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インドネシア油脂市場の概要、競合分析、2026年までの予測


Indonesia Oils and Fats Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

インドネシア油脂市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 インドネシアの油脂業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的なサマリー情報を... もっと見る

 

 

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サマリー

インドネシア油脂市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

インドネシアの油脂業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的なサマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- 油脂市場は、食用油と固形油脂の小売販売で構成されています。油脂分野は、クッキングスプレー、コーン油、オリーブ油、ヒマワリ油、植物油、その他の食用油で構成されている。固形油脂は、コンパウンド・クッキング・ファット(CCF)、ギー、ラード、ショートニング、その他の固形油脂で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金が含まれています。すべての通貨換算は、2021年の恒常的な年間平均為替レートを使用しています。
- インドネシアの油脂市場の2021年の総売上は10億1780万ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は4.3%であった。
- 市場の消費量は2016年から2021年にかけてCAGR 3.2%で増加し、2021年には合計4億8900万キログラムに達しました。
- 市場のパフォーマンスは減速し、2021年~2026年の5年間のCAGRは3.6%と予想され、2026年末には1,215.3百万ドルの市場規模に達すると予測されています。

スコープ

- インドネシアの油脂市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、インドネシアの油脂市場の競争力および魅力度を把握することができます。
- 主要企業のプロフィールから、油脂市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- インドネシアの油脂類市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2021年のインドネシア油脂市場の市場規模は?
- 2026年のインドネシアの油脂類市場の規模はどうなるか?
- インドネシアの油脂類市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのような推移をしてきたのか?
- インドネシアの油脂市場を構成する主なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indonesian oils & fats market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2016-2021)?
7.4. Which companies market shares have suffered in the last 5 years (2016-2021)?
7.5. What are the most popular brands in the Indonesian oils & fats market?
8 Company Profiles
8.1. PT Salim Ivomas Pratama Tbk
8.2. PT Sinar Mas Agro Resources and Technology Tbk
8.3. Pt. Bina Karya Prima
8.4. Wilmar International Limited
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Indonesia oils & fats market value: $ million, 2016–21
Table 2: Indonesia oils & fats market volume: million kilograms, 2016–21
Table 3: Indonesia oils & fats market category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 4: Indonesia oils & fats market category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 5: Indonesia oils & fats market geography segmentation: $ million, 2021
Table 6: Indonesia oils & fats market distribution: % share, by value, 2021
Table 7: Indonesia oils & fats market value forecast: $ million, 2021–26
Table 8: Indonesia oils & fats market volume forecast: million kilograms, 2021–26
Table 9: Indonesia oils & fats market share: % share, by value, 2021
Table 10: PT Salim Ivomas Pratama Tbk: key facts
Table 11: PT Salim Ivomas Pratama Tbk: Annual Financial Ratios
Table 12: PT Salim Ivomas Pratama Tbk: Key Employees
Table 13: PT Sinar Mas Agro Resources and Technology Tbk: key facts
Table 14: PT Sinar Mas Agro Resources and Technology Tbk: Annual Financial Ratios
Table 15: PT Sinar Mas Agro Resources and Technology Tbk: Key Employees
Table 16: Pt. Bina Karya Prima: key facts
Table 17: Pt. Bina Karya Prima: Key Employees
Table 18: Wilmar International Limited: key facts
Table 19: Wilmar International Limited: Annual Financial Ratios
Table 20: Wilmar International Limited: Key Employees
Table 21: Wilmar International Limited: Key Employees Continued
Table 22: Indonesia size of population (million), 2017–21
Table 23: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 24: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 25: Indonesia inflation, 2017–21
Table 26: Indonesia consumer price index (absolute), 2017–21
Table 27: Indonesia exchange rate, 2017–21

 

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Summary

Indonesia Oils and Fats Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Oils & Fats in Indonesia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The oils & fats market consist of the retail sale of edible oils and solid fats. The oils segment consists of cooking sprays, corn oil, olive oil, sunflower oil, vegetable oil, and other edible oils. The solid fats segment consists of compound cooking fats (CCF), ghee, lard, shortening, and other solid fats. The market is valued according to the retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions have been made using constant annual average 2021 exchange rates.
- The Indonesian oils & fats market had total revenues of $1,017.8m in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 4.3% between 2016 and 2021.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 3.2% between 2016 and 2021, to reach a total of 489 million kilograms in 2021.
- The performance of the market is forecast to decelerate, with an anticipated CAGR of 3.6% for the five-year period 2021 - 2026, which is expected to drive the market to a value of $1,215.3m by the end of 2026.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the oils & fats market in Indonesia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the oils & fats market in Indonesia
- Leading company profiles reveal details of key oils & fats market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Indonesia oils & fats market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Indonesia oils & fats market by value in 2021?
- What will be the size of the Indonesia oils & fats market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Indonesia oils & fats market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Indonesia's oils & fats market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indonesian oils & fats market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2016-2021)?
7.4. Which companies market shares have suffered in the last 5 years (2016-2021)?
7.5. What are the most popular brands in the Indonesian oils & fats market?
8 Company Profiles
8.1. PT Salim Ivomas Pratama Tbk
8.2. PT Sinar Mas Agro Resources and Technology Tbk
8.3. Pt. Bina Karya Prima
8.4. Wilmar International Limited
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Indonesia oils & fats market value: $ million, 2016–21
Table 2: Indonesia oils & fats market volume: million kilograms, 2016–21
Table 3: Indonesia oils & fats market category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 4: Indonesia oils & fats market category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 5: Indonesia oils & fats market geography segmentation: $ million, 2021
Table 6: Indonesia oils & fats market distribution: % share, by value, 2021
Table 7: Indonesia oils & fats market value forecast: $ million, 2021–26
Table 8: Indonesia oils & fats market volume forecast: million kilograms, 2021–26
Table 9: Indonesia oils & fats market share: % share, by value, 2021
Table 10: PT Salim Ivomas Pratama Tbk: key facts
Table 11: PT Salim Ivomas Pratama Tbk: Annual Financial Ratios
Table 12: PT Salim Ivomas Pratama Tbk: Key Employees
Table 13: PT Sinar Mas Agro Resources and Technology Tbk: key facts
Table 14: PT Sinar Mas Agro Resources and Technology Tbk: Annual Financial Ratios
Table 15: PT Sinar Mas Agro Resources and Technology Tbk: Key Employees
Table 16: Pt. Bina Karya Prima: key facts
Table 17: Pt. Bina Karya Prima: Key Employees
Table 18: Wilmar International Limited: key facts
Table 19: Wilmar International Limited: Annual Financial Ratios
Table 20: Wilmar International Limited: Key Employees
Table 21: Wilmar International Limited: Key Employees Continued
Table 22: Indonesia size of population (million), 2017–21
Table 23: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 24: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 25: Indonesia inflation, 2017–21
Table 26: Indonesia consumer price index (absolute), 2017–21
Table 27: Indonesia exchange rate, 2017–21

 

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