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2032年までの米国陰圧創傷治療市場調査レポート予測


US Negative Pressure Wound Therapy Market Research Report Forecast to 2032

2032年までの米国陰圧創傷治療市場調査レポート予測 市場概要 米国の陰圧創傷治療市場は、慢性創傷の増加や創傷ケアの向上への嗜好から発展している。さらに、老人人口の拡大が米国の陰圧創傷治療市場の成長... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2023年12月2日 US$5,250
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77 英語

 

サマリー

2032年までの米国陰圧創傷治療市場調査レポート予測

市場概要
米国の陰圧創傷治療市場は、慢性創傷の増加や創傷ケアの向上への嗜好から発展している。さらに、老人人口の拡大が米国の陰圧創傷治療市場の成長を後押ししている。しかし、代替創傷治療技術の利用可能性や陰圧創傷治療による合併症が、米国の陰圧創傷治療市場の成長を制限している。さらに、業界の競合他社が採用する戦略的イニシアチブの増加が、米国の陰圧創傷治療業界に魅力的な成長見通しを与えている。
陰圧創傷治療(NPWT)は、大気圧以下の圧力を利用して創傷治癒を促進する医療行為であり、Vacuum-Assisted Wound Closure(VAC)としても知られている。NPWTは創傷から体液や細菌を引き抜き、湿った治癒環境を作り出すことで効果を発揮する。陰圧はまた、死んだ組織や残骸の除去を助け、治癒をさらに促進する。さまざまな創傷に有効な治療法である。創傷の縮小、治癒、感染予防を助けることができる。
市場の成長が期待される背景には、慢性創傷の有病率の増加、高度な創傷治療への嗜好の高まり、老人人口の増加がある。しかし、代替創傷治療法の利用可能性や陰圧創傷治療による合併症が市場の足かせにもなっている。とはいえ、市場参入企業による戦略的イニシアチブの高まりは、米国の陰圧創傷治療市場に参入する企業にとって有利な機会を生み出すと予想される。
市場区分
製品タイプに基づき、米国の陰圧創傷治療市場は従来型NPWTシステム、シングルユースNPWTシステム、NPWTアクセサリーに区分される。2022年は従来型NPWTシステム部門が市場を支配したが、予測期間2023-2032年は単回使用NPWTシステム部門が急成長すると予測される。
創傷タイプ別に見ると、米国の陰圧創傷治療市場は糖尿病性足潰瘍、静脈性下腿潰瘍、褥瘡、外科的・外傷性創傷、熱傷、その他に区分される。
エンドユーザー別では、米国の陰圧創傷治療市場は病院・診療所、外来手術センター、在宅ケア環境に区分される。
主要プレーヤー
主な市場プレーヤーには、Cardinal Health, Inc(米国)、3M(米国)、B. Braun SE(ドイツ)、Smith & Nephew(英国)、Convatec Inc(英国)、Medela AG(英国)、Cork Medical, LLC(米国)、Molnlycke Health Care AB(スウェーデン)、DeRoyal Industries, Inc(米国)、Paul Hartmann AG(ドイツ)などがある。



