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PEG 3350の市場調査レポート情報:製品タイプ別(粉末、腸管準備キット):年齢別(小児、成人、老人):用途別(便秘、医療検査、[大腸内視鏡検査とバリウム注腸X線検査]、手術):流通チャネル別(オンライン薬局、オフライン薬局):地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域):-2032年まで予測


PEG 3350 Market Research Report Information by Product Type (Powder, Bowel Preparation Kit) by Age (Pediatric, Adult, and Geriatric) by Application (Constipation, Medical Tests, [Colonoscopy and Barium Enema X-Ray Examination], and Surgery) by Distribution Channel (Online Pharmacy, Offline Pharmacy), by Region (North America, Europe, Asia-Pacific, and Rest of the World) - Forecast till 2032

PEG 3350の市場調査レポート情報:製品タイプ別(粉末、腸管準備キット):年齢別(小児、成人、老人):用途別(便秘、医療検査、[大腸内視鏡検査とバリウム注腸X線検査]、手術):流通チャネル別(オンライン薬... もっと見る

 

 

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Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2024年6月25日 US$4,950
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155 英語

 

サマリー

PEG 3350の市場調査レポート情報:製品タイプ別(粉末、腸管準備キット):年齢別(小児、成人、老人):用途別(便秘、医療検査、[大腸内視鏡検査とバリウム注腸X線検査]、手術):流通チャネル別(オンライン薬局、オフライン薬局):地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域):-2032年まで予測

市場概要
PEG 3350市場は2023年に19.2億米ドルと評価された。PEG 3350市場産業は、2024年の20.8億米ドルから2032年には37.1億米ドルに増加すると予測され、予測期間(2024-2032年)の複合年間成長率(CAGR)は6.63%です。インドやその他の新興国における結腸癌の有病率の増加や戦略的活動の活発化が市場拡大の原動力となっている。
結腸がんの罹患率は世界的に上昇している。例えば、Lancet Regional Health Southeast Asiaに掲載された論文によると、結腸がんはインドで7番目に頻度の高いがんで、2021年には65,358人の新規症例が予想されている。世界の大腸がん罹患率は増加傾向にあり、現在は人口10万人当たり19.5人、インドでは15.2人となっている。同様に、カロリーが高く食物繊維の少ない食事、赤身肉や加工食品の食べ過ぎ、運動不足などの行動も変化している。また、インドにおける結腸癌の年齢性別調整率は20.6%上昇しており、50歳未満での増加が顕著である。
その結果、大腸がんの罹患率の増加がPEG 3350の需要を押し上げると予想される。このような結腸癌の累積的な有病率は、アルコールとタバコの使用量の増加、喫煙率の上昇、食生活の乱れなどのライフスタイルの変化とともに、予測期間中にPEG 3350市場を押し上げると予測される。

市場セグメントの洞察
PEG 3350市場は、粉末と整腸剤キットをベースにセグメント化されている。
市場は年齢に基づいて3つのセグメントに分けられる:小児、成人、老人。
PEG 3350市場は用途別に区分され、便秘、医療検査。
市場は、オンライン薬局とオフライン薬局を含む流通チャネルに基づいてセグメント化される。

地域別インサイト
この調査では、市場を4つの地域に分けている:北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域である。北米のPEG 3350市場は2022年に最大の市場シェアを占めた。これは、北米で大腸がんや、糖尿病、がん、神経障害などの病気の発生が増加していることに起因している。
欧州のPEG 3350市場は、大腸癌の発生頻度の増加と、同地域の座りがちなライフスタイルの受け入れ増加により、第2位となっている。さらに、ドイツのPEG 3350市場は最大の市場シェアを持ち、欧州地域で最も急成長する市場と予測されている。
アジア太平洋地域のPEG 3350市場は、2024年から2032年の間に大きく発展すると予測されている。これは、高齢者人口の増加、座りがちなライフスタイルや運動不足の採用、アジア太平洋諸国における大腸癌の有病率の増加などに起因しています。さらに、中国のPEG 3350市場が最大の市場シェアを占め、インドがそれに続くと推定される。PEG 3350市場はアジア太平洋地域で最も急成長すると予測されています。
その他の地域は、中東、アフリカ、ラテンアメリカの3地域に分けられる。前述の地域におけるPEG 3350市場は、適切な食事に関する理解不足から拡大が見込まれている。さらに、報告書によると、中東では若年層から高齢者まで大腸がんが増加傾向にあり、小児では便秘が頻発するため、同地域の市場拡大を後押ししている。

主要プレイヤー

Teva Pharmaceutical Industries Ltd(イスラエル)、LGM Pharma(米国)、McKesson Corporation(米国)、Sisco Research Laboratories Pvt.(インド)、BASF SE(ドイツ)、Merck KGaA(米国)、Bayer AG(ドイツ)、Lupin Pharmaceuticals, Inc(インド)、Breckenridge Pharmaceutical, Inc.


