世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

小売棚システム市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Retail Shelving System Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、小売棚システムの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題を含む重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月1日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
235 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、小売棚システムの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題を含む重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主要な洞察

- 小売棚システムの市場規模(2024E):26億2,630万米ドル
- 市場予測値(2033F):2,626.30百万米ドル56億1060万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 8.8%

リテール用シェルビングシステム市場 - レポートスコープ:

小売棚システムは、小売環境における商品の整理・陳列において重要な役割を果たし、商品の視認性を高め、顧客のショッピング体験を向上させる。これらのシステムは、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、ハイパーマーケット、専門店など、さまざまな小売環境で使用されている。小売用シェルビングシステム市場は、ゴンドラシェルビング、壁掛けシェルビング、エンドキャップシェルビング、販促用ディスプレイなど、さまざまなタイプのシェルビングを提供し、さまざまな小売業態に対応している。

市場成長の原動力となっているのは、整理整頓された効率的な店舗レイアウトに対する需要の高まり、小売スペースの拡大、効果的なマーチャンダイジング・ソリューションの必要性である。シェルビングのデザイン、素材、技術における革新は、商品陳列、在庫管理、店舗の美観を向上させ、市場成長に貢献している。

市場成長の促進要因:

世界の小売用シェルビングシステム市場は、小売セクターの拡大、店舗インフラへの投資の増加、ビジュアル・マーチャンダイジング重視の高まりなど、いくつかの主要要因によって推進されている。小売店舗数の増加や既存の小売チェーンの拡大が、高度なシェルビング・ソリューションの需要を促進している。モジュール式や調整可能なシェルビング・システムなどの技術の進歩は、柔軟性とカスタマイズ性を提供し、市場の成長を促進する。

さらに、組織化された小売業へのシフト、eコマースの成長、効率的な在庫管理ソリューションの必要性は、市場プレーヤーが製品提供を革新し、拡大するための新たな道を作り出している。

市場の阻害要因

有望な成長が見込まれるものの、小売用シェルビングシステム市場は、初期コストの高さ、メンテナンス費用、eコマースが実店舗に与える影響などに関連する課題に直面している。高級棚ソリューションや設置サービスの高額なコストは、中小規模の小売業者にとって障壁となり得る。さらに、シェルビング・システムに関連するメンテナンスや交換コストは、小売事業の全体的なコスト効率に影響を与える可能性がある。

オンライン・ショッピングへの嗜好の高まりや、eコマース・プラットフォームとの競争の激化は、実店舗に課題をもたらし、従来の棚システムの需要に影響を与えている。こうした課題に対処するには、費用対効果の高いソリューション、革新的なデザイン、店舗内でのショッピング体験を高める統合オムニチャネル戦略に焦点を当てる必要がある。

市場機会:

小売棚システム市場は、技術革新、進化する小売業態、デジタル技術の統合によって大きな成長機会をもたらしている。センサー、RFID技術、データ分析を組み込んだスマート棚ソリューションの採用は、在庫管理、顧客エンゲージメント、業務効率を高める。

さらに、体験型小売、ポップアップストア、コンセプトストアの人気の高まりは、市場の範囲を広げ、イノベーションを刺激する。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、持続可能で環境に優しいシェルビング・ソリューションの導入は、新たな機会を活用し、ダイナミックな小売業界において市場のリーダーシップを維持するために不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- 小売用シェルビングシステム市場の世界的な成長を促進する主な要因は何か?
- さまざまな小売環境で採用を促進している棚の種類と用途は何か?
- 技術の進歩は小売棚システム市場の競争環境をどのように変えているか?
- 小売用シェルビングシステム市場に貢献している主要企業はどこか、また市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- 小売棚システムの世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Madix Inc.、Lozier Corporation、Gondola Shelvingなど、世界の小売用シェルビングシステム市場の大手企業は、競争力を得るために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、スマートシェルフ、モジュラーシステム、持続可能な素材など、多様な小売ニーズや嗜好に対応する先進的なシェルビングソリューションを開発している。

小売チェーン、店舗デザイナー、技術プロバイダーとのコラボレーションは、市場へのアクセスを容易にし、技術採用を促進する。さらに、顧客中心の設計、設置の容易さ、耐久性を重視することで、市場の成長を促進し、急速に進化する小売環境における顧客満足度を高めている。

主な企業

- マディックス
- LAダーリング
- ロジエ社
- ゴンデラ社
- アルティタリア・グループ
- ドナックス
- CAEM
- ストルフレックス
- 広州慧成棚有限公司
- ハンディ店舗什器
- ユニウェブ
- キダー(インド)プライベートリミテッド
- アクセルグループ
- ベルカ・ラッキング・システムズ社(*UAE)
- ハンディ店舗什器
- スメタル(中国)ショップフィッティング・リミテッド
- ラフターク

市場セグメント

積載量別
- 軽荷重 (40~200 kg)
- 中荷重(0.25~1トン)
- 重負荷(1トンから2トン)

タイプ別
- 壁掛け
- 床置き
- ゴンドラ棚
- コーナーシェルフ

素材別
- 住宅用
- 商業用
- 輸送
- 施設

最終用途別
- ハイパーマーケット
- スーパーマーケット&クラスAコンビニエンスストア
- 履物・アパレル
- 家電量販店
- ベーカリー&菓子店
- 薬局

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- 西ヨーロッパ
- 東欧・中央アジア
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中央アジア
- ロシア・ベラルーシ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.世界市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(万単位)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場数量(万単位)予測、2024年~2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.世界市場-価格分析
6.1.素材別地域価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界のGDP成長見通し
8.1.2.親会社の市場見通し
8.1.3.世界経済の見通し
8.1.4.世界のGDP見通し
8.1.5.Covid-19の回復
8.1.6.店舗タイプ別の特典
8.1.7.その他のマクロ経済要因
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.上位企業の過去の成長率
8.2.2.都市人口の伸び
8.2.3.加工材料価格
8.2.4.かつてない速度での農村開発
8.2.5.既存フロアの刷新と拡張
8.2.6.主要商品販売業者による定期的なマーケティングと販促キャンペーン・プログラム
8.2.7.メーカーによるワンストップ・ソリューション
8.3.バリューチェーン
8.3.1.製品メーカー
8.3.2.エンドユーザー
8.3.3.平均利益率利益率
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
8.6.世界の需給分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、輸送能力別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(US$ Mn)と輸送能力別数量分析(2019-2023年
9.3.輸送能力別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量分析・予測、2024年~2033年
9.3.1.軽荷重(40~200kg)
9.3.2.中荷重(0.25〜1トン)
9.3.3.重荷重(1~2トン)
9.4.積載量別の市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:タイプ別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
10.3.タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.壁掛け
10.3.2.フロアマウント
10.3.2.1.片面
10.3.2.2.ダブルサイド
10.3.3.ゴンドラ棚
10.3.3.1.片面
10.3.3.2.ダブルサイド
10.3.4.コーナー・シェルビング
10.3.5.その他のモジュラー・シェルビング・システム
10.4.タイプ別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:素材別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量分析:素材別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量分析・予測:材料別、2024-2033年
11.3.1.鉄鋼
11.3.2.アルミニウム
11.3.3.木材
11.3.4.プラスチック
11.3.5.板紙
11.3.6.ガラス繊維
11.4.素材別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:最終用途別
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.最終用途別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
12.3.最終用途別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量分析・予測、2024年~2033年
12.3.1.ハイパーマーケット
12.3.2.スーパーマーケットとクラスAコンビニエンスストア
12.3.3.履物・アパレル店
12.3.4.電化製品
12.3.5.ベーカリー・菓子店
12.3.6.薬局
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.西ヨーロッパ
13.3.4.東欧
13.3.5.中央アジア
13.3.6.ロシア・ベラルーシ
13.3.7.バルカン&バルト諸国
13.3.8.中東・アフリカ(MEA)
13.3.9.東アジア
13.3.10.南アジア・太平洋
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.米国
14.4.1.2.カナダ
14.4.2.収容能力別
14.4.3.タイプ別
14.4.4.素材別
14.4.5.用途別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.輸送能力別
14.5.3.タイプ別
14.5.4.素材別
14.5.5.用途別
14.6.市場動向
14.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.8.促進要因と阻害要因-影響分析
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ブラジル
15.4.1.2.メキシコ
15.4.1.3.アルゼンチン
15.4.1.4.その他のラテンアメリカ
15.4.2.生産能力別
15.4.3.タイプ別
15.4.4.素材別
15.4.5.用途別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.輸送能力別
15.5.3.タイプ別
15.5.4.素材別
15.5.5.用途別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.西欧市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.ドイツ
16.4.1.2.イタリア
16.4.1.3.フランス
16.4.1.4.イギリス
16.4.1.5.スペイン
16.4.1.6.ベネルクス
16.4.1.7.ノルディックス
16.4.1.8.その他の西ヨーロッパ
16.4.2.生産能力別
16.4.3.タイプ別
16.4.4.素材別
16.4.5.用途別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.輸送能力別
16.5.3.タイプ別
16.5.4.素材別
16.5.5.用途別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.東欧市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.ポーランド
17.4.1.2.ハンガリー
17.4.1.3.ルーマニア
17.4.1.4.チェコ共和国
17.4.1.5.その他の東欧諸国
17.4.2.輸送能力別
17.4.3.タイプ別
17.4.4.素材別
17.4.5.用途別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.輸送能力別
17.5.3.タイプ別
17.5.4.素材別
17.5.5.用途別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.中央アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.4.1.輸送能力別
18.4.2.タイプ別
18.4.3.素材別
18.4.4.用途別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.搬送能力別
18.5.2.タイプ別
18.5.3.素材別
18.5.4.最終用途別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.ロシア・ベラルーシ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
19.4.1.輸送能力別
19.4.2.タイプ別
19.4.3.素材別
19.4.4.用途別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.搬送能力別
19.5.2.タイプ別
19.5.3.素材別
19.5.4.最終用途別
19.6.市場動向
19.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
19.8.促進要因と阻害要因-影響分析
20.バルカン諸国とバルト諸国の市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.価格分析
20.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
20.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
20.4.1.輸送能力別
20.4.2.タイプ別
20.4.3.素材別
20.4.4.用途別
20.5.市場魅力度分析
20.5.1.搬送能力別
20.5.2.タイプ別
20.5.3.素材別
20.5.4.最終用途別
20.6.市場動向
20.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
20.8.促進要因と阻害要因-影響分析
21.南アジア・太平洋市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
21.1.はじめに
21.2.価格分析
21.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
21.3.1.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年 国別
21.3.1.1.インド
21.3.1.2.ASEAN
21.3.1.3.オセアニア
21.3.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
21.3.2.生産能力別
21.3.3.タイプ別
21.3.4.素材別
21.3.5.用途別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.国別
21.4.2.輸送能力別
21.4.3.タイプ別
21.4.4.素材別
21.4.5.用途別
21.5.市場動向
21.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
21.7.促進要因と阻害要因-影響分析
22.東アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
22.1.はじめに
22.2.価格分析
22.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
22.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
22.4.1.国別
22.4.1.1.中国
22.4.1.2.日本
22.4.1.3.韓国
22.4.2.輸送能力別
22.4.3.タイプ別
22.4.4.素材別
22.4.5.用途別
22.5.市場魅力度分析
22.5.1.国別
22.5.2.輸送能力別
22.5.3.タイプ別
22.5.4.素材別
22.5.5.用途別
22.6.市場動向
22.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
22.8.促進要因と阻害要因-影響分析
23.中東・アフリカ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
23.1.はじめに
23.2.価格分析
23.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
23.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
23.4.1.国別
23.4.1.1.GCC諸国
23.4.1.2.トルコ
23.4.1.3.アフリカ北部
23.4.1.4.南アフリカ
23.4.1.5.その他の中東・アフリカ
23.4.2.輸送能力別
23.4.3.タイプ別
23.4.4.素材別
23.4.5.用途別
23.5.市場魅力度分析
23.5.1.国別
23.5.2.輸送能力別
23.5.3.タイプ別
23.5.4.素材別
23.5.5.用途別
23.6.市場動向
23.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
23.8.促進要因と阻害要因-影響分析
24.国別市場分析
24.1.序論
24.1.1.主要国別市場金額比率分析
24.1.2.世界対.各国の成長比較
24.2.米国市場分析
24.2.1.輸送能力別
24.2.2.タイプ別
24.2.3.素材別
24.2.4.用途別
24.3.カナダ市場分析
24.3.1.輸送能力別
24.3.2.タイプ別
24.3.3.素材別
24.3.4.用途別
24.4.メキシコ市場分析
24.4.1.輸送能力別
24.4.2.タイプ別
24.4.3.素材別
24.4.4.用途別
24.5.ブラジル市場分析
24.5.1.輸送能力別
24.5.2.タイプ別
24.5.3.素材別
24.5.4.最終用途別
24.6.アルゼンチン市場分析
24.6.1.輸送能力別
24.6.2.タイプ別
24.6.3.素材別
24.6.4.用途別
24.7.ドイツ市場分析
24.7.1.輸送能力別
24.7.2.タイプ別
24.7.3.素材別
24.7.4.用途別
24.8.イタリアの市場分析
24.8.1.輸送能力別
24.8.2.タイプ別
24.8.3.素材別
24.8.4.最終用途別
24.9.フランス市場分析
24.9.1.輸送能力別
24.9.2.タイプ別
24.9.3.素材別
24.9.4.最終用途別
24.10.イギリス市場分析
24.10.1.輸送能力別
24.10.2.タイプ別
24.10.3.素材別
24.10.4.用途別
24.11.スペイン市場分析
24.11.1.輸送能力別
24.11.2.タイプ別
24.11.3.素材別
24.11.4.用途別
24.12.ノルディックス市場の分析
24.12.1.輸送能力別
24.12.2.タイプ別
24.12.3.素材別
24.12.4.用途別
24.13.ポーランド市場分析
24.13.1.輸送能力別
24.13.2.タイプ別
24.13.3.素材別
24.13.4.最終用途別
24.14.ハンガリー市場の分析
24.14.1.輸送能力別
24.14.2.タイプ別
24.14.3.素材別
24.14.4.用途別
24.15.ルーマニア市場分析
24.15.1.輸送能力別
24.15.2.タイプ別
24.15.3.素材別
24.15.4.用途別
24.16.チェコの市場分析
24.16.1.輸送能力別
24.16.2.タイプ別
24.16.3.素材別
24.16.4.用途別
24.17.中国市場の分析
24.17.1.輸送能力別
24.17.2.タイプ別
24.17.3.素材別
24.17.4.用途別
24.18.日本市場の分析
24.18.1.輸送能力別
24.18.2.タイプ別
24.18.3.素材別
24.18.4.用途別
24.19.韓国市場分析
24.19.1.輸送能力別
24.19.2.タイプ別
24.19.3.素材別
24.19.4.用途別
24.20.インド市場の分析
24.20.1.輸送能力別
24.20.2.タイプ別
24.20.3.素材別
24.20.4.用途別
24.21.ASEAN市場分析
24.21.1.輸送能力別
24.21.2.タイプ別
24.21.3.素材別
24.21.4.用途別
24.22.オーストラリアとニュージーランドの市場分析
24.22.1.輸送能力別
24.22.2.タイプ別
24.22.3.素材別
24.22.4.用途別
24.23.KSA市場の分析
24.23.1.輸送能力別
24.23.2.タイプ別
24.23.3.素材別
24.23.4.用途別
24.24.UAE市場の分析
24.24.1.輸送能力別
24.24.2.タイプ別
24.24.3.素材別
24.24.4.用途別
24.25.北アフリカ市場分析
24.25.1.輸送能力別
24.25.2.タイプ別
24.25.3.素材別
24.25.4.用途別
24.26.トルコ市場の分析
24.26.1.輸送能力別
24.26.2.タイプ別
24.26.3.素材別
24.26.4.用途別
24.27.南アフリカの市場分析
24.27.1.輸送能力別
24.27.2.タイプ別
24.27.3.素材別
24.27.4.用途別
24.28.イスラエル市場分析
24.28.1.輸送能力別
24.28.2.タイプ別
24.28.3.素材別
24.28.4.用途別
25.市場構造分析
25.1.企業階層別市場分析(熱可塑性複合材料)
25.2.市場集中度
25.3.上位企業の市場シェア分析
25.4.生産能力分析
25.5.市場プレゼンス分析
25.5.1.製品別
25.5.2.地域別シェア
25.5.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
26.競争分析
26.1.競争ダッシュボード
26.2.競合ベンチマーキング
26.3.競合ディープダイブ
26.3.1.マディックス
26.3.1.1.概要
26.3.1.2.製品ポートフォリオ
26.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.1.4.セールスフットプリント
26.3.1.5.戦略の概要
26.3.2.LAダーリング
26.3.2.1.概要
26.3.2.2.製品ポートフォリオ
26.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.2.4.セールスフットプリント
26.3.2.5.戦略の概要
26.3.3.ロジエ社
26.3.3.1.概要
26.3.3.2.製品ポートフォリオ
26.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.3.4.セールスフットプリント
26.3.3.5.戦略の概要
26.3.4.ゴンデラ
26.3.4.1.概要
26.3.4.2.製品ポートフォリオ
26.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.4.4.セールスフットプリント
26.3.4.5.戦略の概要
26.3.5.アルティタリア・グループ
26.3.5.1.概要
26.3.5.2.製品ポートフォリオ
26.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.5.4.販売拠点
26.3.5.5.戦略の概要
26.3.6.Donracks TMTE Metal Tech Pvt.
26.3.6.1.概要
26.3.6.2.製品ポートフォリオ
26.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.6.4.販売拠点
26.3.6.5.戦略の概要
26.3.7.CAEM
26.3.7.1.概要
26.3.7.2.製品ポートフォリオ
26.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.7.4.セールスフットプリント
26.3.7.5.戦略の概要
26.3.8.ストルフレックス
26.3.8.1.概要
26.3.8.2.製品ポートフォリオ
26.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.8.4.販売拠点
26.3.8.5.戦略の概要
26.3.9.ユニウェブ
26.3.9.1.概要
26.3.9.2.製品ポートフォリオ
26.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.9.4.セールスフットプリント
26.3.9.5.戦略の概要
26.3.10.カイダー(インド)プライベート・リミテッド
26.3.10.1.概要
26.3.10.2.製品ポートフォリオ
26.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.10.4.販売拠点
26.3.10.5.戦略の概要
26.3.11.アクセルグループ
26.3.11.1.概要
26.3.11.2.製品ポートフォリオ
26.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.11.4.セールスフットプリント
26.3.11.5.戦略の概要
26.3.12.ヴェルカ・ラッキング・システムズ社(*UAE)
26.3.12.1.概要
26.3.12.2.製品ポートフォリオ
26.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.12.4.販売拠点
26.3.12.5.戦略の概要
26.3.13.ハンディ店舗什器
26.3.13.1.概要
26.3.13.2.製品ポートフォリオ
26.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.13.4.販売拠点
26.3.13.5.戦略の概要
26.3.14.住商(中国)建具有限公司
26.3.14.1.概要
26.3.14.2.製品ポートフォリオ
26.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.14.4.販売拠点
26.3.14.5.戦略の概要
26.3.15.Eren Çelik Ahşap ve Metal Möble San.Tic.Ltd.Şti.Rafturk
26.3.15.1.概要
26.3.15.2.製品ポートフォリオ
26.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
26.3.15.4.販売拠点
26.3.15.5.戦略の概要
27.主要インサイト
28.前提条件と略語
29.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for retail shelving systems. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Retail Shelving System Market Size (2024E): USD 2,626.30 million
• Projected Market Value (2033F): USD 5,610.60 million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 8.8%

Retail Shelving System Market - Report Scope:

Retail shelving systems play a crucial role in the organization and display of products in retail environments, enhancing product visibility and improving customer shopping experiences. These systems are used in various retail settings, including supermarkets, convenience stores, hypermarkets, and specialty stores. The retail shelving system market caters to different retail formats, offering a range of shelving types, including gondola shelving, wall-mounted shelving, endcap shelving, and promotional displays.

Market growth is driven by the increasing demand for organized and efficient store layouts, rising retail space expansion, and the need for effective merchandising solutions. Innovations in shelving design, materials, and technology enhance product display, inventory management, and store aesthetics, contributing to market growth.

Market Growth Drivers:

The global retail shelving system market is propelled by several key factors, including the expansion of the retail sector, growing investments in store infrastructure, and the rising emphasis on visual merchandising. The increasing number of retail stores and the expansion of existing retail chains drive the demand for advanced shelving solutions. Technological advancements, such as modular and adjustable shelving systems, offer flexibility and customization, fostering market growth.

Moreover, the shift towards organized retailing, the growth of e-commerce, and the need for efficient inventory management solutions create new avenues for market players to innovate and expand their product offerings.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the retail shelving system market faces challenges related to high initial costs, maintenance expenses, and the impact of e-commerce on brick-and-mortar stores. The high cost of premium shelving solutions and installation services can be a barrier for small and medium-sized retailers. Additionally, the maintenance and replacement costs associated with shelving systems can affect the overall cost-efficiency of retail operations.

The increasing preference for online shopping and the growing competition from e-commerce platforms pose challenges for physical retail stores, impacting the demand for traditional shelving systems. Addressing these challenges requires a focus on cost-effective solutions, innovative designs, and integrated omnichannel strategies to enhance the in-store shopping experience.

Market Opportunities:

The retail shelving system market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, evolving retail formats, and the integration of digital technologies. The adoption of smart shelving solutions, incorporating sensors, RFID technology, and data analytics, enhances inventory management, customer engagement, and operational efficiency.

Furthermore, the growing popularity of experiential retail, pop-up stores, and concept stores broadens the market scope and stimulates innovation. Strategic partnerships, investment in research and development, and the introduction of sustainable and eco-friendly shelving solutions are essential to capitalize on emerging opportunities and sustain market leadership in the dynamic retail landscape.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the retail shelving system market globally?
• Which shelving types and applications are driving adoption across different retail settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the retail shelving system market?
• Who are the key players contributing to the retail shelving system market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global retail shelving system market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global retail shelving system market, including Madix Inc., Lozier Corporation, and Gondola Shelving, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced shelving solutions, including smart shelves, modular systems, and sustainable materials, catering to diverse retail needs and preferences.

Collaborations with retail chains, store designers, and technology providers facilitate market access and promote technology adoption. Moreover, emphasis on customer-centric designs, ease of installation, and durability fosters market growth and enhances customer satisfaction in the rapidly evolving retail environment.

Key Companies Profiled:

• Madix Inc.
• LA Darling
• Lozier Corp.
• Gondella Corp.
• Artitalia Group
• Donracks
• CAEM
• Storflex
• Guangzhou Huicheng shelf Co., Ltd
• Handy Store Fixtures
• Uniweb Inc.
• KIDER (INDIA) PRIVATE LIMITED
• Accel Group Inc.
• Velca Racking Systems Pvt. Ltd.(*UAE)
• Handy Store Fixtures
• Sumetall (China) Shopfittings Limited
• Rafturk

Market Segmentation

By Carrying Capacity:
• Light Duty (40 to 200 kg)
• Medium Duty (0.25 to 1 Ton)
• Heavy Duty (1 to 2 Tons)

By Type:
• Wall Mount
• Floor Mount
• Gondola Shelves
• Corner Shelving

By Material:
• Residential
• Commercial
• Transportation
• Institutional

By End-Use:
• Hypermarket
• Supermarket & Class A Convenience Stores
• Footwear & Apparel Stores
• Electronics
• Bakery & Confectionary Stores
• Pharmacy Stores

By Region:
• North America
• Latin America
• Western Europe
• Eastern Europe & Central Asia
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Central Asia
• Russia & Belarus



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (000’ Units) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (000’ Units) Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis By Material
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global GDP Growth Outlook
8.1.2. Parent Market Outlook
8.1.3. Global Economic Outlook
8.1.4. Global GDP Outlook
8.1.5. Covid-19 Recovery
8.1.6. Perks Related to Different Store Types
8.1.7. Other Macroeconomic Factors
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. Urban Population Growth
8.2.3. Fabrication Material Pricing
8.2.4. Rural Developments at Never Before Rates
8.2.5. Revamp and Expansion of Existing Floor Spaces
8.2.6. Periodic Marketing & Promotional Campaigning Programs by Principal Goods Sellers
8.2.7. One Stop Solution from Manufacturers
8.3. Value Chain
8.3.1. Product Manufacturers
8.3.2. End Users
8.3.3. Avg. Profitability Margins
8.4. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
8.6. Global Supply Demand Analysis
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Carrying Capacity
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Carrying Capacity, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Carrying Capacity, 2024-2033
9.3.1. Light Duty (40 to 200 kg)
9.3.2. Medium Duty (0.25 to 1 Ton)
9.3.3. Heavy Duty (1 to 2 Tons)
9.4. Market Attractiveness Analysis By Carrying Capacity
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Type, 2024-2033
10.3.1. Wall Mount
10.3.2. Floor Mount
10.3.2.1. Single Sided
10.3.2.2. Double Sided
10.3.3. Gondola Shelves
10.3.3.1. Single Sided
10.3.3.2. Double Sided
10.3.4. Corner Shelving
10.3.5. Other Modular Shelving Systems
10.4. Market Attractiveness Analysis By Type
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Material
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Material , 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Material , 2024-2033
11.3.1. Steel
11.3.2. Aluminum
11.3.3. Wood
11.3.4. Plastic
11.3.5. Paperboard
11.3.6. Fiber glass
11.4. Market Attractiveness Analysis By Material
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End-Use
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End-Use, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By End-Use, 2024-2033
12.3.1. Hypermarket
12.3.2. Supermarket & Class A Convenience Stores
12.3.3. Footwear & Apparel Stores
12.3.4. Electronics
12.3.5. Bakery & Confectionary Stores
12.3.6. Pharmacy Stores
12.4. Market Attractiveness Analysis By End-Use
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Western Europe
13.3.4. Eastern Europe
13.3.5. Central Asia
13.3.6. Russia & Belarus
13.3.7. Balkan & Baltic Countries
13.3.8. Middle East and Africa (MEA)
13.3.9. East Asia
13.3.10. South Asia and Pacific
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. U.S.
14.4.1.2. Canada
14.4.2. By Carrying Capacity
14.4.3. By Type
14.4.4. By Material
14.4.5. By End-Use
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Carrying Capacity
14.5.3. By Type
14.5.4. By Material
14.5.5. By End-Use
14.6. Market Trends
14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Brazil
15.4.1.2. Mexico
15.4.1.3. Argentina
15.4.1.4. Rest of Latin America
15.4.2. By Carrying Capacity
15.4.3. By Type
15.4.4. By Material
15.4.5. By End-Use
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Carrying Capacity
15.5.3. By Type
15.5.4. By Material
15.5.5. By End-Use
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Western Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. Germany
16.4.1.2. Italy
16.4.1.3. France
16.4.1.4. U.K.
16.4.1.5. Spain
16.4.1.6. BENELUX
16.4.1.7. NORDICS
16.4.1.8. Rest of Western Europe
16.4.2. By Carrying Capacity
16.4.3. By Type
16.4.4. By Material
16.4.5. By End-Use
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Carrying Capacity
16.5.3. By Type
16.5.4. By Material
16.5.5. By End-Use
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Eastern Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. Poland
17.4.1.2. Hungary
17.4.1.3. Romania
17.4.1.4. Czech Republic
17.4.1.5. Rest of Eastern Europe
17.4.2. By Carrying Capacity
17.4.3. By Type
17.4.4. By Material
17.4.5. By End-Use
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Carrying Capacity
17.5.3. By Type
17.5.4. By Material
17.5.5. By End-Use
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Central Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Carrying Capacity
18.4.2. By Type
18.4.3. By Material
18.4.4. By End-Use
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Carrying Capacity
18.5.2. By Type
18.5.3. By Material
18.5.4. By End-Use
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Russia & Belarus Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Carrying Capacity
19.4.2. By Type
19.4.3. By Material
19.4.4. By End-Use
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Carrying Capacity
19.5.2. By Type
19.5.3. By Material
19.5.4. By End-Use
19.6. Market Trends
19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Balkan & Baltic Countries Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Pricing Analysis
20.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.4.1. By Carrying Capacity
20.4.2. By Type
20.4.3. By Material
20.4.4. By End-Use
20.5. Market Attractiveness Analysis
20.5.1. By Carrying Capacity
20.5.2. By Type
20.5.3. By Material
20.5.4. By End-Use
20.6. Market Trends
20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. South Asia and Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Pricing Analysis
21.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
21.3.1. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033 By Country
21.3.1.1. India
21.3.1.2. ASEAN
21.3.1.3. Oceania
21.3.1.4. Rest of South Asia & Pacific
21.3.2. By Carrying Capacity
21.3.3. By Type
21.3.4. By Material
21.3.5. By End-Use
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Country
21.4.2. By Carrying Capacity
21.4.3. By Type
21.4.4. By Material
21.4.5. By End-Use
21.5. Market Trends
21.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
21.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
22.1. Introduction
22.2. Pricing Analysis
22.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
22.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
22.4.1. By Country
22.4.1.1. China
22.4.1.2. Japan
22.4.1.3. South Korea
22.4.2. By Carrying Capacity
22.4.3. By Type
22.4.4. By Material
22.4.5. By End-Use
22.5. Market Attractiveness Analysis
22.5.1. By Country
22.5.2. By Carrying Capacity
22.5.3. By Type
22.5.4. By Material
22.5.5. By End-Use
22.6. Market Trends
22.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
22.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
23. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
23.1. Introduction
23.2. Pricing Analysis
23.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
23.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
23.4.1. By Country
23.4.1.1. GCC Countries
23.4.1.2. Turkey
23.4.1.3. Northern Africa
23.4.1.4. South Africa
23.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
23.4.2. By Carrying Capacity
23.4.3. By Type
23.4.4. By Material
23.4.5. By End-Use
23.5. Market Attractiveness Analysis
23.5.1. By Country
23.5.2. By Carrying Capacity
23.5.3. By Type
23.5.4. By Material
23.5.5. By End-Use
23.6. Market Trends
23.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
23.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
24. Country wise Market Analysis
24.1. Introduction
24.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
24.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
24.2. U.S. Market Analysis
24.2.1. By Carrying Capacity
24.2.2. By Type
24.2.3. By Material
24.2.4. By End-Use
24.3. Canada Market Analysis
24.3.1. By Carrying Capacity
24.3.2. By Type
24.3.3. By Material
24.3.4. By End-Use
24.4. Mexico Market Analysis
24.4.1. By Carrying Capacity
24.4.2. By Type
24.4.3. By Material
24.4.4. By End-Use
24.5. Brazil Market Analysis
24.5.1. By Carrying Capacity
24.5.2. By Type
24.5.3. By Material
24.5.4. By End-Use
24.6. Argentina Market Analysis
24.6.1. By Carrying Capacity
24.6.2. By Type
24.6.3. By Material
24.6.4. By End-Use
24.7. Germany Market Analysis
24.7.1. By Carrying Capacity
24.7.2. By Type
24.7.3. By Material
24.7.4. By End-Use
24.8. Italy Market Analysis
24.8.1. By Carrying Capacity
24.8.2. By Type
24.8.3. By Material
24.8.4. By End-Use
24.9. France Market Analysis
24.9.1. By Carrying Capacity
24.9.2. By Type
24.9.3. By Material
24.9.4. By End-Use
24.10. U.K. Market Analysis
24.10.1. By Carrying Capacity
24.10.2. By Type
24.10.3. By Material
24.10.4. By End-Use
24.11. Spain Market Analysis
24.11.1. By Carrying Capacity
24.11.2. By Type
24.11.3. By Material
24.11.4. By End-Use
24.12. NORDICS Market Analysis
24.12.1. By Carrying Capacity
24.12.2. By Type
24.12.3. By Material
24.12.4. By End-Use
24.13. Poland Market Analysis
24.13.1. By Carrying Capacity
24.13.2. By Type
24.13.3. By Material
24.13.4. By End-Use
24.14. Hungary Market Analysis
24.14.1. By Carrying Capacity
24.14.2. By Type
24.14.3. By Material
24.14.4. By End-Use
24.15. Romania Market Analysis
24.15.1. By Carrying Capacity
24.15.2. By Type
24.15.3. By Material
24.15.4. By End-Use
24.16. Czech Republic Market Analysis
24.16.1. By Carrying Capacity
24.16.2. By Type
24.16.3. By Material
24.16.4. By End-Use
24.17. China Market Analysis
24.17.1. By Carrying Capacity
24.17.2. By Type
24.17.3. By Material
24.17.4. By End-Use
24.18. Japan Market Analysis
24.18.1. By Carrying Capacity
24.18.2. By Type
24.18.3. By Material
24.18.4. By End-Use
24.19. S. Korea Market Analysis
24.19.1. By Carrying Capacity
24.19.2. By Type
24.19.3. By Material
24.19.4. By End-Use
24.20. India Market Analysis
24.20.1. By Carrying Capacity
24.20.2. By Type
24.20.3. By Material
24.20.4. By End-Use
24.21. ASEAN Market Analysis
24.21.1. By Carrying Capacity
24.21.2. By Type
24.21.3. By Material
24.21.4. By End-Use
24.22. Australia and New Zealand Market Analysis
24.22.1. By Carrying Capacity
24.22.2. By Type
24.22.3. By Material
24.22.4. By End-Use
24.23. KSA Market Analysis
24.23.1. By Carrying Capacity
24.23.2. By Type
24.23.3. By Material
24.23.4. By End-Use
24.24. UAE Market Analysis
24.24.1. By Carrying Capacity
24.24.2. By Type
24.24.3. By Material
24.24.4. By End-Use
24.25. Northern Africa Market Analysis
24.25.1. By Carrying Capacity
24.25.2. By Type
24.25.3. By Material
24.25.4. By End-Use
24.26. Turkey Market Analysis
24.26.1. By Carrying Capacity
24.26.2. By Type
24.26.3. By Material
24.26.4. By End-Use
24.27. South Africa Market Analysis
24.27.1. By Carrying Capacity
24.27.2. By Type
24.27.3. By Material
24.27.4. By End-Use
24.28. Israel Market Analysis
24.28.1. By Carrying Capacity
24.28.2. By Type
24.28.3. By Material
24.28.4. By End-Use
25. Market Structure Analysis
25.1. Market Analysis by Tier of Companies (Thermoplastic Composites)
25.2. Market Concentration
25.3. Market Share Analysis of Top Players
25.4. Production Capacity Analysis
25.5. Market Presence Analysis
25.5.1. By Product Footprint of Players
25.5.2. By Regional Footprint of Players
25.5.3. By Channel Footprint of Players
26. Competition Analysis
26.1. Competition Dashboard
26.2. Competition Benchmarking
26.3. Competition Deep Dive
26.3.1. Madix Inc.
26.3.1.1. Overview
26.3.1.2. Product Portfolio
26.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.1.4. Sales Footprint
26.3.1.5. Strategy Overview
26.3.2. LA Darling
26.3.2.1. Overview
26.3.2.2. Product Portfolio
26.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.2.4. Sales Footprint
26.3.2.5. Strategy Overview
26.3.3. Lozier Corp.
26.3.3.1. Overview
26.3.3.2. Product Portfolio
26.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.3.4. Sales Footprint
26.3.3.5. Strategy Overview
26.3.4. Gondella
26.3.4.1. Overview
26.3.4.2. Product Portfolio
26.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.4.4. Sales Footprint
26.3.4.5. Strategy Overview
26.3.5. Artitalia Group
26.3.5.1. Overview
26.3.5.2. Product Portfolio
26.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.5.4. Sales Footprint
26.3.5.5. Strategy Overview
26.3.6. Donracks TMTE Metal Tech Pvt. ltd.
26.3.6.1. Overview
26.3.6.2. Product Portfolio
26.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.6.4. Sales Footprint
26.3.6.5. Strategy Overview
26.3.7. CAEM
26.3.7.1. Overview
26.3.7.2. Product Portfolio
26.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.7.4. Sales Footprint
26.3.7.5. Strategy Overview
26.3.8. Storflex
26.3.8.1. Overview
26.3.8.2. Product Portfolio
26.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.8.4. Sales Footprint
26.3.8.5. Strategy Overview
26.3.9. Uniweb Inc
26.3.9.1. Overview
26.3.9.2. Product Portfolio
26.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.9.4. Sales Footprint
26.3.9.5. Strategy Overview
26.3.10. KIDER (INDIA) PRIVATE LIMITED
26.3.10.1. Overview
26.3.10.2. Product Portfolio
26.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.10.4. Sales Footprint
26.3.10.5. Strategy Overview
26.3.11. Accel Group Inc.
26.3.11.1. Overview
26.3.11.2. Product Portfolio
26.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.11.4. Sales Footprint
26.3.11.5. Strategy Overview
26.3.12. Velca Racking Systems Pvt. Ltd.(*UAE)
26.3.12.1. Overview
26.3.12.2. Product Portfolio
26.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.12.4. Sales Footprint
26.3.12.5. Strategy Overview
26.3.13. Handy Store Fixtures
26.3.13.1. Overview
26.3.13.2. Product Portfolio
26.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.13.4. Sales Footprint
26.3.13.5. Strategy Overview
26.3.14. Sumetall (China) Shopfittings Limited
26.3.14.1. Overview
26.3.14.2. Product Portfolio
26.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.14.4. Sales Footprint
26.3.14.5. Strategy Overview
26.3.15. Eren Çelik Ahşap ve Metal Möble San. Tic. Ltd. Şti. Rafturk
26.3.15.1. Overview
26.3.15.2. Product Portfolio
26.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
26.3.15.4. Sales Footprint
26.3.15.5. Strategy Overview
27. Primary Insights
28. Assumptions and Acronyms Used
29. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の産業オートメーション・産業機械分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る