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分子グレードプレート市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Molecular Grade Plates Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、分子グレードプレート市場の詳細な分析を実施し、その世界的な状況を幅広く掘り下げた包括的な報告書をまとめました。この詳細な出版物は、市場の力学、動向、機会、お... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年5月27日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、分子グレードプレート市場の詳細な分析を実施し、その世界的な状況を幅広く掘り下げた包括的な報告書をまとめました。この詳細な出版物は、市場の力学、動向、機会、および課題に関する貴重な洞察を提供し、その構造の完全な概観を提供します。独占データと統計の裏付けにより、2024年から2033年までの分子グレードプレート市場の予想成長軌道を予測しています。

主な洞察

- 分子グレードプレート市場規模(2024年):2億9,840万米ドル
- 市場予測値(2033年)4億2710万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024-2033): 4.1%

分子グレードプレート市場 - レポートスコープ:

モレキュラーグレードプレートは、PCR、qPCR、次世代シーケンシングなど、様々な分子生物学アプリケーションで使用される必須ラボツールである。これらのプレートは、分子診断や研究に必要な純度や性能の厳しい要件を満たすように設計されている。同市場は、学術・研究機関、バイオテクノロジー企業、製薬会社、臨床検査室向けに供給されている。市場成長の原動力は、分子診断の需要増加、バイオテクノロジーの進歩、個別化医療の重視の高まりである。

市場成長の促進要因

分子グレードプレートの世界市場は、遺伝性疾患や感染症の流行の高まりなど、先進的な診断ツールを必要とするいくつかの重要な要因によって推進されている。臨床診断や研究における分子技術の採用の増加は、高品質の分子グレードプレートの需要を促進する。熱安定性や光学的透明性を高めたプレートの開発などの技術進歩は、アッセイ性能と信頼性を向上させる。さらに、個別化医療における分子診断の応用拡大やバイオテクノロジー研究への投資拡大が市場の成長を促進している。

市場の阻害要因

有望な成長見通しにもかかわらず、分子グレードプレート市場は高コストと厳しい規制要件に関連する課題に直面している。先進的な分子グレードプレートのコストが高いため、特にコストに敏感な地域では導入が制限される可能性がある。さらに、これらのプレートの製造と使用に関連する規制遵守は、メーカーに運用上の課題を課す。プレートの異なるバッチ間で一貫した品質と性能基準を確保することは、市場の信頼性を維持するために極めて重要である。

市場機会:

分子グレードプレート市場は、分子生物学と診断学における絶え間ない技術革新によって大きな成長機会をもたらしている。ラボのワークフローに自動化が統合されることで、効率とスループットが向上し、互換性のある分子グレードプレートの需要が生まれる。さらに、ポイントオブケア診断への注目の高まりと携帯型診断機器の開発は、市場拡大の新たな道を提供する。特定の用途向けにカスタマイズされたソリューションを開発するメーカーと研究機関のコラボレーションは、市場の成長をさらに後押しする。

競合他社のインテリジェンスとビジネス戦略

サーモフィッシャーサイエンティフィック社、エッペンドルフ社、グライナー・バイオワン・インターナショナル社など、分子グレードプレートの世界市場における主要企業は、競争優位性を獲得するために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は研究開発に投資し、多様な研究室のニーズに応えるべく、改良された機能を持つ高度な分子グレードプレートを開発している。研究機関、バイオテクノロジー企業、臨床検査室とのコラボレーションにより、市場へのアクセスを容易にし、技術導入を促進している。品質管理、規制遵守、顧客サポートを重視することで、市場の成長を促進し、ユーザーの満足度を高めている。

本レポートの対象企業

- サーモフィッシャーサイエンティフィック
- メルクKGaA
- バイオ・ラッド
- タカラバイオ
- QIAGEN N.V.
- ポールコーポレーション
- エッペンドルフ コーポレート
- ターソンズ
- アプライド・バイオロジカル・アプリケーションズ
- グライナーAG
- ブルックスライフサイエンス
- コーニング
- サイティバ
- パーキンエルマー(ユーロイムンAG)

分子グレードプレート産業調査でカバーされる主要セグメント:

製品

- PCRプレート
- ディープウェルプレート
- サンプル前処理フィルタープレート

アプリケーション

- PCR次世代シーケンス
- サンプル保存

エンドユーザー

- バイオテクノロジー企業
- 研究・学術機関

地域

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.地域別疾病疫学
4.2.規制の状況
4.3.製品導入シナリオ
4.4.技術の進歩
4.5.償還シナリオ
4.6.PESTEL分析
4.7.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.マイクロプレートの世界市場概要
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.老人人口の増加
5.2.2.慢性疾患と感染症の世界的な負担増
5.2.3.償還シナリオ
5.2.4.技術の進歩
5.2.5.創薬・医薬品開発活動の活発化
5.2.6.迅速な診断・治療施設の普及
5.2.7.自己免疫疾患の増加
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.用途別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.国別
6.2.2024年市場シナリオ
7.分子グレードプレートの世界市場需要(数量(単位))分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.分子グレードプレートの世界市場 - 価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.価格ブレークアップ
8.2.1.メーカーレベル価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.4.価格設定の前提
9.分子グレードプレートの世界市場需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対価格機会分析
10.分子グレードプレートの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.PCRプレート
10.3.1.1.96ウェル
10.3.1.2.384ウェル
10.3.1.3.その他
10.3.2.ディープウェルプレート
10.3.2.1.96ウェル
10.3.2.2.384ウェル
10.3.2.3.その他
10.3.3.試料調製用フィルタープレート
10.3.3.1.96ウェル
10.3.3.2.384ウェル
10.3.3.3.その他
10.4.製品別市場魅力度分析
11.分子グレードプレートの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、用途別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と用途別予測、2024-2033年
11.3.1.PCR
11.3.1.1. qPCR
11.3.1.2.RT-PCR
11.3.2.次世代シーケンシング
11.3.3.サンプル保存
11.4.アプリケーション別市場魅力度分析
12.分子グレードプレートの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、エンドユーザー別、2019-2023年
12.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.バイオテクノロジー企業
12.3.2.研究・学術機関
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.分子グレードプレートの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米の分子グレードプレート市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品別
14.3.3.用途別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
14.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.米国の分子グレードプレート市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.用途別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.カナダの分子グレードプレート市場分析
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.用途別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.中南米の分子グレードプレート市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.メキシコ
15.3.1.2.ブラジル
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.製品別
15.3.3.用途別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.メキシコの分子グレードプレート市場分析
15.8.1.1.序論
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.用途別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.ブラジル分子グレードプレートの市場分析
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.用途別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.アルゼンチンの分子グレードプレート市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.用途別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.欧州分子グレードプレート市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イタリア
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イギリス
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.ロシア
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品別
16.3.3.用途別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.ドイツの分子グレードプレート市場分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.用途別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.イタリアの分子グレードプレート市場分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.用途別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
16.8.3.フランス分子グレードプレート市場分析
16.8.3.1.はじめに
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.用途別
16.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.8.4.英国の分子グレードプレート市場分析
16.8.4.1.序論
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.製品別
16.8.4.2.2.用途別
16.8.4.2.3.エンドユーザー別
16.8.5.スペイン分子グレードプレート市場分析
16.8.5.1.はじめに
16.8.5.2.市場分類別分析と予測
16.8.5.2.1.製品別
16.8.5.2.2.用途別
16.8.5.2.3.エンドユーザー別
16.8.6.ベネルクスの分子グレードプレート市場分析
16.8.6.1.序論
16.8.6.2.市場分類別分析と予測
16.8.6.2.1.製品別
16.8.6.2.2.用途別
16.8.6.2.3.エンドユーザー別
16.8.7.ロシアの分子グレードプレート市場分析
16.8.7.1.序論
16.8.7.2.市場分類別分析と予測
16.8.7.2.1.製品別
16.8.7.2.2.用途別
16.8.7.2.3.エンドユーザー別
17.東アジアの分子グレードプレート市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.製品別
17.3.3.用途別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
17.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.中国の分子グレードプレート市場分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.用途別
17.8.1.2.3.エンドユーザー別
17.8.2.日本の分子グレードプレート市場分析
17.8.2.1.はじめに
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.用途別
17.8.2.2.3.エンドユーザー別
17.8.3.韓国の分子グレードプレート市場分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.用途別
17.8.3.2.3.エンドユーザー別
18.南アジアの分子グレードプレート市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.インドネシア
18.3.1.3.マレーシア
18.3.1.4.タイ
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.製品別
18.3.3.用途別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.用途別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
18.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.インドの分子グレードプレート市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.用途別
18.8.1.2.3.エンドユーザー別
18.8.2.インドネシアの分子グレードプレート市場分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.用途別
18.8.2.2.3.エンドユーザー別
18.8.3.マレーシアの分子グレードプレート市場分析
18.8.3.1.序論
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.製品別
18.8.3.2.2.用途別
18.8.3.2.3.エンドユーザー別
18.8.4.タイの分子グレードプレート市場分析
18.8.4.1.序論
18.8.4.2.市場分類別分析と予測
18.8.4.2.1.製品別
18.8.4.2.2.用途別
18.8.4.2.3.エンドユーザー別
19.オセアニア分子グレードプレート市場2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品別
19.3.3.用途別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.用途別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
19.6.主要プレーヤー-インテンシティマッピング
19.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
19.8.国別分析と予測
19.8.1.オーストラリアの分子グレードプレート市場分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.用途別
19.8.1.2.3.エンドユーザー別
19.8.2.ニュージーランドの分子グレードプレート市場分析
19.8.2.1.序論
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.用途別
19.8.2.2.3.エンドユーザー別
20.中東・アフリカ(MEA)の分子グレードプレート市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析、2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.トルコ
20.3.1.3.北アフリカ
20.3.1.4.南アフリカ
20.3.1.5.その他の中東・アフリカ
20.3.2.製品別
20.3.3.用途別
20.3.4.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.用途別
20.4.4.エンドユーザー別
20.5.市場動向
20.6.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
20.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
20.8.国別分析と予測
20.8.1.GCC諸国の分子グレードプレート市場分析
20.8.1.1.導入
20.8.1.2.市場分類別分析と予測
20.8.1.2.1.製品別
20.8.1.2.2.用途別
20.8.1.2.3.エンドユーザー別
20.8.2.トルコの分子グレードプレート市場分析
20.8.2.1.序論
20.8.2.2.市場分類別分析と予測
20.8.2.2.1.製品別
20.8.2.2.2.用途別
20.8.2.2.3.エンドユーザー別
20.8.3.南アフリカの分子グレードプレート市場分析
20.8.3.1.序論
20.8.3.2.市場分類別分析と予測
20.8.3.2.1.製品別
20.8.3.2.2.用途別
20.8.3.2.3.エンドユーザー別
20.8.4.北アフリカの分子グレードプレート市場分析
20.8.4.1.はじめに
20.8.4.2.市場分類別分析と予測
20.8.4.2.1.製品別
20.8.4.2.2.用途別
20.8.4.2.3.エンドユーザー別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
22.競争分析
22.1.競合ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.サーモフィッシャーサイエンティフィック
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.販売拠点
22.3.1.4.主要財務状況
22.3.1.5.SWOT分析
22.3.1.6.戦略の概要
22.3.1.6.1.マーケティング戦略
22.3.1.6.2.製品戦略
22.3.1.6.3.チャネル戦略
22.3.2.メルクKGA
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.販売拠点
22.3.2.4.主要財務状況
22.3.2.5.SWOT分析
22.3.2.6.戦略の概要
22.3.2.6.1.マーケティング戦略
22.3.2.6.2.製品戦略
22.3.2.6.3.チャネル戦略
22.3.3.バイオ・ラッド
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.販売拠点
22.3.3.4.主要財務状況
22.3.3.5.SWOT分析
22.3.3.6.戦略の概要
22.3.3.6.1.マーケティング戦略
22.3.3.6.2.製品戦略
22.3.3.6.3.チャネル戦略
22.3.4.タカラバイオ株式会社
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.販売拠点
22.3.4.4.主要財務状況
22.3.4.5.SWOT分析
22.3.4.6.戦略の概要
22.3.4.6.1.マーケティング戦略
22.3.4.6.2.製品戦略
22.3.4.6.3.チャネル戦略
22.3.5.QIAGEN N.V.
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.販売拠点
22.3.5.4.主要財務状況
22.3.5.5.SWOT分析
22.3.5.6.戦略の概要
22.3.5.6.1.マーケティング戦略
22.3.5.6.2.製品戦略
22.3.5.6.3.チャネル戦略
22.3.6.ポールコーポレーション
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.販売拠点
22.3.6.4.主要財務状況
22.3.6.5.SWOT分析
22.3.6.6.戦略の概要
22.3.6.6.1.マーケティング戦略
22.3.6.6.2.製品戦略
22.3.6.6.3.チャネル戦略
22.3.7.エッペンドルフ コーポレート
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.販売拠点
22.3.7.4.主要財務状況
22.3.7.5.SWOT分析
22.3.7.6.戦略の概要
22.3.7.6.1.マーケティング戦略
22.3.7.6.2.製品戦略
22.3.7.6.3.チャネル戦略
22.3.8.ターソンズ
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.販売拠点
22.3.8.4.主要財務状況
22.3.8.5.SWOT分析
22.3.8.6.戦略の概要
22.3.8.6.1.マーケティング戦略
22.3.8.6.2.製品戦略
22.3.8.6.3.チャネル戦略
22.3.9.アプライド・バイオロジカル・アプリケーションズ
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.販売拠点
22.3.9.4.主要財務状況
22.3.9.5.SWOT分析
22.3.9.6.戦略の概要
22.3.9.6.1.マーケティング戦略
22.3.9.6.2.製品戦略
22.3.9.6.3.チャネル戦略
22.3.10.グライナーAG
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.販売拠点
22.3.10.4.主要財務状況
22.3.10.5.SWOT分析
22.3.10.6.戦略の概要
22.3.10.6.1.マーケティング戦略
22.3.10.6.2.製品戦略
22.3.10.6.3.チャネル戦略
22.3.11.ブルックス・ライフサイエンス
22.3.11.1.概要
22.3.11.2.製品ポートフォリオ
22.3.11.3.販売拠点
22.3.11.4.主要財務状況
22.3.11.5.SWOT分析
22.3.11.6.戦略の概要
22.3.11.6.1.マーケティング戦略
22.3.11.6.2.製品戦略
22.3.11.6.3.チャネル戦略
22.3.12.コーニング・インコーポレイテッド
22.3.12.1.概要
22.3.12.2.製品ポートフォリオ
22.3.12.3.販売拠点
22.3.12.4.主要財務状況
22.3.12.5.SWOT分析
22.3.12.6.戦略の概要
22.3.12.6.1.マーケティング戦略
22.3.12.6.2.製品戦略
22.3.12.6.3.チャネル戦略
22.3.13.サイティバ
22.3.13.1.概要
22.3.13.2.製品ポートフォリオ
22.3.13.3.販売拠点
22.3.13.4.主要財務状況
22.3.13.5.SWOT分析
22.3.13.6.戦略の概要
22.3.13.6.1.マーケティング戦略
22.3.13.6.2.製品戦略
22.3.13.6.3.チャネル戦略
22.3.14.パーキンエルマー(ユーロイムンAG)
22.3.14.1.概要
22.3.14.2.製品ポートフォリオ
22.3.14.3.販売拠点
22.3.14.4.主要財務状況
22.3.14.5.SWOT分析
22.3.14.6.戦略の概要
22.3.14.6.1.マーケティング戦略
22.3.14.6.2.製品戦略
22.3.14.6.3.チャネル戦略
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research recently conducted an in-depth analysis of the Molecular Grade Plates Market, resulting in a comprehensive report that delves extensively into its global landscape. This detailed publication provides valuable insights into the market's dynamics, trends, opportunities, and challenges, offering a thorough overview of its structure. With the support of exclusive data and statistics, the research predicts the anticipated growth trajectory of the Molecular Grade Plates Market spanning from 2024 to 2033.

Key Insights:

• Molecular Grade Plates Market Size (2024): USD 298.4 million
• Projected Market Value (2033): USD 427.1 million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024-2033): 4.1%

Molecular Grade Plates Market - Report Scope:

Molecular grade plates are essential laboratory tools used in various molecular biology applications, including PCR, qPCR, and next-generation sequencing. These plates are designed to meet the stringent requirements for purity and performance necessary in molecular diagnostics and research. The market caters to academic and research institutions, biotechnology companies, pharmaceutical companies, and clinical laboratories. Market growth is driven by increasing demand for molecular diagnostics, advancements in biotechnology, and the growing emphasis on personalized medicine.

Market Growth Drivers:

The global molecular grade plates market is propelled by several key factors, including the rising prevalence of genetic disorders and infectious diseases, which necessitates advanced diagnostic tools. The increasing adoption of molecular techniques in clinical diagnostics and research drives demand for high-quality molecular grade plates. Technological advancements, such as the development of plates with enhanced thermal stability and optical clarity, improve assay performance and reliability. Moreover, the expanding applications of molecular diagnostics in personalized medicine and the growing investment in biotechnological research foster market growth.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the molecular grade plates market faces challenges related to high costs and stringent regulatory requirements. The high cost of advanced molecular grade plates can limit adoption, particularly in cost-sensitive regions. Additionally, regulatory compliance related to the manufacturing and use of these plates imposes operational challenges for manufacturers. Ensuring consistent quality and performance standards across different batches of plates is crucial to maintain market credibility.

Market Opportunities:

The molecular grade plates market presents significant growth opportunities driven by continuous innovations in molecular biology and diagnostics. The integration of automation in laboratory workflows enhances efficiency and throughput, creating demand for compatible molecular grade plates. Additionally, the increasing focus on point-of-care diagnostics and the development of portable diagnostic devices offer new avenues for market expansion. Collaborations between manufacturers and research institutions to develop customized solutions for specific applications further bolster market growth.

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global molecular grade plates market, including Thermo Fisher Scientific Inc., Eppendorf AG, and Greiner Bio-One International GmbH, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced molecular grade plates with improved features, catering to diverse laboratory needs. Collaborations with research institutions, biotechnology firms, and clinical laboratories facilitate market access and promote technology adoption. Emphasis on quality control, regulatory compliance, and customer support fosters market growth and enhances user satisfaction.

Companies Covered in This Report:

• Thermo Fisher Scientific
• Merck KGaA
• Bio-Rad
• Takara Bio, Inc.
• QIAGEN N.V.
• Pall Corporation
• Eppendorf Corporate
• Tarsons
• Applied Biological Applications Inc.
• Greiner AG
• Brooks Life Sciences
• Corning Incorporated
• Cytiva
• PerkinElmer Inc (Euroimmun AG)

Key Segments Covered in Molecular Grade Plates Industry Research:

Product:

• PCR plates
• Deep Well Plates
• Sample Preparation Filter Plates

Application:

• PCRNext Gen Sequencing
• Sample Storage

End User:

• Biotechnology Companies
• Research & Academic Institutes

Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Disease Epidemiology, by Region
4.2. Regulatory Landscape
4.3. Product Adoption Scenario
4.4. Technological Advancements
4.5. Reimbursement Scenario
4.6. PESTEL Analysis
4.7. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.1.3. Global Microplates Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Growing Geriatric Population
5.2.2. Rising Global Burden of Chronic and Infectious Diseases
5.2.3. Reimbursement Scenario
5.2.4. Technological Advancements
5.2.5. Rising Drug Discovery and Drug Development Activities
5.2.6. Widespread Presence of Prompt Diagnosis and Treatment Facilities
5.2.7. Growing Prevalence of Autoimmune Diseases
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Application
6.1.3. By End User
6.1.4. By Country
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Molecular Grade Plates Market Demand (in Volume (Units)) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Molecular Grade Plates Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis By Product
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8.4. Pricing Assumptions
9. Global Molecular Grade Plates Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Molecular Grade Plates Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
10.3.1. PCR plates
10.3.1.1. 96 well
10.3.1.2. 384 well
10.3.1.3. Others
10.3.2. Deep Well Plates
10.3.2.1. 96 well
10.3.2.2. 384 well
10.3.2.3. Others
10.3.3. Sample preparation filter plates
10.3.3.1. 96 well
10.3.3.2. 384 well
10.3.3.3. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Molecular Grade Plates Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Application, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
11.3.1. PCR
11.3.1.1. qPCR
11.3.1.2. RT-PCR
11.3.2. Next Gen Sequencing
11.3.3. Sample storage
11.4. Market Attractiveness Analysis By Application
12. Global Molecular Grade Plates Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
12.3.1. Biotechnology Companies
12.3.2. Research & Academic Institutes
12.4. Market Attractiveness Analysis By End User
13. Global Molecular Grade Plates Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Molecular Grade Plates Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product
14.3.3. By Application
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Key Players – Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. U.S. Molecular Grade Plates Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Application
14.8.1.2.3. By End User
14.8.2. Canada Molecular Grade Plates Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Application
14.8.2.2.3. By End User
15. Latin America Molecular Grade Plates Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Mexico
15.3.1.2. Brazil
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Product
15.3.3. By Application
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Application
15.4.4. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Key Players – Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. Mexico Molecular Grade Plates Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Application
15.8.1.2.3. By End User
15.8.2. Brazil Molecular Grade Plates Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Application
15.8.2.2.3. By End User
15.8.3. Argentina Molecular Grade Plates Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Application
15.8.3.2.3. By End User
16. Europe Molecular Grade Plates Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. Italy
16.3.1.3. France
16.3.1.4. U.K.
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. BENELUX
16.3.1.7. Russia
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Product
16.3.3. By Application
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Key Players – Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. Germany Molecular Grade Plates Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Application
16.8.1.2.3. By End User
16.8.2. Italy Molecular Grade Plates Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Application
16.8.2.2.3. By End User
16.8.3. France Molecular Grade Plates Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Application
16.8.3.2.3. By End User
16.8.4. U.K. Molecular Grade Plates Market Analysis
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Product
16.8.4.2.2. By Application
16.8.4.2.3. By End User
16.8.5. Spain Molecular Grade Plates Market Analysis
16.8.5.1. Introduction
16.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.5.2.1. By Product
16.8.5.2.2. By Application
16.8.5.2.3. By End User
16.8.6. BENELUX Molecular Grade Plates Market Analysis
16.8.6.1. Introduction
16.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.6.2.1. By Product
16.8.6.2.2. By Application
16.8.6.2.3. By End User
16.8.7. Russia Molecular Grade Plates Market Analysis
16.8.7.1. Introduction
16.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.7.2.1. By Product
16.8.7.2.2. By Application
16.8.7.2.3. By End User
17. East Asia Molecular Grade Plates Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Product
17.3.3. By Application
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Application
17.4.4. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Key Players – Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. China Molecular Grade Plates Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Application
17.8.1.2.3. By End User
17.8.2. Japan Molecular Grade Plates Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Application
17.8.2.2.3. By End User
17.8.3. South Korea Molecular Grade Plates Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Application
17.8.3.2.3. By End User
18. South Asia Molecular Grade Plates Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Indonesia
18.3.1.3. Malaysia
18.3.1.4. Thailand
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Product
18.3.3. By Application
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Application
18.4.4. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Key Players – Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. India Molecular Grade Plates Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By Application
18.8.1.2.3. By End User
18.8.2. Indonesia Molecular Grade Plates Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By Application
18.8.2.2.3. By End User
18.8.3. Malaysia Molecular Grade Plates Market Analysis
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Product
18.8.3.2.2. By Application
18.8.3.2.3. By End User
18.8.4. Thailand Molecular Grade Plates Market Analysis
18.8.4.1. Introduction
18.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.4.2.1. By Product
18.8.4.2.2. By Application
18.8.4.2.3. By End User
19. Oceania Molecular Grade Plates Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product
19.3.3. By Application
19.3.4. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Application
19.4.4. By End User
19.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.6. Key Players – Intensity Mapping
19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. Australia Molecular Grade Plates Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Product
19.8.1.2.2. By Application
19.8.1.2.3. By End User
19.8.2. New Zealand Molecular Grade Plates Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Product
19.8.2.2.2. By Application
19.8.2.2.3. By End User
20. Middle East and Africa (MEA) Molecular Grade Plates Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. Turkey
20.3.1.3. North Africa
20.3.1.4. South Africa
20.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Product
20.3.3. By Application
20.3.4. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Application
20.4.4. By End User
20.5. Market Trends
20.6. Key Players – Intensity Mapping
20.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.8. Country Level Analysis & Forecast
20.8.1. GCC Countries Molecular Grade Plates Market Analysis
20.8.1.1. Introduction
20.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.1.2.1. By Product
20.8.1.2.2. By Application
20.8.1.2.3. By End User
20.8.2. Turkey Molecular Grade Plates Market Analysis
20.8.2.1. Introduction
20.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.2.2.1. By Product
20.8.2.2.2. By Application
20.8.2.2.3. By End User
20.8.3. South Africa Molecular Grade Plates Market Analysis
20.8.3.1. Introduction
20.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.3.2.1. By Product
20.8.3.2.2. By Application
20.8.3.2.3. By End User
20.8.4. North Africa Molecular Grade Plates Market Analysis
20.8.4.1. Introduction
20.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.4.2.1. By Product
20.8.4.2.2. By Application
20.8.4.2.3. By End User
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. Thermo fisher scientific
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Sales Footprint
22.3.1.4. Key Financials
22.3.1.5. SWOT Analysis
22.3.1.6. Strategy Overview
22.3.1.6.1. Marketing Strategy
22.3.1.6.2. Product Strategy
22.3.1.6.3. Channel Strategy
22.3.2. Merck KGA
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Sales Footprint
22.3.2.4. Key Financials
22.3.2.5. SWOT Analysis
22.3.2.6. Strategy Overview
22.3.2.6.1. Marketing Strategy
22.3.2.6.2. Product Strategy
22.3.2.6.3. Channel Strategy
22.3.3. Bio-Rad
22.3.3.1. Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Sales Footprint
22.3.3.4. Key Financials
22.3.3.5. SWOT Analysis
22.3.3.6. Strategy Overview
22.3.3.6.1. Marketing Strategy
22.3.3.6.2. Product Strategy
22.3.3.6.3. Channel Strategy
22.3.4. Takara Bio, Inc.
22.3.4.1. Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Sales Footprint
22.3.4.4. Key Financials
22.3.4.5. SWOT Analysis
22.3.4.6. Strategy Overview
22.3.4.6.1. Marketing Strategy
22.3.4.6.2. Product Strategy
22.3.4.6.3. Channel Strategy
22.3.5. QIAGEN N.V.
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Sales Footprint
22.3.5.4. Key Financials
22.3.5.5. SWOT Analysis
22.3.5.6. Strategy Overview
22.3.5.6.1. Marketing Strategy
22.3.5.6.2. Product Strategy
22.3.5.6.3. Channel Strategy
22.3.6. Pall Corporation
22.3.6.1. Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Sales Footprint
22.3.6.4. Key Financials
22.3.6.5. SWOT Analysis
22.3.6.6. Strategy Overview
22.3.6.6.1. Marketing Strategy
22.3.6.6.2. Product Strategy
22.3.6.6.3. Channel Strategy
22.3.7. Eppendorf Corporate
22.3.7.1. Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Sales Footprint
22.3.7.4. Key Financials
22.3.7.5. SWOT Analysis
22.3.7.6. Strategy Overview
22.3.7.6.1. Marketing Strategy
22.3.7.6.2. Product Strategy
22.3.7.6.3. Channel Strategy
22.3.8. Tarsons
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Sales Footprint
22.3.8.4. Key Financials
22.3.8.5. SWOT Analysis
22.3.8.6. Strategy Overview
22.3.8.6.1. Marketing Strategy
22.3.8.6.2. Product Strategy
22.3.8.6.3. Channel Strategy
22.3.9. Applied Biological Applications Inc.
22.3.9.1. Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Sales Footprint
22.3.9.4. Key Financials
22.3.9.5. SWOT Analysis
22.3.9.6. Strategy Overview
22.3.9.6.1. Marketing Strategy
22.3.9.6.2. Product Strategy
22.3.9.6.3. Channel Strategy
22.3.10. Greiner AG
22.3.10.1. Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Sales Footprint
22.3.10.4. Key Financials
22.3.10.5. SWOT Analysis
22.3.10.6. Strategy Overview
22.3.10.6.1. Marketing Strategy
22.3.10.6.2. Product Strategy
22.3.10.6.3. Channel Strategy
22.3.11. Brooks Life Sciences
22.3.11.1. Overview
22.3.11.2. Product Portfolio
22.3.11.3. Sales Footprint
22.3.11.4. Key Financials
22.3.11.5. SWOT Analysis
22.3.11.6. Strategy Overview
22.3.11.6.1. Marketing Strategy
22.3.11.6.2. Product Strategy
22.3.11.6.3. Channel Strategy
22.3.12. Corning Incorporated
22.3.12.1. Overview
22.3.12.2. Product Portfolio
22.3.12.3. Sales Footprint
22.3.12.4. Key Financials
22.3.12.5. SWOT Analysis
22.3.12.6. Strategy Overview
22.3.12.6.1. Marketing Strategy
22.3.12.6.2. Product Strategy
22.3.12.6.3. Channel Strategy
22.3.13. Cytiva
22.3.13.1. Overview
22.3.13.2. Product Portfolio
22.3.13.3. Sales Footprint
22.3.13.4. Key Financials
22.3.13.5. SWOT Analysis
22.3.13.6. Strategy Overview
22.3.13.6.1. Marketing Strategy
22.3.13.6.2. Product Strategy
22.3.13.6.3. Channel Strategy
22.3.14. PerkinElmer Inc (Euroimmun AG)
22.3.14.1. Overview
22.3.14.2. Product Portfolio
22.3.14.3. Sales Footprint
22.3.14.4. Key Financials
22.3.14.5. SWOT Analysis
22.3.14.6. Strategy Overview
22.3.14.6.1. Marketing Strategy
22.3.14.6.2. Product Strategy
22.3.14.6.3. Channel Strategy
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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