ドイツ農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測Germany Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 ドイツ農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 ドイツの農業製品業界プロファイルは、市場規模(金額と数量2017-22、2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な概要情報を提... もっと見る
サマリードイツ農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 ドイツの農業製品業界プロファイルは、市場規模(金額と数量2017-22、2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。 主要なハイライト - 農産物産業は、穀物(小麦、米、大麦など)、ナッツ類(アーモンド、ヘーゼルナッツ、ピスタチオなど)、油脂類(綿実、落花生、オリーブなど)、スパイス・刺激物(コーヒー、ホップ、ドライチリなど)の生産から構成されています。砂糖(サトウキビ、テンサイなど)、豆類(豆、エンドウ、レンズ豆など)、根菜類(ジャガイモ、サツマイモ、キャッサバなど)、野菜(キャベツ、トマト、タマネギなど)、果物(バナナ、柑橘類、ベリー類など)。 - ドイツの農産物市場は、2017年から2022年にかけて年平均成長率(CAGR)7.1%を示し、2022年には総収入402億ドルになると予測されます。 - 市場の生産量は、2017年から2022年にかけて-1.1%の負のCAGRで減少し、2022年には合計9330万トンに達すると予測されます。 - ドイツの家庭は、平均して1ヶ月あたり33.6ドルを果物に費やしています。 スコープ - ドイツの農産物市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮します。 - ファイブフォース分析により、ドイツの農産物市場の競争力、魅力度を把握することができます。 - 主要企業のプロフィールから、農業製品市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。 - ドイツの農産物市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両面から5年間予測することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2022年のドイツの農業製品市場の規模は? - 2027年のドイツ農産物市場の規模は? - ドイツの農産物市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - ドイツの農産物市場を構成する主なセグメントは何か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What have been the most significant mergers/acquisitions over the past few years? 7.3. What strategies do leading players follow? 8 Company Profiles 8.1. Suedzucker AG 8.2. Bayer AG 8.3. BayWa AG 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Germany agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e) Table 2: Germany agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e) Table 3: Germany agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 4: Germany agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022 Table 5: Germany agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e) Table 6: Germany agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27 Table 7: Germany agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27 Table 8: Suedzucker AG: key facts Table 9: Suedzucker AG: Annual Financial Ratios Table 10: Suedzucker AG: Key Employees Table 11: Bayer AG: key facts Table 12: Bayer AG: Annual Financial Ratios Table 13: Bayer AG: Key Employees Table 14: Bayer AG: Key Employees Continued Table 15: BayWa AG: key facts Table 16: BayWa AG: Annual Financial Ratios Table 17: BayWa AG: Key Employees Table 18: Germany size of population (million), 2018–22 Table 19: Germany gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 20: Germany gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 21: Germany inflation, 2018–22 Table 22: Germany consumer price index (absolute), 2018–22 Table 23: Germany exchange rate, 2017–21
SummaryGermany Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What have been the most significant mergers/acquisitions over the past few years? 7.3. What strategies do leading players follow? 8 Company Profiles 8.1. Suedzucker AG 8.2. Bayer AG 8.3. BayWa AG 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Germany agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e) Table 2: Germany agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e) Table 3: Germany agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 4: Germany agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022 Table 5: Germany agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e) Table 6: Germany agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27 Table 7: Germany agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27 Table 8: Suedzucker AG: key facts Table 9: Suedzucker AG: Annual Financial Ratios Table 10: Suedzucker AG: Key Employees Table 11: Bayer AG: key facts Table 12: Bayer AG: Annual Financial Ratios Table 13: Bayer AG: Key Employees Table 14: Bayer AG: Key Employees Continued Table 15: BayWa AG: key facts Table 16: BayWa AG: Annual Financial Ratios Table 17: BayWa AG: Key Employees Table 18: Germany size of population (million), 2018–22 Table 19: Germany gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 20: Germany gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 21: Germany inflation, 2018–22 Table 22: Germany consumer price index (absolute), 2018–22 Table 23: Germany exchange rate, 2017–21
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(農業)の最新刊レポートMarketLine社の農業分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(competitive analysis)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |