世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オンライン広告の世界市場レポート-世界戦略分析、規模、シェア、動向、予測(2023-2030年)


Global Online Advertising Market Report- Global Strategic Analysis, Size, Share, Trend, and Forecast (2023-2030)

当レポートでは、世界のオンライン広告市場を洞察し、今後の成長見通しと2023年から2030年の期間に市場に現れる可能性のあるトレンドを予測しています。将来の成長は、現在の成長率と全体的な市場規模を考慮して... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Marketlook Consulting Services LLP
マーケットルックコンサルティング
2023年4月1日 US$4,950
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
140 英語

 

サマリー

当レポートでは、世界のオンライン広告市場を洞察し、今後の成長見通しと2023年から2030年の期間に市場に現れる可能性のあるトレンドを予測しています。将来の成長は、現在の成長率と全体的な市場規模を考慮して計算されています。また、市場成長の脅威となる代替品についても論じている。本レポートでは、世界のオンライン広告市場を以下のようなセグメントに分類しています:広告フォーマット別(ディスプレイ広告、動画広告、ソーシャルメディア広告)、広告プラットフォーム別(Google広告、Facebook広告、Amazon広告)、業種別(小売、ヘルスケア、自動車)、地域別(北米、アジア太平洋、ヨーロッパ、中南米、中東、アフリカ)。

また、ベンダーランドスケープを図解し、世界のオンライン広告市場のベンダー上位5社を詳細に分析しています。また、市場の成長を可能にする促進要因、ベンダーや市場全体が直面する主な課題、市場に影響を与えうる今後の動向についても分析しています。Marketlook Consultingは、世界のオンライン広告市場に関連する主要データを収集し、様々な手法を用いてこれらのデータを分析しています。市場のミクロ、メゾ、マイクロ経済指標を詳細に調査し、市場ダイナミクスを明らかにしました。当レポートは、世界のオンライン広告市場に関する詳細な質的および量的分析に基づいています。質的分析では、様々な投影法とサンプリング技術を適用しました。質的分析では、一次インタビュー、調査、ベンダー説明会を実施しました。これらのプロセスの結果として収集されたデータは、専門家の意見を通じて検証されました。

世界のオンライン広告市場は2030年までに1,520億米ドルを超える
この調査レポートは、世界のオンライン広告市場のソリューションプロバイダー向けに、業界の将来性、販売や購入の意思決定に影響を与える主要要因、ホットスポット、利用可能な機会などに関する包括的な定性的・定量的洞察を提供しています。この調査レポートは、オンライン広告市場の世界市場について、2023年から2030年までの予測期間中に市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去および現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2022年を基準年、2023年から30年を予測年として、2020年から2030年までの世界のオンライン広告市場の収益を掲載しています。また、2023年から2030年までの世界のオンライン広告市場の複合年間成長率(CAGR 14.4%)も掲載しています。

オンライン広告の世界市場調査のセグメント分析
この調査レポートは、オンライン広告の世界市場を、事業活動、地理的プレゼンス、主要応用分野、エンドユーザーなどを特定することによって、様々なパラメータに基づいてセグメント化し、2023年から2030年までの全セグメントの市場シェア分析を掲載しています。戦略的観点から、市場展望はSWOT分析、バリューチェーン分析、ポーターのファイブフォース分析を含むいくつかのフレームワークをカバーし、製品/市場ライフサイクルの評価も提供しています。

オンライン広告の世界市場調査の地理的範囲
オンライン広告の世界市場をより深く理解するために、市場を北米(米国、カナダ)、ヨーロッパ(英国、フランス、ドイツ、ロシア、イタリア、その他のヨーロッパ地域)、アジア太平洋地域(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、その他のアジア太平洋地域)、中南米(ブラジル、メキシコ、その他の中南米地域)、中東・アフリカ(サウジアラビア、アラブ首長国連邦、南アフリカ、その他のMEA地域)などの地域に区分しています。また、各地域の国別分析も網羅的に行っている。


