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金属プレス、鍛造品、鋳造品市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Metal Stampings, Forgings & Castings Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

この度、有名な市場調査会社であるPersistence Market Research社は、金属プレス、鍛造品、鋳造品の世界市場に関する徹底的な分析を発表しました。この包括的なレポートは、主要な市場力学、成長促進要因、課題、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月4日 US$4,900
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250 英語

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サマリー

この度、有名な市場調査会社であるPersistence Market Research社は、金属プレス、鍛造品、鋳造品の世界市場に関する徹底的な分析を発表しました。この包括的なレポートは、主要な市場力学、成長促進要因、課題、新興動向に関する貴重な洞察を提供し、市場構造の詳細な概観を提供します。

主要な洞察

- 市場規模(2024E):5,020億米ドル
- 予測市場規模(2033F):5,020億米ドル8,339億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 5.8%

金属プレス、鍛造品、鋳造品市場 - レポートスコープ:

金属プレス、鍛造品、鋳造品は、自動車、航空宇宙、建設、工業製造など様々な産業で重要な役割を果たしています。これらのプロセスでは、エンジン部品から構造部品、機械部品に至るまで、用途に応じた形状に金属を成形します。同市場は、精密金属部品、重量鍛造品、複雑な鋳造品などの製品を提供し、世界中の顧客にサービスを提供している。

市場成長の原動力:

金属プレス、鍛造品、鋳造品の世界市場は、いくつかの重要な要因によって推進されている。自動車や航空宇宙分野では、軽量で高強度な材料への需要が高まっている。金属成形技術と材料科学の技術進歩が製品の性能と耐久性を高め、市場の成長を促進している。さらに、世界的なインフラ・プロジェクトと工業製造業の拡大が、カスタム設計の金属部品需要を促進し、市場拡大に拍車をかけている。

市場の阻害要因:

成長見通しにもかかわらず、市場は原材料コスト、サプライチェーンの混乱、厳しい環境規制などの課題に直面している。金属価格の変動や地政学的な不確実性は生産コストや利益率に影響を与え、市場浸透の妨げとなる。さらに、エンドユーザー産業における厳しい品質基準やコンプライアンス要件は、メーカーに経営上の課題をもたらし、市場ダイナミクスに影響を与えている。

市場機会:

金属プレス、鍛造品、鋳造品市場は、技術革新、業界との提携、研究開発投資によって大きな成長機会がもたらされる。3Dプリンティングやロボットによる自動化のような先進製造技術の統合は、生産効率とカスタマイズ性を高め、市場競争力を強化する。持続可能な製造と環境に優しい材料へのシフトは、差別化の道を開き、環境意識の高い消費者にアピールする。

本レポートで扱う主な質問

- 金属プレス、鍛造品、鋳造品の世界的成長を促進する要因は何か?
- 各地域で採用をリードしている産業と用途は何か?
- 技術的進歩はどのように市場展望を再形成しているのか?
- 主要な市場プレーヤーは誰で、どのような戦略がその関連性を維持しているのか?
- 市場にはどのような新たなトレンドと将来展望が見られるか?

競争情報とビジネス戦略:

Aludyne, Inc.、Alcoa Corporation、Arconic Inc.などの大手企業は、競争力を維持するために技術革新と戦略的パートナーシップに注力している。先端技術への投資とサプライチェーンの最適化は、進化する需要と規制に対応している。業界関係者との協力や業界団体への参加により、市場へのアクセスやベストプラクティスの採用を促進しています。製品の品質、信頼性、持続可能性を重視することで、ダイナミックな金属製造業界における市場での地位を強化しています。

主な企業

- アルコア・コーポレーション
- アリューダイン
- アメリカン・アクスル&マニュファクチャリング社
- バーラト・フォージ・リミテッド
- デイトンラミナ株式会社
- プレシジョン・キャストパーツ・コーポレーション
- ティッセンクルップAG
- アルコニック
- スコット・フォージ
- Nucor Corporation

世界の金属プレス、鍛造品、鋳造品市場のセグメンテーション:

製品別:
- 金属プレス
- 鍛造品
- 鋳物

材料別
- スチール
- アルミニウム
- 鉄
- 真鍮

用途別
- 自動車
- 航空宇宙
- 建設
- 石油・ガス
- 消費財
- 産業機械

最終用途産業別
- 自動車
- 航空宇宙・防衛
- 建設
- 産業機械
- オイル&ガッド
- 消費財
- エレクトロニクス
- 医療機器

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.金属プレス、鍛造品、鋳造品の世界市場展望
1.2.需要側の動向
1.3.供給側の動向
1.4.技術ロードマップ分析
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.市場の背景
3.1.市場ダイナミクス
3.1.1.促進要因
3.1.2.阻害要因
3.1.3.機会
3.1.4.トレンド
3.2.シナリオ予測
3.2.1.楽観シナリオにおける需要
3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要
3.2.3.保守的シナリオにおける需要
3.3.機会マップ分析
3.4.製品ライフサイクル分析
3.5.サプライチェーン分析
3.5.1.サプライサイドの参加者とその役割
3.5.1.1.生産者
3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)
3.5.1.3.卸売業者および流通業者
3.5.2.サプライチェーンのノードにおける付加価値と創出価値
3.5.3.原材料サプライヤー一覧
3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト
3.6.投資可能性マトリックス
3.7.バリューチェーン分析
3.7.1.利益率分析
3.7.2.卸売業者と流通業者
3.7.3.小売業者
3.8.PESTLE分析とポーター分析
3.9.規制情勢
3.9.1.主要地域別
3.9.2.主要国別
3.10.地域別親市場展望
3.11.生産と消費の統計
3.12.輸出入統計
4.金属プレス、鍛造品、鋳物の世界市場分析2019-2023年および予測、2024-2033年
4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(単位)分析、2019-2023年
4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(個)予測、2024年~2033年
4.2.1.前年比成長トレンド分析
4.2.2.絶対額機会分析
5.金属プレス、鍛造品、鋳造品の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別
5.1.はじめに/主な調査結果
5.2.製品別市場規模推移(百万米ドル)・数量(個)分析、2019-2023年
5.3.製品別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2024年~2033年
5.3.1.金属プレス
5.3.2.鍛造品
5.3.3.鋳物
5.4.製品別前年比成長トレンド分析(2019年~2023年
5.5.製品別絶対価格機会分析、2024年~2033年
6.金属プレス、鍛造品、鋳造品の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、材料別
6.1.はじめに / 主要な調査結果
6.2.過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(単位)分析:材料別、2019-2023年
6.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析・予測:素材別、2024年~2033年
6.3.1.スチール
6.3.2.アルミニウム
6.3.3.鉄
6.3.4.真鍮
6.3.5.その他
6.4.素材別前年比成長動向分析(2019年~2023年
6.5.材料別の絶対価格機会分析、2024年~2033年
7.金属プレス、鍛造品、鋳物の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、用途別
7.1.はじめに/主な調査結果
7.2.過去の市場規模金額(US$ Million)・数量(Units)分析:用途別、2019-2023年
7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析・予測:用途別、2024-2033年
7.3.1.自動車
7.3.2.航空宇宙
7.3.3.建設
7.3.4.石油・ガス
7.3.5.消費財
7.3.6.産業機械
7.3.7.その他
7.4.用途別前年比成長動向分析(2019年~2023年
7.5.用途別絶対額機会分析、2024年~2033年
8.金属プレス、鍛造品、鋳物の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:最終用途産業別
8.1.はじめに / 主要な調査結果
8.2.過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(単位)分析:最終用途産業別、2019-2023年
8.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析および予測:最終用途産業別、2024-2033年
8.3.1.自動車
8.3.2.航空宇宙・防衛
8.3.3.建設
8.3.4.産業機械
8.3.5.石油・ガス
8.3.6.消費財
8.3.7.エレクトロニクス
8.3.8.医療機器
8.3.9.その他
8.4.最終用途産業別前年比成長動向分析(2019-2023年
8.5.最終用途産業別の絶対額機会分析、2024年~2033年
9.金属プレス、鍛造品、鋳物の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
9.1.はじめに
9.2.過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)・数量(個)分析、2019-2023年
9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2024年~2033年
9.3.1.北米
9.3.2.ラテンアメリカ
9.3.3.ヨーロッパ
9.3.4.アジア太平洋
9.3.5.中東・アフリカ
9.4.地域別市場魅力度分析
10.北米の金属プレス、鍛造品、鋳造品市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:国別
10.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(個)動向分析、2019-2023年
