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台湾のBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会データブック 2024年第1四半期最新版


Taiwan Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同国のBNPL決済は年率17.6%成長し、2024年には20億2,420万米ドルに達すると予想されている。 同国におけるBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは依然として力強い。BNPL決済の普及は予測... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$1,900
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88 英語

 

サマリー

PayNXT360によると、同国のBNPL決済は年率17.6%成長し、2024年には20億2,420万米ドルに達すると予想されている。

同国におけるBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは依然として力強い。BNPL決済の普及は予測期間中に着実に成長し、2024~2029年のCAGRは11.5%を記録すると予想される。同国のBNPL商品総額は2023年の17億2,080万米ドルから増加し、2029年には34億8,970万米ドルに達する。

台湾のBNPL決済業界は、電子商取引の普及率上昇に支えられ、過去4四半期に力強い成長を記録した。

本レポートでは、BNPL(Buy Now Pay Later)業界の詳細なデータ中心の分析を提供し、さまざまな小売カテゴリーにおける市場機会とリスクを網羅しています。国別に75以上のKPIを掲載し、BNPL市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に把握することができます。

ビジネスモデルのタイプ、販売チャネル(オフラインとオンライン)、流通モデル別に市場機会を分類しています。さらに、消費者行動と小売支出動向のスナップショットも提供しています。金額ベースと数量ベースの両方のKPIは、最終市場のダイナミクスを深く理解するのに役立ちます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。


- Buy Now Pay Laterの市場ダイナミクスを包括的に理解することができます:市場機会、主要動向、予測(2020-2029年)を特定します。商品総額、取引量、取引単価などの重要なKPIを通じて市場動向を把握し、時代を先取りします。

- 最終用途分野別の洞察:BNPL市場の最新動向や今後の展開を素早くキャッチアップするために、複数の最終用途部門にわたる新たなビジネスチャンスを評価し、最終用途部門別の市場ダイナミクスを把握します。

- 市場別戦略:定量的予測と革新的洞察の独自の融合により、特定の機会に焦点を当てた成長セグメントを特定し、BNPLセクターにおける市場特有のリスクと重要なトレンドを分析します。

- 消費者の意識と行動に関する知識を得る:本レポートでは、独自の調査データを用いて、年齢別、性別、所得水準別の消費額など、Buy Now Pay Laterの重要なKPIを特定・解釈しています。

- 台湾のBNPL市場の支出額と主なビジネスチャンスに関するマーケットインテリジェンスと将来を見据えた分析を通じて、積極的かつ有利なビジネス戦略を策定する。

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目次

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 BNPLの定義
1.4 免責事項

2 台湾Buy Now Pay Later産業の魅力
2.1 台湾のBuy Now Pay Later - 商品総額トレンド分析、2020年~2029年
2.2 台湾 バイ・ナウ・ペイ・レート-トランザクション平均単価トレンド分析、2020-2029 年
2.3 台湾のBuy Now Pay Later-トランザクション量トレンド分析、2020-2029年
2.4 台湾Buy Now Pay Later-主要企業による市場シェア分析

3 台湾Buy Now Pay Laterの運営KPI
3.1 Buy Now Pay Laterの売上高、2020-2029年
3.2 Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア、2020-2029年
3.2.1 マーチャント手数料別のBuy Now Pay Later収益(2020-2029年
3.2.2 バイ・ナウ ペイ・レート(Buy Now Pay Later)の未払い手数料別収益(2020-2029年
3.2.3 Buy Now Pay Laterのペイナウ・その他収入別収益(2020-2029年
3.3 「バイ・ナウ ペイ・レート」のアクティブ消費者ベース、2020-2029年
3.4 Buy Now Pay Laterの不良債権、2020年~2024年~2029年

4 Buy Now Pay Laterのビジネスモデル別支出分析、2020年~2029年
4.1 Buy Now Pay Laterの二者間ビジネスモデル、2020-2029年
4.2 Buy Now Pay Laterの3者間ビジネスモデル、2020-2029年

5 Buy Now Pay Laterの目的別支出分析、2020-2029年
5.1 Buy Now Pay Laterの利便性、2020-2029年
5.2 Buy Now Pay Later クレジット、2020-2029年

6 機能属性別後払い購入支出分析、2020-2029年
6.1 オープンループシステムによる後払い購入、2020-2029年
6.2 クローズド・ループ・システムによる後払い購入、2020-2029年

7 流通モデル別後払い購入支出分析、2020~2029年
7.1 スタンドアローンによる後払い購入、2020~2029年
7.2 銀行・決済サービス事業者による後払い購入、2020-2029年
7.3 マーケットプレイスによる後払い購入、2020-2029年

8 台湾のBuy Now Pay Laterの販売チャネル別支出分析
8.1 販売チャネル別Buy Now Pay Later市場シェア、2020-2029年
8.2 Buy Now Pay Laterオンラインチャネルの市場規模・予測、2020-2029年
8.3 Buy Now Pay Later POSチャネルの市場規模・予測、2020-2029年

9 台湾のBuy Now Pay Laterのエンドユーザー分野別スナップショット(2020~2029年
9.1 Buy Now Pay Laterのエンドユーザー分野別市場シェア(2023年
9.2 Buy Now Pay Laterのエンドユーザーセグメント別売上高上昇率(2023年

10 台湾の小売におけるBuy Now Pay Later:2020-2029年の市場規模および予測
10.1 台湾のBuy Now Pay Later小売ショッピング:商品総額動向分析、2020年~2029年
10.2 台湾のバイナウ・ペイレイター・ショッピング:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020年~2029年
10.3 台湾のバイナウ・ペイレイター・ショッピング:取扱高のトレンド分析、2020-2029年

11 台湾のBuy Now Pay Later市場規模推移と小売製品カテゴリー別予測
11.1 台湾Buy Now Pay Laterの小売商品カテゴリー別シェア(2023年
11.2 台湾Buy Now Pay Later(後払い)小売:アパレル、フットウェア、アクセサリー:商品総額動向分析、2020-2029年
11.3 台湾 バイ・ナウ・ペイ・レート(後払い)小売:家電製品商品総額動向分析、2020年~2029年
11.5 台湾 バイ・ナウ・ペイ・レート(後払い)通販:玩具・キッズ・ベビー商品荒利率推移分析、2020-2029年
11.6 台湾 バイ・ナウ・ペイ・レート(後払い)小売:宝飾品商品荒利率推移分析、2020-2029年
11.7 台湾Buy Now Pay Laterショッピング(後払い):スポーツ用品-総商品額トレンド分析、2020-2029年
11.8 台湾 バイ・ナウ・ペイ・レート(後払い)通販:娯楽・ゲーム商品荒利率推移分析、2020-2029年
11.9 台湾 バイ・ナウ・ペイ・レート(後払い)通販:その他商品荒利率推移分析、2020-2029年

12 台湾のホームセンターにおけるBuy Now Pay Later:2020-2029年の市場規模および予測
12.1 台湾の後払いホームセンター:商品総額動向分析、2020-2029年
12.2 台湾の後払い式ホームセンター:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020年~2029年
12.3 台湾のBuy Now Pay Laterホームインプルーブメント:取扱高のトレンド分析、2020-2029年

13 台湾の旅行におけるBuy Now Pay Later:旅行における後払い購入:市場規模推移と予測、2020-2029年
13.1 台湾のBuy Now Pay Later Travel:商品総額動向分析、2020-2029年
13.2 台湾の後払い旅行:トランザクション当たり平均金額の動向分析、2020年~2029年
13.3 台湾のBuy Now Pay Later Travel(後払い旅行)の取扱高動向分析、2020-2029年

14 台湾のメディアとエンターテインメントにおけるBuy Now Pay Later:市場規模および予測、2020-2029年
14.1 台湾Buy Now Pay Laterメディアとエンターテインメント:商品総額動向分析、2020-2029年
14.2 台湾の後払いメディアとエンターテインメント:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020年~2029年
14.3 台湾のバイナウ・ペイレイター・メディアとエンタテインメント:取引量トレンド分析、2020-2029年