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目次

目次
1 エグゼクティブ・サマリー 10
1.1 概要 10
2 市場紹介 11
2.1 定義 11
2.2 調査範囲 11
2.3 調査目的 11
2.4 市場構造 12
2.5 前提条件と限界 12
3 調査方法 13
3.1 データマイニング 13
3.2 二次調査 14
3.3 一次調査 15
3.4 主要回答者の内訳 16
3.5 予測手法 16
3.6 市場規模推定のための調査手法 17
3.6.1 ボトムアップアプローチ 18
3.6.2 トップダウンアプローチ 19
3.7 データの三角測量 19
3.8 検証 19
4 市場のダイナミクス 20
4.1 概要 20
4.2 ドライバ
4.2.1 慢性創傷の増加 21
4.2.2 高度な創傷治療への嗜好の高まり 21
4.2.3 高齢者人口の増加 21
4.3 抑制要因 22
4.3.1 代替創傷治療法の利用可能性 22
4.3.2 負圧創傷治療による合併症 22
4.4 機会 23
4.4.1 市場プレーヤーによる戦略的イニシアチブの高まり 23
5 市場要因分析 24
5.1 バリューチェーン分析 24
5.1.1 研究開発 25
5.1.2 製造 25
5.1.3 流通・販売 25
5.1.4 販売後のモニタリング 25
5.2 ポーターの5力モデル 26
5.2.1 新規参入の脅威 26
5.2.2 サプライヤーの交渉力 27
5.2.3 代替品の脅威 27
5.2.4 買い手の交渉力 27
5.2.5 ライバルの激しさ 27
5.3 米国陰圧創傷治療市場におけるCovid-19の影響 28
5.3.1 サプライチェーンへの影響 28
5.3.2 市場プレーヤーへの影響 28
5.4 負圧創傷治療製品の価格分析(2022年) 28
5.5 負圧創傷治療製品の償還シナリオ 29
5.5.1 政府による償還シナリオ 29
5.5.2 民間償還シナリオ 29
6 米国陰圧創傷治療市場分析 31
7 米国陰圧創傷治療市場:製品タイプ別 33
7.1 概要 33
8 米国陰圧創傷治療市場:創傷タイプ別 36
8.1 概要 36
9 米国陰圧創傷治療市場:エンドユーザー別 40
9.1 概要 40
10 競争環境 43
10.1 概要 43
10.2 競合のベンチマーク 44
10.3 米国陰圧創傷治療市場における開発数上位企業 45
10.4 主要開発分析
10.5 主要開発と成長戦略 46
10.5.1 製品上市/製品承認 46
10.5.2 パートナーシップ 46
10.6 主要企業の財務 47
10.6.1 売上高(百万米ドル)、2022年 47
10.6.2 研究開発費(百万米ドル)、2022年 47
11 会社プロファイル 48
11.1 カーディナル・ヘルス社 48
11.1.1 会社概要 48
11.1.2 財務概要 49
11.1.3 提供製品 49
11.1.4 主要な開発 50
11.1.5 主要戦略 50
11.2 コンバテック 51
11.2.1 会社概要 51
11.2.2 財務概要 52
11.2.3 提供製品 52
11.2.4 主要な開発 52
11.2.5 swot分析 53
11.2.6 主要戦略 53
11.3 3M 54
11.3.1 会社概要 54
11.3.2 財務概要 54
11.3.3 提供製品 55
11.3.4 主要開発品 55
11.3.5 swot分析 56
11.3.6 主要戦略 56
11.4 スミス・アンド・ネフュー 57
11.4.1 会社概要 57
11.4.2 財務概要 57
11.4.3 提供製品 58
11.4.4 主要な開発 58
11.4.5 swot分析 58
11.4.6 主要戦略 59
11.5 メデラ社 60
11.5.1 会社概要 60
11.5.2 財務概要 60
11.5.3 提供製品 60
11.5.4 主要な開発 60
11.5.5 主要戦略 60
11.6 B. ブラウンSE
11.6.1 会社概要
11.6.2 財務概要 62
11.6.3 提供製品 62
11.6.4 主要開発商品 63
11.6.5 swot分析 63
11.6.6 主要戦略 63
11.7 コルクメディカル
11.7.1 会社概要 64
11.7.2 財務概要 64
11.7.3 提供製品 64
11.7.4 主要開発品 65
11.7.5 主要戦略 65
11.8 メンリッケ・ヘルスケア AB 66
11.8.1 会社概要 66
11.8.2 財務概要 67
11.8.3 提供製品 67
11.8.4 主要な事業展開 68
11.8.5 主要戦略 68
11.9 デロイヤル・インダストリーズ社 69
11.9.1 会社概要 69
11.9.2 財務概要 69
11.9.3 提供製品 69
11.9.4 主要な開発 70
11.9.5 主要戦略 70
11.10 ポール・ハートマンAG 71
11.10.1 会社概要
11.10.2 財務概要 72
11.10.3 提供製品 72
11.10.4 主要な開発 73
11.10.5 swot分析 73
11.10.6 主要戦略
12 付録 74
12.1 参考文献 74
12.2 関連レポート 75

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図表リスト

LIST OF TABLES
TABLE 1 LIST OF ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 12
TABLE 2 PRIMARY INTERVIEWS AND INFORMATION GATHERING PROCESS 15
TABLE 3 NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY PRODUCTS PRICING ANALYSIS, 2022 28
TABLE 4 US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019–2032 (USD MILLION) 35
TABLE 5 US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET, BY WOUND TYPE, 2019–2032 (USD MILLION) 38
TABLE 6 US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET, BY END USER, 2019–2032 (USD MILLION) 42
TABLE 7 MAJOR PLAYERS IN THE US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET 43
TABLE 8 MOST ACTIVE PLAYER IN THE US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET 45
TABLE 9 PRODUCT LAUNCH/ PRODUCT APPROVAL 46
TABLE 10 PARTNERSHIP 46
TABLE 11 CARDINAL HEALTH, INC: PRODUCTS OFFERED 49
TABLE 12 CONVATEC GROUP PLC: PRODUCTS OFFERED 52
TABLE 13 3M: PRODUCTS OFFERED 55
TABLE 14 3M: KEY DEVELOPMENTS 55
TABLE 15 SMITH AND NEPHEW: PRODUCTS OFFERED 58
TABLE 16 SMITH AND NEPHEW: KEY DEVELOPMENTS 58
TABLE 17 MEDELA AG: PRODUCTS OFFERED 60
TABLE 18 B. BRAUN SE: PRODUCTS OFFERED 62
TABLE 19 CORK MEDICAL, LLC: PRODUCTS OFFERED 64
TABLE 20 CORK MEDICAL, LLC: KEY DEVELOPMENTS 65
TABLE 21 MÖLNLYCKE HEALTH CARE AB: PRODUCTS OFFERED 67
TABLE 22 DEROYAL INDUSTRIES, INC: PRODUCTS OFFERED 69
TABLE 23 PAUL HARTMANN AG: PRODUCTS OFFERED 72

 

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Summary

US Negative Pressure Wound Therapy Market Research Report Forecast to 2032

Market Overview
The market for US negative pressure wound therapy is developing due to an increase in the occurrence of chronic wounds and a preference for improved wound care. Furthermore, the expanding geriatric population is fueling growth in the US negative pressure wound therapy market. However, the availability of alternative wound healing techniques and complications from negative pressure wound therapy are limiting the growth of the US negative pressure wound therapy market. Moreover, increased strategic initiatives adopted by industry competitors are likely to give attractive growth prospects for the US negative pressure wound therapy industry.
Negative Pressure Wound Therapy (NPWT) is a medical treatment that promotes wound healing by using subatmospheric pressure, also known as Vacuum-Assisted Wound Closure (VAC). NPWT works by pulling fluid and bacteria from the wound, creating a moist, healing environment. Negative pressure also aids in the removal of dead tissue and debris, which can promote healing even more. It is a good treatment for a wide variety of wounds. It can aid in wound reduction, healing, and infection prevention.
The expected growth in the market can be attributed to the increasing prevalence of chronic wounds, increasing preference for advanced wound care, and growing geriatric population. However, the market is also held back by availability of alternative wound healing modalities and complication from negative pressure wound therapy. Nevertheless, it is anticipated that the rising startegic initiatives taken by the market players will create lucrative opportunities for the players operating in the US negative pressure wound therapy market.
Market Segmentation
Based on product type, the US negative pressure wound therapy market has been segmented into conventional NPWT systems, single-use NPWT systems, and NPWT accessories. The conventional NPWT systems segment dominated the market in 2022, while the single-use NPWT systems segment is projected to be the faster-growing segment during the forecast period, 2023–2032.
Based on wound type, the US negative pressure wound therapy market has been segmented into diabetic foot ulcers, venous leg ulcers, pressure ulcers, surgical & traumatic wounds, burns, and others.
Based on end user, the US negative pressure wound therapy market has been segmented into hospitals and clinics, ambulatory surgical centers, and homecare settings.
Major Players
The key market players include Cardinal Health, Inc (US), 3M (US), B. Braun SE (Germany), Smith & Nephew (UK), and Convatec Inc (UK), Medela AG (UK), Cork Medical, LLC (US), Molnlycke Health Care AB (Sweden), DeRoyal Industries, Inc (US), and Paul Hartmann AG (Germany).



