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インドネシアのタバコ・タバコ製品市場の概要、競合分析、2026年までの予測


Indonesia Tobacco and Tobacco Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

インドネシアのタバコ・タバコ製品市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 インドネシアのタバコ・たばこ製品の産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-21年の金額と数量、2026年までの予測... もっと見る

 

 

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2023年2月9日 US$350
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サマリー

インドネシアのタバコ・タバコ製品市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

インドネシアのタバコ・たばこ製品の産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-21年の金額と数量、2026年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- タバコおよびタバコ製品市場は、タバコ、葉巻およびシガリロ、無煙タバコ、喫煙用タバコの小売販売で構成されています。紙巻きタバコは、フィルター付き紙巻きタバコとプレーン紙巻きタバコで構成されています。葉巻・シガリロ部門は、ラージシガーとスモールシガーで構成されています。同様に、無煙タバコ分野はパイプタバコとファインカットタバコ(FCT)、喫煙タバコ分野はスナッフ/スヌースと噛みタバコ製品で構成されています。市場は小売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2021年の恒常的な年間平均為替レートを用いて計算されています。本レポートに記載されている市場規模(本数)は、タバコ、葉巻、シガリロのみを対象としています。
- インドネシアのタバコ&タバコ製品市場の2021年の総収入は287億6,510万ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は4.1%となった。
- 市場の消費量は2016年から2021年にかけてCAGR-4.5%で減少し、2021年には合計250,218.7万個に達しました。
- 市場のパフォーマンスは同様のパターンで、2021年~2026年の5年間のCAGRは3.9%と予想され、2026年末には348億3700万ドルの市場規模になると予測されます。

スコープ

- インドネシアのタバコ&タバコ製品市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、初級調査の時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、インドネシアのタバコ・タバコ製品市場の競争力、魅力度を把握することができます。
- 主要企業のプロフィールから、たばこ製品市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績を明らかにします。
- インドネシアのタバコ・たばこ製品市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2021年におけるインドネシアのタバコ・タバコ製品市場の規模はいくらか?
- 2026年のインドネシアタバコ&タバコ製品市場の規模は?
- インドネシアのタバコ&タバコ製品市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移してきたか?
- インドネシアのタバコ&タバコ製品市場における上位競合他社は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Geography segmentation
1.6. Market share
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indonesian tobacco & tobacco products market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market share between 2016 and 2021?
7.4. Which companies’ market share has suffered between 2016 and 2021?
7.5. What are the most popular brands in the Indonesian tobacco & tobacco products market?
8 Company Profiles
8.1. Philip Morris International Inc.
8.2. PT Suryaduta Investama
8.3. PT Djarum
8.4. British American Tobacco p.l.c.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Indonesia tobacco & tobacco products market value: $ billion, 2016–21
Table 2: Indonesia tobacco & tobacco products market volume: billion pieces, 2016–21
Table 3: Indonesia tobacco & tobacco products market category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 4: Indonesia tobacco & tobacco products market category segmentation: $ billion, 2016-2021
Table 5: Indonesia tobacco & tobacco products market geography segmentation: $ billion, 2021
Table 6: Indonesia tobacco & tobacco products market distribution: % share, by volume, 2021
Table 7: Indonesia tobacco & tobacco products market value forecast: $ billion, 2021–26
Table 8: Indonesia tobacco & tobacco products market volume forecast: billion pieces, 2021–26
Table 9: Indonesia tobacco & tobacco products market share: % share, by volume, 2021
Table 10: Philip Morris International Inc.: key facts
Table 11: Philip Morris International Inc.: Annual Financial Ratios
Table 12: Philip Morris International Inc.: Key Employees
Table 13: Philip Morris International Inc.: Key Employees Continued
Table 14: PT Suryaduta Investama: key facts
Table 15: PT Suryaduta Investama: Key Employees
Table 16: PT Djarum: key facts
Table 17: PT Djarum: Key Employees
Table 18: British American Tobacco p.l.c.: key facts
Table 19: British American Tobacco p.l.c.: Annual Financial Ratios
Table 20: British American Tobacco p.l.c.: Key Employees
Table 21: Indonesia size of population (million), 2017–21
Table 22: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 23: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 24: Indonesia inflation, 2017–21
Table 25: Indonesia consumer price index (absolute), 2017–21
Table 26: Indonesia exchange rate, 2017–21

