世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

道路標示装置市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Road Marking Equipment Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

著名な市場調査会社であるPersistence Market Research社は、このほど世界の道路標示装置市場に関する包括的なレポートを発行しました。この詳細な分析により、主要な市場力学、成長促進要因、課題、新興動向に関... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年6月28日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
254 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

著名な市場調査会社であるPersistence Market Research社は、このほど世界の道路標示装置市場に関する包括的なレポートを発行しました。この詳細な分析により、主要な市場力学、成長促進要因、課題、新興動向に関する貴重な洞察が得られ、市場構造の徹底的な評価が可能になります。

主要な洞察

- 道路標示装置の市場規模(2024E):13億米ドル
- 予測市場価値(2033F):1兆3,000億米ドル23億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年〜2033年): 6.2%

道路標示装置市場 - レポートスコープ:

道路標示装置は、舗装面にライン、シンボル、その他の標示を施すことで、道路の安全性、交通管理、美観を高める上で重要な役割を果たしている。同市場は、高速道路、都市道路、空港、駐車場など多様な分野に対応しており、熱可塑性マーキング装置、コールドペイントマーキング装置、2液型マーキング装置などの装置タイプを提供している。市場成長の原動力は、インフラ整備の増加、都市化、交通安全を促進する厳しい政府規制である。自動化システムやGPS誘導システムなどの技術進歩が精度と効率を高め、市場拡大をさらに後押ししている。

市場成長の促進要因:

世界の道路標示装置市場は、新興国における道路網の拡大、政府インフラ支出の増加、交通安全への関心の高まりなど、いくつかの成長促進要因から恩恵を受けている。自動化機械やGPSガイド付き機械などの技術革新は人件費を削減し、精度を向上させ、市場の成長を促進する。さらに、水性塗料や熱可塑性プラスチックのような環境に優しいマーキング材料へのシフトが市場拡大を支えている。

市場の阻害要因

成長が見込まれるものの、道路標示装置市場は、初期コストの高さ、メンテナンスの必要性、熟練オペレーターの必要性といった課題に直面している。マーキング材料の環境コンプライアンスをめぐる規制圧力は、参入障壁と運用コストをもたらす。原材料価格の変動や高度な機器の購入費用は、特に予算に制約のある発展途上地域における市場浸透の妨げとなっている。

市場機会:

道路標示装置市場は、技術革新、インフラの近代化、進化する交通管理ニーズにおいて機会を提供する。IoTとAI技術の統合により、業務効率とリアルタイム監視機能が強化される。スマートシティ構想とインテリジェント交通システムが市場成長を促進する。戦略的パートナーシップ、R&D投資、費用対効果の高いソリューションは、新たな機会を活用し、市場のリーダーシップを維持するために極めて重要である。

レポートで回答した主な質問

- 道路標示装置市場の世界的成長を促す要因は何か?
- セクターを問わず道路標示の採用をリードする装置の種類と用途は何か?
- 技術の進歩は競争環境をどのように変えているか?
- 主要市場プレーヤーと市場関連戦略は?
- 世界市場の新たな動向と将来展望は?

競争情報とビジネス戦略:

Graco Inc.、Borum A/S、Hofmann GmbHなどの大手企業は、イノベーション、差別化、パートナーシップに注力し、競争優位性を獲得しています。自動化された機械や環境に優しい素材など、先進的なソリューションの研究開発に投資している。建設会社、政府機関、運輸部門とのコラボレーションは、技術採用を促進する。トレーニング・プログラム、サービス・サポート、顧客教育は、この進化する市場での業務効率を高める。

主な企業

- フォーゲル・トラフィック・サービス(DBA EZ-Liner)
- ホフマン
- グラコ社
- MRLイクイップメント
- エム・ビー・カンパニーズ
- ボルムA/S
- ウィアーグループ
- STiM
- CMC s.r.l.
- ウインターマルキエテクニック社
- 東洋内燃機工業株式会社

道路標示装置産業調査の主要セグメント

タイプ別
- 手押し式道路標示装置
- 自走式道路標示装置
- トラック搭載型道路標示装置

コーティング別
- 熱可塑性塗料
- コールドペイント

技術別
- エアレスロードマーキング装置
- エアスプレー式道路標示装置
- 熱可塑性エアスプレー道路標示装置

地域別
- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.世界市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2024年~2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.世界市場-価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析 ベンチマーク
7.世界市場の需要(金額または規模、億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界のGDP成長見通し
8.1.2.世界の自動車生産の概要
8.1.3.世界の自動車販売の概要
8.1.4.世界の製造付加価値
8.1.5.世界の主要地域別産業付加価値
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.上位企業の過去の成長率
8.2.2.GDP成長率予測
8.2.3.製造業予測
8.2.4.世界の都市化成長予測
8.2.5.ビジネス環境
8.3.バリューチェーン
8.3.1.原材料サプライヤー
8.3.2.製品メーカー
8.3.3.主要技術リスト
8.3.4.主要規制
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、タイプ別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.タイプ別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
9.3.タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
9.3.1.手押し式道路標示装置
9.3.2.自走式道路標示装置
9.3.3.トラック搭載型路面標示装置
9.4.タイプ別市場魅力度分析
10.コーティング別の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.コーティング別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
10.3.コーティング別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
10.3.1.熱可塑性塗料
10.3.2.コールドペイント
10.3.3.その他
10.4.塗料別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:技術別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.技術別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
11.3.技術別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
11.3.1.エアレスロードマーキング装置
11.3.2.エアスプレー式道路標示装置
11.3.3.熱可塑性エアスプレー道路標示装置
11.4.技術別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.エンドユーザー別の過去市場規模(億米ドル)と数量分析、2019-2023年
12.3.エンドユーザー別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量分析・予測、2024年~2033年
12.3.1.道路建設業者向け道路標示装置
12.3.1.1.民間
12.3.1.2.政府
12.3.2.建設会社向け道路標示装置
12.3.3.空港向け道路標示装置
12.3.4.スポーツインフラ用道路標示装置
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)と地域別数量分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア・太平洋
13.3.6.中東・アフリカ
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.米国
14.4.1.2.カナダ
14.4.2.タイプ別
14.4.3.コーティング別
14.4.4.技術別
14.4.5.エンドユーザー別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.タイプ別
14.5.3.コーティング別
14.5.4.技術別
14.5.5.エンドユーザー別
14.6.市場動向
14.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.8.促進要因と阻害要因-影響分析
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ブラジル
15.4.1.2.メキシコ
15.4.1.3.その他のラテンアメリカ
15.4.2.タイプ別
15.4.3.コーティング別
15.4.4.技術別
15.4.5.エンドユーザー別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.タイプ別
15.5.3.コーティング別
15.5.4.技術別
15.5.5.エンドユーザー別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.ドイツ
16.4.1.2.イタリア
16.4.1.3.フランス
16.4.1.4.イギリス
16.4.1.5.スペイン
16.4.1.6.ノルディックス
16.4.1.7.ロシア
16.4.1.8.その他のヨーロッパ
16.4.2.タイプ別
16.4.3.コーティング別
16.4.4.技術別
16.4.5.エンドユーザー別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.タイプ別
16.5.3.コーティング別
16.5.4.技術別
16.5.5.エンドユーザー別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.東アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.中国
17.4.1.2.日本
17.4.1.3.韓国
17.4.2.タイプ別
17.4.3.コーティング別
17.4.4.技術別
17.4.5.エンドユーザー別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.タイプ別
17.5.3.コーティング別
17.5.4.技術別
17.5.5.エンドユーザー別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.南アジア・太平洋市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.インド
18.4.1.2.アセアン
18.4.1.3.オセアニア
18.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
18.4.2.タイプ別
18.4.3.コーティング別
18.4.4.技術別
18.4.5.エンドユーザー別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.タイプ別
18.5.3.コーティング別
18.5.4.技術別