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY 10
1.1 OVERVIEW 10
2 MARKET INTRODUCTION 11
2.1 DEFINITION 11
2.2 SCOPE OF THE STUDY 11
2.3 RESEARCH OBJECTIVE 11
2.4 MARKET STRUCTURE 12
2.5 ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 12
3 RESEARCH METHODOLOGY 13
3.1 DATA MINING 13
3.2 SECONDARY RESEARCH 14
3.3 PRIMARY RESEARCH 15
3.4 BREAKDOWN OF PRIMARY RESPONDENTS 16
3.5 FORECASTING TECHNIQUES 16
3.6 RESEARCH METHODOLOGY FOR MARKET SIZE ESTIMATION 17
3.6.1 BOTTOM-UP APPROACH 18
3.6.2 TOP-DOWN APPROACH 19
3.7 DATA TRIANGULATION 19
3.8 VALIDATION 19
4 MARKET DYNAMICS 20
4.1 OVERVIEW 20
4.2 DRIVERS 21
4.2.1 INCREASING PREVALENCE OF CHRONIC WOUNDS 21
4.2.2 INCREASING PREFERENCE FOR ADVANCED WOUND CARE 21
4.2.3 GROWING GERIATRIC POPULATION 21
4.3 RESTRAINTS 22
4.3.1 AVAILABILITY OF ALTERNATIVE WOUND HEALING MODALITIES 22
4.3.2 COMPLICATIONS FROM NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY 22
4.4 OPPORTUNITIES 23
4.4.1 RISING STRATEGIC INITIATIVES TAKEN BY THE MARKET PLAYERS 23
5 MARKET FACTOR ANALYSIS 24
5.1 VALUE CHAIN ANALYSIS 24
5.1.1 R&D 25
5.1.2 MANUFACTURING 25
5.1.3 DISTRIBUTION & SALES 25
5.1.4 POST-SALES MONITORING 25
5.2 PORTER'S FIVE FORCES MODEL 26
5.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 26
5.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 27
5.2.3 THREAT OF SUBSTITUTES 27
5.2.4 BARGAINING POWER OF BUYERS 27
5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY 27
5.3 IMPACT OF COVID-19 ON THE US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET 28
5.3.1 IMPACT ON SUPPLY CHAIN 28
5.3.2 IMPACT ON MARKET PLAYERS 28
5.4 NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY PRODUCTS PRICING ANALYSIS, 2022 28
5.5 REIMBURSEMENT SCENARIO FOR NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY PRODUCTS 29
5.5.1 GOVERNMENT REIMBURSMENT SCENARIO 29
5.5.2 PRIVATE REIMBURSMENT SCENARIO 29
6 US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET ANALYSIS 31
7 US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET, BY PRODUCT TYPE 33
7.1 OVERVIEW 33
8 US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET, BY WOUND TYPE 36
8.1 OVERVIEW 36
9 US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET, BY END USER 40
9.1 OVERVIEW 40
10 COMPETITIVE LANDSCAPE 43
10.1 OVERVIEW 43
10.2 COMPETITIVE BENCHMARKING 44
10.3 THE LEADING PLAYER IN TERMS OF THE NUMBER OF DEVELOPMENTS IN THE US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET 45
10.4 KEY DEVELOPMENT ANALYSIS 45
10.5 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES 46
10.5.1 PRODUCT LAUNCH/ PRODUCT APPROVAL 46
10.5.2 PARTNERSHIP 46
10.6 MAJOR PLAYERS FINANCIAL 47
10.6.1 SALES (USD MILLION), 2022 47
10.6.2 RESEARCH & DEVELOPMENT EXPENDITURE (USD MILLION), 2022 47
11 COMPANY PROFILE 48
11.1 CARDINAL HEALTH, INC. 48
11.1.1 COMPANY OVERVIEW 48
11.1.2 FINANCIAL OVERVIEW 49
11.1.3 PRODUCTS OFFERED 49
11.1.4 KEY DEVELOPMENTS 50
11.1.5 KEY STRATEGIES 50
11.2 CONVATEC INC 51
11.2.1 COMPANY OVERVIEWS 51
11.2.2 FINANCIAL OVERVIEW 52
11.2.3 PRODUCTS OFFERED 52
11.2.4 KEY DEVELOPMENTS 52
11.2.5 SWOT ANALYSIS 53
11.2.6 KEY STRATEGIES 53
11.3 3M 54
11.3.1 COMPANY OVERVIEW 54
11.3.2 FINANCIAL OVERVIEW 54
11.3.3 PRODUCTS OFFERED 55
11.3.4 KEY DEVELOPMENTS 55
11.3.5 SWOT ANALYSIS 56
11.3.6 KEY STRATEGIES 56
11.4 SMITH AND NEPHEW 57
11.4.1 COMPANY OVERVIEW 57
11.4.2 FINANCIAL OVERVIEW 57
11.4.3 PRODUCTS OFFERED 58
11.4.4 KEY DEVELOPMENTS 58
11.4.5 SWOT ANALYSIS 58
11.4.6 KEY STRATEGIES 59
11.5 MEDELA AG 60
11.5.1 COMPANY OVERVIEW 60
11.5.2 FINANCIAL OVERVIEW 60
11.5.3 PRODUCTS OFFERED 60
11.5.4 KEY DEVELOPMENTS 60
11.5.5 KEY STRATEGIES 60
11.6 B. BRAUN SE 61
11.6.1 COMPANY OVERVIEW 61
11.6.2 FINANCIAL OVERVIEW 62
11.6.3 PRODUCTS OFFERED 62
11.6.4 KEY DEVELOPMENTS 63
11.6.5 SWOT ANALYSIS 63
11.6.6 KEY STRATEGIES 63
11.7 CORK MEDICAL, LLC 64
11.7.1 COMPANY OVERVIEW 64
11.7.2 FINANCIAL OVERVIEW 64
11.7.3 PRODUCTS OFFERED 64
11.7.4 KEY DEVELOPMENTS 65
11.7.5 KEY STRATEGIES 65
11.8 MÖLNLYCKE HEALTH CARE AB 66
11.8.1 COMPANY OVERVIEWS 66
11.8.2 FINANCIAL OVERVIEW 67
11.8.3 PRODUCTS OFFERED 67
11.8.4 KEY DEVELOPMENTS 68
11.8.5 KEY STRATEGIES 68
11.9 DEROYAL INDUSTRIES, INC 69
11.9.1 COMPANY OVERVIEW 69
11.9.2 FINANCIAL OVERVIEW 69
11.9.3 PRODUCTS OFFERED 69
11.9.4 KEY DEVELOPMENTS 70
11.9.5 KEY STRATEGIES 70
11.10 PAUL HARTMANN AG 71
11.10.1 COMPANY OVERVIEW 71
11.10.2 FINANCIAL OVERVIEW 72
11.10.3 PRODUCTS OFFERED 72
11.10.4 KEY DEVELOPMENTS 73
11.10.5 SWOT ANALYSIS 73
11.10.6 KEY STRATEGIES 73
12 APPENDIX 74
12.1 REFERENCES 74
12.2 RELATED REPORTS 75

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List of Tables/Graphs

LIST OF TABLES
TABLE 1 LIST OF ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 12
TABLE 2 PRIMARY INTERVIEWS AND INFORMATION GATHERING PROCESS 15
TABLE 3 NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY PRODUCTS PRICING ANALYSIS, 2022 28
TABLE 4 US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019–2032 (USD MILLION) 35
TABLE 5 US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET, BY WOUND TYPE, 2019–2032 (USD MILLION) 38
TABLE 6 US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET, BY END USER, 2019–2032 (USD MILLION) 42
TABLE 7 MAJOR PLAYERS IN THE US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET 43
TABLE 8 MOST ACTIVE PLAYER IN THE US NEGATIVE PRESSURE WOUND THERAPY MARKET 45
TABLE 9 PRODUCT LAUNCH/ PRODUCT APPROVAL 46
TABLE 10 PARTNERSHIP 46
TABLE 11 CARDINAL HEALTH, INC: PRODUCTS OFFERED 49
TABLE 12 CONVATEC GROUP PLC: PRODUCTS OFFERED 52
TABLE 13 3M: PRODUCTS OFFERED 55
TABLE 14 3M: KEY DEVELOPMENTS 55
TABLE 15 SMITH AND NEPHEW: PRODUCTS OFFERED 58
TABLE 16 SMITH AND NEPHEW: KEY DEVELOPMENTS 58
TABLE 17 MEDELA AG: PRODUCTS OFFERED 60
TABLE 18 B. BRAUN SE: PRODUCTS OFFERED 62
TABLE 19 CORK MEDICAL, LLC: PRODUCTS OFFERED 64
TABLE 20 CORK MEDICAL, LLC: KEY DEVELOPMENTS 65
TABLE 21 MÖLNLYCKE HEALTH CARE AB: PRODUCTS OFFERED 67
TABLE 22 DEROYAL INDUSTRIES, INC: PRODUCTS OFFERED 69
TABLE 23 PAUL HARTMANN AG: PRODUCTS OFFERED 72

 

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