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北米スポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測


North America Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

北米スポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 北米のスポーツ用品小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要... もっと見る

 

 

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2023年2月7日 US$350
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サマリー

北米スポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

北米のスポーツ用品小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- スポーツ用品小売には、ボールスポーツ用品、アドベンチャースポーツ用品、釣り用品、ゴルフ用品、ラケットスポーツ用品、ウィンタースポーツ用品、専門フットウェア、その他すべてのスポーツ専用用品の消費者向け購入が含まれます。ジム用品は含まれるが、スマートウォッチと栄養補助食品は含まれない。
- 北米のスポーツ用品小売市場の2021年の総売上は481億5460万ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は0.7%であった。
- 2021年の北米スポーツ用品小売市場では、その他の専門店による売上が最も大きな割合を占めています。このチャネルによる売上は、市場全体の52.1%に相当する250億7,580万ドルでした。
- 米国は最大のスポーツ用品市場であり、2021年の北米市場価値の88%を占めています。

スコープ

- 北米のスポーツ用品小売市場の規模、成長、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、北米のスポーツ用品小売市場の競争激化とその魅力を判断します。
- 主要企業のプロフィールから、スポーツ用品小売市場の主要企業のグローバル事業と財務実績を明らかにします。
- 北米のスポーツ用品小売市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。

購入の理由

- 2021年の北米スポーツ用品小売市場の金額規模は?
- 2026年の北米のスポーツ用品小売市場の規模はどうなるか?
- 北米のスポーツ用品小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の同市場の推移は?
-

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Geography segmentation
1.4. Market rivalry
1.5. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. How has the COVID-19 affected leading players?
8 Company Profiles
8.1. Dick’s Sporting Goods Inc
8.2. Academy Sports + Outdoors
8.3. NIKE Inc
8.4. adidas AG
8.5. Canadian Tire Corporation, Limited
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: North America sports equipment retail market value: $ million, 2016–21
Table 2: North America sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2021
Table 3: North America sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2021
Table 4: North America sports equipment retail market value forecast: $ million, 2021–26
Table 5: Dick’s Sporting Goods Inc: key facts
Table 6: Dick’s Sporting Goods Inc: Annual Financial Ratios
Table 7: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees
Table 8: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees Continued
Table 9: Academy Sports + Outdoors: key facts
Table 10: Academy Sports + Outdoors: Annual Financial Ratios
Table 11: Academy Sports + Outdoors: Key Employees
Table 12: NIKE Inc: key facts
Table 13: NIKE Inc: Annual Financial Ratios
Table 14: NIKE Inc: Key Employees
Table 15: NIKE Inc: Key Employees Continued
Table 16: adidas AG: key facts
Table 17: adidas AG: Annual Financial Ratios
Table 18: adidas AG: Key Employees
Table 19: Canadian Tire Corporation, Limited: key facts
Table 20: Canadian Tire Corporation, Limited: Annual Financial Ratios
Table 21: Canadian Tire Corporation, Limited: Key Employees
Table 22: Canadian Tire Corporation, Limited: Key Employees Continued
Table 23: North America exchange rate, 2017–21

 

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Summary

North America Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Sports Equipment Retail in North America industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Sports equipment retail includes consumer purchases of ball sports equipment, adventure sports equipment, fishing equipment, golf equipment, racket sports equipment, winter sports equipment, specialist footwear and all other sports-dedicated equipment. Gym equipment is included, however Smart Watches and Nutrition supplements are not.
- The North American sports equipment retail market had total revenues of $48,154.6 million in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 0.7% between 2017 and 2021.
- Other specialist retail accounted for the largest proportion of sales in the North American sports equipment retail market in 2021. Sales through this channel generated $25,075.8 million, equivalent to 52.1% of the market's overall value.
- The United States is the largest sports goods market, accounting for 88% of North American market value in 2021.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the sports equipment retail market in North America
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the sports equipment retail market in North America
- Leading company profiles reveal details of key sports equipment retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the North America sports equipment retail market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the North America sports equipment retail market by value in 2021?
- What will be the size of the North America sports equipment retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the North America sports equipment retail market?
- How has the market performed over the last five years?
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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Geography segmentation
1.4. Market rivalry
1.5. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. How has the COVID-19 affected leading players?
8 Company Profiles
8.1. Dick’s Sporting Goods Inc
8.2. Academy Sports + Outdoors
8.3. NIKE Inc
8.4. adidas AG
8.5. Canadian Tire Corporation, Limited
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: North America sports equipment retail market value: $ million, 2016–21
Table 2: North America sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2021
Table 3: North America sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2021
Table 4: North America sports equipment retail market value forecast: $ million, 2021–26
Table 5: Dick’s Sporting Goods Inc: key facts
Table 6: Dick’s Sporting Goods Inc: Annual Financial Ratios
Table 7: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees
Table 8: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees Continued
Table 9: Academy Sports + Outdoors: key facts
Table 10: Academy Sports + Outdoors: Annual Financial Ratios
Table 11: Academy Sports + Outdoors: Key Employees
Table 12: NIKE Inc: key facts
Table 13: NIKE Inc: Annual Financial Ratios
Table 14: NIKE Inc: Key Employees
Table 15: NIKE Inc: Key Employees Continued
Table 16: adidas AG: key facts
Table 17: adidas AG: Annual Financial Ratios
Table 18: adidas AG: Key Employees
Table 19: Canadian Tire Corporation, Limited: key facts
Table 20: Canadian Tire Corporation, Limited: Annual Financial Ratios
Table 21: Canadian Tire Corporation, Limited: Key Employees
Table 22: Canadian Tire Corporation, Limited: Key Employees Continued
Table 23: North America exchange rate, 2017–21

 

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