18.5.5.エンドユーザー別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.中東・アフリカ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2024-2033年
19.4.1.国別
19.4.1.1.GCC諸国
19.4.1.2.トルコ
19.4.1.3.アフリカ北部
19.4.1.4.南アフリカ
19.4.1.5.その他の中東・アフリカ
19.4.2.タイプ別
19.4.3.コーティング別
19.4.4.技術別
19.4.5.エンドユーザー別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.タイプ別
19.5.3.コーティング別
19.5.4.技術別
19.5.5.エンドユーザー別
19.6.市場動向
19.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.8.促進要因と阻害要因-影響分析
20.国別市場分析 2024-2033
20.1.序論
20.1.1.主要国別市場金額構成比分析
20.1.2.世界対.各国の成長比較
20.2.米国市場分析
20.2.1.タイプ別
20.2.2.コーティング別
20.2.3.技術別
20.2.4.エンドユーザー別
20.3.カナダ市場分析
20.3.1.タイプ別
20.3.2.コーティング別
20.3.3.技術別
20.3.4.エンドユーザー別
20.4.メキシコ市場分析
20.4.1.タイプ別
20.4.2.コーティング別
20.4.3.技術別
20.4.4.エンドユーザー別
20.5.ブラジル市場分析
20.5.1.タイプ別
20.5.2.コーティング別
20.5.3.技術別
20.5.4.エンドユーザー別
20.6.ドイツ市場分析
20.6.1.タイプ別
20.6.2.コーティング別
20.6.3.技術別
20.6.4.エンドユーザー別
20.7.イタリア市場分析
20.7.1.タイプ別
20.7.2.コーティング別
20.7.3.技術別
20.7.4.エンドユーザー別
20.8.フランス市場分析
20.8.1.タイプ別
20.8.2.コーティング別
20.8.3.技術別
20.8.4.エンドユーザー別
20.9.英国市場分析
20.9.1.タイプ別
20.9.2.コーティング別
20.9.3.技術別
20.9.4.エンドユーザー別
20.10.スペイン市場分析
20.10.1.タイプ別
20.10.2.コーティング別
20.10.3.技術別
20.10.4.エンドユーザー別
20.11.ベネルクス市場分析
20.11.1.タイプ別
20.11.2.コーティング別
20.11.3.技術別
20.11.4.エンドユーザー別
20.12.ロシア市場分析
20.12.1.タイプ別
20.12.2.コーティング別
20.12.3.技術別
20.12.4.エンドユーザー別
20.13.中国市場分析
20.13.1.タイプ別
20.13.2.コーティング別
20.13.3.技術別
20.13.4.エンドユーザー別
20.14.日本市場の分析
20.14.1.タイプ別
20.14.2.コーティング別
20.14.3.技術別
20.14.4.エンドユーザー別
20.15.韓国市場分析
20.15.1.タイプ別
20.15.2.コーティング別
20.15.3.技術別
20.15.4.エンドユーザー別
20.16.ASEAN市場分析
20.16.1.タイプ別
20.16.2.コーティング別
20.16.3.技術別
20.16.4.エンドユーザー別
20.17.オーストラリア・ニュージーランド市場分析
20.17.1.タイプ別
20.17.2.コーティング別
20.17.3.技術別
20.17.4.エンドユーザー別
20.18.GCC諸国の市場分析
20.18.1.タイプ別
20.18.2.コーティング別
20.18.3.技術別
20.18.4.エンドユーザー別
20.19.トルコ市場分析
20.19.1.タイプ別
20.19.2.コーティング別
20.19.3.技術別
20.19.4.エンドユーザー別
20.20.北アフリカ市場分析
20.20.1.タイプ別
20.20.2.コーティング別
20.20.3.技術別
20.20.4.エンドユーザー別
20.21.南アフリカの市場分析
20.21.1.タイプ別
20.21.2.コーティング別
20.21.3.技術別
20.21.4.エンドユーザー別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析(道路標示装置)
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
22.競争分析
22.1.競合ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.フォーゲル・トラフィック・サービス(DBA EZ-Liner)
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.1.4.セールスフットプリント
22.3.1.5.戦略の概要
22.3.2.ホフマン
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.2.4.セールスフットプリント
22.3.2.5.戦略の概要
22.3.3.グラコ社
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.3.4.セールスフットプリント
22.3.3.5.戦略の概要
22.3.4.MRL機器
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.4.4.販売拠点
22.3.4.5.戦略の概要
22.3.5.M-B企業
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.5.4.販売拠点
22.3.5.5.戦略の概要
22.3.6.ボルムA/S
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.6.4.販売拠点
22.3.6.5.戦略の概要
22.3.7.ウィアー・グループ
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.7.4.セールスフットプリント
22.3.7.5.戦略の概要
22.3.8.戦略
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.8.4.販売拠点
22.3.8.5.戦略の概要
22.3.9.CMC s.r.l.
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.9.4.セールスフットプリント
22.3.9.5.戦略の概要
22.3.10.ヴィンター・マルキエテクニック社
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.10.4.販売拠点
22.3.10.5.戦略の概要
22.3.11.東洋農機工業社
22.3.11.1.概要
22.3.11.2.製品ポートフォリオ
22.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.11.4.セールスフットプリント
22.3.11.5.戦略の概要
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research, a prominent market research firm, has recently published a comprehensive report on the global Road Marking Equipment Market. This detailed analysis provides valuable insights into key market dynamics, growth drivers, challenges, and emerging trends, offering a thorough assessment of the market structure.

Key Insights:

• Road Marking Equipment Market Size (2024E): USD 1.3 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 2.3 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.2%

Road Marking Equipment Market - Report Scope:

Road marking equipment plays a crucial role in enhancing road safety, traffic management, and the aesthetic appeal of roadways by applying lines, symbols, and other markings on pavements. The market serves diverse sectors such as highways, urban roads, airports, and parking lots, offering equipment types including thermoplastic marking machines, cold paint marking machines, and two-component marking machines. Market growth is driven by increasing infrastructure development, urbanization, and stringent government regulations promoting road safety. Technological advancements like automated and GPS-guided systems enhance precision and efficiency, further boosting market expansion.

Market Growth Drivers:

The global road marking equipment market benefits from several growth drivers, including the expansion of road networks in emerging economies, increased government infrastructure spending, and a heightened focus on road safety. Innovations such as automated and GPS-guided machines reduce labor costs and improve accuracy, driving market growth. Additionally, the shift towards eco-friendly marking materials like water-based paints and thermoplastics supports market expansion.

Market Restraints:

Despite growth prospects, the road marking equipment market faces challenges such as high initial costs, maintenance requirements, and the need for skilled operators. Regulatory pressures around environmental compliance for marking materials pose entry barriers and operational costs. Fluctuating raw material prices and the expense of advanced equipment hinder market penetration, especially in developing regions with budget constraints.

Market Opportunities:

The road marking equipment market presents opportunities in technological innovations, infrastructure modernization, and evolving traffic management needs. Integration of IoT and AI technologies enhances operational efficiency and real-time monitoring capabilities. Smart city initiatives and intelligent transportation systems drive market growth. Strategic partnerships, R&D investments, and cost-effective solutions are crucial to capitalize on emerging opportunities and sustain market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What factors drive global growth in the road marking equipment market?
• Which equipment types and applications lead road marking adoption across sectors?
• How do technological advancements reshape the competitive landscape?
• Who are key market players and their strategies for market relevance?
• What are emerging trends and future prospects in the global market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies like Graco Inc., Borum A/S, and Hofmann GmbH focus on innovation, differentiation, and partnerships to gain competitive advantage. They invest in R&D for advanced solutions like automated machines and eco-friendly materials. Collaborations with construction firms, government bodies, and transportation departments drive technology adoption. Training programs, service support, and customer education enhance operational efficiency in this evolving market.

Key Companies Profiled:

• Vogel Traffic Services (DBA EZ-Liner)
• Hofmann
• Graco Inc.
• MRL Equipment Co.
• M-B Companies
• BORUM A/S
• The Weir Group plc
• STiM
• CMC s.r.l.
• Winter Markiertechnik GmbH
• Toyo Nainenki Kogyosha Co., Ltd.

Key Segments Covered in Road Marking Equipment Industry Research

By Type
• Hand-propelled Road Marking Equipment
• Self-propelled Road Marking Equipment
• Truck-mounted Road Marking Equipment

By Coating
• Thermoplastic Paints
• Cold Paints

By Technology
• Airless Road Marking Equipment
• Airspray Road Marking Equipment
• Thermoplastic Airspray Road Marking Equipment

By Region
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global GDP Growth Outlook
8.1.2. Global Automotive Production Overview
8.1.3. Global Automotive Sales Overview
8.1.4. Global Manufacturing Value Added
8.1.5. Global Industry Value Added by key Region
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. GDP Growth forecast
8.2.3. Manufacturing Industry forecast
8.2.4. Global Urbanization Growth Outlook
8.2.5. Business Climate
8.3. Value Chain
8.3.1. Raw Material Suppliers
8.3.2. Product Manufacturers
8.3.3. List of key Technologies
8.3.4. Key Regulations
8.4. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Type, 2024-2033
9.3.1. Hand-propelled Road Marking Equipment
9.3.2. Self-propelled Road Marking Equipment
9.3.3. Truck-mounted Road Marking Equipment
9.4. Market Attractiveness Analysis By Type
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Coating
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Coating, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Coating, 2024-2033
10.3.1. Thermoplastic Paints
10.3.2. Cold Paints
10.3.3. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Coating
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Technology
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Technology, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Technology, 2024-2033
11.3.1. Airless Road Marking Equipment
11.3.2. Airspray Road Marking Equipment
11.3.3. Thermoplastic Airspray Road Marking Equipment
11.4. Market Attractiveness Analysis By Technology
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
12.3.1. Road Marking Equipment for Road Construction Contractors
12.3.1.1. Private
12.3.1.2. Government
12.3.2. Road Marking Equipment for Construction Companies
12.3.3. Road Marking Equipment for Airports
12.3.4. Road Marking Equipment for Sports Infrastructure
12.4. Market Attractiveness Analysis By End User
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia and Pacific
13.3.6. Middle East and Africa
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. U.S.
14.4.1.2. Canada
14.4.2. By Type
14.4.3. By Coating
14.4.4. By Technology
14.4.5. By End User
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Type
14.5.3. By Coating
14.5.4. By Technology
14.5.5. By End User
14.6. Market Trends
14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Brazil
15.4.1.2. Mexico
15.4.1.3. Rest of Latin America
15.4.2. By Type
15.4.3. By Coating
15.4.4. By Technology
15.4.5. By End User
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Type
15.5.3. By Coating
15.5.4. By Technology
15.5.5. By End User
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. Germany
16.4.1.2. Italy
16.4.1.3. France
16.4.1.4. U.K.
16.4.1.5. Spain
16.4.1.6. NORDICS
16.4.1.7. Russia
16.4.1.8. Rest of Europe
16.4.2. By Type
16.4.3. By Coating
16.4.4. By Technology
16.4.5. By End User
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Type
16.5.3. By Coating
16.5.4. By Technology
16.5.5. By End User
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. China
17.4.1.2. Japan
17.4.1.3. South Korea
17.4.2. By Type
17.4.3. By Coating
17.4.4. By Technology
17.4.5. By End User
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Type
17.5.3. By Coating
17.5.4. By Technology
17.5.5. By End User
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. South Asia and Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. India
18.4.1.2. ASEAN
18.4.1.3. Oceania
18.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
18.4.2. By Type
18.4.3. By Coating
18.4.4. By Technology
18.4.5. By End User
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Type
18.5.3. By Coating
18.5.4. By Technology
18.5.5. By End User
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Country
19.4.1.1. GCC Countries
19.4.1.2. Turkey
19.4.1.3. Northern Africa
19.4.1.4. South Africa
19.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
19.4.2. By Type
19.4.3. By Coating
19.4.4. By Technology
19.4.5. By End User
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Type
19.5.3. By Coating
19.5.4. By Technology
19.5.5. By End User
19.6. Market Trends
19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Country Wise Market Analysis 2024-2033
20.1. Introduction
20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
20.2. U.S. Market Analysis
20.2.1. By Type
20.2.2. By Coating
20.2.3. By Technology
20.2.4. By End User
20.3. Canada Market Analysis
20.3.1. By Type
20.3.2. By Coating
20.3.3. By Technology
20.3.4. By End User
20.4. Mexico Market Analysis
20.4.1. By Type
20.4.2. By Coating
20.4.3. By Technology
20.4.4. By End User
20.5. Brazil Market Analysis
20.5.1. By Type
20.5.2. By Coating
20.5.3. By Technology
20.5.4. By End User
20.6. Germany Market Analysis
20.6.1. By Type
20.6.2. By Coating
20.6.3. By Technology
20.6.4. By End User
20.7. Italy Market Analysis
20.7.1. By Type
20.7.2. By Coating
20.7.3. By Technology
20.7.4. By End User
20.8. France Market Analysis
20.8.1. By Type
20.8.2. By Coating
20.8.3. By Technology
20.8.4. By End User
20.9. U.K. Market Analysis
20.9.1. By Type
20.9.2. By Coating
20.9.3. By Technology
20.9.4. By End User
20.10. Spain Market Analysis
20.10.1. By Type
20.10.2. By Coating
20.10.3. By Technology
20.10.4. By End User
20.11. BENELUX Market Analysis
20.11.1. By Type
20.11.2. By Coating
20.11.3. By Technology
20.11.4. By End User
20.12. Russia Market Analysis
20.12.1. By Type
20.12.2. By Coating
20.12.3. By Technology
20.12.4. By End User
20.13. China Market Analysis
20.13.1. By Type
20.13.2. By Coating
20.13.3. By Technology
20.13.4. By End User
20.14. Japan Market Analysis
20.14.1. By Type
20.14.2. By Coating
20.14.3. By Technology
20.14.4. By End User
20.15. S. Korea Market Analysis
20.15.1. By Type
20.15.2. By Coating
20.15.3. By Technology
20.15.4. By End User
20.16. ASEAN Market Analysis
20.16.1. By Type
20.16.2. By Coating
20.16.3. By Technology
20.16.4. By End User
20.17. Australia and New Zealand Market Analysis
20.17.1. By Type
20.17.2. By Coating
20.17.3. By Technology
20.17.4. By End User
20.18. GCC Countries Market Analysis
20.18.1. By Type
20.18.2. By Coating
20.18.3. By Technology
20.18.4. By End User
20.19. Turkey Market Analysis
20.19.1. By Type
20.19.2. By Coating
20.19.3. By Technology
20.19.4. By End User
20.20. Northern Africa Market Analysis
20.20.1. By Type
20.20.2. By Coating
20.20.3. By Technology
20.20.4. By End User
20.21. South Africa Market Analysis
20.21.1. By Type
20.21.2. By Coating
20.21.3. By Technology
20.21.4. By End User
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies (Road Marking Equipment)
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. Vogel Traffic Services (DBA EZ-Liner)
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.1.4. Sales Footprint
22.3.1.5. Strategy Overview
22.3.2. Hofmann
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.2.4. Sales Footprint
22.3.2.5. Strategy Overview
22.3.3. Graco Inc.
22.3.3.1. Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.3.4. Sales Footprint
22.3.3.5. Strategy Overview
22.3.4. MRL Equipment Co.
22.3.4.1. Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.4.4. Sales Footprint
22.3.4.5. Strategy Overview
22.3.5. M-B Companies
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.5.4. Sales Footprint
22.3.5.5. Strategy Overview
22.3.6. BORUM A/S
22.3.6.1. Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.6.4. Sales Footprint
22.3.6.5. Strategy Overview
22.3.7. The Weir Group plc
22.3.7.1. Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.7.4. Sales Footprint
22.3.7.5. Strategy Overview
22.3.8. STiM
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.8.4. Sales Footprint
22.3.8.5. Strategy Overview
22.3.9. CMC s.r.l.
22.3.9.1. Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.9.4. Sales Footprint
22.3.9.5. Strategy Overview
22.3.10. Winter Markiertechnik GmbH
22.3.10.1. Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.10.4. Sales Footprint
22.3.10.5. Strategy Overview
22.3.11. Toyo Nainenki Kogyosha Co., Ltd.
22.3.11.1. Overview
22.3.11.2. Product Portfolio
22.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.11.4. Sales Footprint
22.3.11.5. Strategy Overview
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(自動車市場)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の自動車・交通分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(marking equipment)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る