インドネシア パッケージウォーター市場の概要、競合分析、2026年までの予測Indonesia Packaged Water Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 インドネシア パッケージウォーター市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 インドネシアのパッケージウォーター業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの... もっと見る
サマリーインドネシア パッケージウォーター市場の概要、競合分析、2026年までの予測概要 インドネシアのパッケージウォーター業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの質的および量的要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。 主要なハイライト - パッケージウォーター市場は、小売販売用のパッケージウォーターで構成されています。パッケージウォーターは、ミネラルやビタミンの強化、香料、砂糖や甘味料を添加していない水を含む、10リットル以下の容器で販売されるすべての飲料水と定義されています。市場は、小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2021年の恒常的な年間平均為替レートを使用して計算されています。 - インドネシアのパッケージウォーター市場の2021年の総売上は48億8,890万ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は-0.9%でした。 - 市場の消費量は2016年から2021年にかけてCAGR-2.6%で減少し、2021年には合計で98億7460万リットルに達します。 - 市場の業績は加速し、2021年~2026年の5年間のCAGRは8.6%と予想され、2026年末には7,380.6百万ドルの市場規模になると予想されます。 スコープ - インドネシアのパッケージウォーター市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、初歩的な調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、インドネシアにおけるパッケージウォーター市場の競争力、魅力度を把握することができます。 - 主要企業のプロフィールから、パッケージウォーター市場の主要企業のグローバル展開と財務実績を明らかにします - インドネシアのパッケージウォーター市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを与える 購入の理由 - 2021年におけるインドネシアのパッケージウォーター市場の規模は? - 2026年のインドネシアパッケージウォーター市場規模は? - インドネシアのパッケージウォーター市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間における市場の推移は? - インドネシアのパッケージウォーター市場を構成する主なセグメントは? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Geography segmentation 1.6. Market share 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Geography segmentation 4.2. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Indonesian packaged water market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market share between 2016 and 2021? 7.4. Which companies market share have suffered between 2016 and 2021? 7.5. What are the most popular brands in the packaged water market? 8 Company Profiles 8.1. Danone SA 8.2. PT Indofood Sukses Makmur Tbk 8.3. PT Tang Mas 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Indonesia packaged water market value: $ million, 2016–21 Table 2: Indonesia packaged water market volume: million liters, 2016–21 Table 3: Indonesia packaged water market geography segmentation: $ million, 2021 Table 4: Indonesia packaged water market distribution: % share, by volume, 2021 Table 5: Indonesia packaged water market value forecast: $ million, 2021–26 Table 6: Indonesia packaged water market volume forecast: million liters, 2021–26 Table 7: Indonesia packaged water market share: % share, by volume, 2021 Table 8: Danone SA: key facts Table 9: Danone SA: Annual Financial Ratios Table 10: Danone SA: Key Employees Table 11: Danone SA: Key Employees Continued Table 15: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: key facts Table 16: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: Annual Financial Ratios Table 17: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: Key Employees Table 18: PT Tang Mas: key facts Table 19: Indonesia size of population (million), 2017–21 Table 20: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 21: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 22: Indonesia inflation, 2017–21 Table 23: Indonesia consumer price index (absolute), 2017–21 Table 24: Indonesia exchange rate, 2017–21
SummaryIndonesia Packaged Water Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Geography segmentation 1.6. Market share 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Geography segmentation 4.2. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Indonesian packaged water market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market share between 2016 and 2021? 7.4. Which companies market share have suffered between 2016 and 2021? 7.5. What are the most popular brands in the packaged water market? 8 Company Profiles 8.1. Danone SA 8.2. PT Indofood Sukses Makmur Tbk 8.3. PT Tang Mas 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Indonesia packaged water market value: $ million, 2016–21 Table 2: Indonesia packaged water market volume: million liters, 2016–21 Table 3: Indonesia packaged water market geography segmentation: $ million, 2021 Table 4: Indonesia packaged water market distribution: % share, by volume, 2021 Table 5: Indonesia packaged water market value forecast: $ million, 2021–26 Table 6: Indonesia packaged water market volume forecast: million liters, 2021–26 Table 7: Indonesia packaged water market share: % share, by volume, 2021 Table 8: Danone SA: key facts Table 9: Danone SA: Annual Financial Ratios Table 10: Danone SA: Key Employees Table 11: Danone SA: Key Employees Continued Table 15: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: key facts Table 16: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: Annual Financial Ratios Table 17: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: Key Employees Table 18: PT Tang Mas: key facts Table 19: Indonesia size of population (million), 2017–21 Table 20: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 21: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 22: Indonesia inflation, 2017–21 Table 23: Indonesia consumer price index (absolute), 2017–21 Table 24: Indonesia exchange rate, 2017–21
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