15 台湾のBuy Now Pay Laterサービス:市場規模および予測、2020-2029年
15.1 台湾のBuy Now Pay Laterサービス:商品総額動向分析、2020-2029年
15.2 台湾の後払い決済サービス:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020年~2029年
15.3 台湾のBuy Now Pay Laterサービス-トランザクション量トレンド分析、2020-2029年

16 台湾 自動車の後払い購入サービス:市場規模推移と予測、2020-2029年市場規模推移と予測、2020-2029年
16.1 台湾の自動車向け後払いサービス:商品総額動向分析、2020年~2029年
16.2 台湾の自動車における後払い購入:トランザクション当たり平均金額の動向分析、2020年~2029年
16.3 台湾の自動車メーカーによる後払い購入:取引量トレンド分析、2020-2029年

17 台湾のヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later:市場規模と予測、2020-2029年
17.1 台湾のヘルスケアとウェルネスのBuy Now Pay Later:商品総額動向分析、2020-2029年
17.2 台湾 バイ・ナウ・ペイ・レターのヘルスケアとウェルネス:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020年~2029年
17.3 台湾のBuy Now Pay Later ヘルスケアとウェルネスの取引量動向分析、2020-2029年

18 台湾のバイナウペイレイター(その他):市場規模推移と予測:2020-2029年市場規模推移と予測、2020-2029年
18.1 台湾のBuy Now Pay Later(後払い):商品総額動向分析、2020-2029年
18.2 台湾 バイナウペイレイアウト(その他):トランザクション当たり平均金額の動向分析、2020年~2029年
18.3 台湾のBuy Now Pay Later(後払い)商品取扱高のトレンド分析、2020年~2029年

19 台湾 バイ・ナウ・ペイ・レターの消費者態度・行動別分析、2020-2029年
19.1 台湾のBuy Now Pay Laterの年齢層別支出額シェア(2023年
19.1.1 台湾の年齢層別Buy Now Pay Later-Z世代(15-27歳)-商品総額動向分析、2020-2029年
19.1.2 台湾Buy Now Pay Laterの年齢階級別-ミレニアル世代(28-44歳)商品総額動向分析、2020-2029年
19.1.3 台湾 バイ・ナウ・ペイ・後払い:X世代(45~60歳)商品総額動向分析、2020~2029年
19.1.4 台湾のBuy Now Pay Laterの年齢層別-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額のトレンド分析、2020-2029年
19.2 「バイ・ナウ・ペイ・レター」の年齢層別デフォルト率別支出シェア(2023年
19.3 2023年におけるバイ・ナウ・ペイ・レターの所得別シェア
19.3.1 台湾の所得階層別後払い購入額 - 第1階層 - 商品総額の動向分析、2020-2029年
19.3.2 台湾「バイ・ナウ・ペイ・後払い」所得階層別商品総額動向分析(2020-2029年
19.3.3 台湾の所得水準別Buy Now Pay Later - Tier 3 - 商品総額のトレンド分析、2020年~2029年
19.4 Buy Now Pay Laterの男女別商品総額シェア(2023年
19.5 Buy Now Pay Laterの採用理由(2023年
19.6 台湾のBuy Now Pay Later市場-平均月間支出額セグメント別支出額、2023年

