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インドネシア パッケージウォーター市場の概要、競合分析、2026年までの予測


Indonesia Packaged Water Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

インドネシア パッケージウォーター市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 インドネシアのパッケージウォーター業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの... もっと見る

 

 

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2023年2月9日 US$350
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サマリー

インドネシア パッケージウォーター市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

インドネシアのパッケージウォーター業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの質的および量的要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要なハイライト

- パッケージウォーター市場は、小売販売用のパッケージウォーターで構成されています。パッケージウォーターは、ミネラルやビタミンの強化、香料、砂糖や甘味料を添加していない水を含む、10リットル以下の容器で販売されるすべての飲料水と定義されています。市場は、小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2021年の恒常的な年間平均為替レートを使用して計算されています。
- インドネシアのパッケージウォーター市場の2021年の総売上は48億8,890万ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は-0.9%でした。
- 市場の消費量は2016年から2021年にかけてCAGR-2.6%で減少し、2021年には合計で98億7460万リットルに達します。
- 市場の業績は加速し、2021年~2026年の5年間のCAGRは8.6%と予想され、2026年末には7,380.6百万ドルの市場規模になると予想されます。

スコープ

- インドネシアのパッケージウォーター市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、初歩的な調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、インドネシアにおけるパッケージウォーター市場の競争力、魅力度を把握することができます。
- 主要企業のプロフィールから、パッケージウォーター市場の主要企業のグローバル展開と財務実績を明らかにします
- インドネシアのパッケージウォーター市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを与える

購入の理由

- 2021年におけるインドネシアのパッケージウォーター市場の規模は?
- 2026年のインドネシアパッケージウォーター市場規模は?
- インドネシアのパッケージウォーター市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間における市場の推移は?
- インドネシアのパッケージウォーター市場を構成する主なセグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Geography segmentation
1.6. Market share
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indonesian packaged water market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market share between 2016 and 2021?
7.4. Which companies market share have suffered between 2016 and 2021?
7.5. What are the most popular brands in the packaged water market?
8 Company Profiles
8.1. Danone SA
8.2. PT Indofood Sukses Makmur Tbk
8.3. PT Tang Mas
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Indonesia packaged water market value: $ million, 2016–21
Table 2: Indonesia packaged water market volume: million liters, 2016–21
Table 3: Indonesia packaged water market geography segmentation: $ million, 2021
Table 4: Indonesia packaged water market distribution: % share, by volume, 2021
Table 5: Indonesia packaged water market value forecast: $ million, 2021–26
Table 6: Indonesia packaged water market volume forecast: million liters, 2021–26
Table 7: Indonesia packaged water market share: % share, by volume, 2021
Table 8: Danone SA: key facts
Table 9: Danone SA: Annual Financial Ratios
Table 10: Danone SA: Key Employees
Table 11: Danone SA: Key Employees Continued
Table 15: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: key facts
Table 16: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: Annual Financial Ratios
Table 17: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: Key Employees
Table 18: PT Tang Mas: key facts
Table 19: Indonesia size of population (million), 2017–21
Table 20: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 21: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 22: Indonesia inflation, 2017–21
Table 23: Indonesia consumer price index (absolute), 2017–21
Table 24: Indonesia exchange rate, 2017–21

 

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Summary

Indonesia Packaged Water Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Packaged Water in Indonesia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The packaged water market consists of retail sale packaged water. Packaged water is defined as all potable water, including water without added mineral/vitamin enhancement, flavorings, or sugar/sweeteners, sold in containers of up to and including 10 litres. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2021 exchange rates.
- The Indonesian Packaged Water market had total revenues of $4,888.9m in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of -0.9% between 2016 and 2021.
- Market consumption volumes declined with a CAGR of -2.6% between 2016 and 2021, to reach a total of 9,874.6 million litres in 2021.
- The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 8.6% for the five-year period 2021 - 2026, which is expected to drive the market to a value of $7,380.6m by the end of 2026.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the packaged water market in Indonesia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the packaged water market in Indonesia
- Leading company profiles reveal details of key packaged water market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Indonesia packaged water market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Indonesia packaged water market by value in 2021?
- What will be the size of the Indonesia packaged water market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Indonesia packaged water market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Indonesia's packaged water market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Geography segmentation
1.6. Market share
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indonesian packaged water market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market share between 2016 and 2021?
7.4. Which companies market share have suffered between 2016 and 2021?
7.5. What are the most popular brands in the packaged water market?
8 Company Profiles
8.1. Danone SA
8.2. PT Indofood Sukses Makmur Tbk
8.3. PT Tang Mas
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Indonesia packaged water market value: $ million, 2016–21
Table 2: Indonesia packaged water market volume: million liters, 2016–21
Table 3: Indonesia packaged water market geography segmentation: $ million, 2021
Table 4: Indonesia packaged water market distribution: % share, by volume, 2021
Table 5: Indonesia packaged water market value forecast: $ million, 2021–26
Table 6: Indonesia packaged water market volume forecast: million liters, 2021–26
Table 7: Indonesia packaged water market share: % share, by volume, 2021
Table 8: Danone SA: key facts
Table 9: Danone SA: Annual Financial Ratios
Table 10: Danone SA: Key Employees
Table 11: Danone SA: Key Employees Continued
Table 15: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: key facts
Table 16: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: Annual Financial Ratios
Table 17: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: Key Employees
Table 18: PT Tang Mas: key facts
Table 19: Indonesia size of population (million), 2017–21
Table 20: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 21: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 22: Indonesia inflation, 2017–21
Table 23: Indonesia consumer price index (absolute), 2017–21
Table 24: Indonesia exchange rate, 2017–21

 

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