オンライン広告の世界市場調査に関する企業分析
本レポートでは、世界中で事業を展開する主要企業数社を分析することで、著名なグローバル企業間の競争の度合いを詳しく解説しています。調査分析の専門家チームは、市場の主要企業による世界的な市場競争、市場シェア、最新の業界の進歩、革新的な製品の発売、提携、合併・買収など様々な特徴に光を当てています。主要企業は、世界的な競争を洞察するための調査手法を使用して分析されています。









ページTOPに戻る


目次

Table of Content:
1. Introduction
1.1. Research Objective
1.2. Research Methodology
1.3. Research Process
1.4. Respondent Profile
2. Executive Summary
3. Global Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F
3.1. Market Size & Analysis
3.2. Market Share & Analysis
3.2.1. By Ad Format
3.2.1.1. display ads
3.2.1.2. video ads
3.2.1.3. social media ads
3.2.2. By Advertising Platform
3.2.2.1. Google Ads
3.2.2.2. Facebook Ads
3.2.2.3. Amazon Advertising
3.2.3. By Industry Vertical
3.2.3.1. retail
3.2.3.2. healthcare
3.2.4. By Region
3.2.4.1. Asia-Pacific
3.2.4.2. Europe
3.2.4.3. North America
3.2.4.4. Middle East & Africa
3.2.4.5. Latin America
4. Asia-Pacific Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F
4.1. Market Size & Analysis
4.2. Market Share & Analysis
4.2.1. By Ad Format
4.2.2. By Advertising Platform
4.2.3. By Industry Vertical
4.2.4. By Country
4.2.4.1. China
4.2.4.2. India
4.2.4.3. Japan
4.2.4.4. South Korea
4.2.4.5. Australia
4.2.4.6. Rest of Asia-Pacific
5. Europe Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F
5.1. Market Size & Analysis
5.2. Market Share & Analysis
5.2.1. By Ad Format
5.2.2. By Advertising Platform
5.2.3. By Industry Vertical
5.2.4. By Country
5.2.4.1. United Kingdom
5.2.4.2. Germany
5.2.4.3. France
5.2.4.4. Italy
5.2.4.5. Russia
5.2.4.6. Rest of Europe
6. North America Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F
6.1. Market Size & Analysis
6.2. Market Share & Analysis
6.2.1. By Ad Format
6.2.2. By Advertising Platform
6.2.3. By Industry Vertical
6.2.4. By Country
6.2.4.1. United States
6.2.4.2. Canada
7. Latin America Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F
7.1. Market Size & Analysis
7.2. Market Share & Analysis
7.2.1. By Ad Format
7.2.2. By Advertising Platform
7.2.3. By Industry Vertical
7.2.4. By Country
7.2.4.1. Brazil
7.2.4.2. Mexico
7.2.4.3. Rest of Latin America
8. Middle East & Africa Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F
8.1. Market Size & Analysis
8.2. Market Share & Analysis
8.2.1. By Ad Format
8.2.2. By Advertising Platform
8.2.3. By Industry Vertical
8.2.4. By Country
8.2.4.1. Saudi Arabia
8.2.4.2. UAE
8.2.4.3. South Africa
8.2.4.4. Rest of Middle East and Africa
9. Global Online Advertising Market Dynamics
9.1. Growth Drivers
9.2. Challenges
9.3. Impact Analysis
10. Global Online Advertising Market Opportunities
11. Global Online Advertising Value Chain Analysis
12. Global Online Advertising Market Policies and Regulations
13. Global Online Advertising Market Trends & Insights
14. Global Online Advertising Market Porter's Five Forces Analysis
15. Global Online Advertising Market-Entropy
15.1. New Product Launches
15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships
16. Global Online Advertising Market Company Analysis
16.1. Google LLC (Alphabet Inc.)
16.2. Facebook, Inc.
16.3. Amazon.com, Inc.
16.4. Microsoft Corporation (Microsoft Advertising)
16.5. Verizon Communications Inc. (Verizon Media)
16.6. Twitter, Inc.
16.7. The Trade Desk, Inc.
16.8. Taboola Inc.
16.9. Outbrain Inc.
16.10. Criteo S.A.
17. About Us & Contact Details

 

ページTOPに戻る


 

Summary

This report gives an insight into the global Online Advertising Market and predicts the future growth prospects and the trends that may exhibit in the market during the period of 2023-2030. The future growth has been calculated by taking into account the present growth rate and the overall market size. We have also discussed the alternatives that pose a threat to the growth of the market. In, this report we have categorized the global Online Advertising Market into segments that are: By Ad Format (display ads, video ads, social media ads); By Advertising Platform (Google Ads, Facebook Ads, Amazon Advertising); By Industry Vertical (retail, healthcare, automotive); By Region (North America, Asia Pacific, Europe, Latin America, Middle East and Africa).

We have also illustrated the vendor landscape and conducted a detailed analysis of the top five global vendors of the global Online Advertising Market. The report also presents an analysis of the drivers that enable the growth of the market, the key challenges faced by the vendors and the market as a whole, and the upcoming trends that can have an impact on the market. Marketlook Consulting has collected key data related to the global Online Advertising Market and analyzed these data using a variety of methods. The market dynamics have been ascertained following a detailed study of the micro, meso and microeconomic indicators in the market. The report is based on in-depth qualitative and quantitative analyses of the global Online Advertising Market. The qualitative analysis involved the application of various projection and sampling techniques. The qualitative analysis involved primary interviews, surveys and vendor briefings. The data gathered as a result of these processes were validated through experts’ opinions.

Global Online Advertising Market Would Cross USD 1520 Bn By 2030
Global Online Advertising Market report provides comprehensive qualitative and quantitative insights on the industry potential, key factors impacting sales and purchase decisions, hotspots, and opportunities available for Online Advertising Market solution providers across the Globe. This report on the global Online Advertising Market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2030. The report provides revenue of the global Online Advertising Market for the period 2020-2030, considering 2022 as the base year and 2023-30 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR 14.4%) of the global Online Advertising Market from 2023 to 2030.

Segmental Analysis of Global Online Advertising Market Study
The global Online Advertising Market study is segmented based on the various parameters by identifying their business activities, geographical presence, key application areas, end-users, etc., The report covers the market share analysis of all the segments from year 2023-2030. From a strategic point of view, the market outlook covers several frameworks including SWOT Analysis, Value Chain Analysis, and Porter’s Five Forces Analysis while also offering an evaluation of the Product/Market Lifecycle.

Geographical Coverage of the Global Online Advertising Market Study
For a better understanding of global Online Advertising Market, the market is segmented into geographies such as North America (U.S, Canada), Europe (U.K, France, Germany, Russia, Italy, and Rest of Europe), Asia Pacific (China, Japan, India, Australia, South-Korea, Rest of APAC), Latin America (Brazil, Mexico, Rest of Latin America), Middle East and Africa (Saudi Arabia, The U.A.E, South Africa, Rest of MEA). The country-level analysis in each region is also provided in a very exhaustive manner.


Company Analysis on the Global Online Advertising Market Study
In the report, the degree of competition among prominent global companies has been elaborated by analysing several leading key players operating worldwide. The specialist team of research analysis sheds light on various traits such as global market competition, market share, most recent industry advancements, Innovative Product launches, partnerships, mergers and acquisitions by leading companies in the market. The major players have been analyzed by using research methodologies for getting insight into global competition.









ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Content:
1. Introduction
1.1. Research Objective
1.2. Research Methodology
1.3. Research Process
1.4. Respondent Profile
2. Executive Summary
3. Global Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F
3.1. Market Size & Analysis
3.2. Market Share & Analysis
3.2.1. By Ad Format
3.2.1.1. display ads
3.2.1.2. video ads
3.2.1.3. social media ads
3.2.2. By Advertising Platform
3.2.2.1. Google Ads
3.2.2.2. Facebook Ads
3.2.2.3. Amazon Advertising
3.2.3. By Industry Vertical
3.2.3.1. retail
3.2.3.2. healthcare
3.2.4. By Region
3.2.4.1. Asia-Pacific
3.2.4.2. Europe
3.2.4.3. North America
3.2.4.4. Middle East & Africa
3.2.4.5. Latin America
4. Asia-Pacific Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F
4.1. Market Size & Analysis
4.2. Market Share & Analysis
4.2.1. By Ad Format
4.2.2. By Advertising Platform
4.2.3. By Industry Vertical
4.2.4. By Country
4.2.4.1. China
4.2.4.2. India
4.2.4.3. Japan
4.2.4.4. South Korea
4.2.4.5. Australia
4.2.4.6. Rest of Asia-Pacific
5. Europe Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F
5.1. Market Size & Analysis
5.2. Market Share & Analysis
5.2.1. By Ad Format
5.2.2. By Advertising Platform
5.2.3. By Industry Vertical
5.2.4. By Country
5.2.4.1. United Kingdom
5.2.4.2. Germany
5.2.4.3. France
5.2.4.4. Italy
5.2.4.5. Russia
5.2.4.6. Rest of Europe
6. North America Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F
6.1. Market Size & Analysis
6.2. Market Share & Analysis
6.2.1. By Ad Format
6.2.2. By Advertising Platform
6.2.3. By Industry Vertical
6.2.4. By Country
6.2.4.1. United States
6.2.4.2. Canada
7. Latin America Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F
7.1. Market Size & Analysis
7.2. Market Share & Analysis
7.2.1. By Ad Format
7.2.2. By Advertising Platform
7.2.3. By Industry Vertical
7.2.4. By Country
7.2.4.1. Brazil
7.2.4.2. Mexico
7.2.4.3. Rest of Latin America
8. Middle East & Africa Online Advertising Market Outlook, 2020-2030F
8.1. Market Size & Analysis
8.2. Market Share & Analysis
8.2.1. By Ad Format
8.2.2. By Advertising Platform
8.2.3. By Industry Vertical
8.2.4. By Country
8.2.4.1. Saudi Arabia
8.2.4.2. UAE
8.2.4.3. South Africa
8.2.4.4. Rest of Middle East and Africa
9. Global Online Advertising Market Dynamics
9.1. Growth Drivers
9.2. Challenges
9.3. Impact Analysis
10. Global Online Advertising Market Opportunities
11. Global Online Advertising Value Chain Analysis
12. Global Online Advertising Market Policies and Regulations
13. Global Online Advertising Market Trends & Insights
14. Global Online Advertising Market Porter's Five Forces Analysis
15. Global Online Advertising Market-Entropy
15.1. New Product Launches
15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships
16. Global Online Advertising Market Company Analysis
16.1. Google LLC (Alphabet Inc.)
16.2. Facebook, Inc.
16.3. Amazon.com, Inc.
16.4. Microsoft Corporation (Microsoft Advertising)
16.5. Verizon Communications Inc. (Verizon Media)
16.6. Twitter, Inc.
16.7. The Trade Desk, Inc.
16.8. Taboola Inc.
16.9. Outbrain Inc.
16.10. Criteo S.A.
17. About Us & Contact Details

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Marketlook Consulting Services LLP社はどのような調査会社ですか?


Marketlook Consultingは、2021年創業のインドに拠点を置く調査会社です。大企業から中小企業まで、ビジネスインサイトと市場調査レポートを提供することを目的とした、世界のマーケットイ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/25 10:26

155.25 円

163.23 円

198.36 円

ページTOPに戻る