20 参考資料
20.1 PayNXT360について
20.2 関連調査

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図表リスト

表1:台湾Buy Now Pay Laterの商品総額動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表2:台湾のBuy Now Pay Later-トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020年~2029年
表3:台湾のBuy Now Pay Later-取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表4:台湾Buy Now Pay Laterの売上高(百万米ドル)、2020年~2029年
表5:台湾Buy Now Pay Laterの加盟店手数料(百万米ドル)、2020年~2029年
表6:台湾Buy Now Pay Laterの未入金手数料収入(百万米ドル)、2020年~2029年
表7:台湾Buy Now後払い-その他の収入(百万米ドル)、2020-2029年
表8:台湾Buy Now Pay Laterのアクティブ消費者ベース(千人)、2020年~2029年
表9:台湾の後払い購入-不良債権(百万米ドル)、2022-2024-2029年
表10:台湾のBuy Now Pay Later - 二者間ビジネスモデル(百万米ドル)、2020年-2029年
表11:台湾の後払い購入-三者間ビジネスモデル(百万米ドル)、2020-2029年
表12:台湾の後払い購入-利便性(百万米ドル)、2020-2029年
表13:台湾の後払い購入-クレジット(百万米ドル)、2020-2029年
表14:台湾の後払い購入-オープンループシステム(百万米ドル)、2020年~2029年
表15:台湾の後払い購入-クローズドループシステム(百万米ドル)、2020-2029年
表16:台湾の後払い購入-スタンドアロン(百万米ドル)、2020-2029年
表17:台湾の後払い購入-銀行・決済サービス事業者(百万米ドル)、2020年~2029年
表18:台湾の後払い購入-マーケットプレイス(百万米ドル)、2020年-2029年
表19:台湾の後払い購入-オンラインチャネル別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表20:台湾Buy Now Pay LaterのPOSチャネル別商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表21:台湾のBuy Now Pay Later小売ショッピング-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表22:台湾のバイナウ・ペイレイター・リテール・ショッピング-トランザクション当たり平均金額の動向分析(米ドル)、2020-2029年
表23:台湾のBuy Now Pay Later小売ショッピング-取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表24: 台湾のBuy Now Pay Later小売ショッピング-アパレル、フットウェア、アクセサリー-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表25:台湾Buy Now Pay Later小売ショッピング-家電製品商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表26:台湾のBuy Now Pay Later小売ショッピング:玩具、キッズ、ベビー用品-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表27:台湾のBuy Now Pay Later小売ショッピング:宝飾品-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表28:台湾のBuy Now Pay Later小売ショッピング:スポーツ用品の商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表29:台湾のBuy Now Pay Later小売ショッピング:エンターテインメントとゲーム:総商品額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表30:台湾Buy Now Pay Later小売-その他-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表31:台湾のBuy Now Pay Laterホームセンター-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表32:台湾のBuy Now Pay Laterホームセンターの平均取引単価動向分析(米ドル)、2020-2029年
表33:台湾のBuy Now Pay Later小売ショッピング家庭用品-取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表34:台湾のBuy Now Pay Laterトラベル-商品総額のトレンド分析(百万米ドル)、2020-2029年
表35:台湾のBuy Now Pay Later Travelのトランザクション当たり平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020年~2029年
表36:台湾のBuy Now Pay Later Travel - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表37:台湾のBuy Now Pay Laterメディアとエンターテイメント-商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表38:台湾のBuy Now Pay Laterメディアとエンターテインメント-トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020年~2029年
表39:台湾のBuy Now Pay Laterメディアとエンターテインメント-取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表40:台湾のBuy Now Pay Laterサービスの商品総額動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表41:台湾のBuy Now Pay Laterサービス-トランザクション単価トレンド分析(米ドル)、2020年~2029年
表42:台湾のBuy Now Pay Laterサービス-取引量トレンド分析(千件)、2020年~2029年
表43:台湾のBuy Now Pay Later Automotive - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表44:台湾のBuy Now Pay Later Automotiveのトランザクション単価トレンド分析(米ドル)、2020年~2029年
表45:台湾のBuy Now Pay Later Automotiveの取引量トレンド分析(千件)、2020年~2029年
表46:台湾のBuy Now Pay Laterヘルスケア&ウェルネスの商品総額動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表47:台湾のBuy Now Pay Later ヘルスケア&ウェルネスのトランザクション当たり平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020年~2029年
表48:台湾のBuy Now Pay Later ヘルスケア&ウェルネスの取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表49:台湾Buy Now Pay Laterのその他の商品総額動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表50: 台湾Buy Now Pay Laterのその他-トランザクション当たり平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表51:台湾のバイナウペイレイターその他 - 取引量トレンド分析(千件)、2020年~2029年
表52:台湾のBuy Now Pay Laterの年齢層別-Z世代(15~27歳)-商品総額のトレンド分析(百万米ドル)、2020~2029年
表53:台湾のBuy Now Pay Later(後払い):年齢階級別-ミレニアル世代(28~44歳)商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表54:台湾のBuy Now Pay Laterの年齢層別-X世代(45~60歳)商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表55:台湾のBuy Now Pay Later(今すぐ後払い):ベビーブーマー(60歳以上)年齢階級別商品総額動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表56:台湾のバイナウ・ペイレイター(後払い):所得レベル別-ティア1-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表57:台湾の所得レベル別Buy Now Pay Later(後払い) - Tier 2 - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表58:台湾の所得レベル別Buy Now Pay Later(後払い) - Tier 3 - 商品総額のトレンド分析(百万米ドル)、2020年~2029年

 

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Summary

According to PayNXT360, BNPL payments in the country are expected to grow by 17.6% on an annual basis to reach US$2,024.2 million in 2024.

The medium to long-term growth story of the BNPL industry in the country remains strong. BNPL payment adoption is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 11.5% during 2024-2029. The BNPL gross merchandise value in the country will increase from US$1,720.8 million in 2023 to reach US$3,489.7 million by 2029.

The BNPL payment industry in Taiwan has recorded strong growth over the last four quarters, supported by increased e-commerce penetration.

This report provides a detailed data-centric analysis of the Buy Now Pay Later (BNPL) industry, covering market opportunities and risks across a range of retail categories. With over 75 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of BNPL market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

It breaks down market opportunities by type of business model, sales channels (offline and online), and distribution models. In addition, it provides a snapshot of consumer behaviour and retail spending dynamics. KPIs in both value and volume terms help in getting an in-depth understanding of end market dynamics.

PayNXT360’s research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.


• Get a comprehensive understanding of market dynamics for Buy Now Pay Later: Identify market opportunities, major trends, and forecasting (2020-2029). Understand market trends through crucial KPIs like Gross Merchandise Value, Volume, and Average Value per Transaction, to stay ahead of the curve.

• Insights by end-use sectors: Evaluate new opportunities across multiple end-use sectors, and obtain market dynamics by end-use sectors in order to swiftly catch up with the latest and upcoming developments in BNPL markets.

• Market-specific strategies: Identify growth segments focused on specific opportunities, and analysing market-specific risks and important trends in the BNPL sector with our exclusive blend of quantitative forecasting and innovative insights.

• Gain knowledge of consumer attitudes and actions: This report identifies and interprets important Buy Now Pay Later KPIs, such as spend by age, gender, and income level, using data from a proprietary survey.

• Develop proactive and lucrative business strategies through market intelligence and forward-looking analysis of BNPL market spend and major opportunities in Taiwan.



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Table of Contents

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 BNPL Definitions
1.4 Disclaimer

2 Taiwan Buy Now Pay Later Industry Attractiveness
2.1 Taiwan Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
2.2 Taiwan Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
2.3 Taiwan Buy Now Pay Later—Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029
2.4 Taiwan Buy Now Pay Later Market Share Analysis by Key Players

3 Taiwan Buy Now Pay Later Operational KPIs
3.1 Buy Now Pay Later Revenues, 2020-2029
3.2 Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments, 2020-2029
3.2.1 Buy Now Pay Later Revenue by Merchant Commission, 2020-2029
3.2.2 Buy Now Pay Later Revenue by Missed Payment Fee Revenue, 2020-2029
3.2.3 Buy Now Pay Later Revenue by Pay Now & Other Income, 2020-2029
3.3 Buy Now Pay Later Active Consumer Base, 2020-2029
3.4 Buy Now Pay Later Bad Debt, 2020 – 2024 – 2029

