍光抗体
8.3.2.4.ウイルス培養
8.3.2.5.H1N1インフルエンザAウイルス同定キット
8.3.2.6.免疫測定キット
8.3.2.7.免疫蛍光抗体測定キット
8.4.検査別市場魅力度分析
9.インフルエンザ診断薬の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(インフルエンザタイプ別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.インフルエンザタイプ別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
9.3.インフルエンザの種類別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
9.3.1.A型インフルエンザ
9.3.2.B型インフルエンザ
9.3.3.C型インフルエンザ
9.4.インフルエンザタイプ別市場魅力度分析
10.インフルエンザ診断薬の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析:エンドユーザー別、2019-2023年
10.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
10.3.1.病院
10.3.2.診断研究所
10.3.3.研究・学術機関
10.3.4.医薬品開発業務受託機関(CRO)
10.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
11.インフルエンザ診断薬の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:地域別
11.1.はじめに
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)地域別分析、2019-2023年
11.3.地域別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024~2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.南アジア
11.3.5.東アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米のインフルエンザ診断薬市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.テスト別
12.3.3.インフルエンザの種類別
12.3.4.エンドユーザー別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.試験別
12.4.3.インフルエンザの種類別
12.4.4.エンドユーザー別
12.5.国別分析と予測
12.5.1.米国インフルエンザ診断薬市場分析
12.5.1.1.序論
12.5.1.2.市場分類別分析と予測
12.5.1.2.1.試験別
12.5.1.2.2.インフルエンザタイプ別
12.5.1.2.3.エンドユーザー別
12.5.2.カナダのインフルエンザ診断薬市場分析
12.5.2.1.序論
12.5.2.2.市場分類別分析と予測
12.5.2.2.1.試験別
12.5.2.2.2.インフルエンザタイプ別
12.5.2.2.3.エンドユーザー別
12.6.市場動向
12.7.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
12.8.促進要因と阻害要因-影響分析
12.9.国別分析と予測
13.ラテンアメリカのインフルエンザ診断薬市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.ブラジル
13.3.1.2.メキシコ
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.テスト別
13.3.3.インフルエンザタイプ別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.試験別
13.4.3.インフルエンザの種類別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.国別分析と予測
13.5.1.ブラジルインフルエンザ診断薬市場の分析
13.5.1.1.序論
13.5.1.2.市場分類別分析と予測
13.5.1.2.1.試験別
13.5.1.2.2.インフルエンザタイプ別
13.5.1.2.3.エンドユーザー別
13.5.2.メキシコのインフルエンザ診断薬市場分析
13.5.2.1.序論
13.5.2.2.市場分類別分析と予測
13.5.2.2.1.試験別
13.5.2.2.2.インフルエンザタイプ別
13.5.2.2.3.エンドユーザー別
13.5.3.アルゼンチンのインフルエンザ診断薬市場分析
13.5.3.1.序論
13.5.3.2.市場分類別分析と予測
13.5.3.2.1.試験別
13.5.3.2.2.インフルエンザタイプ別
13.5.3.2.3.エンドユーザー別
13.6.市場動向
13.7.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
13.8.促進要因と阻害要因-影響分析
13.9.国別分析と予測
14.欧州インフルエンザ診断薬市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ドイツ
14.3.1.2.フランス
14.3.1.3.イタリア
14.3.1.4.イギリス
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ロシア
14.3.1.7.ベネルクス
14.3.1.8.その他のヨーロッパ
14.3.2.テスト別
14.3.3.インフルエンザタイプ別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.試験別
14.4.3.インフルエンザの種類別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.国別分析と予測
14.5.1.ドイツのインフルエンザ診断薬市場の分析
14.5.1.1.序論
14.5.1.2.市場分類別分析と予測
14.5.1.2.1.試験別
14.5.1.2.2.インフルエンザタイプ別
14.5.1.2.3.エンドユーザー別
14.5.2.フランスのインフルエンザ診断薬市場分析
14.5.2.1.序論
14.5.2.2.市場分類別分析と予測
14.5.2.2.1.試験別
14.5.2.2.2.インフルエンザタイプ別
14.5.2.2.3.エンドユーザー別
14.5.3.イタリアのインフルエンザ診断薬市場分析
14.5.3.1.序論
14.5.3.2.市場分類別分析と予測
14.5.3.2.1.試験別
14.5.3.2.2.インフルエンザタイプ別
14.5.3.2.3.エンドユーザー別
14.5.4.英国インフルエンザ診断薬市場分析
14.5.4.1.序論
14.5.4.2.市場分類別分析と予測
14.5.4.2.1.試験別
14.5.4.2.2.インフルエンザタイプ別
14.5.4.2.3.エンドユーザー別
14.5.5.スペインのインフルエンザ診断薬市場分析
14.5.5.1.序論
14.5.5.2.市場分類別分析と予測
14.5.5.2.1.試験別
14.5.5.2.2.インフルエンザタイプ別
14.5.5.2.3.エンドユーザー別
14.5.6.ロシアのインフルエンザ診断薬市場分析
14.5.6.1.序論
14.5.6.2.市場分類別分析と予測
14.5.6.2.1.試験別
14.5.6.2.2.インフルエンザタイプ別
14.5.6.2.3.エンドユーザー別
14.5.7.ベネルクスのインフルエンザ診断薬市場分析
14.5.7.1.序論
14.5.7.2.市場分類別分析と予測
14.5.7.2.1.試験別
14.5.7.2.2.インフルエンザタイプ別
14.5.7.2.3.エンドユーザー別
14.6.市場動向
14.7.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
14.8.促進要因と阻害要因-影響分析
14.9.国別分析と予測
15.南アジアのインフルエンザ診断薬市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.インド
15.3.1.2.タイ
15.3.1.3.インドネシア
15.3.1.4.マレーシア
15.3.1.5.その他の南アジア
15.3.2.テスト別
15.3.3.インフルエンザタイプ別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.試験別
15.4.3.インフルエンザの種類別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.国別分析と予測
15.5.1.インドのインフルエンザ診断薬市場分析
15.5.1.1.序論
15.5.1.2.市場分類別分析と予測
15.5.1.2.1.試験別
15.5.1.2.2.インフルエンザタイプ別
15.5.1.2.3.エンドユーザー別
15.5.2.タイのインフルエンザ診断薬市場分析
15.5.2.1.序論
15.5.2.2.市場分類別分析と予測
15.5.2.2.1.試験別
15.5.2.2.2.インフルエンザタイプ別
15.5.2.2.3.エンドユーザー別
15.5.3.インドネシアのインフルエンザ診断薬市場分析
15.5.3.1.序論
15.5.3.2.市場分類別分析と予測
15.5.3.2.1.試験別
15.5.3.2.2.インフルエンザタイプ別
15.5.3.2.3.エンドユーザー別
15.5.4.マレーシアのインフルエンザ診断薬市場分析
15.5.4.1.序論
15.5.4.2.市場分類別分析と予測
15.5.4.2.1.試験別
15.5.4.2.2.インフルエンザタイプ別
15.5.4.2.3.エンドユーザー別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
15.9.国別分析と予測
16.東アジアのインフルエンザ診断薬市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.中国
16.3.1.2.日本
16.3.1.3.韓国
16.3.2.テスト別
16.3.3.インフルエンザの種類別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.試験別
16.4.3.インフルエンザの種類別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.国別分析と予測
16.5.1.中国インフルエンザ診断薬市場の分析
16.5.1.1.序論
16.5.1.2.市場分類別分析と予測
16.5.1.2.1.試験別
16.5.1.2.2.インフルエンザタイプ別
16.5.1.2.3.エンドユーザー別
16.5.2.日本のインフルエンザ診断薬市場分析
16.5.2.1.序論
16.5.2.2.市場分類別分析と予測
16.5.2.2.1.試験別
16.5.2.2.2.インフルエンザタイプ別
16.5.2.2.3.エンドユーザー別
16.5.3.韓国のインフルエンザ診断薬市場分析
16.5.3.1.序論
16.5.3.2.市場分類別分析と予測
16.5.3.2.1.試験別
16.5.3.2.2.インフルエンザタイプ別
16.5.3.2.3.エンドユーザー別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.9.国別分析と予測
17.オセアニアのインフルエンザ診断薬市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.テスト別
17.3.3.インフルエンザの種類別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.試験別
17.4.3.インフルエンザの種類別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.国別分析と予測
17.5.1.オーストラリアのインフルエンザ診断薬市場分析
17.5.1.1.導入
17.5.1.2.市場分類別分析と予測
17.5.1.2.1.試験別
17.5.1.2.2.インフルエンザタイプ別
17.5.1.2.3.エンドユーザー別
17.5.2.ニュージーランドのインフルエンザ診断薬市場分析
17.5.2.1.序論
17.5.2.2.市場分類別分析と予測
17.5.2.2.1.試験別
17.5.2.2.2.インフルエンザタイプ別
17.5.2.2.3.エンドユーザー別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.9.国別分析と予測
