世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ドイツ旅行仲介業市場の概要、競合分析、2026年までの予測


Germany Travel Intermediaries Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

ドイツ旅行仲介業市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 ドイツの旅行仲介業者の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年1月30日 US$350
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
49 英語

 

サマリー

ドイツ旅行仲介業市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

ドイツの旅行仲介業者の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- 本レポートにおける旅行仲介とは、単一経済圏内のインバウンド、ドメスティック、アウトバウンドの観光客による旅行仲介業者経由の直接支出(オンラインおよび店舗内)の合計と定義しています。
- ドイツの旅行仲介市場の2021年の総収入は121億ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は-19.1%でした。
- 2021年に市場最大の割合を占めたのは旅行のみのセグメントで、総収入は48億ドル、市場全体の39.7%に相当する金額です。
- ドイツの旅行仲介市場は欧州で2番目に大きく、地域産業の14.3%を占め、2021年に12.3%を占めるスペインがこれに続く。

スコープ

- ドイツの旅行仲介市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮します。
- ファイブフォース分析により、ドイツの旅行仲介市場の競争力および魅力度を把握することができます。
- 主要企業のプロフィールから、旅行仲介市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績を明らかにします。
- ドイツの旅行仲介市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを与える

購入の理由

- 2021年のドイツの旅行仲介市場規模は?
- 2026年のドイツの旅行仲介市場の規模は?
- ドイツの旅行仲介市場において、競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間における市場の推移は?
- ドイツの旅行仲介市場を構成する主要セグメントは何か?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are leading players' strategies?
7.3. Who are the main challengers to the incumbents?
7.4. What is the rationale for recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Booking Holdings Inc
8.2. Expedia Group Inc
8.3. REWE Group
8.4. TUI Group
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



図表リスト

List of Tables
Table 1: Germany travel intermediaries market value: $ billion, 2016–21
Table 2: Germany travel intermediaries market category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Germany travel intermediaries market category segmentation: $ billion, 2016-2021
Table 4: Germany travel intermediaries market geography segmentation: $ billion, 2021
Table 5: Germany travel intermediaries market distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Germany travel intermediaries market value forecast: $ billion, 2021–26
Table 7: Booking Holdings Inc: key facts
Table 8: Booking Holdings Inc: Annual Financial Ratios
Table 9: Booking Holdings Inc: Key Employees
Table 10: Expedia Group Inc: key facts
Table 11: Expedia Group Inc: Annual Financial Ratios
Table 12: Expedia Group Inc: Key Employees
Table 13: Expedia Group Inc: Key Employees Continued
Table 14: REWE Group: key facts
Table 15: REWE Group: Key Employees
Table 16: REWE Group: Key Employees Continued
Table 17: TUI Group: key facts
Table 18: TUI Group: Annual Financial Ratios
Table 19: TUI Group: Key Employees
Table 20: TUI Group: Key Employees Continued
Table 21: Germany size of population (million), 2017–21
Table 22: Germany gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 23: Germany gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 24: Germany inflation, 2017–21
Table 25: Germany consumer price index (absolute), 2017–21
Table 26: Germany exchange rate, 2017–21

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Germany Travel Intermediaries Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Travel Intermediaries in Germany industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Travel intermediation for the purpose of this report is defined as total direct expenditure (online and in-store) via travel intermediaries by inbound, domestic, and outbound tourists within a single economy.
- The German travel intermediaries market had total revenues of $12.1 billion in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of -19.1% between 2016 and 2021.
- The travel only segment accounted for market's the largest proportion in 2021, with total revenues of $4.8 billion, equivalent to 39.7% of the market's overall value.
- The German travel intermediaries market is the second largest in Europe, accounting for 14.3% of the regional industry, followed by Spain, which accounted for 12.3% in 2021.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the travel intermediaries market in Germany
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the travel intermediaries market in Germany
- Leading company profiles reveal details of key travel intermediaries market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Germany travel intermediaries market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Germany travel intermediaries market by value in 2021?
- What will be the size of the Germany travel intermediaries market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Germany travel intermediaries market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Germany's travel intermediaries market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are leading players' strategies?
7.3. Who are the main challengers to the incumbents?
7.4. What is the rationale for recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Booking Holdings Inc
8.2. Expedia Group Inc
8.3. REWE Group
8.4. TUI Group
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Germany travel intermediaries market value: $ billion, 2016–21
Table 2: Germany travel intermediaries market category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Germany travel intermediaries market category segmentation: $ billion, 2016-2021
Table 4: Germany travel intermediaries market geography segmentation: $ billion, 2021
Table 5: Germany travel intermediaries market distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Germany travel intermediaries market value forecast: $ billion, 2021–26
Table 7: Booking Holdings Inc: key facts
Table 8: Booking Holdings Inc: Annual Financial Ratios
Table 9: Booking Holdings Inc: Key Employees
Table 10: Expedia Group Inc: key facts
Table 11: Expedia Group Inc: Annual Financial Ratios
Table 12: Expedia Group Inc: Key Employees
Table 13: Expedia Group Inc: Key Employees Continued
Table 14: REWE Group: key facts
Table 15: REWE Group: Key Employees
Table 16: REWE Group: Key Employees Continued
Table 17: TUI Group: key facts
Table 18: TUI Group: Annual Financial Ratios
Table 19: TUI Group: Key Employees
Table 20: TUI Group: Key Employees Continued
Table 21: Germany size of population (million), 2017–21
Table 22: Germany gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 23: Germany gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 24: Germany inflation, 2017–21
Table 25: Germany consumer price index (absolute), 2017–21
Table 26: Germany exchange rate, 2017–21

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る