 

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Summary

Indonesia Tobacco and Tobacco Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Tobacco & Tobacco Products in Indonesia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The tobacco and tobacco products market consists of the retail sale of cigarettes, cigars and cigarillos, smokeless tobacco, and smoking tobacco. The cigarettes segment consists of filter cigarettes and plain cigarettes. The cigars and cigarillos segment comprises large cigars and small cigars. Similarly, the smokeless tobacco segment consists of pipe tobacco and fine cut tobacco (FCT) and the smoking tobacco segment includes snuff/snus and chewing tobacco products. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2021 exchange rates. Market volumes presented in the report (pieces) refer to cigarettes, cigars and cigarillos only.
- The Indonesian tobacco & tobacco products market had total revenues of $28,765.1m in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 4.1% between 2016 and 2021.
- Market consumption volumes declined with a CAGR of -4.5% between 2016 and 2021, to reach a total of 250,218.7 million pieces in 2021.
- The performance of the market is forecast to follow a similar pattern with an anticipated CAGR of 3.9% for the five-year period 2021 - 2026, which is expected to drive the market to a value of $34,837.0m by the end of 2026.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the tobacco & tobacco products market in Indonesia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the tobacco & tobacco products market in Indonesia
- Leading company profiles reveal details of key tobacco & tobacco products market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Indonesia tobacco & tobacco products market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Indonesia tobacco & tobacco products market by value in 2021?
- What will be the size of the Indonesia tobacco & tobacco products market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Indonesia tobacco & tobacco products market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Indonesia's tobacco & tobacco products market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Geography segmentation
1.6. Market share
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indonesian tobacco & tobacco products market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market share between 2016 and 2021?
7.4. Which companies’ market share has suffered between 2016 and 2021?
7.5. What are the most popular brands in the Indonesian tobacco & tobacco products market?
8 Company Profiles
8.1. Philip Morris International Inc.
8.2. PT Suryaduta Investama
8.3. PT Djarum
8.4. British American Tobacco p.l.c.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Indonesia tobacco & tobacco products market value: $ billion, 2016–21
Table 2: Indonesia tobacco & tobacco products market volume: billion pieces, 2016–21
Table 3: Indonesia tobacco & tobacco products market category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 4: Indonesia tobacco & tobacco products market category segmentation: $ billion, 2016-2021
Table 5: Indonesia tobacco & tobacco products market geography segmentation: $ billion, 2021
Table 6: Indonesia tobacco & tobacco products market distribution: % share, by volume, 2021
Table 7: Indonesia tobacco & tobacco products market value forecast: $ billion, 2021–26
Table 8: Indonesia tobacco & tobacco products market volume forecast: billion pieces, 2021–26
Table 9: Indonesia tobacco & tobacco products market share: % share, by volume, 2021
Table 10: Philip Morris International Inc.: key facts
Table 11: Philip Morris International Inc.: Annual Financial Ratios
Table 12: Philip Morris International Inc.: Key Employees
Table 13: Philip Morris International Inc.: Key Employees Continued
Table 14: PT Suryaduta Investama: key facts
Table 15: PT Suryaduta Investama: Key Employees
Table 16: PT Djarum: key facts
Table 17: PT Djarum: Key Employees
Table 18: British American Tobacco p.l.c.: key facts
Table 19: British American Tobacco p.l.c.: Annual Financial Ratios
Table 20: British American Tobacco p.l.c.: Key Employees
Table 21: Indonesia size of population (million), 2017–21
Table 22: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 23: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 24: Indonesia inflation, 2017–21
Table 25: Indonesia consumer price index (absolute), 2017–21
Table 26: Indonesia exchange rate, 2017–21

 

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