スウェーデン農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測Sweden Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 スウェーデン農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 スウェーデンの農業製品業界プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報... もっと見る
サマリースウェーデン農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 スウェーデンの農業製品業界プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。 主要なハイライト - 農産物産業は、穀物(小麦、米、大麦など)、ナッツ類(アーモンド、ヘーゼルナッツ、ピスタチオなど)、油脂類(綿実、落花生、オリーブなど)、スパイス・刺激物(コーヒー、ホップ、ドライチリなど)の生産から構成されています。砂糖(サトウキビ、テンサイなど)、豆類(豆、エンドウ、レンズ豆など)、根菜類(ジャガイモ、サツマイモ、キャッサバなど)、野菜(キャベツ、トマト、タマネギなど)、果物(バナナ、柑橘類、ベリー類など)。 - スウェーデンの農産物市場は、2017年から2022年にかけて年平均成長率(CAGR)12.5%を示し、2022年には総収入32億ドルに達すると予測されます。 - 市場の生産量は、2017年から2022年にかけて-0.7%の負のCAGRで減少し、2022年には合計943万トンに達すると予測されます。 - スウェーデンの耕作面積は270万ヘクタールで、スウェーデンの総面積の約6.5%を占めています。 スコープ - スウェーデンの農産物市場の規模、成長、主要企業を特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、スウェーデンの農産物市場の競争力および魅力度を把握できます。 - 主要企業のプロフィールから、農業製品市場の主要企業の世界的な事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - スウェーデンの農業製品市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを与える 購入の理由 - 2022年のスウェーデンの農業製品市場の規模はいくらか? - 2027年のスウェーデン農産物市場の規模は? - スウェーデン農産物市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の同市場の推移は? - 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What have been the most significant mergers/acquisitions over the past few years? 7.3. What strategies do leading players follow? 8 Company Profiles 8.1. Lantmannen ek 8.2. AAK AB 8.3. Total Produce plc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Sweden agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e) Table 2: Sweden agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e) Table 3: Sweden agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 4: Sweden agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022 Table 5: Sweden agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e) Table 6: Sweden agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27 Table 7: Sweden agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27 Table 8: Lantmannen ek: key facts Table 9: Lantmannen ek: Key Employees Table 10: Lantmannen ek: Key Employees Continued Table 11: AAK AB: key facts Table 12: AAK AB: Annual Financial Ratios Table 13: AAK AB: Key Employees Table 14: AAK AB: Key Employees Continued Table 15: Total Produce plc: key facts Table 16: Total Produce plc: Key Employees Table 17: Sweden size of population (million), 2018–22 Table 18: Sweden gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 19: Sweden gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 20: Sweden inflation, 2018–22 Table 21: Sweden consumer price index (absolute), 2018–22 Table 22: Sweden exchange rate, 2017–21
SummarySweden Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What have been the most significant mergers/acquisitions over the past few years? 7.3. What strategies do leading players follow? 8 Company Profiles 8.1. Lantmannen ek 8.2. AAK AB 8.3. Total Produce plc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Sweden agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e) Table 2: Sweden agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e) Table 3: Sweden agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 4: Sweden agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022 Table 5: Sweden agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e) Table 6: Sweden agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27 Table 7: Sweden agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27 Table 8: Lantmannen ek: key facts Table 9: Lantmannen ek: Key Employees Table 10: Lantmannen ek: Key Employees Continued Table 11: AAK AB: key facts Table 12: AAK AB: Annual Financial Ratios Table 13: AAK AB: Key Employees Table 14: AAK AB: Key Employees Continued Table 15: Total Produce plc: key facts Table 16: Total Produce plc: Key Employees Table 17: Sweden size of population (million), 2018–22 Table 18: Sweden gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 19: Sweden gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 20: Sweden inflation, 2018–22 Table 21: Sweden consumer price index (absolute), 2018–22 Table 22: Sweden exchange rate, 2017–21
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2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |