オンライン広告の世界市場レポート-世界戦略分析、規模、シェア、動向、予測(2023-2030年)Global Online Advertising Market Report- Global Strategic Analysis, Size, Share, Trend, and Forecast (2023-2030) 当レポートでは、世界のオンライン広告市場を洞察し、今後の成長見通しと2023年から2030年の期間に市場に現れる可能性のあるトレンドを予測しています。将来の成長は、現在の成長率と全体的な市場規模を考慮して... もっと見る
サマリー当レポートでは、世界のオンライン広告市場を洞察し、今後の成長見通しと2023年から2030年の期間に市場に現れる可能性のあるトレンドを予測しています。将来の成長は、現在の成長率と全体的な市場規模を考慮して計算されています。また、市場成長の脅威となる代替品についても論じている。本レポートでは、世界のオンライン広告市場を以下のようなセグメントに分類しています:広告フォーマット別(ディスプレイ広告、動画広告、ソーシャルメディア広告)、広告プラットフォーム別(Google広告、Facebook広告、Amazon広告)、業種別(小売、ヘルスケア、自動車)、地域別(北米、アジア太平洋、ヨーロッパ、中南米、中東、アフリカ)。また、ベンダーランドスケープを図解し、世界のオンライン広告市場のベンダー上位5社を詳細に分析しています。また、市場の成長を可能にする促進要因、ベンダーや市場全体が直面する主な課題、市場に影響を与えうる今後の動向についても分析しています。Marketlook Consultingは、世界のオンライン広告市場に関連する主要データを収集し、様々な手法を用いてこれらのデータを分析しています。市場のミクロ、メゾ、マイクロ経済指標を詳細に調査し、市場ダイナミクスを明らかにしました。当レポートは、世界のオンライン広告市場に関する詳細な質的および量的分析に基づいています。質的分析では、様々な投影法とサンプリング技術を適用しました。質的分析では、一次インタビュー、調査、ベンダー説明会を実施しました。これらのプロセスの結果として収集されたデータは、専門家の意見を通じて検証されました。 世界のオンライン広告市場は2030年までに1,520億米ドルを超える この調査レポートは、世界のオンライン広告市場のソリューションプロバイダー向けに、業界の将来性、販売や購入の意思決定に影響を与える主要要因、ホットスポット、利用可能な機会などに関する包括的な定性的・定量的洞察を提供しています。この調査レポートは、オンライン広告市場の世界市場について、2023年から2030年までの予測期間中に市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去および現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2022年を基準年、2023年から30年を予測年として、2020年から2030年までの世界のオンライン広告市場の収益を掲載しています。また、2023年から2030年までの世界のオンライン広告市場の複合年間成長率(CAGR 14.4%)も掲載しています。 オンライン広告の世界市場調査のセグメント分析 この調査レポートは、オンライン広告の世界市場を、事業活動、地理的プレゼンス、主要応用分野、エンドユーザーなどを特定することによって、様々なパラメータに基づいてセグメント化し、2023年から2030年までの全セグメントの市場シェア分析を掲載しています。戦略的観点から、市場展望はSWOT分析、バリューチェーン分析、ポーターのファイブフォース分析を含むいくつかのフレームワークをカバーし、製品/市場ライフサイクルの評価も提供しています。 オンライン広告の世界市場調査の地理的範囲 オンライン広告の世界市場をより深く理解するために、市場を北米(米国、カナダ)、ヨーロッパ(英国、フランス、ドイツ、ロシア、イタリア、その他のヨーロッパ地域)、アジア太平洋地域(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、その他のアジア太平洋地域)、中南米(ブラジル、メキシコ、その他の中南米地域)、中東・アフリカ(サウジアラビア、アラブ首長国連邦、南アフリカ、その他のMEA地域)などの地域に区分しています。また、各地域の国別分析も網羅的に行っている。 オンライン広告の世界市場調査に関する企業分析 本レポートでは、世界中で事業を展開する主要企業数社を分析することで、著名なグローバル企業間の競争の度合いを詳しく解説しています。調査分析の専門家チームは、市場の主要企業による世界的な市場競争、市場シェア、最新の業界の進歩、革新的な製品の発売、提携、合併・買収など様々な特徴に光を当てています。主要企業は、世界的な競争を洞察するための調査手法を使用して分析されています。 目次Table of Content:1. Introduction 1.1. Research Objective 1.2. Research Methodology 1.3. Research Process 1.4. Respondent Profile 2. Executive Summary 3. Global Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F 3.1. Market Size & Analysis 3.2. Market Share & Analysis 3.2.1. By Ad Format 3.2.1.1. display ads 3.2.1.2. video ads 3.2.1.3. social media ads 3.2.2. By Advertising Platform 3.2.2.1. Google Ads 3.2.2.2. Facebook Ads 3.2.2.3. Amazon Advertising 3.2.3. By Industry Vertical 3.2.3.1. retail 3.2.3.2. healthcare 3.2.4. By Region 3.2.4.1. Asia-Pacific 3.2.4.2. Europe 3.2.4.3. North America 3.2.4.4. Middle East & Africa 3.2.4.5. Latin America 4. Asia-Pacific Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F 4.1. Market Size & Analysis 4.2. Market Share & Analysis 4.2.1. By Ad Format 4.2.2. By Advertising Platform 4.2.3. By Industry Vertical 4.2.4. By Country 4.2.4.1. China 4.2.4.2. India 4.2.4.3. Japan 4.2.4.4. South Korea 4.2.4.5. Australia 4.2.4.6. Rest of Asia-Pacific 5. Europe Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F 5.1. Market Size & Analysis 5.2. Market Share & Analysis 5.2.1. By Ad Format 5.2.2. By Advertising Platform 5.2.3. By Industry Vertical 5.2.4. By Country 5.2.4.1. United Kingdom 5.2.4.2. Germany 5.2.4.3. France 5.2.4.4. Italy 5.2.4.5. Russia 5.2.4.6. Rest of Europe 6. North America Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F 6.1. Market Size & Analysis 6.2. Market Share & Analysis 6.2.1. By Ad Format 6.2.2. By Advertising Platform 6.2.3. By Industry Vertical 6.2.4. By Country 6.2.4.1. United States 6.2.4.2. Canada 7. Latin America Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F 7.1. Market Size & Analysis 7.2. Market Share & Analysis 7.2.1. By Ad Format 7.2.2. By Advertising Platform 7.2.3. By Industry Vertical 7.2.4. By Country 7.2.4.1. Brazil 7.2.4.2. Mexico 7.2.4.3. Rest of Latin America 8. Middle East & Africa Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F 8.1. Market Size & Analysis 8.2. Market Share & Analysis 8.2.1. By Ad Format 8.2.2. By Advertising Platform 8.2.3. By Industry Vertical 8.2.4. By Country 8.2.4.1. Saudi Arabia 8.2.4.2. UAE 8.2.4.3. South Africa 8.2.4.4. Rest of Middle East and Africa 9. Global Online Advertising Market Dynamics 9.1. Growth Drivers 9.2. Challenges 9.3. Impact Analysis 10. Global Online Advertising Market Opportunities 11. Global Online Advertising Value Chain Analysis 12. Global Online Advertising Market Policies and Regulations 13. Global Online Advertising Market Trends & Insights 14. Global Online Advertising Market Porter's Five Forces Analysis 15. Global Online Advertising Market-Entropy 15.1. New Product Launches 15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships 16. Global Online Advertising Market Company Analysis 16.1. Google LLC (Alphabet Inc.) 16.2. Facebook, Inc. 16.3. Amazon.com, Inc. 16.4. Microsoft Corporation (Microsoft Advertising) 16.5. Verizon Communications Inc. (Verizon Media) 16.6. Twitter, Inc. 16.7. The Trade Desk, Inc. 16.8. Taboola Inc. 16.9. Outbrain Inc. 16.10. Criteo S.A. 17. About Us & Contact Details
SummaryThis report gives an insight into the global Online Advertising Market and predicts the future growth prospects and the trends that may exhibit in the market during the period of 2023-2030. The future growth has been calculated by taking into account the present growth rate and the overall market size. We have also discussed the alternatives that pose a threat to the growth of the market. In, this report we have categorized the global Online Advertising Market into segments that are: By Ad Format (display ads, video ads, social media ads); By Advertising Platform (Google Ads, Facebook Ads, Amazon Advertising); By Industry Vertical (retail, healthcare, automotive); By Region (North America, Asia Pacific, Europe, Latin America, Middle East and Africa). Table of ContentsTable of Content:1. Introduction 1.1. Research Objective 1.2. Research Methodology 1.3. Research Process 1.4. Respondent Profile 2. Executive Summary 3. Global Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F 3.1. Market Size & Analysis 3.2. Market Share & Analysis 3.2.1. By Ad Format 