4 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Business Model, 2020-2029
4.1 Buy Now Pay Later Two-Party Business Model, 2020-2029
4.2 Buy Now Pay Later Three-Party Business Model, 2020-2029

5 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Purpose, 2020-2029
5.1 Buy Now Pay Later Convenience, 2020-2029
5.2 Buy Now Pay Later Credit, 2020-2029

6 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Functional Attribute, 2020-2029
6.1 Buy Now Pay Later by Open Loop System, 2020-2029
6.2 Buy Now Pay Later by Closed Loop System, 2020-2029

7 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Distribution Model, 2020-2029
7.1 Buy Now Pay Later by Standalone, 2020-2029
7.2 Buy Now Pay Later by Banks & Payment Service Providers, 2020-2029
7.3 Buy Now Pay Later by Marketplaces, 2020-2029

8 Taiwan Buy Now Pay Later Spend Analysis by Sales Channel
8.1 Buy Now Pay Later Market Share by Sales Channel, 2020-2029
8.2 Buy Now Pay Later Online Channel Market Size and Forecast, 2020-2029
8.3 Buy Now Pay Later POS Channel Market Size and Forecast, 2020-2029

9 Taiwan Buy Now Pay Later Snapshot by End-Use Sector, 2020-2029
9.1 Buy Now Pay Later Market Share by End-Use Sector, 2023
9.2 Buy Now Pay Later Sales Uplift by End-Use Segment, 2023

10 Taiwan Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast, 2020-2029
10.1 Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.2 Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
10.3 Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

11 Taiwan Buy Now Pay Later Market Size and Forecast by Retail Product Categories
11.1 Buy Now Pay Later Share by Retail Product Category, 2023
11.2 Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping - Apparel, Footwear & Accessories – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.3 Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping - Consumer Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.5 Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping - Toys, Kids, and Babies – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.6 Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping - Jewellery – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.7 Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping - Sporting Goods – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.8 Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping - Entertainment & Gaming – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.9 Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping - Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

12 Taiwan Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast, 2020-2029
12.1 Taiwan Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.2 Taiwan Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
12.3 Taiwan Buy Now Pay Later Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

13 Taiwan Buy Now Pay Later in Travel: Market Size and Forecast, 2020-2029
13.1 Taiwan Buy Now Pay Later Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
13.2 Taiwan Buy Now Pay Later Travel – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
13.3 Taiwan Buy Now Pay Later Travel – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

14 Taiwan Buy Now Pay Later in Media and Entertainment: Market Size and Forecast, 2020-2029
14.1 Taiwan Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
14.2 Taiwan Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
14.3 Taiwan Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

15 Taiwan Buy Now Pay Later in Service: Market Size and Forecast, 2020-2029
15.1 Taiwan Buy Now Pay Later Service – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
15.2 Taiwan Buy Now Pay Later Service – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
15.3 Taiwan Buy Now Pay Later Service – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

16 Taiwan Buy Now Pay Later in Automotive: Market Size and Forecast, 2020-2029
16.1 Taiwan Buy Now Pay Later Automotive – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
16.2 Taiwan Buy Now Pay Later Automotive – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
16.3 Taiwan Buy Now Pay Later Automotive – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

17 Taiwan Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast, 2020-2029
17.1 Taiwan Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
17.2 Taiwan Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
17.3 Taiwan Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

18 Taiwan Buy Now Pay Later in Others: Market Size and Forecast, 2020-2029
18.1 Taiwan Buy Now Pay Later Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
18.2 Taiwan Buy Now Pay Later Others – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
18.3 Taiwan Buy Now Pay Later Others – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

19 Taiwan Buy Now Pay Later Analysis by Consumer Attitude and Behaviour, 2020-2029
19.1 Buy Now Pay Later Spend Share by Age Group, 2023
19.1.1 Taiwan Buy Now Pay Later by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.2 Taiwan Buy Now Pay Later by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.3 Taiwan Buy Now Pay Later by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.4 Taiwan Buy Now Pay Later by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.2 Buy Now Pay Later Spend Share by Default Rate by Age Group, 2023
19.3 Buy Now Pay Later Share by Income, 2023
19.3.1 Taiwan Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 1 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.3.2 Taiwan Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 2 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.3.3 Taiwan Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 3 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.4 Buy Now Pay Later Gross Merchandise Value Share by Gender, 2023
19.5 Buy Now Pay Later Adoption Rationale, 2023
19.6 Taiwan Buy Now Pay Later Market – Spend by Average Monthly Expense Segments, 2023

20 Further Reading
20.1 About PayNXT360
20.2 Related Research

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List of Tables/Graphs

Table 1: Taiwan Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 2: Taiwan Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 3: Taiwan Buy Now Pay Later – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 4: Taiwan Buy Now Pay Later – Revenues (US$ Million), 2020-2029
Table 5: Taiwan Buy Now Pay Later – Merchant Commission (US$ Million), 2020-2029
Table 6: Taiwan Buy Now Pay Later – Missed Payment Fee Revenue (US$ Million), 2020-2029
Table 7: Taiwan Buy Now Pay Later Pay Now – Other Income (US$ Million), 2020-2029
Table 8: Taiwan Buy Now Pay Later – Active Consumer Base (Thousand), 2020-2029
Table 9: Taiwan Buy Now Pay Later – Bad Debt (US$ Million), 2022-2024-2029
Table 10: Taiwan Buy Now Pay Later – Two-Party Business Model (US$ Million), 2020-2029
Table 11: Taiwan Buy Now Pay Later – Three-Party Business Model (US$ Million), 2020-2029
Table 12: Taiwan Buy Now Pay Later – Convenience (US$ Million), 2020-2029
Table 13: Taiwan Buy Now Pay Later – Credit (US$ Million), 2020-2029
Table 14: Taiwan Buy Now Pay Later – Open Loop System (US$ Million), 2020-2029
Table 15: Taiwan Buy Now Pay Later – Closed Loop System (US$ Million), 2020-2029
Table 16: Taiwan Buy Now Pay Later – Standalone (US$ Million), 2020-2029
Table 17: Taiwan Buy Now Pay Later – Banks & Payment Service Providers (US$ Million), 2020-2029
Table 18: Taiwan Buy Now Pay Later – Marketplaces (US$ Million), 2020-2029
Table 19: Taiwan Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value by Online Channel (US$ Million), 2020-2029
Table 20: Taiwan Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value by POS Channel (US$ Million), 2020-2029
Table 21: Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 22: Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 23: Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 24: Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping - Apparel, Footwear & Accessories – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 25: Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping - Consumer Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 26: Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping - Toys, Kids, and Babies – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 27: Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping - Jewellery – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 28: Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping - Sporting Goods – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 29: Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping - Entertainment & Gaming – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 30: Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping - Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 31: Taiwan Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 32: Taiwan Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 33: Taiwan Buy Now Pay Later Retail Shopping Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 34: Taiwan Buy Now Pay Later Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 35: Taiwan Buy Now Pay Later Travel – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 36: Taiwan Buy Now Pay Later Travel – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 37: Taiwan Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 38: Taiwan Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 39: Taiwan Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 40: Taiwan Buy Now Pay Later Service – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 41: Taiwan Buy Now Pay Later Service– Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 42: Taiwan Buy Now Pay Later Service – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 43: Taiwan Buy Now Pay Later Automotive – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 44: Taiwan Buy Now Pay Later Automotive – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 45: Taiwan Buy Now Pay Later Automotive – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 46: Taiwan Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 47: Taiwan Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 48: Taiwan Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 49: Taiwan Buy Now Pay Later Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 50: Taiwan Buy Now Pay Later Others – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 51: Taiwan Buy Now Pay Later Others – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 52: Taiwan Buy Now Pay Later by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 53: Taiwan Buy Now Pay Later by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 54: Taiwan Buy Now Pay Later by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 55: Taiwan Buy Now Pay Later by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 56: Taiwan Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 1 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 57: Taiwan Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 2 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 58: Taiwan Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 3 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029

 

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