10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2024年~2033年
10.2.1.国別
10.2.1.1.米国
10.2.1.2.カナダ
10.2.2.製品別
10.2.3.素材別
10.2.4.用途別
10.2.5.最終用途産業別
10.3.市場魅力度分析
10.3.1.国別
10.3.2.製品別
10.3.3.素材別
10.3.4.用途別
10.3.5.最終用途産業別
10.4.主要項目
11.中南米の金属プレス、鍛造品、鋳物市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:国別
11.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(個)動向分析、2019-2023年
11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2024年~2033年
11.2.1.国別
11.2.1.1.ブラジル
11.2.1.2.メキシコ
11.2.1.3.その他のラテンアメリカ
11.2.2.製品別
11.2.3.素材別
11.2.4.用途別
11.2.5.最終用途産業別
11.3.市場魅力度分析
11.3.1.国別
11.3.2.製品別
11.3.3.素材別
11.3.4.用途別
11.3.5.最終用途産業別
11.4.主要項目
12.欧州の金属プレス、鍛造品、鋳造品市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:国別
12.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2024年~2033年
12.2.1.国別
12.2.1.1.ドイツ
12.2.1.2.イギリス
12.2.1.3.フランス
12.2.1.4.スペイン
12.2.1.5.イタリア
12.2.1.6.その他のヨーロッパ
12.2.2.製品別
12.2.3.素材別
12.2.4.用途別
12.2.5.最終用途産業別
12.3.市場魅力度分析
12.3.1.国別
12.3.2.製品別
12.3.3.素材別
12.3.4.用途別
12.3.5.最終用途産業別
12.4.主要項目
13.アジア太平洋地域の金属プレス、鍛造品、鋳造品市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:国別
13.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(個)動向分析、2019-2023年
13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2024年~2033年
13.2.1.国別
13.2.1.1.中国
13.2.1.2.日本
13.2.1.3.韓国
13.2.1.4.シンガポール
13.2.1.5.タイ
13.2.1.6.インドネシア
13.2.1.7.オーストラリア
13.2.1.8.ニュージーランド
13.2.1.9.その他のアジア太平洋地域
13.2.2.製品別
13.2.3.素材別
13.2.4.用途別
13.2.5.最終用途産業別
13.3.市場魅力度分析
13.3.1.国別
13.3.2.製品別
13.3.3.素材別
13.3.4.用途別
13.3.5.最終用途産業別
13.4.主要項目
14.中東・アフリカの金属プレス、鍛造品、鋳物市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:国別
14.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(個)動向分析、2019-2023年
14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2024年~2033年
14.2.1.国別
14.2.1.1.GCC諸国
14.2.1.2.南アフリカ
14.2.1.3.イスラエル
14.2.1.4.その他の中東・アフリカ
14.2.2.製品別
14.2.3.素材別
14.2.4.用途別
14.2.5.最終用途産業別
14.3.市場魅力度分析
14.3.1.国別
14.3.2.製品別
14.3.3.素材別
14.3.4.用途別
14.3.5.最終用途産業別
14.4.主要項目
15.主要国の金属プレス、鍛造品、鋳造品市場分析
15.1.米国
15.1.1.価格分析
15.1.2.市場シェア分析、2024年
15.1.2.1.製品別
15.1.2.2.素材別
15.1.2.3.用途別
15.1.2.4.最終用途産業別
15.2.カナダ
15.2.1.価格分析
15.2.2.市場シェア分析、2024年
15.2.2.1.製品別
15.2.2.2.材料別
15.2.2.3.用途別
15.2.2.4.最終用途産業別
15.3.ブラジル
15.3.1.価格分析
15.3.2.市場シェア分析、2024年
15.3.2.1.製品別
15.3.2.2.素材別
15.3.2.3.用途別
15.3.2.4.最終用途産業別
15.4.メキシコ
15.4.1.価格分析
15.4.2.市場シェア分析、2024年
15.4.2.1.製品別
15.4.2.2.素材別
15.4.2.3.用途別
15.4.2.4.最終用途産業別
15.5.ドイツ
15.5.1.価格分析
15.5.2.市場シェア分析、2024年
15.5.2.1.製品別
15.5.2.2.素材別
15.5.2.3.用途別
15.5.2.4.最終用途産業別
15.6.イギリス
15.6.1.価格分析
15.6.2.市場シェア分析、2024年
15.6.2.1.製品別
15.6.2.2.素材別
15.6.2.3.用途別
15.6.2.4.最終用途産業別
15.7.フランス
15.7.1.価格分析
15.7.2.市場シェア分析、2024年
15.7.2.1.製品別
15.7.2.2.素材別
15.7.2.3.用途別
15.7.2.4.最終用途産業別
15.8.スペイン
15.8.1.価格分析
15.8.2.市場シェア分析、2024年
15.8.2.1.製品別
15.8.2.2.材料別
15.8.2.3.用途別
15.8.2.4.最終用途産業別
15.9.イタリア
15.9.1.価格分析
15.9.2.市場シェア分析、2024年
15.9.2.1.製品別
15.9.2.2.材料別
15.9.2.3.用途別
15.9.2.4.最終用途産業別
15.10.中国
15.10.1.価格分析
15.10.2.市場シェア分析、2024年
15.10.2.1.製品別
15.10.2.2.材料別
15.10.2.3.用途別
15.10.2.4.最終用途産業別
15.11.日本
15.11.1.価格分析
15.11.2.市場シェア分析、2024年
15.11.2.1.製品別
15.11.2.2.材料別
15.11.2.3.用途別
15.11.2.4.最終用途産業別
15.12.韓国
15.12.1.価格分析
15.12.2.市場シェア分析、2024年
15.12.2.1.製品別
15.12.2.2.材料別
15.12.2.3.用途別
15.12.2.4.最終用途産業別
15.13.シンガポール
15.13.1.価格分析
15.13.2.市場シェア分析、2024年
15.13.2.1.製品別
15.13.2.2.材料別
15.13.2.3.用途別
15.13.2.4.最終用途産業別
15.14.タイ
15.14.1.価格分析
15.14.2.市場シェア分析、2024年
15.14.2.1.製品別
15.14.2.2.材料別
15.14.2.3.用途別
15.14.2.4.最終用途産業別
15.15.インドネシア
15.15.1.価格分析
15.15.2.市場シェア分析、2024年
15.15.2.1.製品別
15.15.2.2.材料別
15.15.2.3.用途別
15.15.2.4.最終用途産業別
15.16.オーストラリア
15.16.1.価格分析
15.16.2.市場シェア分析、2024年
15.16.2.1.製品別
15.16.2.2.材料別
15.16.2.3.用途別
15.16.2.4.最終用途産業別
15.17.ニュージーランド
15.17.1.価格分析
15.17.2.市場シェア分析、2024年
15.17.2.1.製品別
15.17.2.2.素材別
15.17.2.3.用途別
15.17.2.4.最終用途産業別
15.18.GCC諸国
15.18.1.価格分析
15.18.2.市場シェア分析、2024年
15.18.2.1.製品別
15.18.2.2.材料別
15.18.2.3.用途別
15.18.2.4.最終用途産業別
15.19.南アフリカ
15.19.1.価格分析
15.19.2.市場シェア分析、2024年
15.19.2.1.製品別
15.19.2.2.材料別
15.19.2.3.用途別
15.19.2.4.最終用途産業別
15.20.イスラエル
15.20.1.価格分析
15.20.2.市場シェア分析、2024年
15.20.2.1.製品別
15.20.2.2.材料別
15.20.2.3.用途別
15.20.2.4.最終用途産業別
16.市場構造分析
16.1.競争ダッシュボード
16.2.競合ベンチマーキング
16.3.トッププレーヤーの市場シェア分析
16.3.1.地域別
16.3.2.製品別
16.3.3.素材別
16.3.4.用途別
16.3.5.最終用途産業別
17.競争分析
17.1.競争の深層
17.1.1.アルコア・コーポレーション
17.1.1.1.概要
17.1.1.2.製品ポートフォリオ
17.1.1.3.市場セグメント別収益性
17.1.1.4.販売拠点
17.1.1.5.戦略の概要
17.1.1.5.1.マーケティング戦略
17.1.1.5.2.製品戦略
17.1.1.5.3.チャネル戦略
17.1.2.アメリカン・アクスル&マニュファクチャリング社
17.1.2.1.概要
17.1.2.2.製品ポートフォリオ
17.1.2.3.市場セグメント別収益性
17.1.2.4.販売拠点
17.1.2.5.戦略の概要
17.1.2.5.1.マーケティング戦略
17.1.2.5.2.製品戦略
17.1.2.5.3.チャネル戦略
17.1.3.バーラト・フォージ・リミテッド
17.1.3.1.概要
17.1.3.2.製品ポートフォリオ
17.1.3.3.市場セグメント別収益性
17.1.3.4.販売拠点
17.1.3.5.戦略の概要
17.1.3.5.1.マーケティング戦略
17.1.3.5.2.製品戦略
17.1.3.5.3.チャネル戦略
17.1.4.プレシジョン・キャストパーツ社
17.1.4.1.概要
17.1.4.2.製品ポートフォリオ
17.1.4.3.市場セグメント別収益性
17.1.4.4.販売拠点
17.1.4.5.戦略の概要
17.1.4.5.1.マーケティング戦略
17.1.4.5.2.製品戦略
17.1.4.5.3.チャネル戦略
17.1.5.ATI
17.1.5.1.概要
17.1.5.2.製品ポートフォリオ
17.1.5.3.市場セグメント別収益性
17.1.5.4.販売拠点
17.1.5.5.戦略の概要
17.1.5.5.1.マーケティング戦略
17.1.5.5.2.製品戦略
17.1.5.5.3.チャネル戦略
17.1.6.ティッセンクルップAG
17.1.6.1.概要
17.1.6.2.製品ポートフォリオ
17.1.6.3.市場セグメント別収益性
17.1.6.4.販売拠点
17.1.6.5.戦略の概要
17.1.6.5.1.マーケティング戦略
17.1.6.5.2.製品戦略
17.1.6.5.3.チャネル戦略
17.1.7.アルコニック社
17.1.7.1.概要
17.1.7.2.製品ポートフォリオ
17.1.7.3.市場セグメント別収益性
17.1.7.4.販売拠点
17.1.7.5.戦略の概要
17.1.7.5.1.マーケティング戦略
17.1.7.5.2.製品戦略
17.1.7.5.3.チャネル戦略
17.1.8.スコット・フォージ
17.1.8.1.概要
17.1.8.2.製品ポートフォリオ
17.1.8.3.市場セグメント別収益性
17.1.8.4.販売拠点
17.1.8.5.戦略の概要
17.1.8.5.1.マーケティング戦略
17.1.8.5.2.製品戦略
17.1.8.5.3.チャネル戦略
17.1.9.ニューコール・コーポレーション
17.1.9.1.概要
17.1.9.2.製品ポートフォリオ
17.1.9.3.市場セグメント別収益性
17.1.9.4.販売拠点
17.1.9.5.戦略の概要
17.1.9.5.1.マーケティング戦略
17.1.9.5.2.製品戦略
17.1.9.5.3.チャネル戦略
17.1.10.中信ダイカスタル(株
17.1.10.1.概要
17.1.10.2.製品ポートフォリオ
17.1.10.3.市場セグメント別収益性
17.1.10.4.販売拠点
17.1.10.5.戦略の概要
17.1.10.5.1.マーケティング戦略
17.1.10.5.2.製品戦略
17.1.10.5.3.チャネル戦略
18.前提条件と略語
19.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research, a renowned market research firm, has recently published an exhaustive analysis of the global market for metal stampings, forgings, and castings. This comprehensive report offers valuable insights into key market dynamics, growth drivers, challenges, and emerging trends, providing a detailed overview of the market structure.

Key Insights:

• Market Size (2024E): USD 502.0 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 833.9 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 5.8%

Metal Stampings, Forgings & Castings Market - Report Scope:

Metal stampings, forgings, and castings play vital roles across various industries such as automotive, aerospace, construction, and industrial manufacturing. These processes involve shaping metals into desired forms for applications ranging from engine components to structural and machinery parts. The market serves a global clientele, offering products including precision metal components, heavy forgings, and intricate castings.

Market Growth Drivers:

The global market for metal stampings, forgings, and castings is propelled by several key factors. There's increasing demand for lightweight, high-strength materials in automotive and aerospace sectors. Technological advancements in metal forming techniques and materials science enhance product performance and durability, fostering market growth. Moreover, global infrastructure projects and industrial manufacturing expansions drive demand for custom-designed metal components, spurring market expansion.

Market Restraints:

Despite growth prospects, the market faces challenges like raw material costs, supply chain disruptions, and stringent environmental regulations. Fluctuating metal prices and geopolitical uncertainties impact production costs and profit margins, hindering market penetration. Additionally, stringent quality standards and compliance requirements in end-user industries pose operational challenges for manufacturers, influencing market dynamics.

Market Opportunities:

The metal stampings, forgings, and castings market present significant growth opportunities driven by technological innovations, industry collaborations, and R&D investments. Integration of advanced manufacturing technologies like 3D printing and robotic automation enhances production efficiency and customization, bolstering market competitiveness. The shift towards sustainable manufacturing and eco-friendly materials creates avenues for differentiation and appeals to environmentally conscious consumers.

Key Questions Answered in the Report:

• What factors are driving global growth in metal stampings, forgings, and castings?
• Which industries and applications are leading adoption across different regions?
• How are technological advancements reshaping the market landscape?
• Who are the key market players, and what strategies maintain their relevance?
• What emerging trends and future prospects are seen in the market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players like Aludyne, Inc., Alcoa Corporation, and Arconic Inc., focus on innovation and strategic partnerships to maintain a competitive edge. Investments in advanced technologies and supply chain optimization meet evolving demands and regulations. Collaboration with industry stakeholders and participation in trade associations facilitate market access and best practice adoption. Emphasis on product quality, reliability, and sustainability strengthens market position in the dynamic metal manufacturing landscape.

Key Companies Profiled:

• Alcoa Corporation
• Aludyne, Inc.
• American Axle & Manufacturing, Inc.
• Bharat Forge Limited
• DAYTON Lamina Corporation
• Precision Castparts Corps.
• Thyssenkrupp AG
• Arconic Inc.
• Scot Forge
• Nucor Corporation

Global Metal Stampings, Forgings and Castings Market Segmentation:

By Product:
• Metal Stampings
• Forgings
• Castings

By Material:
• Steel
• Aluminum
• Iron
• Brass

By Application:
• Automotive
• Aerospace
• Construction
• Oil & Gas
• Consumer Goods
• Industrial Machinery

By End-use Industry:
• Automotive
• Aerospace & Defence
• Construction
• Industrial Machinery
• Oil & Gad
• Consumer Goods
• Electronics
• Medical Devices

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• Asia Pacific
• Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Metal Stampings, Forgings and Castings Market Outlook
1.2. Demand-side Trends
1.3. Supply-side Trends
1.4. Technology Roadmap Analysis
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Market Background
3.1. Market Dynamics
3.1.1. Drivers
3.1.2. Restraints
3.1.3. Opportunity
3.1.4. Trends
3.2. Scenario Forecast
3.2.1. Demand in Optimistic Scenario
3.2.2. Demand in Likely Scenario
3.2.3. Demand in Conservative Scenario
3.3. Opportunity Map Analysis
3.4. Product Life Cycle Analysis
3.5. Supply Chain Analysis
3.5.1. Supply Side Participants and their Roles
3.5.1.1. Producers
3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)
3.5.1.3. Wholesalers and Distributors
3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain
3.5.3. List of Raw Material Suppliers
3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s
3.6. Investment Feasibility Matrix
3.7. Value Chain Analysis
3.7.1. Profit Margin Analysis
3.7.2. Wholesalers and Distributors
3.7.3. Retailers
3.8. PESTLE and Porter’s Analysis
3.9. Regulatory Landscape
3.9.1. By Key Regions
3.9.2. By Key Countries
3.10. Regional Parent Market Outlook
3.11. Production and Consumption Statistics
3.12. Import and Export Statistics
4. Global Metal Stampings, Forgings, and Castings Market Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Projections, 2024-2033
4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
5. Global Metal Stampings, Forgings, and Castings Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
5.1. Introduction / Key Findings
5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
5.3.1. Metal Stampings
5.3.2. Forgings
5.3.3. Castings
5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product, 2019-2023
5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product, 2024-2033
6. Global Metal Stampings, Forgings, and Castings Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Material
6.1. Introduction / Key Findings
6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Material, 2019-2023
6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Material, 2024-2033
6.3.1. Steel
6.3.2. Aluminum
6.3.3. Iron
6.3.4. Brass
6.3.5. Others
6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material, 2019-2023
6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material, 2024-2033
7. Global Metal Stampings, Forgings, and Castings Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application
7.1. Introduction / Key Findings
7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Application, 2019-2023
7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
7.3.1. Automotive
7.3.2. Aerospace
7.3.3. Construction
7.3.4. Oil & Gas
7.3.5. Consumer Goods
7.3.6. Industrial Machinery
7.3.7. Others
7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2019-2023
7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2024-2033
8. Global Metal Stampings, Forgings, and Castings Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End-use Industry
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By End-use Industry, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End-use Industry, 2024-2033
8.3.1. Automotive
8.3.2. Aerospace & Defense
8.3.3. Construction
8.3.4. Industrial Machinery
8.3.5. Oil & Gas
8.3.6. Consumer Goods
8.3.7. Electronics
8.3.8. Medical Devices
8.3.9. Others
8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-use Industry, 2019-2023
8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-use Industry, 2024-2033
9. Global Metal Stampings, Forgings, and Castings Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
9.1. Introduction
9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
9.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
9.3.1. North America
9.3.2. Latin America
9.3.3. Europe
9.3.4. Asia Pacific
9.3.5. Middle East and Africa
9.4. Market Attractiveness Analysis By Region
10. North America Metal Stampings, Forgings, and Castings Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
10.2.1. By Country
10.2.1.1. USA
10.2.1.2. Canada
10.2.2. By Product
10.2.3. By Material
10.2.4. By Application
10.2.5. By End-use Industry
10.3. Market Attractiveness Analysis
10.3.1. By Country
10.3.2. By Product
10.3.3. By Material
10.3.4. By Application
10.3.5. By End-use Industry
10.4. Key Takeaways
11. Latin America Metal Stampings, Forgings, and Castings Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
11.2.1. By Country
11.2.1.1. Brazil
11.2.1.2. Mexico
11.2.1.3. Rest of Latin America
11.2.2. By Product
11.2.3. By Material
11.2.4. By Application
11.2.5. By End-use Industry
11.3. Market Attractiveness Analysis
11.3.1. By Country
11.3.2. By Product
11.3.3. By Material
11.3.4. By Application
11.3.5. By End-use Industry
11.4. Key Takeaways
12. Europe Metal Stampings, Forgings, and Castings Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.2.1. By Country
12.2.1.1. Germany
12.2.1.2. United Kingdom
12.2.1.3. France
12.2.1.4. Spain
12.2.1.5. Italy
12.2.1.6. Rest of Europe
12.2.2. By Product
12.2.3. By Material
12.2.4. By Application
12.2.5. By End-use Industry
12.3. Market Attractiveness Analysis
12.3.1. By Country
12.3.2. By Product
12.3.3. By Material
12.3.4. By Application
12.3.5. By End-use Industry
12.4. Key Takeaways
13. Asia Pacific Metal Stampings, Forgings, and Castings Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.2.1. By Country
13.2.1.1. China
13.2.1.2. Japan
13.2.1.3. South Korea
13.2.1.4. Singapore
13.2.1.5. Thailand
13.2.1.6. Indonesia
13.2.1.7. Australia
13.2.1.8. New Zealand
13.2.1.9. Rest of Asia Pacific
13.2.2. By Product
13.2.3. By Material
13.2.4. By Application
13.2.5. By End-use Industry
13.3. Market Attractiveness Analysis
13.3.1. By Country
13.3.2. By Product
13.3.3. By Material
13.3.4. By Application
13.3.5. By End-use Industry
13.4. Key Takeaways
14. Middle East and Africa Metal Stampings, Forgings, and Castings Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.2.1. By Country
14.2.1.1. GCC Countries
14.2.1.2. South Africa
14.2.1.3. Israel
14.2.1.4. Rest of Middle East and Africa
14.2.2. By Product
14.2.3. By Material
14.2.4. By Application
14.2.5. By End-use Industry
14.3. Market Attractiveness Analysis
14.3.1. By Country
14.3.2. By Product
14.3.3. By Material
14.3.4. By Application
14.3.5. By End-use Industry
14.4. Key Takeaways
15. Key Countries Metal Stampings, Forgings, and Castings Market Analysis
15.1. USA
15.1.1. Pricing Analysis
15.1.2. Market Share Analysis, 2024
15.1.2.1. By Product
15.1.2.2. By Material
15.1.2.3. By Application
15.1.2.4. By End-use Industry
15.2. Canada
15.2.1. Pricing Analysis
15.2.2. Market Share Analysis, 2024
15.2.2.1. By Product
15.2.2.2. By Material
15.2.2.3. By Application
15.2.2.4. By End-use Industry
15.3. Brazil
15.3.1. Pricing Analysis
15.3.2. Market Share Analysis, 2024
15.3.2.1. By Product
15.3.2.2. By Material
15.3.2.3. By Application
15.3.2.4. By End-use Industry
15.4. Mexico
15.4.1. Pricing Analysis
15.4.2. Market Share Analysis, 2024
15.4.2.1. By Product
15.4.2.2. By Material
15.4.2.3. By Application
15.4.2.4. By End-use Industry
15.5. Germany
15.5.1. Pricing Analysis
15.5.2. Market Share Analysis, 2024
15.5.2.1. By Product
15.5.2.2. By Material
15.5.2.3. By Application
15.5.2.4. By End-use Industry
15.6. United Kingdom
15.6.1. Pricing Analysis
15.6.2. Market Share Analysis, 2024
15.6.2.1. By Product
15.6.2.2. By Material
15.6.2.3. By Application
15.6.2.4. By End-use Industry
15.7. France
15.7.1. Pricing Analysis
15.7.2. Market Share Analysis, 2024
15.7.2.1. By Product
15.7.2.2. By Material
15.7.2.3. By Application
15.7.2.4. By End-use Industry
15.8. Spain
15.8.1. Pricing Analysis
15.8.2. Market Share Analysis, 2024
15.8.2.1. By Product
15.8.2.2. By Material
15.8.2.3. By Application
15.8.2.4. By End-use Industry
15.9. Italy
15.9.1. Pricing Analysis
15.9.2. Market Share Analysis, 2024
15.9.2.1. By Product
15.9.2.2. By Material
15.9.2.3. By Application
15.9.2.4. By End-use Industry
15.10. China
15.10.1. Pricing Analysis
15.10.2. Market Share Analysis, 2024
15.10.2.1. By Product
15.10.2.2. By Material
15.10.2.3. By Application
15.10.2.4. By End-use Industry
15.11. Japan
15.11.1. Pricing Analysis
15.11.2. Market Share Analysis, 2024
15.11.2.1. By Product
15.11.2.2. By Material
15.11.2.3. By Application
15.11.2.4. By End-use Industry
15.12. South Korea
15.12.1. Pricing Analysis
15.12.2. Market Share Analysis, 2024
15.12.2.1. By Product
15.12.2.2. By Material
15.12.2.3. By Application
15.12.2.4. By End-use Industry
15.13. Singapore
15.13.1. Pricing Analysis
15.13.2. Market Share Analysis, 2024
15.13.2.1. By Product
15.13.2.2. By Material
15.13.2.3. By Application
15.13.2.4. By End-use Industry
15.14. Thailand
15.14.1. Pricing Analysis
15.14.2. Market Share Analysis, 2024
15.14.2.1. By Product
15.14.2.2. By Material
15.14.2.3. By Application
15.14.2.4. By End-use Industry
15.15. Indonesia
15.15.1. Pricing Analysis
15.15.2. Market Share Analysis, 2024
15.15.2.1. By Product
15.15.2.2. By Material
15.15.2.3. By Application
15.15.2.4. By End-use Industry
15.16. Australia
15.16.1. Pricing Analysis
15.16.2. Market Share Analysis, 2024
15.16.2.1. By Product
15.16.2.2. By Material
15.16.2.3. By Application
15.16.2.4. By End-use Industry
15.17. New Zealand
15.17.1. Pricing Analysis
15.17.2. Market Share Analysis, 2024
15.17.2.1. By Product
15.17.2.2. By Material
15.17.2.3. By Application
15.17.2.4. By End-use Industry
15.18. GCC Countries
15.18.1. Pricing Analysis
15.18.2. Market Share Analysis, 2024
15.18.2.1. By Product
15.18.2.2. By Material
15.18.2.3. By Application
15.18.2.4. By End-use Industry
15.19. South Africa
15.19.1. Pricing Analysis
15.19.2. Market Share Analysis, 2024
15.19.2.1. By Product
15.19.2.2. By Material
15.19.2.3. By Application
15.19.2.4. By End-use Industry
15.20. Israel
15.20.1. Pricing Analysis
15.20.2. Market Share Analysis, 2024
15.20.2.1. By Product
15.20.2.2. By Material
15.20.2.3. By Application
15.20.2.4. By End-use Industry
16. Market Structure Analysis
16.1. Competition Dashboard
16.2. Competition Benchmarking
16.3. Market Share Analysis of Top Players
16.3.1. By Regional
16.3.2. By Product
16.3.3. By Material
16.3.4. By Application
16.3.5. By End-use Industry
17. Competition Analysis
17.1. Competition Deep Dive
17.1.1. Alcoa Corporation
17.1.1.1. Overview
17.1.1.2. Product Portfolio
17.1.1.3. Profitability by Market Segments
17.1.1.4. Sales Footprint
17.1.1.5. Strategy Overview
17.1.1.5.1. Marketing Strategy
17.1.1.5.2. Product Strategy
17.1.1.5.3. Channel Strategy
17.1.2. American Axle & Manufacturing, Inc.
17.1.2.1. Overview
17.1.2.2. Product Portfolio
17.1.2.3. Profitability by Market Segments
17.1.2.4. Sales Footprint
17.1.2.5. Strategy Overview
17.1.2.5.1. Marketing Strategy
17.1.2.5.2. Product Strategy
17.1.2.5.3. Channel Strategy
17.1.3. Bharat Forge Limited
17.1.3.1. Overview
17.1.3.2. Product Portfolio
17.1.3.3. Profitability by Market Segments
17.1.3.4. Sales Footprint
17.1.3.5. Strategy Overview
17.1.3.5.1. Marketing Strategy
17.1.3.5.2. Product Strategy
17.1.3.5.3. Channel Strategy
17.1.4. Precision Castparts Corp.
17.1.4.1. Overview
17.1.4.2. Product Portfolio
17.1.4.3. Profitability by Market Segments
17.1.4.4. Sales Footprint
17.1.4.5. Strategy Overview
17.1.4.5.1. Marketing Strategy
17.1.4.5.2. Product Strategy
17.1.4.5.3. Channel Strategy
17.1.5. ATI
17.1.5.1. Overview
17.1.5.2. Product Portfolio
17.1.5.3. Profitability by Market Segments
17.1.5.4. Sales Footprint
17.1.5.5. Strategy Overview
17.1.5.5.1. Marketing Strategy
17.1.5.5.2. Product Strategy
17.1.5.5.3. Channel Strategy
17.1.6. Thyssenkrupp AG
17.1.6.1. Overview
17.1.6.2. Product Portfolio
17.1.6.3. Profitability by Market Segments
17.1.6.4. Sales Footprint
17.1.6.5. Strategy Overview
17.1.6.5.1. Marketing Strategy
17.1.6.5.2. Product Strategy
17.1.6.5.3. Channel Strategy
17.1.7. Arconic Inc.
17.1.7.1. Overview
17.1.7.2. Product Portfolio
17.1.7.3. Profitability by Market Segments
17.1.7.4. Sales Footprint
17.1.7.5. Strategy Overview
17.1.7.5.1. Marketing Strategy
17.1.7.5.2. Product Strategy
17.1.7.5.3. Channel Strategy
17.1.8. Scot Forge
17.1.8.1. Overview
17.1.8.2. Product Portfolio
17.1.8.3. Profitability by Market Segments
17.1.8.4. Sales Footprint
17.1.8.5. Strategy Overview
17.1.8.5.1. Marketing Strategy
17.1.8.5.2. Product Strategy
17.1.8.5.3. Channel Strategy
17.1.9. Nucor Corporation
17.1.9.1. Overview
17.1.9.2. Product Portfolio
17.1.9.3. Profitability by Market Segments
17.1.9.4. Sales Footprint
17.1.9.5. Strategy Overview
17.1.9.5.1. Marketing Strategy
17.1.9.5.2. Product Strategy
17.1.9.5.3. Channel Strategy
17.1.10. CITIC Dicastal Co., Ltd.
17.1.10.1. Overview
17.1.10.2. Product Portfolio
17.1.10.3. Profitability by Market Segments
17.1.10.4. Sales Footprint
17.1.10.5. Strategy Overview
17.1.10.5.1. Marketing Strategy
17.1.10.5.2. Product Strategy
17.1.10.5.3. Channel Strategy
18. Assumptions & Acronyms Used
19. Research Methodology

 

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パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


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5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


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2024/09/20 10:26

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