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目次

目次
1 エグゼクティブ・サマリー
2 市場紹介
2.1 定義
2.2 調査範囲
2.3 調査目的
2.4 市場構造
2.5 前提条件と限界
3 調査方法
3.1 データマイニング
3.2 二次調査
3.3 一次調査
3.4 回答者の内訳
3.5 予測手法
3.6 市場規模推定のための調査手法
3.6.1 ボトムアップアプローチ
3.6.2 トップダウンアプローチ
3.7 データの三角測量
3.8 検証
4 市場ダイナミクス
4.1 概要
4.2 ドライバ
4.2.1 インドおよびその他の発展途上国における結腸がんの有病率の上昇
4.2.2 戦略的イニシアチブの増加
4.2.3 座りがちなライフスタイルと運動不足の増加
4.3 制止要因
4.3.1 ペグ3500に伴う副作用
4.3.2 有機代替食品への嗜好の高まり
4.4 機会
4.4.1 発展途上市場への参入
5 市場要因分析
5.1 バリューチェーン分析
5.1.1 研究開発
5.1.2 製造
5.1.3 流通
5.1.4 マーケティング&セールス
5.1.5 ポストセールス・レビュー/モニタリング
5.2 ポーターの5つの力モデル
5.2.1 新規参入の脅威
5.2.2 供給者の交渉力
5.2.3 代替品の脅威
5.2.4 買い手の交渉力
5.2.5 ライバルの激しさ
5.3 ペグ3350の世界市場におけるコビッド19の影響
5.3.1 需要への影響
5.3.2 サプライチェーンへの影響
5.3.3 市場プレーヤーへの影響
6 ペグ3350の世界市場、製品タイプ別
6.1 概要
6.2 パウダー
6.3 腸管準備キット
7 ペグ3350の世界市場:年齢別
7.1 概要
7.2 小児
7.3 成人
7.4 消化器
8 ペグ3350の世界市場:用途別
8.1 概要
8.2 構成
8.3 医療検査
8.3.1 大腸内視鏡検査
8.3.2 バリウム浣腸X線検査
8.4 手術
9 ペグ3350の世界市場:流通チャネル別
9.1 概要
9.2 オンライン薬局
9.3 オフライン薬局
10 ペグ3350の世界市場:地域別
10.1 概要
10.2 北米
10.2.1 米国
10.2.2 カナダ
10.3 ヨーロッパ
10.3.1 ドイツ
10.3.2 フランス
10.3.3 イギリス
10.3.4 イタリア
10.3.5 スペイン
10.3.6 その他のヨーロッパ
10.4 アジア・パシフィック
10.4.1 中国
10.4.2 インド
10.4.3 日本
10.4.4 韓国
10.4.5 オーストラリア
10.4.6 その他のアジア太平洋地域
10.5 その他の地域
10.5.1 中東
10.5.2 アフリカ
10.5.3 ラテンアメリカ
11 競争環境
11.1 概要
11.2 競争ベンチマーク
11.3 ペグ3350世界市場における主要成長戦略
11.4 ペグ3350世界市場における開発数上位企業
11.5 主要開発と成長戦略
11.5.1 製品上市/製品承認
12 企業プロファイル
12.1 テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ
12.1.1 会社概要
12.1.2 財務分析
12.1.3 提供する製品/サービス
12.1.4 主要開発
12.1.5 主要戦略
12.2 LGMファーマ
12.2.1 会社概要
12.2.2 財務概要
12.2.3 提供する製品/サービス
12.2.4 主要開発
12.2.5 主要戦略
12.3 マッケソン
12.3.1 会社概要
12.3.2 財務概要
12.3.3 提供製品/サービス
12.3.4 主要開発
12.3.5 swot分析
12.3.6 主要戦略
12.4 シスコ・リサーチ・ラボラトリーズLtd.
12.4.1 会社概要
12.4.2 財務概要
12.4.3 提供製品/サービス
12.4.4 主要開発
12.4.5 主要戦略
12.5 BASF SE
12.5.1 会社概要
12.5.2 財務概要
12.5.3 提供製品/サービス
12.5.4 主要開発
12.5.5 swot分析
12.5.6 主要戦略
12.6 メルクKGAA
12.6.1 会社概要
12.6.2 財務概要
12.6.3 提供製品
12.6.4 主要開発製品
12.6.5 swot分析
12.6.6 主要戦略
12.7 ベイヤーAG
12.7.1 会社概要
12.7.2 財務概要
12.7.3 提供製品
12.7.4 主要開発製品
12.7.5 swot分析
12.7.6 主要戦略
12.8 ルピン・ファーマシューティカルズ・インク
12.8.1 会社概要
12.8.2 財務概要
12.8.3 提供製品
12.8.4 主要開発品
12.8.5 swot分析
12.8.6 主要戦略
12.9 ブレッケンリッジ・ファーマシューティカル・インク
12.9.1 会社概要
12.9.2 財務概要
12.9.3 提供製品
12.9.4 主要開発品
12.9.5 主要戦略
12.10 ペンドファーム
12.10.1 会社概要
12.10.2 財務概要
12.10.3 提供製品
12.10.4 主要開発品
12.10.5 主要戦略
13 付録
13.1 参考文献
13.2 関連レポート

 

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Summary

PEG 3350 Market Research Report Information by Product Type (Powder, Bowel Preparation Kit) by Age (Pediatric, Adult, and Geriatric) by Application (Constipation, Medical Tests, [Colonoscopy and Barium Enema X-Ray Examination], and Surgery) by Distribution Channel (Online Pharmacy, Offline Pharmacy), by Region (North America, Europe, Asia-Pacific, and Rest of the World) - Forecast till 2032

Market Overview
The PEG 3350 market was valued at USD 1.92 billion in 2023. The PEG 3350 Market industry is expected to increase from USD 2.08 billion in 2024 to USD 3.71 billion by 2032, with a compound yearly growth rate (CAGR) of 6.63% over the forecast period (2024-2032). The increased prevalence of colon cancer in India and other emerging countries, as well as an increase in strategic activities, are driving market expansion.
The incidence of colon cancer is rising worldwide. For example, according to an article published in Lancet Regional Health Southeast Asia, colon cancer is the seventh most frequent cancer in India, with 65,358 new cases expected in 2021. The global incidence of colon cancer has been increasing, and it is now 19.5 per 100,000 people, with 15.2 per 100,000 in India. Similarly, changing behaviors, such as consuming a calorie-rich and low-fiber diet, eating too much red meat and processed foods, and being physically inactive. In addition, the age-sex-adjusted rates of colon cancer in India have risen by 20.6%, with a high increase among persons under the age of 50.
As a result, the increased incidence of colon cancer is expected to drive up demand for PEG 3350. This cumulative prevalence of colon cancer, together with changing lifestyle choices such as rising alcohol and tobacco usage, rising smoking rates, and bad dietary habits among the population, is predicted to boost the PEG 3350 markets over the forecast period.

Market Segment insights
The PEG 3350 market segmentation is based on powder and bowel prep kits.
The market is divided into three segments based on age: pediatric, adult, and geriatric.
The PEG 3350 Market is segmented by application, which includes constipation and medical testing. and surgery.
The market is segmented based on distribution channels, which include online and offline pharmacies.

Regional insights
The study divides the market into four regions: North America, Europe, Asia-Pacific, and the rest of the world. The North American PEG 3350 market had the biggest market share in 2022. This is attributable to the increased occurrence of colorectal cancer, as well as other ailments like diabetes, cancer, and neurological disorders in North America.
The PEG 3350 market in Europe is the second-largest due to the increased frequency of colorectal cancer and the region's increasing acceptance of sedentary lifestyles. Furthermore, the Germany PEG 3350 Market was ascribed with the greatest market share and is predicted to be the fastest-growing market in the European area.
The Asia-Pacific PEG 3350 market is predicted to develop significantly between 2024 and 2032. This is attributed to an increasing senior population, the adoption of sedentary lifestyles and physical inactivity, and the increased prevalence of colorectal cancer in Asia-Pacific countries. Furthermore, China PEG 3350 Market is estimated to hold the greatest market share, followed by India. The PEG 3350 market is predicted to be the fastest-growing in the Asia-Pacific region.
The rest of the world is divided into three regions: the Middle East, Africa, and Latin America. The PEG 3350 Market in the aforementioned regions is expected to expand due to a lack of understanding regarding the proper diet. Furthermore, according to the report, colorectal cancer is on the rise in the Middle East in both young and older adults, and it causes frequent constipation in children, supporting the region's market expansion.

Major Players

Teva Pharmaceutical Industries Ltd (Israel), LGM Pharma (US), McKesson Corporation (US), Sisco Research Laboratories Pvt. Ltd. (India), BASF SE (Germany), Merck KGaA (US), Bayer AG (Germany), Lupin Pharmaceuticals, Inc (India), Breckenridge Pharmaceutical, Inc. (US), and Pendopharm (Canada) are among the key players in the PEG 3350 Market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY
2 MARKET INTRODUCTION
2.1 DEFINITION
2.2 SCOPE OF THE STUDY
2.3 RESEARCH OBJECTIVE
2.4 MARKET STRUCTURE
2.5 ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
3 RESEARCH METHODOLOGY
3.1 DATA MINING
3.2 SECONDARY RESEARCH
3.3 PRIMARY RESEARCH
3.4 BREAKDOWN OF PRIMARY RESPONDENTS
3.5 FORECASTING TECHNIQUES
3.6 RESEARCH METHODOLOGY FOR MARKET SIZE ESTIMATION
3.6.1 BOTTOM-UP APPROACH
3.6.2 TOP-DOWN APPROACH
3.7 DATA TRIANGULATION
3.8 VALIDATION
4 MARKET DYNAMICS
4.1 OVERVIEW
4.2 DRIVERS
4.2.1 RISING PREVALENCE OF COLON CANCER IN INDIA AND OTHER DEVELOPING NATIONS
4.2.2 RISING NUMBER OF STRATEGIC INITIATIVES
4.2.3 INCREASING SEDENTARY LIFESTYLE AND PHYSICAL INACTIVITY
4.3 RESTRAINTS
4.3.1 SIDE EFFECTS ASSOCIATED WITH PEG 3500
4.3.2 INCREASING PREFERENCE FOR ORGANIC ALTERNATIVES
4.4 OPPORTUNITIES
4.4.1 ENTERING DEVELOPING MARKETS
5 MARKET FACTOR ANALYSIS
5.1 VALUE CHAIN ANALYSIS
5.1.1 R&D
5.1.2 MANUFACTURING
5.1.3 DISTRIBUTION
5.1.4 MARKETING & SALES
5.1.5 POST-SALES REVIEW/MONITORING
5.2 PORTER'S FIVE FORCES MODEL
5.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS
5.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS
5.2.3 THREAT OF SUBSTITUTES
5.2.4 BARGAINING POWER OF BUYERS
5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY
5.3 IMPACT OF COVID-19 ON THE GLOBAL PEG 3350 MARKET
5.3.1 IMPACT ON DEMAND
5.3.2 IMPACT ON SUPPLY CHAIN
5.3.3 IMPACT ON MARKET PLAYERS
6 GLOBAL PEG 3350 MARKET, BY PRODUCT TYPE
6.1 OVERVIEW
6.2 POWDER
6.3 BOWEL PREPARATION KIT
7 GLOBAL PEG 3350 MARKET, BY AGE
7.1 OVERVIEW
7.2 PEDIATRIC
7.3 ADULT
7.4 GERIATRIC
8 GLOBAL PEG 3350 MARKET, BY APPLICATION
8.1 OVERVIEW
8.2 CONSTIPATION
8.3 MEDICAL TESTS
8.3.1 COLONOSCOPY
8.3.2 BARIUM ENEMA X-RAY EXAMINATION
8.4 SURGERY
9 GLOBAL PEG 3350 MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
9.1 OVERVIEW
9.2 ONLINE PHARMACY
9.3 OFFLINE PHARMACY
10 GLOBAL PEG 3350 MARKET, BY REGION
10.1 OVERVIEW
10.2 NORTH AMERICA
10.2.1 US
10.2.2 CANADA
10.3 EUROPE
10.3.1 GERMANY
10.3.2 FRANCE
10.3.3 UK
10.3.4 ITALY
10.3.5 SPAIN
10.3.6 REST OF EUROPE
10.4 ASIA-PACIFIC
10.4.1 CHINA
10.4.2 INDIA
10.4.3 JAPAN
10.4.4 SOUTH KOREA
10.4.5 AUSTRALIA
10.4.6 REST OF ASIA-PACIFIC
10.5 REST OF THE WORLD
10.5.1 MIDDLE EAST
10.5.2 AFRICA
10.5.3 LATIN AMERICA
11 COMPETITIVE LANDSCAPE
11.1 OVERVIEW
11.2 COMPETITIVE BENCHMARKING
11.3 MAJOR GROWTH STRATEGY IN THE GLOBAL PEG 3350 MARKET
11.4 THE LEADING PLAYER IN TERMS OF THE NUMBER OF DEVELOPMENTS IN THE GLOBAL PEG 3350 MARKET
11.5 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES
11.5.1 PRODUCT LAUNCH/PRODUCT APPROVAL
12 COMPANY PROFILES
12.1 TEVA PHARMACEUTICAL INDUSTRIES LTD.
12.1.1 COMPANY OVERVIEW
12.1.2 FINANCIAL ANALYSIS
12.1.3 PRODUCTS/SERVICES OFFERED
12.1.4 KEY DEVELOPMENTS
12.1.5 KEY STRATEGIES
12.2 LGM PHARMA
12.2.1 COMPANY OVERVIEW
12.2.2 FINANCIAL OVERVIEW
12.2.3 PRODUCTS/SERVICES OFFERED
12.2.4 KEY DEVELOPMENTS
12.2.5 KEY STRATEGIES
12.3 MCKESSON CORPORATION
12.3.1 COMPANY OVERVIEW
12.3.2 FINANCIAL OVERVIEW
12.3.3 PRODUCTS/SERVICES OFFERED
12.3.4 KEY DEVELOPMENTS
12.3.5 SWOT ANALYSIS
12.3.6 KEY STRATEGIES
12.4 SISCO RESEARCH LABORATORIES PVT. LTD.
12.4.1 COMPANY OVERVIEW
12.4.2 FINANCIAL OVERVIEW
12.4.3 PRODUCTS/SERVICES OFFERED
12.4.4 KEY DEVELOPMENTS
12.4.5 KEY STRATEGIES
12.5 BASF SE
12.5.1 COMPANY OVERVIEW
12.5.2 FINANCIAL OVERVIEW
12.5.3 PRODUCTS/SERVICES OFFERED
12.5.4 KEY DEVELOPMENTS
12.5.5 SWOT ANALYSIS
12.5.6 KEY STRATEGIES
12.6 MERCK KGAA
12.6.1 COMPANY OVERVIEW
12.6.2 FINANCIAL OVERVIEW
12.6.3 PRODUCTS OFFERED
12.6.4 KEY DEVELOPMENTS
12.6.5 SWOT ANALYSIS
12.6.6 KEY STRATEGIES
12.7 BAYER AG
12.7.1 COMPANY OVERVIEW
12.7.2 FINANCIAL OVERVIEW
12.7.3 PRODUCTS OFFERED
12.7.4 KEY DEVELOPMENTS
12.7.5 SWOT ANALYSIS
12.7.6 KEY STRATEGIES
12.8 LUPIN PHARMACEUTICALS, INC.
12.8.1 COMPANY OVERVIEW
12.8.2 FINANCIAL OVERVIEW
12.8.3 PRODUCTS OFFERED
12.8.4 KEY DEVELOPMENTS
12.8.5 SWOT ANALYSIS
12.8.6 KEY STRATEGIES
12.9 BRECKENRIDGE PHARMACEUTICAL, INC.
12.9.1 COMPANY OVERVIEW
12.9.2 FINANCIAL OVERVIEW
12.9.3 PRODUCTS OFFERED
12.9.4 KEY DEVELOPMENTS
12.9.5 KEY STRATEGIES
12.10 PENDOPHARM
12.10.1 COMPANY OVERVIEW
12.10.2 FINANCIAL OVERVIEW
12.10.3 PRODUCTS OFFERED
12.10.4 KEY DEVELOPMENTS
12.10.5 KEY STRATEGIES
13 APPENDIX
13.1 REFERENCES
13.2 RELATED REPORTS

 

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