18.中東・アフリカのインフルエンザ診断薬市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.南アフリカ
18.3.1.4.北アフリカ
18.3.1.5.その他の中東・アフリカ
18.3.2.試験別
18.3.3.インフルエンザタイプ別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.試験別
18.4.3.インフルエンザの種類別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.国別分析と予測
18.5.1.GCC諸国のインフルエンザ診断薬市場分析
18.5.1.1.導入
18.5.1.2.市場分類別分析と予測
18.5.1.2.1.試験別
18.5.1.2.2.インフルエンザタイプ別
18.5.1.2.3.エンドユーザー別
18.5.2.トルコのインフルエンザ診断薬市場分析
18.5.2.1.序論
18.5.2.2.市場分類別分析と予測
18.5.2.2.1.試験別
18.5.2.2.2.インフルエンザタイプ別
18.5.2.2.3.エンドユーザー別
18.5.3.南アフリカのインフルエンザ診断薬市場分析
18.5.3.1.序論
18.5.3.2.市場分類別分析と予測
18.5.3.2.1.試験別
18.5.3.2.2.インフルエンザタイプ別
18.5.3.2.3.エンドユーザー別
18.5.4.北アフリカのインフルエンザ診断薬市場分析
18.5.4.1.序論
18.5.4.2.市場分類別分析と予測
18.5.4.2.1.試験別
18.5.4.2.2.インフルエンザタイプ別
18.5.4.2.3.エンドユーザー別
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.市場動向
18.8.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.9.国別分析と予測
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.市場集中度
19.4.市場プレゼンス分析
20.競合分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.競合ディープダイブ
20.2.1.アボット・ラボラトリーズ
20.2.1.1.概要
20.2.1.2.製品ポートフォリオ
20.2.1.3.主要財務
20.2.1.4.販売拠点
20.2.1.5.戦略の概要
20.2.1.5.1.マーケティング戦略
20.2.1.5.2.製品戦略
20.2.1.5.3.チャネル戦略
20.2.2.エンドレス+ハウザー(アナリティクイエナ社)
20.2.2.1.概要
20.2.2.2.製品ポートフォリオ
20.2.2.3.主要財務
20.2.2.4.販売拠点
20.2.2.5.戦略の概要
20.2.2.5.1.マーケティング戦略
20.2.2.5.2.製品戦略
20.2.2.5.3.チャネル戦略
20.2.3.ベクトン・ディッキンソン社
20.2.3.1.概要
20.2.3.2.製品ポートフォリオ
20.2.3.3.主要財務
20.2.3.4.販売拠点
20.2.3.5.戦略の概要
20.2.3.5.1.マーケティング戦略
20.2.3.5.2.製品戦略
20.2.3.5.3.チャネル戦略
20.2.4.バイオカルティス
20.2.4.1.概要
20.2.4.2.製品ポートフォリオ
20.2.4.3.主要財務データ
20.2.4.4.販売拠点
20.2.4.5.戦略の概要
20.2.4.5.1.マーケティング戦略
20.2.4.5.2.製品戦略
20.2.4.5.3.チャネル戦略
20.2.5. バイオメリュー社
20.2.5.1.概要
20.2.5.2.製品ポートフォリオ
20.2.5.3.主要財務情報
20.2.5.4.販売拠点
20.2.5.5.戦略の概要
20.2.5.5.1.マーケティング戦略
20.2.5.5.2.製品戦略
20.2.5.5.3.チャネル戦略
20.2.6.ダナハーコーポレーション(セファイド)
20.2.6.1.概要
20.2.6.2.製品ポートフォリオ
20.2.6.3.主要財務
20.2.6.4.販売拠点
20.2.6.5.戦略の概要
20.2.6.5.1.マーケティング戦略
20.2.6.5.2.製品戦略
20.2.6.5.3.チャネル戦略
20.2.7.ホフマン・ラ・ロシュ社
20.2.7.1.概要
20.2.7.2.製品ポートフォリオ
20.2.7.3.主要財務データ
20.2.7.4.販売拠点
20.2.7.5.戦略の概要
20.2.7.5.1.マーケティング戦略
20.2.7.5.2.製品戦略
20.2.7.5.3.チャネル戦略
20.2.8.ジェンマーク・ダイアグノスティックス
20.2.8.1.概要
20.2.8.2.製品ポートフォリオ
20.2.8.3.主要財務
20.2.8.4.販売拠点
20.2.8.5.戦略の概要
20.2.8.5.1.マーケティング戦略
20.2.8.5.2.製品戦略
20.2.8.5.3.チャネル戦略
20.2.9.ルミネックス
20.2.9.1.概要
20.2.9.2.製品ポートフォリオ
20.2.9.3.主要財務データ
20.2.9.4.販売拠点
20.2.9.5.戦略の概要
20.2.9.5.1.マーケティング戦略
20.2.9.5.2.製品戦略
20.2.9.5.3.チャネル戦略
20.2.10.メリディアン・バイオサイエンス社
20.2.10.1.概要
20.2.10.2.製品ポートフォリオ
20.2.10.3.主要財務データ
20.2.10.4.販売拠点
20.2.10.5.戦略の概要
20.2.10.5.1.マーケティング戦略
20.2.10.5.2.製品戦略
20.2.10.5.3.チャネル戦略
20.2.11.クィデル・コーポレーション
20.2.11.1.概要
20.2.11.2.製品ポートフォリオ
20.2.11.3.主要財務データ
20.2.11.4.販売拠点
20.2.11.5.戦略の概要
20.2.11.5.1.マーケティング戦略
20.2.11.5.2.製品戦略
20.2.11.5.3.チャネル戦略
20.2.12.サーモフィッシャーサイエンティフィック
20.2.12.1.概要
20.2.12.2.製品ポートフォリオ
20.2.12.3.主要財務情報
20.2.12.4.販売拠点
20.2.12.5.戦略の概要
20.2.12.5.1.マーケティング戦略
20.2.12.5.2.製品戦略
20.2.12.5.3.チャネル戦略
20.2.13.ホロジック
20.2.13.1.概要
20.2.13.2.製品ポートフォリオ
20.2.13.3.主要財務データ
20.2.13.4.販売拠点
20.2.13.5.戦略の概要
20.2.13.5.1.マーケティング戦略
20.2.13.5.2.製品戦略
20.2.13.5.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for influenza diagnostics. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Influenza Diagnostics Market Size (2024E): USD 1.8 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 3.0 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.1%

Influenza Diagnostics Market - Report Scope:

Influenza diagnostics play a crucial role in the early detection, treatment, and management of influenza infections. These diagnostics include rapid influenza diagnostic tests (RIDTs), reverse transcription-polymerase chain reaction (RT-PCR) assays, and other molecular diagnostic tools. The market serves hospitals, clinics, diagnostic laboratories, and homecare settings, offering a range of diagnostic devices that provide timely and accurate results to manage influenza outbreaks effectively. Market growth is driven by the increasing prevalence of influenza, rising healthcare expenditures, and advancements in diagnostic technology, which enhance detection accuracy and reduce diagnostic time.

Market Growth Drivers:

The global influenza diagnostics market is propelled by several key factors, including growing awareness about early diagnosis and treatment of influenza to prevent complications and transmission. The rising incidence of influenza infections, coupled with the demand for effective diagnostic solutions during seasonal outbreaks, further drives market expansion. Technological advancements, such as the development of highly sensitive and specific molecular diagnostic tools, offer improved detection rates and shorter turnaround times, fostering market growth. Moreover, the increasing adoption of point-of-care testing and home-based diagnostic solutions creates new avenues for market players to reach a wider patient population.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the influenza diagnostics market faces challenges related to regulatory compliance, reimbursement policies, and competition from alternative diagnostic methods. Stringent regulations governing the manufacturing, marketing, and use of diagnostic devices impose compliance burdens on manufacturers and healthcare providers, affecting market entry barriers and operational costs. Furthermore, limited reimbursement coverage for diagnostic tests and the high cost of advanced diagnostic equipment pose challenges for market penetration, particularly in emerging economies with constrained healthcare budgets. Addressing these regulatory and economic barriers requires collaboration between industry stakeholders and policymakers to promote access to accurate and affordable diagnostic solutions.

Market Opportunities:

The influenza diagnostics market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, demographic trends, and evolving healthcare delivery models. The integration of digital health technologies, such as remote monitoring and telemedicine platforms, enhances patient access to diagnostic services and improves treatment adherence and outcomes. Furthermore, the expanding application of diagnostics beyond influenza, including in the detection of other respiratory viruses and infections, broadens the market scope and stimulates innovation. Strategic partnerships, investment in research and development, and the introduction of user-friendly, cost-effective diagnostic solutions are essential to capitalize on emerging opportunities and sustain market leadership in the dynamic diagnostics landscape.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the influenza diagnostics market globally?
• Which diagnostic types and applications are driving influenza diagnosis across different healthcare settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the influenza diagnostics market?
• Who are the key players contributing to the influenza diagnostics market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global influenza diagnostics market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global influenza diagnostics market, including Roche Diagnostics, Abbott Laboratories, and Quidel Corporation, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced diagnostic solutions, including molecular assays and point-of-care tests, catering to diverse patient needs and clinical requirements. Collaborations with healthcare providers, diagnostic laboratories, and regulatory agencies facilitate market access and promote technology adoption. Moreover, emphasis on clinical research, evidence-based practice, and patient education fosters market growth and enhances patient outcomes in the rapidly evolving diagnostics landscape.

Key Companies Profiled:

• Abbott Laboratories
• Endress+Hauser (Analytik Jena AG)
• Becton, Dickinson and Company
• Biocartis
• bioMérieux Inc
• Danaher Corporation (Cepheid)
• F. Hoffmann-La Roche Ltd
• GenMark Diagnostics, Inc.
• Luminex Corporation
• Meridian Bioscience, Inc
• Quidel Corporation
• Thermo Fisher Scientific Inc.
• Hologic

Key Segments Covered in Influenza Diagnostics Industry Research

Test:
• Molecular Diagnostic Test
• Traditional Diagnostic Test

Type of Flu:
• Type A Flu
• Type B Flu
• Type C Flu

End User:
• Hospitals
• Diagnostic Laboratories
• Research & Academic Institute
• Contract Research Organization (CRO’s)

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic and Promotional Strategies
4.4. Key Regulations
4.5. Disease Epidemiology
4.6. PESTLE Analysis
4.7. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Market Outlook
5.1.3. Global Infectious Disease Diagnostics Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Top Influenza Diagnostics Companies & their Historical Growth
5.2.2. Application Innovation in Influenza Diagnostics
5.2.3. Product Adoption Rate
5.2.4. Regulatory Impositions
5.2.5. Growing R&D Investments
5.2.6. Novel Diagnostic Product Development Activities
5.2.7. Awareness Campaigns for Influenza Diagnostics
5.3. Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Test
6.1.2. By Type of Flu
6.1.3. By End User
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Influenza Diagnostics Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Influenza Diagnostics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Test
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Test, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Test, 2024-2033
8.3.1. Molecular Diagnostics Tests
8.3.1.1. RT-PCR
8.3.1.2. LAMP
8.3.1.3. NASABA
8.3.2. Traditional Diagnostics Tests
8.3.2.1. Rapid Influenza Detection Kits
8.3.2.2. Serological Assays
8.3.2.3. Direct Fluorescent Antibody
8.3.2.4. Viral Culture
8.3.2.5. H1N1 Influenza A Virus Identification Kits
8.3.2.6. Immunoassay Kits
8.3.2.7. Immunofluorescence Antibody Assay
8.4. Market Attractiveness Analysis By Test
9. Global Influenza Diagnostics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Type of Flu
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Type of Flu, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Type of Flu, 2024-2033
9.3.1. Type A Flu
9.3.2. Type B Flu
9.3.3. Type C Flu
9.4. Market Attractiveness Analysis By Type of Flu
10. Global Influenza Diagnostics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End User
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By End User, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
10.3.1. Hospitals
10.3.2. Diagnostic Laboratories
10.3.3. Research & Academic Institutes
10.3.4. Contract Research Organizations (CRO)
10.4. Market Attractiveness Analysis By End User
11. Global Influenza Diagnostics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Region, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. South Asia
11.3.5. East Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America Influenza Diagnostics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Test
12.3.3. By Type of Flu
12.3.4. By End User
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Test
12.4.3. By Type of Flu
12.4.4. By End User
12.5. Country Level Analysis & Forecast
12.5.1. U.S. Influenza Diagnostics Market Analysis
12.5.1.1. Introduction
12.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.5.1.2.1. By Test
12.5.1.2.2. By Type of Flu
12.5.1.2.3. By End User
12.5.2. Canada Influenza Diagnostics Market Analysis
12.5.2.1. Introduction
12.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.5.2.2.1. By Test
12.5.2.2.2. By Type of Flu
12.5.2.2.3. By End User
12.6. Market Trends
12.7. Key Market Participants – Intensity Mapping
12.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.9. Country Level Analysis & Forecast
13. Latin America Influenza Diagnostics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Brazil
13.3.1.2. Mexico
13.3.1.3. Argentina
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Test
13.3.3. By Type of Flu
13.3.4. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Test
13.4.3. By Type of Flu
13.4.4. By End User
13.5. Country Level Analysis & Forecast
13.5.1. Brazil Influenza Diagnostics Market Analysis
13.5.1.1. Introduction
13.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.5.1.2.1. By Test
13.5.1.2.2. By Type of Flu
13.5.1.2.3. By End User
13.5.2. Mexico Influenza Diagnostics Market Analysis
13.5.2.1. Introduction
13.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.5.2.2.1. By Test
13.5.2.2.2. By Type of Flu
13.5.2.2.3. By End User
13.5.3. Argentina Influenza Diagnostics Market Analysis
13.5.3.1. Introduction
13.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.5.3.2.1. By Test
13.5.3.2.2. By Type of Flu
13.5.3.2.3. By End User
13.6. Market Trends
13.7. Key Market Participants – Intensity Mapping
13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.9. Country Level Analysis & Forecast
14. Europe Influenza Diagnostics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Germany
14.3.1.2. France
14.3.1.3. Italy
14.3.1.4. U.K.
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. Russia
14.3.1.7. BENELUX
14.3.1.8. Rest of Europe
14.3.2. By Test
14.3.3. By Type of Flu
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Test
14.4.3. By Type of Flu
14.4.4. By End User
14.5. Country Level Analysis & Forecast
14.5.1. Germany Influenza Diagnostics Market Analysis
14.5.1.1. Introduction
14.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.1.2.1. By Test
14.5.1.2.2. By Type of Flu
14.5.1.2.3. By End User
14.5.2. France Influenza Diagnostics Market Analysis
14.5.2.1. Introduction
14.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.2.2.1. By Test
14.5.2.2.2. By Type of Flu
14.5.2.2.3. By End User
14.5.3. Italy Influenza Diagnostics Market Analysis
14.5.3.1. Introduction
14.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.3.2.1. By Test
14.5.3.2.2. By Type of Flu
14.5.3.2.3. By End User
14.5.4. U.K. Influenza Diagnostics Market Analysis
14.5.4.1. Introduction
14.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.4.2.1. By Test
14.5.4.2.2. By Type of Flu
14.5.4.2.3. By End User
14.5.5. Spain Influenza Diagnostics Market Analysis
14.5.5.1. Introduction
14.5.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.5.2.1. By Test
14.5.5.2.2. By Type of Flu
14.5.5.2.3. By End User
14.5.6. Russia Influenza Diagnostics Market Analysis
14.5.6.1. Introduction
14.5.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.6.2.1. By Test
14.5.6.2.2. By Type of Flu
14.5.6.2.3. By End User
14.5.7. BENELUX Influenza Diagnostics Market Analysis
14.5.7.1. Introduction
14.5.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.5.7.2.1. By Test
14.5.7.2.2. By Type of Flu
14.5.7.2.3. By End User
14.6. Market Trends
14.7. Key Market Participants – Intensity Mapping
14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.9. Country Level Analysis & Forecast
15. South Asia Influenza Diagnostics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. India
15.3.1.2. Thailand
15.3.1.3. Indonesia
15.3.1.4. Malaysia
15.3.1.5. Rest of South Asia
15.3.2. By Test
15.3.3. By Type of Flu
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Test
15.4.3. By Type of Flu
15.4.4. By End User
15.5. Country Level Analysis & Forecast
15.5.1. India Influenza Diagnostics Market Analysis
15.5.1.1. Introduction
15.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.5.1.2.1. By Test
15.5.1.2.2. By Type of Flu
15.5.1.2.3. By End User
15.5.2. Thailand Influenza Diagnostics Market Analysis
15.5.2.1. Introduction
15.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.5.2.2.1. By Test
15.5.2.2.2. By Type of Flu
15.5.2.2.3. By End User
15.5.3. Indonesia Influenza Diagnostics Market Analysis
15.5.3.1. Introduction
15.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.5.3.2.1. By Test
15.5.3.2.2. By Type of Flu
15.5.3.2.3. By End User
15.5.4. Malaysia Influenza Diagnostics Market Analysis
15.5.4.1. Introduction
15.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.5.4.2.1. By Test
15.5.4.2.2. By Type of Flu
15.5.4.2.3. By End User
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants – Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.9. Country Level Analysis & Forecast
16. East Asia Influenza Diagnostics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. China
16.3.1.2. Japan
16.3.1.3. South Korea
16.3.2. By Test
16.3.3. By Type of Flu
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Test
16.4.3. By Type of Flu
16.4.4. By End User
16.5. Country Level Analysis & Forecast
16.5.1. China Influenza Diagnostics Market Analysis
16.5.1.1. Introduction
16.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.1.2.1. By Test
16.5.1.2.2. By Type of Flu
16.5.1.2.3. By End User
16.5.2. Japan Influenza Diagnostics Market Analysis
16.5.2.1. Introduction
16.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.2.2.1. By Test
16.5.2.2.2. By Type of Flu
16.5.2.2.3. By End User
16.5.3. South Korea Influenza Diagnostics Market Analysis
16.5.3.1. Introduction
16.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.3.2.1. By Test
16.5.3.2.2. By Type of Flu
16.5.3.2.3. By End User
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants – Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.9. Country Level Analysis & Forecast
17. Oceania Influenza Diagnostics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Test
17.3.3. By Type of Flu
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Test
17.4.3. By Type of Flu
17.4.4. By End User
17.5. Country Level Analysis & Forecast
17.5.1. Australia Influenza Diagnostics Market Analysis
17.5.1.1. Introduction
17.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.5.1.2.1. By Test
17.5.1.2.2. By Type of Flu
17.5.1.2.3. By End User
17.5.2. New Zealand Influenza Diagnostics Market Analysis
17.5.2.1. Introduction
17.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.5.2.2.1. By Test
17.5.2.2.2. By Type of Flu
17.5.2.2.3. By End User
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants – Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.9. Country Level Analysis & Forecast
18. Middle East and Africa Influenza Diagnostics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. Turkey
18.3.1.3. South Africa
18.3.1.4. North Africa
18.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Test
18.3.3. By Type of Flu
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Test
18.4.3. By Type of Flu
18.4.4. By End User
18.5. Country Level Analysis & Forecast
18.5.1. GCC Countries Influenza Diagnostics Market Analysis
18.5.1.1. Introduction
18.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.1.2.1. By Test
18.5.1.2.2. By Type of Flu
18.5.1.2.3. By End User
18.5.2. Turkey Influenza Diagnostics Market Analysis
18.5.2.1. Introduction
18.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.2.2.1. By Test
18.5.2.2.2. By Type of Flu
18.5.2.2.3. By End User
18.5.3. South Africa Influenza Diagnostics Market Analysis
18.5.3.1. Introduction
18.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.3.2.1. By Test
18.5.3.2.2. By Type of Flu
18.5.3.2.3. By End User
18.5.4. North Africa Influenza Diagnostics Market Analysis
18.5.4.1. Introduction
18.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.4.2.1. By Test
18.5.4.2.2. By Type of Flu
18.5.4.2.3. By End User
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Market Trends
18.8. Key Market Participants – Intensity Mapping
18.9. Country Level Analysis & Forecast
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players
19.3. Market Concentration
19.4. Market Presence Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Deep Dive
20.2.1. Abbott Laboratories
20.2.1.1. Overview
20.2.1.2. Product Portfolio
20.2.1.3. Key Financials
20.2.1.4. Sales Footprint
20.2.1.5. Strategy Overview
20.2.1.5.1. Marketing Strategy
20.2.1.5.2. Product Strategy
20.2.1.5.3. Channel Strategy
20.2.2. Endress+Hauser (Analytik Jena AG)
20.2.2.1. Overview
20.2.2.2. Product Portfolio
20.2.2.3. Key Financials
20.2.2.4. Sales Footprint
20.2.2.5. Strategy Overview
20.2.2.5.1. Marketing Strategy
20.2.2.5.2. Product Strategy
20.2.2.5.3. Channel Strategy
20.2.3. Becton, Dickinson and Company
20.2.3.1. Overview
20.2.3.2. Product Portfolio
20.2.3.3. Key Financials
20.2.3.4. Sales Footprint
20.2.3.5. Strategy Overview
20.2.3.5.1. Marketing Strategy
20.2.3.5.2. Product Strategy
20.2.3.5.3. Channel Strategy
20.2.4. Biocartis
20.2.4.1. Overview
20.2.4.2. Product Portfolio
20.2.4.3. Key Financials
20.2.4.4. Sales Footprint
20.2.4.5. Strategy Overview
20.2.4.5.1. Marketing Strategy
20.2.4.5.2. Product Strategy
20.2.4.5.3. Channel Strategy
20.2.5. bioMérieux Inc
20.2.5.1. Overview
20.2.5.2. Product Portfolio
20.2.5.3. Key Financials
20.2.5.4. Sales Footprint
20.2.5.5. Strategy Overview
20.2.5.5.1. Marketing Strategy
20.2.5.5.2. Product Strategy
20.2.5.5.3. Channel Strategy
20.2.6. Danaher Corporation (Cepheid)
20.2.6.1. Overview
20.2.6.2. Product Portfolio
20.2.6.3. Key Financials
20.2.6.4. Sales Footprint
20.2.6.5. Strategy Overview
20.2.6.5.1. Marketing Strategy
20.2.6.5.2. Product Strategy
20.2.6.5.3. Channel Strategy
20.2.7. F. Hoffmann-La Roche Ltd
20.2.7.1. Overview
20.2.7.2. Product Portfolio
20.2.7.3. Key Financials
20.2.7.4. Sales Footprint
20.2.7.5. Strategy Overview
20.2.7.5.1. Marketing Strategy
20.2.7.5.2. Product Strategy
20.2.7.5.3. Channel Strategy
20.2.8. GenMark Diagnostics, Inc.
20.2.8.1. Overview
20.2.8.2. Product Portfolio
20.2.8.3. Key Financials
20.2.8.4. Sales Footprint
20.2.8.5. Strategy Overview
20.2.8.5.1. Marketing Strategy
20.2.8.5.2. Product Strategy
20.2.8.5.3. Channel Strategy
20.2.9. Luminex Corporation
20.2.9.1. Overview
20.2.9.2. Product Portfolio
20.2.9.3. Key Financials
20.2.9.4. Sales Footprint
20.2.9.5. Strategy Overview
20.2.9.5.1. Marketing Strategy
20.2.9.5.2. Product Strategy
20.2.9.5.3. Channel Strategy
20.2.10. Meridian Bioscience, Inc
20.2.10.1. Overview
20.2.10.2. Product Portfolio
20.2.10.3. Key Financials
20.2.10.4. Sales Footprint
20.2.10.5. Strategy Overview
20.2.10.5.1. Marketing Strategy
20.2.10.5.2. Product Strategy
20.2.10.5.3. Channel Strategy
20.2.11. Quidel Corporation
20.2.11.1. Overview
20.2.11.2. Product Portfolio
20.2.11.3. Key Financials
20.2.11.4. Sales Footprint
20.2.11.5. Strategy Overview
20.2.11.5.1. Marketing Strategy
20.2.11.5.2. Product Strategy
20.2.11.5.3. Channel Strategy
20.2.12. Thermo Fisher Scientific Inc.
20.2.12.1. Overview
20.2.12.2. Product Portfolio
20.2.12.3. Key Financials
20.2.12.4. Sales Footprint
20.2.12.5. Strategy Overview
20.2.12.5.1. Marketing Strategy
20.2.12.5.2. Product Strategy
20.2.12.5.3. Channel Strategy
20.2.13. Hologic
20.2.13.1. Overview
20.2.13.2. Product Portfolio
20.2.13.3. Key Financials
20.2.13.4. Sales Footprint
20.2.13.5. Strategy Overview
20.2.13.5.1. Marketing Strategy
20.2.13.5.2. Product Strategy
20.2.13.5.3. Channel Strategy
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

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