3.2.1.1. display ads 3.2.1.2. video ads 3.2.1.3. social media ads 3.2.2. By Advertising Platform 3.2.2.1. Google Ads 3.2.2.2. Facebook Ads 3.2.2.3. Amazon Advertising 3.2.3. By Industry Vertical 3.2.3.1. retail 3.2.3.2. healthcare 3.2.4. By Region 3.2.4.1. Asia-Pacific 3.2.4.2. Europe 3.2.4.3. North America 3.2.4.4. Middle East & Africa 3.2.4.5. Latin America 4. Asia-Pacific Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F 4.1. Market Size & Analysis 4.2. Market Share & Analysis 4.2.1. By Ad Format 4.2.2. By Advertising Platform 4.2.3. By Industry Vertical 4.2.4. By Country 4.2.4.1. China 4.2.4.2. India 4.2.4.3. Japan 4.2.4.4. South Korea 4.2.4.5. Australia 4.2.4.6. Rest of Asia-Pacific 5. Europe Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F 5.1. Market Size & Analysis 5.2. Market Share & Analysis 5.2.1. By Ad Format 5.2.2. By Advertising Platform 5.2.3. By Industry Vertical 5.2.4. By Country 5.2.4.1. United Kingdom 5.2.4.2. Germany 5.2.4.3. France 5.2.4.4. Italy 5.2.4.5. Russia 5.2.4.6. Rest of Europe 6. North America Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F 6.1. Market Size & Analysis 6.2. Market Share & Analysis 6.2.1. By Ad Format 6.2.2. By Advertising Platform 6.2.3. By Industry Vertical 6.2.4. By Country 6.2.4.1. United States 6.2.4.2. Canada 7. Latin America Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F 7.1. Market Size & Analysis 7.2. Market Share & Analysis 7.2.1. By Ad Format 7.2.2. By Advertising Platform 7.2.3. By Industry Vertical 7.2.4. By Country 7.2.4.1. Brazil 7.2.4.2. Mexico 7.2.4.3. Rest of Latin America 8. Middle East & Africa Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F 8.1. Market Size & Analysis 8.2. Market Share & Analysis 8.2.1. By Ad Format 8.2.2. By Advertising Platform 8.2.3. By Industry Vertical 8.2.4. By Country 8.2.4.1. Saudi Arabia 8.2.4.2. UAE 8.2.4.3. South Africa 8.2.4.4. Rest of Middle East and Africa 9. Global Online Advertising Market Dynamics 9.1. Growth Drivers 9.2. Challenges 9.3. Impact Analysis 10. Global Online Advertising Market Opportunities 11. Global Online Advertising Value Chain Analysis 12. Global Online Advertising Market Policies and Regulations 13. Global Online Advertising Market Trends & Insights 14. Global Online Advertising Market Porter's Five Forces Analysis 15. Global Online Advertising Market-Entropy 15.1. New Product Launches 15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships 16. Global Online Advertising Market Company Analysis 16.1. Google LLC (Alphabet Inc.) 16.2. Facebook, Inc. 16.3. Amazon.com, Inc. 16.4. Microsoft Corporation (Microsoft Advertising) 16.5. Verizon Communications Inc. (Verizon Media) 16.6. Twitter, Inc. 16.7. The Trade Desk, Inc. 16.8. Taboola Inc. 16.9. Outbrain Inc. 16.10. Criteo S.A. 17. About Us & Contact Details
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート
Marketlook Consulting Services LLP社のICT分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Marketlook Consulting Services LLP社はどのような調査会社ですか?Marketlook Consultingは、2021年創業のインドに拠点を置く調査会社です。大企業から中小企業まで、ビジネスインサイトと市場調査レポートを提供することを目的とした、世界のマーケットイ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |